Vigtigste > Cykling > Cykelsynlighed - praktiske beslutninger

Cykelsynlighed - praktiske beslutninger

Hvordan kan jeg gøre min cykel mere synlig?

Her er nogle tip til opholdsynligmenscykling:
  1. Kjole skal ses. Du skal bære lyse fluorescerende farver.
  2. Reflekser eller reflekterende klistermærker og udstyr!
  3. Korrekt belysning er påkrævet ved lov.
  4. Følg trafiklovene.
  5. Stop ikke på højre side af køretøjet.
  6. Placer dig selv i banen, så du bliver bemærket.



Pendling på cykel er en praktisk måde at blive aktiv hver dag. Ikke alene er det en fantastisk måde at rydde op for og efter arbejde, men det er også en sund måde at komme på arbejde. Du undgår bilen, du forurener ikke atmosfæren med irriterende emissioner, og du cykler nu, hvis du kør hver dag til arbejde, dit udstyr vil blive lidt mere beskatning, så vi troede, vi ville give dig nogle praktiske opgraderinger til din næste pendler.

Her er tre hovedovervejelser: grebkomfort og punkteringsbeskyttelse bruges af erfarne pendlere, som at skyde væk fra trafiklysene så hurtigt som muligt, men vi vil hellere ofre hastighed, så vi ikke ender med et fladt dæk på side af vejen og værre endnu, være forsinket til arbejde med mange dækmærker, gør virkelig robuste dæk med afbryderbælter fremstillet af polymerer som B. Vektorer, der i høj grad reducerer risikoen for punkteringer på vejen fra fremmedlegemer, som mange af jer måske møde i denne by, nu er disse nu dæk ret lette at finde fra en række mærker, her på gcn vil ofte med et punkteringsbeskyttelseslag også reklamere for lignende produkter, du kan også køre slangeløst nu slangeløse dæk tilbyder god punkteringsbeskyttelse i gcn vi kørte over mange skarpe genstande er jeg temmelig imponeret over resultaterne ved hjælp af slangeløse dæk, hvis du nu skal køre slangeløs, har du brug for et slangeløst klarhjulssæt med slangeløse dæk og en tætningsmiddel af god kvalitet. Størrelsen på slangeløse dæk er, at du reducerer risikoen for en punktering, når du støder på de ret hårde genstande på vejen. Greb og komfort er sandsynligvis en anden prioritet, selvom du pendler i ethvert vejr, vil jeg gå i opfyldelse og tilsyneladende støde på glatte veje men at køre med forsigtighed er den bedste måde at holde sig oprejst, men ha Tillid til dine dæk er alt for meget, heldigvis behøver du ikke ofre mere greb for mere komfort. Faktisk bestemmer lignende typegenskaber begge egenskaber, hvad du leder efter her, især med en racercykel, hvis bredere dæk kan bredere dæk køres med mindre tryk, øget greb og komfort, end gummiet tilpasser sig vejen, udjævner alle ujævnheder og klæber nu til jorden.

Det betyder, at hvis du kører på et bredere dæk, reduceres chancerne for at springe over og flå. Jeg synes, det er værd at tjekke, om din ramme er fri, før du køber et nyt, bredere dæk for at sikre, at dækket ikke gnider mod rammen, er for stort til at passe ind i rammen, nu er rullemodstanden også noget at overveje, især hvis du kører længere på arbejde og kommer hurtigere på arbejde betyder, at du kan blive i sengen længere nu, dette er en god balance, for normalt når du reducerer din rullemodstand, bruger du normalt også din punkteringsbeskyttelse, så du skal afveje, om du kan arbejde hurtigt og risikerer en punktering eller ønsker at gøre tingene lidt sikrere nu og ikke risikere unødvendige stop ved lysene, vi på gcn vil altid anbefale at have et opladet par lys ved hånden, når du pendler, selvom du er om sommeren Kør til og fra arbejde hvis du kører i dagslys. Vi anbefaler stadig at have et par lys bare for at holde dig tændt for at gøre andre trafikanter lidt mere synlige.



De fleste pendlere har allerede et grundlæggende sæt lys, og vi anbefaler at bruge disse som en backup, men der er et par praktiske opgraderinger, du måske vil overveje, at genopladelige lys er en god idé, og der er en bred vifte af kompakt design, dvs. du kan nemt fastgør dem til din sadelpind, bagagebærer, styr eller måske endda din hjelm for at gøre dig selv lidt mere synlig for andre trafikanter på forskellige niveauer. Hvis du leder efter flere belysningsopgraderinger, kan en navdynamo være en god investering nu en navdynamo fungerer ved at trække strøm fra dine hjul, så du kan oplade eller tænde et lys, mens du kører. Det ville være en god mulighed, fordi du aldrig behøver at oplade dine enheder, fordi de altid er tændt, mens du træder på pedalerne. Det er også en god bonus, da det styrer dine lys med en vedvarende energikilde, der simpelthen sidder på dine eger og giver dig ekstra synlighed, hvilket er især nyttigt, når du pendler i travle byer, hvor du passerer gennem mange travle kryds og masser af trafik Kommer fra den side, der ønsker at gå ud og bygge en Tronbike, som vi gjorde i december, vil du bestemt ikke gå glip af kanoerne, er en anden overvejelse, du skal huske på, når du pendler til arbejde.

