Vigtigste > Cykling > Brugerdefinerede cykelbyggere - almindelige svar

Brugerdefinerede cykelbyggere - almindelige svar

Hvor meget koster en brugerdefineret cykel?

Så dybest set kan du få en total kvalitet på entry levelbrugerdefineredelandevejscykel til $ 3.700 fra Seven eller $ 5.000 fra Serotta, eller brug nemt op til $ 14.000 til superbilen på landevejscykler. Med en komponentpakke på øverste niveau og rammemateriale af højere kvalitet, et godt skønvillevære $ 6-9.000 alt i.23. juni 2011 r.





Velkommen til NAHBS, det nordamerikanske HandmadeBicycle Show herfra i Sacramento, Californien. Vi er her for at bringe dig de hotteste nye brugerdefinerede cykler samt nogle fantastiske nye teknologier fra showet. Horn honk a tune) - Meow (funky upbeat music) - Hvad får du, når du tager cyclocross og blander det med track cycling World.

Og dette er deres første tracklocross-specifikke ramme. Chris, medstifter af Squid Bikes, der også designet denne cykel, sagde, at den falder et sted mellem cyclocross og trackcykler, med nogle få ændringer for at gøre den perfekt til det.Dette inkluderer en hævet bundbeslag og lidt stejlere vinkler for at tillade den berørte tå at overlappe lidt mindre. Ligesom mange andre Squid's andre rammer blev denne malet af medstifter Chris, faktisk mod denne væg, hvilket giver et rigtig sejt stykke på showet.

Nu er vi virkelig glade for at se denne cykel ved det første Tracklocross verdensmesterskab i august ankommer til Japan. Vi har en rigtig spændende verden først, her ved standen med Weis fra Brooklyn i New York, den første rammebygger, der fik muligheden for at arbejde med en helt ny supermagnesiumlegering fra All Light. Det siges at være 33% lettere end aluminium, også lettere end titanium og stål, med 20 gange mere stødabsorbering end typisk aluminium, giver rammebyggerne potentialet for et helt nyt materiale, der kan konkurrere med kulfiber med hensyn til vægt, lethed og ydeevne.



Denne ramme er også TIG-svejset og har et visitkort fra Weis med sine fantastiske asymmetriske sædeophold. Jeg taler med bygherren af ​​denne cykel, Tom Porter, og ærligt talt ved jeg ikke, hvor jeg skal starte. Dette er Winged Victory, inspireret af den virkelig berømte statue i Louvre, og det er bare en af ​​de mest spektakulære cykler her på NAHBS.I Hvis du kunne se det i kødet her, ville du virkelig forstå, hvorfor det tog Toman utrolige to måneder at lave for at fuldføre denne konstruktion.

Det er bare fantastisk. Og det er ikke kun rammen og fortet, som Tom skabte sig selv, han er en professionel metalarbejder af handel, så han kom virkelig ind i rammebygning på en spektakulær måde, hvilket manifesteres i det. Tom har også håndlavet nogle smukke dele på denne cykel, fra Art Deco-inspireret bagagebærer til de små, smukke detaljer som støvhætterne.

Og det er ikke alt, han justerede også nogle af de dele, som han ikke selv lavede. Fra detaljer om krumtap til fendere, eller bedre sagt fendere. Det mest indviklede træk ved denne konstruktion er de smukke vingeknopper, som Tom selvfølgelig selv gør sammen med kædeskærmen, der tilsyneladende tog hele tre dage bare for at designe, endsige lave.



Der er ingen tvivl om, at denne cykel har en klasse for sig selv her på NAHBS, og det får mig virkelig ikke til at spekulere på, hvorfor den får så meget opmærksomhed her. (funky upbeat musik) Lyder denne cykel kendt for dig? Nu er det tid til kølig konstruktionsteknologi. Vi er her oppe med vores venner FSA, der har deres K-Force. trådløs elektronisk gruppe nu i hydraulisk skivebremseversion, der snart vil komme i produktion for at slutte sig til deres allerede på markedet fælgbremseversion.

Ud over disse seje skivebremser har vi også et nyt cockpit til disse fra FSA med det avancerede kabelhåndteringssystem. Så de hydrauliske slanger på denne konstruktion gik lige ned i styret gennem stammen, forbi headsettet og ind i rammen, hvilket giver en rigtig ren udseende, der også skal være ret aerodynamisk, og som vi alle ved, aero er alting. (funky optimistisk musik) Og denne også.

Jeg sværger, at jeg har set dette malingjob et eller andet sted før, hvilket betyder at du kan vedhæfte det til dit enkeltstående projekt. kan tilpasse sig dit hjerteindhold. Vælg enten 45 mil CXP-modellen med en dybere sektion eller de smallere Open Pro Carbons.



Begge er naturligvis tilgængelige som både fælg- og skiveindstillinger. Hvordan ville du bygge din? Lad os vide i kommentarerne, de har en mesterhjulbygger her på stedet, der laver de første par par, her er han, tag det væk John. (funky upbeat music) Vi er på messen med Black Magic Paint, et par malere fra Portland, Oregon, og de har et stort udvalg af smukke frameson stativer, men dette er min favorit.

