Vigtigste > Cykling > Casual cykelsko - holdbare løsninger

Casual cykelsko - holdbare løsninger

Hvilke sko skal jeg bære til afslappet cykling?

Anmeldelser af de bedste regelmæssigeskotilcykling
  • Nike Air Zoom Pegasus 35 LøbSko. Sneakers er fremragende fodtøj tilcykling.
  • Fem Ti Freerider ProCykelsko.
  • Vans Old Skool Sneakers.
  • Tommaso Milano Mænds komfortSko.
  • Etnies Marana SkateSko.
  • New Balance kvinders 09v1Cykelsko.
  • Giro Rumble Vr MTBSko.
23. dec 2019



Som tidligere pro-cyklister har vi sandsynligvis brugt mere tid på at bære lycra end bjørne tænker på det - yup, og mens de stramme cykelshorts og jersey og alt det andet stramme cykeltøj er godt til længere træningsture, er lycra undertiden bare ikke at Korrekt svar ikke - Nej, ikke til cykling i byen. Måske kører du forsigtigt, du rejser ikke langt, eller måske vigtigere, du bliver nødt til at se semi-anstændigt ud, når du kommer til din destination og faktisk ikke har noget sted at skifte tøj på - så lad os tage et kig på nogle af de tøjmuligheder, der er tilgængelige for dig til cykling i byen. (upbeate techno music) - Cykling er en fantastisk måde at komme rundt i en by.

Det er ofte hurtigere end at køre bil, du tager mindre plads på vejen, og selvfølgelig forurener det slet ikke. Cykling er mere fleksibel end offentlig transport, og det er sundere, fordi det er motion, og vi kunne alle bruge lidt mere af det, ikke? - Når vi cykler i en by, vil nogle af os måske ikke ligne en apro, vi vil måske ikke gå rundt i købmanden med lycra på vej hjem. Faktisk vil de fleste af os sandsynligvis bare komme til vores destinationer på en behagelig, afslappet og sikker måde - hvad nu hvis alt hvad du kører til arbejde i en by nu? Cykel, så træner du ikke, og hvis du gør det for at spare tid, vil du ikke tage bad og skifte tøj, når du kommer på arbejde.

Du skal være i stand til problemfrit at skifte fra cykel til kontor og tilbage til cykel. Så du vil have dit outfit til at være funktionelt og holdbart, men også æstetisk. Nu skal sikkerhed være altafgørende, fordi byer er fulde af biler og mennesker, og bilhåndtering kan være skræmmende og skræmmende. endda ligefrem farligt for cyklister.



Heldigvis ikke ofte, men det er en af ​​de mest citerede grunde til, at folk ikke vil cykle i byen, fordi de er bange for bilerne. Så vær på den sikre side Enten gør du det med lys, eller du bruger lyse reflekterende farver i dit tøj, for eksempel Fluro sokker, Fluro oversko, Fluro vest. Lyse farver er lettere at se, og forskning viser, at lyse farver, reflekterende ting og lys er bedst placeret på bevægelige dele af kroppen.

For eksempel knæ og ankler. - Sko. Nu, hvis du vil bruge klemmepedaler, skal du kigge efter mountainbike-varianter.

Så du skal have mountainbikesko på, hvilket betyder at du kan gå af din cykel og gå, hvis det er nødvendigt. Hvis du bruger almindelige pedaler som disse, kan du slippe dampen. Den eneste ting at huske på er, at åbne tæer, såsom sandaler eller flip-flops, kan være lidt risikable.



Hvis du er uheldig nok til at tage en tumbler, selvom du bliver på din cykel bare gnider tæerne, når du faktisk får slid, er det virkelig smertefuldt, for ikke at nævne det er ret frustrerende at vente på, at de heler, så du kan bære dine normale sko igen . Når det er sagt, mange af os tager den risiko. - Og så er der holdbarhed.

