Vigtigste > Cykling > Cykling til arbejde - en løsning på

Cykling til arbejde - en løsning på

Er det værd at cykle til arbejde?

Cykling forbedrer kardiovaskulær og aerob kondition, sænker blodtrykket, øger energi, bygger muskler og forbedrer koordinationen. Snige de sundhedsmæssige fordele vedcyklingind i din daglige pendling er så let, det føles næsten som at snyde!Cykler til arbejdegør dig lykkeligere.2. juni. 2015 g.



Uanset om du er nybegynder, cykelpendling eller en erfaren, hård hård vejrsveteran, er det altid umagen værd at tænke over måder at gøre din pendling lettere, mindre stressende og generelt mere behagelig og med lidt forhåndsplanlægning og forberedelse omhyggeligt Kan gøre det for at sikre, at du kommer på arbejde og ser frisk ud en million dollars og lugter som godt bacon. I denne artikel giver vi dig mange tip om, hvordan du blandt andet kan have det sjovere med at pendle og lugte cookies, men inden vi gør det, laver vi en hurtig undersøgelse i appen for at se, hvor mange af jer der faktisk pendler , så kom med os klik på skærmen, jeg tager dig gennem undersøgelsen, og du gør det nu, forestil dig først scenariet, det er mandag, du er træt, sandsynligvis lidt gnaven, fordi du skal gå på arbejde, men du kan se en cykeltur, du har allerede vundet, men vent inden du forlader huset, sørg for at pakke en taske fuld af rent tøj, som du har brug for resten af ​​arbejdsugen, så du ikke behøver at have en stor taske med på vej til arbejde resten af ​​ugen iført rent tøj hverdags geni her er min taske, der har alt det tøj, jeg har brug for til denne uge på kontoret, så jeg bragte en GCN t-shirt nogle GCN club sokker og et par bukser disse her på GCN er en hård ting, da du sandsynligvis har set mange af os pendle her på cykel, og det betyder, at flagermusen tle til brusebad kan nu ofte være en daglig kamp, ​​hvis du er heldig nok til at arbejde et sted, der har brusere, som kan hjælpe dig med at opfriske, så overvej måske at gå på arbejde lidt før eller senere, så du kan gå glip af myldretiden time vil jeg virkelig være taknemmelig for, at du er frisket op, og hvis din arbejdsplads mangler brusebad, er der mange andre muligheder, måske er der et motionscenter i nærheden af ​​dit arbejdssted, og du kan bruge s, hvordan du tager budskabet med hjem, brusebad, medmindre du er asocial og kan lide tanken om at have hele kontoret for dig selv, ved du aldrig, hvornår du har brug for lys, når du kører til arbejde, og når du pendler på travle gader, så vil jeg faktisk anbefale det en kørelys i dagtimerne da det virkelig giver mening, men nogle gange kan der opstå forsinkelser og forsinkelser, hvilket betyder, at selvom du ikke forventede at køre i mørket, kan du gøre præcis, hvad du kan til sidst, så vær altid forberedt, du har muligvis nødbelysning på arbejde, og hvis du rejser i vinter r, hvor det ofte er mørkt, så er det værd at oplade din lyse søn, så snart du når kontoret, hvor du ikke vil køre i mørke, og derefter finde ud af, at dine batterier virkelig er døde, en anden mulig løsning er at Brug en dynamo fastgjort til din cykel, der kan oplade dine lys, mens du nu er på farten, der er en række fordele og ulemper ved at bruge dem af dynamoer, der ikke er strengt nødvendige, men heldigvis hvis du er, er jeg ikke sikker på hvad de er, vi lavede en artikel, der bare forklarede, at jeg er i Hans pointe burde sandsynligvis i det øjeblik indikere, at jeg ikke rigtig pendler på en Pinarello Dogma f12 med 81 millimeter dybe synshjul, det ville være latterligt, da jeg er ikke en oligark, vær min cykel, og min pendler er faktisk en fem minutters gåtur i øjeblikket, men det medmindre du er en anoligar eller en sultan, der tilfældigvis pendler på en cykel og har råd til at bytte ud fancy lyn top-of-the -arranger komponenter regelmæssigt, meget mere praktisk, da du har ea pendlercykel, fordi pendlercykler bliver meget At blive misbrugt i livet betyder, at du sandsynligvis ikke kan rense dem så ofte du vil, og du ved, at du har en god chance for at køre i ethvert vejr, og nogle gange misbruges de meget på snavsede veje, de er en arbejdshest, og disse slags forhold kan fremskynde komponenterne, så det er derfor en meget bedre mulighed at vælge billigere komponenter, hvilket jeg siger, og ikke hvordan jeg gør det, det vil være anderledes for alle og afhængigt af hvor dit samfund hvor du bor, og hvor lang tid din pendling tager nu. Der er masser af stille gyder og mange små gader rundt her, og du kan virkelig få nogle gode ruter på det, men jeg boede faktisk i London og pendlede der på cykel, hvilket var en helt anden historie.

