Vigtigste > Cykling > Keramisk speedcykel - almindelige spørgsmål

Keramisk speedcykel - almindelige spørgsmål

Hvor meget koster en keramisk hastighedscykel?

Den billigste kædeløsecykelmodel, der i øjeblikket er tilgængelig iKeramisk hastighedkatalogertil salg på enprispå lige under $ 2000: farvel til den gamle kædeerstadig en luksus for nogle få!6. nov. Dec 2019



Velkommen til GCN Tech Clinic, hvor vi gerne vil besvare dine spørgsmål og problemer i forbindelse med cykel- og cykelteknologi. Hvis du gerne vil stille dine spørgsmål, kan du bruge hashtaggenASKGCNTECH i kommentarfeltet nedenfor eller andre former for sociale medier. Nå, og vi prøver at besvare så mange som muligt.

Først sidder vi fast, denne uge har vi et spørgsmål fra Kevin Timmons, der siger: 'Ollie, da du er eksperten på mindre aerodynamik, gør solkrem dig mere aerodynamisk? ”Nå, Kevin, hvis jeg bare kunne give dig et tip til fremtiden, ville det være solcreme. De langsigtede fordele ved solcreme er bevist af forskere, mens resten af ​​mit råd 'ikke har et mere pålideligt grundlag end min egen bugtende oplevelse. Jeg vil give det råd nu.

Det næste spørgsmål er fra Darren Clare, der siger: 'Kan du anbefale en affedtningsmiddel eller hacker, eller har jeg brug for at købe en bestemt affedtningsmiddel?' Ja, jeg vil sige, at ethvert organisk opløsningsmiddel fungerer så godt som at undgå virkelig stærke opløsningsmidler, da de måske kan beskadige din ramme, men du skal have det fint med benzin og hvid spiritus, acetone er ret polær, kunne rive din ramme fra hinanden, jeg ville ikke bruge det , mine favoritter er organiske opløsningsmidler, dichlormethan, som jeg gerne vil prøve dette, men det er et andet til GCNTech efter mørkets frembrud, så vi behøver ikke gå ind på det. Men hvis du skulle skylle tingene ned i afløbet, ville jeg sige, at du køber visse produkter, da der nu er produkter, der er mere miljøvenlige og designet til at skylle ned i afløbet. Mange organiske opløsningsmidler skal bortskaffes sammen med opløsningsmidlet, så jeg vil sige, prøv at undgå disse.



Hvis du kan få fat i en ordentlig bio affedtningsmiddel eller noget, skal du prøve det. Den næste er til en Mads Buus Olsen, der siger o 'Hej GCN, elsk dit show. Jeg spekulerede på, om det var muligt at smide en Dura Ace-rotor på en Shimano 105 skivebremsekaliper. Diameteren er den samme, så mørk hvad? Er det en 140 eller 160, det er en 160 for mig.

Du skal sørge for, at den har den samme diameter, som de er under, men når de er nye, er de 1,8 millimeter tykke. Det er rotortykkelsen, mens SRAM starter ved 1,85 millimeter eller endda 1,9 millimeter i nogle af de mindre fra omkring 140, jeg kender ikke nogen neutral service eller noget, og du var nødt til at sætte en Ceramdisc-rotor i en Shimano-ting, den kunne fungerer muligvis, men det kan gnide, fordi rotoren er lidt tykkere, mens den fungerer omvendt.

Bremsning er ikke så optimal, da puden og rotorgrænsefladen ikke er så god, men det fungerer, det gjorde jeg. Og lad os gå. Cam pakker også smallere, som typisk er 1,8 mils tyk, når den er ny.



Det næste spørgsmål er fra Random Asian, der siger: 'Hej Ollie, skal jeg få keramiske lejer og keramiske skraldespande, er det virkelig det værd? 'Nå, tilfældig asiat, hvis du har råd til det, og du vil gøre det, og du vil krydre din cykel, så gå efter det. Hvorfor ikke, men hvis det var mig, ser jeg keramiske lejre som prikken over i'et på Schwarzof Al-bakr kortere Schwarzwaldkage. Så jeg ville sige spørg dig selv, eller jeg ville spørge mig selv, gjorde du alt andet? Har du latexrør, har du en aero-cykel-effektmåler, har du justeret din position på cyklen og fået så aerodynamisk som muligt og tøj og lignende, for det er alt sammen ting, der er mere bang for the buck, så ville jeg sandsynligvis gør disse ting først, men det er op til dig.

Det er en af ​​de store ting ved Free Will-spørgsmålet er fra Luke Jacksons Jeg skulle have Fred Whitton til Fi. gør dette år for første gang, men det er blevet annulleret. Jeg bor i søerne.

cykling vs løb

Det er i Lake District i Storbritannien, en nationalpark, et smukt sted. Han ved, hvor svært det vil være, men kan jeg give ham nogle råd om, hvordan man fuldfører det? Jeg elsker denne begivenhedsmand. Jeg har gjort det et par gange, og jeg elsker Lake District.



Det er et af mine yndlingssteder, og faktisk vil det være et af de første steder, jeg går, når lockdownen slutter, fordi det er sådan en smuk del af Storbritannien. Hvis du bor i Lake District, har du ingen undskyldninger. Jeg er ked af det, men jeg ville øve så meget som muligt på 30% bakkerne. Bliv vant til at ride der, der er virkelig stejle stigninger og bygg den krævede effekt på en 32cc kassette, men du vidste sandsynligvis allerede disse ting.