Denne Moots tager et stort skridt væk fra den traditionelle rå titaniumoverflade og siges at være inspireret af termiske varmekort og mange andre. Jeg mener bare tjek denne fantastiske slikfade. Før vi overhovedet krydsede Atlanterhavet vidste jeg, at Mosaik ville være her på NAHBS, og de var på min liste over bygherrer for at besøge, og jeg kan fortælle dig, at de ikke skuffede.

De fejrer deres 10-års jubilæum her på NAHB S i år, så de bragte en masse cykler til at vise sig her. Lad os starte lige her med denne glitterbombe på en cykel, din racercykel. Fra kvaliteten af ​​deres TIG-svejsning i titanium til det uhyrlige malearbejde, der er udført af deres egen søstersmærke Spectrum Paint og Powder Works, dette er en virkelig misundelsesværdig konstruktion.

En anden tendens, som vi ser her på NAHBS, er den farve, der matcher stelpumperne på cykler, ligesom dem fra SILCA, så det er ikke kun smukt, men frem for alt praktisk. En af cyklocrosscyklerne fra Mosaic tilhører faktisk grundlæggeren Aaron og blev kørt i USA Cyclocross Nationals i en enkelt hastighedsopsætning i år. Vi fangede ham endda lige i starten af ​​showet og skrubbede den sidste bit mudder væk, hvilket jeg synes er ret autentisk.

Han har en interessant opsætning her, og en der er temmelig populær blandt cyclocrossere, hvor han har Dura-Ace-krumtap, men så bruger en mountainbike XTR bagskifter en Wolf Tooth Components frontkædehjul til at gøre hat en efter opsætningen Nu er dette en virkelig speciel cykel fra Kentucky-baserede producent Don Walker, og dette er faktisk en hyldestcykel til den afdøde Dario Pegorreti, der var en virkelig nær ven af ​​Don. Det er lavet til en af ​​Dons nære venner. Den mest fascinerende del af denne cykel er dog Big Leg Emma chainstays, som er en meget nøjagtig replika af dem, som Dario gav som en personlig gave for over 10 år siden.

Malingen er baseret på Vincent Van Goghs Starry Night, og den er lyserød og blå, da de er racingholdsfarverne til Dons ven, den blev bygget til. Og endelig er vi her med Don, vi skal bare påpege denne, der er et smertefuldt samarbejde med kunstneren Nick Star. og som en zoologisk nørd kan jeg bare ikke klare detaljeringsniveauet i denne farve.

Så sejt Siden den legendariske italienske rammekonstruktør og maler Dario Pegoretti døde sidste år, har det meget lille og dedikerede team i hans værksted besluttet at udføre det for at bygge cykler under hans navn, især i hans senere år blev han primært brugt til hans eksperimentelle maleteknikker og især kendt for hans håndmaling, som, som du kan se i denne sammenhæng, kørte holdet fremad. Det ætsede og slidte lak, du ser her, er beregnet til at repræsentere den vrede og frustration, teamet har været udsat for i løbet af de sidste seks måneder, samt styrken og troen, der hjalp med at opbygge dem i deres mission om at gøre denne skræddersyede smukke. Udvikle rammer, fremme dem. San Francisco er ikke kun kendt for sine bakker, det er også kendt for sin enorme banecykelscene, og det var her Low Bicycles 'Andrew Low begyndte sin bygningskarriere.

Han startede med aluminium og har været med det materiale lige siden. Han skiftede fra trackbikes til cross- og gruscykler og nu også til racercykler, så han tilbyder den fulde suite. Den mest fascinerende ting ved dens opbygning er dens unikke svejseproces, der tager fem timer pr. Bygning og giver dig den utroligt glatte finish.

Du vil virkelig let forveksle det med en kulfibercykel, og på toppen af ​​det danner det også alle rørene i sig selv, hvilket er virkelig imponerende. Nu er det et omslag fra os fra det nordamerikanske håndlavede cykelshow med vores hotteste teknologi. Men rolig, for vi har meget mere at komme, så hold dig opdateret.

Og nu, hvis du vil prøve en anden fantastisk funktion, skal du bare klikke nedenfor og give os en lignende. Åh! Bæltetasker! cool, super cool, super cool, super cool! (blæser hindbær) Okay, åh knæ, kom på ben, du har det, og da har vi det. (ruller tungen) - Meow. (griner) - Det er en stor meow.

Hvem er den bedste tilpassede cykelbygger i verden?

Metalhoveder: 18Bedste brugerdefineredeMotorcykelBygherrer
  • Auto Fabrica. Placering: England.
  • Deus Ex Machina. Sted: Sydney, Australien.
  • Diamond Atelier. Sted: München, Tyskland.
  • Ned og ud Cafe Racers. Sted: Sheffield, England.
  • Hageman Cycles. Sted: Tampa, Florida.
  • Hazan Motorworks.
  • Macco Motors.
  • Grove håndværk.

