Vigtigste > Cykling > Cykeldæktryk - hvordan man tackler det

Cykeldæktryk - hvordan man tackler det

Hvad er lufttrykket for et 26 tommer cykeldæk?

Anbefalinger.Mountainbike 26-tommer dæker 2 til 3tommerbredt med knobbebane for at give dig mere trækkraft på udfordrende terræn og hjælpe med at kanalisere mudder og snavs væk fracykel. Oppust disse til 30 til 50psi.

Dæktryk har en enorm indflydelse på, hvordan din cykel kører, og der er et par ting, der vil påvirke, hvordan dit dæktryk er indstillet, såsom: For eksempel den type cykel, du installerer dækkene på, typen af ​​dæk, du har har du kørt videre, og dit evne skal også afgøre, hvor hårde dine dæk er. I dag skal vi se på et par forskellige typer cykler og give dig en lille guide til, hvordan du justerer dæktrykket. (Dunkende danseslag), så hvis du går ind i en lokal cykelbutik, vil der sandsynligvis være et stort udvalg af dæk at vælge imellem.

Lad os tale om, hvad der gør disse dæk forskellige. Den første er at folde og ikke folde. Dette er åbenbart et foldedæk.

De er normalt dyrere, men lettere. De ikke-foldbare dæk har en bred perle og er tungere. Sammensat gummi, du kan få blødere, klæbrig gummi, der har mere greb, men det vil rulle langsommere.

cykeltræning

Slidbanemønster, du kan se, at der er ret store aggressive gummiknuder, bedre til mere aggressive ridestilarter som ned ad bakke, de bliver også langsommere her. Forholdene bestemmer også, hvor stor profilen er, så den større, mere aggressive gummi som denne fungerer bedre under mudrede forhold. En anden overvejelse.

Hvis du har noget imod at have bløde dæk, der slides hurtigt, får du masser af greb. Det vil selvfølgelig være dyrere at udskifte dækkene oftere. Og også slangeløs sammenlignet med ikke slangeløs.

Jeg synes, at tubeless er en bedre mulighed for 90 procent af cyklerne. Så for en langrendscykel eller virkelig en hvilken som helst cykel, du bruger, kører jeg lange afstande, de vigtigste overvejelser er rullemodstand og vægt. Så du vil have, at dækkene skal være pæne og lette og også meget hurtige.

Jeg tror, ​​at det positive er, at de ikke er de mest holdbare dæk, og at du er mere tilbøjelig til nedbrud. Du kan se, at dette er en Continental Trail King, så dækmønsteret, slidbanemønsteret, er faktisk ret lavt og har en ret stor afstand. Det er et rigtig hurtigt dæk.

Jeg vil sige, at trykket virkelig går fra midten af ​​20'erne til de lave 30'ere, op til omkring 32 PSI. Personligt kører jeg 26 PSI foran og 28 PSI bagpå, og jeg kunne gå et par PSI op, hvis stierne er særligt stenede eller ned et par PSI, hvis det er virkelig mudret, og jeg har brug for lidt mere greb. Det ville være lidt bedre på Go-jorden, men hvis du går for dybt, begynder dækket at svirre. - Efter nedkørsler og løb skal du kigge efter hårdhed og greb.

Du ved, det vil have et tykkere slagtekropp. Du vil ikke have flade dæk, når du er i et løb, eller når du kører en enhed, så du kan se, at mange af Prosars rent faktisk bruger et meget tungere dæk, og det vil være slangeløst at give dem så meget punktering beskyttelse som muligt. Med grebet kan dette være meget forskelligt afhængigt af forholdene.

Under tørre forhold har du noget, der ruller lidt hurtigere, så kan du få et mellemliggende dæk, og så kan du få det store mudder-piggdæk, der virkelig graver ind til de hurtigere, hårdere, mere stenede spor, det vil sige, hvis du vil have dit dæk pres lidt hårdere, så når du kører gennem bjergarterne, vil du ikke beskadige dine fælge, men støt ind i fælgen, for det er da du enten kunne rive et dæk eller få et fladt dæk i så fald vil du have et højere dæktryk. På den cykel, jeg kører i øjeblikket, har jeg 24 PSI foran og 29 PSI bagpå og vejer 78 kg. og jeg vil sige, at jeg er en relativt rolig rytter - Så når du vælger et snavshoppedæk eller et skråningsdæk, er der to ting at overveje, og det er rullemodstand og sejhed.

