Vigtigste > Cykling > BMW mountainbikes - hvordan man løser det

BMW mountainbikes - hvordan man løser det

Er BMC mountainbikes gode?

At være et præstationsorienteret brand,BMCer stolt af sin teknik ogrammeteknologi. Dissecyklerarealgodtvalg, hvis du er mere interesseret i at finde en topenderammeog opgradering af komponenter, mens du går, eller dybest set, hvis du er mere generet aframmeend logoet på skifterne og bremserne.





10 Pinkbike-point for alle, der kan finde det bedste akronym for, hvad BMC står for. Sarah, ved du hvad det egentlig står for? De er ikke særlig kreative derovre. - Cykelproduktionsselskab.

Vi syntes, det var lidt mere spændende, så hvis du har noget mere spændende end det, så lad os det vide, de vil sandsynligvis ændre det baseret på Pinkbike-kommentarer - det tror jeg ikke, de gør. (Sarah griner) (ophidset technomusik) - Hej alle sammen. Mit navn er Sarah Moore, og vi er her på Sun Coast for en anden Value Bikes Field Trip Review.

For mig er dette BMCs totaktsaluminium, der sælger for $ 1.600. Vi tester det i hardtail-kategorien. BMC har haft nogle af de hurtigste langrendsløbere på deres cykler i årevis.



Inklusiv to gange olympisk mester Julien Absalon og nu har de netop underskrevet nuværende verdensmester Pauline Ferrand-Prevot til værdicyklerne. Denne cykel ser hurtig ud, bare stop, BMC siger, at den er til at oprette personlige rekorder i op ad bakke og til at køre Velegnet til dit lokale langrendsspor. Rammedetaljerne inkluderer intern kabelføring, der føjer til dette slanke udseende.

Og der er også en gevindbøjle med gevind. Den kommer i små størrelser gennem ekstra store, alle med 29 tommer løbere. Ingen af ​​disse cykler leveres med sædeposter, der kan sænkes ned, hvilket sparer omkostninger, men det er heller ikke ualmindeligt, at en langrendscykel ikke har en sædepost, der kan sænkes ned.

Nogle af disse $ 10.000 cykler, Trek Supercaliber, Cannondale Scalpel, jeg testede i langrendstesten, kom også uden dropper-indlæg. Denne cykel leveres med denne slamstamme og intet headset-afstandsstykke, som langrendsløberen bestemt vil kunne lide. Du kan ikke dreje styret med denne cykel.



På den ene side er det en langrendscykel og på den anden side en integreret gaffelprop, hvilket betyder, at dit styr ikke vil dreje mere end 90 grader. Lad os komme til geometri. Med en 67 graders rørvinkel og en sædevinkel på 75 grader lyder det måske ikke så aggressivt, når vi sammenligner det med de andre trailcykler i denne kategori.

Men hvis vi ser på de langrendscykler, vi havde i den sidste feltprøve, er det faktisk halvdelen af ​​graden løsere end den specialiserede Epic, som vi sagde var den mest banebrydende geometri af alle. Der er to aluminiumsversioner af totakten med priser, der starter på $ 1.200. Hvis du vil have en kulstofversion, er der fire at vælge imellem med priser, der starter på $ 2.200.

Vores testcykel her er BMC Two-Stroke AL ​​One, der kommer med en Rock Shox Recon, hundrede millimeter gaffel med en lockout på styret.Den har et SRAM NX, SX blandet drev, Shimano Deore-bremser og Vittoria Barzo dæk med en bredde på 2,25. Det koster $ 1.600 og vejer 27 pund, 12 ounce.



Det er nok til detaljerne. Lad os dykke ned i, hvad du virkelig vil vide om, hvordan det går på stierne (musik) - Hvad skal du gøre med denne cykel, inden vi rammer stierne? - Så du opsatte Rock Shox gaffel i henhold til numrene i deres Trailhead app. Så praktisk app, de har, du kan bruge dem der.

Og så satte vi dækkene op til 21,23 PSI, ligesom vi gjorde på alle andre cykler - jeg har dog et spørgsmål. For at BMC skal ankomme her, er det absolut smækket med stammen og uden et headset-afstandsstykke.

Så hvis du ville have styret højere, har du ingen muligheder. Bare gør din yoga. Jeg vil køre på denne cykel - Åh dreng. (Mike griner) (blød musik) - Okay, Sarah.