Brug ikke din bedste dragt eller jakkesæt, især hvis den er lavet af en. Du bør sandsynligvis undgå alt, der kræver håndvask, da du bare laver meget arbejde for dig selv. Og endelig hvidt tøj. Jeg ville bare ikke gøre det, fordi gaderne og hjulene er temmelig uvorne, og hvis du er omkring dem hele tiden, tager det ikke lang tid, før de hvide tøj også er sådan.

fast tøj

Komfort. Selv når du cykler, betyder blid, at du er på Punch din røv og pedal. Så tøj, der er for stramt eller for løst, for varmt eller for koldt, vil bare ikke være ideelle, ikke? Så vi har et par tip til dig - Dine bukser skal være løse nok eller strækbare nok til, at du kan træde komfortabelt og vigtigst af alt, sving benet over cyklen.



Og så er den eneste anden ting at passe på dit højre bukseben. Du bruger enten et klip til at holde det på plads, eller du ruller det op, så det ikke kommer i vejen for din kæde, i hvilket tilfælde jeg ikke gør det behøver en i mangel på en kæde Bekymring. - Shorts er efter min mening den perfekte løsning, uanset om du vælger lycra eller baggies.

Dybest set er der altid bevægelsesfrihed, de holder din beskedenhed og bliver ikke fanget i drivkæden. Utroligt nok kan det rigtige nederdel være et fremragende outfit til cykling. Korte eller stramme nederdele måske ikke fordi de er ubehagelige og afslørende.

Men en bredere nederdel kan gøre meget Lad plads til at træde på, og faktisk kan du sætte den bageste kant i den forreste linning for at bevare din værdighed. Ægte skotter, bemærk også. For en rigtig lang, flydende nederdel skal du sørge for at klemme den op af vejen, da det kan være farligt at hænge det på baghjulet eller bremserne.

Det næste hold er dit undertøj. Det er naturligvis et ret vigtigt emne, da det er tøjlaget, der er lige på din hud, find noget, der er behageligt, ikke krøllet eller krøllet. Og et top tip er, at du endda kan få undertøj med en siddepude, der svarer til dine almindelige cykelshorts, så hvis det er det, du har på, hvorfor så ikke tjekke dem ud - hvis du holder af at cykle, er du ude i elementerne og det er en af ​​de store ting ved det.

Men det giver også udfordringer. Det er vigtigt at justere dit tøj i overensstemmelse hermed - Ja, i varmt vejr er det bedst bare at bære en t-shirt og bytte til din kontorsskjorte eller bluse, når du kommer derhen. Sved er næsten uundgåelig i varmen, og dit tøj vil sandsynligvis rynke under din rygsæk.

Så hold dem, indtil du kommer på arbejde. - Ja, og når vejret bliver koldt, så er der gode cykeljakker, der både er smukke og vind- og vandtætte. Uh, regn er enhver bypendlers bane, iført lange vandtætte bukser for at beskytte dig selv eller bare acceptere, at dine ben og fødder bliver gennemblødt, og bare tag nogle ekstra bukser og sko til kontoret.

Nu til dags kan vandtæt cykling være meget elegant og æstetisk i din øverste halvdel, eller du kan gå efter ponchoen, som måske ikke ser godt ud, men det vil beskytte mere af dig mod vandet. (dramatisk instrumentalmusik) En særlig note til herrene her. Brug dit linning op, eller brug et bælte, ellers kan du ende med en byggearbejder mave, og ærligt talt vil ingen se dette. Beklager - Nej, det er du ikke. - Nej, det gør de ikke. - Åh, undskyld, undskyld. - En særlig note til damerne.

Du vil måske overveje en t-shirt eller top med høj hals, fordi nogle mennesker vil se dette, og du kan være god til at vise det frem, men det er en risiko for hveps og bier. Og tro mig, når jeg taler af erfaring, er dette ikke et sjovt møde. Lad os håbe, at denne artikel hjælper dig med at føle dig komfortabel med at køre rundt i byen, men også sej, uanset om du er en cyklist, der aldrig holder op med at være en cyklist, selv uden for det slagne spor, eller en person, der cykler, men ikke ønsker at ligne en cyklist. - Komfortabelt og sejt. Okay, nu, hvis du vil se en anden artikel om bycykling her på GCN, kan du klikke dig ned der, hvor vi har vores bedste tip til dig.

Hvad er de bedste sko til cykling?

