Vigtigste > Cykling > Cykler i brand - enkle svar på spørgsmål

Cykler i brand - enkle svar på spørgsmål

Hvorfor tænder cykler?

Da motorcyklen rengøres i kørende tilstand, er den formodentlig varm og gnisterildi et split sekund. Når man ser detaljeret på det,ildstarter fra motorcykelens udstødning, der er placeret på højre side og inden for en brøkdel af sekunder spreder den sig over hele kroppen afcykel.2. juni. Feb 2020



Enhver, der nogensinde har set en pokerkørsel, ved, at Harley-Davidson-motorcykler virkelig er virkelig støjende. Og da ikke alle synes, det er godt, har der i de senere år været bestræbelser på at kvæle støj op til 80 decibel (dB'er), give eller tage, afhængigt af modellen. Som en reference udsender en typisk bil omkring 35-45 dB støj ved tomgang og i de høje 50 til 60 decibel ved motorvejshastigheder.

Selv noget i retning af en Ford F-450 lastbil fra 2008 får kun 51 dB ved tomgang og 68 dB ved 65 mph. Og mens du måske tror, ​​at 68dB ikke er så langt fra 80dB, er det vigtigt at forstå, at decibelsystemet er logaritmisk. I dette tilfælde betyder en stigning på 10 dB, at dette lydniveau er ti gange stærkere.

For eksempel ville 80 dB være ti gange mere lydtryk end 70 dB normal talestemme, du taler normalt ved omkring 60 dB, og en plæneklipper er typisk omkring 90 dB, mens en typisk militær jetmotor i gennemsnit er omkring 120 dB. Det er overflødigt at sige, bortset fra ældre Harley-modeller, som undertiden kan nå 90-100 dB, er selv nutidens 80 dB stadig meget højt og langt overstiger støjbestemmelserne i mange byer, især boligområder, til trods for at det er EPA-vejstøjbestemmelserne opfyldt . Så hvorfor gør de Harleys så højt? Til at begynde med er det vanskeligt at opnå den ro, du ser i B. en bil i en motorcykel, da der ikke er plads nok til store lyddæmpere på motorcyklen.



Dog er høje, kraftige lydende motorer blevet et varemærke for dette motorcykelmærke, hvilket fører til det virkelige problem - mange Harley-købere er ikke tilfredse med den lovmæssigt regulerede standard motorstøj og erstatter i stedet de eksisterende udstødningssystemer med lige rør, der producerer motoren. støj ikke dæmpes overhovedet. Dette resulterer i en lyd, der kan overstige 100 decibel ved nulstilling, hvilket er usædvanligt højt og endda kan skade menneskets hørelse. Med kun 94 decibel (dB) kan kun en times eksponering beskadige din hørelse, mens ved 100 dB er det kun 15 minutters eksponering, der er nok, siger Harley-fans, der foretager disse ændringer og ikke har tilstrækkelig høreværn under kørsel. en langsigtet, øredøvende pris for at få deres motorer til at lyde mere kraftfulde.

I betragtning af denne ekstreme støjgener har der været en tilbageslag mod høje cykler i de senere år, idet mange lokalsamfund specifikt begrænsede motorcykelstøj og andre helt forbød det. En sådan indsats er at håndhæve EPA-stempelet. Motorcykler siges at have EPA-stempler på deres chassis og udstødningssystemer, der matcher hinanden for at sikre, at systemet ikke fungerer, da det ikke er blevet ændret.

gu energi gel anmeldelse

Mens håndhævelse tidligere har været slap, kræver for nylig samfund overholdelse, herunder Denver, CO (2007), Boston, MA (2009), Arvada, CO (2009), Portlan d, ME (2009), GreenBay, WI (2009) og staten Californien (2010) Skriget er så stærkt, at Harley-Davidson-præsident og COO Jim McCaslin offentliggjorde en besked på virksomhedens websted i 2009, hvor han bønfør cyklister om ikke at ændre deres cykler, så de passer til dem for at gøre højere. Mens høje, kraftige lydende motorer på Harleys var noget af et salgsargument i fortiden, bemærkede McCaslin, at tilbageslag over støj forårsager problemer i dag. Forordninger og love ville forblive på plads, indtil Harley-Davidson ikke længere kunne sælge deres støjende motorcykler, og de cykler, der allerede var på vejen, kunne blive forbudt for godt.



McCaslin gik også direkte til skikken med at ændre udstødningen for at omfatte mere Få strøm: Test har vist, at lige rør ikke nødvendigvis overgår mere støjsvage rør. Vælg det forkerte rør, og du kan reducere kraften og / eller drejningsmomentet kraftigt, mens du vågner til at sove. En social kæmpe, der står ved siden af ​​os, lever alle.

Harley-Davidson har også taget skridt til at eliminere ændringerne ved at stoppe med at levere racingudstødningssystemer til forhandlere, der kan arbejde på gademodeller. Høje udstødningssystemer hævder, at deres 'høje rør redder liv', hvilket betyder, at bil- og lastbilchauffører er ved deres tilstedeværelse gøres opmærksom, og de starter ikke, fordi de kan høres, at mange større biler simpelthen ikke bemærker motorcyklerne i blinde spot og lignende bemærker modstandere imidlertid, at størstedelen af ​​dødsulykker med motorcykler er forårsaget af motorcyklisten, i det mindste ifølge en rapport fra National National Highway Traffic Safety Administration fra 2007, som viste, at 45% af de dødelige motorcykelulykker er et enkelt køretøj (dvs. motorcyklen alene), og at blandt de resterende 55% var næsten 75% af ulykkerne med motorcyklisten ansvarlig for to køretøjer.

