Vigtigste > Cykling > Skræddersyet cykel - brugbare løsninger

Skræddersyet cykel - brugbare løsninger

Hvor meget koster en brugerdefineret cykel?

Så dybest set kan du få en total kvalitet på entry levelbrugerdefineredelandevejscykel til $ 3.700 fra Seven eller $ 5.000 fra Serotta, eller brug nemt op til $ 14.000 til superbilen på landevejscykler. Med en komponentpakke på øverste niveau og rammemateriale af højere kvalitet, et godt skønvillevære $ 6-9.000 alt i.23. juni 2011 r.





Velkommen til NAHBS, det nordamerikanske HandmadeBicycle Show herfra i Sacramento, Californien. Vi er her for at bringe dig de hotteste nye brugerdefinerede cykler samt nogle fantastiske nye teknologier fra showet. Horn honk a tune) - Meow (funky upbeat music) - Hvad får du, hvis du tager cyclocross og blander det med banecykling? Vi er her med Squids Bikes, der er kendt for at lave de skøreste cykler i Sacramento, hvis ikke verden.

Og dette er deres første tracklocross-specifikke ramme. Chris, medstifter af Squid Bikes, som også designet denne cykel, sagde, at den falder et sted mellem cyclocross og trackcykler, med et par ændringer for at gøre den perfekt til Disse inkluderer en hævet bundbeslag og lidt stejlere vinkler for at give den berørte tå mulighed for at overlapper lidt mindre. Ligesom mange af Squids andre rammer blev denne malet af medstifter Chris, faktisk mod denne væg, hvilket giver et rigtig sejt stykke på showet.

Nu er vi virkelig glade for at se denne cykel ved det første Tracklocross verdensmesterskab i august ankommer til Japan. Vi har en rigtig spændende verden først, her ved standen med Weis fra Brooklyn i New York. Du er den første rammebygger, der har fået muligheden for at arbejde med en helt ny supermagnesiumlegering fra brandet All Light.



Det siges at være 33% lettere end aluminium, også lettere end titanium og stål, med 20 gange mere stødabsorbering end typisk aluminium, hvilket giver rammebyggerne potentialet for et helt nyt materiale, der kan konkurrere med kulfiber med hensyn til vægt, lethed og ydeevne. Denne ramme er også TIG-svejset og bærer et visitkort fra Weis med sine fantastiske asymmetriske sædeophold. Jeg taler med bygherren af ​​denne cykel, Tom Porter, og ærligt talt ved jeg ikke, hvor jeg skal starte.

Dette er Winged Victory, inspireret af den virkelig berømte statue i Louvre, og det er bare en af ​​de mest spektakulære cykler her på NAHBS.I Hvis du kunne se det i kødet her, ville du virkelig forstå, hvorfor det tog Toman utrolige to måneder at lave for at fuldføre denne konstruktion. Det er bare fantastisk.

Og det er ikke kun rammen og fortet, som Tom skabte sig selv, han er en professionel metalarbejder, så han kom virkelig ind i rammen af ​​rammebygningen på en spektakulær måde, der manifesterede sig i den. Tom har også håndlavet nogle smukke dele på denne cykel, fra Art Deco-inspireret bagagebærer til de små, smukke detaljer som støvhætterne. Og det er ikke alt, han justerede også nogle af de dele, som han ikke selv lavede.



Fra detaljer om krumtap til fendere, eller bedre sagt fendere. Det mest indviklede træk ved denne konstruktion er de smukke vingeskær, som Tom selvfølgelig selv gør sammen med kædeskærmen, der tilsyneladende tog hele tre dage bare at designe, endsige lave. Der er ingen tvivl om, at denne cykel har en klasse for sig selv her på NAHBS, og det får mig virkelig ikke til at spekulere på, hvorfor den får så meget opmærksomhed her. (funky optimistisk musik) Ser denne cykel dig fortrolig ud? Nu er det tid til kølig konstruktionsteknologi.

Vi er her med vores venner FSA, der har deres K-Force, trådløse elektroniske gruppe nu i hydraulisk skivebremseversion, der snart vil være i produktion for at slutte sig til deres allerede på markedet fælgbremseversion. Ud over disse seje skivebremser har vi også et nyt cockpit til disse fra FSA med det avancerede kabelhåndteringssystem. Så på denne bygning gik de hydrauliske slanger lige ned i styret gennem stammen, forbi headsettet og ind i rammen, hvilket giver en rigtig ren front, der også skal være ret aerodynamisk, og som vi alle ved, aero er alt. (funky optimistisk musik) Og denne også.

Jeg sværger, at jeg har set dette malingjob et eller andet sted på et enkeltstående projekt, hvilket betyder, at du kan tilpasse det til dit hjertes indhold - vælg enten 45 mil CXP-modellen med det dybere afsnit eller de smallere Open Pro Carbons. Begge er naturligvis tilgængelige som både fælg- og skiveindstillinger. Hvordan ville du bygge din? Lad os vide i kommentarerne, de har en mesterhjulbygger her på stedet, der laver de første par par, her er han, tag det væk John. (funky upbeat music) Vi er på messen med Black Magic Paint, et par malere fra Portland, Oregon, og de har et stort udvalg af smukke frameson stativer, men dette er min favorit.

Puerto Rico bug bites



Denne Moots tager et stort skridt væk fra den traditionelle rå titaniumoverflade og siges at være inspireret af termiske varmekort og mange andre. Jeg mener bare tjek denne fantastiske slikfade. Før vi overhovedet krydsede Atlanterhavet vidste jeg, at Mosaik ville være her på NAHBS, og de var på min liste over bygherrer for at besøge, og jeg kan fortælle dig, at de ikke skuffede.

De fejrer deres 10-års jubilæum her på NAHB S i år, så de bragte en masse cykler til at vise sig her. Lad os starte lige her med denne glitterbombe på en cykel, din racercykel. Fra kvaliteten af ​​hendes titanium-TIG-svejsning til det uhyrlige malearbejde, som hun har i.

Fremstillet af søstermærket Spectrum Paint og Powder Works, dette er en virkelig misundelsesværdig konstruktion. En anden tendens, som vi ser her på NAHBS, er den farve, der matcher stelpumperne på cykler, ligesom dem fra SILCA, så det er ikke kun smukt, men frem for alt praktisk. En af cyklocrosscyklerne fra Mosaic tilhører faktisk grundlæggeren Aaron og blev kørt i USA Cyclocross Nationals i en enkelt hastighedsopsætning i år.

