Vigtigste > Cykling > Cykler med store dæk - mulige løsninger

Cykler med store dæk - mulige løsninger

Hvad er cyklerne med store dæk til?

3,8 tommerdækskab et stort kontaktplaster med jorden, og tag fat i trækkraft på glatte og løse overflader. De er tungere end de flestecyklerog drej langsomt, men hastighed er ikke meningen. Detmassivvolumen afdækgiver dig mulighed for at køre lufttryk så lave, at de næppe registreres på en normal pumpes måler.13. december 2013



Jeg er i et mountainbike trail center. Se på alle cyklerne. Vi har alle slags.

Vi har hardtails, børnecykler, gruscykler, e-cykler, downhillcykler, gruscykler. Men ingen har en fed cykel undtagen mig. Er jeg sur, eller går alle andre glip af det? (Glad musik) Højre, så jeg har Blakes Canyon Dude, han lånte, hvilket betyder, at jeg har min Nukeproof Mega i baggrunden forskellen? Nå, de er begge kulfiberrammer, korte stilke, brede styr, dropperstolper.

Det afhænger virkelig af bredden. Tjek størrelsen på denne fede cykel. Det er som en tegneserie cykel.



Disse nav er solide, gaflen er solid. Disse er fire tommer dæk. Ja, på ingen måde de største fede cykeldæk.

Du kan gå op til fem inches. Fælge er fra DT Swiss. De er 76 mil brede.

Se på dette, du har endda så store øvelser i midten sammenlignet med de 30 mil dækfælge på min Nukeproof Mega. Som jeg sagde, kun tegneserie cykler. Er de seje? Jeg ved, det er en helt subjektiv ting, der er 40 år gammel motorcykel, der er total smerte i røvet, virkelig upålidelig.



Men det er sjovt og det er sejt. Og for mig kan jeg lide det. Lad os spørge et par mennesker her på et mountainbike trail center, hvad de synes om fede cykler. - Svul med at vide, at jeg også har en fed cykel.

Jeg kørte en MATE fedt cykel nede på Wind Hill. Selvom det var helt stift, var det lidt af et rally, men det er stadig meget sjovt - jeg tror, ​​at hvis jeg var du ved at gøre noget langrend, kunne jeg prøve det. Men jeg ville ikke bruge det på stierne.

Men måske for en længere periode, måske ville jeg - Nej, jeg ville ikke Jeg opgive cyklen til en fed cykel Men om jeg ville købe en, ville jeg sandsynligvis, det afhænger af hvor sjovt du er. Jeg ville køre lidt, men ikke nok til at få mig til at købe en, ja - de ser pæne ud, men de ser ikke godt nok ud, virkelig smidige. - Jeg forventede, at det ville være mere trægt, end det faktisk var.



Og det var også lidt fastere end forventet. Jeg forventede, at de store dæk skulle give lidt mere dæmpning. Men nej, det var så overraskende. - Fatbikes, er de seje? - Uh - Uh - Uh - Uh, jeg ville ikke sige cool, De ser sjove ud. Jeg synes ikke de er seje, men de ser sjove ud. - Ja, absolut, absolut.

Så jeg kørte også Blue in Wind Hill. Jeg sendte det over bordene og lo virkelig, men ja. Jeg synes bestemt, de er seje. - Ikke rigtig.

Jeg siger ikke, det er sejt. Måske en nyhed - jeg synes, de er ret unikke - Måske hvis du er en stor fyr - Tror du, at du ville blive bedømt af andre mountainbikere for at køre på denne cykel? - Ja, tydeligvis - Middelalder, tyk. - skæg eller ej? - ja, skæg. - Du introducerer dig selv der, ikke? - kunne se mig på en. - er de lette? - de er ret lette, ja.

Temmelig let ville jeg sige - Du ser tung ud - Tung - Hurtig eller langsom? - Generelt langsommere - Ganske hurtigt antager jeg. Det ser ud til, at du får meget friktion med hjulene. Men det ser ret hurtigt ud, fordi du svæver over alt - de ser langsomt ud, de ser langsomt ud - næste spørger vi nogle ryttere, hvad de vurderede cyklerne ud af 10 for ønskværdighed.

Så hvis disse cykler begge er i cykelsikkerheden, og du ikke har vurderet dem som pæne eller superpine længere, var det en 10. Hvad ville de give dig? Resultaterne kom i gennemsnit ud, 6,25 for Fatbike og en otte for Mega.

