Vigtigste > Cykling > Cykling tilbage - hvordan man opnår

Cykling tilbage - hvordan man opnår

Er det hårdt at cykle på ryggen?

Selvomcyklingkan være en god øvelsesmulighed for dem med eksisterendetilbagesmerte, det kan også forårsagetilbagesmerter, hvis de ikke udføres ordentligt. Dårlig kropsholdning på cyklen kan belastestilbage. Læn dig over, medtilbagebuet og hovedet op, kan belaste beggetilbageog hals.13. april 2016





Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

spole vs luftchok

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. For at gøre dette har vi gået sammen med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solide, praktiske råd, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring for at tro hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.



Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Alligevel, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.



Perineum er også hvor de store blodkar og din pudendal nerve er placeret, hvilket giver en fornemmelse af området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form ser det ud til at være rimeligt at sammenhænge mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja



Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarig skade, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en underlig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have kørt på cykel, hvad er så den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du går på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt følelsesløshedsperiode derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og ud fra hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektilproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes, forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du er en cyklist nu og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være, 'Åh, dette er min sadel' bare på grund af cyklen. 'Det skulle være, jeg vil ikke begrave mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud, hvilken type skade på din pubic nerve, der derefter vil føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den underlige følelsesløshed, der påvirker din perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktionsdysfunktion. Gå og få det tjekket ud.

For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld. Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem.

Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer. Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes forkert for prostatakræft.

En af de ting, vi bruger til at give en indikation af en risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blodprøve en prostata-specifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du gjorde, at blodprøven er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance for, at det kunne blive påvirket en smule, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, mange molekylære markører for prostatacancer, cykling og motion gør ingen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatacancer, så cykling er god Du får montør, det forbedrer dit kardiovaskulære helbred alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke forkert screening af prostatakræft. Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft.

Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det. Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen.

Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen. Så kan I to beslutte, om de vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det.

Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt. Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler, du kender, tidlige tilfælde, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, stikke hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er røde flag at handle på, og hvis du har brug for dem, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er en stor for en stor del af cyklister Problem bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og har derfor brug for at tænke over det. Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet, vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil stå over for nu. Jeg har sandsynligvis videregivet lidt for meget information, når jeg fortæller dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror måske i den forstand vi skal alle forsøge at hav en samtale - Med måske vores venner i klubben, der kører det i weekenden, skal du i det mindste snakke om denne artikel. Jeg tror, ​​det ville være et positivt sted at starte. Sørg også for, at det giver mig store tommelfinger op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne.

Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Skader cykling din ryg?

Selvom det kan være af lille trøst, lavererygsmertefracyklinger tilsyneladende universel. Itilnyere undersøgelse af professionel road racingcyklister, 45% rapporterede at havetilbageproblemer idereskarriere.TILhele 58% sagde, at de havde lidtrygsmerteidetsidste år.24. oktober 2018

♪ Bob og Brad ♪♪ De to mest berømte ♪♪ Fysioterapeuter ♪♪ På Internettet ♪ - Hej folk, jeg er Bob Schrupp, Fysioterapeut - Brad Heineck, Fysioterapeut - Sammen er vi de bedst kendte fysioterapeuter på Internettet - Efter vores mening Selvfølgelig, Bob. - Jeg foreslår Brad, du kan se det, jeg er foran ham. - Ah, han har mig! 'Det er som om jeg træner --- Jeg ville sige, at jeg sandsynligvis har en masse udkast.

Ja, det har det, det er som at køre bag en sejlbåd. (humrer) - I dag taler vi om enkel og på den måde kan du lindre smerter i knæ, ryg og iskias. - Det er rigtigt, Bob. - Meget vigtigt for den korrekte position. - Det er rigtigt, mange mennesker spørger om at cykle med isjiasmerter i ryggen, så lad os give svarene. - Okay.

Og hvis du er ny på vores kanal, skal du tage et sekund til at abonnere. Vi har artikler om, hvordan man forbliver sund, fit og smertefri, og vi uploader dem hver dag. Du vil også gå til vores websted bobandbrad.com.

Fordi vi altid giver noget væk, hvad giver vi væk nu? Vi ved det ikke. Gå over og tjek det ud. De er gode, men de er vidunderlige gaver.

