Vigtigste > Cykling > Byg dit eget cykelsæt - svar på problemerne

Byg dit eget cykelsæt - svar på problemerne

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Somtiltommelfingerregel, hvisditbudgettet er under $ 1000 eller endda $ 1300, komponent- og kvalitetsmæssigt får dutilmeget bedre aftale at købe en samletcykel. Faktisk sammenligning af en samletcykeltiltilgør det selvbyggevil medføretilpræ-bygget mulighed erbilligerei 99% af tilfældene.





(dramatisk musik) - Velkommen til Ask GMBN Tech, dette er vores 30. show, så dette er fantastisk. Det er et ugentligt show, hvor du kan sende dine spørgsmål om tekniske mountainbike-ting. Og forhåbentlig kan vi give dig et anstændigt svar: Lær at forstå cykler.

For at modtage dine lister skal du sende dem til e-mail-adressen nederst på skærmen eller tilføje dem i kommentarerne nedenfor. Brug #askGMBNtech, så du kan gøre din identifikation til en leg. Så at hoppe lige med Elias Sandell er ulempen ved at bruge en syv-, otte-, ni-, ti-vejs kædeafbryder og en 11-trins kæde? Jeg har en i en take-set og ved ikke, om jeg skulle bruge den.

Dybest set ligner de stort set Eliasthe med kædeværktøjer, men kæder er selvfølgelig meget forskellige. En 12-trins kæde er meget smallere end en kæde med syv gear. Dybest set vil det gøre meget mere.



Det er, jeg har flex indbygget. Det kommer mellem alle disse mindre gear, og du kan gøre meget mere end en ældre syv-trins kæde. Mens hun nu kan bryde næsten enhver kæde, samle dem igen eller sætte dem sammen igen med ethvert kædeværktøj, kan det være lidt vanskeligere at køre en stift, hvis du bruger den forkerte kompatibilitet på et kædeværktøj, for hvis kæberne ikke er korrekt justeret Kør ikke pennen igen.

For eksempel, hvis jeg holder denne park nu, viser jeg dig, hvad jeg mener med det. Hvis jeg bare fortryder at du vil se her, at kæberne på denne faktisk er bevægelige, og det er fordi den er kompatibel med stort set alle kædestørrelser. Jeg mener, jeg tror, ​​der er to eller tre, at det er uforeneligt med, jeg tror sandsynligvis, at de er Campagnolo-ting, fordi de er lidt bizarre.

Det er et italiensk firma, der laver ting, der er lidt anderledes. Men dette er kompatibelt med 12-trins kæder baglæns hele vejen ned, så det væsentlige gør hele forskellen. Nu afhænger det af kæden, der er fremstillet af store producenter som Shimano, Park, Topeak osv. Generelt er stort set meget, men der er et helvede mange emoner på markedet fra andre mennesker.



De er lidt vage, og hvad hun sælger er en otte-trins hastighed, men du kan finde ud af, at det fungerer rigtig godt klokken 10 og 11. Og det er noget, du ikke ved, før du rent faktisk prøver det og ser, om det er selv- justeret. I det væsentlige, hvis det er justeret, og det fungerer, glade dage! Du kan bruge den til at opdele og tilslutte kæden igen.

Husk, at det er meget lettere og potentielt sikrere at bruge tilstødende hængende links i disse dage. Nu kan disse passe til de fleste kæder på markedet, og det er lige så let som at dele en kæde, indtil du stort set har to identiske led. Indsæt og træk hovedledet tilbage.

Det er dybest set et meget simpelt værktøjsfrit system til at slutte sig til en kæde. Og det er også meget sikkert, for lad os bare sige på kæden, at du har et ydre sted, og du har et indre sted, og du har ruller til midten. Når du nu bruger kædeværktøjet på kæden til at forbinde kæden igen, skal du placere kæden i kæberne her og køre tappen helt tilbage.



Men stiften skal gå helt ind i den anden ydre plade, og hvis den ikke er helt ind, er det et svagt led i kæden. Og det er et spørgsmål om tid, før spændinger, der springer ud og dybest set bryder din kæde. Hvis kæden går i stykker under pedalerne, er du måske heldig.

Du kunne bare sætte dig ned. Det klikker, og der sker ikke noget, undtagen besværet. Hvis din kæde går i stykker, når du kører på lasten, som f.eks. Sprint fra sadlen, vil du gå over styret, og det vil altid ske på det tidspunkt, du aldrig ville forvente, og det ville være et rigtig dårligt nedbrud.