Vi fangede ham endda lige i starten af ​​showet og skrubbede den sidste bit mudder væk, hvilket jeg synes er ret autentisk. Han har en interessant opsætning her, og en der er temmelig populær blandt cyklocrossere, hvor han har Dura-Ace-krumtap, men så bruger en mountainbike XTR bagskifter en Wolf Tooth Components forreste kædehjul til at gøre hat en efter opsætningen. Nå, dette er en rigtig speciel cykel fra Kentucky-baserede producent Don Walker, og dette er faktisk en hyldestcykel til den afdøde Dario Pegorreti, der var en virkelig nær ven af ​​Don.

Det er lavet til en af ​​Dons nære venner. Den mest spændende del af denne cykel er dog Big Leg Emma chainstays, som er en meget nøjagtig replika af dem, som Dario gav som en personlig gave for over 10 år siden. Malingsjobbet er baseret på Vincent Van Goghs Starry Night, og det er det i lyserødt og blåt, da det er racerholdsfarverne til Dons ven, for hvem det blev bygget.

Og endelig er vi her med Don, vi skal bare påpege denne, der er et smertefuldt samarbejde med kunstneren Nick Star. og som en zoologisk nørd kan jeg bare ikke klare detaljerne i denne farve. Så sejt.

Siden den legendariske italienske rammebygger og maler Dario Pegoretti døde sidste år, har det meget lille og dedikerede team i hans værksted besluttet at udføre det for at bygge cykler under hans navn, især i sine senere år var han frem for alt for sin eksperimentelle maleteknikker og især håndmaling, som, som du kan se i denne sammenhæng, kørte holdet fremad. Det ætsede og slidte lak, du ser her, er beregnet til at repræsentere den vrede og frustration, holdet har været udsat for i løbet af de sidste seks måneder, samt styrken og troen, der hjalp med at bygge dem på deres mission om at skabe disse skræddersyede smukke. Udvikle rammer, fremme dem. San Francisco er ikke kun kendt for sine bakker, det er også kendt for sin enorme banecykelscene, og det var her Low Bicycles 'Andrew Low begyndte sin bygningskarriere.

Han startede med aluminium og har været med det materiale lige siden. Fra trackcykler til cross- og gruscykler og nu også til racercykler tilbyder han den komplette suite. Den mest fascinerende ting ved dens opbygning er dens unikke svejseproces, der tager fem timer pr. Bygning og giver dig den utroligt glatte finish.

Du vil virkelig let forveksle det med en kulfibercykel, og på toppen af ​​det danner det også alle rørene i sig selv, hvilket er virkelig imponerende. Nu er det et omslag fra os fra det nordamerikanske håndlavede cykelshow med vores hotteste teknologi. Men rolig, for vi har meget mere at komme, så hold dig opdateret.

Og nu, hvis du vil prøve en anden fantastisk funktion, skal du bare klikke nedenfor og give os en lignende. Åh! Bæltetasker! cool, super cool, super cool! super sejt! (blæser hindbær) Okay, åh knæ, kom på ben, du har det, og da har vi det. (ruller tungen) - Meow. (griner) - Det er en stor meow.

Er en tilpasset cykel det værd?

De er ikke altid super dyre eller tunge

Faktisk noglebrugerdefineredebygherrer er bemærkelsesværdigt rimelige med hensyn tilkostemed komplette builds, der kommer overraskende konkurrencedygtige, selv i mellemklassenprispoint. ”Der er virkelig ikke en enormprishul mere, ”sagde enbrugerdefineredeejer med flerecykleri hans stald.
16. juni. 2015 g.

Skærme eller mudderbeskyttelse, når du er i Amerika, er fantastisk, når du kører i våde og vinterlige forhold, og jeg synes, de er gode, hvad med dig ollieyeah, jeg er ikke overbevist om kompis i denne artikel, vi viser dig, hvorfor de er gode, så du kan bruge din cykel Og hold dine venner rene og tørre, det gør jeg. Jeg har en lille overraskelse. Opstillede fendere hjælper med at holde os rene og tørre ved at forhindre, at vores dæk sprøjter vand fra gaderne over os.

Akterenden kan endda hjælpe en chauffør, der sidder bag den, med at forblive renere, inden vi starter, selvom jeg er fascineret, vil jeg vide, hvor mange af jer der faktisk bruger fendere, når man kører igen om vinteren eller i snavsede forhold, mine vintertræningscykler hjælper mod de dårlige vinterforhold og hold mig tør og ren og varm, og det er mine hemmelige våben på den anden side, jeg er en hård nordmand, der griner i regn og koldt vejr, jeg tror ikke, at mudderbeskyttere hjælper meget, og vi skal bare fortsætte og de betingelser, vi kører, antager ollie som lovet, jeg har et planto-bevis for, hvor effektive fendere er, er du klar, du ser latterlig ud, ja, du er ikke den eneste person, der kan gøre magi omkring Gud her Hvordan fanden gjorde det du gør det, ikke min første rodeo, min ven, godt, at vi fik det ud af vejen, jeg har en dejlig lille pige, der er opstillet en testsløjfe, så jeg gætter, vi fortsætter og ser, hvad de fendere er, skal vi gå? Jeg kan se, ja, jeg kan se, du har noget under dig, ja, ollie, vi kørte lidt, og hvordan kan du lide det? I dag er det bare for at fremhæve effektiviteten af ​​uhwell mine modskærme sammenlignet med myguards, det er bare en slags klar visuel repræsentation, ja, så vi har gennemført vores korte lille tur, og jeg har sat os på nogle af de beskidte spor, som jeg har, og jeg formoder, at vi skal gennemgå resultaterne af vores eksperiment, hvilke resultater Mod Guard har forbedret belastningen i løbet af de sidste par år, og der er mange forskellige variationer, som disse Topeka clip-on-modeller bruger, der passer til næsten enhver cykelpasning, selv de uden ordentlige fenderbeslag er det godt og godt, men jeg mener, det ville være en forbrydelse mod italiensk stil at fende en cykel, så jeg tror ikke engang, at de ikke engang er egnede til ærlige fendere, fordi det betyder, at du skal arbejde hårdere end mig og jeg kan køre hurtigere end dig, men det er vinter, så det er hastighed Ikke alt fordi vi prøver at være varme og tørre, jeg holder også min cykel og komponenter renere og tørre, hvilket betyder at de bare holder lidt længere. Jeg skal være ærlig, kammerat, jeg er ikke helt overbevist om, at jeg mener, ja det har jeg, jeg har stadig et par mudderpletter på mig, men vi ser stort set ens ud, ja, du tænker bare fra knæet ned til dig har den samme ting ikke så de uhyrlige glidemærker på din bum, det er latterligt, hvad mener du, jeg fik mudder på min bum udenfor? Materear fendere er mest effektive, men en front mod protector hjælper også med at holde dine fødder og underben renere, mens de er gode til solo-rides. Hvis du kører i en gruppe, når andre ryttere ikke har beskyttelse, vil du stadig lidt vådt og snavset også fra sprayen fra deres dæk, så det er ikke godt, så jeg formoder at besvare vores spørgsmål.

