Vigtigste > Cykling > Cykel rejsetaske - omfattende reference

Cykel rejsetaske - omfattende reference

Hvad er den bedste cykeltur?

Bedste cykelture,poserog kasser
  • EvocCykel rejsetaskePro. Alsidigrejsetaske.
  • TILCykelMegaRejsesag. Stor og enkel at pakke.
  • Scicon AeroComfort 3.0 TSA.
  • Thule RoundTrip Traveler.
  • B&W InternationalCykelBoks II.
  • Biknd Helium V4.
  • OruCase Airport Ninja.
  • CykelBox Alan Original Premium.
7. august 2020



Hvis du som mange af os går sikkert på din sommerferie eller ferie, måske til varmere klipper eller bare et eller andet sted i klimaet, vil du sandsynligvis tage din cykel med dig. Men kun få ting giver din ferie mere frygt - cyklister end på farten med din elskede cykel. Du skal først pakke den og derefter trække den til lufthavnen, så skal du trække den over lufthavnen, og til sidst skal du aflevere din elskede cykel til bagagehåndtererne summende.

Ærligt talt er det nok at give dig mareridt. Men her kommer unboxing af denne ene uge i spillet. Nå, mindre af en unboxing ved denne lejlighed end en boksning, virkelig.

Dette er Topeak Pakgo X cykelæske, og vi har en at give væk. Dette er Topeaks første strejftog i cykelboksningens verden, og vi tror, ​​at de vinder. Nu er en af ​​de bedste funktioner i Pakgo X den lille ramme indeni.



Du monterer din ramme oven på denne ramme, og derefter monteres denne i kassen. Det er en rigtig nem måde, du kan pakke din cykel på. Som du kan se, er det også aftageligt.

Så hvis du har brug for at arbejde på din cykel, mens du er væk, kan du bruge den som et mini-arbejdsstativ, det er bare meget lettere at adskille og samle din cykel i begge ender af din rejse. Alt du skal gøre er at tage dine hjul af, tage pedalerne af og derefter sætte din ramme oven på den ramme. (stille elektronisk musik) Denne interne ramme har beslag til standard fælgbremser, hurtige frigivelser som dem, vi har her i dag, men har også en 12 x 100 mm gennemgående aksel, der kommer så tæt på en standard for landevejscykel skivebremser som det får knudepunkter Det følger også med dig, vent på det, få dette: en dummy-hub-skrå kædeholder.

Nu bliver Cy meget spændt. Jeg er meget glad for, som jeg ved, har jeg en let fetish, når det kommer til kædeholdere, og hvad det gør er at holde spændingen på din kæde, så den ikke blafrer rundt under transport og splintrer din smukke cykel Igen, dette er til din standard quick release-cykel. Hvis du bruger skivebremser og gennemaksler, skal du bare bruge dem og derefter sætte akslen gennem rammen.



Topeak tilbyder også denne type skumrørsisolering i kassen for at beskytte din ramme. Du kunne selvfølgelig gå til din lokale hardwareforretning og købe det ret let, men det er et dejligt strejf, at de inkluderer det og ikke noget, vi har set på andre cykelkasser til din personlige ramme og gaffelrør, men vi skal lad det være i dag, for dette er kassen, som vi vil give væk til en heldig vinder. Dette er også inkluderet i kassen, en dejlig lille drevbeskyttelse.

Beskyttelse? Protektor. Dette holder også din kæde pænt på plads og forhindrer den i at rasle rundt på flyet. Som med de fleste cykelkasser skal du fjerne din stilk og styr fra styrerøret. I modsætning til de fleste cykelkasser inkluderede Topeak dette headset-afstandsstykke, hvilket betyder, at du kan holde dine gafler og headset stramt og forhindre rasling.

Du kunne også undvære det, men det viser bare de ekstra tankeprocesser, du lægger i. Dette er den del, hvor vi normalt ville skære noget af skumpolstringen op og lægge den på den ene side af gaffelen. Vi forlader det til formålene i dag.



Men de tilbyder disse tre specielle puder, som jeg fastgør et øjeblik, beskytter din ramme og kabler mod skader, mens cyklen er i transit. (stille elektronisk musik) Dette er meget pænt, meget sikkert og virkelig simpelt Sadelpindebeskytter Ctor ærme. Fastgør sædet sådan og vent derefter på det.

Jeg har aldrig set noget lignende. Det klikker gennem dit sædeophold, gennem dit kædestag. Denne velcrolukning passer derefter på din drevbeskyttelse, du bringer dette stykke over toppen, omkring din kædeholder, så tag disse stykker rundt om dit sæde og stram.

Og der er dit sæde. Bundet, pænt og sikkert vores ramme på en ramme i kassen, hvilket også er meget let. Alt hvad du skal gøre er at stille op foran, stille bagpå og hænge det på den måde.

