Vigtigste > Cykling > Opret cykelrute - hvordan man afregner

Opret cykelrute - hvordan man afregner

Hvordan kan jeg lave min egen cykelrute gratis?

Planlæg dinCykeltur
  1. Indtast adressen eller navnet på dit startpunkt i søgefeltet på GoogleKort.
  2. Vejbeskrivelsesikonet åbnerruteplanlægningsfunktioner i GoogleKort.
  3. Klik påcyklingtilstandsikon.
  4. Klik på pil op og ned for at placere startpunktet igen.



Vi lever ikke alle i cykelparadis, men med lidt know-how kan vi alle komme mindst et skridt tættere på at køre stille og sjove veje. Så i denne artikel skal vi tale om ruteplanlægning, hvordan vi bruger den teknologi, vi har nu, til at finde fantastiske nye ruter til at køre og derefter følge dem, så hvis du er ny inden for sporten og spekulerer på, hvordan du skal håndtere travle veje kan flygte. Du leder bare efter nye veje til at krydre velkendte ruter.

Forhåbentlig hjælper denne artikel! Så hvad er gode veje at køre på? Lidt afhænger af, hvad du kan lide personligt: ​​Jeg elsker at gå op og ned ad bakker, så længe de ikke er for stejle, mange tak. Andre mennesker kan lide at krydse langs lugen eller køre så hurtigt som de kan. Så vi overlader denne type ruteplanlægning til dig.

Det, der er universelt blandt alle cyklister, er imidlertid kærligheden til rolige, sikre og stille veje, men det skal være: kør ikke, hvor du kører, siger jeg igen for at effektuere: kør ikke, hvor du kører, eller kør ikke, hvor du kører! 'ding'Jeg ser meget her, hvor jeg bor i Storbritannien. Jeg tror, ​​folk kender et par vigtige by- og landveje, og de kender dem, fordi de kører dem. Og fra din bils kokon kan de se rigtig smukke ud: smuk natur, dejlige brede gader, hurtig bevægelse og hvad der ikke er, der ikke kan lide! Nå, hurtig bevægelig trafik til at begynde med: disse veje er dårlige til cykling, og alligevel er de så ofte fulde af cyklister Veje at ride Det er her teknologien kommer ind, så der er et par dedikerede ruteopdagelsesapps og websteder, vi bruger her på GCN en kaldet 'Komoot', og de har også en fantastisk gratis version og en premium-mulighed.



Det er super nemt. Så nu er jeg på din hjemmeside. Jeg klikkede på ruteplanlægningssiden.

Jeg gav mit udgangspunkt, en fremragende café, som jeg kender, og jeg satte en destination, der er en fremragende tebutik, køb note og Komoot bogstaveligt talt gjorde resten, som jeg ved af erfaring, at det er gader, jeg ville vælge, og Komoot fandt dem, fordi det har alle mulige intelligente algoritmer, data, som det har adgang til fra sine egne brugere, og også ting, der kaldes højdepunkter der, der blev efterladt af det folkelige folk og styrer mig til at være enige om store ting for cyklister. Så i dette tilfælde er strålende stier fra Portbury til Clevedon nu, som du kan se, det er en outback, nu er jeg i humør til en looping-sti, der lyder godt, og efter et stykke tid kan du se Komoot bogstaveligt talt en loop-performance oprettet. Nu er der masser af andre små muligheder her at lege med, inklusive hvilken slags rute du ønsker.

Så jeg tog en cykeltur, som normalt er de mest støjsvage veje derude, giver mig også grus eller hurtigere vejture, hvor langt min rute er: i dette tilfælde 44,1 kilometer fortæller det mig, hvor meget klatring der er, og hvor på ruten det kommer ned til, ved denne højdeprofil nedenfor, og det giver mig endda en anslået tid, og det er baseret på hvor fit jeg tror, ​​jeg er, som du kan se, gjorde jeg mig selv til ydmyg, ret generøs vurdering af min egen Fitness besluttede.