Nogle gange som en SleepOvation-madras kan noget lignende være. Under alle omstændigheder kan du også gå til Bob og Brad på Facebook, den er fastgjort øverst på siden, du kan også se en kortere version af os på Twitter og Instagram. Bob, okay.

Skal vi fortsætte? - Ja. - Ja, vi kan stoppe med at træde i et stykke tid, så vi kan tale effektivt til vores publikum. Så big deal med rygproblemer, knæsmerter forbundet med cykling er attitude.

Hvor? Det er meget vigtigt at folde sædet op og ned, fremad og bagud er det næste, og så er højden på dit styr helt afgørende for at fjerne belastningen fra ryggen - hvad vi har her er, at vi har to forskellige niveauer af cykling her. Vi har en cross-trainer-cykel, den fungerer meget godt, normalt vil folk, der ikke er seriøse cyklister, ikke kører mange kilometer, have en cross-trainer. Det er ikke altid sandt. - Det er mig. - Og det er en racercykel.

For alle Tilfælde, der er sværere at indstille for at minimere stress i lænden, og jeg vil tale om det om et øjeblik, det vil vi være, så når du har samlet en cykel til dig, vil du have den samlet korrekt ellers kaldes den en outsider. - Er det ikke sødt? Så lige nu-- - Og jeg siger dig - jeg er slet ikke ekspert på dette, men jeg ser det hele tiden, og jeg synes, det gør mig skør, især det sæde, der er for lavt. - Højre, højre.

Dette for lave sæde er det største problem. Bob, hvorfor går du ikke på din cykel, så taler vi - først og fremmest --- du vil have mig på din cykel til at vise, hvordan det er, når du --- ja, jeg vil bare nævne et par ting. Få din cykel i en træner, det er den bedste måde.

er pistacienødder med højt kaliumindhold

Åh, gå ikke længere. - Sæt forhjulet i et beslag, og målet er at få din cykel i niveau, så den aksel til aksel, jeg bliver teknisk her nu, men hvis ikke ved du det, hvis du kun har en, der ønsker en generel tilpasning, hvis du vil have det generelt, okay, vi har det her. Se på sædet, hvis du ser på Bobs sæde, kan du se, at det er lidt højere.

Det er ikke niveau, og Bob klagede. Han siger: ja, det er ubehageligt. Han føler altid, at han bliver skubbet tilbage, og det er ubehageligt i det perineum eller prostata, og det kan føre til problemer i dette område, og det vil du ikke have. - Præcis. - Så dette sæde skal nivelleres, hvilket er hvad Det gør vi ikke, men det er bestemt et mål senere her --- Jeg sætter pris på det, Brad.

Jeg sætter pris på, at du foretog justeringerne her, så - Så gør alt klar, nu kommer du ind, Bob. Nu har vi indstillet det, så Bob kan pedalere. Bob har, jeg kalder dem stigbøjler, nogle kalder dem buret, når du ikke har clips eller klikløse pedaler, men vi rammer lejlighederne først.

Og det er okay for det, vi taler om. Nå, Bob, hvorfor træder du ikke bare for at sidde i. Så sæt din bum i sadlen, så den lyder eller føles behagelig, det er her du normalt går normalt? - Højre, højre - Okay.

I cykelverdenen kaldes dette en sadel. Når jeg siger sidde, siger de hvad sit er, ingen idé? - Højre, højre. - Lad os alligevel gå ned til 6:00-positionen på den pedal, du vil have det --- Jeg går faktisk lidt længere tilbage, ikke? - Ret. - Lad os gå. - Akslen, kan du løfte foden? - Ja. - Pedalaksen skal være på linje med dine falanger, lige der, de store, jeg går på fodkuglen. - Sikker. - Lige hvor tæerne forbinder, og du har disse led, dette er den korrekte position for foden på pedalen. 6:00 position, fod på gulvniveau, så nej, kan du bøje dorsa, bob? Ja, det ville være alt for lavt, og hvis ja, gå derop eller bøj plantarly, lad os få det rigtigt, og så ser vi på knæbøjningen.

