Vigtigste > Cykling > Cykel kalorietæller - praktisk løsning

Cykel kalorietæller - praktisk løsning

Hvor mange kalorier forbrænder du, hvis du cykler i 30 minutter?

Ifølge Harvard University,cyklingved en moderat hastighed på 12 til 13,9 miles i timen får en person på 155 pund tilbrænde298kalorieri30 minutter. Med en hurtigere hastighed på 14 til 15,9 miles i timen vil en person med samme vægtbrænde372kalorier.



Hvor mange kalorier forbrænder vi virkelig, når vi cykler? Nå, vi ved, at det er en fantastisk måde at tabe sig, så det korte svar er sandsynligvis temmelig meget. Men hvordan beregner vi det virkelig? Hvordan ved vi hvordan? en masse kulhydrater, som vi skal indtage under kørslen, så vi ikke løber tør for energi og rammer væggen? - Ja. Kort sagt er en kalorie en enhed af energi.

Jo flere kalorier en mad indeholder, jo mere energi indeholder den. Og for at sige det igen kan vi beregne nøjagtigt, hvor meget energi det tager at køre i et givet tempo. (Funky musik) - At træde på en cykel kræver styrke.

fuld krops modstand bånd træning

Dette måles i watt. Du kan groft antage, at produktion af en watt magt forbrænder fire kalorier i en time. Det lyder ikke meget, men hvis du kører 10 miles hver vej, kræver en time på en flad vej omkring 40 watt. 15 miles i timen omkring 100.



Og 20 miles i timen på en flad vej omkring 210 watt. Så at køre 10 miles på en time kræver 140 kalorier. 15 mph 350 kalorier og 20 mph omkring 700.

At vide nøjagtigt, hvor mange kalorier du forbrænder, kræver ret specialiseret teknologi. Det betyder normalt en effektmåler som den, Matt og jeg bruger på turen i dag. De er dog en temmelig stor investering, så et alternativ er at bruge en flad vej for at give dig en grov ide om dit kalorieindtag.

Men så snart du går op ad bakke, hvad enten det er langsomt eller ned ad bakke, eller hvis du har en stærk medvind eller modvind, vil det være meget anderledes. I stedet kunne du få en grov ide om din puls - ja, dette er en rigtig længe etableret metode, der tager din alder i betragtning. Din vægt og hvor længe du faktisk trænede.



Hvis du inkluderer din gennemsnitlige puls i blandingen, kan du få en rigtig god idé om, hvor mange kalorier du forbrændte. - For at give et eksempel er jeg 36 år, jeg vejer 70 kg og for at få et gennemsnit på ca. 20 miles i timen eller 210 watt på en flad vej, for mig personligt kræver det kun en gennemsnitlig puls på ca. 140 slag hvert minut ved 770 kalorier i timen - så det er ret klart, at der er nogle unøjagtigheder her. Faktisk er der meget unøjagtighed over hele linjen med alle disse metoder.

Men især pulsen. Tag for eksempel en person, der sammenligner med den næste. Nogle mennesker har virkelig lave hjertefrekvenser, sammenligner en anden, men det påvirker ikke deres kondition på nogen måde.

power band træning

Og så skal du se på din egen puls. Det kunne ændres ud fra dit træthedsniveau eller endda din kropstemperatur, men hvad med ydeevne? Dette måler bestemt en præstation. Nå ja, men for at beregne kalorier ud fra ydeevne er der en antagelse om din krops effektivitet.



Det vil sige, hvor mange kalorier der spildes ved at skabe denne bedrift. Årsagen til, at dette kun er en antagelse, er, at folks effektivitet varierer med op til 30 procent - for at sætte det i sammenhæng er dette forskellen mellem behovet for 850 kalorier i en time med 200 watt eller kun 600 kalorier tre ekstra af disse energigeler , hver time. Nu er der et sidste element, der komplicerer tingene endnu mere.

Du holder ikke op med at forbrænde kalorier, når du går af cyklen. Du forbrænder kalorier bare for at holde sig i live, men visse former for motion øger dit stofskifte. Effekt De får din krop til at forbrænde flere kalorier, selv når du hviler i sengen.

Dette skyldes, at træning med høj intensitet forårsager muskelskader, og det tager energi at reparere, og du kan opleve, at du også forbrænder flere kalorier i de næste 24 timer. Og hvis det er det, du virkelig vil have, er intervaller med høj intensitet det, du har brug for. Hvis du nogensinde vil måle nøjagtigt mængden af ​​kalorier, du forbrænder under cykling, skal du kende mængden og typen af ​​gasser, du udånder, og forholdet mellem ilt og kuldioxid.

vintercykelhandsker

Og som du kan forestille dig, ville dette kræve noget ret specialiseret udstyr, som sandsynligvis vil blive gjort i et laboratorium. Og lad os være ærlige. Skal du virkelig være så specifik? - Sandsynligvis ikke, men at vide omtrent, hvor mange kalorier du forbrænder under ridning, hjælper dig med at vide, hvor meget du skal spise, eller hvor meget energi at drikke, som du har brug for at forbruge for ikke at miste energi, mens du kører.