Jeg gik efter et super let dæk, det kan foldes sammen, og jeg pumpede det virkelig hårdt op. Dette dæk tåler maksimalt 65 PSI, jeg gik lige under det, jeg gik 60 PSI. Så fordelen ved at køre ved 60 PSI superhøjt tryk, fordi jeg ikke ønsker, at dette dæk skal sprænge sin perle væk, hvis jeg lander lidt sidelæns på et af de store spring.

Jeg har ikke rigtig brug for så meget med greb, for alle overflader, jeg kører på, er bunnsolide og bare lidt greb og lidt profil er perfekte. Fordelene ved slangeløs kørsel Jeg kan ikke se nogen fordel ved at køre slangeløs, kar er du ok - hvordan skal vi faktisk kontrollere dæktrykket? Nå kan du gøre to ting, de fleste pumper har faktisk en lille manometer. Som du kan se her, er dette min rejsepumpe, selvfølgelig kan du bruge en stor sporpumpe, der giver dig en enorm måleenhed for at være lidt mere præcis.

Alternativt kan du dog få en af ​​disse. Nu er dette en manometer, det er en digital, og det er så let at bruge. Alt hvad du gør er at sætte det på ventilen, hvad enten det er Presta eller Schrader, og det giver dig en meget nøjagtig aflæsning, og du indstiller den derfra med den lille gule knap for at fjerne trykket, og derefter når du har brug for det for at tilføje mere, bare pust dine dæk. - Så der går du, der er nogle overvejelser, når du justerer dit dæktryk.

Jeg vil smide dig to mere. Slangeløse dæk kan give dig mulighed for at køre lidt lavere tryk. fordi du ikke har nogen risiko for at punktere dit rør, slangebid, men jeg finder ud af, at hvis du er en aggressiv chauffør, vil du sandsynligvis holde trykket det samme, når du begynder at rulle dit dæk rundt.

Også, hvis du er en meget tung chauffør, og du har brug for et meget stærkt tryk for at forhindre dig i at punktere, hvad som helst over, siger, 35 PSI bør overveje at få et hårdere trykdæk; et dæk med flere gevind pr. tomme giver dig mere beskyttelse, så du kan komme tilbage til normalt tryk. Hvis du gerne vil se flere artikler som denne, skal du klikke her for at abonnere på GMBN og klikke deroppe for at lære at montere slangeløse dæk og klikke der nedenfor for at forklare dækprofilen. Giv os tommelfingre.

Du finder denne artikel nyttig, og som altid skal du efterlade dine kommentarer nedenfor, især hvis du tror, ​​vi savnede noget.

Er 40 psi godt dæktryk?

Normaldæktryker normalt mellem 32 ~40 psi(pund pr. kvadrat tomme), når de er kolde. Så sørg for at tjekke dindæktrykefter et langt ophold og normalt kan du gøre det tidligt om morgenen.1. december 2020

(Bip) - Action! - Hej, jeg er Shawn! - Jeg er Brad! Hej! - Velkommen til Custom Offsets TV! Du lærer i dag, boiiiii! (Alle griner) (Bip) - Okay gutter, så jeg gætter på, Shawn mente ikke at fortælle dig det, men i dag skal vi lære om lufttrykket i dine dæk, fordi det ser ud til at være et ret populært emne. Fordi ingen ved, hvad de skal køre, og alle har forskellige meninger, og i dag deler vi vores mening om lufttryk. ♫ Store lastbiler ♫ Dekoreret ♫ Kør rundt i verden i næste stil ♫ Fælge så store og vinduerne sorte ♫ Har linjelinjen med mig ♫ Dobbelt forkromet stakke ♫ Ja, vi elsker at få dem beskidte ♫ Men de er stadig så rene ♫ Brugerdefinerede forskydninger T står for holdet ♫ Vi er på toppen nu ♫ Vi falmer aldrig ♫ Så du er bedre klar ♫ Vi overtager spillet - Så du har sikkert set det nu, men hvis du ikke har væk, tjek det ud.