Når du pendler i regnen eller skinner, bliver det temmelig elendigt, hvis du ikke har udstyr til at holde dig varm og tør nu, især hvis du vil ride noget i voldsom regn for at holde elementerne i skak. den ene er jakke er en god idé, der holder dig tør hele året rundt, og da den ikke er isoleret, vil den ikke overophedes om sommeren, og den tørrer også meget hurtigere end en softshell-jakke, der kører til arbejde og finder et sted at hænge den skal være tør, når du skal køre hjem. For det andet er et grundlag en god idé, der hjælper med at fugte fugt væk fra din hud, jeg mener, at du ikke bliver for fugtig af sved, når du kører på det, og selvom det regner tørrer det ud relativt hurtigt og holder dig varm indeni , som du virkelig vil have, når du kommer på arbejde, kommer du ikke til kontoret og ryster eller nu, når du har det? en base der kan det være værd at investere i en anden, som du relativt let kan hænge på dit skrivebord til rejsen hjem, hvis det regner som en strøm, vil du ikke starte i fugtigt tøj eller, og det kunne være, kan det være umagen værd at gå hjem Investering i et sæt termiske armopvarmere eller benopvarmere, som også er relativt små, hvis du vil sætte dem i dit skrivebord, klar til pendling er en udfordring hver dag, ikke når du går til arbejde, som du sandsynligvis vil tage, vil nogle kontortøj være med dig måske frokost eller endda en bærbar computer nu vil det være ret svært at passe i dine jersey lommer. De fleste af de mennesker, der pendler, tager allerede en taske med dem, men hvis du pendler for at arbejde ofte vil du gerne opgradere til noget, der kan imødekomme disse daglige behov.

Der er et par muligheder her, og de vigtigste muligheder vil sandsynligvis være et sted mellem en rygsæk og tasker, nu er en rygsæk en god ting, fordi den er let, nem at bære, når du går af din cykel ofte, og den er meget alsidig, men det er værd det Husk, at mange tasker i øjeblikket er ret nemme at konvertere til en rygsæk, så når du holder op med at trække kufferterne af, skal du sætte dem på ryggen og komme i gang. Husk, at hvis du vælger at pakke en rygsæk, skal du få noget robust Vælg en, der er vandtæt og har en brystbælte for ekstra støtte. Det kan også være en god idé at overveje en vandtæt flap, der går over posen for ekstra vandtæt beskyttelse, hvis du overvejer at lægge en tørpose i posen, bare for at sikre, at dit udstyr og dine ejendele holdes så tørt som muligt.



Det kan være en god idé at lægge dine våde ting i den tørre pose for at forhindre, at resten af ​​din taske bliver helt gennemblødt. Når du leder efter tasker, er det vigtige at sikre, at den passer til din cykel. Det kan være en god idé at få et bagagebærer, der passer til din ramme. Hvis du ikke kan finde et bagagebærer til din cykel, kan du overveje cykeltasker , Hvilket er en god mulighed, hvis du pendler med din racer nu, hvis du bruger cykeltasker, du vil have robuste vandtætte toner, der holder tidstesten, fordi du pendler dagligt, så det får en hel del slid og pannier er også ofte meget mere holdbare og vandtætte end rygsække, og det får ikke din ryg til at svede, da din cykel bærer al vægten af ​​alt udstyr, du får meget mere komfort på din vej til arbejde, fordi du ikke har alt det udstyr, der trækker hele vejen til arbejde og tilbage på din cykel, bliver en ting, du måske vil overveje nu, er fendere, det er noget, din værelseskammerat din anden halvdel eller måske vil dine pendlervenner virkelig være dig taknemmelige for at have købt dem nu, hvorfor siger vi dig pendler ikke altid på disse smukke dage med tørt vejr, er du nogle gange voldsom regn og et godt sæt mudderklapper? Jeg stopper al rosesprayen, al snavs fra at komme på din cykel og dit elskede tøj og også dine værelseskammerater vaskemaskine mudderklapper kommer i alle former og størrelser i disse dage lidt som gcn moderatorer Nu kan du vælge den mindre røvbeskytter der bare passer til din bum lidt beskyttelse og passer let og let på bagsiden af ​​din sadel, eller du vil muligvis vælge en fuld beskyttelsesskærm, der passer helt rundt om dit hjul helt til bundbeslaget, og vi har en klap ved bagsiden, der virkelig stopper mudderet rundt for at nå de fjerneste steder bag dig for at holde alle dine venner godt beskyttet personligt. Jeg vil hellere gå efter en fuld beskyttelse mod beskytter, som efter min mening passer helt ned til bundbeslaget, dette er det bedste efter min mening for alle At holde snavs og snavs fra at komme til din drivlinje, så vil du være over Vær forbløffet over, hvor rent det virkelig holder din drivlinje, du kan gå på en virkelig regnfuld tur, og kæden vil stadig g et i dårlig stand Der er en række forskellige fendere på markedet i disse dage, hvilket skulle betyde, at du har en mulighed for din egen Find en cykel, selvom det er det mest aggressive løb. Her er et par praktiske tip til at gøre din pendling til at arbejde lidt sjovere, men hvad vi måske har gået glip af, så lad os vide det i kommentarfeltet, vi vil meget gerne høre fra dig, og jeg må hellere gå, fordi internettjenesten er her er skitseret, og jeg har et Zoom-møde for at komme til Tata?

Hvilken farvecykel er mest synlig?

Hvid er den bedstemotorcykel farvefor synlighed, fordi det skaber en høj kontrast med de omkringliggende genstande på vejen. Andet lysfarverligesom creme, beige og gul er også sikre, men hvid er denmest synligeog sikkertmotorcykel farve.

Hvis du er nybegynder med at cykle, og du ikke vidste, at du var nødt til at blive kommandør, eller hvis du bare er på udkig efter nyttige tip, er denne artikel det vigtigste redskab til dig til næsten alle lejligheder på din cykel. Hvis det er vådt og koldt udenfor, så er det så ideelt til at blive varm og regulere temperaturen. Men når det er varmt udenfor, er en letvægt som denne tanga ideel til at holde dig køligere og mere behagelig i længere tid.



Men de tjener også et andet formål, og det er et andet lag af stødbeskyttelse, selv en så tynd, da dette kun kunne redde din hud. Tro mig, vi ved, at vi faldt en hel del. I det mindste har jeg det - Vi ser ikke alle professionelle bruger dem, men handsker er et rigtig godt stykke udstyr.

