Vigtigste > Cykling > Cykelstier - besvare spørgsmålene

Cykelstier - besvare spørgsmålene

Hvad er en god trailcykel til begyndere?

Bedstbjergcykler til begyndere
  • Ragley Marley 1.0. Legende hardtail, der kan tage på enhversti.
  • Orbea Laufey H3. Aggressiv hardtail tilstimakulering.
  • Vitus Escarpe 29 CR.
  • Kommercal Meta HT AM Oprindelse.
  • Specialiseret mejsel komp.
  • Cannondale Habit 4.
  • Virus Sentier 29 VR.
  • Trek Roscoe 8.
23. juni 2021



Hvad er en god entry-level mountainbike? Jeg får dette spørgsmål hver dag. Derfor giver jeg dig i dag de værktøjer, du har brug for til at finde en ny eller brugt mountainbike, uanset mærke. Men først skal vi definere, hvad en startcykel er.

Hvis du er nybegynder og har ubegrænsede penge, er denne diskussion afsluttet. Bare gå ud der og brug en masse penge på en dejlig cykel, så er du færdig. Men jeg antager, at de fleste begyndere er på udkig efter det mindste økonomiske engagement, de kan gøre, mens de stadig får en anstændig mountainbike.

Denne cykel er anstændig nok til at få dig i store problemer igen og igen. Endnu bedre, den er tilgængelig for $ 329. Ja, det er en Diamondback Overdrive, og jeg kører til Diamondback, men jeg vil have dig til at glemme i dag, fordi Diamondback muligvis ikke er tilgængelig, hvor du bor, eller du kigger på en brugt cykel.



I dag vil jeg have dig til at foregive, at denne cykel er farveløs og ikke har logoer. Hvordan fastslår vi objektivt, at det er 'trailworthy', hvis du bare undersøger det? Lad os starte med den vigtigste indikator for en god mountainbike: bagskifteren. Hvis en mountainbike er udstyret med en bagskifter, skal den hænges i dette lille stykke metal kaldet bøjlen på rammen.

I tilfælde af et fald er bøjlen designet til at bryde af for at forhindre beskadigelse af rammen. Det kan derefter omorienteres eller udskiftes til lave omkostninger. Dette er meget bedre end at kaste hele cyklen i skraldespanden, hvilket er hvad du skal gøre, hvis du bryder nogen del af din ramme.

Vær forsigtig med sådanne patchløsninger, eller værre, med en skifter monteret direkte på rammen. Cykler som disse kan bare være et fald væk fra total ødelæggelse, og mountainbiking handler om at falde. Derfor er en skifterbøjle den allerførste ting, du skal kigge efter for at afgøre, om en cykel er trailworthy.



Selv de enkleste cykler har en nøjagtigt skåret, funktionelt udseende bagskifterbøjle her. Så din undersøgelse skal begynde med og muligvis ende med den. Den næste vigtige del, du skal kigge efter, er en gevind SS-stamme, som du kan identificere ved hjælp af disse klemmebolte her, og disse 4 bolte, der holder styret på plads.

Hvis du ser dette i stedet, er det normalt dårlige nyheder. For at servicere eller udskifte noget foran, inklusive gaffelen, er du begrænset til upålidelige dele eller vintage mountainbike-dele, der er svære at finde. Held og lykke med at spore en helt ny gaffel i midten af ​​90'erne for at erstatte din gamle.

Ikke alene er en trådløs stamme lettere og billigere at vedligeholde, men den er også stivere, noget du vil gå på kompromis med. Når du går videre til hjulene, skal du sørge for, at de har lynhåndtag. Disse er almindelige på startcykler og giver dig mulighed for at fjerne eller udskifte hjulene manuelt uden værktøj; vigtigere er, de er en indikator for den tilsigtede brug af cyklen.



Hvis flade dæk er uundgåelige ved mountainbiking, er det problematisk at altid have en 15 mm skruenøgle med sig for at fjerne disse møtrikker. Værre er, mountainbikes med møtrikker på akslerne er svære at opgradere hjulene, og hjul er en af ​​de ting, som når du får erfaring, vil du vokse ud af dem. Så på en mountainbike på indgangsniveau skal du kigge efter lynhåndtag, og hvis du ser nødder, skal du holde dig væk.

Dernæst kommer krumtap- og kædehjulsenheden modulært og boltet sammen, ikke nittet sammen som et stort stykke. Jeg er sikker på, at du kan se problemet i dette. Hvis du bryder noget her, er du sandsynligvis prisen for hele din cykel til at fremstille noget, så hvis det er dine ting, så er det fint for dig.