For alle andre, der ikke ved det, er dette det bedste råd. Det næste spørgsmål er fra Lukas Svendsen. 'Hej gutter, elsk din viden, det er klogere for mig at købe en cykel med Shimano 105 i stedet for Ultegra, fordi jeg sparer besparelser, når visse dele er slidte og skal udskiftes?' Ja, jeg tror, ​​du har ret, hvis du har det. Hvis du ser på prisen på en Shimano 105-kæde versus en Ultegra-kæde, er den dobbelt så dyr.

Ligesom kassetten er den dobbelt så dyr. Er det dobbelt så dyrt? Strøm? Jeg vil sige nej. Ultegra-kæden, og den er lidt lettere.

Ultegra-kæden har vist sig at have lidt mindre friktion. Det er lidt hurtigere, måske som en watt eller noget, men meget lidt. Ja, dobbelt så dyrt, men ikke sparet dobbelt så mange watt.

Hvis du har et budget, vil jeg helt sikkert sige, at du får 105. Da jeg var universitetsstuderende på et budget, købte jeg en Cannondale SuperSix, og jeg sparede for evigt på at få det, da jeg var 105, og det var fantastisk. Det gjorde alt, hvad jeg havde brug for, og ja, jeg tror, ​​at hvis jeg foretog det valg igen, ville jeg købe 105 igen på dette tidspunkt i mit liv.

Plus, 105 er lige så god som vi gjorde. Jeg ved ikke, om du så det, men jeg lavede en artikel med Psy, hvor vi lavede en blind test, hvor vi forsøgte at gætte, om vi var Dura-Ace Mechanical eller 105 og virkelig kan fortæller ikke forskellen. 11-trins 105 er så god i disse dage, at skiftet er absolut, er strålende, så jeg gør det. Spar dine penge, og du kan altid investere de sparede penge i noget andet som aero-hjul, hvilket sandsynligvis er sjovere med dine penge med hensyn til ydeevne end forskellen fra at træde op fra 105 til Ultegra, ja det ville jeg også med i denne kan altid opgradere dine 105 gearstænger i små stykker, når du får lidt ekstra kontanter eller hvad som helst.

Ja, gå med det. 105 er sandsynligvis en mynte. Anush LTI.

Ja, Anush. 'Kan jeg bruge en knivspids salt i vand i stedet for salttabletter til indendørs træning?' Ja, du kan, eller du kan også gøre det, når du træner udenfor, når det er en varm dag. Det betyder ikke noget, hvis du føler dig særlig middelklasse, kan jeg anbefale Maldon havsaltflager, det er et dejligt salt ja, husk også, at når du tilbereder mad, har mange fødevarer også salt i, så du faktisk få en hel del natrium fra det.

Når du har riskager, er der en hel del salt i osten, som du vil lægge i standardopskrifterne. Du får salt der. Selvom du har energistænger, indeholder mange af dem salte og geler og andre ting, men ja, det er en billig ting, noget salt i din vandskål gør det.

Det næste spørgsmål er fra Jabin Lim, der siger, ”Hej. Jeg har for nylig skiftet min KMC X11 SL DLC-kæde, og kæden fortsætter med at hoppe på det mindste tandhjul. Er det muligt, at mit mindste tandhjul er slidt, eller skal kæden bare strække sig lidt mere? Tak. ”Åh, ja, det er ikke kædestrækningen.

Du vil ikke have din kæde til at strække sig, og nogen påpegede det med rette. Vi taler ofte om kædestrækning og kædeslitage. Det er teknisk ikke kædestrækningen.

Det er slid i kædeledene. Din kassette kan være lidt slidt, så hvis du lige har udskiftet din kæde, og din tidligere kæde er dårligt slidt, er kassetten lige så slidt. På dette tidspunkt bliver du normalt nødt til at skifte kassette og kæde på samme tid, men du kan for det meste slippe af med kæderinge.

De skal være fine, men det kan også være opsat, hvis du gentager. Jeg ville være opmærksom på det. Uanset om det er den mindste ring bagpå, kan det skyldes, at din nedre grænseskrue skal justeres.

Når du har brug for at dreje nedre grænseskrue eller flytte skifteren ind og ud og have dette i perfekt harmoni med de mindste gear. Kontroller, at din nedre grænse er indstillet korrekt. Vi har artikler, der viser dig, hvordan du gør det også, eller hvis det ikke er grænsen, er grænsen fint, det kan bare være indekseringen, der bare skal finjusteres og sorteres.

Selvom det ikke var et problem med din gamle kæde, skal du nu have en ny monteret, men den skal bare finjusteres lidt. Det kan bare være at lade os vide, hvordan du kommer videre, og hvis du har problemer med det, skal du bare sende os en anden kommentar i kommentarfeltet. Det næste spørgsmål er fra Marcus Antonio Emia, der spørger: 'Hej, er det muligt eller okay at køre fast gear eller trackbikes? i en travl eller travl gade? 'Jeg vil sige nej.

Gør det ikke. Jeg ved ikke, hvad reglerne er i alle lande i verden, men jeg ved, hvad vi har i Storbritannien under Highway Code. Din cykel skal have bremser.