De beskytter dine hænder i tilfælde af et fald, de holder dine hænder mere behagelige på de længere ture, og når det bliver for varmt på de varme ture, hjælper de endda dig med at transportere sved væk fra din pande. Men når de virkelig kommer til deres ret om vinteren. Du ser så mange ryttere, der rammer vejen med bare et par tynde strikkede handsker, men når du kommer ind i et par vejrbestandige, vindtætte, vandtætte handsker, vil det virkelig ændre din vintercykeloplevelse.

Glat. Uden det er jeg vild, noget ikke alle cyklister vil overveje et let vindtæt tøj. Disse er uvurderlige, hvis du kører om foråret eller efteråret, når temperaturen svinger.

Du kan åbne dem og bare køre dem åbne, men de er små og lette nok til at opbevares pænt og let i en baglomme. De fleste af de bedste er åndbare, men i en nødsituation står der intet i vejen for en plastikpose under din trøje. - Drik og vær glad er det gamle ordsprog.

Og det gælder også for cyklen. Bliv dehydreret, og din præstation vil lide, din motivation falder, og dit immunsystem falder ved vejkanten. Regelmæssige intervaller er nøglen, især fem minutter i begyndelsen af ​​din tur, da din krop vænner sig til temperaturændringen.

Vand er ikke ligefrem den bedste væske til rehydrering. En elektrolytfane er specielt designet til at levere elektrolytter, som din krop har brug for, og den absorberes virkelig let. Nå, tanke op, og det er lidt som hydrering, men kroppen kan gå meget længere uden mad end uden væske.

Hvis du tager en tur længere end 90 minutter, skal du tage en bar. Det er virkelig det værd, især omkring 45-minutters markeringen, det er arbejde at tage en god bid eller endda hele baren, som giver dig, hjælper med at komme igennem slutningen af session. Så forbi mærket 45 minutter, tag en bid mad hvert 20. minut. Dette vil øge ydeevnen og din evne til at opretholde den anstrengelse og hjælpe dig med at opbygge dit stofskifte, og det er også en stor belønning på turen. - Når du planlægger din rute, skal du sørge for at holde en afstand, så du kommer med noget som en løkke rundt om det sted, du bor, eller endda en figur otte for at give dig en vej ud, hvis du bliver træt og ikke længere når det.

Der er ikke noget værre end at være miles hjemmefra uden at komme tilbage, men når du bliver mere selvsikker med dine færdigheder, kan du blive meget mere eventyrlystne med ruteplanlægning - En af de store ting ved cykling er nedstigningen og vejen for at blive god Det er at slappe af. Mange ryttere kramper, når karakteren ændres, men du vil gøre det nøjagtige modsatte. Slap af og nyd det.

Når alt kommer til alt, har du brugt så længe på topmødet, så kan du lige så godt nyde at skubbe grænserne og skrige ind i svingene, men at gå ned og nyde at slappe af er den bedste måde at komme rundt for at tage afsted. Dine gear er der for at hjælpe dig, men hvis du ikke kan lide gearene på din cykel, er de nemme at skifte, og de er også rimelige. Din gearkasse er der for at gøre din kæde lettere eller endnu hårdere, men det er bedst at hjælpe dig med at få de forskellige typer terræn, du vil køre på.

Fra bjergene til de flade sletter. - Der er kun én ting værre end slet ikke at vaske dit udstyr. Ja, jeg ved, at hvis du ikke vasker dit kit, vil det skabe bakterier, og dit kit vil stinke, hvilket betyder, at ingen vil køre rundt omkring dig, men hvis du ikke skyller alt vaskemiddel af efter at have vasket dit kit's hænder, Jeg ser ud som et skummonster.

Når jeg tænker tilbage på mine amatørdage og tænker på nogle af etapeløbene, gjorde vi, hvor faciliteterne var temmelig forfærdelige, og vi alle måtte håndvaske vores udstyr i vasken, de våde dage var altid en eller to førere ude og omkring med knæ vandrende rundt og sko og underbukser, fordi de ikke skyllede alt vaskemiddel ud af deres vasketøj efter at have vasket deres hænder i vasken den aften. Og endelig den store. Brug aldrig undertøj.

I det mindste ikke under cykelsættet, altså. Moderne cykeludstyr er designet til at kramme din hud problemfrit uden behov for at du sætter noget imellem, det vil bare forårsage gnidning, og det vil være utroligt ubehageligt, og når du begynder at svede, så er dit undertøj ikke designet til at være antibakterielt som cykelsættet er, så det vil medføre en lang række af sine egne problemer. Og trods alt ser det bare forkert ud.

Cykelsættet er designet til at have en ren, glat finish uden vridning. Bestemt ikke på bevægelige dele. Så lad den lingeri være i skabet, har det, vores liste over cykel sandheder. - Hvis du kunne lide denne artikel, skal du give den store tommelfingre, især hvis du også fandt det nyttigt. - Ja, og klik for at få flere vejledningsartikler. der.

Hvad er nummer 1-reglen for cykler?

Mens minimumnummerafcyklerman skal eje er tre, det rigtigenummerer n +1, hvor n ernummerafcyklerejes i øjeblikket. Denne ligning kan også omskrives som s -1, hvor s ernummerafcyklerejet, der ville resultere i adskillelse fra din partner.25. okt 2018

KINDER GIGGLEKIDS: Lad os cykle! TY: Gør dig klar til at ride! SYDNEI: Ridning er sjovt. Alle ved det. TY: Det er dejligt at cykle bare for sjov. TY: gennem kvarteret, TY: på en grøn vej eller på en sti i parken. SYDNEI: Men der er mange andre grunde. SYDNEI: hvorfor cykling som den store er en ide.