Bare pas på. Sørg for, at dit kædeværktøj er justeret, og at du er klar til at gå. Næste op er rengøringen af ​​bremserensning af Raymond Paculan Hey Doddy gode artikler Tak Raymond Jeg vil gerne spørge, om jeg kan bruge kontaktrenser n rengøring af skivebremseklodser og skiver. Jeg vil også gerne vide, hvilket værkstedshåndklæde du bruger i dine vedligeholdelsesartikler. besvar det spørgsmål.

Ja, selvfølgelig, så dybest set har vi bremserensere her og nogle kontaktrensere her. De er meget ens og begge indeholder isopropylalkohol. Nu er kontaktrenser sandsynligvis den mindst stødende af disse ting.

Det vil sandsynligvis ikke rense dine bremseklodser såvel som en specialbremserenser, der indeholder flere opløsningsmidler. Men tydeligvis er fordelen ved en kontaktrenser, at du kan få den hvor som helst. Mange mærker gør kontakt renere, og det er naturligvis sikkert for dig at bruge det på elektriske ting som din bils tænding, når du måske har vand i det eller en slags? Antal cifre.

Og det er naturligvis sikkert for dig at bruge i kredsløb. Selvom den indeholder isopropylalkohol, er bremserenser lidt mere aggressiv, og selvom jeg er sikker på, at der er nogle, der er kompatible med elektrisk udstyr, tror jeg ikke det, denne er særlig, og jeg tror, ​​mange af dem vil være lidt for aggressiv til at bruge på nogle sarte plastik som f.eks. et printkort. Som svar på dit spørgsmål, ja.

Du kan bruge kontaktrengøringsmidler. Bremserenser er bedre, men i det væsentlige er isopropylalkoholen, hvad der er i dem og gør jobbet. Sørg også for at bruge gummihandsker til arbejde.

Du vil have en slags Nitrol-handske, fordi du ikke vil have, at disse ting skal komme i dine hænder for længe, ​​fordi det er ret groft. Og du vil heller ikke have, at olierne i din hud overføres til disse bremseklodser, fordi de kan forurene dem. Hvad angår værkstedshåndklædet, her er noget af det her; der er mange forskellige på markedet.

internt gearnav

De er alle ret industrielle. Denne særlige er lavet af et band kaldet Scotts. Du vil se dette i garager og i alle slags traditionelle værksteder.

Du kan købe det på handelssteder. Du kan købe det på Amazon, som vi gør. Men der er masser af forskellige mærker derude.

Grunden til, at vi kan lide dette over nogle af de massive ruller, du får, er, at disse større ruller har tendens til at være lidt blødere papir. Det går ikke så langt, selvom du får mere, men denne, jeg tror Scotts ting, de er virkelig ret hårde. Jeg kan især godt lide det.

Det er en af ​​mine favoritter, fordi det er ret nemt at genbruge. Så lad os gå. Scotts værkstedshåndklæde.

Okay, næste fra Isaac 232. Kunne du tråde bundbeslaget på en presset monteret bundbeslagsramme, så en gevindbundsbeslag kunne installeres? Nej, jeg tror ikke du kan. Med en gevindbeslag med gevind er lejerne normalt uden for boringerne.

Sidder uden for skallen, hele pointen med pressfit-systemet er, at lejerne er i nøjagtig den samme position. De er kun i skallen, som er større. Så du kan prøve at tråde denne skal, men intet vil virkelig ske, medmindre du har ødelagt din ramme.

Jeg er sikker på, at der kunne være en slags bodge-metode, men jeg vil bestemt ikke anbefale det. Jeg vil holde mig til den interferenspasning, den var designet til at være, og bare sørg for at installere den korrekt, og at du har strømløs kørsel. Okay, næste fra Eric Camacho.

Hej Doddy, som du ved i min sidste kommentar om, at min cykel blev stjålet. Ja, jeg husker sikkert, at jeg så dit navn nu. Jeg har tænkt på at bygge en cykel som din cykel.