Nu har jeg været i en ekspertundervisningskurs --- det er bag dig, Brad - jeg har lagt det der, så jeg ikke behøver at kigge - (Bob griner) Fysioterapeuter og en kinesiolog, og de er mange cykler red, studerede at h, de var de mest professionelle mennesker og kyndige mennesker i marken, og de sagde mellem ni og 14 grader af knæbøjning er den rigtige højde. Hvis vi nu ser på Bob, ved jeg, at du ikke har et goniometer, men du kan klare dig uden ham, hvis jeg måler ham nu, vil han have 50 graders knæbøjning - Wow - Sædet er tydeligvis for lavt. Dette knæ får meget overdreven belastning over tid, så hvorfor rejser du dig ikke bare Bob, denne cykel er smuk, fordi sædet er let at justere, jeg går op omkring en og en halv, det fungerer fint for en artikel. Normalt skal du komme ud af en skruenøgle og gøre det.

Træd nu tilbage på pedalerne, Bob. Føler du en stor forskel? - Oh yeah. - Og vi må se, at du måske er for høj. - Det kan, det føles som om jeg næsten når slutningen - Kom nu, hvis du har lyst til det.

Du når ned for at røre ved pedalen, den er næsten helt sikkert for høj. Hvorfor går du ikke tilbage kl. 06:00

Ja, jeg kan allerede se, at du er for høj. Du når og ting går frem og tilbage, ja, og du er under ni grader. Lad os bare svigte dig lidt, så bruger jeg ikke mere tid på det, men det er ideen.

OKAY. Så du fik sædet rigtigt på den måde, du fik højden-- - Nu føles det - Det føles som om vi er temmelig tæt på - Og det føles fordi du kørte det for lavt er. - Ret. - Og du bemærkede en forskel. - Ja, ja. - Okay.

Dernæst går vi til positionen 3:00, det vil sige at 12:00 er her, nu er vi ved tre fødder, vi skal se om sædet skal være fremad eller bagud. Hvad der fungerer bedst er, at du bruger en lodret lodde bob, så jeg har faktisk en lod bob her. Vi hænger det på knæskallen eller knæskallen, kan du holde det, Bob? - Jo da. - Fortsæt, tak, perfekt.

Få det af vejen. Og du lader det falde til ro, og når vi ser på det, sidder du på det sted, hvor du har det godt? , ofte er jeg, jeg ville være sådan. Det er behageligt her. - Okay.

Så han sidder i sædet, og det skal vi se. Nu skal spidsen af ​​lodet være på linje med pedalaksen, som er omtrent her. Så hans sæde bliver sandsynligvis nødt til at bevæge sig en tomme frem, når vi er igennem med denne artikel.

Jeg vil flytte sædet fremad og udjævne det, så vi kan få denne position rigtig. - Fremragende. - Nu er vi færdige med sædet.

Du har cockpittet klar til start. - Gotcha. - Det er det, vi kalder det, det er det, jeg kan lide at kalde det.

Og den næste er bagsiden. Hvordan skal vi holde stresset tilbage? Nu er en elliptisk maskine med denne type styr sandsynligvis det bedste scenarie for at minimere rygspænding. Du har rygsmerter eller ischias, der holder dig oprejst, okay. - Ja, du vil ikke være sådan. - Præcis, nøjagtigt.

Godt. - Jeg ved ikke, hvordan ser jeg ud? Min krop? - Du ser vidunderlig ud, Bob. - Jeg mener, min kropsbevidsthed er - Åh nej, jeg ville ikke fortælle dig sandheden, men hvis din kone holder øje med det, ved du det.

Så højden kan justeres lige her, du kan løsne det, og faktisk, hvis det blev højere, ville det tage mindre stress af ryggen, ja, virkelig blive så stor som muligt. - Jeg synes det er så højt som det bliver .- Det kan være, det er meget godt - og du har en dejlig, ja, for det kan også indstilles her, - Åh, det vil sige - - På halsen-- - Det var ikke klart for mig. - Du har to forskellige justeringer, ikke.

Men du er også så høj som du kan. Det kan måske gå lidt højere. Hvis du nu er en seriøs cyklist, tænker du på hastighed, og du vil have mindre rygsmerter, de passer ikke. - Lige. - Fordi du er mere som et sejl, vil du fange vinden, det vil bremse dig , men det er det, du skal ofre for din ryg. - Det er rigtigt, og min eneste bekymring er at bevare min rygsundhed y. - Sådan er jeg.