Klassificeringen af ​​enkeltulykkesulykker, der tegner sig for 45% af alle dødsulykker med motorcykler, inkluderer imidlertid 'utilsigtede kollisioner'. Debatten raser.

Hvad er Firebike?



TILbrandcykeler enmotorcykelbrugt af enildafdeling. Flere lande rundt om i verden brugerbrandcyklerofte for at slå trafikbelastningen, og det udstyr, der medbringes, spænder fra enkle ildslukkere til jetpistoler med slangerigge. Brandmænd bruger ogsåbrandcyklerat tilbyde medicinsk behandling.

Denne Halloween vil jeg sætte mit hoved i brand og blive en Ghost Rider. Denne artikel er sponsoreret af KiwiCo, den sjove og nemme måde at lære at lave projekter derhjemme. Du ved, at der er tre ting, jeg elsker i dette life, FireMotorcycles og Nick CageSetting sætter det hele sammen, og du får Ghost Rider Så jeg har allerede denne fantastiske kraniet hjelm, fik lidt benzin og en lighter.

Temmelig let, ikke? Før jeg tænder på hovedet, tror jeg, at der er behov for nogle test for at lave en autentisk Ghost Rider-hjelm, vi har brug for meget ild, hvilket betyder, at vi skal teste et par forskellige brændstofkilder og et par forskellige måder at sætte den brændstofkilde på på hovedet fastgøres. Så lad os prøve en svamp i det første trin, som du ser, svampen kan opsuge den lettere væske og forhåbentlig brænde i meget lang tid. Det er ret godt Dejlig stor orange flamme, hvis vi havde et par flere svampe, kunne vi virkelig sluge hele hovedet, og det smelter ikke engang, når den lettere væske drypper på hovedet, øh, jeg tror, ​​vi kunne have en, er sagsøgte, okay, øh, næste hoved, der ikke virker. Hvad hvis vi gerne vil have en bomuldsklud eller noget i retning af et brændende hoved, men det virkelige spørgsmål er, hvordan er dit hoved under bomullen? og svaret er ikke godt åh gud næste! lad os prøve en anden metode, en kamp, ​​der er derinde, og få hårspray, og hovedet er væk, velkommen til mit magiske show. Brændende hårspray er sandsynligvis dårligt for miljøet, og som du har set, er hovedet væk, så jeg tror, ​​det er på tide, at vi gjorde prøv noget andet Hvad med propan? tror, ​​det var sandsynligvis den største flamme, vi fik og sandsynligvis ville være den bedste for Ghost Rider-hjelmen Men vi har stadig ikke løst hele problemet med mit hovedbelysning i brand Hvad hvis vi får et hoved Og vi giver en lille brandsikker hætte til ham en masse ild, en masse flamme Og øh-åh, han har det fint, han har det godt, se ikke på bagsiden af ​​hovedet. Vi er nødt til at blive lidt mere sikre, fordi jeg ikke vil miste mit hår Hvad vi gør Hvad der faktisk kan gøre er, at vi kan få brandmænd ud af balaclavas grundlæggende mellem at bære hjelm og skyde af ilden fra hjelmen. Jeg skulle være helt fin indeni.

I det mindste er det en plan Lad os komme i gang Okay, vi har denne fantastiske kraniet hjelm, og vi ved, at vi vil bruge propan. Spørgsmål er, hvordan skal vi levere propanen til hjelmen uden at brænde mit hoved? Og svaret er kobberrør, så hvis du har set vores lyssværd, lavede vi faktisk en steampunk-lyssværd med en hel masse kobberrør og messingbeslag, og det så godt ud, og jeg vil gerne gøre det igen for dette projekt. Så lad os starte, bare skære dette åbent og bore et par huller Okay, nu er en færdig, vi har kun 247 huller tilbage Okay, det tog evigt, men nu kan vi sætte det sammen. Det kan se lidt underligt ud, men hvis vi sætter den på hjelmen, hvad er det for en brandhjelm? Skal jeg tænde den med min lighter hver gang, eller kan vi sætte vores eget tændingssystem i? Jeg har tilfældigvis haft disse højspændings taser-moduler, så der er cirka 10.000 volt lige der, og det skaber en rigtig flot plasmabue, når jeg holder det og tænder for gassen Perfect, lyser hver gang Tech er fantastisk, men det kan være lidt skræmmende at lære det selv, og det er svært at vide, hvor man skal starte.

Det er her vores yndlingssponsor, Kiwico, kommer ind. KiwiCo hjælper børn med at se sig selv som producenter, der udvikler og skaber deres egne innovative designs og resultater. De tilbyder månedlige kasser, der er ekspert designet og indeholder alt materiale og instruktioner til at opbygge et projekt fra start til slut. Det er en fantastisk ressource til hjemmelæring, og de guider og magasiner, der følger med det, indeholder masser af ekstra indhold for at holde læringen videre til det næste niveau.

