Cykelfærdigheder - hvordan man adresserer
Hvad er de grundlæggende færdigheder i cykling?
- BREMSE. Inden du bliver fanget i at blive hurtigere, skal du lære at stoppe sikkert, og det er mere kompliceret end bare at gribe fat i en af dine bremsegreb.
- BALANCE.
- SKIFT.
- PEDALING.
- AFTAGENDE.
Hvis du vil komme i gang på en cykel, og der er et par virkelig grundlæggende færdigheder, du vil dække. - I dag skal vi bare holde os til det grundlæggende, så hvis det er første gang, du cykler, er dette artiklen for dig. (Glad musik) Lad os starte i starten, lad os gå allerførste gang, vi går fra det Sørg for, at din cykel er tilpasset din størrelse, og at alt er i orden.
Så vil du bare placere din cykel 30 centimeter væk fra kantstenen. Juster dine krumtap klogt. Vi anbefaler positionen klokken tre for din favorit Legis.
Bare sådan. Hold derefter styret og sadlen, læn cyklen mod dig, tag din hånd af sadlen og sving benet fremad. Tag nu begge bremser, stabiliser din vægt over cyklen, læg din bedste fod på den forreste pedal, skub ryggen på sadlen, se over skulderen for at kontrollere trafikken, og du er klar til at gå.
Så tryk på din frontlinje m. Oprethold afslappet balance over cyklen. (glad musik) - Nu hvor vi er på vej, er det sandsynligvis et godt tidspunkt at begynde at tænke på, hvordan man stopper.
Nu er dette en virkelig vigtig færdighed at ringe til, især hvordan man stopper med kontrol. Dette kunne også udvides til at omfatte timing og modulering. Bremsekraften overføres hovedsageligt via forhjulet.
Du kan teste dette ved at gå ved siden af din cykel og helt sætte de bageste bremser på. Se hvad der sker med den bageste musik) Gentag dette nu ved at trække forbremsen helt ned. Hvad sker der? Den bageste del af cyklen begynder at løfte sig fra jorden, hvilket betyder, at du ikke længere er i stand til at anvende nogen bremsekraft på baghjulet.
Okay, det er ekstremt. Men de samme principper gælder. Hvis du vil sænke farten, er det helt afgørende at beherske dine forreste bremser.
Nu gør øvelse mester. Men at være en med den tid og afstand, det tager at stoppe, er helt afgørende for sjov og hurtighed og behagelig cykling. (Klik på cykelhjul) Øv dig på så mange forskellige stigninger og forskellige vejoverflader som muligt, så du ved, hvor meget greb hver service giver dig - og det fører os til noget, du måske vil bruge dine bremser til musik) Hjørnehjørne er en af mine favoritteknikker at mestre på en cykel, men det er vigtigt at få det rigtigt.
Start med at holde din vægt over dækket, da dette giver dig det bedste greb på vejen. For at gøre dette, vil du lægge dit udvendige ben ned og også lægge vægten gennem din udvendige arm. Og det hjælper dig med at vende.
Ideelt set ville du øve dig væk fra trafikken, som på en stor parkeringsplads, og så kunne du lave en otte som jeg er ved at vise dig. (Upbeat musik) Og hvad du vil gøre, når du accelererer ud af kurven, vil du stå op for maksimal acceleration. (optimistisk musik) - For at gøre dette er dit forreste ben på vej ned positionen klokken to til tre, skal du blot glide frem på sadlen, for at holde styret fast, men afslappet, når du rejser dig. Cykel bevæger sig under dig, så don prøv ikke at bekæmpe det.
Denne teknik bruges bedst, når man fremskynder en kort stigning eller opretholder momentum i en virkelig stejl stigning. Vi kan placere uforholdsmæssigt mere kraft på pedalerne på pedalerne, end når vi sidder. Dette skyldes hovedsageligt tyngdekraften.
Stående kan endda være en fantastisk måde at afbøde virkningerne af ujævne veje og gøre din tur lidt mere behagelig. Og på bestemte tidspunkter kan det endda give dig mere kontrol. (glad musik) Som med enhver færdighed, du prøver for første gang, anbefaler vi at finde et roligt sted væk fra trafik - Disse er virkelig gode grundlæggende færdigheder til at komme i gang, og de er også gode til at mestre dem. - Hvis du kunne lide denne artikel og fandt det nyttigt, så giv os store tommelfingre, og klik på nedenstående for flere artikler om færdigheder.