Lidenskab en følelse af intens entusiasme for nogen eller noget, når du forfølger din lidenskab, vil du ikke kun kunne lide, hvor du ender, men også nyde rejsen undervejs, og hvad har lidenskab at gøre med cafe-racere? hvis du leder efter motorcykler med lidenskab, er du på det rigtige sted, top ti er ikke altid en rangordning af de bedste af de bedste, nogle gange kan det være en måde at finde de mest lidenskabelige kreationer, og det er alt, hvad du finder her fantastiske motorcykler, der var lidenskabelig med at bygge et tv, så lad os starte med en motorcykel, der blev inspireret af en ulv, der prøvede moderne dele, en klassisk motorcykel er noget relativt usædvanligt, og når vi har at gøre med en gammel honda cb750, er det stadig sjældent, men på en eller anden måde har denne landmand klarede det og med stor succes, hvis jeg må sige det, er dette smukke projekt fyldt med smarte beslutninger, der tænker på at gøre en olietank egnet under sædet og udvide den til den bageste kåbe til en rigtig smuk Cafe Racer, der kun kunne være bygget af en person, der er meget kreativ og med udsøgt smag, så her ha Vi praktiserer en mere moderne maskine, men med en enklere modifikation, og det er sandsynligvis hovedårsagen til, at så mange nøgleord til dette projekt, der stemte på denne BMW, er enkelhed, det er et af de projekter, der starter med en meget god base, den rene version af BMW r9 t efter at Builder havde evnen til at ændre bare det grundlæggende i det, der allerede var lige nu, det er tid for at se et projekt inspireret af en vindende Honda er CX 500 stadig en af ​​verdens mest populære motorcykler til et cafe racer-projekt, og dette er et glimrende eksempel på, hvad der kan opnås, når alt er gennemtænkt, især denne haleafsnit bestemt en mindeværdigt projekt, der vil være en glimrende reference for mange af os, her er en smuk bandit, tænkte nogen som de fleste af os Med andre ord, ejeren gjorde, hvad han kendte, og efterlod den professionelle til at arbejde for profferne, da flere vigtige ændringer var så subtile at de fleste ikke vil lægge mærke til, men en ting er sikkert, hvis denne maskine bliver syvende i denne rangordning, betyder det, at subtiliteten gør forskellen, og han har det igen. Færdig, hvis du ikke har bemærket, er dette det andet b ligesom på denne top 10 fra samme producent, og jeg er slet ikke overrasket, fordi denne Royal Enfield ser så smuk ud, at det ville være en forbrydelse ikke at være på denne placering. En forbløffende transformation, der virkelig fortjener en masse respekt, men denne fortjener ikke kun endnu mere på grund af den måde, den ser ud, men også på grund af lyden, som gør, at du vil høre mere, i hvilket tilfælde jeg anbefaler dig at klikke på dette link Dette fantastiske projekt har også en meget god historie, det er svaret på en mand, der har mistet en bror.Denne maskine vandt ikke, men til sidst landede den en meget hæderlig 5. plads, og her er den en af ​​favoritterne blandt firecylindrede fans mærkeligt nok var det det første projekt fra denne klient, der fik det japanske inspirationsprojekt med BMW, jeg troede aldrig, det kunne være så smukt. Det kan ses som en slags CafeFighter maskine, en aggressiv Streetfighter front og en Cafe Racer bag.

Med alle projekter på dette valg var jeg helt sikker på, at jeg ville være i top 5, også fordi hver gang jeg præsenterer ham for en motorcykel forvandlet af denne producent, skuffer den aldrig, det er virkelig et smukt og unikt kongeligt felt, hvad er virkelig imponerende, at det kun blev bygget ind? I 45 dage har han en slags subtilitet, der normalt er svært at komme forbi, og jeg er meget glad for at se ham blandt de tre bedste cykler og nu den næstbedste maskine i denne placering. Jeg ved, at dette solsæde ikke ligefrem er i en Cafe Racer-kategori, men det ser så godt ud. Denne SIA Mahavira siger, at jeg endda har glemt den detalje, selvom dette sæde virkelig er fantastisk, at det har en vis smag for luksus, der er forbundet med det er o pletfri byggekvalitet, jeg vedder på, at mange af jer forventede at finde dette projekt blandt årets bedste cykler, men på samme tid vil man måske være lidt skuffet, hvis man ikke ser dette projekt som en vinder, hvis dette er din situation.

Bare rolig, for jeg kan forsikre dig om, at du er enig med nummer et, jeg lover, at du ikke bliver skuffet, så mine damer og herrer, som altid, håber jeg at se dig i den næste artikel

nitratrige fødevarer

Er det billigere at bygge en cykel eller købe en cykel?

Koste. Den konventionelle visdom har været, at det koster mindre atkøbeen kompletcykel, sammenlignet medbygningen op fra en ramme. Dette gælder for det meste. Med tilbud på let anvendte rammer og komponenter,bygningop en ramme kan undertiden værebilligeremulighed.24. jan. Dec 2019

(dramatisk musik) - Velkommen til Ask GMBN Tech, dette er vores 30. show, så dette er fantastisk. Det er et ugentligt show, hvor du kan sende dine spørgsmål om tekniske mountainbike-ting. Og forhåbentlig kan vi give dig et anstændigt svar, Lær at forstå cykler, For at modtage dine indlæg skal du sende dem til e-mail-adressen nederst på skærmen eller tilføje dem i kommentarerne nedenfor.

hvordan man monterer cykel

Brug #askGMBNtech, så du kan gøre din identifikation til en leg. Så at hoppe lige med Elias Sandell er ulempen ved at bruge en syv-, otte-, ni-, ti-vejs kædeafbryder og en 11-trins kæde? Jeg har et i et take-sæt, og jeg ved ikke, om jeg skal bruge det. Dybest set ligner de stort set Eliasthe med kædeværktøjer, men kæder er selvfølgelig meget forskellige.

