Vigtigste > Cykling > Cykling vs løb - hvordan man håndterer

Cykling vs løb - hvordan man håndterer

Hvor meget cykling svarer til løb?

Den generelle tommelfingerregel er, at der er en 1: 3løb-til-cykelforhold, hvilket betyder en kilometer afkørerved en moderat indsatslige medtre miles afcyklingpå det samme indsatsniveau.Cykling12 miles ertilsvarendeafkørerfire miles, hvor begge indsatsniveauer er de samme i en meget generel forstand for kardiovaskulær fitness.25. aug 2014



Hvis du vil tabe dig, er alt hvad du skal gøre, at forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du har lidt motion, er spørgsmålet, hvilken sport der er bedst er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil inkludere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan få mere videnskabelig med vores beregninger, men også fordi de begge er meget anvendte til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Da vi sammenligner os med kalorietællingerne, troede vi, at det var værd at gøre fremskridt og overveje ulemper ved hver sportsgren.

Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med knogleskørhed ved at stresse knogler og led på den anden side, det lægger mindre stress på vores led og forårsager derfor mindre risiko for skade. Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være sociale, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere som det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du naturligvis fra sidste punkt cykle længere, da det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, da de fleste mennesker kender denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er.

Du vil henvise til kilokalorier, der består af tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på ethvert madmærke, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder mere kalorier hele tiden gennem dine træningsprogrammer og daglige aktiviteter, og indtag derefter mad og drikke hele dagen. Lad os se på, hvordan vi kan måle vores kalorieudgifter. Nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre. Nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimer intensiteten, som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal ud af det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, giver dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder.



Vi vil hvile fra det, det ville være en fitness tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender den intensitet, du har udøvet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der for at give dig a At være i stand til at give et mere realistisk skøn over dine kalorier. Vi brændte os selv ved denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se nøjagtigt hvad det betyder. Jeg lytter ikke igen, tak for at have brugt dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på forbrændte kalorier versus cykling med løb, og jeg ville gerne vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi faktisk kan måle det lige her Okay så i dag vi Vi måler iltforbruget, der så ofte kaldes vo2, og folk her vo2 max, men dette vil være submaksimalt. Det er også mængden af ​​ilt, du bruger op ved en given træningsintensitet, og baseret på det kan du med et par antagelser træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag, så hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, jeg tror, ​​hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se de niveauer, som folk kunne opretholde, så vi kunne niveauere os 2, temmelig aerob træning og derefter sandsynligvis niveau 4 og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville opretholde i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi foretager vo2-målinger, vil du se en stor forskel i iltforbruget fra overgangen fra at løbe til at køre okay , også for hvert ord, jeg ønsker en ændring i hastighed, gu Jeg er spændt på at se, hvilke resultater jeg og Heather fik af at måle vores forbrændte kalorier under løb og cykling. Heather har trukket det korteste træk og vil arbejde hårdt er tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg kommer til en aerob kapacitet i min zonestand for at øge intensiteten De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end at cykle, så vi vil være nysgerrige efter at se, om dette er sandt og hvis forskellen mellem cykling og løb er fuldstændig, er det tid for Jonathan at lave nogle beregninger og beregne cardio pooh for vores respektive indsats n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Først og fremmest, hvordan mine kalorier kommer fra cykling versus løb? Hvis vi ser på det i en time, når vi løber i en time, handler det om 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så det er en forskel på omkring 124, og så havde sætningstallet lidt højere tal, så årsagerne til det er indlysende, at det er lidt større, så det bruger mere junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så det er 1156 fra løb og 994 fra cykling, så forskellen ved 212 kommer lidt mere ud.

Jeg tror, ​​det er sikkert at sige, at vi begge troede, at løb ville være i spidsen for vores lille eksperiment her, hvilket det gjorde i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en træning i hele kroppen er at det har denne fordel, men cykling kan naturligvis ske meget længere, så hvis du har meget tid på din side, er det måske bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt synes jeg, at løb er den nemmeste måde at mig til at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette, drikker jeg kaffe og kage en hel del, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har en af ​​disse sportsgrene, og du måske er tilbøjelig til forsøger at tabe lidt i vægt, så lad os det vide, og skriv i kommentarerne, så vi vil meget gerne høre om det. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel, så vær opmærksom på, at du ikke kan lide tommelfingrene. Find kloden overalt på skærmen og se efter alle de andre artikler, vi har lavet, og hvis du vil se en artikel, vi lavede om at miste kalorier, tusinder af dem frygter vi denne artikel her og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieindtag, kan du finde det her nedenfor

Kan cykling erstatte løb?

Selvom cykelintervallerkanbidrage meget tilkørerfitness, intetkan erstattespecificiteten afkørertræning. Ved at tilføjecyklingind i dinkørerregime, du er i stand til at opbygge fitness uden at ødelægge dine ben.8. aug 2014

gurkemeje øvelse

Reducerer cykling mavefedt?



Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Hvis dit mål er at tabe sig, er cykling en fantastisk måde at gøre det på. Og en anden god nyhed er, at hvis cykling er dit eneste mål, at tabe sig, mens du opretholder præstationen, vil du gøre dig hurtigere. Ja, så for eksempel ville en 75-pund rytter, der kører op ad en lang bakke, faktisk komme til toppen et minut hurtigere, hvis han kun tabte 2 pund - ja, og for at tage dette eksempel til det ekstreme er forskellene enorme.

15 minutters træning i overkroppen

Så en 90 pund rytter sparer næsten fem og et halvt minut, hvis de formår at tabe 10 pund under nøjagtigt de samme forhold, er de bedste måder at tabe sig på? Nå, her er fem hurtige og nemme tip, der hjælper dig med at gøre dette. - For mange år siden fik vi alle at vide, at den bedste måde at tabe overskydende vægt er at bruge meget tid i det, der kaldes fedtforbrændingszonen. Teorien er, at ved en lavere intensitet ville du forbrænde en højere procentdel af fedt sammenlignet med kulhydrater - og det er fint, hvis du havde hele dagen til at træne, men faktum er, at de fleste af os ikke har denne luksus.



Så hvis du prøver at udøve med en fuldtidsrutine, så er høj intensitet ting - ja, du forbrænder meget flere kalorier i timen på en rigtig hård, intens tur end på en lang tur i sadlen. I slutningen af ​​dagen handler det om at tabe sig om at forbrænde flere kalorier, end du spiser. Derudover har du den ekstra fordel, at du generelt er lidt mindre sulten efter en intens kørsel end efter en lang, langsom kørsel, så du er langt mindre tilbøjelig til at spise for meget, når du går gennem en dør. - Her på GCN har vi nogle korte, intense sessioner, som du kan lave indendørs.

Hvis du indarbejder to eller tre af disse i din ugentlige træning, er du bestemt på rette vej. ♪ ♪ - Drikkevand er virkelig godt for dig, og ikke kun det, det kan også være en smule appetitnedsættende. Nu, efter at du har haft en god drink, vil du ikke føle dig lige så sulten længere.

Så her er et dejligt lille trick til dig. Når du kommer videre fra din tur, skal du tage et rigtig stort glas vand, måske en halvliter eller deromkring, før du spiser. Det vil berolige din mave, så du bliver ikke så sulten, mens du spiser, og derfor mindre tilbøjelig til at spise for meget.

Og du kan også gøre dette trick inden dagens hovedmåltider. Morgenmad, frokost og middag og endda før snack om morgenen og eftermiddagen. Dejlige dage, skål. ♪ - Tip nummer tre.

Spis lidt og ofte, når du kører i mere end 90 minutter. Det lyder måske lidt kontraintuitivt nu at spise mere, end du normalt gør, især når du prøver at tabe dig, men bare bær det med os et øjeblik, så forklarer vi det. - Ja, se om du prøver at tabe dig der er en tendens til at begrænse det beløb, du spiser under træning, men som tidligere nævnt kan dette medføre overspisningsproblemer, når du kommer hjem.

Så hvis du spiser lidt og ofte under dine rejser, vil du sandsynligvis opdage, at du er meget mindre sulten, når du går gennem døren og derfor mindre tilbøjelig til at spise. Har du noget tilbage? - Nej, det hele er væk. - Aargh. ♪ ♪ - Højre, den næste har noget at gøre med punkt nummer et, og det er høj intensitet.

Så selvom du ikke nødvendigvis planlægger et fuldt intervallssegment, kan du gøre meget godt for dig selv ved at smide nogle højintensitetsintervaller lige i slutningen af ​​din tur - det er rigtigt. Undersøgelser har vist, at iltforbrug efter træning faktisk kan hjælpe med at forbrænde fedt. Den bedste måde at komme ind i denne tilstand er at gøre en højintensiv anstrengelse mod slutningen af ​​turen, og på den måde vil din krop stadig forbrænde masser af kalorier, selvom du sidder i sofaen.

Hvor godt er det - Ja, det er det bedste nogensinde. - Vores sidste tip er at sætte mål og skrive dem sammen sammen med et vægtkort. Sørg nu for at holde dine mål opnåelige, fordi der ikke er noget værre end at sætte mål, der ikke kan nås.

Og skriv dem derefter ned og opbevar dem, hvor du mest sandsynligt vil se dem, som på køleskabsdøren, og på den måde vil du være meget mere tilbøjelige til at holde dig til din plan. - Ja, og som Matt sagde, skal du også holde øje med din vægt regelmæssigt. Mange mennesker derude, der foreslår ikke at veje dig selv dagligt, men jeg tror ikke, det er nødvendigvis en dårlig ting, så længe du gør det på samme tid hver dag.