Hvis din cykel ikke har nogen bremser, skal den teknisk være udstyret med lys om natten og reflekser om dagen. Det problem, du har, er, hvis du har en ulykke, som sandsynligvis vil blive forstærket af det faktum, at du ikke har bremset, især hvis du vil køre på en trafikeret vej, så er du strafferetligt ansvarlig og skyldig for ulykken, fordi cyklen blev ikke bremset ordentligt. gør det ikke nogle mennesker synes, de er seje, og det er en hipster ting at ride fixies på gaden, men medmindre det har en bremse, gør det ikke, vil jeg rådgive, hvad jeg råder dig til.

Det næste spørgsmål er fra JPLSenpai, der siger, 'Hej fyre, hurtigt spørgsmål om klamperne. Jeg har for nylig bemærket, at en af ​​mine er meget mere udslidte end den anden, muligvis fordi når jeg stopper, kaster jeg mig væk fra denne. Hvis ja, hvilket er bedre? , bytte den til den anden sidesko eller bytte dem eller bare købe nye pinde og udskifte begge på samme tid? 'Jeg ville bare købe et nyt par og udskifte begge på samme tid.

Dette er vigtigt for dig at gøre, og det er noget, jeg har været i konflikt med tidligere for mange år siden. Mange mennesker finder ud af, at skoen bevæger sig meget mere og er meget løsere inden i pedalen. Hvad dette så kan medføre, er en knæjustering, og det kan føre til knæproblemer og yderligere forværring, hvis du fortsætter med at ride.

Ja, udskift altid dine klamper, da de løsner sig. Uanset hvad skal du bare udskifte begge på samme tid. Det sidste spørgsmål i denne uge kom fra Zachary Starkey, der sagde: 'Dette er min første gang, jeg kører på slangeløse dæk.' Smuk. 'Der er mange store fordele ved, hvordan dine andre artikler ser ud.

Jeg undrede mig dog over, om det er okay at sætte slanger der, hvis der er et hul, og det ikke forsegler? Er der nogen ulemper ved det indre rør? slangeløse dæk? ”Nå, ulempen er, at du ikke kan drage fordel af det rørløse system. Du har ikke punkteringsbeskyttelsen af ​​fugemassen. Du har ikke fugemassens lettere vægt sammenlignet med et nyt rør, og du har ikke den lavere rullemodstand for et tætningsmiddel sammenlignet med tønderør, hvilket tilføjer lidt mere friktion, selvom nogle siger, at dette har mere at gøre gøre med dækkets design end dækket Installation af slangen skyldes, men det er en helt anden historie.

Den anden ulempe er, at det forsøger at trække dækket af lidt mere kræfter end at trække et almindeligt clincher-dæk, og det er normalt fordi perlen er stivere. Dette skyldes, at det er nødvendigt at skabe en lufttæt tætning mod skovlhjulene, så det er normalt af en mere stiv konstruktion. Dette kan være lidt vanskeligere, men hvis du virkelig har brug for at lægge slanger i, skal du gå efter det.

Det kan gøres. Jeg har gjort det tidligere, men meget sjældent sker det, fordi rørfri er, hvis du bruger et godt tætningsmiddel, der forsegler de fleste flade dæk. Så hvis du får et fladt dæk, der ikke forsegler, kan du også tage et dækplugin derude, og det resulterer normalt i, at det forsegler det meste af tiden.

Meget sjældent kommer du til det punkt, hvor du har brug for at fastgøre en slange, men efter min erfaring kan det ske. Der, nu ved du det, men jeg vil sige, at tubeless er fantastisk, hold øje, jeg håber du nød denne udgave af GCN Tech Clinic. Som altid, hvis du vil have en sportskanal, GCN shop.globalcyclingnetwork, og tag et krus og synes godt om denne artikel Du kunne lide min Baz Luhrmann-reference lige i begyndelsen af ​​artiklen.

Jeg vil gerne sige, at jeg fik det rigtigt i en indstilling, men det ville være en løgn. Indtil næste gang. SpørgGCNTech, så du stiller dine spørgsmål i. Ciao.

Hvor er keramisk hastighed fra?

Danmark

Vi tog for nylig en rundvisning i CeramicSpeed-fabrikken her i Danmark, men det har måske efterladt dig med et par spørgsmål, måske hvorfor du overhovedet vil investere i deres produkt, svaret er på denne væg, denne cykel har Keramik Hastighedslejer ind og dette ikke, men i denne artikel vil vi gå meget dybere, vi vil se nærmere på, hvad CeramicSpeed-lejer er, hvilken forskel de statistisk kan gøre ved de testprocedurer, de har her, og jeg vil også have et CeramicSpeed-leje, der gør mig selv, jeg vil have, at du først forklarer nøjagtigt, hvordan en keramisk tyr er lavet. Du starter med et materiale kaldet siliciumnitrid, som derefter presses til en præform i pulverform? Derefter sintres det, hvilket er varm isostatisk presning, hvorefter alle overfladefejl fjernes gennem en slibeproces. Derefter sikrer lapping og præcisionsbearbejdning, at den opfylder Parisa T-diameter og overfladeglathedsspecifikationer, og resultatet er, at en keramisk kugle som denne er 400% glat og 128 hårdere og også 58% lettere end dens stål, interessant nok ville det forlængede også dets levetid væsentligt første keramiske kugle, der blev fremstillet tilbage i 1972, men de blev ikke rigtig masseproduceret før omkring 1993, og det er på grund af de temmelig fantastiske omkostninger ved at lave keramiske kugler, disse ting er virkelig ikke billige at lave. Jeg skal også nævne, at ikke alle keramiske kugler er skabt ens.