Ellers skal du kigge efter noget, som du faktisk kan skrue på. Den næste ting at kigge efter er for- og bagskivebremser. Selv billige skivebremser kan udskiftes til bedre, hvilket er vigtigt at bemærke, fordi din cykel skal have fastgørelsespunkterne til dette lige fra starten.

Endnu vigtigere er, at skivebremser er langt mere pålidelige end fælgbremser, og derfor skiftede mountainbikeindustrien hurtigt og afgørende til dem for flere årtier siden. Fordi en god mountainbike skal være vedligeholdelsesfattig og opgraderbar, skal man være meget mistænksom over for en uden skivebremser. Endelig skal du sørge for, at cyklen kommer i forskellige størrelser, og at producenten faktisk giver instruktioner om, hvilken størrelse du har brug for.

Dette er lige så let som at bruge Google, en mistet kunst. Under alle omstændigheder, hvis producenten ikke tilbyder disse oplysninger, tænker de sandsynligvis ikke meget på deres cykler, og så du skal ikke stole på, at det fører dig dybt ind i skoven, så denne indikator er mindre objektiv end de andre , men du skal i det mindste have en Få en cykel der passer dig. Mens der er mange andre indikatorer for en trail-klar cykel, er de stort set irrelevante, hvis den pågældende cykel ikke opfylder de krav, som vi nu vil fokusere på, hvad vi kan forvente af en startcykel som denne og nogle af tingene du kan gøre med det kan gøre for at opgradere det.

Først og fremmest er det vigtigt at bemærke, at næsten alle entry-level mountainbikes vil være hardtails eller cykler uden baghjulsophæng. Den nødvendige kobling til baghjulsophæng er dyr og tung, så det er generelt ikke værd at investere i, før du begynder at bryde tusind dollar-punktet. Af hensyn til enkelheden begrænser vi denne diskussion til hardtails.

Hardtails er sjove og hurtige, så de er stadig gode at komme i gang med. Men hardtails under $ 500 er næsten altid XC eller langrendscykler. XC-cykler er optimeret til pedaler og kraftoverførsel.

vejcykelture

De er hurtige og nemme at bruge til at rejse lange afstande. Men disse fordele kan holde dig tilbage, når du først prøver dig på freeride. Det betyder ikke, at du ikke kan hoppe lidt på en XC-cykel.

Det er bare spring, dråber, rockruller eller enhver form for lang nedstigning, der bedst gøres på en trailcykel. Denne sorte hardtail ved siden af ​​Overdrive er et godt eksempel på en trailcykel. Rivet gaffel, aggressive vinkler, brede styr, længere bevægelse og kortere stilk gør det bedre for den type ridning, jeg gør.

Da du ikke kan konvertere en XC-cykel til en Tra il-cykel eller omvendt, skal du være ærlig om, hvad du vil gøre med din mountainbike, før du køber en. Men hvis dit budget er under $ 500, uanset om du kan lide det eller ej, kan du få en XC-cykel, når du endelig går videre til at hoppe og smide cyklen lidt mere, du føler dig måske begrænset. Her er hvad jeg gjorde for at forbedre kapaciteterne på min budget XC-cykel.

Det bedste, du kan gøre, er at skifte dæk, når du smed de bredere, knudrede dæk på min overdrive, det føltes som en helt anden cykel. Jeg var i stand til at køre disse dæk ved et lavere tryk, hvilket gjorde dem mere gribende og tilgivende.

Men det var ikke alt. Hører du alt det raslen, min kæde klappede overalt, og faktisk kom den fuldstændigt ud på flere dråber og spring. For at løse dette installerede jeg en kædestyring, der næsten eliminerede problemet.

Dette koster dig meget mindre end at opgradere din drivlinje, som let kan køre dig lige så meget som denne cykel. Hvis jeg var nybegynder for at komme så langt som muligt på denne cykel, kunne jeg opgradere pedalerne og måske gaffelen til noget lignende. Venture ud over det ville ikke nødvendigvis være økonomisk, og i betragtning af at en anstændig trailecykel kan holde sin værdi godt, ville du hellere sælge den og opgradere det hele.

Når alt kommer til alt, hvis du allerede har en cykel og finder ud af, at den fejler nogle af disse tests, kan du stadig drage fordel af denne artikel. Hvis det i øjeblikket virker for dig, og du nyder det, skal du fortsætte med at makulere. Hvis du har lyst til at holde dig tilbage, har du nu værktøjerne til at finde noget bedre.