Men hvad ville være bedre? Bygge en med dit eget udstyr eller købe en hel cykel og opgradere over tid? Jeg ville bygge en, men jeg har lyst til, at det tager lidt tid, lidt tidskrævende. Jeg elsker at høre dine tanker. Okay så baseret på den cykelbygning, jeg laver hver uge på tech-showet, husk, dette er kun til gavn for showet, ved du, det er gradvist blevet distribueret.

Hvis dette var min personlige cykel, ville jeg have gjort det i en enkelt session. Jeg ville ride den ting, der kørte. Faktisk ville det være halvt ødelagt nu.

Så jeg tager bevidst min tid, fordi der er meget bagved, og der vil være noget andet i de næste episoder. Men det betyder, personligt synes jeg at bygge din egen cykel er en af ​​de sjoveste ting. Jeg synes, at enhver cyklist, mand, cykel eller racercyklist skal gøre det engang.

Du skal bygge en cykel fra bunden, fordi den er rigtig, virkelig sjov. Du lærer alt om din cykel, når du gør det, og du har også fordelen ved at vælge hver enkelt del, du ønsker. Du kender dog muligvis ikke alle de dele, du ønsker.

Måske ender du bare med at skrive dig selv en rigtig dyr indkøbsliste over ting, i hvilket tilfælde jeg måske tror, ​​at det i dit tilfælde måske er bedre at gå efter et lige mærke som Komoso, Canyon eller et af disse mærker. Eller du kan få en rigtig, rigtig god ramme og gaffelkombination med et basisgruppesæt. Og når du slukker transmissionen der, forhåbentlig har du sparet penge på samme tid ved at købe cyklen i første omgang.

Begynd at spare lidt på siden, og når du kører på cykel, skal du bare bære dit kædesæt ud og gå til et sted, hvor du opgraderer dem, de er næste. Og så når tiden går i sidste ende, har du en cykel med meget bedre komponenter. Det eneste, du skal tilføje, er åbenbart, at rammen er vigtig, fordi det er den ting, du vil beholde, så sørg for at rammen sørger for, at det er noget, du sandsynligvis vil vokse med.

Så hvis du for eksempel stadig vokser, skal du sørge for, at der er plads nok til fysisk at vokse med cyklen og have en anstændig garanti på den. Hvis du har haft det i lang tid, vil du sikre dig, at alt kan dækkes af producenten, hvis der opstår et problem. Den anden ting, du skal overveje, er nogle af komponenterne der transmission betyder ikke noget.

Det er fuldstændig irrelevant. Det slides over tid, og du kan hæve det til bedre ting. Lav ikke nogen chancer.

Du kan spare på hjulene, selv de tunge, og købe lette hjul. Dette er ikke et problem. Dæk, de slides.

Vi kan fyre dem af for at få dæk, der passer til din lokale ridning, men når det kommer til affjedringsgaffel og spjæld, kan nogle af de budgetdødelige monteret på budgetcykler for at holde deres pris nede ikke meget at gøre med internerne på dem, så når du køber din cykel, får du den bedst mulige gaffel og spjæld, du har råd til, og det betyder, at du kan justere den gaffel. Du kan bestille ting som forårets løbet der senere. Du kan ændre polstringspatronen i rammen, hvis du ønsker at få mere ydelse ud af den, hvis det er tilfældet.

Bare noget at vokse med ligesom du ville med rammen. Hvis dit fokus er på at få en god gaffel, en god spjæld, en god ramme, er resten op til dig. Over tid vil du også lære mere om, hvad du sparer Ully, du har noget derude og holder os opdateret med det, du køber.

Jeg er virkelig interesseret. Okay, det lyder som et indkøbsliste spørgsmål. Så fra Bugboy 152000, Doddy, kan du hjælpe? Kan jeg finde det rigtige værktøj til at adskille min Raceface-effekt krumtap til en grundig rengøring? Jeg vil demontere min Santa Cruz helt inden vinteropbevaring i år.

Så vidt jeg ved, er disse krumtap ikke anderledes end de andre. Du skal bruge en sekskantnøgle på 8 millimeter for at fjerne krumtappen fra cyklen. Du har enten brug for en Tork T25 eller en 5 mm unbrakonøgle for at fjerne, uanset om det er edderkoppen eller den egentlige direkte kædehjul, denne krumtap bruges.

Du skal bruge et BB-værktøj, som er en af ​​disse ting, for at fjerne bundbeslaget fra cyklen. Du har muligvis brug for en hammer bare for at chokere disse krumtap eller akslen. Blødere ende eller en gummiende er en god ide, så du ikke beskadiger akslen der fedt, når du monterer ting igen.