Som en konsekvens måtte jeg være rigtig god til at planlægge smarte og gode ruter, undgå at køre på motorveje og motorveje og så videre. Nu er der mange forskellige måder at gøre det her GCN vi bruger pendling er en app, der er virkelig nyttig til at tegne ruter, og den har nogle gode værktøjer, der kan hjælpe dig med at vælge mere støjsvage veje der, der er mere egnede til cyklister, også til andre terræn. Så måske vil du have den rute, der er den laveste mulige højde, for at arbejde, eller måske vil du have en, der er den størst mulige højde, forskellige vejoverflader, så de kan isolere veje, der er off-road og grus, hvis du vil have noget blandet overfladeaktion på din vej, og måske, hvis du er heldig nok til at have mere end en type cykel også, kan du have en off-road specifik pendler og en on-road rytter.

Street vs. off-road pendling sidste år Når du kæmper med arbejdsmotivation og hvorfor ikke køre med nogen, så spørg på arbejde og se, hvem der ellers cykler, selvom du ender kun halvvejs igennem dem, det er det værd, hvordan du møder det fordi kørsel med en anden giver dig ekstra motivation, det er et mål at få nogen til at jage nogen, du kan følge med, og en anden, der stoler på, at du faktisk dukker op og kører på din cykel, på den anden side, hvis du er en listig veteran af pendling? på cykel, og du kender nogen på arbejde, der er lidt usikre, lidt nervøse og vil have noget selskab og kunne drage fordel af det, så ved du, hvorfor du ikke kan give dem en hånd og hjælpe dem med at pendle, hvordan man gør det troværdigt umagen værd hej dan ja husk ja pak dine bukser resten af ​​ugen ja jeg pakkede min ja ja dejligt du kan ses senere hvorfor når du pendler en rygsæk kan være ok nogle gange kan det være ok på en kortere rute, men på en Længere perioder kan blive ret ubehageligt, og de kan få dig til at svede lidt, og selv for ture over 20 minutter kan de begynde at blive lidt irriterende, men der er en anden mulighed, du kan bruge tasker eller tasker. Jeg vil virkelig anbefale at gøre dette, jeg mener, Penny er ligesom tøj, som de kommer ind og ud af på en almindelig cykel, men uanset om de er utroligt praktiske og utroligt nyttige, og når vægten tages af kroppen og på cyklen er det bare dig, du ved virkelig, at du føler dig meget mere komfortabel med at køre på det, især når du er, jeg pendler længere, det var vores tip, men husk, hvis du cykler, skal du nyde det, det behøver ikke at være et løb , nyd din tid på cyklen i det hjælper dig med at blive sundere og redde planeten, bonus, og hvis du har dine egne hacks og tip, som du vil dele, skal du fyre dem af i kommentarerne, fordi vi elsker at høre dig og hvad du kunne inkludere i en fremtidig artikel, og forhåbentlig handler alle i kommentarerne ikke kun om mine bukser eller mit hår, det ville være rart, men jeg vil gå nu, fordi jeg er, så jeg er nødt til at pendle derhjemme, så jeg tager på min GCN-boks, som er tilgængelig i gcn-butikken

Hvor lang er det for længe at cykle til arbejde?



Svaret på dette spørgsmål afhænger af flere faktorer, men det hurtige svar er 5-10 miles er en rimelig afstand tilcykel til arbejde. Afhængigt af ruten skal det tage 30 til 60 minutter atride til arbejde.

santa cruz tallboy anmeldelse

Når du har lyst til at du skal drikke kaffe hver dag bare for at være i godt humør eller bare føle dig grin ved at gå på kontoret. Dette er den hemmelige heldige pille, der sidder i din garage. (glad musik) Hej, det er din nudler på en motorcykel.