Når det er sagt, har vi ikke talt om montering, vedligeholdelse eller alle de andre opgraderinger, du kan spørge, ved hjælp af mine seere vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem i kommentarerne. Så find en god begyndercykel og nyd den. Fordi du kun er et år væk fra at sælge alle dine ejendele og få en uansvarlig dyre finansieringscykel. Det sker med de bedste af os. Tak, fordi du slipper af med mig i dag og ses næste gang.

Hvad er de bedste cykelstier?

Bedste cykelstieri USA
  1. Vej til solvej | Whitefish, MT.
  2. FlumeSti| Lake Tahoe, NV.
  3. SumpkaninSti| Greenville, SC.
  4. Highway One | Big Sur, Californien.
  5. McKenzie RiverSti| Bend, OR.
  6. Kaptajn AhabSti| Moab, UT.
  7. Sti401 | Crested Butte, CO
  8. KobberhavnSpor| Keweenaw-halvøen, MI.

Jeg er Mike Levy og velkommen til feltprøveværdidiskussion, trailcykelfeltprøve

Velkommen til diskussionen om værdien af ​​testcykler. (Glad temamusik) Mountainbikes kan koste en masse penge, især hvis du vil have det nyeste og mest avancerede udstyr. Og lad os indse det, det er ikke, at nogen af ​​disse testcykler er billige.

Jeg mener, vi har en specialiseret S-Works Stumpy her, der er $ 9.500. Hvad er tilbage for at opgradere den ting? , absolut intet, for jeg havde ingen penge tilbage. Jeg er Mike Levy, og jeg er velkommen til Field Test Value Trail Bike-diskussionen.

Den billigste trailcykel i flokken er den SLX-udstyrede Mojo, der går lidt mere til $ 6.200, inklusive tillæg for kulhjul og styr. Den ting lyder som et blodig tyveri i forhold til den stubbejumper, ikke? Nå, måske, men for at gøre tingene lidt klarere skal vi nedbryde hvert modelområde og se, hvad der giver mest mening. Hvilke af disse cykler giver dig? Du får det bedste for dine penge.

Lad os komme ind på det. Nå, vi kan lige så godt starte med denne smarte S-Works cykel. Det er den dyreste amerikaner til $ 9.500.

Og jeg tror ikke, jeg skal overbevise dig om, at det ikke er det værd. S-Works handler om at have alle tingene. Og med en trådløs drivlinje, skøre lette og brede kulhjul og fabriksophæng har den alle disse ting og kører meget godt på grund af det.

Jeg er sikker på at du er chokeret, det ved jeg. Men det er ikke hvad jeg ville købe alligevel. Det koster bare så mange penge.

Men der er seks Stumpys at vælge imellem, hvor de andre tre kulstofmodeller koster $ 7.000 for Pro, $ 4.700 i USA for eksperten, fire store amerikanere for Comp. Det er vigtigt at bemærke, at alle Fox gafler bruger enten Grip eller Grip 2 spjældet, alle har fire stempelbremser, og alle har nøjagtig samme geometri, da de alle er på den samme carbonramme, den største forskel er alufælge på Ekspert og komp. De andre har kulstofdæk.

er suppe sund

Geo og suspension er alt, så hvis du virkelig vil have en carbonramme, er det svært at ignorere denne $ 4.000 Comp-model. Den leveres med SLX. Dette er nu en billig spec sammenlignet med de andre til samme pris.

Men hvis du ikke er interesseret i kulstoframmer, så ser $ 2.300 Stumpy ud som en aftale, men jeg tjekker med glæde $ 3.200 Comp Alloy, der kommer med mere kraftfuld suspension samt en NX-drivlinje i stedet for SX-drivlinjen faktisk Horst -Linkophæng bruges stadig, hvor carbonmodellerne har denne Linkage-Driven-Single-Pivot med Flex-Pivot. Og jeg er sikker på, at de opfører sig lidt anderledes på stien, men jeg har ikke kørt aluminiumscyklen endnu, så jeg kan ikke sammenligne. Okay på Giants 135 Millimeter Travel Trance X Advanced.

Og jeg ved, at det eneste, du gerne vil købe, er den fancy $ 8.500 version med den batteridrevne suspension, jeg testede. Men jeg vil tale om de andre, bare hvis nogen derude måske måske på en eller anden måde vil have noget andet? Version uden Live Valve ?? Jeg mener, hvem ved rigtigt? Hvis du vil holde fast i kulstof, er der tre versioner at vælge imellem. Den dyre nulmodel, som jeg har.