Der er tre måder, hvorpå du kan følge denne rute: Den første er old-school-ruten, hvor du omhyggeligt nedskriver sving-for-sving-instruktioner, jeg er ikke i et stykke kort, der derefter bliver vådt og svedigt helt sikker, hvorfor det vil du bestemt ikke længere. I stedet kan du bruge din telefon som en slags navigationsenhed. Så Komoot har en app, og når jeg bare klikker på min rejse, starter sving-for-sving-navigationen enten akustisk, når jeg vil lægge min telefon i lommen eller visuelt når jeg har en bakke, som giver mig mulighed for at klippe min telefon til styret. Den tredje teknik er at bruge en GPS-cykelcomputer som denne. Så dette er en Wahoo, og faktisk kan jeg synkronisere den med min Komoot-konto, hvilket betyder at jeg kan følg min Komoot-rute ved et tryk på en knap Hvis du vil undersøge lidt mere om din planlagte tur, inden du går, måske fordi du skal derhen, så der er lidt mere til det, har du investeret mere, så Jeg anbefaler Google, at jeg bruger dette hele tiden, meget af det, til optagelse, men faktisk er det super nyttigt, når du kun har en op. Du vil muligvis få en idé om, hvordan vejen ser ud, endda hvordan vejoverfladen er er og også trafikforholdene, fordi du kan være ret sikker på, at Google Street View-bilen forårsager trafik fic jam Den gamle gamle cyklist vil sandsynligvis også gøre det, hvilket er et klart rødt flag, og det er naturligvis super nemt at bruge.

Jeg tror ikke, jeg har brug for at forklare. Men uanset ego trækker du den lille orange person ud på gaden, som du vil tjekke ud i dette tilfælde strålende gyder Portbury til Clevedon og undskyld forresten dig selv med en idé om min internethastighed. Åh, lad os gå: 'uforståelig'.

Brilliant Lane Portbury til Clevedon, faktisk ser det godt ud. I sidste ende er lokal viden en stor ressource, der bare venter på at blive udnyttet, hvad enten det er digitalt på sociale medier eller i det virkelige liv - folk går til din lokale cykelbutik, som altid er en bonanza, eller en lokal cykelklub også, for eksempel bare tilfældige cyklister, som du ser i min erfaring, er altid mere end glade for at chatte om ruter, så du kan helt sikkert få mest ud af det og derefter også dele dine tip, og jeg er sikker på, at du byggede en Byg et fantastisk vejnetværk og bygg derefter skrædder -lavede sløjfer. Det er præcis, hvad du nyder, og hvor du holder den tid, du bruger på travle veje, til et absolut minimum.



Forhåbentlig var denne artikel nyttig. Giv det store tommelfinger, hvis du nød det, og vær sikker og nyd at køre. Det er en smuk ny vej

træner sænker dit blodtryk

Hvad er den bedste cykelrutteplanlægger?

Den 7Bedste cyklingKortlægning &RuteplanlægningApps
  • 1 OmCykelrute planlægning& Kortlægning af apps.
  • 2 1. Google Maps.
  • 3 2. Komoot.
  • 4 3. Bikemap.
  • 5 4.CykelBorgere.
  • 6 5. Cyclers Navigation.
  • 7 6.CykelruteNavigator.
  • 8 7. BikeMaps.org.
8. okt 2019

Er Komoot bedre end strava?

Så valget mellemKostogKomootafhænger meget af, hvilken type rytter du er. Hvis du ønsker at nå den højeste ydeevne til racing og tidsprøver, eller bare vil konkurrere næsten med andre kørere,derefter Stravaerbedreapp til dig.04/23/2021

Du har måske bemærket fra nogle af vores nylige artikler om kørsel nær og langt, at vi ofte taler om noget, der hedder Komoot, hvilket er nøjagtigt? Nå, dette og det. En ruteplanlægger og navigationsapp. Nu bruger jeg hele tiden, oprindeligt skete det fordi det er gratis, og så også fordi det spiller rigtig godt med de Wahoo hovedenheder, som vi bruger, super sej.

Under alle omstændigheder forklarer jeg, hvordan du bruger det. Komoot har tre funktionelle niveauer. Først planlægningen.