Faktisk kræver hvert 90-minutters kørsel en form for kulhydratindtag, selvom dit primære mål er at tabe sig. Og hvis det er tilfældet, begrænser det kalorier fra cyklen, det vil være bedre. - Så skal du spise kage? - Ja.

Anyway - Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Global Cycling Network, skal du gøre det, så du ikke går glip af nogen af ​​vores artikler. Og du kan gøre dette ved at klikke på kloden. - Ja, og hvis du vil sigte med høj intensitet indendørs, på din indendørs træner, der nede har vi den perfekte artikel til dig.

På den anden side, hvis du vil vide de bedste spisesteder, mens du er på din cykel, kan du finde det lige der nede. - Og tip, det er sandsynligvis en café - Nej, faktisk på cyklen - Åh - Okay.

Hvor mange kalorier forbrænder jeg på min cykel?

Hvor mange kaloriergørcykling brænde? Den gennemsnitlige personvil brændemellem 450 og 750kalorierPer timecykling.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du bygge en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig kørsel på bare en halv time, tage en undersøgelse i gcn-appen, hvilket drev du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for alle, vil vi vise dig nogle eksempler på det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at lave itapenlets til at cykle sko 30 minutter, det er ikke meget lang tid at få en at lave ride på vejen.

Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter at komme ud af døren med mit udstyr på mypike, det ville være ret meningsløst for mig ireckona turbo-session, jeg tror, ​​jeg kan gøre en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med at få ændret og brusebad efter en kort skarp session i 2040'erne, og det gør jeg bare så ofte som muligt med opvarmning og afkøling, så jeg gætter på, at jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg gå og gør dig klar gør mit udstyr klar og min cykel klar okay jeg synes det er den hurtigste ting jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og tiden kan ses i garagen, min session er startet min wahoo ok så jeg er på cyklen tog lidt længere tid forventede jeg næsten fire minutter, men jeg har penge og jeg har virkelig brug for at tænde blæseren, fordi jeg har lyst til h Men det bliver ret varmt, så jeg tænder dette, okay, så jeg er i min opvarmning i fire minutter og 30 sekunder har jeg tænkt 20 sekunder, før jeg starter min første indsats, okay, nu er det min tur, jeg er føler mig lidt mindre stresset, jeg mener, jeg havde ikke den bedste opvarmning, jeg har normalt gode 10-15 minutter, men ja jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem først lidt let og så får vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere slippe væk det meste af tiden, jeg ved ikke engang hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter, og du ved, det bliver en smash fest, hvis det er koldt udenfor og Jeg vil ikke være udenfor, jeg har været der for længe, ​​eller jeg har noget med familien, jeg ved, jeg skal gøre det hurtigt, så jeg puster normalt trafikprop for at komme til zonen, skal ændre, vi er nødt til at ramme det, vi er nødt til at ramme målet lige, når jeg kommer ud af døren, er der ikke noget rod omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævene ud af mine ben for at varme mig op, blive behagelig på cyklen og derefter tempoet med en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at få mig til at bevæge mig, så jeg kan forberede mig til den træning, jeg skal til, så vi har tre minutter til at trykke på omgangstimeren bare for at stå op. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne, især når du ikke har meget tid, du ikke ønsker at fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen super højt ud af porten, du vil bare holde dit tempo i en isnende kadence nå høj kardiovaskulær træning ikke nødvendigvis stress hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, passer ind i en tur på 30 min. Det bliver svært, men jeg tror det er gennemførlig, og jeg vil tage dette som en mulighed for bare at tage på en dejlig cykeltur, sprede mine ben, træne mine lunger, være en med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja mine dage er stressende, de er bedre, skift dit tøj. Hold på vent, du er ikke her, se væk for en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh føles godt at være ud nu, det tog mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det forbandede just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, at jeg skal gøre en vej på mine lokale gader, og mig gjorde dette, fordi jeg ikke ønsker at vælge en sløjfe, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutter samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, tillad mig to minutter mere at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for at jeg ' Jeg er tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre en tur i absolut høj kvalitet på 20 minutter 26 minutters køretid, jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at skrive en sang om det at skrive, jeg har våde våde våde våde cykelsko og ville virkelig have mig til at synge for bluesnow min 30-minutters træning, jeg kommer ud og går op ad nogle bakker i badet, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så forhåbentlig kan jeg gøre en god 10 minutters vo2 max-anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, omkring 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne form for vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo i 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg lavede, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning antager jeg Jeg er fit fem mere ind, så det vil betyde yderligere fem minutter åh nej jeg er nødt til at køle ned ja fem mere og derefter to minutters nedkøling virkelig bare drej mine ben og se om jeg kan kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være bare om alt i orden, lad os gøre lidt mere indsats, jeg vil gerne have det nu, men jeg er kun på vej i en dejlig, let ti minutter sen Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det andet, lavede min anden rep, og uret er fortsætter omkring 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er en stupi d idé oh godoh, jeg må hellere lade mig fnise så meget for en cool downokay, så jeg vil ikke være på vej i syv minutter, men jeg troede, jeg lige var stoppet, fordi jeg fandt nogle gode brombær.

Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at vælge dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel en smule tærte en forbanna, heller ikke de kunne have været stående lidt længere i to uger. Jeg synes det er godt at vide alligevel. Jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid. Jeg er meget glad for at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause til du at sige bjerget er en stejl stigning, undervurder det ikke helt op til midten af ​​Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og som du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, er floden temmelig opsvulmet, jeg skulle sige, at vi havde meget regn, så det ser ret mørkt ud specielt rødt.Denne stakkels kano havde lidt af en ulykke, tror ikke, han i en halv time en kanoerfahrt får en halv time åh jeg har mistet mig selv lidt , Jeg må hellere gå tilbage, for godt, ruterne taler strategisk og for at være finpudset t, jeg blev lidt røvet, fordi jeg er på Downsiskin-bakken, det tager mig 30 minutter at komme her, og vejen tilbage er op ad bakke, det er ikke på min plan, jeg tænkte ikke på det, jeg gjorde det ikke tænk overhovedet igennem, så jeg er nødt til at bevæge mig, hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde. 30 minutter fik alt rigtigt, så jeg var lige færdig med denne sætning to minutters tærskel sidste 30 sekunder. Jeg vil ramme den hårdt og Jeg tager en pause på to minutter på 30 sekunder, alt i alt, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg skal dybest set bare køle af, så skal jeg gøre det igen , yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at få en god anstrengelse, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag sandsynligvis som mange af jer også off-road komponenten isn det betyder ikke noget, så jeg har 60 sekunder tilbage til hvile, så gør jeg to mere af de to minutters indsats, så laver jeg også noget off-the-bike-arbejde, ja, lad os starte med andet heroppe, vi har det andet sæt færdigt, vi har stadig to minutter, og så slår jeg til mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, som jeg ikke havde meget at huske, denne session havde brug for mit udstyr mine sko, min cykel og Jeg glemte et svejsehul yderligere tre, jeg kan gøre det en indsats, og jeg kan ringe ned. Jeg vil altid anbefale at lave en god opvarmning og foretage et godt telefonopkald, hvis du har en session som denne åh, men enten troede jeg, jeg fik det igennem men jeg fik tydeligvis åh, jeg fik ikke 27 minutter til højre og indså bare, at to minutters nedkøling efter en så intens session ikke er lang nok h for mine ben stadig brænder, mit hjerteslag er stadig ret hurtigt, og hvis jeg går af nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i nogle få minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke har nogen smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg ud i yderligere 20 sekunder, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, vil jeg fortsætte denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i live, aldrig rigtig tilbage, jeg Jeg har aldrig været for langt hjemmefra. Jeg har en sidste indsats, jeg gør det kun ved siden af ​​vejen, mens jeg tager tilbage til mit hus, okay, nu 20 sekunder til højre, det lykkedes mig at teste det over stigningen og jeg er på vej hjem nu tror jeg, jeg er klar, jeg har 25 minutters kørsel, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter at skifte og så er jeg tilbage til arbejde en halv time, så nu er jeg sikker på, at jeg ser det ved mit skrivebord, så jeg har lige lavet mit møde, og jeg har måske ikke lavet de mest episke forlystelser, men du ved hvad det ikke betyder noget, fordi jeg er ude, jeg har frisk luft og jeg er en li ttletrænet er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, hvad vi foretrækker at ikke gøre noget end at gøre lidt, og du ved, hvad du skal gøre nogle gange er let at komme derude, vride dine ben og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min kørbarhed, så jeg kommer tilbage til min plads omkring et par minutter, og jeg ved, jeg er, jeg har allerede gjort mine tre- minut opvarmning Jeg har lavet min lille mængde let tempo Jeg har gjort mine to til to minutter fra cyklen, og nu løber jeg med sprints, jeg laver et par sidste sprints for at afslutte denne sidste, så det er det 3 0 minutter med mig ser ud som om du kan hoppe ud derfra, få dig til at føle dig bedre, du får blodet til at strømme i din hjerne, du vil, du vil føle dig meget positiv, du vil føle dig godt, du har noget om lidt er bedre end intet er uanset hvad der siger have det sjovt, skal du være sikker, tak fordi du kiggede på dem alle gøre eller favorit træning eller favorit lille t klipper på landeveje som mig, jeg vil virkelig gerne høre fra dig som vi alle gør, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, hold nøje, vi ses snart tak for at se alle ud og have det sjovt at ride

Hvor nøjagtige er cykel kaloritællere?