Dernæst skal vi sætte hjulene i hjulposerne, som er for- og bagspecifikke. Temmelig oplagt, hvilket er hvilket. Jeg holder den bageste i denne. (Tasken åbner) (stille elektronisk musik) Og vi er temmelig opbrugte og sørger for, at vi ikke glemmer vores pedaler.

Du kan lægge den i en af ​​de to små lommer her på siden. Jeg bruger disse ved siden af ​​hjulene, hvor jeg også vil være

Det gjorde jeg lige. Fortryd det. Men jeg holder også mine unbrakonøgler

Og du kan selvfølgelig også sætte andre reservedele derinde, dem du vil have det med dig. Zip det, og forhåbentlig se på dette. (lynlåslomme) Og der er den i al sin herlighed.

Som du kan se, i modsætning til de fleste cykelkasser derude, har denne Pakgo X et opretstående design med fire hjul i bunden. Og jeg kan fortælle dig, at det er meget, meget let at manøvrere. Det betyder sandsynligvis også, at hvis du kører gennem en meget travl lufthavn, er det mindre sandsynligt, at folk banker i din kasse, når du tjekker ind.

Hvor meget vejer den ting? Uden cyklen derinde kommer det til 12,8 kg, hvilket er lidt for tungt til en kasse. Men når du tror, ​​der er den interne, aftagelige ramme og al den sikkerhed, denne ting tilbyder, vil jeg sige, at det er ret konkurrencedygtigt.

Hvordan får du en? Beskrivelse nedenfor. Bare følg denne, og alle detaljer vil være der for dig. Og jeg kan ærligt sige, at jeg ønsker dig held og lykke, fordi jeg selv ville elske at få fat i dette.

Korrekt artikel nedenfor, tommelfinger op, hvis du kunne lide det. Vi så denne cykelkasse for første gang på Eurobike sidste år i slutningen af ​​2017. Hvis du vil se vores første kig der sammen med en masse andre teknologier, hvorfor? klik ikke på artiklen, det er bare dernede?

Hvor meget koster det at flyve med en cykel?

Afhængigt af din operatør og destination,flyver med en cykelkunnekosteså lidt som $ 30 eller derovermegetsom $ 300 hver vej. Så hvis du planlægger en rejse, betaler det siggørDine lektier. En lidt dyrere billet på et flyselskab kan være umagen værd, hvis et andet opkræver store omkostningercykelgebyrer.22. maj 2019

Hvis du aldrig har fløjet væk på din cykel, kan du være lidt bekymret for at pakke din dyrebare cykel og aflevere den til en anden. Men jeg vil forsikre dig om, at hvis du ordentligt pakker din cykel og arrangerer dine rejsearrangementer, er det muligt at være temmelig ubekymret og ikke i nærheden så hård som du tror det ville være. Selvfølgelig kunne du bare flyve et sted og leje en cykel.

Nu er der steder som Whistler eller Alperne, hvor du kan gå til store cykelparker. De vil have flere muligheder for at gøre det. Så rigtige cykelbutikker med rigtige cykler.

Selvom det kan være ret dyrt, og det har jeg aldrig gjort før. Jeg tog altid min cykel med mig, fordi jeg vil cykle. Men mit første råd til at flyve med en cyklist er at prøve at booke på forhånd.

Så gå online. De fleste flyselskaber kan nu gøre det på hjemmesiden. Det ville være en god mulighed for også at læse Ts og C'er og kontrollere vægtgrænserne. Der er en risiko for, at du møder op i lufthavnen, og hvis det er på en populær rute, uanset om det er motionsudstyr eller cykler, fly kunne allerede være fulde, og det vil næsten helt sikkert koste dig mere, hvis du gør det i lufthavnen.

Vil virkelig kontrollere flyselskabets vægtbegrænsninger, saml en 32 kg taske. Kun af hensyn til sundheden og sikkerheden for nogen, der løfter denne taske. Så hvis de er over 32, bokser de bogstaveligt talt ikke dem.

Du vil heller ikke rigtig gøre det. Selvfølgelig vil det koste dig flere penge. Men 32 kg er ret tungt for at være retfærdig.

Da jeg var en racerchauffør, World Cup Downhill, kender du en stor, tung downhillcykel med et reservehjul, reservehjul, lidt gear, og det løber sandsynligvis. Men i dag er jeg ikke så højt på en trailcykel i lang tid. Men selvfølgelig vil du kontrollere, hvor meget det koster dig.

Bare for eksempel koster EasyJet 35 pund hver vej, hvis du bestiller det på forhånd, men når du møder op i lufthavnen, er det 45 pund, så vil luftfartsselskaber gøre det samme, opkræve dig mere for det. Med easyJet får du en bagagegodtgørelse på 32 kg. Nogle flyvninger, nogle flyselskaber begrænser det til omkring 23-25, og du skal helt sikkert være lidt mere forsigtig med at læse, hvordan du pakker din cykel for at sikre, at den ikke bliver beskadiget.