Der vil naturligvis være dage, hvor dette tal stiger lidt, men hvis du holder en slags diagram over din vægt, skal du over tid om et par måneder se, at linjens generelle tendens er nede mod dit ultimative mål . ♪ ♪ - Og nu et tip om, hvad man ikke skal gøre. Nå, dette er noget, som mange af os måske har rådgivet eller endda set andre mennesker gøre det gennem årene, men mest i Frankrig.

Det er dog alt vand. Så det er ikke kun potentielt farligt, men når du først er hydreret ordentligt, vil al vægten stige igen - gør det ikke. ♪ ♪ - Så der har du det.

hvad er tempeh

For at tabe sig, skal du planlægge mange ture med høj intensitet, drikke vand strategisk, spise regelmæssigt på længere ture, læg et par intervaller i slutningen af ​​dine regelmæssige ture, sæt mål og skriv dem ned. Og til sidst må du ikke overdrive dig selv for at prøve at tabe dig. Meget simpelt, virkelig - ja, meget simpelt.

Nå, vi nævnte vores indendørs træningsprodukter tidligere. Så hvis du klikker deroppe, vil du blive ført direkte til vores sted, hvor vi har nogle gode træningsprogrammer med høj intensitet. Eller bare dernede lavede Matt og jeg en artikel om cykelvægte, og det påvirker din klatreydelse.

Så der er nogle gode tegn dernede - Og for at abonnere på GCN, hvad med at du klikker på den smukke udsigt? - Åh, og glem ikke at 'lide' vores artikler, eller især denne. Og andre også. - Især. - Ja.

Gør cykling dig mager?

Cyklingtil vægttab: 4 effektive strategier at prøve.Cykelridning er en fremragende cardio træning. Detkan hjælpeboostdithjerte og lunge sundhed, forbedreditblodgennemstrømning, opbygge muskelstyrke og sænkeditstressniveauer. Oven i det, detkanogsåhjælpe digforbrænde fedt, fakkel kalorier ogtabe sig.17. juli Feb 2020

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Kan cykling give dig mavemuskler?

ViljeCykling giver dig Abs?Cyklingvil ikkegive digsten hårdAfsnitmen det betyder ikke detditkerne vil ikke gavne.Cyklinggiver ikke nok bevægelse til at arbejde på mavemusklerne effektivt, nårdukører, men somCykelRadar påpeger, 'når intensiteten af ​​en tur øges sågøraktiviteten afAfsnit'.

Er cykling 10 miles på 30 minutter godt?

TILgodtgennemsnit for enti mil cykelturen er mellem 45minutterog en time. Hvis du er nybegynder, er det mere sandsynligt, at du er tættere på timemarkeringen. For eksempel hvis du skulle sigte modcykle 10 miles på 30 minutter, ville du kræve en gennemsnitlig hastighed på 20 mph (32,19 km / t).

Er det godt at køre for cyklister?

Øget kardiovaskulær, muskelstyrke og træningstolerance. Ud over større knogletæthed,kørersom en krydstræning kan også give en helt anden aerob oplevelse for encyklist, hvilket fører til øget kapacitet og muskulær udholdenhed.

Er 20 minutters cykling om dagen godt?

TILdaglig cyklusride af20 minutterer nok til at blivesund og rask. Fastcyklinghjælper med at forbrænde omkring 1.000 kalorier om ugen og enddacyklingi et mildt tempo på 12 mph vil hjælpe dig med at forbrænde 563 kalorier i timen, siger forskning. Utilstrækkelig fysisk aktivitet er en af ​​de førende risikofaktorer for død på verdensplan.12. aug 2017

wahoo elemnt bolt anmeldelse

Hvor lang tid skal jeg cykle til en god træning?

Planlæg at komme videre på dincykelog kør i 30-60 minutter, 3-5 dage om ugen. Start hver tur med en opvarmning. Pedal i et langsomt, let tempo i 5-10 minutter. Forøg derefter din hastighed, så du begynder at svede.26. nov. Feb 2020

Hvilket er bedre for dig, der løber eller cykler?

1. Kardiovaskulær sundhed Med hensyn til kardiovaskulær (kardio) sundhed er både løb og cykling lige så gavnligt. Aerobe aktiviteter hjælper med at styrke dit hjerte, så det kan pumpe mere ilt i din krop. At lave konditionstræning, såsom løb og cykling, lærer dit hjerte at pumpe endnu mere effektivt resten af ​​tiden.

Hvad er forskellen mellem et løb og en cykling?

Det er svært at lave en præcis sammenligning, men jeg har udviklet en generel formel, der kommer ret tæt på. En stor forskel mellem løb og cykling er, at den energi, du bruger under et løb, stiger lineært med din hastighed. Under cykling stiger den eksponentielt.

Hvorfor forbrænder løb flere kalorier end at cykle?

Ægte løb forbrænder flere kalorier pr. Mil, men de fleste kan ikke løbe så mange kilometer, som de kan ride, især hvis du er lidt ude af form. Beklager tyngdekraften. Når du løber, skal du løfte din kropsvægt op fra jorden for at køre dig selv fremad.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.