En 12-trins kæde er meget smallere end en kæde med syv gear. Dybest set vil det gøre meget mere. Det er, jeg vil have flex indbygget.

Det kommer mellem alle disse mindre gear, og du kan gøre meget mere end en ældre syv-trins kæde. Mens hun nu kan bryde næsten enhver kæde, samle dem igen eller sætte dem sammen igen med ethvert kædeværktøj, kan det være lidt vanskeligere at køre en stift, hvis du bruger den forkerte kompatibilitet på et kædeværktøj, for hvis kæberne ikke er korrekt justeret Kør ikke pennen igen. For eksempel, hvis jeg holder denne park nu, viser jeg dig, hvad jeg mener med det.

Hvis jeg bare fortryder at du vil se her, at kæberne på denne faktisk er bevægelige, og det er fordi den er kompatibel med stort set alle kædestørrelser. Jeg mener, jeg tror, ​​der er to eller tre, at det er uforeneligt med, jeg tror sandsynligvis, at de er Campagnolo-ting, fordi de er lidt bizarre. Det er et italiensk firma, der laver ting, der er lidt anderledes.

Men dette er kompatibelt med 12-trins kæder baglæns hele vejen ned, så det væsentlige gør hele forskellen. Nu afhænger det af kæden, der er fremstillet af store producenter som Shimano, Park, Topeak osv. Generelt er stort set meget, men der er et helvede mange emoner på markedet fra andre mennesker.

De er lidt vage, og hvad hun sælger er en otte-trins hastighed, men du kan finde ud af, at det fungerer rigtig godt klokken 10 og 11. Og det er noget, du ikke ved, før du rent faktisk prøver det og ser, om det er selv- justeret. I det væsentlige, hvis det er justeret, og det fungerer, glade dage! Du kan bruge den til at opdele og tilslutte kæden igen.

Husk, at det er meget lettere og potentielt sikrere at bruge tilstødende hængende links i disse dage. Nu kan disse passe til de fleste kæder på markedet, og det er lige så let som at dele en kæde, indtil du stort set har to identiske led. Indsæt og træk hovedledet tilbage.

Det er dybest set et meget simpelt værktøjsfrit system til at slutte sig til en kæde. Og det er også meget sikkert, for lad os bare sige på kæden, at du har et ydre sted, og at du har et indre sted, og at du har ruller til midten. Når du nu bruger kædeværktøjet på kæden til at forbinde kæden igen, skal du placere kæden i kæberne her og køre tappen helt tilbage.

Men stiften skal gå helt ind i den anden ydre plade, og hvis den ikke er helt ind, er det et svagt led i kæden. Og det er et spørgsmål om tid, før spændinger, der springer ud og dybest set bryder din kæde. Hvis kæden går i stykker under pedalerne, er du måske heldig.

Du kunne bare sætte dig ned. Det klikker, og der sker ikke noget, undtagen besværet. Hvis din kæde går i stykker, når du kører på lasten, som for eksempel at springe fra sadlen, vil du gå over styret, og det vil altid ske på det tidspunkt, hvor du aldrig ville forvente det, og det ville være et rigtig dårligt nedbrud.

Bare pas på. Sørg for, at dit kædeværktøj er justeret, og at du er klar til at gå. Næste op er rengøringen af ​​bremserensning af Raymond Paculan Hey Doddy gode artikler Tak Raymond Jeg vil gerne spørge, om jeg kan bruge kontaktrenser n rengøring af skivebremseklodser og skiver. Jeg vil også gerne vide, hvilket værkstedshåndklæde du bruger i dine vedligeholdelsesartikler. besvar det spørgsmål.

Ja, selvfølgelig, så dybest set har vi bremserensere her og nogle kontaktrensere her. De er meget ens og begge indeholder isopropylalkohol. Nu er kontaktrenser sandsynligvis den mindst stødende af disse ting.

Det vil sandsynligvis ikke rense dine bremseklodser såvel som en specialbremserenser, der indeholder flere opløsningsmidler. Men selvfølgelig er fordelen ved en kontaktrenser, at du kan få den hvor som helst. Mange mærker gør kontakt renere, og det er naturligvis sikkert for dig at bruge det på elektriske ting som din bils tænding, når du måske har vand i det eller en slags? Antal cifre.

Og det er naturligvis sikkert for dig at bruge i kredsløb. Selvom den indeholder isopropylalkohol, er bremserenser lidt mere aggressiv, og selvom jeg er sikker på, at der er nogle, der er kompatible med elektrisk udstyr, tror jeg ikke det, denne er særlig, og jeg tror, ​​mange af dem vil være lidt for aggressiv til at bruge på nogle sarte plastik som f.eks. et printkort. Som svar på dit spørgsmål, ja.

Du kan bruge kontaktrengøringsmidler. Bremserenser er bedre, men i det væsentlige er isopropylalkoholen, hvad der er i dem og gør jobbet. Sørg også for at bruge gummihandsker til arbejde.