$ 5.500 en model eller $ 4.500 to-modellen. Alle deres dele hænger på den samme kulstoframme. De har alle også kulhjul, selvom Zero får en lettere version.

Den dyrere kommer med Foxs high-end gaffel og spjæld. Mens to af de billigere Pikes Select får Charger RC-spjældet, og det er GX versus NX til drivlinjen. Men det er de aluminiumsmodeller, som jeg bemærker mest.

Hvis du er okay med at droppe det avancerede tag til fordel for aluminium, kan jeg godt lide udseendet på $ 3.200 Trance X 29 2, der får en Fox 36 med et grebsdæmper og SLX-drivhøjdebunker. Men tilbyder SLX og carbonhjulet, jeg har gennemgået, den mest ydeevne for dig? vores penge fra de fem motorcykler? Nå, hvis det var mine øre, er det virkelig svært for mig at overse Mojothes billigste Deore-specifikationer på $ 4.500. Vi var super imponeret over drivlinjen en Fox 34 med Grip 2 spjæld.

Meget små tal på det skøre ACTOFIVE P-tog? Det skal jeg alligevel, så her går det. Nu er rammen alene et sted omkring $ 4.000 uden et chok, afhængigt af valutakurser og takster og stemningen med uklare forsendelsesregler, der formodes at gøre tingene så vanskelige som muligt. Og hvis du vil have din eksotiske bil i chok, ja ja, det er mere D-Mark, tak.

Det handler om $ 4.600 med en EXT STORIA, fordi du ikke kommer til at lægge noget kedeligt på det, ikke? Håber ikke. Nu sælger Simon ikke komplette motorcykler, men jeg tror ikke, nogen vil hænge et SX-Dri ve-tog eller en billig gaffel forfra på denne ting. Spørgsmålet er, om jeg ville have denne ramme men var nødt til at bygge den uden at blive skør, med andre ord dele, der ikke holder tilbage og en fantastisk nedstigning, men som også vandt, hvis jeg ikke gik konkurs, hvad ville jeg så bruge? For en gaffel kan jeg få noget i retning af en Pike Select med Charger RC-spjældet.

Nu er dette ikke den nyeste og højeste kvalitet 2.1 opladningsdæmper, men det imponerede mig virkelig med dens ydeevne, og forskellen mellem den og den dyreste version, meh, jeg er stort set enig i det, P-toget blev lavet til nedstigning . Det gør også 4-stempelbremser til et must; Shimano's uoverensstemmelser med cykelpunkter udelukkede dem for mig, men SRAM, TRP og Hayes havde alle godbidder til rimelige priser.

Hjulene ville selvfølgelig være af aluminium, og de var enten Stan eller Spank. Men ikke de forbandede farvestrålende hjul, bare nogle pæne sorte fælge. Jeg sparer nogle penge som dæk.

Jeg køber noget stort kød fra Victoria eller Specialized i stedet for at bruge næsten dobbelt så meget fra Max's eller Schwalbie. Videre til Barney rejser Salsas 140 millimeter Blackthorn. Der er tre kulstofhjul, to aluminiumshjul, og jeg skal påpege, at de ikke kun sælger en kulstoframme til den sædvanlige kulstofpris, men de sælger også en aluminiumsremspjæld til 2.100 $.

Dette er bemærkelsesværdigt, da meget få andre mærker, der alene tilbyder en relativt billig aluminiumsramme, havde antaget, at en af ​​de to aluminiums sorttorne ville give mest mening. De har trods alt den samme geometri som kulstoffet, men begge kommer med budgetbevidste gafler, der bruger dæmpere i andet eller tredje niveau, ryttere, der er vant til avancerede ting, vil helt sikkert mærke forskellen. Her kan du helt sikkert købe mere strøm med penge.

behandling af vejudslæt

Siden $ 4,900 Carbon SLX Blackthorn er den billigste version, jeg vil købe. Jeg ved det, men det giver dig en for det meste SLX-drivlinje, overraskelse, fire-stempelbremser og en Lyric med RockShox's fantastiske Charger 2.1-dæmper.

Så hvis værdi er spørgsmålet, er det virkelige svar en aluminiumsramme med en high-end ophængningsgaffel eller i det mindste en, der bruger den bedst mulige luftfjeder og spjæld for pengene. Vi ser ikke nok af det i disse dage, men det burde vi bestemt. Og på denne baggrund skiller Aluminium Giant Trance X sig ud for mig 2, som koster 3.200 amerikanske dollars.