Grunden til, at jeg besluttede at pendle 21 dage, da jeg begyndte at køre, er fordi jeg kørte hver weekend. Som hver søndag var jeg i bjergene. Og det var for fire år siden.



Og for nylig har det været sværere og sværere at afsætte en hel dag til bare at have det sjovt. Og jeg havde først for nylig bragt min cykel tilbage til lagerhøjde. Og jeg bemærkede, at mange mennesker, jeg kendte, enten begyndte at køre på samme tid som jeg gjorde eller begyndte at køre kort efter, den, der pendlede, lærte bare så hurtigt.

Jeg så nogen, der var almindelige i et interview med DanDanTheFireman, de kommenterede hans lignende, det er på hans After-The-Ride podcast, men han kunne også lide YouTube-artiklerne for det. De havde kommenteret min. Jeg har set hende på en motorcykel mange gange, men hun har en så langsom indlæringskurve. (langsom, optimistisk musik) Og det var sandt.

Jeg var bare nødt til at køre mere. Der er bare noget så yndefuldt, som jeg har bemærket hos folk, der pendler på deres cykler. De er bare sådan de virker bare så behagelige på deres cykler, og mest af alt, hvad der slog mig er, at folk, der ikke blev fladt på deres cykler og pendling, ikke tabte deres cykler så ofte som jeg gjorde og Jeg gjorde, jeg troede heller ikke, at jeg ville pendle, så jeg fortalte mig selv, at jeg skulle gøre dette i mindst 21 dage, og efter det kunne jeg beslutte, om jeg ville fortsætte eller ej.



Jeg har aldrig pendlet i fire års ridning. Lige siden jeg var sådan, at jeg har været vant til at køre i bjergene, var det mit yndlingssted at køre. Pendling lød ikke som om det var sjovt.

Min pendling til arbejde var temmelig kedelig og ikke snoede, og netop da jeg flyttede til Atlanta, var der meget trafik, det er en masse stop og gå. Og jeg tror, ​​dette vil ikke være en sjov tur. Og derudover bærer jeg så mange ting.

Og så også med Georgien, som om foråret og efteråret, er temperaturen om morgenen og aftenen som to helt forskellige årstider. Jeg tænkte ved mig selv, hvordan klæder jeg mig til dette plus arbejde, som tre tøj på en dag? Men nu arbejder jeg et sted, hvor det meste af min pendling er ret mod trafikken. Og nu arbejder jeg i alle pigeafdelingen, meget pigetlige piger.

Jeg forventede virkelig, at mine kolleger skulle være virkelig fordømmende. Og jeg var også bange for, at jeg bare ville komme over som uprofessionel, som en hooligan eller noget. Fordi jeg har set en anden cykel på min parkeringsplads.

Jeg tror, ​​det er en mand, der arbejder på lageret. Men så tænkte jeg bare på de andre chauffører, jeg vidste, at jeg pendlede til arbejde, og hvor gode de var til at køre, og hvor hurtigt de lærte. Og så skal du bare se et par mennesker online som Mizziel og hendes to hjul og Megan Kaptein, de er alle piger, der pendler, men også ser professionelle ud, ser godt ud, ser søde ud.

Så jeg ville begynde at pendle i marts, da jeg først meddelte, at jeg ville gøre dette, da jeg fik min cykel tilbage op til lagerhøjde, men så kom karantæne. Så jeg lagde det på hold. Men nogen havde nævnt, at jeg alligevel skulle pendle under karantæne, men midt i en pandemi, da hospitalerne var overfyldte, var sidste gang jeg ville ende i en ulykke.

Så i karantæne holdt jeg mig næsten til parkeringspladsen, hvilket var virkelig nyttigt, fordi jeg blev vant til min cykel tilbage i lejrhøjde. Så læg en fod ned i stedet for begge fødder ned, fordi den ene fod ned er så meget mere stabil. Det var kun en måned med karantæne, efter at guvernøren her i Georgien bestilte hjemmearbejde fra de steder, jeg kender, folk arbejder stadig hjemmefra, de fleste af de mennesker, jeg kender, men mit kontor er bare en slags old school.