Med otte forskellige sæt til alle mulige aldersgrupper finder du en passende til dine børns færdigheder, der sikrer succes, tillid og uddannelse, og de giver vores fans 50% rabat med vores link nedenfor. Nu har jeg ikke børn selv, men jeg kan uden tvivl garantere, at dette er en af ​​de bedste måder at få dine børn interesserede og holde det lærerigt. Plus, det er en fantastisk måde at arbejde på projekter med dine børn på. Det kan være en god bindeoplevelse og noget at gøre efter at have set nogle Hacksmith-artikler, klik på linket i beskrivelsen nedenfor og besøg kiwico. com / hacksmith50 for at bruge min salgsfremmende kode hacksmith50 til 50% rabat på din første månedlige kasse Stor tak til Kiwico for at sponsorere denne artikel Så det er let at holde en kæde i brand, men det er svært at holde en kæde i brand, mens du svinger rundt.

Heldigvis mangler vi hos Hacksmith Industries ikke brændbare brændstofkilder. Lad os se, hvad der fungerer bedst, så den mest oplagte løsning er benzin. Du ved, hvad benzin faktisk er ret farligt, så det skal vi ikke bruge.

Dernæst har vi diesel, som faktisk er lidt sikrere end benzin Diesel er faktisk ikke så brandfarligt Lad os prøve mekanikerens bedste ven wd-40 Må ikke mistænkes. Dette viser sig at være meget sværere, end jeg troede, jeg gætter på, hvad vi faktisk skal gøre er at tilføje en væge til vores kæde, så den faktisk kan absorbere gassen og fortsætte med at brænde, så jeg forberedte en kæde med et indbygget Kevlar-reb fra Kevlar er fantastisk, fordi det har meget høj varmebestandighed, og det kan også holde brændstoffet, så lad os prøve det, hvad med noget ethanol? Nå brænder det, men du kan næppe se det. Hvad med noget acetone? Ikke dårlig Høj kvalitet gul ABS cement Det brænder bestemt og

Det går straks ud Hvad med en åbenlys, lettere væske, der overraskende hurtigt slukker Hvad er der nu med hånddesinfektionsmiddel? Det er klæbrig, det er en gel, det fungerer muligvis bare perfekt. Det lever ikke meget. Det dræber bakterier endnu mere effektivt, når det brænder. Næste har vi en tyndere maling. Åh, det fungerer ret godt! Lad os prøve noget godt gammeldags lagerbrændstof, hvis dette ikke tænder kæden i brand. Jeg ved ikke, hvad der vil. Vi holdt ild op Okay, jeg tror, ​​det vil fungere. Vi bruger en væge, så hvorfor prøver du ikke lampen olie? Dette fungerer ret godt Lad os se, om vi rent faktisk kan flytte det ikke okay. Jeg tror, ​​vi har testet hvert eneste brændbart stof, vi har her hos Hacksmith Industries, og af dem alle tror jeg, lagerbrændstof og lampeolie sandsynligvis vil være den bedste, så vi faktisk kunne få en blanding af dem til brug i vores Ghost Rider-kæde. Hjelmen er færdig og klar til den endelige test, men jeg er lidt nervøs for at sætte den på mit hoved, så jeg hyrede en testpilot Mr. Mannequin lad os prøve det Nå, det er lidt skuffende Lad mig se, hvad jeg kan gøre OK, så det var lidt meget, så jeg delte forskellen, og jeg tror, ​​vi har en perfekt flamme nu se på det, men den virkelige test er, kan det fungere, mens det bevæger sig? Dette er fantastisk, det er Nick Cage! Okay, dette skal være et af mine yndlingsprojekter.

Jeg ved, at jeg siger det hele tiden, men jeg bliver ved med at vende ilden! Bedste Halloween nogensinde Hvis du ikke har abonneret endnu, skal du klikke på abonnementsknappen og notifikationsklokken, vi har flere fantastiske projekter som denne og glem ikke, outkiwico.com/hacksmith50

Kører brandmænd på motorcykler?

Og selvom dette ikke i sig selv er et ”brand” -relateret spørgsmål, så mangebrandmænd kørercykler - også i min afdeling - at vi lige så godt kan springe ind i dette. I filen 'som om du ikke vidste',motorcyklerer sværere at se end større køretøjer, og chauffører glemmer ofte at overveje din tilstedeværelse på vejen.20. feb 2009

Så jeg fortæller dig med det samme, at du ikke kan gå over Atlanterhavet. Du er nødt til at tage et skib. Hvad så makker? Du er i min bane. Ja, hent din forbandede telefonkammerat? Dan D Brandmanden her.

Vi gennemgår syv dumme og almindelige fejl, 2019-udgaven. Hvordan tænder jeg den ting igen? Jeg tog en koffeinpiller uden morgenmad, og jeg kan. Årsagen til, at det er 2019, er fordi jeg gjorde det sidste år. Jeg vil gøre det mere relevant i år, fordi det er populært.

Du ser på dette. Så jeg vil gerne sikre dig, at du har de rigtige oplysninger. Og nogle af disse ting, det er mere som at indtaste sund fornuft.

Så jeg ville ændre noget af dette med nyere meninger. Så vi kommer ind i det. Gør ikke disse dumme, dumme fejl, tak.

Damn koffein. Nummer et, sidste år talte jeg om at ride efter at have drukket. Nå, det er en smule sund fornuft for mig, lidt let for folk at forstå.