Vi lavede en artikel om belastningsindeks. Så det går ind i køretøjsklassificeringerne, akselklassificeringerne, for at finde ud af, hvad du har brug for til lastindeks for dine dæk. Det er tallet på siden.

Tjek artiklen om belastningsindeks, hvis du vil se alt dette. Det gør vi ikke i dag. I denne artikel og på nogle af de andre spørger folk fortsat: 'Men jeg har' en Chevy Silverado, et halvt ton, en F-150, et halvt ton, hvad skal jeg køre for dæktryk, ikke? Jeg hører det, - Ja. - Hver forbandede dag. - Ja. - Fordi de går fra alle træk til mudderdæk.

De dukker op, vi sender dem stort set alle omkring 35 pund, 32 til 35 pund - Ja - Hvilket er stort set hvad de fleste af dem kører, ikke? - Ja, et halvt ton, ja. Sandsynligvis mm-hmm, for en halvtons lastbil, ja - og hvis du ser på dørbøjlen, vil det stort set fortælle dig det, ikke? Det er sandsynligvis 32 PSI eller noget lignende, som de vil have det. - Ja om et halvt ton omkring.

Det afhænger også af dækket, som du sagde. Nogle af de halve tons kører faktisk et P-dæk eller et bildæk i disse dage - Ja. - Fordi med den teknologi, jeg mener i dag, kan bildæk holde godt op.

Ingen belastning sammenlignet med før. Så, og de tilbyder, - De sagde, 'al den gode belastning' (Shawn griner) - Jeg ved ikke, hvad jeg sagde - Nå, hvad Brad lige viste mig, hvad jeg altid har gjort, er at jeg bare har forladt det, Jeg tror, ​​at køretøjet kører - Ja - Som det viser sig, kan du bare se på døren, og den fortæller dig nøjagtigt standarddækstørrelsen, standardhjulstørrelsen og derefter hvilken PSI du anbefaler. Så du taler om 37 PSI, og det går hånd i hånd med evalueringen af ​​akslerne.

Det betyder, at jeg skulle køre disse dæk ved 37 PSI, uanset hvad der står på sidevæggen, dit ordsprog, dybest set? - Ja, men så længe denne vurdering ikke er højere end hvad, ved du, at det maksimale er på dækket, hvilket ikke er tilfældet i dette tilfælde - ja - men hvis nogen har de forkerte dæk på deres køretøj, og de har en bildæk eller noget på deres lastbil, og de siger det maksimale tryk, lad os sige 30, 35 PSI, sæt det ikke til 37, ja max 65 PSI, hvis jeg kaster det på denne super service, der ønsker 80, - Mm-hmm .- Og jack op til 80, jeg kører dybest set et usikkert dæk, fordi jeg kører over PSI i dækket, ikke? - ja du kører og undervurderede dæk med hensyn til bæreevne og håndtering - og jeg synes, det er det, vi ser mest, folk køber mudderdæk, - ja - det er en belastning E, så synes det er ok, men det er maksimalt 60 PSI, dit TPMS-lys tændes, for når de får det, er de på 35, - Mm-hmm. - Så vend dem op, indtil lyset slukker, hvilket ville være 80, nu kører du et mudderdæk ned ad vejen under alt for pres, - ja - og det går sandsynligvis som en dumper - Ja, mand, det er , - Hvis du ikke dør - Sådan eksploderer de - Yup - På grund af varmeopbygningen og alt det der, men ja.