Domud Guards holder dig ren, ja det tror jeg, de gør, og selvom vi sandsynligvis ikke anbefaler dem, hvis du prøver at køre igen, hvis du er solo eller hvis du træner? Det meste af tiden alene holder de selvfølgelig og cyklerne superrene, men hvis du er i grupper, og dine venner ikke har investeret i modguards, er deres fordele faktisk ret små. Hvad siger jeg dig? Jeg mener, jeg mente ikke at indrømme det, men for at se hvor meget renere du er, gjorde jeg det faktisk, jeg vil have nogle mudderlapper, lad os se hvad du får fra denne artikel om dette virkelig, meget højteknologiske videnskabelige eksperiment. og vi ved, vi ses næste, men jeg kan ikke tro, hvor ren jeg er, det er bestemt værd at tommelfinger op

Er det billigere at bygge en cykel fra bunden?

Som en tommelfingerregel, hvis dit budget er under $ 1000 eller endda $ 1300, vil komponent- og kvalitetsmæssigt få en meget bedre aftale med at købe en samletcykel. Faktisk sammenligning af en samletcykeltil en DIYbyggevil resultere i, at en forudbygget option erbilligerei 99% af tilfældene.

(dramatisk musik) - Velkommen til Ask GMBN Tech, dette er vores 30. show, så dette er fantastisk. Det er et ugentligt show, hvor du kan sende dine spørgsmål om tekniske mountainbike-ting. Og forhåbentlig kan vi give dig et anstændigt svar: Lær at forstå cykler.

For at modtage dine lister skal du sende dem til e-mail-adressen nederst på skærmen eller tilføje dem i kommentarerne nedenfor. Brug #askGMBNtech, så du kan gøre din identifikation til en leg. Så at hoppe lige med Elias Sandell er ulempen ved at bruge en syv, otte, ni, 10-vejs kædeafbryder og en 11-trins kæde? Jeg har en i en take-set og ved ikke, om jeg skulle bruge den.

Dybest set ligner de stort set Eliasthe med kædeværktøjer, men kæder er selvfølgelig meget forskellige. En 12-trins kæde er meget smallere end en kæde med syv gear. Dybest set vil det gøre meget mere.

Det er, jeg har flex indbygget. Det kommer mellem alle disse mindre gear, og du kan gøre meget mere end en ældre syv-trins kæde. Mens hun nu kan bryde næsten enhver kæde med ethvert kædeværktøj, samle det igen eller sætte det sammen igen, kan det være lidt vanskeligere at køre en stift, hvis du bruger den forkerte kompatibilitet på et kædeværktøj, for hvis kæberne ikke er korrekt justeret Kør ikke pennen igen.

For eksempel, hvis jeg holder denne park nu, viser jeg dig, hvad jeg mener med det. Hvis jeg bare fortryder at du vil se her, at kæberne på denne faktisk er bevægelige, og det er fordi den er kompatibel med stort set alle kædestørrelser. Jeg mener, jeg tror, ​​der er to eller tre, at det er uforeneligt med, jeg tror sandsynligvis, at de er Campagnolo-ting, fordi de er lidt bizarre.

Det er et italiensk firma, der laver ting, der er lidt anderledes. Men dette er kompatibelt med 12-trins kæder baglæns hele vejen ned, så det væsentlige gør hele forskellen. Nu afhænger det af kæden, der er fremstillet af store producenter som Shimano, Park, Topeak osv. Generelt er stort set meget, men der er et helvede mange emoner på markedet fra andre mennesker.

De er lidt vage, og hvad hun sælger er en otte-trins hastighed, men du kan finde ud af, at det fungerer rigtig godt klokken 10 og 11. Og det er noget, du ikke ved, før du rent faktisk prøver det og ser, om det er selv- justeret. I det væsentlige, hvis det er justeret, og det fungerer, glade dage! Du kan bruge den til at opdele og tilslutte kæden igen.

Husk, at det er meget lettere og potentielt sikrere at bruge tilstødende hængende links i disse dage. Nu kan disse passe til de fleste kæder på markedet, og det er lige så let som at dele en kæde, indtil du stort set har to identiske led. Indsæt og træk hovedledet tilbage.

Det er dybest set et meget simpelt værktøjsfrit system til at slutte sig til en kæde. Og det er også meget sikkert, for lad os bare sige på kæden, at du har et ydre sted, og du har et indre sted, og du har ruller til midten. Når du nu bruger kædeværktøjet på kæden til at forbinde kæden igen, skal du placere kæden i kæberne her og køre tappen helt tilbage.

Men stiften skal gå helt ind i den anden ydre plade, og hvis den ikke er helt ind, er det et svagt led i kæden. Og det er et spørgsmål om tid, før spændinger, der springer ud og dybest set bryder din kæde. Hvis kæden går i stykker under pedalerne, er du måske heldig.

Du kunne bare sætte dig ned. Det klikker, og der sker ikke noget, undtagen besværet. Hvis din kæde går i stykker, når du kører på lasten, som f.eks. Sprint fra sadlen, vil du gå over styret, og det vil altid ske på det tidspunkt, du aldrig ville forvente, og det ville være et rigtig dårligt nedbrud.

Bare pas på. Sørg for, at dit kædeværktøj er justeret, og at du er klar til at gå. Næste op er rengøringen af ​​bremserensning af Raymond Paculan Hey Doddy gode artikler Tak Raymond Jeg vil gerne spørge, om jeg kan bruge kontaktrenser n rengøring af skivebremseklodser og skiver. Jeg vil også gerne vide, hvilket værkstedshåndklæde du bruger i dine vedligeholdelsesartikler. besvar det spørgsmål.

Ja, selvfølgelig, så dybest set har vi bremserensere her og nogle kontaktrensere her. De er meget ens og begge indeholder isopropylalkohol. Nu er kontaktrenser sandsynligvis den mindst stødende af disse ting.