Personligt vil jeg sige sandsynligvis syv og ni. Hvad med nogle andre myter, der gør denne fede cykelrate så lav? Så er du hurtig? Jeg har allerede bevist dette, jeg har kørt det et par gange på en fed cykel, og jeg har vist, at de kan være super hurtige, især på det rigtige terræn, hvor det er ru. Selv stier i ned ad bakke kan være rigtig hurtige på en fed cykel.

Du er masser af sjov. Smilet på mit ansigt efter første gang beviste det. Blake beviste også, at frem for alt ikke så meget, som du ikke kan gøre på en fed cykel.

Han har lavet en masse gode tricks og lavet nogle massive spring. Virkelig, de er langt mere magtfulde end folk tror. Hvad med at fjerne nogle af disse andre myter? Er de tunge? Så cyklen vejer 14 kilo eller omkring 30 pund.

Så ingen skal, men ikke så fedt som du måske tror. Men nok af statistikker. Lad os prøve at få nogen til at køre på denne cykel.

Dette er Anth-parkeringsplads. - Hej - Du har aldrig kørt på en fed cykel? - Jeg har aldrig kørt på en fed cykel - Hvad var din normale cykel? - Jeg kører en Yeti. Jeg ved ikke, hvad det siger om mig, men ja.

Jeg ville ikke nødvendigvis gå på en fed cykel. Det er ikke noget, der virkelig passerede mig, når jeg købte en cykel - jeg synes, det er på tide, at du tog det med på en tur - Okay - Og fortæl os, hvad du synes om det - Okay, det vil jeg. Skål, fyre. (energisk musik) - Højre, hvad er den første reaktion - Med hensyn til håndtering fandt jeg det ret godt.

Bare jeg kiggede, det sprang af pedalerne, da jeg gjorde det. Jeg prøvede at tilslutte det over noget. Men ja.

Ja, det gik rigtig godt. Tog alle rødder og lignende. - Hvad med støj? Jeg fornemmer virkelig, den slags brr, rollen. - Ja, der er et rumlen, ikke? Det er meget anderledes, ganske tive.

Ja, det skræmmer dig ikke. Jeg synes, det er lidt som en motorcykellyd. - Stadig en ny cykel, tror du? - Efter at jeg har kørt det, vil jeg få det lidt mere genovervejet, end jeg ville have gjort før. - Det vil aldrig erstatte din Yeti, vil det? - Nej, det tror jeg ikke.

Jeg blev overrasket over, hvor godt han klatrede. Ja, det er let at sparke. Jeg troede, det var lidt, du ved, lidt knasende.

Men nej, det er ret perky op ad bakken. Men ja, jeg ved det ikke. Jeg tror, ​​jeg kan lide min fulde sus, det er fantastisk.

Kan du få fulde sus fatbikes? - Det kan du, det kan du faktisk. - Ville det være lidt dumt? - Det ville sandsynligvis være, tror jeg - jeg er dum i hovedet - Du vurderede det oprindeligt syv, er det ændret? - Jeg tror, ​​du ved, det ser godt ud for en fed cykel. Jeg tror, ​​du ved allerede, at når du tager det med på en tur, gør det bestemt retfærdighed til udseendet, hvis det giver mening, så.

Det var ikke en skuffelse at køre det. Uanset om jeg ville give det mere og det, tror jeg, at hvis jeg kun gjorde et par minutter med det, ville jeg sandsynligvis holde mig til en syv, måske skubbe mig til en otte. - Så teknisk set er det, hvad du forventer eller bedre end du havde forventet ? - Det er bedre, end jeg havde forventet, jeg er ærlig, det var lidt af en overraskelse, hvor boblende det var, hvor godt det håndterede, virkelig gennemblødt alle rødder og furer og sådan.

Vær nysgerrig, hvordan det var, ved du, at få lidt. Især med disse store volumener, især når du lander, kan du se, hvordan det var. Men ja, måske næste gang. - Så fatbikes, jeg tror, ​​hvad Anth sagde, at hans første reaktion, bedre end han forventede, er, hvad alle virkelig føler, første gang de kører på en fatbike.

Jeg ved, at jeg gjorde det, jeg ved, at Blake gjorde det. Vi har bevist, at de virkelig kan være hurtige, have det sjovt og udføre massive tricks, som Blake gjorde på dem. Men vil vi se flere af dem i trail centre.