Ikke drikker og kører, så lad os ændre det. Lad os ændre nummer et. Så nu bliver det Dunning Kruger-effekten.

Jeg ville lyde smart. Så i psykologi er Dunning Kruger-effekten en kognitiv bias, hvor folk fejlagtigt bedømmer deres kognitive evner til at være større end de er. Jeg ser det meget.

Dette er ikke bare en motorcykel ting. Dette er noget, som mange mennesker gør, når det kommer til noget. Men at drikke alkohol er en af ​​de ting, som du føler dig super sikker på og dine færdigheder, dine reflekser er stadig gode.

Det er som om, ingen bror, jeg drak kun 17 øl. Jeg kører bedre, når jeg er fuld. Eller jeg fokuserer mere, hvilket er en Dunning-Kruger-effekt, hvor du fortæller dig selv, at du er en bedre person, at du har bedre færdigheder, end du virkelig har.

Og det er ikke godt. Det er ikke godt. Og det kan gælde for alt, ikke kun alkohol.

Men det kunne være, at jeg kun har kendskab til motorcyklen, jeg har kørt i en uge, jeg er perfekt, jeg kan rejse langrend og rundt om i verden og køre over Atlanterhavet. Du kan ikke. Så jeg fortæller dig med det samme, du kan ikke køre over Atlanterhavet.

Skal du tage et skib op kompis? Du er på mit spor. Yeah, yeah, kom af din forbandede telefonkammerat. Ja.

fordelene ved at drikke en liter vand om dagen

Alligevel er det en af ​​disse ting, Dunning Kruger Effect. Tjek det ud. Det er virkelig sejt, jeg skulle have haft definitionen heroppe et kort sekund der.

Du skal være forsigtig mand. Alter havde et dæk i mit spor. Okay, så kør i shorts og sandaler.

Dette gælder for at bære personlige værnemidler. Det er stadig relevant. PPE, jeg sagde ikke tisse, tisse.

PSA er personligt beskyttelsesudstyr. Dette er noget, som mange industrier bruger til udstyr ATGAT. Motorcykel er ATGAT, alt udstyr hele tiden.

Jeg begynder at tale og sige PPE, fordi jeg tænker meget over det. Folk forstår, hvad det betyder - personligt beskyttelsesudstyr, iført hjelm, handsker, bukser, jakke, støvler. OK, bær hele tiden PPE, brug fuld PPE, kør venligst ikke i shorts og sandaler, det er ikke sikkert, du vil rive tæerne af, rive anklerne af, rive benene af, få vejudslæt , har mange problemer.

Og hvis du kun bruger shorts og sandaler, betyder det, at du ikke har på dig en skjorte eller noget lignende. Det er ret dumt og dumt. Jeg ved, at det bliver varmt om sommeren, men der er måder at indse, at det vil være en dyr hobby.

Det er ikke billigt, medmindre du køber brugte varer eller finder nogle gode tilbud. Plus, når du køber disse ting, motorcykeljeans, der varer et stykke tid, er det ikke som normalt tøj. Hvis du køber en god hjelm, vil den vare godt fem år, afhængigt af hvor meget du kører på den. 40.000 miles på fem år.

Jeg har talt om, hvornår du skal udskifte din hjelm en tidligere artikel, se den, den giver dig en masse information, og disse ting holder dig i gang, medmindre du vinder eller taber meget, selvfølgelig passer du ikke i, men disse vil vare dig længe. Og de forbliver relevante, og de forbliver stilfulde. Tro mig, du ser ret sej ud iført fuldt udstyr.

Sæt dine fødder ned. NowN, det var 2018, da jeg sagde det. Og hvad jeg mener med det - og jeg har fået en masse feedback fra det, lidt negativt - er, at folk var ligesom, mand, jeg sætter mine fødder ned.

Hvorfor er dette en dum fejl? Hvad jeg mener med det - og jeg tror ikke, jeg har forklaret det meget godt - er, at vi siger, jeg drejer til venstre ved et trafiklys, en flad tracker er ikke en god ting. Det er en dum fejltagelse. Du vil ikke lægge foden ned.

Dine fødder bliver grebet - bliver grebet. Din fod griber asfalten. Asfalten griber din fod og river din fod fra hinanden.

Der er en grund til, at kun to hjul nogensinde skulle røre jorden. Og der er en grund til, at du har trækkraft på din bum, der er dine fødder. Jeg er nødt til at stoppe med at opfinde ord.

Det vil gribe jorden, og det vil rykke din fod. Så det er virkelig ikke en god ting at gøre. Det er det, jeg har ikke noget problem med folk, der løber, padler-gå, and-går ud af en parkeringsplads ved et trafiklys, som den måde jeg kom tidligere på.

Dette er ikke et problem. Dette er helt rigtigt. Stabiliteten er stor.

Men hvis du drejer til venstre og lægger foden ned, som om du har brug for balance, er det ikke klogt. Hold fødderne på tappene. Lad os ikke gøre det. skiftevis for hurtigt.

Nå, en af ​​grundene - jeg tror vel grunden til folkens - jeg har aldrig gjort det. Jeg mener, jeg gjorde ikke grusvej, eller jeg startede gruscykel eller off road, eller det er en vane, som folk, der kører gruscykler, normalt gør. En af tingene er, at hvis du drejer for hurtigt, læner du dig.