For det andet under tripoptagelse og navigation. Enten via smartphone-appen eller synkroniseret med din hovedenhed. Og for det tredje efter turen.

hvad er v ups

Så upload fotos, del, sådan noget. Jeg er ikke på min cykel nu, som du kan se. Jeg har heller ikke cyklet i dag, så vi starter planlægningsfasen.

Du kan bruge smartphone-appen til dette, både før og under turen, hvis du vil ændre kurs, men for mere dybtgående ting vil jeg bruge desktopversionen. Der er lidt mere plads og funktionalitet. Det første trin vil naturligvis være at oprette en konto, som jeg sagde, den er gratis, selvom du kan købe fra kort i appen, som du simpelthen kan downloade og bruge offline.

Så hvis du ikke har et telefonsignal, har du allerede dataene på din telefon allerede. Den første skærm, du ser, er en logbog over dine rejser eller for en anden, du vil følge. Men vi går hurtigt til ruteplanlægningssiden.

Start nu Du indtaster et start- og slutpunkt, enten ved at klikke på kortet eller indtaste en adresse, og derefter kan du vælge enten en envejsrute eller en returrute. Nu hvor du ved, hvor du vil hen, er det i orden, men hvis ikke, og hvis du leder efter inspiration, finder du, at der er mange små røde cykelikoner spredt rundt på kortet. Dette er faktisk højdepunkter, som andre mennesker har forladt for at hjælpe dig med at planlægge din rute. Det kan være alt fra en smuk udsigt til en fantastisk lille kaffebar.

Og når du klikker på det, er det en rigtig nem og hurtig måde at gøre denne sommer på med en flok venner at føje den til din rute. Det starter herfra på UK's sydkyst og går hjem igen. Nu går jeg ind i startpunktet Weymouth, destination Bristol! Og så kan jeg klikke for at tilføje et par højdepunkter. vejen.

Cider, jeg får det, og så måske en god gade, som jeg allerede kender. For at gøre dette kan jeg bare klikke på kortet og tilføje det som et waypoint. Vi får en række forskellige ruter genereret af Komoot-algoritmer, og det afhænger af den type tur, du vælger.

Så det kunne være en superhurtig tur, det kunne være en malerisk tilbagevej, det kunne være grus, det kunne være mountainbike, det kunne faktisk slet ikke ride, men vandre eller løbe. Selvom jeg ikke er helt sikker på, hvorfor du ønsker at tage en trendy grustur ved at klikke på dette ikon. Som du kan se her.

Så dette er vores grusoptimerede rute, baseret på Komoots opfattelse, det bedste rutevalg for mig at køre til øl herfra. Vi har alle statistikker for denne rute. Turens længde, hældningen, hældningen, endda et skøn over, hvor lang det vil være, så længe du ikke behøver at stoppe så længe for at tage billeder som James eller måske ligge.

Og en særlig cool funktion er overflade- og kurvetypen. Så da Komoot bruger åbne cykelkort eller åbne vejkort, har den detaljeret samfundsbidraget information om næsten hver meter af ruten, der er en vej eller en sti, ved den nøjagtigt, hvilken slags overflade du kan forvente. Så hvis vi skifter fra en grustur til en mountainbiketur i dette tilfælde, kan vi pludselig finde ud af, at mængden af ​​off-roading er steget, vi er 27,3 kilometer på enkeltstier, og i alt er ca. 35% af ruten nu ikke asfalteret.

På den interaktive højdeprofil nedenfor kan du også se nøjagtigt, hvilken overflade du kan forvente, når du klatrer eller ned. For kontrolfreakene blandt os kan du selvfølgelig få lidt mere kontrol over ruten ved at tilføje flere waypoints for at tvinge den i den retning, du ønsker. Og for at få mere information til at hjælpe dig med at træffe din beslutning kan du skifte mellem forskellige korttyper Komoot-kort til åbne vejkort, åbne cykelkort, hvor du også kan finde information om cykelinfrastruktur og mountainbikeruter.

Nu gælder de sædvanlige forbehold med afvigelser fra den rute, der faktisk er specificeret af Komoot. Deres algoritmer er baseret på data, så hvad de ved om vejoverfladetype og højde, sådan noget. Så hvis du vælger at gå væk fra det, er det op til dig.

