Vigtigste > Cykling > Cykelforbrændte cykler - besvare spørgsmålene

Cykelforbrændte cykler - besvare spørgsmålene

Hvor lang tid tager det at forbrænde 1000 kalorier på en cykel?

56 til 83 minutter



Hvor mange kalorier forbrænder vi virkelig, når vi cykler? Nå, vi ved, at det er en fantastisk måde at tabe sig, så det korte svar er sandsynligvis temmelig meget. Men hvordan beregner vi det virkelig? Hvordan ved vi hvordan? en masse kulhydrater, som vi skal indtage under kørslen, så vi ikke løber tør for energi og rammer væggen? - Ja. Kort sagt er en kalorie en enhed af energi.

Jo flere kalorier en mad indeholder, jo mere energi indeholder den. Og for at sige det igen kan vi beregne nøjagtigt, hvor meget energi det tager at køre i et givet tempo. (Funky musik) - At træde på en cykel kræver styrke.

Dette måles i watt. Du kan groft antage, at produktion af en watt i timen forbrænder fire kalorier. Det lyder ikke som meget, men hvis du kører 10 km / t på en flad vej, kræver det cirka 40 watt. 15 miles i timen omkring 100.



Og 20 miles i timen på en flad vej omkring 210 watt. Så at køre 10 miles på en time kræver 140 kalorier. 15 miles i timen 350 kalorier og 20 miles i timen omkring 700.

At vide Præcis hvor mange kalorier du forbrænder kræver en ganske speciel teknologi. Det betyder normalt en effektmåler som den, Matt og jeg bruger på turen i dag. De er dog en ganske betydelig investering, så et alternativ er at bruge en flad vej for at give dig en grov ide om dit kalorieindtag.

Men så snart du går op ad bakke, hvad enten det er langsomt eller ned ad bakke, eller hvis du har stærk medvind eller stærk modvind, vil det dog være helt anderledes. I stedet kunne du få en grov ide om din puls - ja, dette er en rigtig længe etableret metode, der tager din alder i betragtning. Din vægt og hvor længe du faktisk trænede.



Hvis du inkluderer din gennemsnitlige puls i blandingen, kan du få en rigtig god idé om, hvor mange kalorier du forbrændte. - For at give dig et eksempel er jeg 36 år, jeg vejer 70 kg og for at få et gennemsnit på ca. 20 miles i timen eller 210 watt på en flad vej, for mig personligt kræver det kun en gennemsnitlig puls på ca. 140 Slag pr. Minut ved 770 kalorier i timen - Så det er ret klart, at der er nogle unøjagtigheder her. Faktisk er der meget unøjagtighed over hele linjen med alle disse metoder.

Men især pulsen. Tag for eksempel en person, der sammenligner med den næste. Nogle mennesker har virkelig lave hjertefrekvenser, sammenligner en anden, men det påvirker ikke deres kondition på nogen måde.

Og så skal du se på din egen puls. Det kunne ændres ud fra dit træthedsniveau eller endda din kropstemperatur, men hvad med ydeevne? Sikkert måler det faktisk en præstation. Det er det, men for at beregne kalorier ud fra ydeevne er der en antagelse om din krops effektivitet.



Det vil sige, hvor mange kalorier der spildes ved at skabe denne kraft. Årsagen til, at dette kun er en antagelse, er, at folks effektivitet varierer med op til 30 procent. - For at sætte det i sammenhæng, er Dette er forskellen mellem behovet for 850 kalorier i en time med 200 watt eller kun 600 kalorier med tre ekstra energigeler hver time.

cykel kropsholdning

Nu er der et sidste element, der komplicerer tingene endnu mere. Når du går af din cykel, holder du ikke op med at forbrænde kalorier. Du forbrænder kalorier bare for at holde sig i live, men visse former for motion øger dit stofskifte.

Effekt De får din krop til at forbrænde flere kalorier, selv når du hviler i sengen. Dette skyldes, at træning med høj intensitet forårsager muskelskader og kræver energi til at reparere. Du kan opleve, at anstrengelsen også får dig til at forbrænde flere kalorier i de næste 24 timer.

Og hvis det er det, du virkelig vil have, er intervaller med høj intensitet det, du har brug for. Hvis du nogensinde vil måle nøjagtigt mængden af ​​kalorier, du forbrænder under cykling, skal du kende mængden og typen af ​​gasser, du udånder, og forholdet mellem ilt og kuldioxid. Og som du kan forestille dig, ville dette kræve noget ret specialiseret udstyr, som sandsynligvis vil blive gjort i et laboratorium.

Og lad os være ærlige. Skal du virkelig være så specifik? - Sandsynligvis ikke, men at vide omtrent, hvor mange kalorier du forbrænder under ridning, hjælper dig med at vide, hvor meget du skal spise, eller hvor meget energi at drikke, som du har brug for at forbruge for ikke at miste energi, mens du kører. Faktisk kræver hvert 90-minutters kørsel en form for kulhydratindtag, selvom dit primære mål er at tabe sig.