DetBedstMænd og kvinderCykelskoDu kan købe lige nu
  • BedstVærdi og stil. Sidi Alba 2. competitivecyclist.com.
  • Bedsttil flade pedaler. Fem Ti Freerider Pro. rei.com.
  • BedstBudgetløbSko. Shimano SH-XC5. backcountry.com.
  • Mest stilfulde vejSko. Giro Empire ACC. competitivecyclist.com.
  • BedstValue RoadSko. Fakkel 1.0.
11. mar 2021

mobil cykel reparation

Du er begyndt at cykle og er interesseret i at udvikle dig til en bestemt type cykelsko, men du er ikke sikker på, hvad fordelene ved sko som denne er, og vi er forvirrede af alle de forskellige typer. Bare rolig, i denne artikel vil jeg forklare alt dette, så du bedst kan bestemme, hvad der passer til dine behov, hvor mange sportsgrene, fodbold, løb, skøjteløb, cykling, har specielle sko, der kan forbedre din oplevelse i denne sport. Dette er min cykelsko, og det vigtigste område, hvor det adskiller sig fra en almindelig sneaker eller sneaker, hvis du er amerikansk, er at sålen er meget meget stiv, den bøjer ikke som du måske prøver, den er bare god Også den øverste del af sko er fast og sikker og er designet til virkelig at indkapsle og holde din fod på plads, som en fodboldsko eller en Sacré boo, hvis du har brug for den oversættelse undskyld? også huller i bunden af ​​cykelsko, og disse er, så du kan fastgøre dine klamper, der matcher de pedaler, du vil klemme ind i g-sko som den gode, tanken er, at de hjælper dig med at træde mere effektivt og ved ikke bøj og klem blæksprutte-gysoler, spild ikke energi, og en dejlig, sikker sko hjælper dig med at blive mere involveret i pedalerne, når du træder, såvel som når du skubber ned, og dette er nyttigt til at udøve andre muskler som hamstrings, glutes og hip flexors, især praktisk Når jeg kører ud af sadlen stejle stigninger eller sprinter, cykler jeg gennem de forskellige typer sko nu, men inden jeg gør det, skal jeg bare sætte en hat på, fordi mit co-vid lockdown-hår bliver ved med at komme på mit ansigt, og det irriterer mig alligevel Sko falder nogenlunde i to forskellige kategorier Sko, der er foden i terrænet for gadesko, nu bunden Var der nogen off-road sko som disse? De er designet på en sådan måde, at de både kan komme ind og gå videre.

De har en mere opbygget øvre sål i bunden og er også designet til at bruge to bol tpleat-system off-road studs som disse er bedre til at fjerne mudder end street studs Street sko er designet til at blive brugt med street pedaler, jeg ved, jeg lyder som Kaptajn Åbenbart, men forstå, og selvom du tager streetsko off-road, er disse pedalsystemer let tilstoppede med snavs. De er ikke designet til dette, men de giver et større kontaktareal og overfladeareal mellem skoen og pedalsystemet og det betyder, at du har en større Har en følelse af engagement og større komfort. Racercykelsko er normalt meget lettere end deres off-road-kolleger, men de er ikke rigtig designet til at være overskyede, selvom det går helt fint at gå et par meter ved Kafe-stoppet, men jo mere du løber i dem, skal du være opmærksom på, at du er klamperne slidte på bunden, hvoraf de normalt har tre huller i bunden af ​​skoen for at fastgøre klamperne til en gadesko versus to på en off-road sko her kan du se en sko uden klampe fastgjort til tre tomme huller, og her er en sål med påmonterede knopper Bemærk de tre skruer tre, jeg ikke har her, men nogle skodesign som North Wave indeholder faktisk både et tre-hullers studssystem og et 2-kuglesystem i sålen af skoen, så du kan gøre begge dele Hvis du kan lide performance cykling som Gran Fondos eller måske endda racing, vil jeg anbefale en gadesko som en vej at gå, men når du er off-road, måske laver lidt cyklocross eller måske bare kører på blandede overflader, hvor du kører på asfalt en anden gang, men derefter på di glansfulde overflader? som saygravel, så ville en off-road sko være mit valg, og hvad jeg vil anbefale dig at huske på er, at off-road sko er meget populære til pendling, især hvis din pendling involverer en masse gå på et tidspunkt ud over cykling Jeg ville ikke understrege det for meget, for hvis du bliver forelsket i sporten, som er ret let, lad mig fortælle dig, så vil du sandsynligvis bare ende med at få ham begge, jeg går nu nærmere ind på forskellige underkategorier af Sko, de forskellige funktioner, du kan få, og så fortæller jeg dig de forskellige priser, hvad du normalt kan forvente Mountainbiking eller grusridning brugte jeg også i Riftgravel-løbet i Island, men udover sådanne sko er der også off-road sko der er opbygget lidt som en slags vandrestøvler som disse, der har en membran, som de har brug for for at holde din fod dejlig og tør varm, og de er også designet til at være gangbare i dem.