Jeg ved, at med min cykel her er jeg indstillet på racercyklen, det er meget mere stressende for min ryg. Hvis du ser nøje her, fik jeg en mekaniker til at foretage en halvanden ekstra kontrol, end det normalt bremser mig, men alligevel er det sådan, jeg arbejder med det. Og på et tidspunkt går jeg sandsynligvis endnu højere eller får en elliptisk maskine, det afhænger af, hvordan min ryg føles, når jeg træder ind i 80'erne og 90'erne. (Latter) Jeg er optimistisk nu! - Atta dreng, kammerat! Jeg kan lide det! - Gå så væk, Bob.

Gå væk, okay. Så Bobs cykel er sat op, og så skal jeg gå over noget igen om rygsmerter og generel komfort på en cykel. Hvis du har en landevejscykel, okay, jeg har aerobarer på min, fordi jeg laver triatlon, og desuden kan jeg lide det.

Når du får det, bliver dine fingre følelsesløse, og du er på fald eller noget i hætten, eller du er her, og min højre hånd begynder normalt at blive følelsesløs. den mediale nerve, så jeg går ind i den position og holder den der. Det er lidt sværere på ryggen, men det fjerner følelsesløshed i mine hænder.

Jeg kører normalt på fladen sådan her, jeg føler mig meget bedre på ryggen. Sænker mig ned med vinden, men ryggen føles bedre, og i denne alder skal jeg i lang tid, jeg skal redde min ryg og arbejde den her op. Så Bob, er det ikke flere spørgsmål til dig? - Nej, men jeg kan nu sige, at min plads skal skubbes fremad.

Fordi jeg skal afbalancere min ryg, er jeg lige ved hånden, så --- Ja, helt rigtigt - jeg er sådan, og du er lige nu, hvor du påpeger, dasthi er virkelig ubehageligt! - Ja! Du vil ende med prostata problemer. Hvis du ikke - - Ja, jeg - synger sopran her - Så alligevel tror jeg, vi har det hele dækket, Bob - Ja, meget godt. - Ting ser ret godt ud, så sæt din cykel ordentligt, kør ikke upassende og nyd vejret. (Ringetoner) Åh Bob, dette er --- Jeg er så glad for, at du er sådan, jeg justerer min cykel, jeg vil være i god position - Okay, vi må sige farvel nu - Okay, Adios! - På det kan du satse.

Hvorfor gør cykling ondt i lænden?

Overdreven rækkevidde,detvandret afstand mellemdetsadel og stænger, kan også føre tillændenubehag. Omvendt kan en for opretstående eller trang position også forårsagelændesmerter.Smertepå den ene side afdin nedre rygkun kunne være tegn på ubalance eller uoverensstemmelse mellem benlængder.20. juni 2017

Hvordan forhindrer du rygsmerter, når du cykler?

Nogle af de måder, du kan behandlerygsmerteomfatte:
  1. Over-the-counter medicin til at hjælpe medsmerteog hævelse.
  2. Påføring af is påmindske smerter.
  3. Oprethold en god kropsholdning på og på din motorcykel.
  4. Strækker sig hele dagen, især når man sidder i lange perioder.
  5. At opretholde en sund vægt kan hjælpereducere rygsmerter.
24. april 2019

Vi har alle smerter, når vi træner og løber, dette er normalt, og der er god smerte som den brændende fornemmelse i lungerne eller musklerne, der arbejder hårdt ved maksimal anstrengelse. Men så i den anden ende af spektret er der smerte, der kun hæmmer træning og fjerner fornøjelsesfaktoren. Desværre lider mange mennesker af rygsmerter, hvad enten de cykler, nogle gange efter, og der er mange årsager til det, men på plussiden er der mange måder, du kan forhindre det på.

Så i dag skal jeg dække de mest almindelige årsager og nogle af disse gennemprøvede løsninger. (glad musik) Dette er sandsynligvis det bedste sted at starte og den mest almindelige årsag til rygsmerter under cykling, så sørg først for at have den rigtige rammestørrelse til dig, hvis du kører på en cykel, der er for stor, strækker den sig naturligt du fremad, hvilket automatisk lægger mere pres på din nedre ryg. Nu forstår jeg, at det bare ikke er nemt at ændre rammestørrelsen, men du vil være glad for at vide, at der er mange andre aspekter, som du lettere kan ændre.