Nå, det tror jeg ikke. Der er bare, at det er lidt for niche. Du er din gennemsnitlige trailecykel i disse dage, din touring-cykel er så god hele vejen rundt, at disse ikke er så gode ting for de fleste, men de er meget bedre end folk tror.

Hvis du vil se de tidligere artikler om Fat Bikes, er de hurtige? Klik derovre. Klik der for at misbruge Blake på den nøjagtige cykel. Giv os tommelfingre, hvis du kan lide fede cykler, så glem ikke at trykke på vores sub-knap.

Hvad er den største Fat Tire Bike?

Sne sko 2XL

Kan du køre en fed dækcykel på fortovet?

besluttede for nylig at skubbe konvolutten ved at skabe verdens bredestefedt cykeldæk, Snow Shoe 2XL, som er hele 5,05 inches bred.18. jan. 2017 nov.

Blake, hvad synes du om fede cykler? - Martyn, jeg elsker absolut fede cykler. Dette er en af ​​mine bedste cykler, jeg nogensinde har ejet - Nå, det er meget gode nyheder. Fordi i dag skal vi ud på gaden og køre på fede cykler.

Kan du køre en fed cykel på gaden? - Jeg ved det ikke rigtig. Denne ting er beregnet til visse typer terræn, ikke? - Ja, sne, sand, det er det, det er beregnet til. Men vi får se, om vi kan skubbe det frem i dag. - Ja. - Arbejd med dets grænser. - Jeg er klar til det. - Og styrker dets styrker. - Jeg kender et par gode steder, ikke? - Dude, lad os gå. - Åh ja. - Vi får det.

Dreng, trinene er store. Hvad med at prøve bare at køre igennem dem? Du ved, brug den fede cykel til bare at køre. Se hvordan tre sæt - bare gå op. - Kør bare hele vejen.

Jeg er bange for, at du muligvis får en punktering, fordi du ikke kunne gøre det med en normal cykel - måske en e-cykel - som nu, bare kør gennem den. - Selvfølgelig kan jeg det. - Okay - Åh min gud - Wow! - Det var let.

Nu er du nødt til at komme ned med stil. Tag det af gulvet. Det er ikke en stil - Åh, det er rart - Kan du få hende superhurtigt ned? ? Downhill-hastighed? Ligesom clack clack clack.

Du ved, hvordan clack, clack, clack, clack, send det så hurtigt som du tør! bare pump. - Tror du? - Du laver de to første sætninger så glat. - Det er svært, når jeg mister fart. - Kom nu.

Pump det op hele vejen. Se på den skøre båd. Åh ja, hastighed er god.

Let! Fat bikes er uvirkeligt, ikke? Wow, det er fantastisk! - Ja. Fat bikes er fantastiske. Sidste trin, sidste trin, sidste trin.

Det er godt. Jeg kan godt lide det. Okay, næste sted. - Næste sted - lad os gå. - Det er sjovt.

Der er et smuthul. - Oh yeah. - Det er ret stort. - Jeg kan se dette. - Ja, det er ret stort.

Åh fyr, du skal prøve - Det er som to cykellængder. To cykellængder? To cykellængder, fordi jeg skal lande to cykellængder. - Jeg tror du kunne.

Det ser stort ud, men jeg tror, ​​du har det. - Jeg tror, ​​det er tændt. Skal vi rive det op med et tomrum? - Lav en rulle - Rul den - Giv den - Højre - Det er også vanskeligt.

Fordi Blake er nødt til at lande som på en smal ting såvel som et hul en big deal. Det bliver svært. Det ser sandsynligvis bedre ud derfra end her. - Jeg ved ikke.

Ja faktisk. Den hastighed, jeg kører. - Når du hoppede op ad din cykel efter hinanden, gjorde du det med en normal bunny hop - ja - du er der med dit baghjul, let - let - som om du laver en halt bunny hop af det, ville du lande her . - Vi flyver højt. Okay Forestil dig. - Alt hvad du skal tænke på er at sørge for, at din front klarer det. - Ja, nøjagtigt.

Forestille. Åh nej, åh nej - det vigtigste er, at du lander højt foran. (Blake griner) - Ja. - Hvis du gør det, klarer jeg det ikke. - Jeg tror måske jeg hader det. - Jeg tror du bare gør det.