Disse er gode til dybe vinterture, da de effektivt kombinerer overhængsdækning, som du vil føje til de andre sko, der er indbygget i den eksisterende sko, og nogle mountainbikere som vores venner over på GM er ofte som en fladesålesko, de gør også på flade pedaler hvis du tror, ​​du måske er i stand til at lave nogle triatlon i fremtiden, ville atriathlon-specifik sko virkelig være en god vej at gå, da de generelt er helt fine til at blive brugt som almindelige landevejscykelsko. Desværre har jeg ikke en her til at vise dig i mine hænder, da mit forsøg blev nysgerrig for længe siden, men her er nogle billeder fra vores venner hos GT n deres anvendelse Den største forskel mellem en atriathlon-specifik sko og en vej cykelsko er, at triathlonskoene er designet til at blive taget på og af på cyklen for hurtigst muligt at skifte mellem de forskellige discipliner bunden, der er designet, så vandet strømmer gennem det, der er, når man svømmer Cykelsko er af mange forskellige typer, der starter med velcro, hvilket er relativt billigt meget let at bruge. Det er også ret robust. Dernæst har du boa-urskiver og en overflod af andre urskiver, men boa er de mest almindelige, og disse er gode, fordi de tillader små millimeter intervaller på justering hver gang du klikker på drejeknappen p Tager kablet omkring en millimeter, når du trækker det ind, hvilket betyder, at du virkelig kan finjustere og slå din frygt nøjagtigt Du får også skralde på sko Dette er lettere versioner o f ratchets, som du ville købe på en skistøvle, hvis du nogensinde gjorde De ved, at du brugte en skistøvle, men disse er mindre almindelige i disse dage. De var rigtig almindelige for omkring fem år siden, og det næste meget populære fastgørelsessystem på sko er snørebånd som på disse nuller.

Nu har snørebånd fordelen ved at være rigtig lette, og efter min mening ser de seje ud. Denne retro-æstetik har ulempen ved ikke at være let at justere under kørslen. Noget du kan gøre med boa-cifre og velcro, og hvis du undrer dig over, hvordan snørebånd kan blive fanget i dine pedaler, når du træder hårdt, er det ikke et problem med cykelsko, fordi de ligner fodboldsko, hvor snørebåndene er specielt opbevaret så de er pæne og stramme og sikre, når du laver dem på den måde.

Hvad kan du forvente med andre prispoint, hvad du er bange for penge, du kender forskellige sko niveauer, ved godt med mange ting, der cykler jo mere du bruger, jo stivere og lettere bliver det komponenten, og sko er bare sådan. Så hvis vi starter med entry-level, kan du få en entry-level sko som denne for kun 30 £ eller 50 £ eller dollars, hvis du går til en butik som Calphalon, og hvad du normalt får, er en sko med velcro, fordi Velcro er den billigste ting, du finder velcro på nogle virkelig avancerede sko, da det også er ret let. På bunden af ​​skoen er sålen sandsynligvis lavet af plast eller glasfiber, da dette er lidt tungere og mindre stift, men billigere end en sål i kulfiber, så tag også dyrere sko på. Bemærk, at vi faktisk også på disse sko Brug to- og tre-skrue Har et klampesystem, hvilket er dejligt, hvilket betyder at du kan lægge det på en gade eller et off-road klampe, nu hvis du bruger lidt mere, så har mærker som Shimano nogle fremragende entry-level sko, der spænder fra under 100 pund til middelklassesko, jeg vil klassificere som omkring 90 til 150 pund dollar slags prispunkt virkelig populært prispunkt, og du får noget som godt myphysique er fem power stropper, som jeg har her.