Og disse penge giver dig de samme justerbare geometrier som kulhjulet, såvel som en Fox 36 med et grebsdæmper og det altid imponerende SLX-drivtog. Jeg mener hvad har du ellers brug for? Du spørger mig, om alle versioner af alle disse motorcykler er Giant Trance X 2 svært at ignorere. Men lad mig det vide i kommentarerne)

Er cykelstier farlige?

Sporer et godt alternativ til at køre på vejen - men de er ikke perfekte. Mange mennesker har trukket sig tilbage tilstiridning som et sikrere alternativ til at kæmpe med køretøjstrafik på vores Florida-veje. At have en front-kollision med en anden cyklist kan være somfarligtsom kolliderer med et køretøj.

Åh syg, i dag kører vi på BCPOV på julemandens cykelpark? Jeg joke ikke. Som mange af kanalens abonnenter ved, er min kone og jeg på en massiv biltur over Nordamerika. Efter at have kørt helt øst til Quebec helt syd til Florida ramte vi endelig vestkysten.

Vi kom ud af Arizona og ankom til San Bernardino Mountains uden for Los Angeles. Vi kom for at køre på et sted kaldet Skypark, som ligger øverst på bjerget. Faktisk er dette sted som ingen anden cykelpark, jeg nogensinde har besøgt.

Først og fremmest er det en juleforlystelsespark. Komplet med bygninger i europæisk stil, et tog, besøg med julemanden og hans bror og hans brors kone og hvem de mennesker også er. Under alle omstændigheder forstår du, hvad der betyder noget.

Det er en juledag året rundt med alle de tegn, der følger med. Men som det viser sig, er ejerne af parken også mountainbikere og har besluttet at inkludere mountainbiking med andre attraktioner. Og selvom det er øverst? et meget stort bjerg, parken er kun omkring 380 fod høj.

Og for $ 49 for et dagskort kan du muligvis finde en slags stolelift eller shuttle der venter på dig her. Nå, du tager fejl, men hej, da det 350 fods Spider Mountain i Texas viste, at du ikke har brug for en enorm højdeforøgelse for at have det sjovt. Så hvorfor skulle du have brug for en stolelift? Drejning ved Skypark startede godt.

Da vi mødte Tony fra YouTube-kanalen, Outsider MTB. Men hans første påstand om berømmelse var faktisk ikke YouTube. Nogle af jer kender ham måske fra hans tidlige dage som pro-skater i slutningen af ​​90'erne og begyndelsen af ​​2000'erne.

Vi får også følgeskab af Alan fra MTB Alanand, hans kone Kelly. Alle disse fyre er lokale i området. Så det er dejligt at have hende med os for at vise os stierne.

Jeg nævnte tidligere, at der ikke er nogen elevator her. Og mens det er lidt skuffende, er pedalen ret afslappet, hvad er det? perfekt, da jeg planlægger at tage så mange omgange som muligt i dag. Da vi begav os, går det op for mig, hvorfor det er så rart at være tilbage i de høje fyrretræer.

Vi har brugt de sidste par uger på at køre ørkenstier. Og mens ørkenridning er sjovt og interessant, føles det virkelig som et hjem for mig på stigningen at køre gennem disse høje træer på denne øde jord, der er en tynd udfordring ved kanten af ​​stien. Hvem kan ikke modstå en tynd? Åh gud.

Det er en tynd røv. I den første runde beslutter vi at tage en sti kaldet Arrow, der er opkaldt efter Skyparks hund, fyldt med funktioner. Bogstaveligt talt hvert par sekunder er der noget nyt at ramme. (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) (Forfriskende musik) Åh, syg. (levende musik) whoa. (livlige musik) (livlige musik) (livlige musik) Så mange bøjler. (griner) (forfriskende musik) - Undskyld.

Her har vi en dobbelt - okay. (forfriskende musik) Jeg får det næste gang. (forfriskende musik) (forfriskende musik) (forfriskende musik) Jeg elsker det, når de pakker så mange funktioner i et enkelt spor.

Det minder mig virkelig om Cat's Pawat Highland Bike Park i New Hampshire. Okay, nu forstår jeg, hvorfor du kan komme væk med $ 50. (griner) Men pil er ikke det eneste spor, der er fuld af funktioner.

Åh gud. - Fortsæt. - Kom lidt længere denne gang.

Vores næste spor, Comet, er noget folk enten vil elske eller hade. Og det er fordi den er fuld af skinnies. Åh.