Du kan selvfølgelig ignorere Komoots algoritmer fuldstændigt og faktisk ignorere alle stier og veje med off-grid planlægning f sandsynligvis mere nyttigt for vandrere og løbere, ville jeg have troet som cyklister. Men jeg brugte det faktisk, faktisk sidste år i Marokko, da vi på Google-satellitoverlay kunne se, at der faktisk var en vej over Atlasbjergene, det var bare ikke kortlagt endnu. Det er også værd at nævne, at du som sidste punkt i planlægningsfasen naturligvis nemt kan uploade en GPX-, TCX- eller FIT-fil, og du kan enten gemme den som en afsluttet aktivitet eller importere den til ruteplanlæggeren, hvor du derefter kan optimer det, som du ønsker kan ændre sig.

nyc cykling

Nu hvor du er derude, er der et par måder, som Komoot kan hjælpe dig med at navigere hurtigt. Enten ved at oprette forbindelse til din hovedenhed eller ved at bruge appen direkte på din smartphone. Nu har vi allerede set på, hvordan man køber kort og derefter downloader dem til din telefon.

Dette er perfekt, hvis du rejser til udlandet og ikke ønsker at betale for yderligere data. Det er perfekt, hvis du vil spare batterilevetid, da du rent faktisk kan navigere, mens din telefon er is i flytilstand. Eller selvfølgelig er det vigtigt, hvis du går ud af den slagne vej ud over telefonsignalet, kan du komme af med den gratis version, men så bliver du nødt til at stole på dine egne evner til faktisk at bryde fri, men hvis du får tabt kan du downloade de relevante kort.

Men hvis du kommer ud af kurset, kan dette hjælpe dig med at komme tilbage på sporet. Hvis du bare bruger din telefon til at begynde at navigere for at starte optagelse, skal du bare trykke på den enorme Home-navigationsknap og du er klar til at gå. Du får sving for sving retninger, både lyd, så du kan lægge din telefon i lommen og visuel, så du også kan klippe din telefon til dit styr, hvis du ønsker det.

Nu har jeg tendens til at få min synkroniseret med min hovedenhed. Så Komoot har avancerede integrationer med de fleste af de største GPS-enheder derude. I tilfælde af denne Wahoo-enhed synkroniserede jeg faktisk min Komoot-konto med Wahoo-appen, og så downloades alle mine forlystelser automatisk til hovedenheden, når den er tilsluttet og på WiFi.

Hvis du vil ændre din rute af en eller anden grund, mens du er på farten, hvis du har et mobiltelefonsignal, er dette super nemt, skal du bare klikke, hvor du vil gå plus på kortet, som hvis du planlagde det i første omgang og hej presto det omdirigerer det til dig. (udånder skarpt) Phew, hvilket episk. Når du er færdig med din tur, gemmes den automatisk som en privat afsluttet tur.

Nu betyder det ikke noget, om du brugte din telefon til at optage den, eller i dette tilfælde Wahoo, der automatisk synkroniseres med den. Derefter kan du klikke på denne aktivitet og give den en titel, du kan også uploade fotos, dele den med dine venner, tagge den, der sluttede sig til dig på turen. Nu er det super nemt at uploade fotos.

Hvis du geotagede dem på tidspunktet for optagelsen, uploades de automatisk nøjagtigt det rigtige sted på kortet. Hvis ikke, kan du bare efterlade en nål og uploade den derfra. Du kan selvfølgelig også uploade dine egne højdepunkter, som vi allerede har adresseret.

Så det kunne være et sted, eller det kunne endda være en vejstrækning eller gade. Du klikker på punktet på kortet og uploader derefter dit eget foto, giver det en titel, giver det en beskrivelse, og når nogen først er der, kan du enten stemme deres højdepunkt op eller ned og din egen tipbeskrivelse og din tilføje dine egne fotos , så der går vi! Forhåbentlig fandt du dette lille øjebliksbillede af, hvordan du bruger Komoot, ganske nyttigt. Jeg opfordrer dig bestemt til at prøve det.