Du skal bare forpligte dig til hastigheden her nede. - Stor tid. - Der nægtes ikke, at han er modig.

Åh gud. Let. (Ler) - Lad os prøve, lad os prøve igen.

Jeg har noget på sindet. - Åh ja? - Muligvis. - Okay.

Måske holder du øje med landingen. Vi kunne se på en manuel landing. (Hip hop musik) - Jeg tror, ​​jeg fik det. - Kom nu, prøv det. (Hip-hop musik) Hop-til-skid er ret godt. - Jeg tror, ​​jeg kan klare det. - Jeg tror ikke, du kan klare det. - Skal vi gå videre? - Dette fungerer normalt for at være retfærdigt.

Hop til manualen. Så flippin 'tæt.

Og her kommer det, et let gear, og han springer til manualen. Jeg tror, ​​vi kan give ham det. Jeg tror, ​​vi kan give ham det.

Ja, ja, Zimbabwe er begejstret sammen med Blake Samson, deres eneste chauffør. Den eneste mand på planeten, der kunne have gjort det. Og følelserne er kommet igennem nu.

Sampson i brand. Tak til alle, der støttede mig. Jeg græder faktisk, jeg gjorde det super følelsesladet. - Næste ridebane. - Tror du, jeg kunne bunny? hop og stoppe kort før slutningen? (griner) - Det ville være sjovt - Skal jeg prøve det? - Det ville være ret sjovt, ville jeg sige - Hvordan hoppe, ja, det er en fed cykel - Fat Bike Super Grip - Tjek det ud. - Åh, du er nødt til at stoppe dette.

Jeg siger dig hvad, lad os gøre det klart, at jeg parkerer til sidst. Så du er nødt til at stoppe. (Latter) - Du ved, det er irritabelt. - Jeg sætter mig selv på banen her.

bentonville ar mountainbiking

Hvis han ikke stopper, åh min gud, er det skræmmende - Er du klar? - Vent et øjeblik, du er færdig. Fuld fart fremad. (skriger) (griner) - Jeg troede, at jeg ikke ville stoppe - Det så virkelig ikke ud til at det skulle fungere - Nej, det gjorde det ikke.

Jeg tænkte, åh min gud - fatbikes har noget greb, gudskelov - gudskelov folk - lad os gå et andet sted. - Næste sted. - Lad os gå til denne nu. (ler) - Kom forbi, kom forbi. - Jeg ser det. - Lige i denne bank. - Du så det før. - Det var så skræmmende. - Åh gis, mig.

Jeg troede, at jeg faktisk ikke ville stoppe. Forestil dig, om det kom inde i dig. - Du skal prøve denne dråbe på den fede cykel.

Jeg ved, du har gjort det før. - Ja, jeg har gjort det før - At bringe stil ind i den fede cykel kan være ret hård - Ja, der er nogle store hjul, ikke? Dejlig dag. - Det vil jeg gerne se. - Droppin 'ind på fedt. - Her kommer den, skør (bip). - Åh ja, åh. - Fik du det, Martyn? - Jeg har det. - Det ser ud.

Det er syge 10.000 likes på Martyns Instagram - skal jeg lægge det på Instagram nu, se om jeg får 10.000 likes for det? (Hip-hop musik) (slynge) - ja - det er stort, det er et smukt hul. Jeg kan godt lide dette hul. - Dette er et vellykket stykke.

Se, vi har allerede 144 likes på indlægget. - Åh, og det har kun været fire sekunder. Det er ikke dårligt. - Det er ikke dårligt. - Det er ikke dårligt. - Det er fint. - Det betyder, at jeg er hernede om fire sekunder.

Det er ret smart - Det er ret smart - Skal vi gå videre til næste stykke? Fordi jeg har lyst til at der er et stykke mur dernede. (klapper) - Vi har brug for en mur. - Det er det, tror jeg.

Ja, hernede - jeg tror det er det - Kom nu, fed cykel. Jeg har mere til dig - Så vil du kalde mig fed da? (Martyn griner) - Fancy park - Åh se mand, ja, en park er noget interessant - Der vil være noget - Skal vi gå? - Ja, se på det. Tjek dette dias - Jeg håber, at der ikke er noget hundebold her - En legekammerat, øjeblikkelige udfordringer - Åh, tjek dette ud! Se på det.