Skinny. (griner) - Ja, fyr. - Hvis det er der, skal jeg køre på det.

Hans Ewok-landsby her. Personligt kan jeg godt lide at køre på dem, men det kan have noget at gøre med mine hjemmestier på Vancouver nordkyst. Hvor stigen bro blev opfundet.

De blev populære, når mountainbikes var korte, og styrevinklerne var stejle, så de kører langsomt. Og da dagens enduro-cykler er lange og glatte, leger de bare ikke så godt med dem. Og i en verden, hvor mountainbiking bliver hurtigere og hurtigere, kan jeg forstå, hvorfor skinnies ikke længere er så populære.

Men jeg nyder stadig udfordringen. Åh Gud, det er sejt, syg, sødt. Åh, det er en janky - ja.

Der er også fyren. - Lad mig kontrollere det hurtigt. Åh, du har to muligheder.

Det er en smuk klassisk nordkyst. Ja. Det sjove er, at Comet ikke er det eneste spor med skinnies på bjerget.

Åh gud. Og med min insistering på at gøre hvert spor i parken i dag, trak jeg vores noget uinteresserede besætning ned fra Naughty eller Nice. Åh.

Der er allerede træ. Men dette spor har noget, der virkelig er sjældent i mountainbiking i disse dage. Svajen.

Åh gud. Jeg fik det, og det hoppede stadig fra det øjeblik, Tony gik over det. Det syntes at være en byrde for både styrende organer og forsikringsselskaber.

Disse funktioner vippes, når du kører over dem. - Større. - Åh, trapper.

Åh gud. Åh gud. Åh gud.

indskrænkning

Åh gud. Som det fortsætter, er hele den nederste del af stien stort set bare en enorm, slank. Det fortsatte i endnu en vagling.

Åh, endnu en vagling. Åh, det er virkelig tyndt. Åh gud.

Åh gud. Åh gud. Medmindre Yuka ikke vidste det. (Skrig) Disse forsikringsselskaber kan have ret.

Gå tilbage ovenpå. Ja, åh. Forreste vasket, og jeg tror, ​​du sandsynligvis bliver nødt til at hoppe derhen. - Ja. - Det er på tide at tage det mest populære spor i parken. Aldrig land. Aldrig land til Skypark som A-linjen er til Whistler.

Det er mange spring og det er meget sjovt. Whew.Sick.Yoy.Rad.Puh. (grynt) flyver ikke hurtigt væk.

Poof, syg, poof, poof, åh gud - ja kammerat. - Ja. (grynt) Jeg gør det ikke lige nu.

Åh, det er kurvet. Phew Det var bare min første omgang på Neverland. Men det var bestemt ikke min sidste.

Ja dette sted er godt. - Ja - Ikke meget nedetid på stien, ved du det? Absolut. Men du ved, Neverland kan have mange spring, men ingen af ​​dem er de største i parken Parkby the Village kaldes Session Jump.

Og denne er den største i parken. Det er et one-hit vidunder kun til sessioner. Det er her folk hænger ud og øver deres springevner.

Jeg må sige, det fungerer rigtig godt. Pump bare denne rulle ind i din læbe. Og det sender dig perfekt ind i overgangen.

Jeg forstod det temmelig dybt dengang - ja. Det var det bedste. Så hvad syntes jeg til sidst om Skypark? Nå må jeg sige, det var en temmelig dejlig overraskelse.

cykling athen ga

For at være helt ærlig havde jeg aldrig hørt om det, før Tony og Alan nævnte, at det lød som et dejligt sted. Så vi besluttede at prøve det. For folk, der bor i LA, er fyrreskove svære at komme forbi.

Men kør bare til toppen af ​​San Bernardino-bjergene, og du har en fyrreskov? Selv denne fyr fra BC følte sig hjemme der. Alt i Skypark er virkelig pænt bygget og fungerede godt. Der er interessante, seje funktioner overalt.

Men indgangsprisen på $ 49 er lidt stejl, især i cykelparker med stolelifte som Highland eller Spider, koster bjerget den samme pris. Og da mange turister kommer og er klar til at betale $ 49 bare for julemandens landsby. Jeg kan tage ledelsens gætteri, når det kommer til prisfastsættelse.

Når det er sagt, er årskortet ret konkurrencedygtigt på $ 299, mountainbikerne her kører. Som altid tak for at se og forblive knust.

Hvordan finder jeg gode cykelruter?