Du skal også bruge trådlås, hvis du gør dette. Du skal bruge et håndklæde og en slags handsker for at beskytte dine hænder. Og så har du brug for en stærk afbinding.

Og som jeg vil anbefale, hold fast i ting som gamle isis eller enhver form for plastbeholder. Især den sorte plast, der ikke kan genbruges, så du stadig kan bruge dem til ting som det, der er fantastisk til at lægge affedtningsmiddel i og stikke delene i og rengøre dem godt. Gamle tandbørster er gode til at skære rundt i og få alt det lort ud af de ting.

Og lad os gå. Det er det. Der er ikke noget særlig lyst, du har brug for.

Bare de anstændige værktøjer og fortsæt med det. Okay, det er ret sejt. Dette er fra Mainz Man.

Du som mig, du bruger en momentnøgle, mindede mig om noget, jeg bad om, ville vide, det anbefales at altid opbevare momentnøglen på den laveste indstilling. Dette gælder for Park ATD? Jeg antager, at det gør det, og jeg har tendens til at indstille min til 4NM efter brug, men kan ikke finde noget at bekræfte online. Jeg kunne bare spørge Parks, selvfølgelig, men jeg tror du måske ved det. Jeg har ikke set nogen litteratur, der siger dette.

Og jeg tror, ​​det kunne være anderledes med ATD, som er en af ​​de små fyre. Hvis du ikke har set disse før, er der justerbare momentindstillinger og bits i håndtaget her. Dette er den gamle.

Dette er ATD 1. Jeg tror, ​​der er nu en 1.2, der har et par ekstra funktioner.

Magnetisk bitholder, så du ikke mister dine bits. Det er et alternativ til klassisk ratcheting. Så vidt jeg ved, skal skraldehåndtagene altid nulstilles, men ikke til nul, da det fungerer internt. Bemærk nu, at disse er lidt forskellige.

Når du når din drejningsmomentindstilling på dette, vil du klikke på en slags, men du kan stadig bruge dem. Jeg tror, ​​det er derfor, det er vigtigt, at du aflaster det interne system derinde. ATD'erne er lidt forskellige, bare den måde de fungerer på.

Det kan du ikke rigtig gøre. Du kan ikke stramme for hårdt. Det er som et klikstop.

Du kan slet ikke stramme dette for hårdt. Jeg er temmelig sikker på, at disse er fine, men jeg er ikke i tvivl om, at det nu er en god ide at lade den være på 4NM, som det er nu i netop dette værksted, jeg ved, at disse bruges hele tiden. Alt det momentnøglen er specielt hos vores venner på GCN og GCM, fordi de har en masse kulfiber, sarte cockpitdele på cyklen, så de skal selvfølgelig sørge for, at du ikke strammer dem for meget.

På den monterbare side af tingene bruger jeg disse personligt ret meget. Jeg ved ikke, hvordan de andre fyre har det. Men vi bruger dem nok, men jeg synes ikke, det er et problem med vores opbevaring.

Jeg synes, det er mere langvarig opbevaring, at du kan beskadige en traditionel momentnøgle. Men jeg vil spørge Park, og faktisk tror jeg, vi har en særlig gæst, der besøger os fra Park senere på året. Så jeg holder dig opdateret om dette, fordi jeg tror, ​​vi kunne gøre seje ting med Calvin.

Okay, det næste slips er for dig Simy. Min nye cykel har 35 millimeter fælgbredde med plus-dæk. Kan jeg bruge 2,4 dæk eller har jeg brug for en mindre fælg? 2.4 dæk kan bruges, men ikke alle.

Så bare for eksempel tidligere har jeg haft Ibis 7.41 fælge, som jeg tror, ​​de er 40 eller 41 millimeter udvendigt, 35 på indersiden, så de er virkelig, virkelig brede fælge. Jeg har brugt dem med 2,3, 235, 24 og 2,5 sek.

Intet problem. Men ikke alle dæk fungerer. Nå, et dæk med en firkantet profil, hvis du lægger det på en bredere kant, bliver de endnu mere firkantede.

Hvilken sving, når du er virkelig aggressiv, er en god ting. Det gør dem dog rigtig flade på toppen. A, øger friktionen, når du bare kører, og B foretager en virkelig forfærdelig overgang fra toppen af ​​slidbanen til sideadelen.