Hvilke kvaliteter har en person brug for for at få succes med at cykle?
...
6 TastCykelfærdigheder
- Udholdenhed.
- Styrke.
- Fart.
- Muskulær udholdenhed.
- Anaerob udholdenhed.
- Strøm.
Stærk, dette kan betyde forskellige ting for forskellige cyklister, det kan bare betyde godt, det kan være mentalt hårdt, eller det kan bogstaveligt talt betyde at have massive quads og udskære dem på en sådan måde, at det ser ud til at du er blevet blæst ud af dem Tre ting, der gør dig stærkereSweetspot-indsats nu De af jer, der er regelmæssige på GcM, vil uden tvivl høre dette udtryk, før vi alle har godkendt det, intensitet, man kan om at opretholde? En og en halv time, hvis du virkelig er drevet eller for at udtrykke det med hensyn til ydeevne. Det er omkring 85 til 90% af din laktattærskel, og det er en procentdel af din maksimale puls. Det handler om.
Hvordan laver du sweet spot træningen der? Der er en række måder, hvorpå du kan udføre ca. 20 til minutter lange øvelser som en del af længere rejser eller tilegne dig en hurtig teknik. Det er en i faste blokke på en og en halv time, som Tarmac undviger faste blokke på en og en halv time. Som en ekstra bonus for de af os, der bruger effektmålere, kan det være et virkelig effektivt værktøj til at sikre, at du rent faktisk gør fremskridt, hvis du ikke har en effektmåler, men hvis du ikke har en effektmåler, er der intet at bekymre sig om Det kan stadig være meget effektivt.
Du skal bare huske et par ting i tankerne, så først skal du undgå alle dine styrketoppe, så ingen sprint over korte stigninger, og du vil have en stort set flad rute, så ingen trafik, som vi leder efter. Det er en vedvarende anstrengelse og ikke meget hoppende rundt, gør det, når du har lyst til det, Okay, så vi arbejder nu på vores evne til aldrig at gå glip af en tur, hvad er den bogstavelige magt til at rulle korte stejle stigninger og væk fra stop sukker? NoBit afhænger naturligvis af dine naturlige træk, selvfølgelig dem, hvor fantastisk forsikring måske ikke har de hurtige trækfibre fra en ren sprinter, men uanset hvem du er, kan der stadig foretages forbedringer, du kan næsten altid få mere ud af det Gør hvad du har og er fra neuromuskulær træning hjælper med at udvikle neurale veje, der i sidste ende hjælper dig med at rekruttere flere muskelfibre. Hvis du af en eller anden grund starter med en, kan du opnå store gevinster i de første par uger, men så er du plateau, og det er fordi du har udviklet dine muskler for at få mere af det, du har, og så alt hvad du skal gøre arbejder meget længere for faktisk at opbygge flere muskelfibre.
Jo mere af dette er, at selvom du cykler hele tiden, kan alle dine muskelfibre stadig ikke rekrutteres, og du bliver nødt til at udøve dem. En god måde at gøre dette på er at begynde at stå op med rigtig stort udstyr som din store ring og ned ad kassetten og så bare sprint for at komme så hurtigt som muligt. Slap bare af og gentag de gange, så din session er færdig. Du kan bare gøre det ruller hjem, fordi det er en så kort session, at du rent faktisk kan gøre det på vej hjem fra arbejde eller endda tidligt om morgenen eller om aftenen for at føje til et andet drev den dag, men vær forsigtig. Det er virkelig udmattende, så måske ender du med at føle dig som totalt affald, når du går ud? Til en vis grad afhænger cykelstyrken af mental styrke, så nogle ryttere kan ryste vind og regn af og vinde seks af vores episke cykelløb, mens andre krummer i deres holdbiler, så nogle ryttere kan køre utrolige afstande i timevis og dage som gør det, men til en vis grad afhænger det af dig som person, der kan være overraskende effektiv, for du vil helt sikkert vide, hvordan du fokuserer på smerte for at få ting til at virke meget værre, for at gøre din smerte eller ubehag positiv og faktisk være sådan med en positiv holdning, vil du opdage, at du kan opretholde hastigheder, der var mulige, når du føler dig negativ, så du vil sandsynligvis finde dig selv i at gå hurtigere, når du klatrer, men når du holder fast i dig selv, og så blev det droppet nu, det tager øvelse, så gerne mor vil du have det? At fokusere på dine mål kan være virkelig effektivt, da det fokuserer på et positivt resultat.