Syv måder atfindestore nye steder at ride
  1. Tag en ukendt sidevej.
  2. Udforsk dit lokale område ved hjælp af Google StreetUdsigt.
  3. Se på lokale ryttereruterpå Strava.
  4. 10 stigninger fra hele verden, du ikke har hørt om.
  5. Deltag i en lokal rytter på en tur.
  6. Deltag i encyklingforening.
  7. Griner af sport.
  8. godtgammeldags OS-kort.

Vi lever ikke alle i cykelparadis, men med lidt know-how kan vi alle komme mindst et skridt tættere på at køre stille og sjove veje. Så i denne artikel skal vi tale om ruteplanlægning, hvordan vi bruger den teknologi, vi har nu, til at finde fantastiske nye ruter til at køre og derefter følge dem, så hvis du er ny inden for sporten og spekulerer på, hvordan du skal håndtere travle veje kan flygte. Du leder bare efter nye veje til at krydre velkendte ruter.

Forhåbentlig hjælper denne artikel! Så hvad er gode veje at køre på? Lidt afhænger af, hvad du kan lide personligt: ​​Jeg elsker at gå op og ned ad bakkerne, så længe de ikke er for stejle, mange tak. Andre mennesker kan lide at krydse langs lugen eller køre så hurtigt som de kan. Så vi overlader denne type ruteplanlægning til dig.

Det, der er universelt blandt alle cyklister, er imidlertid kærligheden til rolige, sikre og stille veje, men det skal være: kør ikke, hvor du kører, siger jeg igen for at effektuere: kør ikke, hvor du kører, eller kør ikke, hvor du kører! 'ding'Jeg ser meget her, hvor jeg bor i Storbritannien. Jeg tror, ​​folk kender nogle vigtige veje fra byen og landskabet, og de kender dem, fordi de kører dem. Og fra din bils kokon kan de se rigtig smukke ud: smuk natur, dejlige brede gader, hurtig bevægelse og hvad der ikke er, der ikke kan lide ! Nå, hurtig bevægelig trafik til at begynde med: disse veje er dårlige til cykling, og alligevel er de så ofte fulde af cyklister Veje at ride Det er her teknologien kommer ind, så der er et par dedikerede ruteopdagelsesapps og websteder, vi bruger her på GCN en kaldet 'Komoot', og de har også en fantastisk gratis version og en premium-mulighed. Det er super nemt.

Så nu er jeg på din hjemmeside. Jeg klikkede på ruteplanlægningssiden. Jeg gav mit udgangspunkt, en fremragende café, som jeg kender, og jeg satte en destination, der er en fremragende tebutik, køb note og Komoot bogstaveligt talt gjorde resten, som jeg ved af erfaring, at det er gader, jeg ville vælge, og Komoot fandt dem, fordi det har alle mulige intelligente algoritmer, data, det har adgang til fra sine egne brugere, og også ting, der kaldes højdepunkter der, der blev efterladt af det folkelige folk og styrer mig til at være enige om store ting for cyklister.

Så i dette tilfælde er strålende stier fra Portbury til Clevedon nu, som du kan se, er en outback, nu har jeg lyst til en looping-sti, der lyder godt, og efter et stykke tid kan du se Komoot bogstaveligt talt en loop-performance oprettet. Nu er der masser af andre små muligheder her at lege med, inklusive hvilken slags rute du ønsker. Så jeg tog en cykeltur, som normalt er de mest støjsvage veje derude, giver mig også grus eller hurtigere vejture, hvor langt min rute er: i dette tilfælde 44,1 kilometer fortæller det mig, hvor meget klatring der er, og hvor på ruten det kommer ned til, ved denne højdeprofil nedenfor, og det giver mig endda en anslået tid, og det er baseret på hvor fit jeg tror, ​​jeg er, som du kan se, gjorde jeg mig selv til ydmyg, ret generøs vurdering af min egen Fitness besluttede.