Det vil sandsynligvis ikke rense dine bremseklodser såvel som en specialbremserenser, der indeholder flere opløsningsmidler. Men tydeligvis er fordelen ved en kontaktrenser, at du kan få den hvor som helst. Mange mærker gør kontakt renere, og det er naturligvis sikkert for dig at bruge det på elektriske ting som din bils tænding, når du måske har vand i det eller en slags? Antal cifre.

Og det er naturligvis sikkert for dig at bruge i kredsløb. Selvom den indeholder isopropylalkohol, er bremserenser lidt mere aggressiv, og selvom jeg er sikker på, at der er nogle, der er kompatible med elektrisk udstyr, tror jeg ikke det, denne er særlig, og jeg tror, ​​mange af dem vil være lidt for aggressiv til at bruge på nogle sarte plastik som f.eks. et printkort. Som svar på dit spørgsmål, ja.

Du kan bruge kontaktrengøringsmidler. Bremserenser er bedre, men i det væsentlige er isopropylalkoholen, hvad der er i dem og gør jobbet. Sørg også for at bruge gummihandsker til arbejde.

Du vil have en slags Nitrol-handske, fordi du ikke vil have, at disse ting skal komme i dine hænder for længe, ​​fordi det er ret groft. Og du vil heller ikke have, at olierne i din hud overføres til disse bremseklodser, fordi de kan forurene dem. Hvad angår værkstedshåndklædet, her er noget af det her; der er mange forskellige derude.

De er alle ret industrielle. Denne særlige er lavet af et band kaldet Scotts. Du vil se dette i garager og i alle slags traditionelle værksteder.

Du kan købe det på handelssteder. Du kan købe det på Amazon, som vi gør. Men der er masser af forskellige mærker derude.

Grunden til, at vi kan lide dette over nogle af de massive ruller, du får, er, at disse større ruller har tendens til at være lidt blødere papir. Det går ikke så langt, selvom du får mere, men denne, jeg tror Scotts ting, de er virkelig ret hårde. Jeg kan især godt lide det.

Det er en af ​​mine favoritter, fordi det er ret nemt at genbruge. Så lad os gå. Scotts værkstedshåndklæde.

Okay, næste fra Isaac 232. Kunne du tråde bundbeslaget på en presset monteret bundbeslagsramme, så der kan monteres en gevindbundsbeslag? Nej, jeg tror ikke du kan. Med en gevindbeslag med gevind er lejerne normalt uden for boringerne.

Sidder uden for skallen, hele pointen med pressfit-systemet er, at lejerne er i nøjagtig den samme position. De er kun i skallen, som er større. Så du kan prøve at tråde denne skal, men intet vil virkelig ske, medmindre du har ødelagt din ramme.

Jeg er sikker på, at der kunne være en slags bodge-metode, men jeg vil bestemt ikke anbefale det. Jeg vil holde fast i den interferenspasning, den var designet til at være, og bare sørg for at installere den korrekt, og at du har strømfri kørsel. Okay, næste fra Eric Camacho.

Hej Doddy, som du ved i min sidste kommentar om, at min cykel blev stjålet. Ja, jeg husker sikkert, at jeg så dit navn nu. Jeg har tænkt på at bygge en cykel som din cykel.

Men hvad ville være bedre? Bygge en med dit eget udstyr eller købe en hel cykel og opgradere over tid? Jeg ville bygge en, men jeg har lyst til, at det tager lidt tid, lidt tidskrævende. Jeg elsker at høre dine tanker. Okay så baseret på den cykelbygning, jeg laver hver uge på tech-showet, husk, dette er kun til gavn for showet, ved du, det er gradvist blevet distribueret.

Hvis dette var min personlige cykel, ville jeg have gjort det i en enkelt session. Jeg ville ride den ting, der kørte. Faktisk ville det være halvt ødelagt nu.

Så jeg tager bevidst min tid, fordi der er meget bagved, og der vil være noget andet i de næste episoder. Men når det er sagt, personligt synes jeg at bygge din egen cykel er en af ​​de sjoveste ting. Jeg synes, at enhver cyklist, mand, cykel eller racercyklist skal gøre det engang.

Du skal bygge en cykel fra bunden, fordi den er rigtig, virkelig sjov. Du lærer alt om din cykel, når du gør det, og du har også fordelen ved at vælge hver enkelt del, du ønsker. Du kender dog muligvis ikke alle de dele, du ønsker.

Måske ender du bare med at skrive dig selv en rigtig dyr indkøbsliste over ting, i hvilket tilfælde jeg måske tror, ​​at det i dit tilfælde måske er bedre at gå efter et lige mærke som Komoso, Canyon eller et af disse mærker. Eller du kan få en rigtig, rigtig god ramme og gaffelkombination med et basisgruppesæt. Og over tid, hvis du slider gearkassen der, forhåbentlig har du sparet penge på samme tid ved først at købe cyklen.

Begynd at spare lidt på siden, og når du kører på cykel, skal du bare bære dit kædesæt ud og gå til et sted, hvor du opgraderer dem, de er næste. Og så når tiden går i sidste ende, har du en cykel med meget bedre komponenter. Det eneste, du skal tilføje, er åbenbart, at rammen er vigtig, fordi det er den ting, du vil beholde, så sørg for at rammen sørger for, at det er noget, du sandsynligvis vil vokse med.

Så hvis du for eksempel stadig vokser, skal du sørge for, at der er plads nok til fysisk at vokse med cyklen og have en anstændig garanti på den. Hvis du har haft det i lang tid, vil du sikre dig, at alt kan dækkes af producenten, hvis der opstår et problem. Den anden ting, du skal overveje, er nogle af komponenterne der transmission betyder ikke noget.

Det er fuldstændig irrelevant. Det slides over tid, og du kan hæve det til bedre ting. Lav ikke nogen chancer.

Du kan spare på hjulene, selv de tunge, og købe lette hjul. Dette er ikke et problem. Dæk, de slides.

Vi kan fyre dem af for at få dæk, der passer til din lokale ridning, men når det kommer til affjedringsgaffel og spjæld, kan nogle af de budgetdødelige monteret på budgetcykler for at holde deres pris nede ikke meget at gøre med internerne på dem, så når du køber din cykel, får du den bedst mulige gaffel og spjæld, du har råd til, og det betyder, at du kan justere den gaffel. Du kan bestille ting som forårets løbet der senere. Du kan ændre polstringspatronen i rammen, hvis du ønsker at få mere ydelse ud af den, hvis det er tilfældet.