Og så er der noget andet, der er lidt underligt. At få kontrol over din vejrtrækning hjælper dig med at få en bedre ramme for at blive en stærk rytter, så skal du udvikle din aerobe motor, du skal forbedre din maksimale ydeevne, uanset om du betragter dig selv som en tynd klatrer eller ej, men så er alt hvad du skal gøre, at overbevise dig selv om, at du er stærk. Dette er sandsynligvis det mest kraftfulde værktøj, vi har.
Men du vil heller ikke forsømme din træning, så klik bare deroppe, så kommer du til videoen Sådan forbedrer du din højeste ydeevne Eller der nedenfor og får dig til en om, hvordan du træner til hurtige flade forlystelser, inden du går til enten af, skal du sørge for at tilmelde dig gcN for at gøre det. Klik bare på kloden
Er cykling en livsfærdighed?
Flertallet af forældre tror at lære atcykleer 'en vitallivsfærdighed'for børn, afslører undersøgelse. En undersøgelse afCyklingStorbritannien har fundet, at 82 procent af forældrene har lært deres børn atcykle- med 70 procent, der hævder, at det er afgørendelivsfærdighed.02.05.2019
>> Domstol: Hej gutter, jeg havde min ven Brian overstået, og vi talte om en cykeltur, og han sagde 'Jeg har aldrig rigtig kørt på en cykel' og du ved, at jeg var okay som 'wow'. Dette er lidt sejt, vi lærer dig hvordan og du ved, at vi lige er begyndt at arbejde på det. Men jeg troede, det ville være sejt at lave en artikel, hvis du eller en anden forsøger at lære at cykle let, men der er nogle nøgleelementer at finde ud af.
Så dette er Brian, hej kammerat. >> Brian: Hej >> Domstol: Ah, den ting ved den cykel, han kører på lige nu, er virkelig god, den er en lav-trin cykel. Så se, hvad det øverste rør hedder, det er ret lavt.
Forresten kaldes dette down tube. Her er gaffelen, fordi den ligner en gaffel og hjulene og alting. Her er den bageste kassette med gear, og der er de forreste kæderinge.
Okay, så der er de grundlæggende dele af en cykel. En anden virkelig vigtig del er bremserne. Så dette er bremsearmene lige her, og de trækker kaliberne, der bringer elektroderne i kontakt med fælgen.
Nogle cykler har skivebremser og andre ting, men det bliver vigtigt. Når du lærer at cykle, vil du have en cykel, der løber, så den passer dig, så du let kan stå over den. Se hvordan hans fødder er flade på gulvet.
Dette er en behagelig position, han prøver ikke du ved, at stå på hans blonder binder falde af cyklen.
Og selvfølgelig bliver han nødt til at bruge disse bremser senere, når han begynder at lære. Uh, den måde, du lærer børn at cykle på i dag, er ved at have disse små kickbikes. De har ikke engang pedaler! Hvad du gør er at sidde i sædet, da det er lige og skubbe med dine fødder.
Og dette giver cyklen et lille momentum, og det er vigtigt, fordi det giver dig balance. Og så føles det stabilt. 'gå videre og spar Brian lidt og sæt dine fødder op, lad os se, hvordan han kan få fødderne sådan op? Jeg mener, han pedaler ikke eller noget, men han får en følelse af balance.
Og se, hvis du forsøgte at vende Brian rundt og du faldt, kunne du let sætte dine fødder ned. Han behøver slet ikke at falde! Selvfølgelig har han hjelmen på. Hvorfor vender du dig ikke? Ja, se hvordan han lægger sin højre fod meget let ned.
Så han lærer balance, og det er det første skridt, når du prøver at lære at cykle. Uh, fortsæt og hold fast i Brian, lad os gå. Han kører ikke hurtigt nok til virkelig at skulle bruge sine bremser, han kan bare lægge fødderne ned, hvis han bliver hurtigere, vil han begynde at bremse, fordi det er den slags cykel, du kan træde baglæns.