Jeg sagde det tidligere på vores fabriksturné, at CeramicSpeed-kuglerne har klasse 3-specifikationen, hvilket betyder, at de er afrundet ned til 0,08 mikrometer, hvilket stort set er omtrent så rundt som det bliver og betyder det også, at produktionstiden til disse er ret lange. Alt fra 50 til 70 dage kan du reducere denne produktionstid, men så ville de ikke være af samme kvalitet, men nogle andre producenter bruger en lavere kvalitet.

Men i testen viser sig disse tre kugler at være 100% glattere og også modstå belastninger på 99 procent mere end nogle af deres konkurrenter, der kommer lidt senere.Men lad os først se på, hvordan brædderne bruges i de lejer, der håndteres med hånden vil hjørnet blive lavet Velkommen til vores OEM produktionsanlæg, der vil vi bygge vores lejer Ja, naturligvis med hånden i U af M og nu. Se hvordan vi har det.

OKAY. Lad os gå i første trin, selvfølgelig er det virkelig vigtigt, at når vi har disse kommer som den ydre og indre ring, går de altid sammen, okay, så det andet trin ville være at tilføje den rigtige mængde keramik til flere forskellige størrelser af lejer, bruger forskellige størrelser, kan du få meget. Fås på kasser, selvfølgelig er kuglerne nu forseglet eller fastgjort indeni for at skabe bølger. Den næste del af processen er derefter at sikre, at kuglelejerne er jævnt fordelt.

fitbit blaze cykelsporing

De har en maskine, der gør det, men forståeligt nok ønsker de at holde det en forretningshemmelighed. Jeg tror, ​​jeg vil gøre det med hånden, ja, ja Hugh, jeg håber for dig, at du nogensinde finder vej rundt, at jeg hører, at det har en temmelig lav tolerance med mig i dag. Vi hjælper dig, så det næste skridt herfra er de lejer, der produceres, disse vaskes og rengøres, da dette er stål. Vi arbejder naturligvis med alle vores operatører arbejder med stof Efter vask har vi stadig handsker på, og vi har en beskyttende film derovre, sir.

Okay, så lod vi dem tørre og fylde dem med fedt. Det kan vi se her. Lad os se.

Dette er en 50% fyldning. Det er en meget lille lille, så en stor kilde til fedt. Vi tager på og skubber derefter forseglingen ind.

For at sikre, at vi har en jævn fedtfordeling over hele lageret, bruger vi denne maskine Okay, og der er en anden kvalitetskontrol i kvalitetskontrollen i den sidste del af processen. Ja, som du kan se, afslutter operatøren her. Så hvis der er luft i grader, kan du føle, at den ikke kører, kunne jeg mærke det, ikke? Du kan ikke mærke det.

Så nu har vi en maskine, der måler tilbageslag tre gange på alle disse lejer, det ser ud på hvert smør. Ja det er rigtigt. Så vi orienterede os lidt.

Og denne rækkefølge findes i alle dele. Ja, vi tager med os til yderligere målinger, og det er den maskine, der måler frigangen, og som du lige sagde, vil også måle hver leje tre gange her. Ja, og dette er et dokument for os, og dette er dokumentet for kunden, som vi er i, er vi i tolerancer Så du sender dette med lejerne til de kunder, jeg kender meget godt, med tolerancer for hvert korrekt leje.

Åh højre Det er det øjeblik, jeg har ventet på, i det mindste har jeg en kasse med dele. Jeg har mit navn på kassen, ingen handsker. Du har handsker Først og fremmest vil jeg lægge den indre kørebane i det ydre ja, og for at hjælpe dig lidt har vi forberedt dette lille stykke til dig.

Det er mit knæ. Så lægger du den ydre ring rundt om de griner mennesker og den indre ring indeni igen. Okay, det er præcis, hvad du vil se.

Rolige hænder. Det næste skridt for dig er at trykke den indvendige ring mod den ydre ring, indtil den siger, klik ikke på et knækket søm, hej Rustik sø nu tager du en eller mindst en af ​​kuglerne og klemmer den over til den anden side Det er godt, og du kan adskille bolde med lige stor afstand Areal Virkelig rart, at du kan vende lageret, fordi du bliver nødt til at have brandingen Nej Flyttet rundt Åh alt for dårligt, de omfordeler, vi gifter os godt, så du kan tage bestanden nu, løft den op nu, jeg får det , ok, du skal vide, at vi måske er i stand til at presse det i affedtningsmiddel, og det er som en proteinryster, der er godt, jeg tænder emhætten om et øjeblik. Jeg beder dig om at bære høreværn i briller Gå til den strålende have, der følger med mit liv, så det er tid for sælerne, så tryk forsigtigt udefra Ja, og sørg for, at det nu er godt dækket.