Så start med sadelhøjden, der når for langt. Hvis du har din sadel for høj, vil du opdage, at dine hofter vipper fra side til side, hvilket derefter lægger unødvendigt pres på lænden. Så et godt udgangspunkt for træning, hvis du er i den rigtige højde, skal du sidde på din sadel, sidde lige, med benet lige, og dine hæle skal være i stand til at tage din pedal op igen med benet helt låst, for når du sætter dine klamper på og dine sko på igen, når du faktisk skal pedalere skal korrelere med at have en meget let knebøj i bunden af ​​dit pedalslag.

Og du kan også rode rundt med placeringen af ​​dine klamper på dine sko, da det ændrer muskelrekruttering, hvilket også kan have en effekt, du skal justere længden af ​​din stilk og din stakhøjde. Nu er det almindeligt at se professionelle med en sadel meget højere end styret, da dette naturligvis er fantastisk til aerodynamik, men det er ikke så strålende, hvis du ikke har fleksibiliteten eller styrken til at holde den position i længere tid. Så du er nødt til at eksperimentere.

Den nemmeste ting at gøre er at se på din stablingshøjde. Så som regel kan du tilføje nogle afvigelser som denne for at tilføje lidt højde, indtil du finder den, der er mest behagelig for dig. Nu vil længden og strækningen, du har på din cykel, også påvirke din nedre ryg, da den er for lav.

Dette er når du skal overveje længden af ​​stammen. Faktisk kræver mange cykler, at du køber en ny stamme. nogle gange endda en tomme gradueret opsætning.

Men når du er på en tidssporcykel, er det ofte meget nemmere, da du normalt kun kan justere pilebjælkerne og bringe dem tilbage tættere på dig. Og når du er på landevejscyklen sådan, er en god tommelfingerregel, når du er på motorcykelens hætte for at have en svag bøjning i albuen, fordi den er mere behagelig, men vigtigst af alt, kan dine albuer faktisk handle som støddæmpere til dig. Handlende korsrygg vil jeg stærkt anbefale, at du får en professionel cykelbeslag, så du kan finde ud af de nøjagtige krav til dig med cykelmontøren. Men hvis du kører, vil det være balancen mellem komfort og aerodynamik, men husk, at hvis du er fortrolig med din cykel, er det mere sandsynligt, at du kører på den, og derfor bliver du sandsynligvis bedre, og komfort er ofte relateret til mængden såvel den kraft, som du kan give af via dine pedaler. (glad musik) Den gradvise opbygning er vigtig for enhver form for træning, så din krop har tid til at blive stærkere og frem for alt til at tilpasse sig.

Og selvfølgelig er cykling ikke anderledes. Så hvis du er nybegynder med at cykle eller har været ude af sadlen i lang tid, skal du bare sørge for at introducere den gradvist og også medtage noget styrke- og konditioneringsarbejde, men lidt mere om det senere. Nu er position naturligvis vigtig, og du kan gøre din position mere aggressiv, når du bliver stærkere, så du ikke føler behov for at blive fuldt aerodynamisk - start med komfort, så kan du arbejde dig ind i det og på en cykel dig vil være i en meget lukket hofteposition, mens du prøver at få en masse styrke gennem dine ben, hvilket naturligvis ikke er naturligt, og ja, gymnastiksalen kan få dig stærkere til en vis grad, men i sidste ende tager det tid i sadlen.

Så opbyg det pænt og langsomt. Det er altid nemmere at intensivere din træning end at gå for hårdt og derefter tage en pause, fordi du har skadet dig selv. Motion handler alt om at lægge stress på din krop og derefter selvfølgelig give det tid til at komme sig, når den derefter tilpasser sig, men husk at din form sandsynligvis er, når du er stresset og din krop er udmattet, falder, og dette kan føre til mere pres gennem din lænden.

Gearskift er en anden faktor at overveje. Selvfølgelig, hvis du har været i for højt gear under hele turen, vil du lægge mere kraft på dine ben og derfor din nedre ryg, så prøv at øge din kadence og tag noget af den kraft af. (funky musik) God kropsholdning på og af cyklen vil have en positiv effekt på stort set alle lændesygeproblemer, men jeg synes det er rimeligt at sige, at de fleste af os ikke har optimal kropsholdning, når vi sidder, og det er her vores største kropsholdning bruger en del af vores dag og derefter i slutningen af ​​dagen på en cykel, der bærer den dårlige kropsholdning.