Men når du har din taske eller kasse klar, kan du blot kontrollere, at vægten med badeværelsesvægte er supernøjagtig, men forhåbentlig har du en god idé - ishof hvor meget den vejer. I mine dage som professionel racerchauffør er det naturligvis et rejsecirkus med hundreder af kørere, der går rundt i verden, så du hører historier om ting, der sker på cykler. Og når cykler går tabt, skyldes det for det meste forbindelsesflyvninger.

Så hvis du flyver et sted, måske en større lufthavn, en stor hub lufthavn og derefter går vild, og så dukker de ikke op i den anden ende. Hvis det er muligt, mener jeg, at du muligvis ikke kan, men hvis du kan få direkte fly, ville jeg tro, at dette stort set eliminerer risikoen for at miste din cykel på den flyvning, når det kommer til faktisk at få din cykel. Du har to muligheder her. Du har en speciel cykeltaske, eller du har en cykelkasse.

Jeg starter med dette først. Det er naturligvis den billigste måde, og jeg tror, ​​den nemmeste måde. Og der er forskellige tip til hver måde at komme rundt på. Så dette er en cykelkasse, der kan hjælpe dig med at finde din cykel, hvis den bestilles fra et direkte mærke som Canyon, YT, alle de mærker, der sender den direkte til dig.

Så prøv at holde det, hvis du kan. Eller den anden mulighed er at gå til en cykelbutik. De har normalt hundredvis af disse, fordi alle deres cykler også vises i dem.

Og efter min erfaring har de altid været glade for at give mig en. Jeg har aldrig været nødt til at betale for en før. Måske er det fordi min ven ejer en cykelbutik, og jeg går der for hende.

Men hvad jeg vil sige er, at øl og småkager kommer langt i cykelbutikker. Så når du har lyst til, at du har brug for en? Og måske vil de opkræve dig, tage nogle cookies med dem. Du får sandsynligvis en.

Før du begynder at tage din cykel fra hinanden, er det absolut værd at få den virkelig ren. Dette er Blakes cykel. Det er lidt semi-rent.

Faktisk, hvis jeg skulle rejse med dette, ville jeg sandsynligvis sørge for, at det er så uberørt som muligt. Grundlæggende fordi når først du lægger det i din kasse, falder alt mudder og snavs inde, og det kan begynde at ridse dele på din cykel, plus indersiden af ​​din taske eller kasse bliver uopretteligt snavset, du kommer aldrig ind for at være i stand til at komme ind og rense alt. Men en anden stor grund er krydskontaminering.

Nu har jeg haft det i Australien. Du er super hot for det. Hvis du møder op med en virkelig mudret cykel, kan du faktisk få en bøde for den.

Du vil naturligvis gerne have nogle værktøjer med dig til at samle din cykel på den anden side af cyklen. Så jeg tager et mini-sæt værktøjer til dette. Hvad jeg skal starte er at tage peedals af, fordi det er lettere, når du har dine hjul på.

Og jeg bruger en stor 8 mm unbrakonøgle til det, for nogle gange kan du ikke købe multiværktøjet nok til at tage pedalerne af, helt sikkert tager jeg det. Jeg bruger et multiverktøj. Jeg tager et mini-skraldesæt, bare fordi det er rigtig rart at arbejde med, især når du laver noget meget gentagne som dine skiverotorer, dine bremserotorer væk, hvor du skal skrue 12 skruer ud.

Det er meget lettere med en af ​​disse. Plus en pumpe. Dette er en fantastisk rejsepumpe.

Dette er Turbo Morph G fra Topeak. Bare en smuk lille, men superkraftig pumpe. Og så vil jeg tale om reservedele et øjeblik, tænker jeg senere.

Men jeg tager først pedalerne af. Du kan få kasser i forskellige størrelser i butikkerne. Nogle af dem er faktisk ret store.

Måske finder du den, du kan finde. Du kan bare tage forhjulet ud. Og det er ret rart, for hvis du lader dit baghjul sidde i det, beskytter det bare baghjulet lidt mere; det bliver ikke knust, plus på en eller anden måde vil din mech ikke falde til jorden. Forhåbentlig kan du gøre det.

Hvad du dog skal passe på igen er boksstørrelsen. Hvis de er rigtig store, er nogle af dem virkelig lange, skal du kontakte flyselskabet for at se, om de vil være i den størrelse. Dette er lidt mindre, hvor vi skal tage begge hjul ud og forskellige andre ting.