Så her, hvorfor tager du ikke din ser du det sparke sådan? Hm, ja, bare flyt dit ben, så skal jeg, tjek det ud.
Nogle af barnets cykler og ting, når du træder baglæns, det er din bremse, men denne er lidt mere avanceret. Så du ved, han skal begynde at få dig til at tage sin hånd og faktisk nå frem til bremsegrebet. På denne cykel aktiverer det højre håndtag bagbremsen.
Og det er faktisk den bedste bremse, og du kan falde af. Hm, også hvis det begynder at glide, kan du gå ned, når den bageste glider, kan du på en eller anden måde trække det bag dig. Han vil øve at sparke, men kun med en fod. Og han sætter den anden fod på pedalen.
Ser du det? Den fod vil altid være fra jorden. Og det betyder, at halvdelen af hans balance er væk; han kan kun stole på sin anden fod til at sparke. Dette vil hjælpe ham med at gå hurtigere, og det vil også øge behovet for at balancere med hans torso, ikke hans fødder, okay? Og godt, det er fantastisk, ser du, din hånd er på bremsen, det er vigtigt, fordi vi plejede at have næsten en lille kollision med bilen derovre, lære om at cykle og glemme, at 'åh, jeg er nødt til at bremse' hvorfor gør du ikke denne Brian, bare kom med mig.
Det er næsten som en scooter, den ene fod op og den anden fodspark. Venligst ved du, vi gør dette på en vej, der ikke er for travl, så det er ret sikkert. Han har hjelmen på.
Så tjek dette! Han cykler dybest set nu. Han pedaler ikke eller noget han snurrer.
Fortsæt og brems for mig der, så han brugte stadig foden lidt, men han brugte bremserne. Så han udvikler det instinkt, du har brug for for at cykle. Og som, bogstaveligt talt 'Hvor lang tid er det siden du begyndte at studere nu, Brian?' >> Brian: 20 minutter >> Domstol: '20 minutter ', så vi har kun et stykke tid her, der trænet udenfor, og jeg besluttede at bruge kameraet.
Men det er ret fantastisk, som om 20 minutter kan du stort set sejle. Igen synes jeg, det er virkelig vigtigt at starte med at have den rigtige cykelstørrelse. Og så også disse instinkter Fordi 'faldt du?' >> Brian: Nej. >> Domstol: Nej, han faldt slet ikke.
Ingen ridser, ingen frygt at opbygge, hvordan man balancerer. Du ved, han lærer! Føler du dig nok nok til at kunne lide, sætte din anden fod på pedalen og prøve at faktisk pedalere? Ja! Lad os gå dette er den første, dette er bogstaveligt talt den første Brian! Fortsæt og sæt bremserne på, vi skal øve på at bremse.
Brug dine hænder til at bremse
Se, han har instinkt for fødderne. Se lige det her! Okay, tag det tilbage. Jep, ret godt! Godt klaret. ..
Haha! Lad os gå, okay, kig et kig. 'Vi bygger stadig disse vaner. Men du ved, vi er cirka fem minutter.
Her er din fem minutters oversigt over, hvordan man cykler. At få den rigtige cykelstørrelse igen, øve balance uden at træde i pedaler, blive lidt bedre ved at løfte den ene fod op og bruge den anden som en scooter og derefter øve på at bremse. Og derfra kører du dybest set på en cykel.
Så have det sjovt, vær sikker på at bære din hjelm og alt det der og øh, ja! derude. Dette er en rigtig god måde at komme rundt på. Det er sundt, samfundsorienteret og virkelig bare meget sjovt.
Hvorfor er cykling en livsfærdighed?
Cykling. At lære atcyklusgør det muligt for børn at slappe af, have det sjovt med andre og sport en sund livsstil! En undersøgelse afCyklingUK fandt ud af, at 82% af forældrene har lært deres børn at cykle, mens 70% mener detcyklinger afgørendelivsfærdighed.
-Jeg indrømmer, at jeg er en cykelrytter i godt vejr og var meget mere optaget af at bygge min cykel og få den til at se cool ud end faktisk at køre på den. Men for mange mennesker, især dem i vores episode i dag, er cykling så meget mere end en hobby; det er en livsstil. Kom her.