Så du er nødt til at adressere din siddestilling, uanset om du kører bil eller ved dit skrivebord. Hvis du tænker over det, betyder det, at du dybest set kommer i en bøjet hofteposition, og når du kommer på din cykel, bliver du endnu mere bøjet. Så du er nødt til at tænke på at udvide det.

Hvis du har en chance for at rejse dig, gå rundt, og også når du måske får en chance for at have et stående skrivebord, vil det kun hjælpe med at lindre undertrykket og forhindre, at dine hofter bliver for stramme. I en ideel kropsholdning vil du have en synlig lumbal lordose. Dette er den konkave kurve i din nedre ryg, og nogle mennesker vil have det mere naturligt end andre, men hvis du bruger meget tid på at hænge eller overstrække på din cykel, glatter det din ryg og lægger pres på den, og den vil også få musklerne til at forlænge og til sidst faktisk svækkes, og en anden ting, der bidrager til din dårlige kropsholdning, er stramme hamstrings, da de naturligt trækker i dit bækken, hvilket får det til at sidde i den roterende kropsholdning og dermed køre for at flade din nedre ryg , er det en god ide at indarbejde en mobilitetsrutine, der kun hjælper med at åbne fronten af ​​dine hofter og løsne din nedre ryg.

Hvis du vil have flere tip om dette, har vi faktisk en mobilitetsrutineartikel, som vi deler med dig i slutningen af ​​denne artikel. Dårlig position, som nævnt tidligere, kan føre til muskelspændinger og derfor svækkelse, men det gode ved det er, at det let kan løses med lidt arbejde. Så start med at fokusere på dine hofter.

For at modvirke den tid, du bruger i flexion, skal du arbejde på at åbne den og støtte bevægelsesområdet der og også arbejde på fleksibiliteten i din nedre ryg, men når du tænker over det, jo mere fleksible dine hofter er, jo mere fleksibel er det mindre tryk, og der kræves bevægelse fra lænden, når den allerede er i denne stressende position på cyklen. Du skal også målrette dine gluten og sørge for, at de skyder ordentligt. som om de fungerer godt, så fjerner de noget af presset fra dine hamstrings, som forhåbentlig forhindrer dem i at blive så stramme og flade din nedre ryg.

Dernæst skal du selvfølgelig styrke din nedre ryg og øge nedre rygmobilitet der. Så start med at introducere nogle forlængelsesøvelser i nedre ryg for at styrke dette område. Og endelig er sandsynligvis den vigtigste en din kerne.

Hvis du forestiller dig, at det er mellemsektionen, der holder det hele sammen og gør det muligt for musklerne omkring det og omkring dine hofter og ben at arbejde effektivt, samtidig med at du beskytter dit nedre område, er alt dette forslag, hvis du har milde rygsmerter at have. Hvis du har svære rygsmerter, skal jeg sige, gå til en specialist og få hjælp. Nu ved jeg, at vi ikke havde tid i dag til at gå i detaljer med de faktiske øvelser, du skal gøre, men det afhænger virkelig af, hvad der fungerer for dig, og hvilke områder der skal behandles.

Så jeg vil anbefale at få hjælp og faktisk skabe en rutine, der fungerer for de specifikke områder, som du tidligere har haft rygsmerter og faktisk har overvundet. Vi vil gerne vide, hvad du har gjort eller ændret. Fortæl os din oplevelse i kommentarfeltet.

Hvis du kunne lide det, så giv os en smule op, og slå verden rundt for at sikre, at du får alle vores artikler her på GTN, og den mobilitetsrutine, jeg talte om. Nå, det er bare heroppe.

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. februar 2021

Reducerer cykling rygfedt?

Cyklingtiltabebugfed

Cyklinger derfor en god mulighed for attabevægt. Men det er ikke kun på grund af de kalorier, du forbrænder, det påvirker også din basale metaboliske hastighed og muskelmasse. Når du skubber pedalerne ned eller trækker op, møder du modstand, så du vil opbygge muskler.
14. maj 2020

Er cykling god til ryg?

Ja,cyklinghargavnligteffekter i styrkelse og stabiliseringtilbagemuskler og hofter, skuldre og rygsøjle. Det kan dog være en årsag til laveretilbagesmerte også! Du kan let stamme dintilbagehvis du ikke opretholder en korrekt kropsholdning. Nogle andre bidragydere er dårligt tilpassede cykler og svage kerne- og hofte muskler.