TY: finder du noget? DREW: det er godt for mig! TY: det er rigtigt. TY: det er godt for dit hjerte og muskler, TY: og gør dig stærkere. SØN: det bringer dig derhen, hvor du vil hen! SYDNEY: Højre! Cykling er en fantastisk måde at komme rundt på, SYDNEI: det er hurtigere end at gå og for korte afstande, SYDNEI: det kan endda være lettere end at tage en bil. CYRANI: Det er godt for miljøet! TY: Absolut! Cykling forurener ikke. BRANDON: Det giver mig frihed! SYDNEI: Så sandt! SYDNEI: Cykling er en fantastisk måde SYDNEI: at lære vejens regler SYDNEI: så du vil være klar, når du lærer at køre. TY: Så nu har vi alle disse gode Årsager til at cykle SYDNEI: Hvad skal vi først gøre, inden vi går ? BØRN: Spørg en voksen! CYRANI: Hej bedstemor, CYRANI: kan vi cykle CYRANI: i stedet for bilen? NOELIA: Hej Tito, NOELIA: vi kan med vores cykler NOELIA: køre til det nye naturforskningscenter? DREW: mor, DREW: kan Brandon og jeg køre på vores cykler DREW: til det nye videnskabsmuseum? MAM: Sikker på SØN: Hej far, SØN: kan vi cykle SEAN: til det nye naturcenter? DAD: Ja, det lyder som en god idé.

SYDNEI: Tal med en voksen SYDNEI: om hvor du vil hen på cykel, SYDNEI: i nabolaget, SYDNEI: at besøge en ven, i skole, i parken, SYDNEI: eller det seje Naturforskningscenter. TY: Dine forældre eller ansvarlige voksne TY: beslut om de skal gå med dig TY: eller giv dem tilladelse til at køre selv. SYDNEI: I Lad os gå på cykel, SYDNEI: lær at styre din cykel SYDNEI: mens du tænker på trafikken. SYDNEI: du vil lære hvordan man håndterer trafikken sikkert.TY: du skal øve disse ridefærdigheder TY: med en voksen på indkørsler, fortove, TY: eller grønne stier, indtil du kan gøre det rigtig godt.SYDNEI: Hvis du så har tillid til dine evner, SYDNEI : tal med dine forældre SYDNEI: om du er klar til at køre på vejen eller ikke. SYNDEI: det er op til dine forældre SYNDEI: din at hjælpe med at træffe beslutningen SYDNEI: hvor du skal ride. SYDNEI: Så du har tilladelse til at cykle hvor som helst. TY: Hvad er dit næste skridt? BØRN: Planlæg en sikker rute! SYDNEI: Tænk den bedste måde at komme dertil SYDNEI: for at komme til sin destination. SYDNEI: Se på kortene. SYDNEI: Tag en rute væk fra travle veje. SYDNEI: Er der en grøn sti, du kan bruge? TY: Hvis du cykler TY: Ofte til et sted, for eksempel til skole eller bibliotek, TY: planlæg den rute, du vil tage TY: med dine forældre og følg dem. SYDNEI: Selvom du har tilladelse SYDNEI: at ride en cykel uden en voksen, SYDNEI: øv dig flere gange SYDNEY: med en forælder eller en ældre rytter, inden du går den alene. TY: Nu ved du, hvor du skal hen, TY: men inden du går, TY: du har brug for en cykel, der passer dig. BØRN: Hav en passende cykel! CYRANI: Jeg elsker din cykel. SYDNEI: Det er virkelig vigtigt SYDNEI: at du har en cykel, der passer til dig, SYDNEI: og der er enkle måder SYDNEI: at kontrollere, om din cykel passer. TY: Hvis din cykel har en diamantramme, TY: dig skal være i stand til at stå over den ramme for at stå TY: med 1 til 3 tommer mellem dig og cyklen. SYDNEI: hvis du har en trinramme, SYDNEI: juster sædet op eller ned SYDNEI: indtil du kan sidde komfortabelt SYDNEI: hvis du lærer at cykle, SYDNEI: Begge fødder skal røre gulvet SYDNEI: når du sidder på sædet TY: Hvis du er mere erfaren med at cykle, TY: Juster dit sæde, så din fod er på foden ALTY : I den laveste position er dit ben let bøjet. TY: Det er altid okay at spørge en voksen TY: for at hjælpe dig med at opsætte din cykel. SYDNEI: Så hvad er de første tre vigtige ting SYDNEI: du skal gøre SYDNEI: inden du cykler ? SYDNEI: Se om du kan huske dem alle! TY: Før du cykler, skal du: BØRN: Spørg en voksen! BØRN: Planlæg en sikker rute! BØRN: Har en cykel der passer! SYDNEI: Det er nu udført 'ABC Quick Check' NOELIA: A står for Air.ELLIE & CYRANI: B står for Bremser. DREW & BRANDON: C står for krumtap, kæder og tandhjul.SEAN: Quick står for Quick Release.TY : Du skal gøre det med 'ABC Quick Check'TY: Hver gang du kører. TY: Først er A til Air.TY: Sørg for, at dine dæk har nok luft. TY: Når det er fyldt, skal det springe tilbage. Hvis det tager luft, synker det ind.

TY: Du kan finde det rigtige tryk TY: På dækkets sidevæg; TY: Sørg for, at din pumpe passer ind i ventilen på dit dæk; TY: Pump den derefter op, indtil du får TY: Drej derefter hjulene. TY: Hvert hjul skal dreje frit uden at vingle for meget. TY: Kontroller for ødelagte eller manglende eger TY: og buler eller skaldede pletter på dækket. NOELIA: Mine dæk og hjul er klar til at køre! SYDNEI: Dernæst står B for bremser. SYDNEI: Sørg for, at dine bremser er din cykelstop. SYDNEI: hvis du har coasterbremser, SYDNEI: du kontrollerer dem ved at dreje baghjulet SYDNEI: og skubbe pedalen tilbage. SYDNEI: hjulet stop.SYDNEI: hvis du har håndbremser, skal du trykke på håndtagene. SYDNEI: du skal arbejde jævnt SYDNEI: og være i stand til at stoppe din balance cykel SYDNEI: når du skubber din cykel frem. : Kontroller, at bremseklodser er rene, SYDNEI: lige og rører ved fælgen ordentligt. SYDNEI: elektroder, der rører ved dækket SYDNEI: kan forårsage en udblæsning. crash.ELLIE: Mine bremser fungerer fint! CYRANI: Mine bremser er klar til brug! TY: Så står C for krumtap, kæder og gear.TY: Sørg for at du har r cykelkædeTY: og gearene fungerer problemfrit.T Y: Grib krumtaparmene TY: og prøv at flytte dem fra side til side.