Du vil have en slags Nitrol-handske, fordi du ikke vil have, at disse ting skal komme i dine hænder for længe, ​​fordi det er ret groft. Og du vil heller ikke have, at olierne i din hud overføres til disse bremseklodser, fordi de kan forurene dem. Hvad angår værkstedshåndklædet, her er noget af det her; der er mange forskellige derude.

De er alle ret industrielle. Denne særlige er lavet af et band kaldet Scotts. Du vil se dette i garager og i alle slags traditionelle værksteder.

Du kan købe det på handelssteder. Du kan købe det på Amazon, som vi gør. Men der er masser af forskellige mærker derude.

Grunden til, at vi kan lide dette over nogle af de massive ruller, du får, er, at disse større ruller har tendens til at være lidt blødere papir. Det går ikke så langt, selvom du får mere, men denne, jeg tror Scotts ting, de er virkelig ret hårde. Jeg kan især godt lide det.

Det er en af ​​mine favoritter, fordi det er ret nemt at genbruge. Så lad os gå. Scotts værkstedshåndklæde.

Okay, næste fra Isaac 232. Kunne du tråde bundbeslaget på en presset monteret bundbeslagsramme, så der kan monteres en gevindbundsbeslag? Nej, jeg tror ikke du kan. Med en gevindbeslag med gevind er lejerne normalt uden for boringerne.

Sidder uden for skallen, hele pointen med pressfit-systemet er, at lejerne er i nøjagtig den samme position. De er kun i skallen, som er større. Så du kan prøve at tråde denne skal, men intet vil virkelig ske, medmindre du har ødelagt din ramme.

Jeg er sikker på, at der kunne være en slags bodge-metode, men jeg vil bestemt ikke anbefale den. Jeg vil holde fast i den interferenspasning, den var designet til at være, og bare sørg for at installere den korrekt, og at du har strømfri kørsel. Okay, næste fra Eric Camacho.

Hej Doddy, som du ved i min sidste kommentar om, at min cykel blev stjålet. Ja, jeg husker sikkert, at jeg så dit navn nu. Jeg har tænkt på at bygge en cykel som din cykel.

Men hvad ville være bedre? Bygge en med dit eget udstyr eller købe en hel cykel og opgradere over tid? Jeg ville bygge en, men jeg har lyst til, at det tager lidt tid, lidt tidskrævende. Jeg elsker at høre dine tanker. Okay så baseret på den cykelbygning, jeg laver hver uge på tech-showet, husk, dette er kun til gavn for showet, ved du, det er gradvist blevet distribueret.

Hvis dette var min personlige cykel, ville jeg have gjort det i en enkelt session. Jeg ville ride den ting, der kørte. Faktisk ville det være halvt ødelagt nu.

Så jeg tager bevidst min tid, fordi der er meget bagved, og der vil være noget andet i de næste episoder. Men når det er sagt, personligt synes jeg at bygge din egen cykel er en af ​​de sjoveste ting. Jeg synes, at enhver cyklist, mand, cykel eller racercyklist skal gøre det engang.

Du skal bygge en cykel fra bunden, fordi den er rigtig, virkelig sjov. Du lærer alt om din cykel, når du gør det, og du har også fordelen ved at vælge hver enkelt del, du ønsker. Du kender dog muligvis ikke alle de dele, du ønsker.

Måske ender du bare med at skrive dig selv en rigtig dyr indkøbsliste over ting, i hvilket tilfælde jeg måske tror, ​​at det i dit tilfælde måske er bedre at gå efter et lige mærke som Komoso, Canyon eller et af disse mærker. Eller du kan få en rigtig, rigtig god ramme og gaffelkombination med et basisgruppesæt. Og når du slides gearkassen der, forhåbentlig har du sparet penge på samme tid, har du sparet nogle penge ved at købe cyklen på den måde.

Begynd at spare lidt på siden, og med tiden, når du kører på cykel, skal du bare bære dit kædesæt ud og gå til et sted, hvor du opgraderer dem, de er næste. Og så når tiden går i sidste ende, har du en cykel med meget bedre komponenter. Det eneste, du skal tilføje, er åbenbart, at rammen er vigtig, fordi det er den ting, du vil beholde, så sørg for at rammen sørger for, at det er noget, du sandsynligvis vil vokse med.

Så hvis du for eksempel stadig vokser, skal du sørge for, at der er plads nok til fysisk at vokse med cyklen og have en anstændig garanti på den. Hvis du har haft det i lang tid, vil du sikre dig, at alt kan dækkes af producenten, hvis der opstår et problem. Den anden ting, du skal overveje, er nogle af komponenterne der transmission betyder ikke noget.

Det er fuldstændig irrelevant. Det slides over tid, og du kan hæve det til bedre ting. Lav ikke nogen chancer.

Du kan spare på hjulene, selv de tunge, og købe lette hjul. Dette er ikke et problem. Dæk, de slides.