Bare noget at vokse med ligesom du ville med rammen. Hvis dit fokus er på at få en god gaffel, en god spjæld, en god ramme, er resten op til dig. Over tid vil du også lære mere om, hvad du sparer Ully, du har noget derude og holder os opdateret med det, du køber.

Jeg er virkelig interesseret. Okay, det lyder som et indkøbsliste spørgsmål. Så fra Bugboy 152000, Doddy, kan du hjælpe? Kan jeg finde det rigtige værktøj til at adskille min Raceface-effekt krumtap til en grundig rengøring? Jeg vil demontere min Santa Cruz helt inden vinteropbevaring i år.

Så vidt jeg ved, er disse krumtap ikke anderledes end de andre. Du skal bruge en sekskantnøgle på 8 millimeter for at fjerne krumtappen fra cyklen. Du har enten brug for en Tork T25 eller en 5 mm unbrakonøgle for at fjerne, uanset om det er edderkoppen eller den egentlige direkte kædehjul, denne krumtap bruges.

Du skal bruge et BB-værktøj, som er en af ​​disse ting, for at fjerne bundbeslaget fra cyklen. Du har muligvis brug for en hammer bare for at chokere disse krumtap eller akslen. Blødere ende eller en gummiende er en god ide, så du ikke beskadiger akslen der fedt, når du monterer ting igen.

Du skal også bruge trådlås, hvis du gør dette. Du skal bruge et håndklæde og en slags handsker for at beskytte dine hænder. Og så har du brug for en stærk afbinding.

Og som jeg vil anbefale, hold fast i ting som gamle isis eller enhver form for plastbeholder. Især den sorte plast, der ikke kan genbruges, så du stadig kan bruge dem til ting som det, der er fantastisk til at lægge affedtningsmiddel i og stikke delene i og rengøre dem godt. Gamle tandbørster er gode til at skære rundt i og få alt det lort ud af de ting.

Og lad os gå. Det er det. Der er ikke noget særlig lyst, du har brug for.

Bare de anstændige værktøjer og fortsæt med det. Okay, det er ret sejt. Dette er fra Mainz Man.

Du som mig, du bruger en momentnøgle, mindede mig om noget, jeg bad om, ville vide, det anbefales at altid opbevare momentnøglen på den laveste indstilling. Dette gælder for Park ATD? Jeg antager, at det gør det, og jeg har tendens til at indstille min til 4NM efter brug, men kan ikke finde noget at bekræfte online. Jeg kunne bare spørge Parks, selvfølgelig, men jeg tror du måske ved det. Jeg har ikke set nogen litteratur, der siger dette.

Og jeg tror, ​​det kunne være anderledes med ATD, som er en af ​​de små fyre. Hvis du ikke har set disse før, er der justerbare momentindstillinger og bits i håndtaget her. Dette er den gamle.

Dette er ATD 1. Jeg tror, ​​der er nu en 1.2, der har et par ekstra funktioner.

Magnetisk bitholder, så du ikke mister dine bits. Det er et alternativ til klassisk ratcheting. Så vidt jeg ved, skal skraldehåndtagene altid nulstilles, men ikke til nul, da det fungerer internt. Bemærk nu, at disse er lidt forskellige.

Når du når din drejningsmomentindstilling på dette, vil du klikke på en slags, men du kan stadig bruge dem. Jeg tror, ​​det er derfor, det er vigtigt, at du aflaster det interne system derinde. ATD'erne er lidt forskellige, bare den måde de fungerer på.

Det kan du ikke rigtig gøre. Du kan ikke stramme for hårdt. Det er som et klikstop.

Du kan slet ikke stramme dette for hårdt. Jeg er temmelig sikker på, at disse er fine, men jeg er ikke i tvivl om, at det nu er en god ide at lade den være på 4NM, som det er nu i netop dette værksted, jeg ved, at disse bruges hele tiden. Alt det momentnøglen er specielt hos vores venner på GCN og GCM, fordi de har en masse kulfiber, sarte cockpitdele på cyklen, så de skal selvfølgelig sørge for, at du ikke strammer dem for meget.

På den monterbare side af tingene bruger jeg disse personligt ret meget. Jeg ved ikke, hvordan de andre fyre har det. Men vi bruger dem nok, men jeg synes ikke, at vores opbevaring er et problem.

Jeg synes, det er mere langvarig opbevaring, at du kan beskadige en traditionel momentnøgle. Men jeg vil spørge Park, og faktisk tror jeg, vi har en særlig gæst, der besøger os fra Park senere på året. Så jeg holder dig opdateret om dette, fordi jeg tror, ​​vi kunne gøre seje ting med Calvin.

Okay, det næste slips er for dig Simy. Min nye cykel har 35 millimeter fælgbredde med plus-dæk. Kan jeg bruge 2,4 dæk eller har jeg brug for en mindre fælg? 2.4 dæk kan bruges, men ikke alle.

Så bare for eksempel tidligere har jeg haft Ibis 7.41 fælge, som jeg tror, ​​de er 40 eller 41 millimeter udvendigt, 35 på indersiden, så de er virkelig, virkelig brede fælge. Jeg har brugt 2.3, 235, 24 og 2.5s.

Intet problem. Men ikke alle dæk fungerer. Nå, et dæk med en firkantet profil, hvis du lægger det på en bredere kant, bliver de endnu mere firkantede.

Hvilken sving, når du er virkelig aggressiv, er en god ting. Det gør dem dog rigtig flade på toppen. A, øger friktionen, når du bare kører, og B foretager en virkelig forfærdelig overgang fra toppen af ​​slidbanen til sideadelen.

Det er 'meget ingenting, hvis det sker, og så er du alle på kurven, hvilket betyder, at det kan komme ret let ud på trods af fakta, det har en rigtig god skulder at støtte. Så det varierer afhængigt af de dæk, du bruger på din cykel. Hvis du har en let afrundet slidbane, kan disse faktisk være meget mere som et mere aggressivt firkantet slidbanedæk ved at bruge dem på den bredere kant.

Så jeg antager, at du er nødt til at prøve at se, for at være ærlig, eller i det mindste nogle andre chauffører beder netop dine dæk om at se, hvad de gjorde med deres. Men ja det kan du. Bare ikke med alle dæk.

Okay, den sidste er et Cle Mans koblingsdæk. Hej fyre,% af mine mekaniske færdigheder fra din kanal. Åh mand.

Dette er virkelig sejt. Så du arbejder selv på din cykel. Jeg elsker at høre det.

watt til forbrændte kalorier

Jeg har dog et spørgsmål om min drivlinje. Jeg kører en 1 x 11 Shimano XT drivlinje. Jeg har indekseret mine gear korrekt, og gearskiftet er snappy og til det punkt.