Jeg kører bare ned. - Måske prøver jeg det og giver ham måske en manual. - Manual? - Manny. - Jeg tror, ​​du kan, fyr. - Manual, manual! - Du spiller det. - Du skal gøre det manuelt, mand.

Det er perfekt. (ler) - Prøv at rejse dig igen. - Stå op? - Forsøg at rejse dig igen.

Det ser ret vanskeligt ud. - Fordi du ikke kan træde, skal du smække i siden - Du skal få al hastighed ned. Og få en anstændig pumpe fra den nederste del - Åh ja. (Latter) Denne fede cykel fungerer godt til det. - Den fede cykel er bedst til det lige nu. - Stop. - Stop? - Stop. - Ja, ja. Godt! Ja.

Kompis, manuel tid. - skræmmende tid. - Kom nu, gør det bare.

Det er fuldt engagement - Whoa - forstår du, det var det, jeg var bekymret for - Whoa Ohhh. (Ler) Fortsæt, fortsæt, Whoa, fortsæt, fyr, fortsæt, jeg vil have dette, jeg vil have dette. Ja.

Wow. Jeg kan godt lide hop-in. - Kan du lide hop-in? - To mere.

Du skal aldrig sige mere, fordi folk synes, det er uheld. Troede aldrig på det selv, men det er en ting. Mange chauffører vil ikke høre 'igen'.

Fordi det altid er det sidste, hvor du forpligter dig. Held og lykke Blake! - Det var (bip) varmt. Åh min gud, det var godt.

Åh min gud, det var godt. Intet rod, det var godt. Det var godt klaret. - Det var godt, ikke? - Det var godt klaret. - Jeg fortsatte med at slå.

Jeg var som at dukke op! - Jeg var som nej, nej, nej, ja. Lige, jeg opdagede klipperne. - Klipper. - Du kunne ikke have set dem.

Tjek dem ud. - Det er sagen ved at gå ud med min, du laver forsøg. - Kan den fede cykel prøve dem? -Oh tjek disse. - Tjek dette. - Det er en let udfordring, er det ikke sandt? - Nå - kan du komme fra den ene ende til den anden med den fede cykel? Kan den fede cykel udføre forsøg? - Det er smukt, denne sten, denne tredje sten ser ud, ingen fjerde sten ser ud - Ja, men fyr, jeg har Fik du det rigtigt? Du deler det bare op i små stykker. - Ja, jeg brød denne, denne første - Det er som om dette er en bevægelse.

Foran dette, så kan du stoppe. Næste stop. Denne, du har plads til virkelig at holde pause og få det sidste stykke rigtigt. Tilbage rulle, tilbage rulle ud. - Ja. - High Five. - High Five i slutningen. Høj, ikke hej. - I slutningen. - Åh, ja, sandt. - Tænk bare på at lave et nyt hop, når du er ved det.

Gå ind, hop igen. Hop.Ja - Åh, det er svært, ret hårdt.

Det er svært, - Åh, Fat Bike reddede dig der. Behold dit spil. (griner) - Nu er der ikke mere plads til irriterede prøvekørsel.

Du skal bare være - zen. - Ja, eksamener er zen. Der er ingen problemer. - Tag det fra hinanden, saml det igen. - Åh, dejligt, dejligt.

Stor elevator. Awww. Ja / Ja.

Gå videre, sæt på forhjulet. Vent nu, vent, vent (griner) Damn it. Når du kommer der, fyr, når du kommer der, - ja? - Jeg ville se, for det er normen i retssager.

Forakslen kryber over, så akslen er lige der - Åh, så den bruger den som en krog. - Og så trækkes du herhen, du skal bare glemme, hvor baghjulet skal hen. - Ja. - Og du skal få dit forhjul, du ved, bare tænk på forhjulet.

Det vil gå i den retning. Gå poof og stak det bare ind. - Ja. - Og dit baghjul vil være her - Ja, det har meget platform - Og det har meget overfladeareal - Aww, hurtigt. Aww, hurtigt. - Gå videre. (Martyn griner) Ja. Ja, ja. - Jeg har det. - Og sådan tager du eksamen.

Det var utroligt. (Latter) - Jeg er nødt til at sætte mig ned, det var skræmmende. - Det var utroligt. - Undskyld, cykel.

Det fik mig igennem. - Vi finder grænserne for den fede cykel. - Vi er. (Latter) - Vi finder mine grænser.