Vi kan afskedige dem for at få dæk, der passer til din lokale ridning, men når det kommer til affjedringsgaffel og spjæld, kan nogle af de budgetdødelige monteret på budgetcykler for at holde deres pris nede ikke meget at gøre med internerne på dem, så når du køber din cykel, får du den bedst mulige gaffel og spjæld, du har råd til, og det betyder, at du kan justere den gaffel. Du kan bestille ting som forårets løbet der senere. Du kan ændre polstringspatronen i rammen, hvis du ønsker at få mere ydelse ud af den, hvis det er tilfældet.

Bare noget at vokse med ligesom du ville med rammen. Hvis dit fokus er på at få en god gaffel, en god spjæld, en god ramme, resten kan du gøre. Over tid vil du også lære mere om, hvad du sparer Ully, du har noget derude og holder os opdateret med det, du køber.

Jeg er virkelig interesseret. Okay, det lyder som et indkøbsliste spørgsmål. Så fra Bugboy 152000, Doddy, kan du hjælpe? Kan jeg finde det rigtige værktøj til at adskille min Raceface-effekt krumtap til en grundig rengøring? Jeg vil demontere min Santa Cruz helt inden vinteropbevaring i år.

Så vidt jeg ved, er disse krumtap ikke anderledes end de andre. Du skal bruge en sekskantnøgle på 8 millimeter for at fjerne krumtappen fra cyklen. Du har enten brug for en Tork T25 eller en 5 mm unbrakonøgle for at fjerne, uanset om det er edderkoppen eller den egentlige direkte kædehjul, denne krumtap bruges.

Du skal bruge et BB-værktøj, som er en af ​​disse ting, for at fjerne bundbeslaget fra cyklen. Du har muligvis brug for en hammer bare for at chokere disse krumtap eller akslen. Blødere ende eller en gummiende er en god ide, så du ikke beskadiger akslen der fedt, når du monterer ting igen.

Du skal også bruge trådlås, hvis du gør dette. Du skal bruge et håndklæde og en slags handsker for at beskytte dine hænder. Og så har du brug for en stærk affedtningsmiddel.

Og som jeg vil anbefale, hold fast i ting som gamle iskopper eller enhver slags plastbeholder. Specifikt den sorte plast, der ikke kan genbruges, så du stadig kan bruge dem til ting som det, der er fantastisk til at lægge affedtningsmiddel i og stikke delene i og rengøre dem godt. Gamle tandbørster er gode til at skære rundt i og få alt det lort ud af de ting.

Og lad os gå. Det er det. Der er ikke noget særlig lyst, du har brug for.

Bare de anstændige værktøjer og fortsæt med at gøre det. Okay, det er ret sejt. Dette er fra Mainz Man.

Du som mig, du bruger en momentnøgle, mindede mig om noget, jeg bad om, ville vide, det anbefales at altid opbevare momentnøglen på den laveste indstilling. Dette gælder for Park ATD? Jeg antager, at det gør det, og jeg har tendens til at indstille min til 4NM efter brug, men kan ikke finde noget at bekræfte online. Jeg kunne bare spørge Parks, selvfølgelig, men jeg tror du måske ved det. Jeg har ikke set nogen litteratur, der siger dette.

Og jeg tror, ​​det kunne være anderledes med ATD, som er en af ​​de små fyre. Hvis du ikke har set disse før, er der justerbare momentindstillinger og bits i håndtaget her. Dette er den gamle.

Dette er ATD 1. Jeg tror, ​​der er nu en 1.2, der har et par ekstra funktioner.

Magnetisk bitholder, så du ikke mister dine bits. Det er et alternativ til klassisk ratcheting. Så vidt jeg ved, skal skraldehåndtagene altid nulstilles, men ikke til nul.

Jeg tror, ​​det er på den laveste drejningsmomentindstilling, og det er fordi den har en skralde til, hvordan den fungerer internt. Vær opmærksom på, at disse er lidt anderledes, når du kommer til din drejningsmomentindstilling på dette, slags klik, men du kan fortsætte med at bruge dem. Jeg tror, ​​det er derfor, det er vigtigt, at du aflaster det interne system derinde. ATD'erne er lidt forskellige, bare den måde de fungerer på.

hvordan man taber sig på en time

Det kan du ikke rigtig gøre. Du kan ikke stramme for hårdt. Det er som et klikstop.

Du kan slet ikke stramme dette for hårdt. Jeg er temmelig sikker på, at disse er fine, men jeg er ikke i tvivl om, at det nu er en god ide at lade den være på 4NM, som det er nu i netop dette værksted, jeg ved, at disse bruges hele tiden. Alt det momentnøglen er specielt hos vores venner på GCN og GCM, fordi de har en masse kulfiber, sarte cockpitdele på cyklen, så de skal selvfølgelig sørge for, at du ikke strammer dem for meget.

På den monterbare side af tingene bruger jeg disse personligt ret meget. Jeg ved ikke, hvordan de andre fyre har det. Men vi bruger dem nok, men jeg synes ikke, at vores opbevaring er et problem.

Jeg synes, det er mere langvarig opbevaring, at du kan beskadige en traditionel momentnøgle. Men jeg vil spørge Park, og faktisk tror jeg, vi har en særlig gæst, der besøger os fra Park senere på året. Så jeg holder dig opdateret om dette, fordi jeg tror, ​​vi kunne gøre seje ting med Calvin.

