Vigtigste > Cykling > Cykling til begyndere - mulige løsninger

Cykling til begyndere - mulige løsninger

Hvor længe skal en nybegyndercyklist ride?

Cykel i 15 til 20 minutter for de første to tildelte cykeldage. Cykel i 30 minutter i weekenden. I denne uge skal vi fjerne en af ​​dagene og cykle længere på de resterende to dage. Vi vil anbefalecyklingi 25 minutter på onsdag og 35 minutter i weekenden.



Uanset om du er en nybegyndercyklist eller en erfaren professionel, laver vi alle fejl, og mens vi lærer bedst af de fejl, vi laver, på det tidspunkt føles det aldrig som at gøre en indsats for at gøre dem til dig, her er vores bedste cykelfejl til Undgå Vi tilgiver dig, fordi det er en simpel og almindelig fejl, du laver; Hvis du placerer din sadel for højt eller for lavt, kan det medføre tab af styrke og skade, mens cykelpasningen er unik, og der er nogle guider, som enhver rytter kan følge, når det kommer til sadelhøjde. Som vejledning skal du holde din hæl på pedalen, og når dit ben er helt nede på pedalen, skal det næsten være helt udstrakt, men ikke helt hvis dette ikke føles helt korrekt, kan du nemt ændre det indtil du forstår det er behageligt at gå ned ad væggen eller 'bonking', som det almindeligvis kaldes blandt cyklister, er når kroppen simpelthen løber tør for brændstof.

For det meste vil du næsten gå i stå, og det bliver kun værre, indtil du tanker op. En fejl, som alle har lavet, men let at undgå - sørg for at have nok brændstof inden hver tur. Spis med andre ord noget - grød og bananer eller skål med honning er fantastisk til at holde din krop energisk i et par timer, som alle vil give energi og holde din tank fyldt op.

Stol på os - du vil hellere have for meget mad i din jerseylomme end for lidt. Der er ingen mekaniker, og for de fleste af os er vi kun dødelige, vi skal passe os selv, for ikke alle stopper og hjælper selvfølgelig har du brug for mindst to reserveslanger, en minipumpe eller benzinbeholder og for at lave din livet lettere, pakk et par dækhåndtag og et multiverktøj i din sadeltaske.



Under koldere forhold er det altid bedre at være let Sæt på snarere end nedenunder og husk at du altid kan tage dine lag af. Men selv i varmere klimaer skal du aldrig forlade huset uden regnkappe eller vest, da dette virkelig kan forårsage din krop temperatur til at falde i tilfælde af pludselig nedbør. Når du går op ad bakke, skal du huske dette - jo højere du går, jo koldere bliver det.

Iført en vindtæt kappe forhindrer vindkøling og opretholder kropsvarmen. Lav en vane med regelmæssigt at kontrollere og pinge din seje velholdte cykel. Dette gør det ikke kun bedre, men også pænere, lettere og sikrere at køre.

Vær særlig opmærksom på bremser, gear og dæk, og sørg for at flytte og rengøre din kæde regelmæssigt for også at forlænge dens levetid. Nå, hvis du er usikker på, hvordan du gør alt dette selv derhjemme, har de fleste cykelbutikker nu en service, så sørg for at tage det med dig nu og da. Vi har alle gjort det - adrenalinet skynder os gennem vores årer, og vi kan bare ikke lade være med at score målene Cykling er en hård sport i de bedste tider, og mens der ikke er noget galt med at være hurtigere end nogensinde eller få en PB It er vigtigt, at du kender dine grænser og kører inden for dem.



At gå for hårdt for tidligt kan ødelægge din tur, for ikke at nævne din moral. Det er almindeligt for nybegyndere at stole for stærkt på deres bremser. Når du sænker farten, kan det være fristende at holde godt fast i bremserne, men bremsning skal kontrolleres.

Ekstremt hård bremsning kan resultere i tab af kontrol og stabilitet og i ekstreme tilfælde få dig til at flyve lige over styret - for ikke at nævne at gøre dine venner bag dig en bjørnetjeneste. I stedet skal du holde øje med vejen, foregribe og bremse gradvist med en kombination af forhjul og baghjul. Der er en grund til dine gear: så du komfortabelt kan køre over forskellige terræn.