Du kan holde den indvendige ring, den ydre ring, og så skal du være i stand til at dreje den, og den føles fri, og det gør det faktisk meget godt. Hvad du gør er at give det en? Lige en dråbe der Okay, bortset fra nu her er der placeret en lille blå på indersiden af ​​remskiven Klar til lejet at gå ind, du har kun brug for en meget lille mængde Højre Lad os gå, tag limen kluden sørg for at over lim, der er presset på ydersiden af ​​bagsiden måske ohYeah, det er blevet fjernet. Du ved, du kan udføre kontrollen igen i dit værktøj, det er godt i det, men det er som nørden vores hjul i filmene, så nu er vi klar til at sætte det hele sammen, remskiverne i buret og tænke om dem er meget venlige.

Giv mit navn en GC på dette remskivehjul, som er ærligt talt forbløffende? Så jeg tænkte på at placere det udvendigt, så du helt sikkert kan se ved nærmere eftersyn, at det er skik. Ja, jeg vil stadig sige, at der kun er en lille ting, vi skal gøre, vi er nødt til at lægge det i en rigtig kasse. Lad os gå Nu er vi inde og lægger normalt også 4 års garantimærkat derinde, men det er øh.

Ikke sikker på, om jeg er sikker på, at jeg selv byggede det til at gøre det, så jeg sender det til mig selv og laver min egen lille unboxing derhjemme, vi er kommet til at lave en meget simpel test, en metalhammer på en metalblok og på den vil en tyr være en af ​​kuglerne vil være lavet af keramik en anden fra en anden producent begge lavet af keramik Så lad os prøve det. Det antager jeg, lad os gøre det sådan, placer bolden, jeg justerer bare hammeren, vent et øjeblik, hvilken er den her. Jeg vil vise dig, at det er din, jeg joker, han bærer ikke min rigtigt, så du er knust, faktisk placerer jeg en hos os overalt nu OkayJa, det er alt sammen i et stykke, så jeg tror det viser at der også er forskellige kvaliteter inden for keramik. Men som mange mennesker spørger, tager vi generelt ikke en hammer på lejerne på vores cykel, så hvorfor skal det være, hvordan er det bedre? Så kvaliteten af ​​de keramiske kugler i navene i hjullejerne viser, at du vil have meget? Indvirkning fra vejen på cyklen Der vil ikke være en enkelt påvirkning Men der vil være mindre ujævnheder hele tiden, og hvis kvaliteten mangler, vil deres kugler ødelægges De vil ikke eksplodere sådan i dit nederste beslag eller i dine hjul , men de begynder at bryde over tid Lad os komme ned til det grundlæggende, hvor meget vil du virkelig spare energi ved at bruge disse produkter godt? Lad os nedbryde det og tage det med dig, start ved bundbeslaget.

De er omkring 250 watt, du kan forvente en besparelse på mellem 1 og 3 watt, og det vil sandsynligvis være omtrent det samme for navlejerne, og så har vi det overdimensionerede baghjulssystem, der sparer dig 40 til 60 procent af friktionstab sammenlignet med en normal bagskifter, og jeg skal også nævne, at disse sammenligninger alle er mod meget avancerede produkter, og når vi kommer tilbage til den UFO-behandlede kæde, afhængigt af producenten, sparer du mellem 3 og 5 watt og hvornår, det er virkelig en bemærkelsesværdig besparelse, hvad enten de er til dig eller ej, som kun du kan svare på. Men hvis du er lidt besat, som grundlæggeren Jakob her, og du vil få hver eneste dråbe ydeevne ud af din . Jeg tror jeg kan forestille mig, hvad svaret vil være, og det er ikke kun den energibesparelse, vi har allerede nævnt det faktum, at den anden ting ved keramiske lejer er deres levetid og holdbarhed, og jeg vil give dig et par eksempler af CeramicSpeed ​​leverer nu officielt 3 World Tour Squads i 2018 og uofficielt en hel del mere, og mange af dem bruger deres bundbeslag og navlejer til tredje sæson, deres reb overfører dem blot og flytter dem. på nye cykler til den nye sæson og i betragtning af det ekstreme testgrundlag, som ProRacing er, er det ret imponerende, og i det andet eksempel kan du huske fra vores fabriksrundvisning på deres tromle, de testede hjullejerne på, og en af ​​de tests, de gjorde, var helt anvendelig på denne tromle? Tørre lejer med kun en enkelt dråbe meget tynd olie, standard stållejer, der varede 5000 kilometer, før den mislykkedes, men med de keramiske lejer varede de 45.000 kilometer, før fælgen mislykkedes, alt sammen ret interessante Ting bestemt ikke billige, men så igen.

Du behøver sandsynligvis ikke udskifte dem ofte, overhovedet ikke. Jeg håber, du har lært så meget som jeg har gjort af min erfaring her i Danmark. Jeg nød virkelig at være her på en CeramicSpeed, hvis du går glip af den første fabriksturné.

Du kan finde det ved at klikke derovre, og hvis du kunne lide denne artikel. Giv os venligst tommelfingre nedenfor

cykeludstyr glider

Hvordan fungerer keramisk hastighed?

HvorforCeramicSpeed

DetCeramicSpeedSportskanalen leverer både lejer såvel som ultrahurtige racerkæder, hvilket styrker virksomhedens mål om at spare watt og levere den laveste friktion til rådighed. Alle vores lejer er håndlavede, og vores kæder er optimeret manuelt i Danmark.