Så da det blev løftet, var vi tilbage på kontoret. Så jeg havde mange regler, jeg gjorde ikke 21 dage i træk, fordi jeg stadig forsøgte at være sikker. Jeg ville ikke køre, hvis det var på vej, hvilket jeg måtte bøje mig senere, jeg ville ikke køre, hvis jeg gjorde rigtig træt, eller når jeg havde travlt, eller når jeg havde meget genbrug at bære. Der skete flere andre ting, der satte mig på vent, da vi flyttede til et nyt hus, hvor jeg er lige nu.

Og så da jeg konverterede min ejerlejlighed til en udlejningslejlighed. Og så også når min cykel var i butikken, faktisk mens jeg optager den, er min cykel stadig i butikken, jeg vil sandsynligvis have den igen, før den går live. Derfor har jeg denne KTM.

Nogen lånte mig deres helt nye KTM på Instagram. Så jeg kunne fortsætte med arbejdet takket være ham. Så jeg startede med en kæmpe rygsæk.

Jeg havde sadeltasker, men de blev stjålet fra min lejlighed. Så jeg brugte min rygsæk. Først greb jeg ham ordentligt, og det gjorde ondt i ryggen i flere dage, men jeg lettede langsomt byrden.

Jeg begyndte lige at bære færre ting i stedet for at bære mit vand på arbejde, fordi jeg er en hippie og vil bruge mit Berkey-filtrerede vand hjemmefra. Jeg drak kun vandet på arbejde. Og jeg efterlod et par sko og bukser på arbejde.

Og jeg havde stort set de samme sko og bånd hele ugen som en fyr. Selv efter den første dag, og ryggen gjorde mig så ondt, var jeg hooked. American Legend Rider endte med at sende mig et par sadeltasker, hvilket var en gave.

For at klare de meget kolde morgener og den meget varme kørsel hjem havde jeg en opvarmet vest og opvarmede handsker, hvilket var fantastisk. Fordi det plejede at være den koldeste jeg kunne køre, var det som 55F, men med de to ting kunne jeg forresten køre op til 40F. BTW, enhver cykelrelateret ting, jeg har brugt i denne artikel, er linket nedenfor som et tilknyttet link, og hver artikel eller enhver anden person eller hvad jeg snakker om er også linket nedenfor.

Når det var juni, blev der forudsagt regn hver dag. Der har været nogle uger, at det regnede bogstaveligt talt hver dag, og stort set med sommeren er det lidt barn, det ser ud til at være det samme. Jeg havde aldrig været så opmærksom på vejret, før jeg begyndte at pendle til arbejde, men jeg bemærkede t, det ville ikke regne om morgenen, det ville være lyst og solrigt om morgenen.

orbea rallon anmeldelse

Og så ville det sige det fra kl. til kl. 19 der ville være isolerede storme, 30 til 40%.

Og efter at have gået hjem ca. en eller to gange, på et solrigt, tørt sted, stoppede jeg med at lytte til vejret, og jeg indså, at når det er, er det virkelig spredt som overalt her, her og der, og du kan virkelig køre rundt eller vent endda. Og kun en eller to gange fik det mig til at sidde fast på arbejde eller sidde fast i regnen i kort tid, måske fem eller ti minutter. Det er skønheden ved sommerbrusere, de er virkelig tunge, men de kommer og går hurtigt, hvilket var lidt dejligt, for nogle gange var jeg våd på en varm tur, men da jeg kom hjem, var cyklen og jeg tør, hvilket virkelig var rart.

Fordi jeg ikke ville have noget at ruste på denne helt nye KTM. Bare en FYI, min pendling til arbejde, før jeg flyttede, var cirka 18 km og 20 minutter der og tilbage, hovedsagelig motorvej i den modsatte retning fra t raffic, i min bil, der var stedet. Men det føltes for kort på min cykel; min pendling efter flytning er nu cirka 20 miles og 30 minutter.

Stadig for det meste motorvej og stadig stort set alt mod trafikken, som det føles for længe i min bil, men bare perfekt på min cykel.

En sjov ting, som jeg også bemærkede, er at min kørestil plejede at påvirke min kørestil. Og nu er det omvendt. Hvad jeg mener med det er, jeg har en Honda Fit, det er det lige her.

Og du kan trykke på en knap for at få det i øko-tilstand og køre langsommere, klimaanlægget fungerer sandsynligvis ikke så godt, men jeg kan bare lide at spare gas? Og instrumentbrættet lyser også grønt, når du kører langsommere, accelererer langsommere og er simpelthen mere økonomisk. Så jeg kører allerede som en bedstemor, og det hjælper mig endnu mere. Og sådan var jeg også på min cykel.