TY: Der skal ikke være nogen bevægelse. TY: Sørg for, at din kæde ikke er for løs eller fuld af snavs. TY: På en cykel med håndbremser, TY: drej pedalerne og drej baglæns TY: for at se om kæden kører glat over gearene.

TY: kæden skal se ud som metal, TY: ikke rusten eller sort. TY: hvis din cykel har mere end et gear, TY: Skift mellem gear TY: for at sikre, at de fungerer korrekt. DREW: Mine krumtap og kæde er alle justeret! BRANDON: Mine gear kører gnidningsløst! SYDNEI: Og til sidst hurtig til hurtig frigivelse. SYDNEI: Sørg for, at alle hurtige frigivelser SYDNEI: er tætte og ordentligt lukkede. SYDNEI: Du har muligvis en hurtig frigivelse SYDNEI: på sadelpinden eller på rattet. SØN: Vores hurtige frigivelser er stramme! TY: Og det er ABC Quick Check.TY: Kan du huske, hvad hver er for SYDNEI: Før du kører på din cykel, skal du kontrollere følgende: NOELIA: A står for Air! ELLIE & CYRANI: B står for bremser! DREW & BRANDON: C står for Cranks, Chains & Cogs! SEAN: Quick står for Quick Release TY: du kan lære, TY: at foretage mindre reparationer på din cykel online, TY: læse en god bog fra biblioteket, TY: eller hjælp fra en forælder eller ældre ven.SYDNEI: til større reparationer , SYDNEI: Tag din cykel til en cykelbutik SYDNEI: og få den repareret af en mekaniker TY: Nu er din cykel klar til at køre, hvad med dig? TY: Hvad er det vigtigste, du har brug for: inden du cykler? BØRN: En hjelm! SYDNEI: Det er rigtigt! SYDNEI: I North Carolina er loven! SYDNEI: Alle under 16 år SYDNEI: skal bære hjelm, når man cykler.

SYDNEI: Hjelme er meget vigtige SYDNEI: fordi de beskytter dit hoved mod skader SYDNEI: som kan skade din hjerne. TY: Vælg en hjelm, der passer til dig. TY: Det gør ikke sit job, hvis det ikke passer. Ham skal passe tæt, men behageligt omkring dit hoved. SYDNEI: Så kan du vælge en SYDNEI: der passer til din personlighed! TY: Juster hjelmen, så den passer dig nøjagtigt. TY: Hjelmen skal være lige på dit hoved sidde TY: og dække toppen af ​​din pande, TY: omkring to fingerbredder fra hinanden, TY: mellem dine øjenbryn og fronten af hjelm.SYDNEI: fastgør din hjelm og juster stropperne tæt, SYDNEI: men ikke stram, danner et V. under hvert øre. SYDNEI: Hjelmen skal ikke vippe frem og tilbage SYDNEI: eller fra side til side. SYDNEI: En hjelm der er for løs, kan komme af i et fald. TY: Når en hjelm er styrtet, TY: Den gør sit arbejde gjort. TY: Også når du ikke ser nogen skade, TY: det er tid til at udskifte den med en ny.

SYDNEI: Du har din hjelm, der passer perfekt, SYDNEI: Nu er der en sidste ting, du skal gøre SYDNEI: inden du kører på cyklen. SYDNEI: Hvad kan du gøre for at sikre, at chaufførerne på vejen kan se dig? BØRN: Vær synlig! TY: Du skal gøre alt, hvad du kan: for at sikre, at chaufførerne kan se dig. SYDNEI: Lyse farver eller lyse farver hjælper chaufførerne med at se dig. SYDNEI: Jo hurtigere chaufførerne kan se dig, SYDNEI: jo lettere er det for m at svare på dig SYDNEI: som et andet køretøj på vejen. SYDNEI: hvad hvis det bliver mørkt? TY: Det er ikke en god ide at cykle TY: i svagt lys TY: f.eks.

B. tidligt om morgenen TY: ved solnedgang eller når himlen bliver mørk. TY: hvis du skal køre om natten, TY: North Carolina-loven kræver, at du bruger TY: en forlygte og baglygte, TY: eller en bagreflektor på din cykel.

SYDNEI: Du skal også bære lyst tøj SYDNEI: og masser af reflekterende materiale. SYDNEI: Uden noget reflekterende materiale, SYDNEI: Det kan være meget svært for chauffører at se dig SYDNEI: og meget farligt for dig. TY: Har du de to de vigtigste ting Færdig: Du kan beskytte dig selv, mens du cykler? SYDNEI: Beskyt dig selv, når du cykler: BØRN: Brug en hjelm! BØRN: Vær synlig! TY: Det er meget vigtigt, at du kender trafikreglerne TY: Når du cykler. TY: Ved du hvorfor? BØRN: Fordi en cykel er et køretøj! SYDNEI: I North Carolina, SYDNEI: loven definerer en cykel som et køretøj. SYDNEI: Det betyder, at du skal overholde reglerne i et køretøj SYDNEI: hvem n Du cykler på vejen.

BØRN: Kend trafikreglerne! TY: Den første vigtige regel er: SEAN: Stop ved enden af ​​indkørslen! TY: Du stopper for at sikre dig, at vejen TY: er fri, inden du rammer vejen. TY: Den mest almindelige bilulykke, børn har, er TY: hvis de ikke stopper ved enden af ​​indkørslen. TY: Så stop ALLE tid til tjek for trafik TY: og vent om nødvendigt, før du krydser eller kører på en gade.