Sålerne har normalt udviklet sig fra kun plastik til en slags kompositmateriale, som denne carbon-komposit sål, der er lidt lettere og lidt stivere? Som normale plastsåleskoproducenter hævder, er en stivere sål mere effektiv, når du træder, det føles helt sikkert som om det, men mange mennesker benægter det, så det er værd at påpege, at nu på dette prispunkt får du alle slags du får velcro, men du får også skraldeskiver og snørebånd - noget andet at understrege er, at midterste sko er mærkbart højere kvalitet, og du ved, at kvaliteten af ​​de anvendte materialer er en betydelig forbedring i forhold til mange entry-level sko. Dette er noget, der også gør sig gældende i den næste race, som stadig er pointe-sko og 50 pund og derover, og de kan faktisk blive meget dyre, men disse er de bedste af de bedste, som Tour de France-professionelle vil bruge, når de storme bjergene, de har den højeste kvalitet af konstruktionen også med hensyn til de anvendte materialer, og sålerne er normalt lavet af den stiveste kulfiber, der i øjeblikket er tilgængelig Sål, der ikke bøjer, når de virkelig hamrer ud på væggene, er noget, der er meget vigtigt for dem, men noget, der er vigtigt for mig, er vægt, og du ved, jeg kan godt lide at have så meget hjælp som muligt, og jo dyrere sko er, som jeg sagde, jo lettere bliver de så store som denne atypisk lettere end en gennemsnitlig følelse , noget andet at overveje er også valget af det øvre materiale, nu er jeg en simpel traditionel fyr som, og jeg spiller en slags hvidtupper, der er meget let at afvige, fordi det betyder, at du kan holde det rent, hvis noget snavs sprøjter på det, hvilket vil stole på mig, selvom du kører i tørre forhold, når du kører off-road? meget, og jeg vil sige tage en sort sko, fordi et dejligt par hvide off-road-sko ser godt ud i cirka fem minutter, og så bliver de dækket af mudder. Gå til din lokale cykelbutik og prøv nogle, fordi det er som almindelige sko er, du ved, at du vil prøve dem, fordi alle passer til deres sko forskelligt, og forskellige mærker passer bedre eller dårligere til forskellige mennesker, det er en af ​​dem. Derfor ser du mange professionelle, der ikke er bundet til en teamsko-sponsor på grund af dem vil vælge dem, der virkelig passer dem, fordi det er så individuelt, så jeg vil anbefale det, og også hvis du går til din butik og prøver meget, og du finder et par, du elsker, er jeg fra butikken, support din lokale cykelbutik nej kærlig, prøv dem i butikken, så køb dem online, ikke cool Jeg håber, du fandt denne artikel nyttig og informativ, og hvis du har den, så giv den tommelfingre og del den med dine venner, da det hjælper med at støtte kanalen og hvad det gør vi, og hvis du har spørgsmål th når vi ikke har svaret i artiklen, så lad os det vide i kommentarfeltet, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe med at besvare så mange af dem som muligt, selvom du er interesseret i de forskellige typer pedalsystemer, dvs. vej pedaler og off-road pedaler, så har vi en artikel, der beskriver alle detaljerne i forskellene mellem dem, som vi nu forbinder på skærmen bliver

Kan du bære cykelsko uden klamper?

Mange mennesker, der brugersko udentilklemmeBrug flade pedaler eller 'flatties', der ligner en standardpedal, men har hævede ben for at tilføje ekstra greb. Disse hjælper dine fødder med at holde sig på pedalerne, nårduvi bomber ned ad bakke, og dekanogså giveduet seriøst godt slag på dine skinnebenhvis dutilfældigvis er så uheldig.2. sep 2018

(metallisk støj) (hypnotisk EDM-musik) - tre, to, en, høj, høj, høj, høj, høj, høj, høj! Hvad er den bedste opgradering, du kan gøre på din cykel? vil sige at gøre overgangen fra flade pedaler til klipfri. - Clipless er et forvirrende navn, fordi du kører klippet ind, men navnet kommer fra en tid, hvor tåklip og stropper, det synlige bur omkring din fod, var den valgte pedal. Disse nye pedaler havde ikke et synligt klip, så de blev kaldt klipfri. - Ja, nu vil alle, der bruger pedaler uden klip, fortælle dig, at de gør dig mere effektiv, de gør dig hurtigere, og de giver dig mere kontrol over din cykel - men kan du virkelig gå ud flere pedaler med disse pedaler? ? Eller gør de endda nogen forskel? Nå, det er det, vi skal finde ud af, og til det skal vi tackle et af verdens mest utrolige stigninger to gange.