Så BMC tæller denne ting som en langrendshardtail på indgangsniveau. Så selvfølgelig skal det være godt på stigningerne. Jeg mener, det ser hurtigt ud bare at sidde der.

Hvad sker der? - Ja, det ligner bestemt den hurtigste cykel af alle hardtails, vil jeg sige. Og du ved, det ser ikke bare ud, det klatrer rigtig godt. Og du ved, det virker fjollet at sige, men det er den mest effektive af hardtails på stigningerne - jeg synes dog ikke, det er fjollet.

Så tydeligvis har den ingen baghjulsophæng, så den vil føles hurtig, men den position, den sætter dig i, tror jeg, det er hvad du mener mere, den position, den sætter dig i, tilskynder dig til at komme hårdt ind for at træde på pedalerne. Jeg stod bag hende. Så jeg ved det. - Ja.

Så når du er i den lave position med den lange stamme, er alt, hvad du virkelig vil gøre, at træde på pedalerne, du ved, og det gør et let job, du ved, blid via ferratas. Du ved, dine enkelte stier snurrer. Og selv med den lange stamme er styringen stadig præcis, og den vil bare klatre.

Du ved, det gør klatring til en sjov ting at gøre. - Så Sarah, du sprang tilbage og imellem denne BMC og denne Vitus. De er meget forskellige cykler, der er lavet til meget forskellige ting for at være retfærdige.

Men fortæl mig, hvordan de to kører på det enkelte spor, når det bliver lidt smallere og lidt langsommere - ja. Jeg mener, du kunne se på dem og sige, at du ved, at hardtail er en ting, hvordan kan du føle dig bedre end den anden? Og det er den geometri på denne BMC, der bare er mere aggressiv, og det er bare, at du vil træde på pedalerne, når du sidder på denne cykel. Og det er sjovt, når du skifter frem og tilbage mellem Vitus og BMC, Vitus føles så oprejst.

Næsten som dig lavede jeg en vittighed, mens jeg kørte den. Pludselig er jeg på hybrid - Din justerbare stamme var for høj - Ja. Jeg var nødt til at sænke stammen, du ved - sænk den lidt. - Så ja, dette er en mere traditionel cykel, mens BMC bare føles lidt, bestemt meget mere aggressiv. (blød musik) - Okay.

Så BMC er naturligvis en cross-country-fokuseret hardtail. Langrendsløb løber stadig ned ad bakke, og langrendsløb kan stadig vindes eller tabes i nedkørslen på en cykel med en mere traditionel fornemmelse af den, selvom den har forholdsvis progressive langrendstal. For langrend er det en 67, 67-graders styrevinkel på forsiden af ​​tingen.

Jeg mener, jeg har kørt mange ældre langrendscykler, der var ligefrem skræmmende. - Selv Canyon Lux, vi red, havde en hovedrørvinkel på 70 grader. Så det er en stor forskel på cykel. - Ja.

Så jeg gætter på, hvad vi siger er, at ja, selvfølgelig er growleren mere i stand til nedstigninger, væsken og vitus - det er ikke engang en rimelig sammenligning - det er ikke et sammenligning af æble til æble - ja. Med hensyn til håndtering, hvis denne cykel havde en dropper-post, ville det være en rigtig sikker nedstigning for en langrendscykel. - Men det lyder som om du siger, at hvis denne ting havde en dropper-post, er det ikke geometrien, der holder BMC tilbage i nedkørslerne, er det? Hvad hvis vi taler om langrendscykler, mener jeg, det er en bemærkelsesværdig ting, ikke? - Ja.

Og det er bestemt mere anstrengende end de fulde affjedringscykler, vi testede i nedkørslen. Og du skal vælge dine linjer mere omhyggeligt. Hvis du kører hårdt, jo mere sandsynligt er det dig, du ved, sparket offline, men hvad det er - tale for dig Sarah.

Jeg havde ikke alle dette problem med growleren. (griner) Men hvis vi bare taler om langrendscykler, mener jeg, det er en dygtig nedstigning til uanset hvad det er, baghjulsophæng eller ej, okay Sarah, lad os afslutte nedkørslen på BMC og komme til denne ting til husk som en langrendsløbecykel. Hvad er dine sidste tanker om denne ting? - Ved du hvad, hvis du går af en ældre langrendscykel og skifter til denne ting, vil det gøre en betydelig forskel.