Men denne cykelboks er jeg næsten sikker på, at flyselskaber vil tage den. Jeg har aldrig haft et problem med nogen af ​​disse. Nu har jeg taget pedalerne af.

Dernæst skal du droppe din sadel. Med en dropper-post så åbenlyst super let, vil jeg gøre den lidt mindre. Hjul udenfor på Strive, hvor denne gaffel er bred, har du gennem aksler, i hvilket tilfælde vil jeg helt sikkert geninstallere dem.

Det vil naturligvis forhindre mig i at miste det, men selvom det er tilfældet, hvis du på en eller anden måde sætter det der, forhåbentlig forhindrer det enhver chance for, at noget bliver knust. Så tydeligvis det samme på bagsiden. Og fordi jeg tager hjulene ud, er det her, du også skal gøre noget på den bageste mech, for hvis du lader det være på cyklen, vil det naturligvis være den laveste ting i kassen, så det vil næsten helt sikkert blive din Bøjle eller mech bøjer eller bryder den bageste kommer ud, det er bestemt også tid til at tage den bageste mech af.

Selvfølgelig, hvis du begynder at tage ting af cyklen, der stadig er fastgjort, som den bageste mech, vil du stadig have kæden på. Dette er virkelig vigtigt. Begynd at pakke det rigtigt.

Her kan du se en masse skader på cykler, fordi de ikke helt fik det rigtigt. Så selvfølgelig har jeg stadig skiftkablet og kæden tændt. Så jeg vil bare prøve at lægge det et godt sted.

Du trækker måske bare akslen tilbage. Og pakk derefter 'Mech'en i noget blødt. Jeg har brugt en klud før, noget lignende.

Men bobleplast er naturligvis en rigtig god mulighed, og pakk det deroppe og læg det derefter i din kæde, hvis du kan få din aksel tilbage. Det holder lidt op. Og pakk det derefter rundt.

Pas på, at dette ikke kommer ind i tingene. Jeg tager noget af det bånd med mig ret ofte. Prøv at pakke den ind så godt du kan, og sørg for, at intet bevæger sig, så hvis du tager cyklen op nu og lægger den i en tom kasse, vil den stadig rasle rundt, og du skal tænke på de slags ekstreme punkter eller de laveste point og det mest fremadrettede punkt.

Dette er de steder, der sandsynligvis bliver poppet ind i tingene. Så i dette tilfælde er der en bash-vagt på Blakes cykel, så det er ret godt. Men jeg vil også prøve at pakke det rundt.

Forhåbentlig har du nogle af disse papstykker, der fulgte med din cykelkasse. Jeg tænkte på at tape en gammel klud nedenunder, så cyklen ville sidde på den og ikke beskadige noget, men jeg vil bruge dette i denne sag. Også nogle af disse ting.

Ligesom blikkenslagere er rørledningen fantastisk at starte i din. Bliv tæt på rk-udvidelser, dybest set hvor som helst du tror, ​​det bliver lidt beskadiget med ting, der roder rundt indeni. På dette tidspunkt tager jeg faktisk cyklen op og begynder at lægge den i lommen. Du finder ud af, at jeg stadig skal tage styret af, men det føles altid for mig som om det er lettere nu, når det begynder at sidde i kassen.

Diamondback Apex

Okay, åbenlyst for bredt. Så hvad jeg normalt gør, er bare at prøve at tage styret af og lade stilken være på, for hvis du tager stilken af, kan gaffelen rasle. Det holder ikke op.

Så det er normalt bedre bare at gøre stangen. Og så skal du tilslutte stængerne lidt som med Mech. Og så skal du sætte alt det andet ind.

Selvfølgelig ville jeg med dine pedaler pakke dem ind i noget igen, fordi jeg ikke vil have dem til at rasle rundt. Hvis cyklen vendes på hovedet, kan den begynde at ridse ting, jeg ville pakke din cykel med så mange ting som muligt. Mere bobleplast, flere klude.

Og hvem åler med. I tilfælde af en kasse vil jeg helt sikkert huske at tage dine rotorer af. Jeg har sluppet væk med dette tidligere, når jeg er super doven ved bare at stikke dem ind som at sætte rotoren i kassen i stedet for udefra, men jeg har bøjet dem ved visse lejligheder, jeg har sandsynligvis fløjet på en cykel, jeg ved det ikke et par hundrede gange, og de blev bøjet et halvt dusin gange, da jeg var doven og lagde dem i en kasse, lige med alt sat i, så hjul til side din cykel, jeg ville bare se .

Prøv det og klem det sammen. Se om noget berører noget. Selvfølgelig skal alt pakkes så godt som muligt.

Bobleindpakning er tingen, fordi den ikke vejer noget. Hvis du begynder at smide for meget andet ind, vejer det for meget. Og se virkelig efter noget, der rasler eller bevæger sig.