Der er tre måder, hvorpå du kan følge denne rute: Den første er old-school-ruten, hvor du omhyggeligt nedskriver sving-for-sving-instruktioner. Jeg er ikke i et kort, der derefter bliver vådt og svedigt helt sikker på, hvorfor du bestemt ønsker ikke at gøre det længere. I stedet kan du bruge din telefon som en slags navigationsenhed. Så Komoot har en app, og når jeg bare klikker på min tur, starter sving-for-sving-navigationen enten akustisk, når jeg vil lægge min telefon i lommen eller visuelt når jeg har en bakke, der giver mig mulighed for at klippe min telefon til styret. Den tredje teknik er at bruge en GPS-cykelcomputer som denne. Så dette er en Wahoo, og faktisk kan jeg synkronisere den med min Komoot-konto, hvilket betyder, at jeg kan følg min Komoot-rute med et tryk på en knap Hvis du vil undersøge lidt mere om din planlagte tur, inden du går, måske fordi du skal derhen, så der er lidt mere til det, har du investeret mere, så Jeg anbefaler Google, at jeg bruger dette hele tiden, meget af det, til optagelse, men faktisk er det super nyttigt, når du kun har en op. Du vil muligvis få en idé om, hvordan vejen ser ud, selv hvordan fortovet er og også trafikforholdene, fordi du kan være temmelig sikker på, at Google Street View-bilen forårsager en trafikprop. Th Den gamle cyklist vil sandsynligvis også gøre det, hvilket er et klart rødt flag, og det er naturligvis super nemt at bruge.

Jeg tror ikke, jeg har brug for at forklare. Men uanset ego trækker du den lille orange person ud på gaden, som du vil tjekke ud i dette tilfælde strålende gyder Portbury til Clevedon og undskyld forresten dig selv med en idé om min internethastighed. Åh, lad os gå: 'uforståelig'.

Brilliant Lane Portbury til Clevedon, faktisk ser det godt ud. I sidste ende er lokal viden en stor ressource, der bare venter på at blive udnyttet, hvad enten det er digitalt på sociale medier eller i det virkelige liv - folk går til din lokale cykelbutik, som f.eks. Altid er en guldmine eller en lokal cykelklub også bare tilfældige cyklister, som du ser i min erfaring, er altid mere end glade for at chatte om ruter, så du kan helt sikkert få mest ud af det og derefter dele dine tip også, og jeg er sikker på, at du byggede en Byg et fantastisk vejnetværk og bygg derefter skrædder -lavede sløjfer. Det er præcis, hvad du nyder, og hvor du holder den tid, du bruger på travle veje, til et absolut minimum.

Forhåbentlig var denne artikel nyttig. Giv det store tommelfinger, hvis du nød det, og vær sikker og nyd at køre. Det er en smuk ny vej

Hvad er en trailcykel god til?

Sticykler er de mest alsidige af partiet. De udmærker sig i alle slags terræn og kan normalt bruges til en alsidig række applikationer. De udfører det hurtige efter arbejde lige så godt som de gør på lange ture i flere dage og behøver ikke at vige væk fracykelpark udflugter enten.4. feb 2020

Hvor mange cyklister dør i NYC hvert år?

Men på samme tid 24cyklisterhardødepå byens gader detteår, Viser NYPD-statistikker. Det er kun fem mindre end de 29 dødsfald på cykler, der blev rapporteret i 2019. Byen har talt 98 fodgængere som dødsfaldårlukker fra 123 i hele 2019.29. dec 2020

Hvilket er farligere MTB eller landevejscykel?

I bund og grundmountainbikinger begge delemere farligogsikrereendlandevejscyklinger. Ned ad bakkemountainbikingerfarligste, efterfulgt afcyklingpå denvej, med ridning på enkle stier på enmountainbikeer den sikreste mulighed for alle.

Kan du springe en trailcykel?

Det korte svar er, atdu kansandsynligvisgørop til 2 fodspringerlangs den, detstierog være fint på en god kvalitet xccykel.Hvisdethoppeer for stor i ned ad bakke, bare gå rundtdeteller sænk lidt ned, såcykellever for at ride en anden dag.Hvis det eret stort fald, bare tag en sti rundtdetog nyd resten af ​​kurset.

Hvad er forskellen mellem en trailcykel og en XC-cykel?

Dettrail cyklerbryder hurtigere og mere præcist. Detlangrendscykeler lettere og hurtigereiacceleration og styring, menstrail cyklerer tungere og optimeret til nedstigninger. Dagensmountainbikeser blevet ekstremt specialiseredeivilkår for deres tilsigtede anvendelse.

Hvor mange motorcyklister dræbte NYC?

Men på samme tid 24cyklisterhardøde denbyens gader i år, viser NYPD-statistikker. Det er kun fem mindre end de 29cykeldødsfald rapporteret i 2019. Byen har talt 98 fodgængeredødsfald: Dødenår året lukker, ned fra 123 i hele 2019.29. dec 2020

Hvor mange cyklister døde i NYC 2020?

Til dato i2020mindst 21cyklisterhar væretdræbtog otte af dem i Bronx - det meste afnogenbydel. Mindst 200 mennesker har væretdræbti trafikvold iNew York Citydette år.5. nov. Feb 2020

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.