Ligesom det bestemt er en langrendscykel, der klarer rigtig godt i nedkørslen. Og det er ikke rimeligt at sammenligne det med en Rocky Mountain growler eller noget andet. Det er meget mere effektivt på stigningerne, og det er hvad du får på nedkørslen. (blød musik) - Okay.

Lad os komme til komponenterne, og lad os starte med, hvad du kunne lide først, Sarah - Jeg kunne virkelig godt lide Rock Shox rekognoseringsgaffel, 100 millimeter rejse, men det fungerer rigtig godt. Og hun har også monteret et styr, lockout. - Alle er ude. Der står 'Lockout på styret'? Du har ikke brug for det, men-- Til det formål synes jeg, det er fornuftigt, at du vil være i et langrendsløb og låse din gaffel ud.

Du vil være effektiv. - Korrekt. Nemlig.

Så hvad er andre ting ved denne cykelkomponent, der giver mening - Jeg tror, ​​at disse dæk giver mening, at du ved, at den ruller hurtigt. Du får helt sikkert en fornemmelse af, at du ikke har brug for et bredere dæk på stigningerne, typen af ​​cykel. - Okay.

Lad os tale om de ting, som du ikke kunne lide lige nu, hvad komponenterne angår, hvad var det? - Du ved, at den har en blanding af SX og NX, der fungerer godt, men ikke så god som Deore 12-hastighed og ergonomien med, hvordan skifteren fungerer, det er bare ikke så let, når du bruger disse Shimano-bremser er parret - Ja. Det er sagen her. Denne, denne skifter, den ligger lige på Shimano-bremsen, og det er lidt svært at komme til, ikke? Ja.

Og jeg husker det fra den sidste værdi-ekskursion, vi gjorde. Ergonomi, jeg mener, når du køber en startcykel, får du ikke en, så det er lidt svært at sammenligne BMC med de andre hardtails, fordi de ikke ligefrem er æbler til æbler, er de Sarah? BMC har meget forskellige intentioner end disse andre cykler - ja, det kommer ikke med en dropper-post. Så hvis du tilføjer en af ​​disse, er det mindst $ 200.

Og den anden ved du, når vi sammenligner den med de andre sammenligningscykler, har den denne SX, NX-drivlinje, der ikke har så god ergonomi og mindre god skift end nogle af de andre cykler, der kommer med 11- eller 12 - Gear Deore-drev er udstyret - Ja. Det virker bare. Det gør sit job, og det er ikke nødvendigt at ændre det, hvis det fungerer godt.

Men jeg mener, der er ingen tvivl om, at disse ting ikke føles nogenlunde nær så smarte, især når du er elektrificerende. hvad jeg mener, det er en cross-country racercykel på niveau - så du skifter sandsynligvis under elektricitet - nøjagtigt. Ja. (blød musik) - Jeg synes, det er en fantastisk langrendscykel på entry level, for nogen, der bare kommer i racing.

Det vil være et godt valg, ikke for dyrt, og du kan få god geometri uden at bryde banken. - Ja. Og jeg tror, ​​det er den største fordel ved denne ting, at den bruger temmelig progressiv, tværretningsorienteret geometri.

Og jeg kender disse tal, de ser ikke så godt ud på papiret, men for en langrendscykel er det bestemt den mere progressive side. Så for prisen på cyklen får du bestemt en tendensindstillende geometri. - Og den anden fordel er, hvor fantastisk det føles at klatre op.

Det er super effektiv, aggressiv holdning, dæk ruller hurtigt. - Farvel Sarah, jeg ser dig deroppe og venter på mig deroppe. (blød musik) - Men når vi kommer ind i ulemperne, mener jeg den følelse på nedstigningen.

vandoptagelse i kroppen

Det vil ikke være sådan, ved du, du går ikke så hurtigt på nedkørsler som med nogen anden trailcykel. - Men det siger sig selv. - Ja.

Jeg mener, det er stadig en ulempe - det er stadig en ulempe. Men jeg tror, ​​at meget af cykelens potentiale kunne låses op bare ved at sætte den forbandede sadelpind på cyklen - I hvert fald, hvis du vil gå ned ad bakke, skal du opgradere til en dropper sadelpind. - Ja.