Intet gnidning eller ridser, før jeg indsætter min kobling. Når jeg er oppe på stien og sætter koblingen, fungerer de nederste 3-4 gear ikke lige så glat, og kæden gnider på den næste tandhjul. Nogle tip? Ærligt talt har jeg aldrig hørt om en kobling, der påvirker den måde, hvorpå et gear skifter andet end at du kan føle lidt mere kraft gennem armen, når du skifter.

Først finder jeg det usædvanligt for dig at slippe en kobling og derefter kun aktivere den for at komme ned. Personligt ville jeg bare lade det være tændt hele tiden. Jeg har en fordel.

Jeg antager også, at dit kredsløb er indstillet korrekt i første omgang, eller du lavede din øvre og nedre grænseskruespænding, hvilket er svingningsspændingen på denne bagskifter, og du indstiller alt med korrekt ledningsspænding der, prøv igen ved at indeksere din gear, men med koblingen tilkoblet. Prøv det samme igen med de mindre gear, og tag koblingen af, se om det påvirker det, jeg er ret sikker på, at det ikke vil. Så ved du, hvad problemet er, men jeg finder det underligt, at det i første omgang skulle være et problem for at være ærlig, og det vil foreslå mig, at en kobling lægger mere spænding på det nedre bur, at noget er løst, så noget kan være løs på skifteren, men måske et jockeyhjul eller styrhjul, tjek disse ud.

Selv selve hovedbøjlen kunne være løs. Men jeg kan ikke forestille mig, at det nogensinde virkelig vil påvirke din transmission, så jeg antager, at du bliver nødt til at slippe af med dette og prøve at finde det. Lad os vide, Cle, for det er underligt.

Det har jeg aldrig hørt før. Okay, så slutningen på et andet spørgsmål er GMBN Tech. Forhåbentlig har jeg besvaret nogle af dine spørgsmål.

Få din i kommentarerne nedenfor, og fyr dem op på den e-mail-adresse, der var på skærmen i starten. For et par flere seje artikler, klik her for vores Press fit BB vedligeholdelsesartikel. Ikke kun er dette egnet til presse, men jeg håber, det rydder alle bække og stønn.

Men jeg bruger et pressfit som en exa i denne artikel og klik her for at se vores Evolution of Maevic Hubs. Det er en lille historie, og jeg synes, det er ret sejt, og det har en masse information i det. Som altid skal du klikke på den runde klode for at abonnere på GMBN Tech og fortælle historien.

Venner, der ikke abonnerer, abonnerer, og hvis du kan lide at stille tekniske spørgsmål, så tommelfinger op.

Hvor fremstilles syv cykler?

Watertown

DER GÅR DER GÅR DER GÅR Den skøre LADYDA GÅR DEN GALDE DAME DEN GALTE DAME GÅR IGEN! DEN GALDE DAME SKAL IGEN! HVORDAN HUN GÅR DEN GALDE DAME IGEN! HVORDAN HUN GÅR DEN GALDE DAME IGEN! Da du kan se, går den skøre dame igen! SOM DU KAN SE 92-DAMME IGEN! SOM DU KAN SE 92-DAMME IGEN! SOM DU KAN SE, IGEN 92 ÅR DAME! SOM DU KAN SE 92 ÅR ROSEMARYAS DU KAN SE, 92 ÅR ROSEMARYAS DU KAN SE, 92 ÅR ROSEMARI KURSER DU KAN SE, 92 ÅR ROSEMARY ROSEMARYAS, 92 ÅR ROSEMREHEN SORCE OFAS, SE KORT ÅR ROSMARI SORCE OF BOISE ISAS DU SE 92 ÅR ROSMARY SORCE OF BOISE ER ET ÅR ROSMARY SORCE OF BOISE ER ET ÅR ROSMARY SORCE OF BOISE ER ET KARAKTER

ÅR GAMMEL ROSMARI SORCE OF BOISE ER ET KARAKTER

ANDJAHRES ROSEMARY SORCE OF BOISE ER ET KARAKTER

OG SHESORCE OF BOISE ER ET KARAKTER

OG SHESORCE OF BOISE ER ET KARAKTER. ..

OG HUN ELSKER AT BOISE ER ET KARAKTER

OG HUN ELSKER TOSORCE VON BOISE ER ET KARAKTER

OG HUN ELSKER TIL GOSORCE VON BOISE ER ET KARAKTER

OG HUN ELSKER AT ELSKE AT FÅ FRA BOISE ER ET KARAKTER. ..

OG HUN ELSKER AT FÅ Cykel

OG DE ELSKER AT BLIVE Cykel

OG HUN ELSKER AT KØRE Cykel. ELSKER AT KØRE Cykel. KÆRLIGHED AT PÅ Cykling.

ELSKER NU AT Køre på cykel. NU HYLLER TIL Cykling. NU KAN HUN, ELSKER AT KØRE Cykelture.

NU KAN DU, TAK. NU KAN DU, TAK. NU KAN DU, TAK TORIDER.

NU KAN DU TAK HERRIDES. NU KAN DU, TAK TIL DIN FAMILIE. NU KAN DU, TAK TIL DIN FAMILIE.

NU KAN DU, TAK TIL DIN FAMILIE. DU KAN NU TAK TIL DIN FAMILIE. DU OVERRASKER NU, AT DU KAN TAKKE TIL DIN FAMILIE.

DE URASKEDE DIN FAMILIEHERTO. DE URASKEDE DIN FAMILIEHERTO. DU OVERRASKER DIG MED DIN FAMILIE.

DU OVERRASKER DIG MED DIN FAMILIE. Du overrasker dig med denne cykel til din familie. DU OVERRASKER DIG MED DENNE Cykel - TIL DIN FAMILIE.