Måske ikke hele stigningen. En gang på de flade pedaler og en gang med vores normale klipløse pedal som, lyder det let, og det ville ikke være det faktum, at hele stigningen er Sa Calobra på Mallorca, ni og en halv kilometer med en gennemsnitlig stigning på 7%. I stedet reducerer vi det til kun tre kilometer nær topmødet.

Igen er den gennemsnitlige hældning over 7%. Hvis du vil finde ud af fordelene ved pedal uden klip, skal du bare gøre en hurtig google, og du vil opdage, at ideen handler om kraftoverførsel og effektivitet. Da din fod er fysisk fastgjort til pedalen, skal du være mere effektiv. - Ja, du kan også overføre mere strøm, fordi du kan trække pedalen op og ned, hvilket gør din pedalering mere effektiv.

cykeltræner generator

Men, Chris, alt dette lyder som vrøvl, fordi den første ikke giver mening, og den anden afvises - ja, og mens det er sandt, ville du absolut aldrig fange mig med at køre et par flade pedaler. - Ja, jeg bliver nødt til at fjerne det fra dig, ikke? - Nå, mine klip ville, hvis jeg ikke tabte dem først. - Vi kører to løb.

Vores første løb foregår på klikløse pedaler med vores Fizik carbon cykelsko. Det burde gøre os fint nu, benchmark. Nå, vores andet løb vil være med sneakers og flats. - Og på dette tidspunkt skal vi påpege den åbenlyse forskel mellem de to opsætninger; Ser du, cykelsko er virkelig stive og har meget effektivitet, men hvis du kører på flade sko, er det meget usandsynligt, at du allerede har købt dig et sæt cykelsko, så du har sandsynligvis et ret fleksibelt par træner - ja , lidt sådan faktisk.

Disse sneakers er designet til at løbe og gå og er ikke designet til at bringe kraft gennem en pedal - ja, lad os tale om testene. For at forhindre, at vores overdrevne konkurrence kommer i spil, vil vi gøre det tidsrettet specifikt. Det betyder, at vi kun vil køre en driver ad gangen. - Ja, men rolig.

Vi vil gøre maksimal indsats, og vi har ikke tilladelse til at se vores data. Så Chris, tag din Wahoo hovedenhed af. - I lommen. - Chris og jeg har lige kørt to tredjedele af vejen for denne legendariske stigning, Sa Calobra, og vi kører den hårdeste strækning for at komme derhen. - Ja, broen øverst eller helt øverst.

Der er en grund til, at vi besluttede at kun lave tre K'er, er det ikke? Jeg vil ikke udføre to på hinanden følgende 30-minutters anstrengelser og have den akkumulerede træthed fra dem. Det kunne skæve resultaterne lidt. Men jeg synes også, det ville være mere interessant at gøre noget, der er lidt af et halvt hus mellem sprints, du gjorde sidste gang, og de længere anstrengelser, de gjorde - er du klar til den maksimale anstrengelse? - Så klar som jeg nogensinde vil være, James. - Okay, du går først. - Hvad, og jagede du mig? opstigningen? - Ja. - Giv mig bare tre minutter.

Der er ikke noget, jeg hader mere --- jeg begynder. (hypnotisk EDM-musik) Chris Opie, kør nummer et med pedaler uden klip. Tre, to en, op, op, op, op, op, op, op, op! (Afslappet EDM-musik) Lige nu, Chris burde være lidt oppe nu, jeg starter selv.

Tre, to, en, jeg håber bare, jeg kan lave klip i det. Højre, klippet ind, lad os jage den hurtige sprinter! (afslappet EDM-musik) - Det gjorde ondt, som du måske havde forventet. (pesende) Nu er det tid til at gå nedenunder, skifte pedaler og gå igen.

Lad os se, om Hank kan fange mig. (Afslappet EDM-musik) - Kør nummer et færdigt. Lad os nu skifte pedaler.