Så der er en masse videnskab bag, hvad Ceramic Speed ​​gør, men for en person, der ejer en mellemklasse-cykel eller endda en top-of-the-line cykel, men pakker et par ekstra pund eller har gjort ledninger, hver gammel person er en rodet, eller uvillig til at investere den ekstra tid, der vokser en kæde i stedet for at smøre en kæde regelmæssigt, giver Ceramic Speed-produkter ikke meget mening. De taler om 1 til 2 watt for et $ 500 til tusind forskifterbur eller en halv watt for en $ 2 til $ 300 bundbeslag, og mange af disse ting er faktisk afvejninger. Sikker på, en RaceCeramic åben bundbeslag mister bestemt mindre energi end et forseglet stålleje, det er bare en kendsgerning.

Problemet er, hvis det $ 200 keramiske leje ødelægges af et lille stykke snavs, der kommer ind i det, da der ikke er nogen beskyttelse mod det, ja. Er de mere holdbare? Ja, hvis de er helt rene. De er bestemt mere tilbøjelige til at blive beskadiget.

Hvis du har et åbent lager, kan du smide snavs ind, og det vil ødelægge alt. Nu, i de senere år, har der været fremskridt i forsøget på at have lavt trækforsegling, men hver gang du lægger en forsegling ovenpå, øger det friktionen. Så når du er på dit absolut bedste, har du den bedste cykelopsætning i verden. og du vil være 1 til 2 watt mere konkurrencedygtig, måske 4 watt mere konkurrencedygtig, hvis du udskifter alt i drivlinjen for at være sikker på, at du kan bruge 10002000 3000, det er sandsynligvis omkring tusind dollars pr. watt i besparelser, eller du kan få din Vis fuldstændig nyt, ikke-funktionelt drivaggregat.

Jeg har set nogle mennesker påpege nogle af mine artikler i artikler som solar freakingroadways, at de distraherer dig fra innovationen. Virkeligheden er, at du ikke nedsætter innovation så meget som at give nogle tekniske analyser, at en god videnskabsmand eller ingeniør i det væsentlige skulle være i stand til at se på min matematik og se, om det hele fungerer, når alt giver mening og faktisk tænker om det og konkludere, at det fungerer, kan det fungere? Omkring de løsninger, jeg tilbyder, ville jeg se på mulige løsninger her, så dette er den synkroniserede version, der bruger noget som det, de kalder synkront, overraskende i en bil, der har sin egen pitkugle, til næste for at tale om det, men lad os tale om det først, hvis du vil skifte, har du to sæt tænder, og du har en pejling i den ene, og du vil skubbe den leje tilbage i det andet sæt og vil gøre dette uden at det er nogen af ​​Touches tænderne, du har brug for at vide nøjagtigt, hvor tænderne er, og hvor de skal skiftes, da de større hjul giver dig mulighed for at have en større tanddifferentiale, så du som en almindelig cykel går fra 23 til en 25 er der to potentielle pletter, hvor de har synkroniserede huller eller a 11 2/3 er 12 for at tro, at afstanden fra Ranae i det væsentlige er antallet af forskellen mellem dem, der delvist er relateret til dette antal, altså er vi nødt til at have et roterende hjul af mord og død, hvor alt det der stikker knive ud og vi, hvordan man gør det t, få et leje, der kun er tilsluttet og ikke ramt, for hvis det rammer, vil lejet blive beskadiget, hvis det kommer tæt på og bare fanger kanten, vil lejet eller bering faktisk skære, hvis det er hårdere og mere holdbart nok, vil det beskadige tænderne, så som en, du skal, skal du nu komme ind og derefter gå videre i den synkroniserede metode. Hvad vi har er, at vi har disse lejer i disse to gear, vi skal flytte det fra et område til det næste, så det virker ret let, men nu har vi kravet om, at vi er nødt til at synkronisere dem, når vi har denne drivlinje ikke ønsker at ødelægge og rive i stykker og lade metalstykker flyve rundt overalt, så vi er nødt til at synkronisere dem skifter ret simpelt scenarie med 40 kilometer p ro time, der ikke engang er alt for svært, jo hurtigere vi kommer, når vi når 60, det er halvanden gange hurtigere, faktisk er det bygget kumulativt, så det bliver faktisk meget sværere, så 40 kilometer i timen kører du 11 point 2 mete rs pr. sekund i den forreste afstand Det betyder, at du med et temmelig gennemsnitligt 702 C-hjul udfører cirka fem point tre omdrejninger pr. sekund, hvilket betyder, at i punkt et otte ni eller 189 millisekunder, så vi kan tage disse oplysninger og finde ud af alt ud rigtigt, hvor meget glid, hvor meget wobble kan vi acceptere, og jeg prøver, jeg tror, ​​jeg er nyttig til det keramiske hastighedsdrev ved at sige fem grader kl. 11:12 tænder // / gear, du ser på 30 grader, så rea grundlæggende ville jeg tro et par grader, måske to, måske tre, så jeg giver dem fem, når du er i tvivl. Det betyder, at tiden de har til at få dette stykke ind, er længere, så vi kender 189 millisekunder pr. Omdrejning, og vi kender cirklen 360 grader, og vi giver dem 5 grader.