Hvis ikke andet, kan du gå til den GCN-profil, vi har der, fordi vi faktisk har masser af ruter, som vi har gjort i de sidste par uger og måneder. Inkluderet ting som North Coast 500 og vores engelske episke tur. Sørg for at give os store tommelfingre, lad os vide, hvad du synes i kommentarfeltet nedenfor, og hvis du vil se denne North Shore 500-artikel, har du ikke set den før, skal du klikke dig igennem skærmen nu.

Hvor meget koster Strava ruter?

TILKostabonnementomkostninger$ 5 om måneden for et årligt abonnement. Nye brugere kan også få de første to måneder gratis, når de tilmelder sig hele året. Så hvilke funktioner kan ikke-abonnenter bølge farvel med? Vi har allerede nævntrutebuilder, som er et nyttigt værktøj.19.05.2020

Rides som denne behøver ikke at være rides, du kun drømmer om. I dag er jeg her for at hjælpe med at besvare et spørgsmål, som alle cyklister har på et eller andet tidspunkt - 'Hvor kan vi cykle'. Vi bruger Google Maps, fitnessnetværk som Strava og sociale medier til at hjælpe dig med at finde din næste gode rute, forhåbentlig ikke langt fra hjemmet.

Så lad os starte med mit første tip: 'Stalking' - og det er hvad vi skal gøre på Strava. Så hvad du skal gøre er at finde en Strava-klub i din by, og du behøver ikke at deltage i klubben, bare se på leaderboardet. Du kan nu sortere listen efter højde, afstand eller. sorter længste rejse - afhængigt af om du leder efter lange rejser eller rejser med stigninger.

Nu kommer vi til forfølgelsesdelen. Dette er en hit and miss-teknik, men hvis du går efter cyklister med imponerende statistik, er der en god chance for, at vi finder præcis det, vi leder efter, klik for at gå til din Stalkees-side, og nu ville det være nemmest at kontrollere billederne. Herfra skal du rulle gennem billederne, og hvis du finder et interessant sted, skal du klikke på dette link for at springe til aktiviteten, og du kan kontrollere ruten derhen.

Bortset fra fotos er en anden mulighed at se gennem deres aktiviteter, søjlediagrammet giver dig en idé om ugerne med de længste drev eller de fleste stigninger. Vælg en skala, der giver mening for den type forlystelser, du leder efter, og kig derefter på de aktivitetskort, der vises - scan efter forlystelser, der ser interessante ud, og spring direkte til aktiviteterne for at få flere oplysninger. Overvej at følge dem, så deres aktivitet vises i dit Strava-feed, så du med det samme kan opdage seje ruter, så snart de er kørt.

Lad os tale om dine 'normale' sociale netværk som Facebook og Instagram. De fleste byer med et stort antal cyklister har flere cyklister Facebook-grupper, som du kan deltage i. Det er ret nemt at finde cykelrelateret indhold på Instagram med en søgning eller hashtag g Cyklister elsker at tage billeder og artikler fra deres forlystelser.

Alt hvad du skal gøre er at starte en samtale og spørge, hvor klipene blev taget, og i de fleste tilfælde vil de mere end gerne dele ruteoplysninger og tip med dig. # 2 Google MapsMit næste tip er Google Maps, specifikt satellitvisningen. Se efter noget åbent rum først - du kan se, at dette område er meget mere åbent, med flere træer og færre bygninger, det er meget sandsynligt, at kørsel her med meget mindre trafik vil være meget sjovere.

Selvfølgelig er det mere sandsynligt, at du finder sådanne steder, når du helt forlader byen. Når du nu er uden for byens grænser, kan du kigge efter andre funktioner som vandlegeme, og når du finder en vej, der går langs, tag den, fordi det altid er rart at se en sø eller en flod strømme for hør, når du kører langs . De næste ting at kigge efter er bakker - og så længe du kan se dem med Google Maps med 3D-visning tændt, skifter jeg til Google Earth, fordi dette er så meget mere indlysende for dig, og det ser meget bedre ud også.

Jeg kan godt lide bakker, fordi jeg nyder en udfordrende klatring, det er fantastisk træning, udsigten er spektakulær, og nedkørslerne er super sjove. Antag nu ikke, at du kender alle bakkerne i dit område - der vil være nogle ret populære stigninger, som alle taler om, men der kan være snesevis af andre bakker og klatringer skjult i din by, som ingen gider at prøve at kør dem. Tilbage i Google Maps, hvis du bare scanner landskabet, er et fortællende tegn på en stigning at finde switchbacks på kortet.