Den anden ting, vi sandsynligvis skal nævne Sarah, denne ramme har mange rigtig gode funktioner. Jeg synes, det er den bedste cykel herude. Det kommer ikke med meget rammebeskyttelse, så du bliver nødt til at tilføje nogle som du gjorde. (blød musik) Okay.

Det er tid til at afslutte det her med denne BMC. Sarah, hvad syntes du? Hvad er dine sidste tanker om denne ting? - Nå, BMC promoverer denne cykel som en cykel, du vil jage nogle op ad bakke op på, gå til dine lokale langrendsløb, og jeg vil sige, de er spot on. Dette er præcis, hvad jeg, du ved, vil anbefale til en ven, hvis de ønsker at komme ind i langrendsløb uden at bryde banken, og det har gode geometri-tal, bare tilføj dette dropper-indlæg, og du kan tilføje et langrendsløb og få til toppen virkelig hurtigt med denne bar mountain lockout, road bike.

Okay, så det er det for BMC totakts AL One. Hold øje med flere artikler og rundbordsdiskussioner. Vi vil tale om, hvordan disse cykler fungerede, og sammenligne dem endnu mere, sørg for at du kan lide dem og abonner, og vi ses i næste artikel. (Blød musik)

Hvad står BMC-cykler for?

Cykelfremstillingsvirksomhed

Hvad er det bedste mountainbike-mærke i Filippinerne?

BMC STÅR FORBIKE FREMSTILLINGSSELSKAB OG DET ER HVAD VIGØRBEDST. Uanset om det er på vej, bane eller sti, professionel atlet eller weekend kriger, er det vores mission at producere den bedste cykel i hver klasse.

Nogen råber mod katten dernede. (ler) - Marbles kommer hjem - Marbles er et rigtig godt navn, jeg ved, jeg tænkte bare på det. (glad musik) - Hej alle sammen, vi er her i Sedona, Arizona for Pinkbike Field Trip 2020.

Jeg er James Huang, Global Tech Editor for søsterpublikation CyclingTips. Vi er her med Mike Kazimer, Mike Levy, og vi taler om cykler i kategorien under $ 3.000, Commencal META TR, Santa Cruz Hightower og YT Jeffsy, og så har vi en hardtail, Norco Torrent . Folk, hvad synes du om disse cykler? - De er alle ret solide muligheder for under $ 3.000.

Der er ikke nogen, der ikke er værd at købe. Ja, jeg tænker på den billigere kategori, cyklerne til en værdi af $ 2.000 og derunder, der var nogle overraskelser. Men her skal $ 3000 alle disse cykler fungere rigtig godt, og jeg mener, de gør. - Så hvad er din favorit så? - Så af de fire ville jeg sandsynligvis læne mig mod Commencal Meta-geometrien, der fungerede bedst for mig, det føltes også mest solidt for mig.

Ja, og du kan få to flasker på, du ved hvad jeg synes om det. - Ville det ikke være bedre, hvis du havde tre? - Det ville altid være bedre eller fire. - Hvis du bare kunne tage en cykel med fire. - Ja, hvis kun. - Hvis kun. - Ja, jeg tror, ​​jeg er på samme side, ville vi på en eller anden måde være enige om et par for mange ting efter min smag. - Det er underligt, jeg ved det. - Men ja, begyndelsen skete også for mig, bare en solid lille tank af en cykel.

Du ved, det er 130 miles rejse, men det føles som mere end det. Men det pedaler godt, klatrer godt, alt hvad du vil have. Og prisen er også ret fair. - Geometrien var ret solid dengang? - Ja, så du kender alle cyklerne i den kategori, de fire cykler, godt undtagen touring, det er lidt af en outlier, men alle disse tal er omtrent i samme rækkevidde.

Så det handler mere om, hvordan cyklen faktisk føles på stien, tæller godt og solidt, og jeg kunne godt lide det - så hvilken var din mindst favorit blandt publikum? - Det er virkelig et hårdt opkald. Som om jeg havde alle fire i træk, kunne jeg få fat i en og være glad. Som her i Sedona ville torrenten være den mindst tilbøjelige til at blive grebet.

Bare fordi det er en hardtail, en lang, løs hardtail. Trailridning her har tendens til at have mange op- og nedture og zigzags, så jeg havde bare lyst til at gøre det. - Ikke at torrenten ikke er det.