Og hvis det er tilfældet, begrænser det kalorier fra cyklen, det vil være bedre. - Så skal du spise kage? - Ja. Anyway - Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Global Cycling Network, skal du gøre det, så du ikke går glip af nogen af ​​vores artikler.

Og du kan gøre dette ved at klikke på kloden - ja, og hvis du vil sigte højintensiv indendørs på din indendørstræner, har vi den perfekte artikel dernede. Hvis du derimod vil vide, hvor du bedst skal spise mad, mens du er på cyklen, kan du finde den lige der nede. - Og tip, det er sandsynligvis en café - Nej, faktisk på cyklen - Åh. - Okay.

Hvor mange kalorier forbrænder 20 minutters cykling?

Cyklingi et tempo på 14 til 15,9 mph, detvil tagedudetsamme tid tilforbrænde 1.000 kaloriersom detvillehvis du kørte i et tempo på 6 mph - 67 til 100 minutter, afhængigt af din vægt. Saml opdettempo til 16 til 19 mph, og digkunne forbrænde 1.000 kalorierpå 56 til 83 minutter.27. februar 2020

Hvor længe skal du cykle for at forbrænde 500 kalorier?

En daglig cykeltur på20 minutterer nok til at forblive sund. Fastcyklinghjælper medbrændendeomkring 1.000kalorieren uge og enddacyklingi et mildt tempo på 12 mph vil hjælpe digbrænde563kalorieri timen, siger forskning.12. august 2017

Forbrænder cykling flere kalorier end at løbe?

Fart. Ifølge Harvard Health Publications er en rekreativ 12 mphcykelride vilbrænde298kalorierhver halve time for en person, der vejer 155 kg. Denne person skullecykeli cirka en time tilforbrænd 500 kalorier.

Kan jeg forbrænde 1000 kalorier på 2 timer?

Mens sprintintervalstræning og kredsløbstræning måske er de mest effektive metoder tilbrænder 1.000 kalorier på en timeandre kardiovaskulære aktiviteter er også effektive. Boksning, dans, springtov, roning og svømning er også gode træningsprogrammer.

Hvordan kan jeg forbrænde 1000 kalorier om dagen?

Gå påtilløbebånd i 60 minutter - Dit mål bør være at gå på løbebånd kltilmoderat hastighed i mindst en time. Dette vilbrændeom1000 kalorierhverdagog fremskynde dit vægttabsproces. Du kanforbrænd 1000 kalorierlet inden for denne ene time. Cykling - Dette ertilsjov måde atbrænder kalorier.20. februar 2021

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. februar 2021

Hvordan kan jeg forbrænde 500 kalorier om dagen?

Brisk gå i et tempo på 4 MPH i 90 minutter vilforbrænd 500 kalorier. Når du er på arbejde, skal du kun tage 20 minutter under frokosten for at gå hurtigt udenfor, mens du kører ærinder eller indhenter dine telefonopkald. det vil du ikke kunbrænde81kaloriermed hver 10 minutters opgave, men du får også fordel af den friske luft.2. maj 2017

Hvor meget vil jeg tabe, hvis jeg forbrænder 500 kalorier om dagen?

Generelt,hvisdu skar500til 1.000kalorier om dagenfra din typiske diæt, vil dutabeca. 1 pund (0,5 kg) om ugen. Det lyder simpelt.8. december 2020

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet maveomfang, aerob øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. februar 2021

Giver cykling dig en flad mave?

Ja!Cykling kanHjælpduat få enflad mave. Mendu kanbrænde fedtet ved udbulingen forbicykling.Cyklinger en fantastisk kalorieforbrændende træning for 130 pund menneskerkanbrænde næsten 600 kalorier i løbet af en times kraftig cykeltur.

Hvor mange kalorier forbrænder du på en cykeltur?

Den gennemsnitlige person vil forbrænde mellem 450 og 750 kalorier i timen. Antallet af kalorier afhænger af din vægt, hastighed og cykeltid. Brug vores lommeregner til at få et personskøn over de forbrændte kalorier på din sidste cykeltur. Forbrændte kalorier Cykel- / cykelberegner

Hvor mange kalorier forbrænder en 200 pund cyklist?

På en plan plan overflade forbrænder en person på 200 pund 1000 kalorier ved at cykle ved: 8,5 km / t i 180 minutter, 10 km / t i 16 minutter og 15 km / t i 24 minutter. I samme scenarie forbrænder en person på 150 pund 1000 kalorier ved at cykle ved: 5,5 mph i 240 minutter, 10 mph i 124 minutter og 15 mph i 84 minutter.

Hvordan forbrændes kalorier i menneskekroppen?

I ernæring er kalorier energienheden. Den energi, der forbruges ved at spise eller drikke madprodukter kaldes kalorien. Nogle af kalorieforbrændingen i vores krop, når vi udfører bestemte fysiske aktiviteter som at gå, cykle, løbe osv. Dette er en online regnemaskine, der bruges til at finde de kalorier, du har forbrændt gennem cykling eller cykling.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.