Lad os komme ud herfra, før jeg bliver såret - Åh gud - Hvad har vi? fundet her? - dette er trin - dette er et seriøst sæt trin - tror du, jeg kan få dem op? - de vil stinke, når de kommer ned. Jeg ved ikke, om du kan få det op. Men jeg synes, du skal prøve - jeg skal prøve, ja. (Latter) - Og du får meget fart her.

Sådan kommer du hurtigt i denne bøjning. - Ja. - Fuldt engagement i kurven, og afskær dem derefter. - Og du vil ikke rigtig pumpe ind i det, fordi jeg ikke ved, om du får et fladt dæk - Du beskadiger ikke denne cykel, den går ikke i stykker.

Denne kurve er meget strammere, end han tror. (griner) Hvad synes du? fra dette hjørne? - Jeg, jeg ved ikke, hvor hurtigt jeg kan komme uden om dette. Men lad os prøve - lad os prøve Men jeg tror du kan gøre det - det er stejlt.

Det er stejlt. - Du skal bare bringe den forreste krog over toppen, og så hopper du bare op. - Ja, og start pedalerne. - Du kommer over toppen, ikke noget problem. - Fortsæt, Binger. (Cykel på trapper) - Åh gud, det var en frygtelig lyd - det er alt sammen godt. - Det er alt sammen godt. - Ja. - Det er ikke godt. - Åh nej.

Du vil ikke punktere denne cykel, den går ikke i stykker. - Martyn, ved du hvad? Du fortryllede det mand - ved du hvad? Jeg synes, det er en fantastisk måde at afslutte det på. Håber du nød vores vejkørsel i dag, det gjorde vi bestemt - jeg elskede det.

Jeg ville bare ønske det fortsatte. - Bliv hos os på GMBN og husk at der er mange flere artikler at se. Denne fyr her - Smadre denne klode, hvis du ikke allerede har abonneret, fordi du går glip af noget godt indhold, ikke? - Giv os tommelfingre, hvis du kan lide fede flade dæk.

Damn it - ja

Hvilke cykler er gode for tunge kørere?

Det korte svar er, Ja.Fat cyklerfungerer fint på glatte overflader ogfortov.Devil ikke udføre så godt somcyklerder er designet specielt til den overflade, men de fleste mennesker finder det let at hoppe på enfed cykelog pendler rundt i deres område, mens du stadig føler dig godt tilpas.

Så jeg har altid været en smal tynd fyr, og jeg har altid været meget dedikeret til min træning, når jeg har kørt på fuld tid, men når jeg kører med venner, er nogle af dem større, og det ser altid ud til at de arbejder meget hårdere. Ja, de har måske ikke så meget tid til at træne som jeg, men hvor stor forskel gør vægten på, hvor hårdt du skal arbejde? Så i dag vil jeg prøve at sætte det på prøve for at se, om det er større chauffører, der faktisk skal arbejde hårdere, og hvor meget. Jeg kører på min langrendscykel, jeg har min pulsmåler tændt.

Jeg har også en effektmåler, så jeg kan se nøjagtigt, hvor hårdt jeg arbejder. Og jeg laver et langrendsløb Så del det i to, det første stykke er en opadgående sektion. Lidt kuperet, enkelt spor op og ned.

Men for at komme til toppen af ​​bakken antager jeg, at det bliver sværere. Og så ned ad en lang, kuperet nedstigning igen på en langrendsløjfe. Det er den ekstra vægt, der giver mig mere momentum, men hvor meget sværere skal jeg arbejde for at gå ned ad bakke? Lad os sætte det på prøve. (op tempo musik) Okay, det er tid til den første test, bare i min normale vægt, går jeg temmelig hårdt.

Prøv at køre med min FTP, så cirka 270 watt gennem kraftsvingene og en puls på omkring 170 BPM. Dette er noget, jeg ved, at jeg kan holde ud i cirka en time, så det er et godt, hurtigt tempo, men jeg kan bestemt gøre det to gange. Det er det rigtige tidspunkt at gå, dette bliver hårdt arbejde. (spændende up-tempo musik) Det er en stejl lille stigning. (gisp) I gennemsnit har jeg nu omkring 400 watt i cirka et minut.

Så jeg er op til 175 BPM, min maksimale puls er 185. Nu anvender jeg en lang flad modstand omkring en brandvej og klatrer derefter den sidste bit, et slag opad. (Spændende musik i tempo) Korrekt test udført, tid til nogle forfriskninger.