TY: Gå derefter kun ind på gaden, hvis du er sikker på, at det er sikkert. SYDNEI: Den anden vigtige regel er: BRANDON: Gå med trafikken! SYDNEI: Du skal cykle SYDNEI: på højre side af vejen med trafikken. SYDNEI: At køre mod trafikken er ikke kun imod loven, SYDNEI: det er en af ​​hovedårsagerne til bilulykker, SYDNEI : især med skæringspunkter.SYDNEI: Så kør altid til højre! SYDNEI: Køretøjer skal også stoppe SYDNEI: for folk, der krydser gaden. TY: Og jeg Hvis du kører på en cykel, er du hvad? BØRN: Et køretøj! TY: Den tredje regel i So-trafikken lyder: CYRANI: Giv efter for fodgængere! TY: Du skal stoppe for at lade fodgængere krydse TY: Ligesom et motorkøretøj skal. TY: Hvis du krydser ved et vejkryds, skal du stoppe. TY: Hvis du er på et fortov TY: og du kører på en indkørsel , TY: du skal stoppe, lade dem krydse, TY: derefter stoppe igen ved kanten af ​​indkørslen for at kontrollere trafikken. TY: på en grøn sti eller fortov, TY: hvis du er bagfra ramte en fodgænger, TY : Sæt farten ned for at overhale ham og lad ham vide TY: Du kommer efter ham. BRANDON: På din venstre side. DREW: På din venstre side. SYDNEI: En anden regel for køretøjer SYDNEI: du skal følge er: NOELIA: Hold op for sirener på! SYDNEI: når du hører en sirene SYDNEI: fra et udrykningskøretøj, SYDNEI: som ambulancer, brandbiler og politibiler, SYDNEI: du skal dreje på højre side af vejen SYDNEI: og stoppe som bilister. TY: cykle på en sidewalkTY: er ikke den sikreste SYDNEY: hvorfor tror du, hvorfor det kan være? BØRN: fordi en cykel er et køretøj! TY: cyklister, der bruger fortovet TY: kan være farligt for fodgængere TY: der ikke forventer dem. TY: og chaufførerne forventer ikke TY: hurtig bevægelige cykler på fortove TY: ved indkørsler og kryds TY: Så hvis du har evnen at køre på vejen, TY: som et køretøj skal, hold dig væk fra fortovene! SYDNEI: Kender du allerede gadernes trafikregler? SYDNEI: Har du fulgt dem? TY: Husk at gå foran som et eksempel, når du cykler TY: med yngre børn eller dine venner TY: ved at overholde alle trafikregler SEAN: Stop ved enden af ​​indkørslerne! BRANDON: Kør i trafikken! CYANNI: Undgå fodgængere! NOELIA: Stop for sirener! SYDNEI: Så snart du er på vej, SYDNEI: Du vil se mange trafikskilte og signaler; TY: Vejskilte og signaler styrer bilister, TY: Cyklister og fodgængere: Ved at fortælle dem, hvornår det er deres tur: eller advare dem på forhånd om mulige situationer d. TY: Så du skal: BØRN: kender trafikskilte og signaler ! SYDNEI: Hvis du kender grundlæggende trafikskilte og signaler, SYDNEI: du kan gøre det rigtige SYDNEI: Når du ser dem SYDNEI: og sikkert dele vejen med andre. TY: Lad os se om du gør det rigtige TY: når du ser hver af disse tegn eller signaler. SYDNEI: Lad os starte med et simpelt: stopskilt. SYDNEI: Hvad skal du gøre, når du nærmer dig? et stopskilt? BRANDON: Jeg stopper helt, BRANDON: leder efter trafik, BRANDON: venter på at krydse trafik eller fodgængere, BRANDON: Kør derefter forsigtigt over krydset.

TY: Okay, her er en anden. TY: Hvad skal du gøre, når du nærmer dig et advarselsskilt? DREW: Jeg går langsommere, DREW: Kontroller trafikken, DREW: Vent på at krydse trafik eller fodgængere, DREW: Kør derefter forsigtigt over krydset. SYDNEI: Hvad skal du gøre, når du er envejsskilt? ELLIE: Jeg kører kun i retning af pilen ELLIE: og ikke den anden retning. TY: A Indtast ikke tegn? CY RANI: Jeg kører aldrig ind på en gade med et 'Gå ikke ind' -Tegn.

CYRANI: Jeg kan finde en anden måde at komme, hvor jeg skal hen: travlere kryds kan bruge signaler i stedet for skilte TY: Hvad skal du gøre, når du nærmer dig et trafiklys? NOELIA: Hvis trafiklyset er rødt, NOELIA: Jeg stopper helt NOELIA: og venter på, at trafiklyset bliver grønt, inden jeg går. NOELIA: Når trafiklyset er gult, NOELIA: Jeg ved, at trafiklyset handler om for at blive rød, NOELIA: så jeg kører langsommere og standser NOELIA: hvis jeg ikke er kommet ind i krydset. NOELIA: Hvis trafiklyset er grønt, NOELIA: Jeg krydser krydset med forsigtighed NOELIA: og fortsæt med at lede efter trafik. SYDNEI: Nogle kryds har blinkende lys. SYDNEI: Hvad skal du gøre SYDNEI: når du nærmer dig et blinkende trafiklys? BRANDON: Når trafiklyset er rødt, BRANDON: Jeg stopper, BRANDON: pas på trafik, BRANDON: vent på krydsende trafik eller fodgængere, BRANDON: kør forsigtigt over krydset, BRANDON: ved krydsning af Verke hr eller fodgængere venter, BRANDON: kør derefter forsigtigt over krydset, BRANDON: som et STOP-tegn. BRANDON: hvis det blinkende lys er gult, BRANDON: Jeg kører langsommere og kontrollerer for trafik BRANDON: inden du forsigtigt krydser krydset, BRANDON: ligesom et YIELD-tegn.SYDNEI : Det ser ud til at du er klar til at ride. TY: Dit næste skridt er at lære det grundlæggende ved at cykle TY: og øve det, du har lært. SYDNEI: Hav det sjovt, TY: Vær sikker og: SYDNEI & TY: Lad os gå på cykel! NOELIA: Lad os gå. NOELIA: Kan ikke vente med at se Naturforskningscentret. DREW: Hej mor, Brandon og jeg er på vej. SØN: Kom nu, far, lad os gå.