Og så er du færdig. Det er tid til på en eller anden måde at lukke det op, få dit brune pakningstape ud og sørg for at pakke det godt ind. Du har måske bemærket, at jeg ikke svigtede mine dæk.

Nu vil nogle flyselskaber bede dig om det. Jeg er sandsynligvis kun blevet spurgt et par gange i de sidste 15 år, så det meste af tiden behøver du ikke at gøre det. Lad dem bare være som de er.

Jeg ved, det kan være lidt kontroversielt. Men jeg har aldrig haft et problem med det, og det sparer mig selvfølgelig fra at skulle pumpe det op på den anden side. Når du har fået din cykel ind, er det tid til at sikre dig, at der er værktøjer i.

Jeg har en taske, som jeg kan lide at lægge dem i, så de ikke rasler rundt. Jeg har også mine reservedele. Så det er her jeg normalt bærer hvad har jeg? Jeg glemte.

Dækhåndtag, et ekstra skiftkabel, en ekstra mekanikbøjle, egernøgler, bare et par bits og stykker, jeg muligvis har brug for på min rejse, så en gang til, sørg for at den er i, så er det tid til at lime kassen på, og du er så godt som gjort. Det er bare meget vigtigt at sikre, at du ikke lægger ting som multiværktøjer i din håndbagage, fordi de trækker dig videre. Jeg tror, ​​de kunne bruges som et våben, så sørg for at sætte dem tilbage i din bo x, klæb den på, og så er det også en ting at huske at medbringe noget mere tape, for i den anden ende skal du klippe din kasse, og du bliver nødt til at tape det op igen for at komme hjem, på lommemuligheden.

I slutningen vil jeg gå ind på fordele og ulemper ved kassen og posen. Men hvad du sandsynligvis vil se, når jeg gør dette, er at der dybest set er mindre behov for at tage din cykel fra hinanden. Og de er bare designet til åbenlyst at flyve på cykler.

Der er mange rige funktioner, hvilket betyder, at din cykel er beskyttet og lettere at opbevare. Derfor bruger jeg Savage's Douchebags til at vise dig i det væsentlige alle funktionerne i denne taske. Der er selvfølgelig andre tasker, der tilbyder dig unikke funktioner, men alle er designet til virkelig at beskytte din cykel, men er også lette at transportere.

De fleste cykeltasker leveres med hjul for at trække dem rundt i lufthavnen for at være meget nemmere, når de er lastet, glemmer du altid, hvordan du gør det. Så forbered cyklen, fjern de første hjul, sænk sædet, fjern styret. Du kan se en stor forskel for bare kassen, at du også har en metalramme her.

Så igen superbeskyttende. Så jeg begynder at sætte dette sammen. Ret, du har sådan et godt gaffelrum i denne taske.

Tjek den rigtig tykke polstring, som du slags skubber din gaffel ind i. Jeg sprækker bare mechen sådan, og så er der også den pude i bunden. Så du sidder i bunden af ​​din ramme.

Du kan justere dette. Skub den sammen. Derefter vil din ramme sidde rigtig pænt på den, så start med at chippe bits ind.

Du kan se, hvor godt det går ved at beskytte dine gaffelben. Din cykel er faktisk fastspændt, så den næsten bliver en del af posen. Mens der er i kassen, er der altid en risiko for, at din cykel bevæger sig i den.

Og det er derfor, jeg virkelig prøver at pakke dem så tæt som muligt, når det kommer til en cykelboks. Det behøver du ikke. Du kan også se, at det er en enorm tidsbesparelse, men med denne er posen speciel, du behøver ikke nødvendigvis tage den bageste mech af.

Det er i denne ramme, så jeg glider kun cyklen fremad, så vidt jeg kan få den i lommerne, så mech er i den ramme. Skift nu op til et lavt gear, og når du ser, er det virkelig svært at blive sprængt væk af noget. Hvis du spiller det sikkert, kan du stadig tage det af, men hvis du tager det af, har du en chance for at det vil rasle igen.

Så jeg foretrækker at lade den være tændt, så den forbliver fastgjort til min cykel. Og bare dobbelt-sørg for, at det er i rammen af ​​denne taske, så det ikke bliver smadret af noget. På dette tidspunkt ville jeg sandsynligvis klemme mine ridesko, måske noget ridetøj her, som shorts, bukser.

Bare for at lægge dem et sikkert sted, hvor jeg ikke nødvendigvis vil have dem i min anden hovedlomme, fordi de måske er lidt beskidte. Så fyld dem, hvor de ikke bevæger sig. En ting du skal passe på er, at jeg ved, at en irline easyJet faktisk igen siger, at du kun skal have din cykel i tasken, intet andet sæt.