Det er lidt skræmmende. Jeg tror, ​​det hjælper dem med at holde deres balance. Det kommer ikke til at ske.

Så hvis du drejer for hurtigt, er du i en dyb doo-doo. Så hvad du skal gøre er at nærme sig svingen med en rimelig hastighed. Og det er virkelig kun muligt gennem erfaring.

Så hvad man skal gøre første gang du begynder at køre - dette er begyndertips - er at dreje langsommere end normalt. Du kan altid accelerere. Du kan altid indstille hastigheden, men det er meget sværere at bremse midt i et hjørne, så kør langsommere end normalt som det kan.

Når du har en idé om, hvad disse er, kan du tage kurverne lidt skarpere, lidt hurtigere, lidt hurtigere. Selvfølgelig inden for hastighedsgrænsen og inden for anbefalingerne. Og der går du, venner.

Ja venner. Ja. Kører væk uden at kigge.

Så hvis jeg bare kører over det kryds uden at se til venstre eller højre, er det ret dumt. Det er stadig relevant. Så hvis jeg bare går væk og boom, bliver ramt fra siden, var det virkelig dumt, og jeg tjekkede, før jeg begyndte at tale.

Men folk, du skal se begge veje, inden du krydser gaden. Jeg tror mor og far fortalte dig det. Se til venstre, se til højre, se til venstre igen.

Gå derefter ud af det kryds. Og det går - hvad sker der, ven? Det gælder for at afslutte hvert kryds. Det gælder for at afslutte en parkeringsplads.

Det gælder alt. Du vil være mindst to til tre skridt foran, når du kører. Vi spiller skak, ikke brikker, okay.

Vi er nødt til at finde ud af disse ting. Så det er stadig relevant. Så det er en virkelig dum fejl at blive ramt, når du forlader en parkeringsplads.

Du bør virkelig ikke blive ramt, når du henter fra en parkeringsplads. Du ved hvad jeg mener? At blive ramt ved et kryds sker alt for ofte. Dette er en af ​​de mest almindelige årsager til motorcykelulykker med et andet køretøj.

Det er skørt. Lad os forhindre noget af dette ved at se fremad. Lad os forhindre noget af dette ved at se fremad mindst fire til 12 sekunder.

Lad os alle holde øje med det. Okay klasse? Så bare med en bremse. Mand, det ser jeg meget.

Vi er alle stort set fra biler, ikke? Hvad er vores bremsning? Det er en pedal, ikke? Så vi er alle vant til at sætte den bageste bremse på. Vi er vant til at bruge vores højre fod. Jeg bruger både højre fod og forbremsen her.

Ved du hvorfor? Fordi du føler dig bedre - åh, jeg skal nedskifte. Jeg stoppede, hvis du bruger de forreste og bageste bremser til at stoppe, får du størst - nej, faktisk får du den korteste stopafstand - øje, jeg er inaktiv - 20%, 40% af kraften. Efter at se til venstre, se til højre, se til venstre. 20% til 40% af bremsekraften, det er ikke meget, den forreste bremse giver dig resten af ​​den, hvis du bruger dem sammen får du 100%.

Så folkens, du er nødt til at forstå, hvordan de forreste og bageste bremser bruges i forbindelse junction junction, hvad er din funktion, du har brug for for at finde ud af det og lære at gøre det, fordi det giver dig den bedste stopkraft. Træk ikke bagbremsen. Hvis du skubber super duper hårdt ved høj hastighed, opretter du baghjulsslip, medmindre du har - selv da vil det være svært at stoppe.

Der er taktik til at løsne en bageste løber, så du ikke glider dybt eller kører op. Det samme gælder for bremsen. Der er bestemte teknikker til at gøre dette, og det kan du lære på et MSF-kursus, BRC 1, BRC Advanced Class.

Disse er alle forskellige klasser, som du helt sikkert kan tage. De er sjovt. Det er hvad vi gør på ridearizonamtc.

Tjek det ud, venstre, højre, venstre, lige frem. Fedt fedt fedt. Derefter solbriller eller en tonet rådgiver om natten.

Ups. Nå har jeg et tonet visir, fordi det bliver lidt mere solrigt. Jeg skrev dette, fordi jeg ser mange mennesker gøre dette, fordi de vil have det, fordi de vil se seje ud.

Det er ikke den sikreste ting. Jeg anbefalede, at du opbevar sikkerhedsbriller, der er gennemsigtige i din jakkelomme. eller en sadeltaske eller en rygsæk.

Så hvis du bliver fanget i mørket - i mørket - kan du sætte det på, vip låget op. Og nu har du øjenbeskyttelse, mens du kører igen, og så kan du tage den af ​​og sætte låget på igen, når det er lidt mere solrigt udenfor, lidt lettere udenfor. Det gjorde jeg ikke i dag.

Så afhængigt af farveniveauet kan det være ekstremt farligt. Det var ikke så dårligt i dag, fordi det bliver mere solrigt udenfor. Nu føles det helt normalt - ja, det ser normalt ud for mig.

Men gør det bestemt ikke, det er stadig relevant. Herregud, fyre, fyre, fyre, fyre! Bare dæk, det ser jeg hele tiden. Først og fremmest forstår jeg, at motorcykeldæk er latterligt for dyre.

Jeg betaler mere for motorcykeldæk end for mine bildæk, og jeg får kun to dæk ud. Arbejdet er mere intens. Jeg kunne skifte mine egne dæk.