Og så vi havde et problem med denne lastbil, hvor lastbilen ringer, når du ser på døren her, - Dette er lige her - Det er derovre. Jeg ved ikke, om du vil - Han er eksperten - Hvis du ikke vil se dette - Tag et nærbillede, broder - Ja, kom her, fyr - Lad os alle komme ind her, kom nu, fald ind. - Lad os køre lidt ned. - Ja, det ser godt ud. - Denne lastbil, hvis du ser, er det lidt klarere at se på denne. - Jeg kan godt lide denne. - Denne lastbil kræver 60 PSI foran og 80 PSI bagpå.

Normalt kræver tre fjerdedele og et ton lastbiler altid mere PSI bagpå, for når hele vejen overhaler eller trækkes bagpå, i modsætning til fronten, hvilket bare betyder, at du har en fast vægt forrest, er det ikke en variabel. Du lægger ikke fronten med dine ting. Du indlæser sikkerhedskopien, så - medmindre du har Turbskies. - Medmindre du har to turbskies eller noget. (Motor brøler) (Shawn og Brad griner) Truck opfordrer til 80 bagpå og 60, hvad kan jeg sige 65 foran? - 60 foran. - 60 foran, så hvad skete der, de kom ind med 30 eller 35 PSI i dem, og når vi satte den på lastbilen, kommer TPM straks på instrumentbrættet, fordi lastbilen ved, at der ikke er nok luft i dæk.

Heldigvis har disse dæk det korrekte belastningsindeks - ja - til denne lastbil. De er faktisk lidt tungere. - Ja, 129. - Den har et belastningsindeks på 129, så de er faktisk lidt tungere end hvad lastbilen kom med, så de har et maksimalt tryk på 80 PSI, - Yup, dette er her - Hvad bagpå kræver under maksimale belastningsforhold.

Så hvis du vil laste denne lastbil maksimalt, skal du køre dit anbefalede maksimale tryk, dvs. 80 PSI, for at få den maksimale lastkapacitet ud af dækket.

Men foran kører du 60 PSI foran, for det er hvad der kræves baseret på den vægt, der er på fronten af ​​lastbilen og bla, bla, bla, og det er det, alle ingeniører finder ud af - ja - og hvad gør vi så vil her sige, det er vores tur? - Nå, det er dybest set det ideelle, ikke? - Mm-hmm, ja - Kunne I begge løbe på 60? - Ja absolut. - Kan du? Sætter du mudderdæk her og kører dem ved 35? - Du er måske afhængig af det. Hvis du kører mudderdæk ved 35 PSI, lægger du ikke 2.000 pund i sengen. - Ja. - Du ved, du kan laste din lastbil lige så meget, som dækkene tillader. - Ja. - Folk tænker ikke rigtig på det, men tænk over det, hele dit køretøj går på den lille luftlomme, - Yup.- Under fælgen der. - Så du kan gøre det, men du vil sandsynligvis dø. - Nå, du kunne gøre det, så længe din egenvægt er sikker på, hvad dækkene er designet til, - Ja. - Jeg synes du skal sige . - Så jeg løb ind i det med mit trekvart ton.

Det er en karburator, så den er ikke så tung, som din diesel bliver, og så ville jeg have mudderdæk, og ingen lavede et dæk med belastningsindeks, der var stort nok dengang - ja - så alt gjorde var mig, de var max 65 som denne, så jeg bragte dem op til 55.

Det var nok til at slukke for mit TPMS-lys, og alt hvad jeg vidste var, at jeg ikke kunne laste lastbilen eller trække traileren med den maksimale vægt - Mm-hmm. - Jeg vidste, at jeg bare var nødt til at tage den på. Og jeg tror du ved, at vi fik det tilbage fra indekset om indlæsningsindeks, men disse mennesker siger: 'Men jeg kan' godt ja, du kan gøre hvad du vil, men vi fortæller dig, hvad vi råder dig til at gøre er at følge skiltene på køretøj.

Sammenlign dem med maxs på dækkene, og det er hvad du skal køre - Mm-hmm - Så som dækproffsen ved du, hvem Brad er, ikke? Der er nogen her. - Jeg sværger. - Vi siger, at du skal følge dem, så det er dit ideal, men du kan lave forskellige variationer på det. - Og en ting, ja, en ting er også, ved du hvad, at folk spørger hvad er optimal, og hver gang vil det være lidt anderledes, hvad de kan lide bedre.