Og jeg blev spurgt om det en gang. Men det er kun en gang i 20 år med cykelture. De fleste flyselskaber er ligeglad med, at du har et lidt andet sæt derinde.

Bare gå tilbage til din vægtgrænse. Det er her, nogle af disse virkelig gennemtænkte funktioner i disse poser virkelig begynder at betale en beskyttende taske i processen. Og i dette kan du sætte din stang.

Gå op og over toppen. Og det er lidt pænt og sikkert spændt. Så dette er lidt universelt, du kan køre på begge sider af cyklen din type kabelorientering, spænd den der, spænd den også på den side.

Igen vil intet bevæge sig, og det er allerede ordentligt polstret, så du ikke kan beskadige din ramme eller gaffel i deres egen slags pose, pæn og beskyttet. Hvad du også vil se er denne type f-ramme udefra. Og jeg tager ikke rigtig mine rotorer af, når det kommer til at bruge denne taske, for når jeg skubber min cykel ind, spænder den op, se om jeg faktisk gør Hvis jeg rent faktisk trykker på den og simulerer, at cykelkassen presses, denne rotor vil faktisk ikke røre ved noget, fordi mit dæk, min fælg, faktisk berører cyklen og på siden af ​​rammen og sadlen, før rotoren endda kommer til at røre næsten alt.

Så efter min erfaring var det altid fint med denne taske. Jeg har aldrig rigtig bøjet nogen rotorer. Det sparer mig lidt tid end at løsne de 12 skruer, hver gang jeg vil flyve. (lynlås taske) Gå.

Cykeltasken er pakket. Dækhjul klar til at rulle. Nu to ting at huske.

Læg ikke CO2-patroner i. Du vil sandsynligvis blive røntgenbillet, hvis du alligevel tager for stor bagage, og det vil være, du beder om at tage den ud. Selv i øjeblikket er det virkelig et mysterium at flyve med e-cykler.

Dybest set er batterierne for store. Så kan ikke gøre det lige nu. Okay, to forskellige muligheder, men hvad er fordele og ulemper ved hver enkelt? (Luftstøj) Cykelkasser er normalt gratis, så de er de nemmeste muligheder, så hvis du har en tung cykel, downhill-cykel eller en Hvis du har mange reservedele, kan det være din bedste mulighed.

De er også lette at bortskaffe, eller skal jeg sige genbruge, i destinationslufthavne. Så måske når du går? På en cykelturrejse, hvor du vil gå til lufthavnen, samle din cykel, dumpe den. Så kan du gøre det.

Det er klart, at du bliver nødt til at finde en kasse til vejen tilbage. Det er bare kasser, de er ikke som tasker med rum til at sætte dine pedaler i, sådan noget. Så du er nødt til at pakke dem meget omhyggeligt.

Og sørg for, at ting ikke kan bevæge sig. Hvis de bliver våde, vil de sandsynligvis også blive beskadiget og falde fra hinanden. Jeg så det, da jeg gik ud af flyet til bagagekrav.

Tingene begynder at falde ud af lommerne. Så hvis du får en beskadiget undervejs, bliver du nødt til at gå tilbage til en cykelbutik for at få en ny at flyve hjem med. (Luftstøj) med tasker, hvis du læser instruktionerne omhyggeligt og følger procedurerne, burde det virkelig være usandsynligt at beskadige dine cykelcykelkasser, hvor forhåbentlig denne artikel hjælper dig, men lidt prøving og fejl for mig at hjælpe dig lære at beskytte din cykel mod skader.

Tasker, meget lettere. De er holdbare og vil sandsynligvis vare i årevis og år, plus de er sandsynligvis mærket, så taskehåndterere er mere tilbøjelige til at indse, at der er en cykel derinde, så forhåbentlig vil de behandle det med en vis respekt. Jeg tog ikke mine rotorer af, så hurtigere Også lettere at flytte rundt.

En cykelkasse kræver, at du bruger håndtag og løfter dem op. Hvis du har andre tasker, kan det være virkelig svært. Selvom du kan bruge vogne i de fleste lufthavne k sidst, men ikke mindst, har det det beskyttende bur inde for at forhindre ting i at blive knust.

De er utvivlsomt dyrere end bare en æske, men de er designet til at vare i årevis. De kan være voluminøse, hvis du har brug for at opbevare dem et eller andet sted i din garage butik efter butik, og mens denne går ned på en eller anden måde, kan du spænde den ned. Så det er pænt og lavt.

Forhåbentlig kan du hænge det på din hems. De kan være tunge, når de er bygget over. Så husk, hvor meget din cykel er, hvor meget og hvor meget posen vejer.

Okay, der er et par tip til, hvordan du flyver din cykel. Det hele er faktisk ret simpelt, som jeg forhåbentlig har vist. Og forhåbentlig skal du ikke bekymre dig om at beskadige din cykel.