Det er ikke så godt som de andre cykler, det er bare en fladere, tungere, længere cykel. Det er en 480 millimeter med en 64 graders styrevinkel. Jeg mener, at hvis der var en lavt niveau hardtail, er det, og det vil være fantastisk mange steder, bare ikke godt i denne særlige indstilling.

Ja, jeg er enig med Kazimer. Se på dette, Kazimer, vi er enige. - Ja, og denne torrent har den bedste gaffel og bremser på alle testede cykler.

Drivlinjen er en GX-drivlinje, så du har en lidt pænere og mere raffineret fornemmelse af den end SX- og NX-drivlinerne. - Ja, så der er det at overveje, du ved, det er som om du får en hardtail-drev, så det er ikke til alle sammen. Hvis du er vild med hardtails, kan du tjekke dette udvalg af cykler, og du kan spare mange penge ved at gå denne rute. - Ja, du ville ikke vælge Norco bare fordi du får flere dele til det, du vælger Norco fordi du selvfølgelig vil have en hardtail - ja jeg mener, hvor mærkbar er alle disse forskelle? - bremserne og gaflen? ja - rigtigt, fordi du får en ultimativ lyrik og koder på norco og ja. - Ja, du kan fortælle på de fleste af disse cykler, gaffel og bremser er dele, der er værd at opgradere på et tidspunkt, og når de dukker op i torrent dybest set god og ting det minder dig om, at det er der er en forskel. - Nå, til den pris får du meget, men du giver stadig.

Der var cykler i denne gruppe, som du gerne vil have med hjem, men måske vil vi opgradere et par ting senere. - Ja, de fleste af dem? Trailcyklerne har to stempelbremser, hvilket er meget nyttigt til en trailcykel. Du kan ikke rigtig bebrejde dem for det, især dem med de store rotorer.

Men jeg tror for mennesker, der bor meget hurtigt på steder med meget tab af højde, som Kazimer og mig, i BC, vi klatrer lidt, og så går vi lige ned hele vejen. Det kan være værd at bruge stærkere fire stempelbremser eller i det mindste større rotorer - ja de har større? Rotorer som Jeffsy's Commencaland kommer begge med en 200 millimeter frontrotor. Bare dejligt at se, men det er, at Commencalin især har niveau T-bremserne, det er to stempler, faktisk er Jeffsy cirka $ 400 billigere end Commencal, den kommer med disse guide fire-stempelbremser.

Men for mig kan jeg godt lide begyndelsen, men jeg vil opgradere bremserne - hvad med værdien? Jeg mener, to af disse cykler er tilbage lige til forbrugeren, ligesom vi havde i budgetkategorien på $ 2.000. Og så er de to andre normale murstencykelbutikker. Og alt hvad du skal tænke på - Ja, selvfølgelig skal du tænke på service, for eksempel hvis du køber noget i posten, der leveres til dig, skal du bygge det, du bliver muligvis nødt til at tage sig af det.

Men mange af disse butikker er nu mere fokuserede på service end salg. Så jeg tror, ​​der er meget mindre stigmatisering nu end at gå ind i en postordercykelbutik, når du kan spare, hvordan kan du bebrejde nogen for at ville spare $ 500, 600 eller endda $ 1.000 og stadig få en cykel, som han vil ride hårdt. - I kategorien $ 2.000 sagde vi, at hvis du kan klare at bruge nogle få hundrede dollars mere, får du meget flere cykler.

Er det stadig tilfældet her? - Mig synes det bliver mindre vigtigt, at du tænker på at opgradere disse cykler, og de har opdelt disse cykler i kategorien to og tre store, bare en slags naturlig linje af den slags udviklede. Og der er en stort set stor forskel. Der er mindre her end der skal eftermonteres.

Bare gør dig klar til at gå lige ud af kassen, og du behøver ikke tænke på at bytte dele med det samme. Kender du alle disse fire cykler, vil jeg sige, at YT Jeffsy tilbyder den bedste værdi for pengene. Jeg mener, $ 2300 er svært at slå, da intet behøvede at blive opdateret med det samme, det fungerer fint.

Det er et bevis på, hvad du kan få ved at tage denne direkte forbrugerrute. - $ 2300, ligesom fem år tilbage, og se hvad du ville få for $ 2300, og jeg ved, at alt er gået videre, og nu er alt bedre, men det er latterligt. Men du kunne købe denne Jeffsy eller Commencal og bare køre den i årevis og udskifte dæk og bremseklodser, og når tingene slides, og du bryder dem.