Fordi du vil se folk pumpe dæk for meget eller for lidt, og dette er en slags prøving og fejl, har du et dæk på din lastbil. Så for dette dæk, for eksempel, er dets maksimale PSI 80, nu vil jeg ikke altid løbe rundt med 80 PSI i de bageste dæk, som krævet af Tru ck, fordi det starter hvor, du vil se hvor, kun forekomme midt på dækket her - Fordi du har været i kontaktområdet lige så meget. - Ja, fordi du sætter et tryk på dækket.

Så meget, det meste af tiden vil overfladen på dækket, hvor det rører jorden, bare fokusere på det område - Yup. - Fordi det pumpes helt op til toppen, og du får slitage lige her i midten, og det er sådan, du kan fortælle, at du puster dine dæk for meget. Så hvis du går tom eller losset hele tiden, er der intet galt med at bringe det ned til 60 PSI og justere fronten eller noget lignende - Nu vil denne lastbil råbe på dig, ja, ja - det vil sige TPMS er dækkene for lave bagpå? - Ja, hvis du er dybere.

Ja TPMS fungerer grundlæggende, der er en tærskel, så computeren ser efter 80 PSI, og en gang er det sandsynligvis som 25, når den først ser en 25% trykforskel, slukker den lysene - Okay - Så snart har han nået denne. Det slukker ikke lyset, men så længe du ved, skal du sørge for at du ikke har en lejlighed, du kan ignorere lyset, men - Åh, gør det ikke. (Brad griner)) Af juridiske årsager. - Ja, (Shawn ler) Okay, gør det ikke, men ja, du kan, som jeg sagde før, hvis du løber rundt ubudne, er der ingen grund til at du ikke siger din Rearsat 60 PSI eller noget nedenfor den maksimale nominelle effekt.

Men så når du går på trækket, ved du, at du vil skubbe hende op igen, - Yup. - Ved 80 PSI eller deres maksimale tryk for deres maksimale modstandsdygtighed. Skal vi tjekke fyrenes dæk? - Ingen måde. - Lad os se, om den har det korrekte belastningsindeks? - Disse fyre dræber mig.

Det trækker alt for meget vægt, og disse dæk ser i bedste fald sjusket ud. (Brad griner) Så for at komme til det punkt, skyde, jeg vidste aldrig dæktryk, du læser dybest set dørskiltet, ser på dækkets sidevæg, se om du passer til det. Hvis ikke, har du købt de forkerte dæk, så gør hvad du vil, fordi det er lidt for sent, og alt hvad du skal gøre er at komme på forfald eller få nye dæk.

Men ideelt set ville du gå med den dør. Hvad vi siger for et halvt ton, 30 til 35 pund, er stort set hvad vi ser hver gå, vi sender dem til din hoveddør. Hvis du får dem til dette køretøj, går vi ikke ind på det detaljeringsniveau.

Du skal tilføje luft til dem, når du får dem og udlufte dem i henhold til dit køretøj, men dit TPMS vil fortælle dig, at du er langt væk. Så det er altid ideelt, alle har denne dørbøjle, just justér det og sørg for, at dit dæk kan klare det, og det er det, du skal køre, spørg, se artiklen om belastningsindeks. Hvis der er noget andet, du vil vide, så lad os det vide.

Jeg mener, det var en spontan ting, folk bliver ved med at spørge om dæktryk. Vi gjorde vores bedste, ingen blev skadet, undtagen måske denne fyr - denne fyr kunne være død - ja, han døde. Fred, vi er ude. (Brad griner) - Vi ses.

Jeg vil have noget is nu.

Hvordan ved jeg, om mine cykeldæk har brug for luft?