Så når du får det ud, hvad du i det væsentlige kan sige er, at når som helst det er, har jeg et punkt tre ni procent af tiden til at gøre mit skift, så to point seks to millisekunder, så jeg bliver generøs igen i stedet for at afstanden kun er ti millimeter jo kortere afstand jo lettere bliver det faktisk ti millimeter, vi har brug for en gennemsnitshastighed til denne bevægelse, jeg forenkler dette lidt, du kan have ikke-lineære ting, men jeg vil have en gennemsnitshastighed på 10 millimeter divideret med to point seks to millisekunder tilbage til deres basesystem de tre point otte en meter pr. sekund, så forudsat at lineær acceleration og deceleration er vi nødt til at fremskynde dette, når det kommer op mellem gear og derefter kommer ned igen, fordi det vil have det til at stoppe, når det er på plads skal vi have en rampe som denne og sengen Dette antyder, at vores top er dobbelt så høj som vores gennemsnitlige hastighed eller syv point seks tre meter i sekundet. Denne konstante acceleration kan vi finde ud af, hvad det er, så tag bare halvdelen af consta nt accelerationsgraf to gange hastighedsgennemsnittet svarende til accelerationstiderne tiden og tiden er halv, så nu får vi faktisk et ret latterligt tal på fem tusinde otte hundrede og tyve meter pr. sekund til referencepunkt A. Tyngdekraften, der trækker dig på jorden er 9,81 meter pr. sekund i kvadrat på en person i en stråle. Jeg tror jeg har hørt omkring seks G, så et eller andet sted omkring halvtreds til tres meter pr. sekund kvadrat vil en person passere ud, og fly med crushastighed kan være mindre end 400 meter pr. sekund, hvilket betyder, at du kan få den hastighed på mindre end en tiendedel sekund på halvdelen af ​​den tid, dit hjul drejer, ville du accelerere til et flys hastighed, vi er faktisk intet umuligt her, vi er langt under lydhastigheden på 330 meter pr. sekund, hvad vi nu har en acceleration vi nu Jeg ved, hvor hurtigt det er, at bærende bur og al den masse kan bevæge sig, og vi skal vide, hvad det er, så jeg ledte efter otte-seks 805 lejer, der hver vejer cirka 12 gram .

Prototyperne, de viste, havde alle 12 lejer på deres akse, og de har brug for nogle mindre ting for at holde det sammen, som også skal gå sammen, ikke engang de såkaldte transformereffekter, hvor nerven af ​​en rotor eksponentielt øges, når den lukkes ned , det er virkelig tungt, men jeg vil give dem fordelen ved tvivlen og sige, at det er 200 gram, du vil sige, at massen af ​​dette lille stykke, der bevæger sig pænt, kun er 200 gram realistisk, det vil være meget mere, men jeg prøver at være generøs og prøv at give dem al mulig brug for at få dette til at fungere, så kraft er massekraft gange acceleration, så hvis 100 kiloperson står på jorden 9,81 meter pr. sekund 981 newton holder dem nede, så i dette tilfælde har de brug for vores acceleration til har vores masse, vi har brug for o 1165 Newton meter, så et eller andet sted i nærheden af ​​120 kilo af en person, der svarer til tyngdekraften, og det er lidt højt, det er meget kraft, som de fleste nuværende hengivne måles i som newton og dusinvis af newtons til elektronisk ge ar håndtag, da de ikke måles i hundreder eller tusinder af newton, så det at sætte, at referencepunkt personligt kunne være en E.-cykel, så lad os konvertere dette til kraft, vi har alle de nødvendige ting, så kraft er kraften i Newtons tid, afstand i meter over den tid det tager, og vi kan, fordi kraften her er modsat, og fordi tiden er ækvivalent, kan vi kun bruge vores basisenheder, selvom kraften til acceleration og deceleration er den samme.

Afstanden er den samme, det hele og tiden er hele bevægelsestiden, det vil sige 1165 gange 10 millimeter til punkt seks, to millisekunder, giver os fire point fire kilowatt af e-cyklen er den lovlige hustru til en e-cykel 250 watt kontinuerlig effekt, hvilket betyder, at dette er cirka 17 cykler for at få motoren og batterikraften, for faktisk at gøre dette muligt, kan du forestille dig at have 17 cykelbatterier og en motor, der svarer til 17 Bosch G-drev? eller Yamaha eller Shimano trinvise drev har du brug for en kæmpe motor for at trække denne af, du taler i 10-15 kilo rækkevidde eller nogle af de mindre børsteløse ting, hvis du bare skifter nu og da, hvad så skift din kunne tale om? eller to pund, men du vil ikke gå til de absolutte ekstremer for at udføre dette skift, så det er et enormt strømforbrug, og det når ikke engang effektiviteten af ​​batterierne, du er sandsynligvis højst på dem, du ' er i den lave effektivitet ankommet, så du kunne gøre halvanden gange så meget, dette er en metode til at skifte, og det er stort set umuligt, at du ikke sætter en motor på dette show, der kan producere denne slags kræfter uden stort gear ned, så du får stort gear ned ad transformeren, når den kommer ind, og rotorinertien går himmelhøjt, og så er det ikke 200 gram, du bevæger dig, det er 12 kilo, det er 15 kilo, du prøver at bevæge dig effektivt, du får ikke Du får heller ikke 4 kilowatt Du får ikke 4.400 watt fra en 18.650 celle, der er i denne ting, faktisk gør du det ikke, det er umuligt, og teknologien er nøjagtig den samme som magnetisk flydende suspension for en cykel er vi faktisk på samme niveau af realisme som den mængde kraft, den tager at have den mængde energi kun er til frokost, så min opgørelse er via en synkroniseret metode, for at Ceramic Speed ​​Driven D Is Complete Nietrain er ikke helt gennemførlig, uanset hvad de siger, hvis de bruger den synkroniserede metode er der ikke ikke nok kraft, de kan levere i en motor, der faktisk passer på en cykel og vejer en rimelig mængde for at få arbejdet gjort. Trækker faktisk kredsløbet igennem, i næste uge skal jeg dykke ned i matematikken ved at bruge synkroner, hvilket er en metode til afkobling af ting og i det væsentlige at udvikle dig selv ved hjælp af en slags elektronisk kobling og være i stand til at gøre det. Trapping-korridorer synes at komme fra den matematik, jeg har gjort indtil videre, at du har en betydelig mængde energi, der fremskynder og bremser disse synkroner op og ned samt muligheden for, at vi er på synkronerne, så jeg skal rydde op i matematikken lidt i næste uge, tak for at se og glad for at abonnere eller efterlade en kommentar som altid