Okay, det næste slips er for dig Simy. Min nye cykel har 35 millimeter fælgbredde med plus-dæk. Kan jeg bruge 2,4 dæk eller har jeg brug for en mindre fælg? 2.4 dæk kan bruges, men ikke alle.

Så bare for eksempel tidligere har jeg haft Ibis 7.41 fælge, som jeg tror, ​​de er 40 eller 41 millimeter udvendigt, 35 på indersiden, så de er virkelig, virkelig brede fælge. Jeg har brugt 2.3, 235, 24 og 2.5s.

Intet problem. Men ikke alle dæk fungerer. Nå, et dæk med en firkantet profil, hvis du lægger det på en bredere kant, bliver de endnu mere firkantede.

Hvilken sving, når du er virkelig aggressiv, er en god ting. Det gør dem dog rigtig flade på toppen. A, øger friktionen, når du bare kører, og B foretager en virkelig forfærdelig overgang fra toppen af ​​slidbanen til sideadelen.

Det er 'meget ingenting, hvis det sker, og så er I alle i hjørnet, hvilket betyder, at det kan komme ret let ud på trods af fakta, det har en rigtig god skulder at støtte. Så det varierer afhængigt af de dæk, du bruger på din cykel. Hvis du har en let afrundet slidbane, kan disse faktisk være meget mere som et mere aggressivt firkantet slidbanedæk ved at bruge dem på den bredere kant.

Så jeg antager, at du er nødt til at prøve at se, for at være ærlig, eller i det mindste nogle andre chauffører beder netop dine dæk om at se, hvad de gjorde med deres. Men ja det kan du. Bare ikke med alle dæk.

Okay, den sidste er et Cle Mans koblingsdæk. Hej fyre,% af mine mekaniske færdigheder fra din kanal. Åh mand.

Dette er virkelig sejt. Så du arbejder selv på din cykel. Jeg elsker at høre det.

valnødder og hjertesundhed

Jeg har dog et spørgsmål om min drivlinje. Jeg kører en 1 x 11 Shimano XT drivlinje. Jeg har indekseret mine gear korrekt, og gearskiftet er snappy og til det punkt.

Intet gnidning eller ridser, før jeg indsætter min kobling. Når jeg er på sporet og sætter koblingen, fungerer de nederste 3 til 4 gear ikke så glat, og kæden gnider på den næste tandhjul. Nogle tip? Ærligt talt har jeg aldrig hørt om en kobling, der påvirker den måde, hvorpå et gear skifter andet end at du kan føle lidt mere kraft gennem armen, når du skifter.

Først finder jeg det usædvanligt for dig at slippe en kobling og derefter kun aktivere den for at komme ned. Personligt ville jeg bare lade det være tændt hele tiden. Jeg har en fordel.

Jeg antager også, at dit kredsløb er indstillet korrekt i første omgang, eller du lavede din øvre og nedre grænseskruespænding, hvilket er svingningsspændingen på denne bagskifter, og du indstiller alt med korrekt ledningsspænding der, prøv igen ved at indeksere din gear, men med koblingen tilkoblet. Prøv det samme igen med de mindre gear, og tag koblingen af ​​og se om det påvirker det, jeg er ret sikker på, at det ikke vil. Så ved du, hvad problemet er, men jeg finder det underligt, at det i første omgang skulle være et problem for at være ærlig, og det vil foreslå mig, at en kobling lægger mere spænding på det nedre bur, at noget er løst, så noget kan være løs på skifteren, men måske et jockeyhjul eller styrhjul, tjek disse ud.

Selv den faktiske hovedbøjlebolt kan være løs og forsøge at finde den. Lad os vide, Cle, for det er underligt. Det har jeg aldrig hørt før.

Okay, så slutningen på et andet spørgsmål er GMBN Tech. Forhåbentlig har jeg besvaret nogle af dine spørgsmål. Få din i kommentarerne nedenfor, og fyr dem op på den e-mail-adresse, der var på skærmen i starten.

For et par flere seje artikler, klik her for vores Press fit BB vedligeholdelsesartikel. Ikke kun er dette egnet til presse, men jeg håber, det rydder alle bække og stønn. Men jeg bruger et pressefit som en exa tak i denne artikel og klik her for vores Evolution of Maevic Hubs.

Det er en lille historie, og jeg synes, det er ret sejt, og det har en masse information i det. Som altid skal du klikke på den runde klode for at abonnere på GMBN Tech og fortælle historien og abonnere venner, der ikke abonnerer. Og hvis du kan lide at stille tekniske spørgsmål, så giv os tommelfingre op.

Er en tilpasset cykel det værd?

De er ikke altid super dyre eller tunge

Faktisk noglebrugerdefineredebygherrer er bemærkelsesværdigt rimelige med hensyn til omkostninger med komplette byggerier, der kommer overraskende konkurrencedygtige, selv til mellemstore prispoint. ”Der er virkelig ikke et stort prisgab mere,” sagde enbrugerdefineredeejer med flerecykleri hans stald.
16. juni. 2015 g.

Er det billigere at bygge dine egne cykelhjul?

Det er detBillig!