Jeg er sikker på, at jeg kunne skifte mine egne motorcykeldæk, men det er meget arbejde. Og det vil jeg ikke, så jeg forstår, hvorfor folk kører med bare dæk. Men husk, at vi har to dæk, der rører vejen.

To meget små stykker kontakt holder os lodret på vejen. Hvis de er blotte, ikke har slidbanedæk eller nogen kanaler til vand eller snavs og lignende, er det yderst farligt. Det er endnu farligere, når du har dæk, der viser de ledninger, der er beskadigede, få fyre, jeg ser det alt for ofte.

Og jeg tror ofte, fordi de er dyre. Jeg forstår, at. Jeg forstår, at.

Men hvad er dyrere? Hvad er dyrere, hospitalregninger eller et dæk? Spil på din fradragsberettigede - hvis du har en fradragsberettiget fradragsberettiget sundhedspleje - Jeg vedder på, at din fradragsberettigede vil være langt dyrere end et sæt dæk i de næste fem år. Jeg vedder på dig. Så det er stadig meget relevant.

Hvad så makker? på noget. Dette er meget farligt. Dæk koster penge.

mountainbike affjedring

Jeg forstår det. Men folk, bedes du venligst, tjek venligst dine dæk. Jeg har en dækguide.

Jeg har det i min DDFM-træningsmanual, modul 1, hvordan man kode læser siderne om, hvad man skal gøre, når dækkene bliver lave, hvordan man kontrollerer, når de er lave, hvordan man tager sig af dine dæk, hvordan man bryder dem ind, alt dette Det er på DDFM Training Manual Module 1. Se venligst. Det er virkelig god information sammen med alle de andre ting, jeg fortæller dig, skal du kontrollere dine dæk.

Sørg for, at de er i en god alder, at de ikke er tør rådne, og at der ikke er nogen reel skade. Og tag en gang imellem inden turen. Jeg mener forhåbentlig hver gang, men tjek dine dæk nu og da.

Kontroller, at de er i orden, inden du rammer gaden. Du vil ikke have et fladt dæk, mens du kører, for nu har du et dæk, der giver dig trækkraft, og det er et stort problem OK? Okay Det var mine syv dumme fejl, du ikke burde lave, opdateret til 2019. Jeg håber du kunne lide det.

Klik på knappen Abonner.

Eksploderer elektriske cykler?

Selvom der er en lille chance for spontan antændelse af ener-cykellithiumbatteri, kan det ske. Hundredevis afer-cykelbatteribrande ogeksplosionerske hvert år på grund af funktionsfejl og ældning af batterier. Det er usikkert, om eller hvornår en batteripakkevil eksplodere, men når det gør, er skaden katastrofal.

(optimistisk remixet musik) - Nå her på The Verge elsker vi elektriske rideables. Hoverboards, skateboards, scootere, motorcykler, knallerter, unicykler, trehjulede cykler, uanset hvad, vi kørte dem. Men jeg er her for at fortælle dig, hvorfor jeg især synes, at elektriske cykler er mere end bare en sjov teknisk fad.

Jeg tror, ​​de faktisk kunne være transportens fremtid. Men det betyder, at der er meget derude, og du vil ikke lade dig narre af e-cykler. (downbeat remixet musik) Naturligvis er e-cykler ikke nye.

De har eksisteret i årtier. Og hvis du bor i Kina eller Europa, er det en god indsats, at e-cykler allerede er en livsstil. I Europa har f.eks. E-cykler længe hjulpet ældre voksne med at opretholde deres uafhængighed og er først nu ved at blive det rigtige valg med yngre ryttere eksploderer.

Men her i USA er e-cykler stadig en ganske niche. De tjener kun 4% af cykelsalget. Sammenlign det med mere cykelvenlige lande som Holland, hvor der sælges flere e-cykler end almindelige cykler.

Samlet set forudsiger eksperter, at det globale salg vil nå 23,8 milliarder dollars i 2025. Men amerikanerne kommer langsomt rundt.

Salget af elcykler i USA er steget mere end otte gange siden 2014. Det tog lang tid at komme til dette punkt, og de første patenter på en elektrisk cykel blev indgivet i 1895 af en opfinder ved navn Ogden Bolton. Nå, Bolton producerede eller solgte faktisk ikke nogen af ​​sine cykler, men utroligt nok kan nogle af de samme designdetaljer findes i e-cykler i dag.

En bagnavmotor med et batteri monteret centralt på rammen. Nu ved jeg, hvad du tænker. Hvad fanden taler han? En bageste navmotor, forstærkere og volt.

Jeg vil ikke være forhastet. Så lad os tale om det grundlæggende, inden vi dykker ind i, hvorfor e-cykler er fremtidens transport. (optimistisk dansemusik) Så generelt er e-cykler cykler med en batteridrevet hjælp, der kommer igennem, når du pedaler, eller i nogle tilfælde aktiverer pedal en lille motor, der giver dig et boost, når du går op eller over en bakke Krydser ujævnt terræn, du behøver ikke at svede.

Drejning af gashåndtag gør det samme, men uden at trampe. Der er to typer motorer centreret på cyklen, normalt mellem de to pedaler. Og så er der navmotoren, som er midt på forhjulet eller baghjulet.