Hun overrasker dig med denne cykel - CUSTOMTHEY overrasker dig med denne cykel - CUSTOMTHEY overrasker dig med denne cykel - CUSTOM MADETHEY overrasker dig med denne cykel - CUSTOMMADE JUSTTHEY overrasker dig med denne cykel! MED DENNE Cykel - TAILOR-MADE BARE FOR DIG! SIEMIT DENNE Cykel - KUN SKræddersyet til dig! DU RINGER TIL DENNE Cykel - KUN TAILOR-MADE FOR DIG! DU KALDER DET MED DENNE Cykel - SKREDDERSYSTEM BARE FOR DIG! DU KALDER DET TEMA KUN FOR DIG! DU KALDER DET TEMA KUN FOR DIG! DE kalder det den velsignelse, der er lavet bare til dig! DE KALDER DET BIKINGCYKLEN, LAVET BARE FOR DIG! DE KALDER DET BIKINGCYKLEN, OG DE KALDER DET BIKINGCYKEL, OG DE KALDER DET BIKINGCYKLEN, OG DE KALDER DET BIKINGCYKLEN, OG DE KALDER DET BESSINGCYKLEN, OG DE KALDER DET BIKINGCYKLEN, OG VELSIGENDE Cykel DU ER OP TIL SEEBLESSING Cykel, OG DU ER I SEEBLESSING Cyklen, OG DU SKAL OPLEVE. HER VIL DU VIL SE SE HVORFOR. HER ER MAGGIEY, DU VIL SE HVORFOR.

HER ER MAGGIE O'MARAWHY. HER ER MAGGIE O'MARAWHY. HER ER MAGGIE O'MARA MED.

HER MAGGIE O'MARA MED DAGENS NATSSER'S MAGGIE O'MARA MED DAGENS NATT'S MAGGIE O'MARA MED DAGENS RØRNING HER'S MAGGIE O'MARA MED DAGENS RÆK 7'SHER MAGGIE O'MARACH'S TIL 7'SHER MAGGIE O'MARACH ER LOVELYTHIS IS LOVELY ITHIS IS LOVELY I MAGTHIS LOVELY JEG LIKET THETHIS LOVELY Jeg kan lide frihed, der er dejlig, jeg kan lide frihed ZUTHIS ER LOVELY Jeg kan godt lide frihed for både frihed er smuk for at være Jeg kan godt lide friheden til at gå udenfor! Jeg kan godt lide friheden at være udenfor! DET Ligesom friheden til at gå ude! DET GØR LIGE FRIHEDEN TIL AT GÅ UDEN! DET GIVER DIG FRIHEDEN TIL AT GÅ UDEN! DET FÅR DIG, AT DU FØLER, AT FRIHEDEN SKAL GÅ UDEN! DET GØR DIG FØLER DIG, AT DU GÅ UDENDORS! DET GØR DIG FØLER DIG, AT DU GÅ UDENDORS! Du føler dig god og kan gå ud! DU FØLER dig GOD, OG DU KAN GÅ UDEN! DU FØLER dig GOD, OG DU FØLER, AT DU KAN GÅ UDENFOR! Det føles godt, og du føler dig ELSKET! Det føles godt, og du føler dig ELSKET! Det føles godt, og du føler dig ELSKET! DU FØLER GOD, OG DU FØLER ELSKET DU ER IKKE, AT DU FØLER GOD OG FØLER ELSKET! DU ER IKKE KUN, AT DU FØLER dig GOD OG FØLER ELSKET! DU SÆDER OG FØLER IKKE ELSKET! DU SÆDER OG FØLER IKKE ELSKET! De sidder ikke bare rundt. De sidder ikke bare rundt.

De sidder ikke bare rundt. ROSEMARYDU SÆDER IKKE BARE RUNDT. ROSEMARY MAGIC.

ROSEMARY SORCEROSEMARY SORCEREMMBERSREMMBERS THEREMMERS THE JOYREMMERS THE JOYREMMERS THE GLED OF REMMERS THE GLED OF RIDING REMEMBERS GLEDE AF AT KØRE HERREMBERS GLEDE AF AT KØRE DIN RIK ET UNG MEDLEM GLEDE AF AT KØRE DIN Cykel, NÅR HUN VAR EN UNG PIGE. AT KØRE EN Cykel, NÅR DU VAR ​​EN UNG PIGEJENTE. OPDELING AF Hendes Cykel, NÅR HUN VAR EN UNG PIGE.

ÅH JA, KØRER EN Cykel, NÅR HUN VAR EN UNG PIGE. ÅH JA, NÅR DEN UNGE PIGE HAVDE HENDE Cykel op. OH YEAH OP PÅ DIN Cykel, NÅR HUN VAR EN UNG PIGE.

OH YEAH INDTIL HUN GANG HUN Cykel, NÅR HUN VAR EN UNG PIGE. ÅH JA, TIL jeg VASKER EN UNG PIGE. ÅH JA, TIL jeg VASKER EN UNG PIGE.

Åh ja indtil jeg var over dig, var en ung pige. ÅH JA, INDTIL MIG PÅ 17, HUN VAR EN UNG PIGE. OH JA, INDTIL jeg VAR 17, OG HUN VAR EN UNG PIGE.

OH JA INDTIL JEG VAR 17 OG DAN VAR JA INDTIL JEG VAR 17 OG DENNE JA TIL JEG VAR 17 OG DENNE GUTTER JA INDTIL JEG VAR 17 OG DENNE GUTTER KOMME JA TIL JEG INDTIL JEG VAR OM 17 og DAN KOM DREGTE INTOOH JA TIL JEG VAR 17 OG DAN KOM DREGTE I BILLEDEN KL. 17 OG DAN KOM DREJNE I BILLEDEN 17, DAN KOM DREJNE I BILLEDEN! GUTTER KOM I BILLEDET! GUTTER KOM I BILLEDET! NOOBOYS KOM PÅ BILLEDET! NU KOMMISSIONER KOMMER TIL BILLEDET! KOM NU PÅ BILLEDEN PÅ 92BOYS! NU PÅ 92 ÅR, UNGE BILLEDER! NU PÅ 92 ÅR KOMMER OLDBOYS TIL BILLEDET! NU MED 92 ÅR - BILLEDE! NU PÅ 92 ÅR - NU PÅ 92 ÅR - AT KØRE ALENE GRATIS IMPLEMENTERING AF ENKEL KØRING KØRER IKKE UD, KØRER IKKE, ER BARE EN MULIGHED. SELV ER BUTRIDNING IKKE EN MULIGHED MEN HÆRDNING AF DIG SELV ER IKKE EN MULIGHED.

MEN DIN DATTER, der kører igennem dig selv, er ikke en mulighed. MEN DIN DATTER, DER JILLRIDER ALENE, ER IKKE EN MULIGHED. MEN DIN DOGTERJILL ER KUN IKKE EN MULIGHED.

MEN AT FINDE DIN DATTERJILL ER IKKE EN MULIGHED. MEN AT FINDE DIN DATTERJILL ER IKKE EN MULIGHED. MEN HENNES DATTERJILL Fandt EN MÅDE, ER IKKE EN MULIGHED.