De er der for at gøre livet på cyklen lettere og sjovere. Ved 40 omdrejninger pr. Minut behøver du ikke male et hårdt gear - du kan kun skade dine knæ. Ligeledes er der meget lidt mening med at dreje 140 omdr./min i lette gear hele tiden - du bliver bare svimmel.



Sørg til sidst for, at du ved, hvilken del af håndtaget, der bevæger gearet i den retning, du vil have det til at skifte hårdere Ingen kan lide en synlig trusse, ikke mindst cyklister Sædepuden på din cykelshorts er designet til at blive båret ved siden af ​​huden og er også meget mere behagelige mærker

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du bygge en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, at vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig kørsel på bare en halv time, tag en undersøgelse i gcn-appen, hvilket drev du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for alle, vil vi vise dig nogle eksempler på det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at gøre itapenlets til at cykle sko 30 minutter, det er ikke meget lang tid at få en at lave ride på vejen.

Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter bare at komme ud af døren med mit udstyr på Mypike, det ville være ret meningsløst for mig en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med skift og brusebad efter en kort, skarp session 2040'erne, og jeg skal bare gøre dette så ofte som muligt med en opvarmning og en afkøling, så jeg tror, ​​jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg går og gør mit udstyr klar og min cykel klar okay jeg synes, det er den hurtigste ting, jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og tiden sidder fast i garagen, jeg forventede næsten fire minutter, men jeg har penge, og jeg skal virkelig tænde blæseren, for jeg har lyst det bliver temmelig varmt, så jeg tænder dette, okay, så nu er jeg fire minutter og 30 sekunder i min opvarmning, jeg fik ic 20 sekunder før h startede min første indsats tænkte ok nu er det min tur jeg føler en lidt mindre stresset, jeg mener, jeg havde ikke den bedste opvarmning, jeg har normalt gode 10-15 minutter, men ja, jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem i starten lidt let, og så kommer vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere gå væk det meste af tiden, jeg ved ikke engang, hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter og du ved, det bliver en uhyggelig fest, uanset om det er koldt udenfor, og jeg ikke ønsker at være udenfor, jeg er her for længe, ​​eller jeg har noget at gøre med familien, jeg ved, jeg skal gøre det hurtigt, så jeg har normalt at puste trafikprop for at komme ind i zonen skift tøj, vi skal ramme det, vi skal ramme porten lige når jeg kommer ud af døren, intet rod omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævene ud af mine ben for at varme op mig op, gør det behageligt på cyklen og derefter tempo en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at komme i bevægelse, så jeg kan forberede mig til den træning, jeg skal til, så vi har tre minutter til at trykke på skødet timer bare for at rejse sig. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne, især når du ikke har meget tid, du ikke ønsker at fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen super højt ud af porten, du vil bare holde dit tempo i en iskoldance nå højt arbejde på det kardiovaskulære system stress ikke nødvendigvis hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, pas ind i en tur på 30 min. det bliver svært, men jeg tror det er gennemførligt, og jeg vil benytte dette som en mulighed for bare at tage på en dejlig cykeltur, sprede mine ben, træne mine lunger, være et med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja min dage er stressende, de er bedre, skift tøj. Vent på, du er ikke her, se væk efter en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh, føles godt at være ud nu, det tog mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det forbandede just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, at jeg skal gøre en vej på mine lokale gader, og mig gjorde dette, fordi jeg ikke vil vælge en løkke, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutters samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, tillad mig to minutter mere at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for at jeg ' Jeg er tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre en tur i absolut høj kvalitet på 20 minutter, 26 minutters køretid, jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at skrive en sang om det at skrive, jeg har vådt vådt vådt vådt cykelsko og virkelig ville have mig til at synge for bluesnow min 30 minutters træning, jeg kommer ud og går op ad nogle bakker i badet, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så forhåbentlig kan jeg gøre en god 10 minutters vo2 max-anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, cirka 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne slags vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg lavede, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning tror jeg Jeg passer mere end fem, så det vil betyde yderligere fem minutter åh nej, jeg skal køle ned, ja fem mere, og derefter to minutters nedkøling, drej virkelig mine ben og se om jeg kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være næsten alt i orden, lad os gøre lidt mere indsats, jeg vil gerne have det nu, men jeg er kun på vej i en dejlig, let ti minutter sen Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det andet, lavede min anden rep og uret går i cirka 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er dumt idé oh godoh, jeg må hellere lade mig fnise så meget for en cool downokay, så jeg er ikke på vej i syv minutter, men jeg troede, jeg lige var stoppet, fordi jeg fandt nogle gode brombær.

Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at plukke dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel en smule tærte en lidt vred de kunne have været stående lidt længere to uger jeg synes det er godt at vide alligevel, jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid, jeg er meget heldig at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause for at fortælle dig bjerget er en stejl stigning undervurder det ikke ordentligt, jeg nåede det midt i Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og hvordan du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, floden er temmelig opsvulmet Jeg skulle sige, at vi havde meget regn, så det ser ret mørkt ud. Eget rødt denne stakkels fyr kano havde lidt af det en ulykke, tror ikke, han får en kanotur på en halv time en halv time åh Jeg mistede lidt, jeg må hellere gå tilbage, for godt, så ruterne taler strategisk og for at være ærlig har jeg lidt med mig selv for at komme op Downsiskin hill, det tager mig 30 minutter at komme her og på vej tilbage er det hele op ad bakke, det er ikke i min plan, jeg har ikke tænkt på det, jeg har det overhovedet ikke tænkt igennem, så jeg er nødt til at bevæge mig, hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde. 30 minutter fik alt rigtigt, så jeg er lige færdig med denne sætning to minutters tærskel sidste 30 sekunder, jeg rammer hårdt, og jeg vil tag en pause på to minutter, 30 sekunder alt sammen, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg vil stort set bare køle ned, så gør jeg det igen, yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at få en god anstrengelse, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag, sandsynligvis som mange af jer, off-road-delen er ikke Det betyder ikke noget, så jeg har 60 sekunder tilbage til at hvile, så gør jeg endnu en to minutters indsats, så gør jeg også nogle off-the-bike-opgaver, ja, lad os starte den anden heroppe , vi har det andet sæt færdigt, vi har stadig to minutter, og så slår jeg for mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, at jeg ikke havde meget at huske, denne session havde brug for mit udstyr mine sko, min cykel, og jeg glemte en svejsehul tre mere. Jeg kan bare gøre en indsats, og jeg kan ringe ned. Jeg vil altid anbefale at lave en god opvarmning og foretage et godt telefonopkald, når du laver en session som denne da, men enten troede jeg, jeg fik det igennem, men Jeg har helt klart ikke ret i at komme op til 27 minutter, og jeg fandt ud af, at en nedkøling på to minutter efter en så intens session ikke er lang nok til mine ben brænder stadig, mit hjerteslag er stadig ret hurtigt, og hvis jeg går af nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i et par minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke får smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg 20 sekunder ud, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, vil jeg fortsætte denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i, bor aldrig rigtig, jeg har aldrig været for langt hjemmefra, jeg har en sidste indsats at gøre, det gør jeg kun ved siden af ​​vejen, mens jeg vender tilbage til mit hus Okay, nu 20 sekunder lige lykkedes det mig at teste det over stigningen og Jeg er ved at rejse hjem nu, jeg tror, ​​jeg er klar, jeg har 25 minutters kørsel, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter, for at blive ændret, og så er jeg tilbage til arbejde i en halv time, så nu er jeg overbevist om, at jeg vil se det ved mit skrivebord, så jeg har lige gennemført mit møde, og jeg har måske ikke lavet de mest episke ture, men du ved hvad det ikke betyder noget, fordi jeg er ude jeg har Frisk luft, og jeg er lidt trænet, er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, vi vil hellere gøre noget end at gøre lidt, og du ved, nogle gange alt hvad du har at gøre er let at komme derude, vride benene og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min tur, så jeg er tilbage på min plads omkring minutter, og jeg ved, at jeg har fik allerede mine uhthree minutter - Varmede op Jeg lavede min lille smule let tempo Jeg gjorde mine to minutter til to minutter af cyklen og løb med sprints nu gør jeg et par Let A quick sprint for at afslutte denne sidste, så det er det 3 0 minutter med mig ser ud, hvis du kan hoppe ud derfra, få dig til at føle dig bedre, du får blodet til at strømme i din hjerne, du vil føle dig meget positiv, du vil føle dig godt, du har noget i lidt er bedre end intet er uanset hvad sige have det sjovt, skal du være sikker på tak, fordi du overhovedet kiggede. Jeg håber, at du nød denne, og jeg håber, det inspirerede dig til at gå på din cykel og nyde disse mindre forlystelser, men lad os det vide i kommentarerne nedenfor, gør eller foretrækker træning eller foretrukne små landture som jeg virkelig gerne vil høre fra dig som vi alle gør, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, nu kan jeg godt lide at høre din inspiration, jeg må hellere vende tilbage til mit møde, fordi jeg lige spurgte det, vi ses snart omhyggeligt, tak for at se alle sammen og have det sjovt at ride

Hvor ofte skal en begyndercyklus?