Begge typer motorer har fordele og ulemper, billigere og mere alsidige. De er virkelig fremragende motorer til alle, der har brug for en pålidelig e-cykel til lange, for det meste flade pendler. Centerdrev er normalt mindre, lettere og kan give mere drejningsmoment end hubdrev, hvilket gør dem gode til kuperede områder og off-road brug.

Din midterposition på cyklen giver også en mere afbalanceret tur. Og at skifte dæk på en medium drevcykel er normalt mindre smertefuldt. E-cykler har også en tendens til at bruge forskellige typer sensorer til at bestemme, hvordan man bedst fordeler strøm.

cykeltrøjer

Der er to typer, moment- og kadence-sensorer. Momentfølere regulerer motoren baseret på hvor hårdt du træder, mens kadenssensorer afhænger af hvor hurtigt du pedaler. Gode ​​cykler bruger momentsensorer, mens de lavere endere kun har kadence, og mange cykler bruger begge, jeg anbefaler stærkt at teste begge typer motorer, før du køber en e-cykel for at se, hvad der er bedst for dig.

Tænk over, hvordan du vil bruge cyklen; pendling, off-roading, touring? De bedre e-cykelmærker matcher normalt den passende motorplacering med den type cykel, de sælger. De fleste mountainbikes har mellemklassemotorer, mens størstedelen af ​​pendlercykler i det kuperede Amsterdam er hubbaseret. ♪ De ser mig rulle ♪♪ De hader ♪♪ Prøv at fange mig ridende snavset ♪ (funky percussion musik) Lad os nu tale om disse Makes.

Producenter tilbyder ofte ydeevneoplysninger af forskellige årsager. Indtil for nylig var power ratings en måde for cykelfabrikanter at danse rundt om Europas strenge importlove, som alle var mere end 250 watt. Men nu tillader kontinentet cykler med meget mere kraftfulde motorer at blive solgt, hvilket er godt, da cykler kan ses som et levedygtigt alternativ til biler, ignorer dem.

For at få en bedre idé om, hvor meget maksimal effekt du faktisk vil føle, skal du kontrollere, at de viser volt og forstærkere. Multiplicer disse to sammen for at få watt-timerne eller antallet af watt, der kan leveres på en time. Dette giver dig en god idé om, hvor meget rækkevidde du får.

For eksempel har den fremragende lastcykel fra Rad Power Bikes, RadWagon, et batteri med 48 volt og 14 ampere timer. 48 gange 14 er lig med 672 watt timer. Hvis du er sparsom med dit energiforbrug, koster hver kilometer, du rejser, dig cirka 20 watt timer.

Derfor, med en 672 watt-timers pakke, får du cirka 34 miles rækkevidde. (let elektronisk musik) Okay, lad os tale om klasser. Der er tre klasser af e-cykler i USA Klasse 1 er pedalassistance uden t-gas.

Klasse to er gasregulering, men med en tophastighed på 32 km / t. I klasse tre er der kun pedalassistance, ingen gas, men en tophastighed på 45 miles i timen. Der er kun to klasser i Europa; klasse en, som er langt den mest populære, har en tophastighed på 25 kilometer i timen uden hjelm.

Anden klasse er 1.000 watt plus motorer, der kan køre 45 kilometer i timen, har brug for hjelm og ikke kan køres på cykelstier. De er dybest set motorcykler, så hvor skal man købe en e-cykel? Nå, din lokale cykelbutik er ærligt talt din bedste chance, du får et udvalg kurateret af ejerne, og de mennesker, der arbejder der, skal svare på alle dine brændende spørgsmål. Amazon er selvfølgelig et andet sted, men der er nogle ret alvorlige afvejninger at overveje.

Din cykel kunne ankomme ret ødelagt. Og de virksomheder, der sælger e-cykler på Amazon, er lidt kortvarige, her den ene dag, den næste dag. Selvfølgelig er det ikke kun Amazon.

Et flertal af de e-cykler, der sælges i USA, er kun lavet af standarddele fremstillet i Kina, som du kan finde i kataloget. Og hvis det lyder let, er det fordi det er. Det hjælper med at forklare, hvorfor der er en milliard cykelfirmaer på Kickstarter og Indiegogoting, der prøver at imponere dig med deres iøjnefaldende design og futuristiske teknologier.

Mange har ingen garanti eller markering af kundesupport. Når du finder en e-cykel, du kan lide, er en interessant test at søge på Alibaba-cykelens specifikation for at se, om noget lignende sælges i Asien; det kan endda være billigere Okay, så jeg lovede at forklare, hvorfor jeg tror, ​​at e-cykler er fremtiden for transport. Så lad os gå.

For det første sænker det barrieren for cykling. Så når du er en ældre eller stresset af cyklingens rigor, går barrieren virkelig ned, og det er lettere at retfærdiggøre at komme på en cykel og bare køre, du er mere tilbøjelig til at komme ud af din bil eller din Uber -Delete appen, når du ved, at du kommer til din destination uden at svede eller stresse. Og hvis du er bekymret for, at elektriske cykler tager alt det sjove ud af at cykle, så har du taget fejl.

En undersøgelse af de kognitive og psykologiske virkninger af at cykle udendørs fandt faktisk de samme resultater for e-cykler og traditionelle cykler. Lad os sige, at klimaforandringer fik dig ned. Elcykler er meget mere bæredygtige end elbiler, hvilket gør vores byer mere beboelige, og de vil hjælpe med at fjerne trafikpropper.