Ved at røre ved træ har jeg aldrig beskadiget min cykel i alle de ture, jeg har været på, bortset fra en lille krumning af rotorerne. Og fik mig begejstret for at gå et sted, selvom det er Blakes-cyklen, jeg lige har pakket.

Hvordan beskytter jeg min cykel til rejser?

Ligegyldigt hvor langtdutransporterer det, skal du sørge for detdutagedetnødvendige ting meddutilbeskyt din cykel. Tag altiden cykellås, ved klud eller tør for at givedin cykel ahurtig rengøring, ogen cykeldækning hvisduvil forladedin cykelude idetelementer i enhver periode.31. juli 2019

(dramatisk musik) (mystisk musik) - Før jeg kommer til selve artiklen, vil jeg bare påpege, at dette ikke er skræmmende taktik eller noget lignende, men desværre har vi nogle skruppelløse mennesker blandt os, der ønsker at stjæle vores stolthed og glæde, og hvis du er som mig, har du arbejdet godt og hårdt, så du kan spare for at købe det. Så i dag skal vi se på et par hacks, så du ikke behøver at bære en stor gammel kæde og hængelås rundt med dig på din træningsture. Plus, denne artikel er virkelig bare et forsøg på at stoppe den opportunistiske tyv mere end en professionel, for ærligt talt kommer de igennem næsten alt, hvad du lægger i vejen for dem. (Glad musik) Dette er nøjagtigt når cyklister elsker caféer.

De elsker også kaffe, og de elsker også kage. Så hvis du går på café, hvorfor ikke lade din cykel være i det højest mulige gear. Så den store kædehjul og den lille lille tandhjul på bagsiden, så hvis nogen kommer hen og prøver at tage den, medmindre de er bygget som en sporsprinter, ved de sandsynligvis ikke, hvordan gearene fungerer, og de kommer ikke ind være i stand til at trække væk med tilstrækkelig styrke, og du kan bare stoppe dem sådan! (mystisk musik) (optimistisk musik) Nu den næste, jeg fik fra en ven af ​​Adam Hansen-kanalen, da jeg så noget på hans Twitter-side.

Hvad han gør, når han stopper på en café eller bare midlertidigt på sit fælgbremsehjul, fjerner han faktisk hjulet fra frafaldet, bare skubber det let fremad eller bagud, så dækket faktisk hviler på undersiden af ​​bremsekaliberen eller gaffelkronen , hvilket betyder, at hvis nogen forsøger at stjæle det, når de prøver at få det på, så falder de bare fladt på deres ansigt, med denne cykel har jeg denne bremse, så du kan bare fjerne din gennemaksel, hvilket betyder, at hvis en tyv forsøger at kør på dem, forhåbentlig falder forhjulet ud, og de lander fladt på dit ansigt, alternativt kan du bare tage baghjulet ud af frafaldet der også, bare husk at stramme igen akslerne selvfølgelig, det kunne ikke kun få dig øm, men også få dig ud af lommen med nogle mulige skader på cyklen. (mystisk musik) (glad musik) Hvis du har standard fælgbremser, kan jeg selvfølgelig give dig nogle råd bare for at løsne hurtigudløsningsmekanismen på selve tykkelsen, stramme tøndejusteringen helt og derefter prøve at låse hurtigudløsningsmekanismen igen , med det bogstaveligt talt, hvis nogen forsøger at tage afsted på en cykel, er de på vej med låste bremser. Det vil ikke være særlig let, min favorit, men jeg ser stadig folk gøre det, når de fra tid til anden vender det uden for butikker og caféer, de bare vender deres cykel på hovedet, hvilket er noget for en af ​​disse tyve gør det mere ubelejligt at gå med og tage det med dig.

Afhængigt af hvor du skal hen og hvor meget plads du f.eks. Har i lommerne, kan du tage noget lignende med dig, dette er en næsten industriel lynlås, hvis du vil. Dette kommer fra Hiplok og har endda en integreret kombinationslås. Gå på din café-tur, fordi den sandsynligvis er lille nok til at passe i din jerseylomme, eller endda hvis du er på en togtur, hvor du ikke altid kan holde øje med din cykel, slip en tyv og vær os ærligt, hvis en cyklen er låst, og en ikke, tyven er mere tilbøjelig til at tage den ulåste version.

Nu kan du gøre endnu et frækt lille trick ved at bruge dine hjelmstropper og spænde som en midlertidig lås, og mine cykelvenner, vi har en regel, ingen hjelme på cafébordet. Så hvorfor ikke bruge det af denne grund? Så bare vikl det rundt om et stelrør, fastgør det til noget, du ikke kan flytte. Så hvis tyven prøver at tage det, kan de ikke. (dramatisk musik) Nu kommer denne sidste lille klump fra min kollega Ollie, der siger hvorfor ikke skaffe noget papir, lægge alle dine detaljer på det, laminere det og derefter opbevare det i et af stelrørene, skub det ind i det øverste rør for eksempel , tag gaffelen ud og gør det samme.