Du har ikke brug for fem $ 6.000 cykler. Jeg tror ikke, jeg ville være hurtigere, for at være ærlig, med en dyrere cykel på en masse af disse nedadgående ting her - Ja, jeg mener, du sparer lidt vægt, og summen af ​​delene kan føles bedre på Formance siger du, at der virkelig ikke er meget at vinde - ja geo er det vigtigste, og geometrien er der - okay, her er vores tanker om $ 3.000-værdikategorien ved 2020 Pinkbike Field Trip i Sedona, Arizona , hvis du vil have mere klik på Abonner. Og hvis du er nysgerrig efter gruscykler, så tjek Cyclingtips Field Test, vi gjorde her i Sedona i sidste uge.

Hvad er det bedste mountainbikefirma?

10Bedste mountainbikesiFilippinerne
  • SAVA dæk 300.
  • Kamp 590-DMountainbike.
  • SAVA sejlerMountainbike.
  • Vmax LH foldningCykel.
  • FoldeCykelAB2006-TLS13 Fritid Aleoca.
  • Battle Excellence-670.
  • PhoenixMountainbike.
  • 21-trins Phoenix ungdomscykel.

Mountainbiking har udviklet sig meget i en historie på omkring 40 år. Der er nu alle mulige discipliner, der falder ind under den mountainbike-paraply. Så vi troede, det ville være et godt tidspunkt at forklare alle de forskellige typer cykler og deres intentioner til brug.

Så lad os starte med langrendscykler. Dette er Canyon XC, langrendscykel. Det er her vægt er virkelig vigtig.

Så det er en kulfiberramme. Disse cykler er ofte 29er, fordi de har den ekstra klap. Så når du først er kommet på forkant, kan de køre rigtig godt.

Som jeg sagde, er vægt virkelig vigtigt, så det handler om at være så let som muligt, fordi fitness og hastighed er virkelig vigtig. De ruller rigtig hurtigt. De tilbyder ikke stor punkteringsmodstand, men vigtigere er de virkelig hurtige dæk.

Cyklerne har relativt stejle styrevinkler, så de er smidige ved lave hastigheder og også gode til klatring. Du har den lange stamme og lave styr for at holde vægten på forhjulet, så du ikke laver for meget hjul, mens du klatrer. Dette er en cross-country-cykel med fuld suspension, noget folk vil køre i maratonløb, sandsynligvis længere afstand end den rene fuldblods-langrendscykel.

Den fulde affjedring er en mere behagelig køreoplevelse, du får lidt mere greb om bagdækkene. Dæksporene er lidt bedre. Det er klart, at gevinsten er lidt mere vægt.

De har normalt enkelt- eller dobbeltkæder, sandsynligvis mere duplikat end den rene langrendscykel, da du vil køre længere på denne cykel. Igen er ideen stadig en let, hurtig cykel - så skaler nu op, hvad jeg vil kalde en generel trailcykel. De har tendens til at have alt fra 120 til 140 millioner rejser, som denne cykel er.

De har tendens til at være overbygget på en trailcykel. Du kan se, at det er meget klodset omkring hovedrøret her såvel som drejepunkterne at tage denne straf. Derudover har den en længere akselafstand i forhold til en langrendscykel og er derfor mere stabil i hastighed, kan køre ned ad bakke mere behageligt, men også her klatrer den ikke lige så godt dropperpost, også en rigtig cool funktion. - Hvis du øger skalaen en smule igen, er dette en fjederafbøjning på 160 millioner.

Så du har en rigtig god alpincykel, der også klatrer. Igen vil vi have, at cyklen skal være virkelig aggressiv, så vi har større, klodset dæk, der er mere punkteringssikre, men igen er belønningen, at de er tungere - Slopestyle-cykel. Hovedfaktoren bag dette er, at virksomheder stadig fremstiller cykler med 26 tommer hjul, gammel teknologi hele vejen til trailcykler og downhill-cykler, men disse fyre kører stadig 26.

Der er ikke behov for større hjul. Jeg tror, ​​det gør cyklen mere manøvredygtig i luften, fordi den har de mindre hjul. Kort rejse, sandsynligvis kun 100 millioner, bare for at tage bumpen af ​​de massive spring, når de lander hårdt.