Du kan også skære ned på omkostningerne ved at vælge eger med lige mål i stedet for dobbeltstødede (Og gider ikke med aluminiumsnipler, heller; messing erbilligereog mere holdbar tiltilubetydelig vægtstraf.) Bedst af alt, hvis du selv gør dettilhalvvejs anstændigt job,ditnyhjulvil vare dig omtrent for evigt.
4. jan. Feb 2020

Hvem er Eddie Trotta?

En dygtig musiker,Eddiestuderede virtuos klaver ved Berklee College of Music. Aktiv i sit lokalsamfund såvel som motorcykel-samfundet, han støtter Boys and Girls Clubs i Broward County, Florida og har siddet i bestyrelsen for V-Twin Bikers Ball.

Kan du bygge en cykel billigt?

Generelt en kompletcykelerbilligeresammenlignet med at samle dig selven. Afhænger af hvordandugribe det an.Du kansamle encykelfra brugte og specialtilbud delebilligereend en nycykel- men skriv meget. Bedst at give dig selv lidt tid til at købe dem alle til sanselige priser.

Er det svært at bygge cykelhjul?

Bygningdin egencykelhjulfor første gang er overraskende let. Den eneste forskel mellem ahjuldu har bygget dig selv og enhjulfra en professionelhjulbygmester er du tog længere tid. Faktisk er der en anden forskel: du vil nyde dem mere.24. nov. Feb 2020

Hvor længe skal et cykelhjul vare?

'Levetiden kan falde inden for et ret stort vindue,' forklarer han. 'I værste tilfælde kan ryttere oplevekantlevetid så korte som 1500 miles, og i de bedste tilfælde måske op til 12000 miles! Så som du kan se, er det en vanskelig at lægge en figur på. ' Ikke alle fælge er de samme heller.

Er det billigere at skræddersy en mountainbike?

Det vil det altid værebilligereat købe en kompletcykel(bjergeller andet) end at købe og samle komponenter for at fremstille encykelaf sammenlignelig kvalitet. MEN køb og samling af komponenterne giver dig nøjagtigt det, du ønsker, og en mere unikcykel.

Hvilken er den bedste brugerdefinerede mountainbike-builder?

Velkommen til den mest kraftfulde brugerdefinerede mountainbike-builder på internettet. Vi er glade for at hjælpe dig med at bygge den perfekte cykel, der passer til dine behov. Når du går igennem denne bygherre, vil eventuelle inkompatible dele automatisk blive udelukket - det giver dig ro i sindet, og du kan være sikker på, at du ikke vælger dele, der ikke jiver med hinanden.

Hvor kan jeg købe en brugerdefineret stålcykel?

I næsten alle hjørner af landet fremstiller cykelsmede specialfremstillede rammer i hånden af ​​stål. Fra farve til størrelse til delespecifikationer kan du designe og tilpasse fra stilk til dæk for at skabe dine drømmecykler.

Hvem er den bedste stålcykelrammer?

Paul Sadoff, rammebyggeren bag Rock Lobster, begyndte professionelt at bygge cykelstel af stål i 1988. Siden da er hans stel blevet kørt i både OL og verdensmesterskabet.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc mountainbikes anmeldelse - hvordan man løser det

Er BMC mountainbikes gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Cykelannoncering - almindelige spørgsmål

Hvordan reklamerer jeg for min cykel? 7 måder at reklamere for din cykeludlejningsvirksomhed Sørg for, at dit websted ligger på den første side med søgeresultater. Klem mest ud af sociale medier. Forenkle handlingsorienteret annonce med online booking. Co-brand med andre virksomheder og kunder. Følg op med e-mails. Indsend indhold regelmæssigt.

Mbe ridderskab - anførte spørgsmål og svar

Er en MBE en ridderdom? Ridders ære kommer fra middelalderen, ligesom den måde, der bruges til at tildele ridderiet - berøringen af ​​et sværd fra kongen eller dronningen. Ud over en CBE kan folk også tildeles en officerer (OBE) eller medlem (MBE). CBE er den højest rangerede Order of the British Empire award, efterfulgt af OBE og derefter MBE.

Er melatonintilskud effektive - omfattende håndbog

Er det OK at tage melatonin hver aften? Det er sikkert at tage melatonintilskud hver aften, men kun på kort sigt. Melatonin er et naturligt hormon, der spiller en rolle i din søvn-vågne cyklus. Det syntetiseres hovedsageligt af pinealkirtlen i hjernen. Melatonin frigives som reaktion på mørke og undertrykkes af lys. 26 июн. 2020 г.

Floyd Landis nettoværdi - almindelige svar

Hvad laver Floyd Landis nu? Landis, der gik på pension i 2010 og nu driver et juridisk cannabidiol-firma i Colorado, har sagt, at han ikke føler nogen fjendtlighed over for Armstrong. I et interview med ESPN-radioen sagde Landis: Jeg har en vis empati for ham, fordi jeg gennemgik en reel offentlig ydmygelse, og det gør ondt. 21 2020.

Hvad sker der, når du bliver bange - enkle svar på spørgsmål

Hvordan reagerer din krop på frygt? Så snart du genkender frygt, går din amygdala (lille organ i midten af ​​din hjerne) til at arbejde. Det advarer dit nervesystem, som sætter din krops frygtrespons i bevægelse. Stresshormoner som cortisol og adrenalin frigives. Dit blodtryk og din puls stiger.