Så hvis din cykel desværre er blevet stjålet, men heldigvis skal findes af politiet, når du officielt skal identificere den, kan du fortælle dem nøjagtigt, hvor noten er skjult og bevise, at den i det væsentlige er din. Så kunne du selvfølgelig bare bede en af ​​dine venner om at tage sig af din cykel, når du stopper ved en kaffebar, mens du går ind og får noget, og omvendt, bare for at være ekstra sikker. Her er vi, et par sikkerhedshacks, så din stolthed og glæde forbliver lidt mere sikker, når du hurtigt går ind for lidt kaffe og kage.

Håber du nød det, så lad mig det vide, selvom dine sikkerhedshacks bare er nede i kommentarfeltet nedenfor. Og husk også at lide og dele denne artikel med dine venner, glem ikke at tjekke GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com, vi har meget, du kan prøve.

Og nu til en anden god artikel, denne gang, hvordan fungerer et frihjul? Hvordan fungerer forskellige typer frihjul? Bare klik her nedenfor.

Kan du tage cykel på international flyvning?

Flyselskabertilladelsedufor at kontrollere dincykelog placer det iflyetslastrum under rejsen, selvom nogle kræver detduat placerecykelinde i en taske eller andet kabinet.Hvisditcykelfalder ikke inden forflyselskabernekontrollerede poses vægtkrav,flyselskabvurderer ekstra gebyrer for den ekstra vægt.

Kan du tage cykel på fly?

Flyselskaber tillader detdufor at kontrollere dincykelog placer det iflyetslastrum under rejsen, selvom nogle kræver detduat placerecykelinde i en taske eller andet kabinet. Hvis dincykelfalder ikke inden forflyselskabernekontrollerede poses vægtkrav,flyselskabvurderer ekstra gebyrer for den ekstra vægt.

Hvad er den billigste måde at sende en cykel på?

USPS erbilligste måde at sendeditcykelfordiafinternationale godkendelser, som vil koste dig ekstra i gebyrer, nårForsendelsemed et privat firma. Sørg for, at dinForsendelseetiketten er korrekt før digsendedet og tilvælges for at få besked, når forsendelsen accepteres.

Hvad er den bedste måde at sikre en cykel på?

For det mestesikker måde at låse påditcykeler med to låse. Og ideelt set til encykelstativ, der er cementeret i jorden. Den førstelåseskal gå rundt på baghjulet, rammen ogcykelrack. Den anden skal gå rundt på forhjulet, rammen og helstcykelrack også.

Hvordan kan jeg medbringe min cykel til udlandet?

Cykeltasker,cykelsag ellercykelkasser? De fleste flyselskaber kræver, at du gør detbære din cykelenten i encykeltaske ellercykelkasse, når du rejseri udlandet. Uanset om du har brug for encykeltaske ellercykelkasse afhænger af længden afditrejse, den afstand du vil køre og typeditcyklus.11. december 2017

Hvilke flyselskaber tillader cykler gratis?

amerikanskFlyselskaberaccepterercyklersom indchecket bagage. Fra den 21. maj 2019 kan du medbringe dincykel frigebyr (betaler kun det almindelige gebyr for checket taske for din destination, hvis relevant), så længe dincykelvejer mindre end 23 kg / 50 lbs.

Kan FedEx sende en cykel?

VedForsendelseviaFedExJord, dincykelleveres inden for 1-5 hverdage til enhver hjem- eller forretningsadresse i det tilstødende USA. FindFedExafleveringssteder, hvoraf mange er åbne 24 timer, ring 1-800-GoFedEx (1-800-463-3339).

Hvilket er det bedste cykeltaske til rejser?

EVOC Road Bike Bag Pro - Cykelturpose til fly, tog og bilrejser - Passer til Road og… Richkasun Bike Travel Case 27,5 til 29 tommer foldet cykeltransporttaske, cykeltaske til rejse

Hvad lægger du i en cykeletui?

Tasken åbnes fladt for at forenkle pakningen, og cyklen forbinder rammen ved akslerne. Der er specielle rum til din pumpe, hjelm og sko og robuste endestykker for at forhindre nav i at stikke gennem posen.

Hvilken er den bedste cykeltransporttaske?

SUJING 26 tommer cykelhjul transporttaske 700c, cykel cykel blødt hjul taske hjulsæt hjul bæretaske-mountainbike bjerg… 20 tommer sammenklappelig cykelsæk, cykeltaske, tunge 600D nylon klud foldet cykel bæretaske pose, cykeltransport taske til

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.