Whoo! - Jeg vil ikke rigtig sætte disse pedaler på min cykel. Det ser ud til, at jeg ikke ved det. Jeg mener, hvad, de, det er mindre værd end en slange, og lejerne roterer ikke rigtig, så måske kunne du bare tage testen - Nej, det er ikke fair.

Når alt kommer til alt er det alt for videnskab - okay, okay. (blød bluesy rockmusik) - Højre, Chris, hvordan føles det at bære sneakers på din Pinarello? - Det er virkelig underligt, for jeg ved ikke, jeg mener, jeg ved ikke, hvor jeg skal sætte mine fødder, hvordan bestemt ikke lavet til at cykle i denne sko. - Nej, er du klar til denne maksimale indsats på tre kilometer ? - Nej, nej Ikke rigtig. - Bare rolig, kammerat, for her er du.

Er du klar? Tre, to, en og op! Op, op, op, op, op, op, op, op! Ser langsomt ud. (Aggressiv rockmusik) Nå det gode ved at have lejligheder, jeg behøver ikke bekymre mig om at låse fast, så intet går her. Tre, to, en, høj! (gryntende) Langsom start.

Åh, det er sværere end jeg troede. (aggressiv rockmusik) Whoo! Det var svært. Hvordan har du det? - Det var virkelig underligt, for hver gang du rejser dig, kan du ikke rigtig træde på pedalen, som du normalt ville.

Det var faktisk lettere at blive siddende og dreje lidt højere end normalt. - Hvordan vil vi så se disse resultater? - Nå, vi får brug for en bærbar computer, så vi gør det et andet sted, og vi nyder resten af ​​vores tur for nu, tror jeg. - Vi kom tilbage til GCNs hovedkvarter, og alle resultaterne er der.

Så Chris, er du klar til at uddybe? - Det er jeg, så vi besluttede at gå på denne tre kilometer lange strækning på toppen af ​​Sa Calobra. Vi starter med klipløse pedaler først? - Lad os gøre det. Det er os, der plejede at køre det. James, 367 watt, 78 omdrejninger pr. Minut, så hurtigt var hans kadence, 9:17 minutter. - Ikke dårligt. - Nu har jeg trænet lidt, det lykkedes mig at rulle dig herover. 9: 12 minutter, men jeg har gjort meget mere watt, fordi jeg er meget tungere end dig.

Så det er 409 watt, men en kadence på 73. Jeg har tendens til at træde langsomt og gå op ad bakke igen. Jeg har bemærket, at du altid ser ud som om du er i et lettere gear og bliver lidt hurtigere.

Så det var klikløst. Det er klart, at vi er uddannet til at køre på den måde. Vi ved, hvordan det er at blive fanget - Lejligheden er lidt underlig, ikke? - Det var lidt.

Det føltes ikke nøjagtigt det samme. Skal vi få resultaterne først? - Lad os gøre det - Højre, 351 watt for dig ved 70 omdrejninger pr. Minut med en tid på 9:42 minutter. Jeg satte syv sekunder herinde, fordi jeg lavede 9:47, 380 watt, men min kadence faldt temmelig dårligt, og vi mistede begge lidt kadence, men min mistede mere end din, 62 omdrejninger pr. Minut. - Hvad var konklusionen? Jeg antager, at vi ikke spilder meget tid, men det hele afhænger virkelig af følelsen - ja, nøjagtigt.

Du ville stå op eller prøve at komme ud af svingene og accelerere og forsøge at trække pedalerne, men det gjorde du ikke, så cyklen føltes lidt klodset under dig, vi er ikke vant til at ride uden klip. Så som du sagde, var det ret fremmed for os - Ja, jeg mener, jeg stoler på pedalens slag, især når jeg klatrer, så jeg bliver nødt til at vende den og stole på den. Jeg havde bare ikke tee fra følelsen af, at jeg ikke engang kunne komme tæt på at nå styrken. - Nej, du får ikke den oprindelige modstand før slutningen af ​​slaget, gør du? Faktisk tror jeg, at præstationsforskellen er: 'Det er ikke engang helt 10%, så det er faktisk 5%, så det er slet ikke så slemt.