Men der er ingen grøn linje på en cykel, der siger, at jeg kører økonomisk. I stedet vil jeg bare køre forbi alle bilerne og køre langsomt ud på motorvejen, som jeg begyndte at gøre, da jeg kørte en bil. En anden ting, jeg ville bekymre mig om, var sikkerheden på min cykel på arbejdspladsen.

Så jeg arbejder i en rigtig skitseret del af Atlanta. Jeg ville ikke bo der i flere måneder, og jeg annullerede min lejekontrakt. Jeg prøver at tænke på, hvad jeg gjorde med min cykel, da jeg boede der, det kan jeg ikke huske.

Jeg tror, ​​jeg efterlod den i min vens lejlighed, fordi den var låst med en port. Jeg var dog især bekymret, da jeg havde en lånt cykel om, hvordan jeg holdt den sikker. Så jeg parkerede min cykel bag på parkeringspladsen.

Så kun de mennesker, der arbejder der, ville se det, ingen krop, der bare gik forbi, ville se det. Og jeg har også en skivebremse på den, vil også blokere styret, og jeg har en GPS-tracker, der vil advare mig, hvis nogen flyttede det, er det virkelig? meget følsom. Det startede faktisk, når jeg lige havde fjernet mit sæde, flyttede jeg ikke engang min cykel.

Jeg tog bare sædet af og lagde også et dæksel på det, ikke på min cykel, fordi min cykel er gammel, jeg har slået det temmelig hårdt gennem årene. Men på KTM dækkede jeg det, når det ikke blæste, midt på dagen, da det regnede. Mark, ejeren af ​​cyklen, fortalte mig, at jeg ikke behøvede at gøre dette.

At jeg kunne

Jeg var virkelig anal på hans cykel. Jeg ville give det tilbage så godt som jeg fik det. Men jeg gjorde det alligevel.

Så min bekymring for, at folket skulle være dømmende, intet organ var dømmende, i det mindste ikke på mit ansigt. Men det virkede som om mine kolleger syntes, det var sejt. De stillede mange spørgsmål.

En pige spurgte, om jeg kunne tage hende med til parkeringspladsen, ikke? Jeg sagde nej, fordi jeg ikke ønskede at droppe det. Så jeg fortalte hende, at jeg ville se, om Kody lod mig træne med ham først. Og min økonomidirektør, der tidligere omtalte mig som antisocial, begyndte at kalde mig Evel Knievel, som han ikke ved, er at jeg ikke ved hvordan man laver hjul.

Så der er ingen grund til at fortælle ham, nyheder spredte sig hurtigt, at den ensomme motorcykel på parkeringspladsen tilhørte en pige i kunstafdelingen. Og så meget som bekymret for, at jeg kommer over som uprofessionel, tror jeg, det overhovedet ikke var et problem. Hovedsageligt fordi jeg virkelig prøver at gøre det bedste, jeg kan, på arbejde.

Jeg mener, jeg har støjreducerende hovedtelefoner hele dagen, fordi jeg vil fokusere. Og jeg prøver at være en af ​​de første, der kommer ind og en af ​​de sidste, der går, ikke den første. Men en af ​​de første af 30.

Og da jeg kørte ind, og jeg bare gjorde det til mit mål at komme endnu tidligere og rejse endnu senere, tidligere, så jeg havde tid til at ændre, senere bare fordi jeg ikke var nogen, ville nogen i første omgang

Jeg forsøgte stadig at skjule det, jeg kom ind på en cykel, så jeg forsøgte at minimere antallet af mennesker, der så mig. Ja, det bekymrer jeg mig ikke mere om. Undskyld, hvis du kan høre et fly.

Jeg tog mit arbejdstøj under mit udstyr, hvilket var let at gøre med mine sommerfisknetbukser på. De er virkelig store og baggy, mine kevlar jeans, som jeg ville have på i kulden. Jeg ville bare bære dem selv, så det var derfor, jeg efterlod et par jeans på arbejde, i det mindste når det var for koldt, og jeg skiftede bare tøj på arbejde.

Men jeg sminkede mig bare, da jeg kom på arbejde. Og så er den måde, jeg så mit hår på under hjelmen, den måde, jeg kan lide at sove på. Når jeg tager det hele ud, ser det ud til, at jeg bare har krøllet mit hår.