Hvis du ser dem, er denne vej sandsynligvis op ad en bakke. Og hvis du har været opmærksom på kortlæsning i geografisk klasse, vil du huske, at du altid kan skifte til det topografiske kort og se på konturlinjerne for at være sikker. Højden er også tydelig i denne tilstand, hvis du zoomer lidt ud.

trådløse gear

Den absolut bedste del af google-satellitvisningen er dog evnen til at finde stier, du ikke ville finde på kortet markeret som veje lls som her er et sti, der starter øverst på Katraj ghat og går helt op til Bopdev ghat Inden vi forlader Google Maps, skal du ikke glemme at bruge Street View, PhotoSpheres og Photos til at planlægge din rute. Selv på steder som Indien, hvor gadeudsigter ikke er tilgængelige, hjælper Pegman dig stadig med at få vigtige PhotoSpheres som denne, der viser dig, hvordan denne bakke er, og jeg kan endda se den sti, vi ville tage, du kan også se på fotos af forskellige vartegn for at gøre dig bekendt med waypoints langs din rute og en mere For at få mulighed for at se på gaderne eller stierne her også. Endelig, hvis du befinder dig i et land, hvor Street View er tilgængelig, kan du bruge det til at udforske de fleste af de gader, du er nødt til at cykle.

Nu med Google Maps har vi fundet en fantastisk destination eller nogle vandrestier, vi gerne vil prøve. Hvordan skaber vi en god rute for at komme derhen? En måde er at åbne Stravas segmentefterforskningsfunktion og kigge efter segmenter omkring det område, du vil nå. For eksempel fandt jeg dette segment ikke helt rigtigt til at gå op Lohagad i Lonavala.

Vi kan nu se på listen over alle, der kørte på dette segment og undersøge de ruter, de tog for at komme her. Mayank syntes at komme ned ad en anden rute, red på Pavna-søen en smule og ramte motorvejen og lavede en lille sløjfe. Ajit lavede en let rundtur til fortet langs motorvejen, og Aditya tager en helt anden rute tilbage til Pune.

Én destination, tre forskellige ruteideer bare ved at se på en håndfuld forlystelser, det er bare endnu en grund til, at Strava-segmenterne er så store. Et andet værdifuldt Strava-aktiv er det globale varmekort. Varmekortet viser dig, hvor de fleste kører i et givet område - lettere linjer betyder, at folk kører der, og du kan gøre dette som en hurtig måde at finde de mest populære ruter i en by.

Hvor varmekortet virkelig skinner, er imidlertid off-road områder - her er toppe for eksempel Katraj og Bopdev Ghats - hvis du nogensinde har spekuleret på, om det er muligt at køre fra top til den anden, overfor bakkerne, den mørke lilla linje her fortæller dig, at den blev gjort - ikke af for mange mennesker, men du ved, den er kørbar. Herfra kan du også se den uslebne rute, der ikke køres eller selvfølgelig ikke køres - det betyder bare, at ikke nok mennesker kørte der, i det mindste ikke på Strava. Når du bevæger dig væk fra Strava, er Komoot et meget populært ruteplanlægningsværktøj Slutpunkter, Komoot vil foreslå en rute baseret på, hvordan du vil komme derhen.

Så når vi siger vælg Tikona Fort, viser det mig en mulighed for vejcykling og en lidt anden rute, når jeg vælger mountainbiking, vejtype og fortovsdetaljer. Jeg kan også lide denne skyder, der fortæller mig, hvor lang tid det tager nu baseret på mit fitnessniveau. Nu kommer vi til den dovne måde at finde ruter på, men dette er sandsynligvis nogle af de bedste ruter, du kan finde.

touring cykel

Hvis du går til et websted som Ride With GPS og klikker på 'Find ruter', finder du indledende søveje bygget af områdeambassadører med detaljerede kort, retninger, placeringer af pitstop, fotos og noter fra ambassadøren, som du virkelig er forberedt på turen. Nu kan du naturligvis indtaste kriterier for at finde præcis den rute, du leder efter, men ambassadørruter er ikke tilgængelige overalt - så i lande som Indien kan du kun finde selve ruten med højst et par fotos - men også uden disse detaljerede dem Der er bestemt nogle gode ruter her for spor. Komoot har også ruter, og ligesom Ride med GPS er nogle ruter super detaljerede, mens andre er meget enkle.