Da vores byer bliver tættere, henvender nogle virksomheder sig til e-cykler for at udføre deres leverancer. Domino's Pizza meddelte for nylig, at de vil bruge Rad Power Bikes til at foretage pizzaleverancer i nogle byer. UPS bruger elektriske lastcykler.

Den tyske leveringstjeneste DPD vil bruge disse rigtig søde mini-lastbiler, der faktisk er camouflerede e-cykler. E-cykler ændrer den måde, hvorpå virksomheder fungerer. (let opløftende musik) Så forleden kørte jeg på en e-cykel til arbejde, og der skete noget bemærkelsesværdigt.

Først og fremmest blev jeg ikke dræbt, hvilket er et lille mirakel i en by, der er så dødelig for motorcyklister som New York, men vigtigst af alt kom jeg super hurtigt til kontoret, meget hurtigere end hvis jeg havde taget metroen, og jeg var ikke et svedigt, stresset rod, da jeg kom dertil, dette er næsten alle e-cykler, der leverer dagligvarer, og det fik mig til at tænke på, hvor langt USA er bag resten af ​​verden, når det kommer til cykler. Vi ser dem mere som rekreation end som et transportmiddel. Noget der kan bruges i godt vejr og ikke i regn og sne, kan hollænderne.

Men kom nu, vores amerikanske kvindelige hold slog dem bare i verdensmesterskabet. Vi kan bestemt også konkurrere i sadlen. Vores veje er designet til biler, fodgængere og cyklister er egentlig kun en mindre sag.

Men e-cykler kan åbne en hel verden, især for mennesker med forskellige færdigheder. Se, de løser ikke alt, men jeg kan garantere, at når du først begynder at køre, vil du ikke stoppe. Kom vi med ordet? Er det et rigtigt ord, kørbart? Det er som frokost, men du kører det. (griner) Hvad fanden er den ting? (Motor brummer) - Måske går det meget hurtigt.

Hvor varmt er for varmt til ebike-batteri?

Oplader i høje temperaturer? Generelt,elektriske cykelbatterierskal ikke oplades over 113 ° F (45 ° C). Mange opladere forbyder opladning over 50 ° C og kræver, atbatterieller omgivelsestemperaturtilvære lavere end dettilarbejde.

Er backfiring dårligt for en motorcykel?

Backfiringerdårligtfordi det er en funktionsfejl i brændstofforholdet og vil resultere i tab af strøm. Nogle gange kan du virkelig mærke strømmen i et kort øjeblik. Kørermotorcykelfor rig eller for mager kan også medføre, at de indre temperaturer i forbrændingskammeret bliver for varme og steger din motor!

Hvilken motorcykel er der i Ghost Rider?

Hver film har en scene hvorGhost Riderkører en højt afstemt, turboladet Suzuki Hayabusa. Hayabusa iGhost Rider: The Final Ride blev indstillet til 417 hk (311 kW), og den, der blev brugt til de senere film, var 499 hk (372 kW).

Hvilken slags motorcykel bruger politiet?

Fra og med 2004 har politiafdelinger i USA typiskbrugspecialbyggetmotorcyklermarkedsført af Harley-Davidson, Kawasaki eller BMW Motorrad.

Kan et ebike-batteri blive overophedet?

Elektriske cykelbatteriervarm op. Det er en kendsgerning i livet.

Dette er normalt for ethvert lithiumbatteri. Som dinbatterifald i effektivitet, skal den bruge mere af sin lagrede energi til at drive dine-cykelsamme afstand.

Overophedes elektriske cykler?

Ebike-controlleroverophedningkan forekomme, og det er ikke farligt på kort sigt. Afhængigt af hvor det er placeret,overophedningkan blive et problem. Først og fremmest skal du kontrollere placeringen af ​​din controller, hvis den bliver varm for hurtigt.24. dec 2020

Bliver ebike-batterier varme?

Elektriske cykelbatterier varmer opop. Det er en kendsgerning i livet.

Som dinbatterifald i effektivitet, skal den bruge mere af sin lagrede energi til at drive dine-cykelsamme afstand. Ved at bruge mere energi varmes det op endnu mere.

Kan du cykle på Fire Island?

Meget ligesom stranden, skal du dog være forberedt med dæk, der kan håndtere løst sand og terrænmiljøer. Den bedste del af at cykle på Fire Island er, at du umuligt kan gå vild! Øen er en slank stribe jord med kun 2 rigtige retninger at gå. Hvis stierne bliver umulige at bruge en cykel, går du den forkerte vej.

Hvor lang tid tog det at slukke ild på klassiske cykler?

Da brandmændene ankom, var loftet gået i brand, og inden for to timer var hele træstrukturen i brand. Det ville til sidst tage over 60 brandmænd ved hjælp af vandkanoner og sneblæsere for endelig at slukke ilden. Heldigvis blev ingen rapporteret såret som følge af branden.

Hvor var museet for motorcykler, der brændte ned?

En af Europas mest kendte og interessante samlinger af motorcykler blev ødelagt tidligere på ugen efter museet, der huser det, gik op i flammer. Mandag brændte Top Mountain Crosspoint Museum i Hochgurgl, Østrig, ned under en tidlig morgenbrand, rapporterer The Drive.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.