Det er 'meget ingenting, hvis det sker, og så er du alle på kurven, hvilket betyder, at det kan komme ret let ud på trods af fakta, det har en rigtig god skulder at støtte. Så det varierer afhængigt af de dæk, du bruger på din cykel. Hvis du har en let afrundet slidbane, kan disse faktisk være meget mere som et mere aggressivt firkantet slidbanedæk ved at bruge dem på den bredere kant.

Så jeg antager, at du er nødt til at prøve at se, for at være ærlig, eller i det mindste nogle andre chauffører beder netop dine dæk om at se, hvad de gjorde med deres. Men ja det kan du. Bare ikke med alle dæk.

anvendelser til gamle cykelrør

Okay, den sidste er et Cle Mans koblingsdæk. Hej fyre,% af mine mekaniske færdigheder fra din kanal. Åh mand.

Dette er virkelig sejt. Så du arbejder selv på din cykel. Jeg elsker at høre det.

Jeg har dog et spørgsmål om min drivlinje. Jeg kører en 1 x 11 Shimano XT drivlinje. Jeg har indekseret mine gear korrekt, og gearskiftet er snappy og til det punkt.

Intet gnidning eller ridser, før jeg indsætter min kobling. Når jeg er på sporet og sætter koblingen, fungerer de nederste 3 til 4 gear ikke så glat, og kæden gnider på den næste tandhjul. Nogle tip? Ærligt talt har jeg aldrig hørt om en kobling, der påvirker den måde, hvorpå et gear skifter andet end at du kan føle lidt mere kraft gennem armen, når du skifter.

Først finder jeg det usædvanligt for dig at slippe en kobling og derefter kun aktivere den for at komme ned. Personligt ville jeg bare lade det være tændt hele tiden. Jeg har en fordel.

Jeg antager også, at dit kredsløb er indstillet korrekt i første omgang, eller du lavede din øvre og nedre grænseskruespænding, hvilket er svingningsspændingen på denne bagskifter, og du indstiller alt med korrekt ledningsspænding der, prøv igen ved at indeksere din gear, men med koblingen tilkoblet. Prøv det samme igen med de mindre gear, og tag koblingen af, se om det påvirker det, jeg er ret sikker på, at det ikke vil. Så ved du, hvad problemet er, men jeg finder det underligt, at det i første omgang skulle være et problem for at være ærlig, og det vil foreslå mig, at en kobling lægger mere spænding på det nedre bur, at noget er løst, så noget kan være løs på skifteren, men måske et jockeyhjul eller styrhjul, tjek disse ud.

Selv selve hovedbøjlen kunne være løs. Men jeg kan ikke forestille mig, at det nogensinde virkelig vil påvirke din transmission, så jeg antager, at du bliver nødt til at slippe af med dette og prøve at finde det. Lad os vide, Cle, for det er underligt.

Det har jeg aldrig hørt før. Okay, så slutningen på et andet spørgsmål er GMBN Tech. Forhåbentlig har jeg besvaret nogle af dine spørgsmål.

Få din i kommentarerne nedenfor, og fyr dem op på den e-mail-adresse, der var på skærmen i starten. For et par flere seje artikler, klik her for vores Press fit BB vedligeholdelsesartikel. Ikke kun er dette egnet til presse, men jeg håber, det rydder alle bække og stønn.

Men jeg bruger et pressfit som en exa i denne artikel og klik her for at se vores Evolution of Maevic Hubs. Det er en lille historie, og jeg synes, det er ret sejt, og det har en masse information i det. Som altid skal du klikke på den runde klode for at abonnere på GMBN Tech og fortælle historien.

Venner, der ikke abonnerer, abonnerer, og hvis du kan lide at stille tekniske spørgsmål, så tommelfinger op.

Hvor meget koster det at bygge en cykel fra bunden?

Omkostningerne ved encykel“Bygget frakradse”Starter ved $ 1000. Vi bruger cirka $ 500 i ”nytcykeldele ”og” brugtcykelramme'. Du vil gå trin for trin fra at vælge en ramme til at bestille og installere delene.

Kan jeg bygge min egen cyklus?