Men det handlede kun om sensation og følelse, ikke? Det føltes bare ikke som om vi stoppede med at cykle - Nej, men ellers tror jeg de ikke har så store huller i tide som vi troede de ville være - Så hvis du har lejligheder derhjemme og ikke rigtig vil forandring, så føl dig ikke skyndt at gøre det. - Nej, gør hvad der er behageligt, synes jeg. Hvis du kunne lide denne artikel og nød at se os lide under Sa Calobra-stigningen, så giv store tommelfingre op for denne artikel - og klik nedenfor for mere indhold.

Hvad er de mest behagelige cykelsko?

Bedstcykelsko
  • Shimano S-Phyre RC902.
  • Sidi Shot.
  • Kejserlig tur.
  • Bontrager XXX vejsko.
  • Bont Vaypor S.
  • Sidi Wire 2 Carbon.Komfortabelud af boksenskomed ekstrem justerbarhed.
  • Specialiserede S-Works Ares. Den nye Ares er Specialists hurtigstesko.
  • Rapha Pro Team. Det er ikke strik, det er Powerweave, og det virker en charme.

Er Vans sko gode til cykling?

Varevogneergodt til cyklingfordi de har et overlegen vaffelmønstergreb, der giver god trækkraft og en flad sål, der er ideel tilcykelpedaler. Undgå at bruge slip-onVarevogneda disse let kan komme af dine fødder under ridning.

Kan jeg gå i cykelsko?

Så,kandupå vejcykelsko? Det er faktisk muligt ati dem - dog vejcykelskoer ikke designet specielt til den type aktivitet. Manglen på komfort og buestøtte vil ikke kun gøre det vanskeligt for dig, men ogsåi demkanogså være skadeligt forskosig selv.

Er cykelsko det værd?

Men sidencykelskolåse på plads (eller, icyklingtal, 'klip ind'), de glider ikke rundt, hvilket betyder, at du er mere tilbøjelige til at forblive justeret - og bedre kan undgå ankel-, knæ- og hofteskader, siger Buschert. En anden fordel ved at klippe ind er, at det holder dine fødder mere behagelige, siger Buschert.18. sep 2014

Kan du gå i cykelsko?

SPDskoog pedaler, der normalt bæres af mountainbikere og pendlere, har forsænkede klamper, hvilket gør dem lettere ati. Nogle flere kausale stilarter er optimeret til at være endnu nemmere attakket være mere fleksible såler, og disse muligheder er normalt også designet til at være lidt mere stilfulde.14. maj 2015

Har jeg virkelig brug for cykelsko?

Avidcyklisterog indendørscyklingjunkier drager fordel af at bærecykelsko. Disse stivbundedeskodet klip lige ind i pedalerne gør din tur glattere og mere effektiv. Hvis ridning er en overvejende del af din træningsrutine,cykelskoer en værdifuld investering.

watt til forbrændte kalorier

Er cykelsko det værd?

Men sidencykelskolåse på plads (eller, icyklingtal, 'klip ind'), de glider ikke rundt, hvilket betyder, at du er mere tilbøjelige til at forblive justeret - og bedre kan undgå ankel-, knæ- og hofteskader, siger Buschert. En anden fordel ved at klippe ind er, at det holder dine fødder mere behagelige, siger Buschert.18. sep 2014

Er der nogen cykelsko, der ser afslappet ud?

Det har vist sig, at de mest afslappede sko som DZR, Chrome eller Quoc Pham adskiller sig eller knækker bunden, hvor klamperne sidder i henhold til anmeldelser. Omvendt har Giro og Five Ten sko generelt fremragende feedback, når det kommer til at være modstandsdygtige over for skader.

Er det sikkert at bruge urbane cykelsko?

Der er få ting bedre end at zippe gennem byen med et par bycykelsko, sikkert i den viden, at når det er tid til at parkere, kan du gå væk fra cyklen uden at skifte fodtøj.

Kan du bære cykelsko med pedaler uden klip?

Med klipsløse pedaler, i stedet for at stoppe for at gå af cyklen for at undgå en stor uset bump, kan jeg let bunny springe over forhindringen og fortsætte med at rulle. Der er en overflod af sko til rådighed for cykelture / gåture, der kan være behagelige.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960