Vigtigste > Cykling > Cykling - hvordan beslutter du dig

Cykling - hvordan beslutter du dig

Hvad betyder det at cykle for din krop?

Fastcyklingstimulerer og forbedrerdithjerte, lunger og cirkulation, reducerendeditrisiko for hjerte-kar-sygdomme.Cyklingstyrkerdithjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer fedtindholdet i blodet.



Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. Derfor har vi indgået et samarbejde med en af ​​de førende urologer her i Storbritannien - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid og praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.



Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved det, jeg er sikker på, at når du kører din penis og testikler normalt er skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes dit perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

skudsikker kost før og efter fotos



Perineum er også hvor de store blodkar og din pudendal nerve er placeret, hvilket giver en fornemmelse af området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata-problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja



Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, men dybest set fører til følelsesløshed i det område, det tager sig af, hvilket er, hvad der skete med dig.

hvordan man måler kadence-cykling

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Nu hvis du kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt følelsesløshedsperiode derefter beskadiger ikke følelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende på lang sigt.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og ud fra hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektilproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes, forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du er en cyklist nu og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være, 'Åh, dette er min sadel' bare på grund af cyklen. 'Det skulle være, jeg vil ikke få mit hoved i sandet på grund af det sidder fast. Dette kan være en indikation af noget, der ikke blev diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud, hvilken type skade på din pubic nerve, der derefter vil føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den mærkelige følelsesløshed, der påvirker din perineum, giver dig ikke erektil dysfunktion. Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion.

Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld. Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet.

cykelapps

Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer. Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft.

Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger for at give et tegn på risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der bruges som PSA kunstigt hæve blodprøve Et prostatspecifikt antigen Blodprøve, der kommer til det punkt Du lavede den blodprøve Den er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt Ikke det - der er en chance for, at det kan blive påvirket en smule, men hvis man ser på den laboratoriebaserede forskning på mange, mange molekylære markører for prostatacancer, cykling og motion gør ingen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatacancer, så cykling er godt, det gør dig bedre, det forbedrer din kardiovaskulære sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft og lignende, og det påvirker ikke upassende screening af prostatacancer. Og så fortsætter det.

Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det. Så når vi bliver ældre, bliver vi mere tilbøjelige til at få prostatakræft.

Så den første ting er nu at være opmærksom på nogle af symptomerne, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, sådanne ting genopliver disse ting. Så skal du enten gå til en urolog eller familielæge og føre en rimelig samtale til at føre vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil guide dig gennem de gode ting ved en test og muligvis ulemperne ved en test. Så kan du to beslutte, om du vil fortsætte eller ej.

Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt. Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler på tidlige tilfælde, du kender, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har nogen bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, skal du stikke hovedet i sandet og lede. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er røde flag at handle på, og hvis du har brug for dem, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er et stort problem for en stor del af cyklister Bare fordi de er mænd, De er middelaldrende og har derfor brug for at tænke over det. Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet, vi skal stå over for vores egne dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs, er faktisk sandt, det største problem vi alle vil stå over for. Nu har jeg sandsynligvis videregivet lidt for meget information om at fortælle dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror på den note, måske skulle vi alle prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i denne weekend I det mindste snak om denne artikel Jeg tror, ​​det ville være et positivt sted at starte.

Sørg også for, at det giver mig store tommelfinger op for at takke Anthony for hans tid og dele sin utrolige oplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Hvis du vil tabe dig, er alt hvad du skal gøre, at forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du har lidt motion, er spørgsmålet, hvilken sport der er bedst er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil inkludere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan få mere videnskabelig med vores beregninger, men også fordi de begge er meget anvendte til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Da vi sammenligner os med kalorietællingerne, troede vi, at det var værd at gøre fremskridt og overveje ulemper ved hver sportsgren.

Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med knogleskørhed ved at stresse knogler og led på den anden side, det lægger mindre stress på vores led og forårsager derfor mindre risiko for skade. Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være sociale, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere som det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du naturligvis fra sidste punkt cykle længere, da det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, da de fleste mennesker kender denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er.

zwift cykel

Du vil henvise til kilokalorier, der består af tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på ethvert madmærke, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder mere kalorier hele tiden gennem dine træningsprogrammer og daglige aktiviteter, og indtag derefter mad og drikke hele dagen. Lad os se på, hvordan vi kan måle vores kalorieudgifter. Nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre. Nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimer intensiteten, som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal ud af det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, giver dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder.