For at holde fremskridt og forbedre din kondition skal du ideelt set køre på dincykelhver anden-tre dage, selvom det kun er en turbo-træner-træning. Det mindste du kan slippe af med og stadig se betydelige fitnessgevinster er tre forlystelser om ugen.

Hvad har en nybegyndercyklist brug for?

Varer vivillerådgive dig om at investere ier:
  • Hjelm.
  • Lås (hvis du planlægger at forladecykeloveralt)
  • Cykellys.
  • Handsker (om vinteren)
  • Polstretcyklingshorts (eller strømpebukser om vinteren), et basislag, jersey og vandtæt vandtæt jakke.
  • Sko og pedaler.
  • Bæltepumpe (til brug derhjemme), minipumpe, punkteringsreparationssæt.
25. mar 2020

Bliver din rumpe vant til at cykle?

Som alle aspekter afcyklingtræning, skal du langsomt opbygge og tilladeditkrop til at tilpasse sig. Der er ingen tvivl om detditundervognbliver vanttil tiden i sadlen, men du kan ikke skynde dig. Begynderkørere har en tendens til at sidde temmelig tungt på deres sadler, og på grund af dette hopper de typisk mere i sadlen.23. jan. 2014

dehydrering og muskeltræthed

Kan jeg miste mavefedt ved at cykle?

Forbrænder cykling fedt? Ja. Selvom dinmavemusklerne arbejder ikke så hårdt som dine quads eller glutes, når du kører, mencyklingaerob natur betyder, at du brænderfed.2. jan. 2020 g.

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Er 1 times cykling om dagen god?

Cyklingentimetildagfor vægttab er en glimrende måde at øge vægttabet på. En 180 pund personcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Også selvomcykling30 minutter adagkonsekvent i et år kan forbrænde over 100.000 kalorier og resultere i næsten 30 pund vægttab.25. jul. 2020 g.

Hvorfor er det så hårdt at cykle?

Icykling, vind gør en stor forskel i dincyklingindsats og hastighed.Cyklingmed vinden kan give dig et enormt løft i gennemsnitshastighed, men medvind eller modvind kan bremse dig ned og gøre pedalerne væsentligt hårdere og sænke dig dramatisk.

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i begge øvelser, afhænger af intensiteten og hvor lang tid du gør det. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.21. jan 2020 g.

Hvor meget skal jeg cykle om dagen for at tabe mig?

For attabe sig, siger American Council on Exercise (ACE), at du bliver nødt til detcykluspå et moderat intenst niveau i mindst 30 minutter ad gangen. Tilbrændeendnu flere kalorier, vil du gernecykluslængere. ACE foreslår også at integrere to aktiviteter i en cross-training session for at boostevægttab.17. juli 2020 g.

Er der en god cykelguide til begyndere?

Cykling for begyndere kan være en skræmmende ting. Denne guide giver dig nybegyndercykeltips om alt, hvad du har brug for at vide for at komme i gang.

Hvilken type mountainbiking er bedst for begyndere?

All-mountain / enduro: Tænk på al-mountain / enduro-ridning som trail-ridning på steroider med større benforbrændende stigninger, længere nedkørsler i hvidknæk og mere tekniske funktioner - både menneskeskabte og naturlige. Cykler til mountainbike / enduro-kørsel er designet til at klare sig godt på stejle nedkørsler, mens de også er lette og smarte nok til at træde op ad bakke.

Hvad er den bedste måde at begynde at cykle på?

Forvent ikke at blive magisk en morgenperson, bare fordi du har en ny cykel eller planlægger at køre 100 miles for tidligt. Start lille og vokse derfra. Uanset hvornår du vælger at køre, læg dit sæt, fyld dine flasker og pump dine dæk op i forvejen.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.