Jeg vil have dig til at sige den sidste del. - Jeg er Erin Cantelo, og dette er 'SubCultures'. - Kan du gøre det, som mere smiley? - !! musik @ !!! musik @! - Hvis jeg var mig, vil jeg definere mig selv i et ord, jeg tror ja, jeg ville bruge en 'cyklist'.
Bare en generel elsker af cykler. Baby jeg elsker dig. Jeg elsker dig skat.
Jeg ejer fem cykler, og de har alle deres egne personligheder og navne. Dette er Garfield. ”Murika.
Universet. Jeg har et seriøst forhold til denne cykel. Jeg bliver aldrig den samme igen.
Jeg gør dette, fordi det er sjovt, fordi det får mig til at føle mig levende. Jeg kom faktisk til cyklen gennem min far. Du ved, som barn blev du påvirket af dine forældre.
Du vågner op i et bestemt kvarter og på cirka 15 minutter kan du være et helt andet sted, der virkelig introducerede dig til LA, ved du på en anden måde, end jeg nogensinde havde set før. Jeg følte mig meget begrænset, og nu kunne jeg, ved du, gå ud og gøre mine egne ting. Jeg arbejder hos Orange 20 Cykler og taler om cykler hele dagen.
Sådan er det - du går på de to første. Ja, det ville være sådan. - Åh okay. -Ja, jeg har lyst til, at hvad der virkelig generede mig, var mere kulturen bag det, der virkelig får mig til at blive, fordi jeg har fundet mennesker, der har samme bølgelængde som mig, ved du? Orange 20.-Hvad jeg kan lide at ride handler om, at du kan gå hvor som helst - hvor du vil hen, ved du det? Du har ingen grænser.
Gå så langt som du vil Du kan gå så længe du vil. Alt på en arbejdsdag. -Hvad fik mig til at ride er min ven.
Han bragte mig faktisk et fast gear. Og inden for seks måneder begyndte jeg at lære meget og fortsatte bare med at udvikle mig. -Fikse bander, føler jeg, er narkotikaportalen til cykling.
Så simpelt. Kom godt i gang er bestemt let. Jeg mener, jeg startede selv med et fast gear. - Fixede gearcykler er stort set et lige gear.
Der er ingen udrulning, hvilket gør det virkelig svært at få tid til dine tricks ordentligt, der er udfordringen. Folk, der er nye i sporten - Hvad de synes er sejt ved det, er at vi faktisk kan gå baglæns. Du ved, det er en freestyle sport, så du kan gøre dine egne ting.
Du ved, der er ingen direkte måde, du bliver nødt til at gøre det, så det er lidt befriende at udtrykke dig på en cykel, jeg tror, vidste, at hvis du er hurtig og kører i LA, var du interesseret i Wolfpack Hustle. Du er stort set den bedste hund. Hvis du virkelig vil bevise dig selv som en hurtig cyklist, er det her du vil hen.
Det er dybest set en tur på 30 til 70 miles om natten. LA er en bilby. Det er virkelig sådan.
Om natten gør vi det slags for os selv. Det er ret fantastisk. Det betyder ikke noget, hvem du er, eller hvor du er fra.
Hvis du kan ride, og du kan ride godt, er det alt, hvad der virkelig betyder noget. Min første Wolfpack Hustle-tur gik ikke så godt som jeg planlagde at gøre. Jeg bestemt - jeg blev droppet og jeg blev hårdt droppet.
Du ved, at du går hårdest, og uanset hvad du gør, glider du langsomt tilbage og bliver smidt ud af hovedgruppen. Du ved, der er ikke meget, du kan gøre andet end at komme tilbage i næste uge med lidt stærkere ben - jeg føler, at jeg hører hjemme i familien Fixed Gear. Alle vores chauffører fra butikken, ved du, vi mødes og vi kører og vi skubber hinanden for at gå længere, hoppe på en anden trappe, der er lidt større, lidt større eller prøv noget, du ved lidt højere.
Vi skubber altid hinanden, lever af vores tricks og sådan. - Det bliver vanvittigt hvor - Før vidste jeg ikke, hvordan jeg skulle gøre noget, og nu har jeg en fuld pose med tricks. Det er bare dejligt at se, hvad jeg kan gøre nu sammenlignet med før. - Der er mennesker, der altid vil være hurtigere end dig, uanset hvad du gør.
cykling og vægtløftning
Det er også - det er svært. Du skal investere tiden, og det kræver meget styrke. Og der er punkter, hvor du virkelig bare er på farten, som at køre hele ugen.