Især til mountainbikeruter kan du prøve websteder som Single Tracks og Trailforks. Cykelruter er udforskninger. Hvis du er på farten og slår en gade fra din normale rute, eller et tog kører til et ukendt sted husk at tage det.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvor mange gange jeg har kørt, fundet gode ruter eller haft et interessant drev, bare fordi jeg valgte ruter sådan. Du kan skrive placeringen ned og studere den, når du kommer hjem, men hvis du har tid - du er lige der, skal du bare tage skidtvejen eller stien og se, hvor den fører. Du kan downloade Google Maps til din telefon og undersøge webstedet.

Nu, hvis du kender en fantastisk rute, der ikke er kendt, skal du huske at gøre noget for dit cykelfællesskab ved at tage fotos og noter, oprette segmenter og dele ruten på sociale medier, uanset hvilken platform du foretrækker. Hvis du har et rutetip, du vil dele, skal du efterlade en kommentar nedenfor - jeg vil meget gerne høre fra dig. Denne kanal har også en række ruteartikler, så abonner og tjek denne playliste med Indien-cykelruter, eller hvis du keder dig, mens du cykler - tjek denne artikel for at holde dine forlystelser friske, tak for at køre sammen og se dig næste gang - fortsæt med at udforske.

Er Komoot værd at betale for?

En anstændig investering i betragtning af detdet eren engangsbetaling for alt for evigt. Meget godt: god routing og navigation, masser af indhold. Routing er kraftfuld, navigation er god, offline kortlægning og navigation. Ingen Strava eller anden portalintegration, indhold sommetider svært at gennemse / finde.4. apr 2019

Hvordan planlægger jeg en rute med Komoot?

Valg af start- og slutpunkter på kortet

Klik et vilkårligt sted på kortet, og vælg 'Start her'. Detkomoot ruteplanlæggergemmer det automatisk som dit udgangspunkt. Klik på et andet punkt på kortet for at markere din destination.

Er Komoot en god app?

Samlet set er navigationen virkeliggodt. Hvis du kan lide at blive guidet rundt, er det bestemt et af de bedre kortbaserede systemer, jeg har brugt, og det er det bedste til stemmestyring på en cykel.4. apr 2019

Er Strava det værd 2020?

Viser sig,KostTopmødet har overvældende vist sig at væreværdidet. Nu hvor jeg ved, hvilke funktioner der ikke er inkluderet i standardversionen, tror jeg ikke, jeg nogensinde kunne opgive mit premium-abonnement. Mine mest anvendte funktioner er matchede aktiviteter, træningslog og GAP.21. dec 2020

Er Strava værd at betale for 2020?

Hvis du er interesseret i data og træner meget - især nårdetkommer til løb og cykling - så ja, der er meget her, du vil nyde. For cyklister er Segments sandsynligvis appelværdiprisen alene og for os,det erabonnementsfunktionerne, som vi virkelig nyder, men vi er data-nørder.1. jan. 2021

Hvilken er bedre strava eller Komoot?

Når man sammenlignerKostvs.Komoot, anbefaler Slant-samfundetKomootfor de fleste mennesker. I spørgsmålet 'Hvad er den bedste GPS-app til cyklister til at navigere på iOS?'Komooter rangeret 1. mensKoster 3. plads.Komoottilbyder data om vej- / stiltype, højde osv.

Tømmer Komoot batteriet?

Håber dette når nogen, der kan hjælpe. For nylig begyndt at brugeKomootsom en sving-for-sving-navigationstjeneste. Imidlertid,afladning af batterietpå min telefon er forfærdeligt med konstant GPS- og Bluetooth-brug, mens skærmen er tændt til navigation.Batteriet afladesfra 70% til 0% på en time eller to i denne usecase.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.