CYRANI: Bedstemor, vi er klar. Lad os gå! MUSIK BØRN

Er det farligt at cykle om natten?

Dr. Schaefer anbefaler, at man udviser ekstra forsigtighed og kører i en langsommere hastighed vednat. Og hvis du befinder dig i et område uden lys overhovedet eller på et særligt dårligt oplyst vejafsnit, er det en god ide at gå af og gå dincykelindtil du (og chauffører i bilerne omkring dig) kan se bedre.20. juni. Okt 2018

Jeg antager, at vi tager en natkørsel. Og det er fint for mig, fordi mountainbike om natten er ligefrem magisk. Alt ser ud og føles anderledes.

cykel rygsæk

Den kølige luft aftager, og undertiden bevæger tågen sig ind. Det er som et eventyr for alle. Der er så mange gode ting ved natkørsel, at jeg kæmper for at finde en grund til ikke at gøre det.

Bortset fra bjørne og bjergløver og den øgede risiko for skade, og lad os bare lægge disse ting til side.

Jeg vil give dig en hel liste over legitime fordele ved natkørsel, hvoraf nogle er endda plusser over dagkørsel. Startende med det faktum, at det vil hjælpe dig med at genvinde spildt tid. Forudsat at du arbejder et fuldtidsjob eller går i skole, kan dine fridage måske være den eneste gang der er nok dagslys til at udforske stierne.

Med lys tændt kan du starte din tur ved solnedgang og fortsætte så længe du finder det passende. Men spørg en ven, hvis de vil have dig til at komme sammen, og det kan være svært at sælge. De giver dig den gamle undskyldning 'mine lys er ikke ch' arged ', som normalt går sådan her,' Jeg vil hellere være i mit hus nu '.

Min yndlingsundskyldning er 'Jeg skal stå op til arbejde om morgenen'. Ja. Men du har tid til at rode rundt i køleskabet indtil kl. 10, Netflix til kl. 12 og derefter se YouTube-artikler i sengen lige gennem troldtiden.

Sandheden er, at mange af os har mere end nok tid til at tage en natkørsel og komme hjem med tiden. Hvilket bringer mig til den næste fordel ved natkørsel: Det er et naturligt filter, der efterlader dig med de hårdeste, blodtørstige venner, du kender. Blandt dem, der siger ja til dine natdrev-invitationer, vil være chauffører som Pat, der har en usund besættelse af single-speed hardtails.

Og Jared, der skræmmer mig hver gang vi kører. Og Kevin, der ikke har brug for en introduktion på dette tidspunkt. En god tid med et besætning, der er rettet mod natkørsel, er næsten garanteret.

Men for at du ikke synes, at natkørsel er unødvendigt svært, så tænk igen. En af de bedste ting ved natkørsel gør klatring meget lettere. Jeg joke ikke.

Lange stigninger er et mentalt spil, og vejen foran dig kan påvirke din moral negativt. Om natten kan du kun se så langt frem, og det har en positiv effekt på i det mindste nogle. Jeg har tendens til at gøre mine lys svage, når jeg klatrer af denne grund, og sparer lidt batteri.

Og med de mange justeringsmuligheder, som dagens lys har, kan du lade dem køre i fuld hastighed til nedstigningen og køre mere eller mindre som om dagen. Det er forbløffende, hvor godt du kan se stien med ordentlige projektører og faktisk nogle gange ser du ting, som du ikke har bemærket i solen. Den, der forlod dette stormagasin på en cykel, er en hale.

Eller måske er hendes krop ved siden af ​​cyklen. Uanset hvad er jeg tilbage en anden dag for at rydde skraldet op. For vores venner i ørkenen er natkørsel en livsstil.

Med lidt træovertræk og midsommertemperaturer på over 110 grader, enten natkørsel, tusmørkepatrulje eller madlavning. Her i bjergene i North Carolina kan det være om dagen i 80'erne og om natten i 60'erne. Dette er så tæt på perfekt kørselsvejr som det bliver, så natkørsel kan være et pusterum afhængigt af årstiden, varmen på dagen.

Jeg ved, det er kun marts, men det bliver sommer om et par måneder. Medmindre du selvfølgelig bor på den sydlige halvkugle, hvor vinteren nærmer sig og vinterbluesen er ved at gå, skal du holde lyset tændt. Festen behøver ikke slutte, når det bliver mørkt kl. 16:00.

Jeg hørte også, at vinterfedtcykling om natten er fantastisk. Så vi har fundet ud af, at natkørsel hjælper dig med at genvinde tid, som du ellers ville have spildt, drage fordel af det køligere vejr, se stien på en helt ny måde og øge din klatringsmoral. Men der er andre, mindre åbenlyse fordele ved natkørsel også.

For eksempel ikke at skulle bekymre dig om at vende tilbage til startpunktet før mørke. Det er også rart at kunne skifte tøj under mørkets slør efter turen. Jeg accepterer ikke officielt at fjerne din skamfulde udendørs, men jeg så det ikke eller nogen anden.

Og det er en anden fordel ved natkørsel: der er generelt færre mennesker omkring. Hvis du er den sociale type, kan det være negativt, men for mange af os tilføjer det følelsen af ​​eventyr. Nu hvor vi kun har dækket et par af grundene til, at natkørsel er så stor, lad os give dig nogle tip og overvejelser.