Du skal helt sikkert være lidt anderledes for at være en cyklist i LA. Der er mange aggressive mennesker derude. Jeg var temmelig afskåret.
Jeg var foran ham, og så fik han ud af, at han dybest set kørte min cykel over, og jeg gik over hætten og ud på fortovet. Ja, jeg knækkede hjelmen og havde kun udslæt i ansigt og arme. Og min cykel blev samlet.
Han kørte bare også væk, hvilket var det værste. At skubbe dig selv og derefter se de fremskridt, du har gjort, er virkelig tilfredsstillende for mig. Hvis du bare bruger tiden, lægger arbejdet ind, kan du se dine fremskridt, når du slår tidligere mennesker, der måske har været i spillet længere end dig.
Hvis jeg var alene, ville jeg sandsynligvis ikke nyde det så meget. Det ændrede, hvem jeg er, og hvordan jeg handlede. Det formede mig, at jeg er ved at blive et bedre menneske.
Jeg ønsker, at cykling skal være en del af mit liv for evigt.
Hvad er de 10 livsfærdigheder?
NICEF, UNESCO og WHO opregnerdet herkernelivsfærdighedstrategier og teknikker som: problemløsning, kritisk tænkning, effektiv kommunikationfærdigheder, beslutningstagning, kreativ tænkning, interpersonelle forholdfærdigheder, opbygning af selvbevidsthedfærdigheder, empati og håndtering af stress og følelser.
Hvorfor er cykling så vanedannende?
Når du kører, får du en stigning i neurokemikalier som serotonin og dopamin, der lindrer smerter og forbedrer humør, siger Kim Chronister, PsyD, en psykolog i Los Angeles. Du får også et hit af endorfiner, som udløser de samme receptorer i din hjerne som nogle smertestillende medicin.10.03.2017
Er cykling en livstidssport?
Der kommer en tid i hvert barns liv, hvor de skal træffe et valg, et valg, der kan have en varig indflydelse på deres mentale og fysiske velbefindende. Beskyttetcykelbaner og stier har vist sig at være sikrere ruter for cyklister.02/14/2014
Hvad er de 7 livsfærdigheder?
Disselivfærdighederinkluderer problemløsning, kritisk tænkning, kommunikationfærdigheder, beslutningstagning, kreativ tænkning, interpersonelle forholdfærdigheder, opbygning af selvbevidsthedfærdigheder, empati og håndtering af stressfærdigheder.
Hvad er de 7 færdigheder?
Detsyv færdighederer ro, opmuntring, selvsikkerhed, valg, empati, positiv hensigt og konsekvenser. Detsyv færdighederdukke op fra grundlaget forSyvBeføjelser for bevidste voksne.
Kan cykling blive vanedannende?
Der har aldrig været en undersøgelse specifikt omcykelafhængighedmen forskere har fundet ud af, at omkring syv procent af dem, der studerer sport eller spiller i et hold, risikerer at træneafhængighed, stiger til 10 procent for individuelle sportsgrene som f.ekscykling, 20 procent for triatlete og op til 27 procent for ultra-
Hvad er færdighederne hos en cykelrytter?
Her er 5 færdigheder, som hver cykelrytter kunne bruge. Vejcykling og racerløb handler ikke kun om fitness - det handler også om dine færdigheder. Se på de bedste fordele - især sprinterne som Mark Cavendish og Peter Sagan - de er alle højt kvalificerede atleter og utrolige til cykelhåndtering. Se mere
Hvad skal jeg gøre for at forbedre mine mountainbike-færdigheder?
Mountainbiking er fysisk og kræver engagement af mange flere muskler end bare dine ben. En stærk overkrop og kerne er kritiske, især da stierne bliver mere udfordrende. Fokuser på et stærkt greb, arme, skuldre og bagagerum for at gøre det sikkert gennem hårde stier.
Hvilken er den bedste måde at lære at cykle på?
Ved at anvende nogle grundlæggende cykeltip og færdigheder, tjener du ikke kun en større forståelse for din cykel, men forbedrer også din køreoplevelse og får en bedre træning i processen. Udnyt følgende tip næste gang du kører på vejen. 1. Kend dine gear.