Som du kan se, har de en lav standoverhøjde og en lille ramme, så du nemt kan bevæge dig rundt på cyklen for at udføre alle de tricks, de gør. Virkelig lavt sæde bare for at få det ned og ud af vejen. - En fed cykel.

Oprindeligt blev disse hjul udviklet til kørsel på sand som i dag og på sne. De store dæk giver dig den opdrift. Disse bøjler er 4,8 tommer brede.

Sammenlign det med dit gennemsnitlige mountainbike-dæk, måske 2.2, 2.4.

Så de er dobbelt så brede. Du behøver ikke engang et cykelstativ for at komme op på stranden i dag. Cyklerne er egentlig kun konstrueret omkring disse hjul.

De er så brede, at de forreste og bageste ender af gaffelen er brede nok til at passe ind i det større nav og det store dæk. For det meste er disse cykler hardtails eller endda helt stive som denne cykel, og de bliver mere populære. Du kan se disse ude på stierne og væk fra sneen og sandet. - Downhill cykel.

Absolut meget begrænset brug af, hvad du kan gøre med denne cykel, der udelukkende er designet til det hårdeste terræn, top til bund, ned ad en bakke. Som du kan se, ekstremt overbygget, helt ned til forgaflen, som er en tredobbelt klemme, der ligner en motorcykel, meget store, aggressive dæk, superstærke, ofte rørløse. To hundrede millioner ture, foran og bagpå, handler normalt om ballpark.

En meget flad styrevinkel, så du føler dig komfortabel ved stejle nedkørsler, virkelig lang akselafstand, så cyklen er super stabil ved høje hastigheder. Et bredt styr, op til 800 møller, hjælper også med at give cyklen ekstra stabilitet. Du kan normalt finde et 26 'hjul som dette her, eller for nylig fremstiller producenter dem i 27,5' hjul - en hardtail.

De kommer i alle forskellige former og størrelser, 26-, 27,5- og 29-tommer hjul. Stållegering, kulstoframme, åbenbart ingen baghjulsophæng, og de har ofte en affjedringsgaffel.

De er ofte de billigste mountainbikes og er den nemmeste måde at komme i gang i sporten. Det meste af tiden kører folk på en hardtail som deres første cykel. Og de er stadig sjovt.

Jeg vil sige den ydmyge hardtail, men der er stadig plads til disse cykler - så lad os gå. Det er det for vores 'hvilken mountainbike for hvilken disciplin'. Vi fik faktisk ideen til denne artikel fra kommentarerne i et af vores DirtShed-shows.

Så glem ikke at efterlade dine kommentarer nedenfor. Vi læser dem alle - jeg forestiller mig, at du gerne vil se flere artikler her på GMBN. Så hvis du klikker op her, vil du se min artikel om 'Suspension Explained' - og hvis du klikker dernede, kan du se 'Are Fatbikes Funny?' - Er de sjove? - De er sjove.

Giv os tommelfingre, hvis du kunne lide artiklen. Tommelfinger op som. - Og klik på os og hardtailen for at abonnere på GMBN.

Er BMC bedre end Trek?

BMCcykler er fantastiske og meget unikke. Du skiller dig ud i mængden, hvis det er vigtigt for dig. De er meget stive og har ret aggressiv geometri sammenlignet medTrekMadones dog. Test ride dem begge, da jeg vil vædde på, at de føler sig ret forskellige.12. jul. 2011 r.

Hvor fremstiller BMC deres cykler?

Hele produktionsprocessen - fra starten af ​​en nycykel, igennem tildensdesign, prototyper, test, iterering og hele vejen til det endelige produkt - sker i vores Impec Advanced R & D-laboratorium i Grenchen, Schweiz.

Er BMC-cykler fremstillet i Kina?

G&M Carbon Components skaberBMC. Pinarello rammer erlavetaf Carbotec Industrial fra Taiwan ogKina, inden for kulstofindustrien siden 2004.20. feb 2017

Findes BMC?

I maj 2013BMCmeddelte, at det blev erhvervet af en gruppe af større private equity investeringsgrupper for $ 6,9 mia. Processen blev afsluttet i september 2013 og virksomhedenerikke længere børsnoteret. Det blev meddelt den 2. oktober 2018, atBMCblev erhvervet af KKR, et førende globalt investeringsselskab.