Først og fremmest er natkørsel ikke tilladt overalt. Især i statsparker er trailhead undertiden lukket efter mørke, så gør din forskning. Det er en god ide at vælge ruter, der undgår store mængder dyreliv for at give dem mulighed for at gøre deres ting om natten. Bare din dækstøj og stærke lys er normalt nok til at advare dyrelivet væk fra sporet, men hvis du kommer i vejen for en bjørn, skal du følge den samme protokol som du gjorde i løbet af dagen.

Med hensyn til stier i byområder respekterer jeg dine naboer. Hyl og råben kl. 1 er dårlig form og hjælper os ikke med at gøre flere mountainbike stier. Også dit natkørsel er vigtigt, især hvis du har gået meget langt eller har været udenfor i lang tid.

Af denne grund skal du altid have to lamper med dig af redundansårsager. Hvis den ene fejler, eller batteriet løber tør, kan du bruge den anden til at komme hjem. Projektørerne er monteret på styret og “oversvømmer området foran dig med lys.

Disse har undertiden et eksternt batteri til mange timers kørsel, selv ved den højeste indstilling. Forlygter fastgøres til din hjelm og er normalt selvstændige. De skaber en fokuseret stråle, uanset hvor du kigger, og hjælper med at udfylde skyggen af ​​projektørerne ved at skinne nedad.

Når du tager pauser, skal du undgå at rette forlygten direkte mod din ledsagers ansigt, og det er et andet tip, husk altid at køre med andre. Jeg mødes helt sikkert o At køre alene er ikke så meget af en risiko. Om natten skal du passe på dig selv, når du ikke har nogen med dig.

Når alt kommer til alt, tænder du dine lys, så snart du kommer hjem. Når nogen inviterer dig til at ride på arbejde ved middagstid, kan du ikke komme hjem for at oplade det, og god belysning er meningsløs. Kørsel i løbet af dagen er ret svært at slå.

Du har landskaber, D-vitamin og en perfekt udsigt over alt omkring dig. Men jeg håber, jeg kunne retfærdiggøre alle de store frynsegoder, som natkørsel har at tilbyde, når du har high-end lys som dem, der er lavet af Jared og mig, sætter jeg et link i beskrivelsen, men jeg vil købe en række mellemstore lys i fremtiden i håb om, at jeg kan anbefale nogle på et budget. Hvis du har en køreoplevelse om natten eller nogle tip, du vil dele, så skriv dem i kommentarerne nedenfor.

Og hvis du har yderligere spørgsmål om natkørsel, kan du måske finde de svar, du leder efter her. Tak fordi du kørte med mig i dag, og vi ses næste gang.

Er blinkende lys på en cykel lovligt?

Blinkende lys

RVLR-ændringen fra 2005 betyder, at det er nugyldigeat have enblinkende lyspå en pedalcyklus, forudsat detblinkermellem 60 og 240 gange pr. minut (1 - 4Hz). Ændringsforslaget tillader også en enkeltblinkende lysså længe det lever op til minimumsstandarderne for lysstyrke.
28. okt 2020

Er rød mere synlig end blå?

Tre kegler

I løbet af dagen er vores øjnemestlet i stand til at opfange grønt lys efterfulgt af gult ogblå. Dette er en af ​​grundene til, at trafiklys er grønne.Netbruges også i trafiklys, fordi det skiller sig ud mod alt det grønne i naturen - selvomneter faktisk det mindstesynligfarve på afstand.
24. apr 2017

Hvilken farve fanger mest menneskets øje?

Gul er denmest øje-fangstFarve, men gul kan være trættende forøjeog anmassende for sindet.

Hvad er 75-reglen inden for cykling?

Det75-procentHerskeangiver, at i det mindste i løbet af en given træningsuge75procent af dine miles (eller tid) skal være på eller under75procent af din maksimale puls (MHR).

Hvorfor bruger cyklister solbriller på hovedet?

HvorforgørTour rytterne sætter deressolbrilleri deres hjelmeomvendt? Det er tydeligt, hvis du prøver at køre med dinsolbrillersidder fast i dine hjelmhuller med højre side op: De falder ud. Du vælter dem, så ørestykkets kurve forhindrer dem i at falde ud, hvis de begynder at glide fremad.

Er cykling eller kørsel mere sikker?

Men risikovilligt at dø i en bilulykke er faktisk relativt usandsynligt, selvom din risiko for skade er højere. Disse tal viser, at det er cirka syv gange at køre i bilsikrereend at ride encykel. Beggekørselen bil og køre på en motorcykel har lidt at gøre med dem med hensyn til at forbedre helbredet.26. aug 2018

Hvorfor cykler er dårligt for dig?

Men som det viser sig, står cyklister over for en anden fare: forurening. Ny forskning har vist, at cykelpendlere inhalerer dobbelt så meget som sorte kulstofpartikler som fodgængere. Indånding af sådan gunk (aka sod) er forbundet med nedsat lungefunktion og endda hjerteanfald.8. jan 2013 g.

Hvad er den bedste måde at gøre din cykel synlig på?

Opfrisk dit greb om synlighed ved at pakke dette neongule bånd rundt om dine stænger - det er håndsyet med et lag stødabsorberende EVA-skum. Dine hænder vil elske turen, og vigtigst af alt går du ikke ubemærket hen på vejen. Med deres unikke store design er POC Octal-hjelme svært at gå glip af.

Hvorfor er det vigtigt for cyklister at være synlige?

Så det at være synligt på cyklen handler ikke kun om at blive set, mens man kører om natten, det er lige så vigtigt uanset tidspunkt på dagen, du beslutter dig for at tage et spin. At sørge for, at du og din cykel er synlige for andre trafikanter, skal have forrang over ethvert andet cykeludstyr.

Hvordan tester du cykeludstyr med høj synlighed?

Hvordan vi tester udstyr. Disse producenter viser, at sæt med høj synlighed kan være lige så sejt som det er iøjnefaldende. Opfrisk dit greb om synlighed ved at pakke dette neongule bånd rundt om dine stænger - det er håndsyet med et lag stødabsorberende EVA-skum.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.