Hvad skete der med CeramicSpeed?

Tandhjulene består af en ring afCeramicSpeedlejer, der danner metoden til engagement. Når et gear skiftes, bevæger tandhjulets forreste halvdel sig til den nye gearposition, når det ikke er forbundet med kassetten. Den bageste halvdel følger derefter, når den er afbrudt fra kassetten og fuldfører gearskiftet.4. sep 2019

Er keramiske bundbeslag det værd?

DetBundLinje: Kvalitetshybridkeramisklejer er bedre end stållejer på en cykelbundbeslagapplikation, fordi de har rundere kugler til lavere modstand, bedre løb for lavere modstand og er fedteffektive i miljøer med lavt omdrejningstal, lav varme for lavere modstand.23.01.2018

Er keramiske hastighedsskiver det værd?

Baseret på dataene erRemskive af CeramicSpeeder den mest effektiveremskive, forbruger 0,033 watt / sæt. Resultaterne viste Shimano Acera som den mindst effektiveremskiveaf gruppen, der forbruger 1.370 watt / sæt. Forskellen mellem det mest effektive og mindst effektive sæt afremskiverer 1,337 watt.

Er keramiske nav det værd?

Ifølge forskning, en vellavetkeramiskleje vil rulle hurtigere, hvilket sparer dig energi og giver hurtigere kørehastigheder sammenlignet med et tilsvarende stålleje. De er også lettere end tilsvarende stållejer, så bytt tilkeramisklejer reducerer vægten af ​​din cykel.29. okt 2015

Bruger pro-cyklister keramiske lejer?

Det er i det professionelle peloton, et sted besat af marginale gevinster, detkeramiske lejerer blevet populære de sidste par år. Og naturligvis hvorfordelebly, amatørkørere og sportivecyklisterfølg, ivrig eftertagefordel.24. maj 2020

Bruger proffer keramisk hastighed?

På grund af dets åbenlyse tilstedeværelsetilhold med drivkøretøjssponsoraftaler må ikke køre et produkt som OSPW. Når man talte off-record, sagde en mekaniker fra et af de bedste WorldTour-hold, at de også havde testetCeramicSpeedOSPW og fandt det tilbudt reelle fordele.28. maj 2019

Bruger professionelle keramiske lejer?

Der har været en masse dækning og mange tests i løbet af de sidste par år på fordelene vedkeramiske lejerover standardstållejer. Størstedelen af ​​det professionelle peloton går ind for fordelene vedkeramiske lejersom en fordel i forhold til konkurrencen.29.10.2015

Skal jeg købe et keramisk bundbeslag?

DetBundLinje: Kvalitetshybridkeramisklejer er bedre end stållejer på en cykelbundbeslagapplikation, fordi de har rundere kugler tilnederstemodstand, bedre løb fornederstemodstand og er fedteffektive i miljøer med lavt omdrejningstal og ved lav varmenederstemodstand.23.01.2018

Hvilken er den bedste cykeldel fra CeramicSpeed?

Hvad er drevet? I 2018 lancerede vi Driven, et radikalt drivkoncept. 14 måneder senere var vi klar med et gennembrud. CeramicSpeed ​​bundbeslag garanterer dig den laveste friktion, optimerede strømoverførsel og den længste produktlevetid, hvilket hjælper dig med at spare watt og køre hurtigere.

Hvilken er den bedste leje lavet af CeramicSpeed?

Det bedst mulige leje fra CeramicSpeed ​​blev bedre end Hawk Racing stållejer med næsten 15%. Det koster dog tre gange så meget som Hawk Racing-lejet. Når alle faktorer tages i betragtning]

Hvad skal jeg vide om CeramicSpeed ​​OSPW?

CeramicSpeed ​​OSPW remskivehjulsystem gennemgang: Overdimensioneret, for dyrt 1 Dataene. CeramicSpeed ​​hævder, at OSPW kan spare dig mellem 2-4W over et lager Shimano Dura-Ace derailleur-bursystem (ved 250W, 90rpm), og denne figur forbedrer gradvist jo værre din 2 Installation og opsætning. 3 Gearskifte. 4. Konklusion. 5 Galleri.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.