Generelt overvurderer de dinkaloriebrænde med 15% til 20%, fordi de ikke kan tage højde for alle de enkelte faktorer, der er involveret ikalorie-forbrænding. Den gode nyhed er, at du kan forbedre din estimerede brændtekalorier.

transport cykel

Hvordan kan jeg forbrænde 1000 kalorier om dagen?

Og hvis du spiser færrekalorierogbrændemerekaloriergennem fysisk aktivitet, digtabevægt. Generelt, hvis du klipper 500 til1.000 kalorier om dagenfra din typiske diæt, vil dutabeca. 1 pund (0,5 kg) om ugen. Det lyder simpelt.8. december 2020

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Hvordan kan jeg forbrænde 500 kalorier om dagen?

Brisk gå i et tempo på 4 MPH i 90 minutter vilforbrænd 500 kalorier. Når du er på arbejde, skal du kun tage 20 minutter under frokosten for at gå hurtigt udenfor, mens du kører ærinder eller indhenter dine telefonopkald. det vil du ikke kunbrænde81kaloriermed hver 10 minutters opgave, men du får også fordel af den friske luft.2. maj 2017

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet maveomfang, aerob øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Reducerer cykling mavefedt?

Cyklinger en god træning at tilføje til dit fitnessregime. Det er en meget effektiv øvelsekanhjælpe digreducere mavefedtog nå dine vægttabsmål hurtigere.4. juni. Okt 2018

Undervurderer Strava forbrændte kalorier?

'Kostbestemmer kalorieudgifter ud fra hastighed og tidsforøgelse alene. Problemet med dette detgørikke tage højde for, hvor hårdt du arbejder. For eksempel har det ingen måde at vide, at du kørte ved 15 km / t, fordi det var en restitution eller fordi du kørte ind i modvind.20. juli. Okt 2018

cykel i la

Forbrænder du flere kalorier, end maskinen siger?

Gode ​​nyheder for løbebåndsfans: Eksperter er enige om, atkalorietælleren er ret nøjagtig, især hvisduindtast din vægt og brug ikke gelændere. Det betyder, hvisduvejer 135 kgduer virkeligbrændendeca. 15 procent færrekalorier, end maskinen siger(300kaloriervs. 255kalorier, for eksempel).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nyc-cykling - almindelige svar

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Udholdenhedscykling - hvordan man løser det

Hvad er en udholdenhedscykling? Enhver tur på cirka en time eller mere i et samtaletempo er en udholdenhedstur. Overbelaste. For at forbedre din udholdenhed skal du køre længere ture, end du er vant til.

Sådan repareres en bulet cykelfælg - hvordan man håndterer

Hvor meget koster det at fastgøre en bøjet cykelfælg? Hvis hjulet kan fastgøres - det ser generelt godt ud, men har en wobble - kan du forvente, at din lokale cykelbutik opkræver $ 20 - $ 30 for at sande det ved hjælp af professionelt udstyr som en truing-stativ til den perfekte linje og rundhed. 10 авг. 2019 г.

Fitbit og cykling - hvordan man håndterer det

Kan Fitbit banecykling? Mens de cykler, kan brugerne se deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet kan brugerne se et kort over deres rute og sammenligne statistikken fra tidligere forlystelser for at se, hvordan de klarer sig over tid. г.

Cyklistben - hvordan løser du det?

Hvilken cykling gør med dine ben? Benstyrke Cykling forbedrer den generelle funktion i underkroppen og styrker dine benmuskler uden at overbelaste dem. Det retter sig mod dine quads, glutes, hamstrings og kalve. 21. januar 2020

Vaast-cykler - hvordan man løser det

Er magnesiumcykler gode? Magnesium kan bruges til at konstruere cykelrammer, der er lettere end aluminium og samtidig opretholde høj trækstyrke og dæmpningsevne. Alt dette fører til en meget glattere og mere effektiv tur. Magnesium kommer også ind til et lavere prispunkt end populære letvægtsmaterialer som kulfiber.8 авг. 2018 г.