Er 20 minutters cykling om dagen godt?

TILdaglig cyklusride af20 minutterer nok til at blivesund og rask. Fastcyklinghjælper med at brænde omkring 1.000 kalorier om ugen og enddacyklingi et mildt tempo på 12 mph vil hjælpe dig med at forbrænde 563 kalorier i timen, siger forskning. Utilstrækkelig fysisk aktivitet er en af ​​de førende risikofaktorer for død på verdensplan.12. august 2017

Hvor meget vægt kan du tabe cykling 30 minutter om dagen?

Den gennemsnitlige personkanforbrænd 260 kalorier for en moderat30-minutride på en stationær øvelsecykel, hvilkenkanbidragetildin overordnedevægttabmål.

Vil cykling en time om dagen hjælpe mig med at tabe mig?

Cyklingentime om dagentilvægttaber en glimrende måde at booste påvægttab. En 180 pund personcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Hvis du kører seks dage om ugen i et år, skal duviljebrænde omkring 202.800 kalorier, hvilket svarer til cirka 58 pund kropfed!25. juli 2020

Er det godt at cykle med lændesmerter?

Cykling er en stor aktivitet med lav påvirkning for mennesker, der lider af lændesmerter. Med korrekt kropsholdning og den rigtige cykelstørrelse og opsætning er cykling en god restitutionsøvelse, der giver dig mulighed for at komme stærkt tilbage fra en skade uden unødig belastning af din ryg. Indholdsfortegnelse.

spin cykel anmeldelser

Hvordan kan cykling forårsage rygsmerter eller nakkesmerter?

Hvordan cykling kan forårsage rygsmerter eller nakkesmerter 1 Position på cyklen, med nakkebue ryg, kan anstrenge nakke og øvre ryg, især når cyklen er 2 Groft terræn øger skurrende og kompression til rygsøjlen, hvilket kan føre til rygsmerter Mere

Hvilken er den bedste cykelrygsæk på markedet?

I disse tider er der den vandtætte Pelican Mobile Protect rygsæk. Med 35 liter er det en af ​​de største cykelrygsække på markedet. Pickwick Day Pack fra Brooks er en 'no nonsense' pakke med en simpel profil, usmyede skulderstropper, enkelt indgangssted og lærredskal.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Cykelanmeldelser - Sådan afregnes

Hvor god er cykling for at tabe sig? Cykling er en let påvirkelig, tilpasningsdygtig træning, der kan forbrænde kalorier med en hastighed på 400-750 kalorier i timen afhængigt af rytterens vægt, hastighed og type cykling, du laver.

Overkommelige cykelhjelme - hvordan løser vi det?

Hvad er en god billig cykelhjelm? Fem store hjelme under $ 50 Giro Revel. Det er let at fejle Revel for en af ​​Giros dyrere hjelme. Specialiseret skjult. Skate-stil Covert er fantastisk til bybrug. Kali Chakra. Bell Piston. Cannondale Quick.26. Maj 2015 г.

Cykelmonumenter - enkle svar på spørgsmål

Hvad er et monumentcykelløb? Monumenterne er fem klassiske cykelløb, der generelt betragtes som de ældste, sværeste og mest prestigefyldte en-dagsbegivenheder i mænds cykling. De har hver en lang historie og specifikke individuelle egenskaber. De er i øjeblikket de endagsløb, hvor de fleste point kan optjenes i UCI World Tour.

Vejcykelhåndsignaler - typiske svar og spørgsmål

Hvad er de håndsignaler, som cyklister skal bruge, når de kører på vejen? Det eneste lovligt krævede håndsignal til en cykelrytter er at indikere, hvornår de drejer eller skifter baner til højre, men til fordel for at følge ryttere og andre trafikanter skal du også angive en venstresving. Hvis du bevæger dig til højre, skal du først foretage en meget bevidst hovedkontrol og derefter signalere.

BMC Cycling Team lønninger - hvordan man løser det

Hvor meget tjener en verdenscyklist? Lønskalaen Pro-kontinentale ryttere tjener alt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det ultimative mål for mange cyklister er dog at komme ind på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35M.29. 2020.