I stedet pressede jeg den i hjelmen nedenunder, og derefter under den hele dagen har jeg snart en artikel om de frisurer, jeg bruger til at få dit hjelmhår til at se rigtig godt ud. Og faktisk lavede jeg artiklen, da mit hår var 10 inches længere, end det er nu. Så dette burde være lidt mere nyttigt, synes jeg.

Nu min dom om pendling. Jeg troede oprindeligt, at jeg ikke kunne lide det, men jeg elsker det. At køre på cykel til arbejde føltes som at have en espresso hver dag, som at tage en glad pille, du føler at du skal drikke kaffe hver dag bare for at være i et bedre humør, eller du er bare grin, fordi du er nødt til at gå på kontoret.

Dette er den hemmelige heldige pille, der sidder i din garage hver dag for at være i et bedre humør. Som om jeg virkelig hader at gå på kontoret. Mit kontor er så højt.

Det er som at have mit skrivebord midt i en skolekantine, men at køre til arbejde sætter mig bare i godt humør. Og jeg har en række artikler, jeg laver baseret på hele denne pendlings ting, inklusive en gennemgang af 2020 KTM Duke 390 og min MoniMoto GPS tracker. Når disse er færdige, kan du klikke lige her, indtil dette er gjort, dette er bare en artikel, som YouTube mener, du vil tjekke ud, her udfordrede jeg mig selv. (Motorcykel spins) Det var to Triumph Street Cups! Okay, jeg ses næste.

Er cykling til at arbejde nok motion?

Kun omkring halvdelen af ​​voksne mødes aerobtdyrke motionretningslinjer, men en 30-minutterscykelride (15 minutter hver vej) fem dage om ugen i afslappet tempo ernokfor at imødekomme disse anbefalinger.Cyklinghar også betydelige fordele for mental sundhed og velvære.13. maj 2019

Hvis du vil tabe dig, er alt hvad du skal gøre, at forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du træner lidt, er spørgsmålet, der opstår, hvilken sport der er bedst er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op, som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil inkludere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan blive mere videnskabelige med vores beregninger, men også fordi de begge er meget anvendte til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Når vi sammenligner os med kalorietællingerne, troede vi, at det var værd at gøre fremskridt. Overvej ulemper ved hver sportsgren. Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med knogleskørhed ved at stresse knogler og led s på den anden side lægger det mindre stress på vores led og medfører derfor mindre risiko for skade.

Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være sociale, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere som det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du selvfølgelig nu fra sidste punkt Cykle længere, fordi det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, fordi de fleste mennesker er fortrolige med denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er. Du vil henvise til kilokalorier, der består af tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på ethvert madmærke, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder mere kalorier hele tiden gennem dine træningsprogrammer og daglige aktiviteter, og indtag derefter mad og drikke hele dagen.

Lad os se på, hvordan vi kan måle vores forbrændte kalorier. Nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre. Nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimer intensiteten, som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal ud af det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, giver dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder.

Vi hviler fra det, det ville være en fitness tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender den intensitet, du har udøvet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der, for at give dig en At være i stand til at give et mere realistisk skøn over dine kalorier. Vi forbrændte os selv ved denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se nøjagtigt hvad det betyder. Jeg lytter ikke igen, tak fordi du brugte dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på kalorieudgifter kontra cykling med løb, og jeg ville vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi rent faktisk kan måle det lige her Okay så i dag vi måler iltforbruget, der så ofte kaldes vo2 og folk her vo2 max, men dette vil være submaximalt. Det er også den mængde ilt, du bruger op ved en given træningsintensitet, og baseret på det kan du med nogle få antagelser træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag, så hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, jeg tænker på, hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se på niveauer, som folk kunne opretholde, så vi kunne niveauere os 2, temmelig aerob træning og derefter sandsynligvis niveau 4 og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville opretholde i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi foretager vo2-målinger, vil du se en stor forskel i iltforbruget fra overgangen fra løb til løb okay, også for hvert ord, jeg vil have en ændring i hastighed, gu Jeg er begejstret for at se, hvilke resultater jeg og Heather fik af at måle vores forbrændte kalorier under løb og cykling. Heather har trukket det korteste træk og skal arbejde ng sværere tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg kommer til at få en aerob kapacitet i min zone til at øge intensiteten De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end at cykle, så vi vil være nysgerrige efter at se om dette er sandt, og hvis forskellen mellem cykling og løb er fuldstændig, er det tid for Jonathan at lave nogle beregninger og beregne cardio pooh for vores respektive indsats n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Først og fremmest, hvordan kommer mine kalorier ud af cykling versus løb, når vi ser på det i en time, når vi løber i en time, det er cirka 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så det er en forskel på omkring 124 og derefter sætningen optælling havde lidt højere tal, så årsagerne til det er tydelige, at det er lidt større, så det bruger mere junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så det er 1156 fra løb og 994 fra cykling, så forskellen kommer o ud lidt mere ved 212.