Vi vil hvile fra det, det ville være en fitness tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender den intensitet, du har udøvet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der for at give dig a At være i stand til at give et mere realistisk skøn over dine kalorier. Vi brændte os selv ved denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se nøjagtigt hvad det betyder. Jeg lytter ikke igen, tak for at have brugt dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på forbrændte kalorier versus cykling med løb, og jeg ville gerne vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi faktisk kan måle det lige her Okay så i dag vi Vi måler iltforbruget, der så ofte kaldes vo2, og folk her vo2 max, men dette vil være submaksimalt. Det er også mængden af ​​ilt, du bruger op ved en given træningsintensitet, og baseret på det kan du med et par antagelser træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag, så hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, jeg tror, ​​hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se de niveauer, som folk kunne opretholde, så vi kunne niveauere os 2, temmelig aerob træning og derefter sandsynligvis niveau 4 og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville opretholde i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi foretager vo2-målinger, vil du se en stor forskel i iltforbruget fra overgangen fra at løbe til at køre okay , også for hvert ord, jeg ønsker en ændring i hastighed, gu Jeg er spændt på at se, hvilke resultater jeg og Heather fik af at måle vores forbrændte kalorier under løb og cykling. Heather har trukket det korteste træk og vil arbejde hårdt er tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg kommer til en aerob kapacitet i min zonestand for at øge intensiteten De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end at cykle, så vi vil være nysgerrige efter at se, om dette er sandt og hvis forskellen mellem cykling og løb er fuldstændig, er det tid for Jonathan at lave nogle beregninger og beregne cardio pooh for vores respektive indsats n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Først og fremmest, hvordan mine kalorier kommer fra cykling versus løb? Hvis vi ser på det i en time, når vi løber i en time, handler det om 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så det er en forskel på omkring 124, og så havde sætningstallet lidt højere tal, så årsagerne til det er indlysende, at det er lidt større, så det bruger mere junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så det er 1156 fra løb og 994 fra cykling, så forskellen ved 212 kommer lidt mere ud.

Jeg tror, ​​det er sikkert at sige, at vi begge troede, at løb ville være i spidsen for vores lille eksperiment her, hvilket det gjorde i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en træning i hele kroppen er at det har denne fordel, men cykling kan naturligvis ske meget længere, så hvis du har meget tid på din side, er det måske bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt synes jeg, at løb er den nemmeste måde at mig til at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette, drikker jeg kaffe og kage en hel del, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har en af ​​disse sportsgrene, og du måske er tilbøjelig til forsøger at tabe lidt i vægt, så lad os det vide, og skriv i kommentarerne, så vi vil meget gerne høre om det. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel, så vær opmærksom på, at du ikke kan lide tommelfingrene. Find kloden overalt på skærmen og se efter alle de andre artikler, vi har lavet, og hvis du vil se en artikel, vi lavede om at miste kalorier, tusinder af dem frygter vi denne artikel her og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieindtag, kan du finde det her nedenfor

Hvilke muskler fungerer cykelridning?

Det følgendemusklerbruges icykling:
  • Gluteus maximus.
  • Hamstringmuskler- Semimembranosus og Biceps Femoris.
  • Quardricepmuskler- Kæmpe medial rectus femoris og lateral ventrikel.
  • Kalvmuskler- Gastrocnemius Medialis, Gastrocnemius Lateralis og Soleus.
  • Skinnebenmuskler- Tibialis anterior.
3. juni. Feb 2020

cyclocross dæk

Er det OK at cykle hver dag?

Selvom daglig træning som cykling vil forbedre dit kardiovaskulære helbred, løfte dit humør og øge din kondition, kan du nemt træde en time om dagen og ikke tabe et pund. Meget til din forfærdelse kan du endda få nogle få. At træne dagligt er ingen grund til at ignorere din diæt.26. mar 2021

Kan du tabe dig ved at cykle?

Køre på cykeler en fremragende cardio træning. Detkanhjælpe med at øge dit hjerte og lungesundhed, forbedre din blodgennemstrømning, opbygge muskelstyrke og sænke dit stressniveau. Oven i det, detkanogså hjælpeduforbrænde fedt, fakkel kalorier ogtabe sig.17. juli Feb 2020

Slanker dine ben dine cykler?

De kalorieforbrændende fordele vedcyklinghjælp tilslankditben, selvom du forbrænder kalorier fra hele din krop. For at sikre, at du bruger dine benmuskler til udholdenhedsopbygning - som trimmer fedt - cykler i et tempo mellem 80 og 110 omdrejninger pr. Minut (omdr./min.). Dette er et ret hurtigt tempo.6. juni. Dec 2019

Toner cykling indre lår?

Cyklinger en god måde at tabe sig påinderlårfordi det forbrænder kalorier. Du behøver ikke at cykle i timevis ad gangen for at se fordele, men dugørskal holde sig til en regelmæssig træningsplan.

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet maveomfang, aerob øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Kan du komme i form ved at cykle?

Cyklinger en førsteklasses cardio træning.DuJeg forbrænder cirka 400 kalorier i timen. Plus det styrker din underkrop, inklusive dine ben, hofter og glutes. Hvisduønsker en træning, der er blid på din ryg, hofter, knæ og ankler, dette er et godt valg.26. nov. Feb 2020

Er cykling godt for din røv?

Cyklingarbejderditben ogglutes, især når du klatrer, men det varer ikke længe nok eller giver tilstrækkelig modstand til at opbygge store muskler. Alt i alt, cardio aktivitet såsomcyklingvil værebedreved at forbrænde fedt omkringditglute muskler, end det vil være at lavedin røvstørre.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.