Duved godtditcykeldæk har brug for luft, hvisdu kan mærke din kant ramme, når du går over forhindringer,hvisditcykelføler sig svampet eller forsinket som svar,hvisdu føler dig ustabil under sving, ellerhvisdu ser en betydelig mængdedæknår du sidder påcykel.

Hvad sker der, hvis du lægger for meget luft i dine cykeldæk?

Dethøjere tryk gørcyklenføler dig hurtig, men kan faktisk være langsommereduned!Hvis dækketerogsåhårdt vil det have en tendens til at vibrere og hoppe, hvilket øger rullemodstanden og giver en ubehagelig tur.2. feb. 2011

Er 26 dæktryk for lavt?

Det erfor lav. Der er faktisk enkle. Den gennemsnitlige personbil / SUV / lette lastbil har en anbefaletdæk PSIfra 30 til 35. Kørsel medlavt dæktryker stærkt modløs. PassendeDækinflationTILdækoppustet til 30psived 70 grader kunne for eksempel falde somlavsom26 psived frysepunktet.10. jan 2020

Kan jeg sætte luft i mine cykeldæk på en tankstation?

DuKan sætte luftiCykeldæk på en tankstation

Dukan pumpe luftind idin cykels dæk på en tankstation. Men du skal være forsigtig med, hvordan dugørat; Ellers ender du måske med en uventet lejligheddæk. Lad mig forklare:Luftenkompressorer ved entankstationer ikke så nemme at regulere som disse manualercykelpumper.

Er 30 psi nok til dæk?

Mestdæk-tryksovervågningssystemer advarer dig, når dindæktryk falder med ca. 10 procent. For dig ville 10 procent være lidt mindre end30 psi. Så i dit tilfælde vil jeg anbefale, at du sætter 35 eller 36psiidækog lad det bare være der. Du vil ikke bemærke nogen forskel idækslid, håndtering eller bremsning.16. juli 2017

Hvorfor oppustede forhandlerne dæk?

Det korte svar er, at når de servicerer og skifter oliedæker generelt varme. PSI i din dør er til kulde (bilhar siddet natten over). Hvis dindæker varme, vil trykket være højere end koldt. Således når de fylderdækdegørså til det passende “varme” niveau.

Hvor hårdt skal cykeldæk føles?

Kør og tag mærke til, hvordan detføles; vær ikke bange for at falde lidt mere. Ideeldækpres giver dig en behagelig tur med en selvsikkerfølelsei hjørner. Når forhjulet begynder atføledet mindste smuds ihårdti sving, tilføj et par psi tilbage i.9. nov 2020

Kan du overpumpe et cykeldæk?

TILvejracingdereser typisk oppustet med 8-9 barer, ogkanpumpes uden skader ved 10–11 bar. Det eneste problem vil være, at det vil føles så hårdt som at ride på klipper. Men hvisdubrug en kompressor,du kan overopblåseen bred MTB eller touringcykeldæk, som skal oppustes ved ca. 3,5 til 5 barer.

Hvad er det bedste dæktryk for en cykel?

Pound Per Square Inch (PSI) til cykeldæktryk Typer af cykeldæk PSI-rækkevidde Dæk til børnecykler Fra 20 PSI til 40 PSI Smalle dæk Fra 80 PSI til 130 PSI Medium dæk Fra 50 PSI til 70 PSI Brede dæk Fra 30 PSI til 40 PSI (Offroad) Fra 50

is opvarmes nu senere

Hvad skal lufttrykket være på min mountainbike?

Det passende lufttrykområde for 26 tommer dæk til både komfortcykler og mountainbikes er fra 35 PSI til 60 PSI. Din cykel er behagelig nok i dette trykområde, når du er off-road og hurtig nok, når du er på farten. Hvad er lufttrykket for et 27,5-tommer cykeldæk? Brede dæk som 27 tommer har brug for mindre lufttryk end smalle.

Hvad skal dæktrykket være på et 70 kg dæk?

Retningslinjer for dæktryk. For et 700 x 23c dæk på vejen skal en 55 kg rytter starte med 100 psi, mens en 90 kg rytter skal køre tættere på 120 psi.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.