Denne tilgang er ikke for alle, menbygningtilcykelop fra en bar rammekanvære en af ​​de mest givende ting et gearhovedkanerfaring. Mens det ikke altid er så let eller overkommeligt som at købe en kompletcykel,bygningtilcykelstykke for stykke giver dig mulighed for at have fuldstændig kreativ kontrol overdin cykel.24. jan. Dec 2019

Er det billigere at bygge din egen cykel UK?

Generelt,tilkompletcykelerbilligeresammenlignet med monteringdig selven. Afhænger af hvordan du nærmer dig det. Du kan samleen cykelfra brugte og specialtilbud delebilligereendtilnycykel- men skriv vedtilmasse.

Hvor lang tid tager det at bygge en cykel fra bunden?

Med praksis kan den gennemsnitlige person samle en enkelt hastighedcykelom cirka tyve minutter, men det er en god tommelfingerregel at tillade en time, hvis det er første gang. Tre hastighedercykler tageromtrent den samme tid at samle. Du skal muligvis også justere gearene, hvilket også er en simpel proces.30. okt 2019

Er Trek-cykler pengene værd?

ErTrek pengene værd? Ja,Trek cyklererpengene værd.Trekpakker avancerede teknologier i derescykler, bygge derescykleromkring aluminiums- og kulstoframmer af høj kvalitet og bruger kun pålidelige Shimano- og SRAM-komponenter.23. apr 2021

Er det svært at samle en cykel?

Det er ikke detsvært, lover vi. Det bliver du nødt tilsamleforhjulet, pedalerne, styret og sædet selv, skal du også kontrollere bremser og gearsystem.

Er det hårdt at bygge en cykel?

Du kan købe masser af værktøjer, der er frygtelig dyre, som kan laves med bits fra B&Q. Headset montører er et godt eksempel. Min kostede mig omkring en tenner, gevindstang, nogle nødder, nogle store flade skiver. Men ja,bygningdin egencykelmåskesværtmen uhyre tilfredsstillende.

Er en cykel en god investering?

Penge går ind, så mange fordele kommer ud. ENcykeler enstor investering, selv når du mister penge.27. okt 2013

Er det svært at samle cyklen?

Det er ikke detsvært, lover vi. Det bliver du nødt tilsamleforhjulet, pedalerne, styret og sædet selv, skal du også kontrollere bremser og gearsystem.

Hvad har du brug for at vide om komplette cykelsæt?

Byg din cykel nøjagtigt som vi gør, eller design din egen drømmemaskine - valget er helt dit. Vores komplette cykelsæt er dybest set et program rettet mod dem, der ønsker at købe alle komponenterne til deres projekt ét sted. Programmet passer bedst til dem, der ønsker at bygge en cykel, lige som vi bygger det.

Hvordan kan jeg lave min egen minicykel?

Brug af reservedele til at skabe din mini-cykel betyder ikke, at den skal se ud som om den kom ud af skraldespanden. Det er her minibikesættene kommer i spil. Du kan bruge de små cykelsæt, der tilbyder et komplet sæt mærkater og designs eller jage efter mini-cykelsæt til at fuldføre dit projekt. Et websted tilbyder grupper af sæt.

Sådan bygger du dit eget snavscykelsæt?

'Blå tank - snavs cykel føler - højt!' Når du først har en klar idé om, hvordan du vil have din motorcykel til at se ud, kan du vælge de dele, der passer bedst til dit projekt. Vi har forbedret vores motorcykeldele gennem årene og gjort dem universelle, så enhver bygherre kan bringe deres vision til liv på deres egen unikke måde.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykelinnovationer - hvordan man adresserer

Hvad betragtes som en af ​​de vigtigste innovationer på cyklen? I begyndelsen af ​​1930'erne revolutionerede aluminium cykelkonstruktionen ved at reducere vægten af ​​fælge, krumtap, styr og de fleste andre komponenter. Mens det vidunderlige materiale i øjeblikket er kulfiber, forbliver aluminium det valgte materiale for de fleste cykelkomponenter.

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Pro cyklister cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvor meget tjener en pro-cyklist? Lønskalaen Pro kontinentale ryttere tjener alt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det endelige mål for mange cyklister er dog at komme ind på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35M.29. 2020.

Travis pastrana cykel - den ultimative guide

Hvilken type cykel bruger Travis Pastrana? KTM motorcykler

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Pro cykelryttere - praktiske beslutninger

Hvem er den mest berømte cykelrytter?