Eller kagen var god måske for god? Jeg føler mig ret mæt. Test to, jeg føler mig meget tung. Det er vanvittigt, hvor meget forskel det føles på.

Jeg føler mig meget mere end 15 kg. Jeg tror, ​​min stakkels lille carbon langrendscykel vil slå et slag. Ligesom mit hjerte og lunger, så lad os gøre os klar.

Lad os gøre det. (Op tempo rockmusik) Det føles allerede som om jeg var nødt til at skifte til et lettere gear end sidste gang for at prøve at trække min røv op ad bakkerne. (gisp) (hurtig rockmusik) Højre, det er testene udført.

Tid til at tage min skudsikre vest af. Jeg tror ikke, jeg har brug for det mere. Tilbage til skuret for datoerne.

Ret, så jeg fik nogle testresultater i går, og mine ben føles ret trætte for at være ærlige. Lad os se på tidspunkterne, lad os klatre. Så med den tunge vægt var jeg to minutter, elleve sekunder langsommere, hvilket kan forventes, synes tingene bliver interessante, når jeg ser på min præstation og puls.

Min ydelse faldt faktisk, så jeg brugte 13 watt mindre i gennemsnit med den tunge vægt. Min maksimale effekt var næsten 100 watt mindre med den tungere vægt, og derfor var min normaliserede effekt også seks watt lavere. Dette er lidt det modsatte af, hvad jeg forventede.

Jeg troede, at med den tungere vægt ville min puls sandsynligvis forblive den samme, men min maksimale ydeevne ville øge al min styrke, fordi jeg er nødt til at skubbe denne vægt lidt hårdere. Men faktisk faldt min præstation, og min puls steg. Min gennemsnitlige puls steg til 163 BPM fra 159 BPM uden vægte.

Den maksimale puls er op til 176 BPM med vægtene. Det er 95% af mit maksimale output, så jeg arbejdede naturligvis superhårdt kalorieforbrænding 311 sammenlignet med 265 uden vægt. Så du skal helt sikkert arbejde meget hårdere, og det er meget langsommere med disse vægte.

Ting bliver superinteressante, når du begynder at se på dine maksimale kræfter i tre sekunder eller fem minutter. Jeg vil lave en nørdversion af denne artikel, så jeg går meget mere ind i tal, men min maksimale styrke er langt højere med den tunge vægt. Min maksimale styrke i tre sekunder var 657 sammenlignet med 548 uden vægten.

Så de er alle meget højere, når det kommer til maks. Fem minutters strøm, og det var meget lavere, så jeg kunne bare ikke opretholde strømmen, hvilket jeg gætter giver dig resultaterne, jeg har arbejdet og været hårdere på vej op Meget langsommere med vægtene som forventet. Det bliver meget strammere på vej ned nu. En slags lignende historie, så jeg arbejdede hårdere.

Min puls var højere, bare lidt. Min magt faldt ganske lidt. Min maksimale effekt var 123 watt lavere med vægtene, men tiderne var meget tættere på. Jeg vægtene var inden for otte sekunder efter denne nedstigning.

Det er en ret lang, flydende nedstigning med nogle fladere rullende sektioner med ruller, så du kunne pumpe op og ned, og jeg følte, at vægten kørte absolut på disse dele. Kun det ekstra momentum betød, at jeg virkelig kunne opretholde min hastighed. Imidlertid var det meget sværere at få cyklen i fart, og jeg tror, ​​det viser præstationen.

Men når jeg var klar til at fremskynde cyklen yderligere, kunne jeg bare ikke slå strømmen ned for at få cyklen op i fart. Som jeg sagde, kun otte sekunders forskel i tiderne på vej ned. Konklusion: Ja, jeg arbejdede hårdere og var langsommere, men kun marginalt på nedstigningen.

Var jeg nødt til at ændre min kørestil? Jeg har bestemt ondt mere ved at lægge vægten på nedstigningen. Mine hænder dræbte mig, min ryg begyndte at dræbe mig. Jeg følte ikke, at jeg skulle hvile, ikke engang på nedstigningen, hvor jeg prøver at stå stiv på en langrendscykel for at forsøge at komme mig lidt af al vægten, så det var trættende og sandsynligvis min gennemsnitlige puls var højere selv på nedstigningen, og jeg tilbragte bestemt meget mere tid i bedstemorringen, jeg tror ikke, jeg brugte tiden uden vægten, så jeg følte, at jeg virkelig slibede vækgear til at tackle disse stigninger.