Er decathlon-cykler fremstillet i Kina?

Detcyklererproduceretaf flereproducenteri Asien og Europa. I 2010 er en lille del af samleprocessen flyttet til Frankrig. De sælger ogsåcykeltilbehør og dele til budgetpriser.

udendørs cykling

Hvor er BMC-cykler bygget?

Hele produktionsprocessen - fra starten af ​​en ny cykel til design, prototyping, test, iterering og hele vejen til det endelige produkt - sker i vores Impec Advanced R & D-laboratorium i Grenchen, Schweiz.

Hvilken slags cykel er BMC-cyklen?

Schweizerne kender deres bjerge og håndværk. BMC kombinerer denne knowhow med resultater fra sit eget forskningslaboratorium, Impec Lab, for at producere unikke cykler.

Hvordan finder jeg en forhandler til en BMC-cykel?

BMC er for alle Registrer din BMC-cykel Mountain BackMountain Langrendsti All-Mountain All-Terrain Kids Hvilken størrelse er jeg? Test en cykel Find en forhandler BMC er for alle Registrer din BMC-cykel Lifestyle BackLifestyle Road Sport All-Track City Hvilken størrelse er jeg? Test en cykel Find en forhandler BMC er for alle Registrer din BMC cykel E-Bike AMP

Hvornår begyndte BMC at lave tidskørecykler?

BMC kombinerer denne knowhow med resultater fra sit eget forskningslaboratorium, Impec Lab, for at producere unikke cykler. Siden 1994 har BMC landevejscykler, mountainbikes og tidskørsel cykler vundet løb som Tour de France, verdensmesterskaber i forskellige discipliner og adskillige Ironman mesterskaber.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fransk held og lykke charms - hvordan man løser

Hvad er de 7 heldige charms? Føler du dig heldig? 7 historiske held og lykke charms forklaret Firkløver. Ifølge legenden går firkløverets held tilbage til Eva, som angiveligt bar en ud af Edens Have. Hestesko. Lommelygter. Kaninfod. Farven grøn. Nummeret syv. Penny.9. 2016.

Pakke velkomstpakke 2017 - praktisk løsning

Hvad er inkluderet i parabol velkomstpakke? Hvad angår kanaludvalg, tilbyder Dish Welcome Pack 40+ kanaler Dish Welcome Pack (ca. $ 19,99 / måned) TLC.RT.ICTV.Epic.Discovery Family.CCTV NEWS.MSNBC.The History Channel.1. 2021.

Betal for at spille tyveri - bæredygtige løsninger

Hvor mange penge tjener du på 99 tyverier? Den første er en smule mere en pengeindtjeningsmetode, og du kan gøre dig selv omkring 50 000 100 000 GP i timen ved at gøre dette. Det er tyveri fra mesterlandmændene. Det bedste sted at gøre dette ville enten være i Ardougne nær landbrugsområdet eller i Draynor Village. Du får ca. 20.000 25.000 XP i timen. 26.10.2020

Gennemsnitligt tempo for halvmaraton - hvordan man løser

Hvad er et godt tempo for en halv maraton? At køre en sub 2 time eller 1:59:59 halvmaraton betyder at opretholde et gennemsnitligt tempo på 9:09 minutter pr. Mil, hvilket betragtes som en respektabel halvmaraton tid blandt løbere. Meget konkurrencedygtige løbere sigter mod hårdere mål som en halvmaraton på 1 time og 30 minutter (6:51 minutter pr. Kilometer tempo eller hurtigere).

Platform hamstring dias - svar på problemerne

Hvordan laver man en hamstring dias? Trin 1: Læg på ryggen med dine ben udstrakte og placer en møbelglider under hver hæl. Hold dine skuldre og hoved presset ned i gulvet, mens du kører dine hæle ned og dine gluter op, så din røv, lænd og ben kommer op fra gulvet.

Tænder gør ondt, når du løber eller hopper - hvordan man beslutter

Hvorfor gør min tand ondt, når jeg hopper eller løber? En af de mest almindelige årsager til tandpine er følsomhed. Når du går eller løber, passerer luft gennem din mund; ekstrem følsomhed udløser tandpine. Så sammen med at spise og drikke varme og kolde ting er luften også en årsag til følsomhed og forårsager smerte.