Jeg tror, ​​det er sikkert at sige, at vi begge troede, at løb ville være i spidsen for vores lille eksperiment her, hvilket det gjorde, i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en træning i hele kroppen er at det har denne fordel, men cykling kan selvfølgelig ske meget længere, så hvis du har meget tid på din side, er det måske bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt synes jeg, at løb er den nemmeste måde for mig at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette, drikker jeg kaffe og kage temmelig ofte, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har en af ​​disse sportsgrene, og du måske er tilbøjelig til at prøve at tabe lidt i vægt, så lad os det vide, og skriv i kommentarerne, så vi vil meget gerne høre om det. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel, så vær opmærksom på, at du ikke kan lide tommelfingrene. Find kloden overalt på skærmen og se efter alle de andre artikler, vi lavede, og hvis du vil se en artikel, vi lavede om at miste kalorier, tusinder af dem, vi frygter denne artikel her, og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieindtag, kan du finde det her nedenfor

Er det sikkert at cykle til arbejde?

Mange mennesker er afskrækketcykler til arbejdefordi de tror, ​​det erfarligt. Faktisk er det ikke merefarligt, statistisk set, end at gå og daglig træning er, hvad de fleste af os har brug for for at leve længere. FølgeCyklingUKs guide hjælper dig med at føle dig mere sikker på din fastecyklingrejser.22. mar 2012

slangeløse cykeldæk

Hvorfor er det så hårdt at cykle?

Icykling, vind gør en stor forskel i dincyklingindsats og hastighed.Cyklingmed vinden kan give dig et enormt løft i gennemsnitshastighed, men medvind eller modvind kan bremse dig ned og gøre pedalerne væsentligt hårdere og sænke dig dramatisk.

Er der 15 miles for langt til at cykle til arbejde?

Så for at besvare spørgsmålet “hvordanlangterfor langt til at cykle til arbejde? ” Jeg bliver nødt til at sige, at det stort set er op til dig, men 10 til 20Tusindersynes at være en rimeligafstand- mere end det, og det begynder at væreogsåmeget. Hvis du er en person, jeg undersøgte, der pendler 30Tusinderhver vej, fem dage om ugen - du er en sand mester.27. feb 2017

Er cykling 40 miles om dagen for meget?

40 mileser ikke en overvældende afstand at køre på encykel, men det vil kræve en god kondition.40 mileser ikke en overvældende afstand at køre på encykel, men det vil kræve en god kondition. Men da en cyklist ikke er en bil, er det rå antal40 mileser ikke tilstrækkelig til at vurdere den indsats, der er truffet.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Hvad sker der, hvis du cykler hver dag?

Fastcyklingstimulerer og forbedrerdithjerte, lunger og cirkulation, reducerendeditrisiko for hjerte-kar-sygdomme.Cyklingstyrkerdithjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer blodfedtniveauer.

Hvad sker der, hvis du cykler hver dag?

Kardiovaskulære sygdomme inkluderer slagtilfælde, forhøjet blodtryk og hjerteanfald. Regelmæssig cykling stimulerer og forbedrerdithjerte, lunger og cirkulation, reducerendeditrisiko for hjerte-kar-sygdomme. Cykling styrkerdithjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer blodfedtniveauer.

Er cykling for let?

Cyklingerlet-virkelig let. Det er stadig værd at bemærke det for at lavecyklinghårdt måtte de opfinde et 2.000 mil løb, der tager ligesom halvdelen af ​​sommeren og dækker hele Frankrig. Sammenlign det med noget, der faktisk er hårdt, som caber tossing, som du aldrig lægger op til tre uger, uanset hvordan du prøver.28. feb 2019

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960