Er det en realistisk test? Nå, på tungere, aktive ryttere skalerer de sig, så musklerne håndterer vægten lidt bedre. Denne test var lidt mere som jeg sad i seks måneder, drak for meget øl, spiste for meget kage og kom derefter tilbage på en cykel, så jeg synes, det er lidt realistisk. Virkelig den største konklusion for mig er, at ting som jeg siger, jeg arbejder hårdere, jeg er en smule langsommere, men i virkeligheden er jeg to minutter langsommere, når jeg klatrer y virker imod dig.

Jeg lavede også en nørd version af denne artikel, så klik deroppe. Hvor jeg lærer meget mere om tallene, men også snakker om hvor meget hurtigere du kan komme igennem? tabe lidt i vægt. Klik nu for at Olly Beckinsale sætter mig igennem mine skridt og prøver at forberede mig på et enduro-løb.

Tryk på sub-knappen og giv os tommelfingre op.

Er fede cykler sværere at køre?

Nogle mennesker foretrækker faktisk enfed cykeltil en vejcykeltil kørsel på veje, fordi de bredere dæk og lavere tryk giver et mere behageligt og blødereride. Den øgede vægt gørfede cykler hårdereat træde på normalt terræn, som asfalt og fortov.11. maj 2017

Hvad er en god begyndercykel til en stor fyr?

Honda Rebel 500 er en af ​​de cykler, der kommer hvert par modelgenerationer og er bare den absolut perfektecykeltil ennybegynder.

Hvad er en god cykel til en mand på 300 pund?

Diamondback Overdrive 29er er et bjergcykeldesignet til300-lb mand. Den leveres med en slidstærk aluminiumsramme, der understøtter vægten af ​​en tungmandsøger at bryde ind i cykling. Det hercykelhar 29-tommer hjul, der er holdbare, stive og store nok til at holde nogen med en større ramme.25. feb 2020

Er cykler med store dæk lettere at køre?

Fat cyklerlav detlettere at ridei eller over sneen, men det gør det ikke nødvendigvis ubesværet. Du forbliver måske mere oprejst, men du har stadig brug for at muskulere dig gennem snedriv eller tykt sand. Detstørrefælge ogdæktypisk tilføje mindst 4 pounds tilcykelvægt.14. feb 2014

Kan du være for tung til at cykle?

Hvisduplanlægger at starte cykling, husk at de flestecyklerer designet til folk, der vejer mindre end 220 pund. Garantierne for mangecyklerannulleres faktisk, hvis rytteren er detFor tung. Hvisduer betydeligttungereover 220 pund, tænk på at få encykeldesignet tiltungeremennesker.14. mar 2017

Er fede dækcykler lettere at afbalancere?

Da kontaktfladen er bredere,fede dækogså oversætte til bedrebalance. Det er derforfede dækcyklerer perfekte til dem, der lærer at køre encykel. Med lidt øvelse kan selv den mest uerfarne rytter få fat på det på ingen tid.

Hvor meget langsommere er fede dækcykler?

For pendlere erfedt cykel ervil tage 10 gange den indsats at gåmeget langsommereend vej og pendlercykler. Det går fint at gå et par miles, formoder jeg, men de får dig ikke over byen medmegethastighed, og du vil se temmelig svedig ud af din intense træning.28. december 2020

Hvilken type cykel er et fedt dæk?

En fed cykel, undertiden benævnt en fed dækcykel eller fatbike, er i det væsentlige en mountainbike med større knobbier-dæk.

Hvilken type cykel har superbrede dæk?

Med superbrede dæk flyder fede cykler over sne, sand og næsten alt andet på deres vej. Men er de rigtige for dig? Ligesom store dæk kan tendenser tage lang tid at sprænge. Overvej den banebrydende Pugsley, fra alt-cykelmærket Surly. Da den blev introduceret i 2005, var cyklen ulig noget andet derude.

Hvor store er dækkene på en mountainbike?

Plus (også kendt som 'mid-fat') dæk måler typisk 2,8-3,0˝ brede, mens traditionelle mountainbikes-dæk er omkring 2˝ brede. Hvad er fordelene ved Plus?

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.