MEN Hendes DATTERJILL Fandt EN MÅDE, DER IKKE ER EN MULIGHED. MEN Hendes DATTERJILL Fandt EN MÅDE, DER ER INGEN MULIGHED TIL AT FÅ. MEN Hendes DATTERJILL HAR FUNDET EN MÅDE TIL AT TILTRÆDE ER IKKE EN MULIGHED.

MEN Hendes Datter JILL Fandt en måde at indsamle den følelse tilbage. DOGTER JILL Fandt en måde at repræsentere denne følelse på. IWAY FOR AT VENLAGE DEN FØLELSE.

Jeg var væk for at vende tilbage til den følelse. Jeg var på vej til at vende tilbage til den følelse. Jeg var på Facebook for at vende tilbage til den følelse.

JEG VAR PÅ FACEBOOK OG FØLELSE. JEG VAR PÅ FACEBOOK OG FØLELSE. JEG VAR PÅ FACEBOOK OG SAWS.

JEG VAR PÅ FACEBOOK OG SE FØLELSEN. JEG VAR PÅ FACEBOOK OG SE EN VIDEOFØLELSE. JEG VAR PÅ FACEBOOK OG SE EN VIDEO OM KØBENHAVN, SE EN VIDEO OM KØBENHAVN, SE EN VIDEO OM KØBENHAVN ASAW EN VIDEO FRA KØBENHAVN.

EN FRIVILLIG SAG EN VIDEO FRA KØBENHAVN. EN FRIVILLIG BUILTSAW EN VIDEO FRA KØBENHAVN. EN FRIVILLIG BYGGET ACOPENHAGEN.

EN FRIVILLIG BYGGET ACOPENHAGEN. EN FRIVILLIGE BYGGDE EN BIKECOPENHAGEN. EN FRIVILLIGE BYGGDE EN Cykel ANDKOPENHAGEN.

EN FRIVILLIGE BYGGET EN Cykel og WASCOPENHAGEN. EN FRIVILLIGER BYGGDE EN Cykel og blev en frivillig, der lavede en cykel og blev en frivillig, der lavede en cykel og tog SENIORSA-VOLUNTERE BYGGET EN Cykel og cykel, og kør motorcykel-motorcykel ALT OVER SIDEN, ANDBIKE OG TAGE SENIORER ALLE OVER SIDEN, OG IBIKE OG TAGE VARER DENNE SENIORER, OG JEG TAGER DENNE SENIORER, OG JEG VANDER HVERT, OG JEG VANDEDE RIGTIGE, DER Fandt der overalt, SE ALMINDELIGE SENIORER, OG JEG VAKTEDE UDSTILLINGERNE, OG JEG VAKTEDE LOKERNE UDEN STED, OG SE PÅ LÆKERNE, OG JEG SE PÅ LOKERNE FRA LOKERNE, OG SE PÅ LOKERNE, SE PÅ DE FOLK, OG JEG SE FRA LOCKS , SE DE UDVIKLEDE UDSIGT PÅ DE FOLKETS UDSIGT, ​​SE UDSEENDE PÅ DE FOLKES OG UDSEENDE PÅ DE FOLKES ANSIGTER, OG SE DAN PÅ UDSEENDE FOR FOLKETS OG DENNE UDSIGT AF ansigterne og ansigterne på disse ansigter og set og så på min mors ansigter og kigger derefter på min mors ansigter og ser derefter på denne mors ansigter og ser så på den anden side af ansigtet og den anden. DER MOOK MOR LET PÅ COUCHEN, HVEM OG SÅ DAN SIGT TIL MIN MOR PÅ COUCHEN, HVEM JEG OG SÅ DEN SAGTE MIN MOR PÅ COUCHEN, HVEM JEG KIKER DAN PÅ MIN MOR PÅ COUCHEN, SOM VIL JEG OG SÅ DAN Ser på min mor MOR PÅ COUCH, NÅR JEG KIKER OUTMOM VIL TAGE COUCH MED HVEM JEG VIL TAGE OUTMOM P COUCH, HVEM JEG VIL TAGE PÅ COUCH INMOM, HVEM JEG TAG I AMOM PÅ DE R COUCH, SOM VIL TAGE mig i en PÅ LØBET, HVEM JEG VIL UDVIDE I EN RULESTOL OG HVAD JEG UDVIDER I EN RULLESTOL, OG HVAD JEG VIL UDVIDE I EN RULLESTOL, OG Vender tilbage til en rullestol, der siger en rullestol, og når han siger, WADE, HVEM JEG VIL FJERNE I EN RULSTOL OG SÆGER SÅ VAD, ISIN A WHE ELCHAIR, DER SAGTES AT VADE, ISIN WADE, ER EN RULESTOL I DEN, DER SAGTES TIL AT VADE, DER ER NOGET EN RULESTOL, DER SAGER DU VAD, MEN DU ER I EN RULSTOL, OG DAN SIGER DU VAD, er der noget, du kan sige DET FOR AT VADE OGSÅ, DU ER DU IKKE SIG VAD, DER ER NOGET, HVORDAN DU KAN GØRE NOGET, DAN GØR noget at vade, så gør noget, der er noget at gøre noget, du kan gøre noget, du kan gøre som E GØR DETTE? GØR NOGET? OG SÅ HVORDAN GØR DET? OG GØRE NOGET SÅDAN? OG HAN SIGER SÅ LIGE DET? Og han sagde, hvordan man laver noget igen? Og han sagde ligesom dette? Og han sagde ligesom dette? Og han sagde, hvordan han altid har det? Og han sagde, hvordan han altid

AT? Og han sagde, hvordan han altid

AT? Og han sagde, hvordan han altid

Tænker jeg? Og han sagde, hvordan han altid gør

Jeg tror jeg og han sagde, hvordan han altid gør

Jeg tror jeg og han sagde, hvordan han altid gør

Jeg tror, ​​jeg kan, og han sagde, hvordan han altid gør

Jeg tror jeg kunne og han sagde, hvordan han altid

Jeg tror jeg kan gøre det! Gør ALTID

Jeg tror jeg kan gøre det! Gør ALTID

Jeg tror, ​​jeg kan skabe! ALTID

Jeg tror jeg kan gøre det! SÅ WEALWAYS

Jeg tror, ​​jeg kan gøre dette! HVORDAN VI GØR ENDALWAYS

Jeg tror jeg kan gøre det! SÅ VI HAR ENDELIGT gjort det! SÅ VI HAR ENDELIGT gjort det! SÅ VI HAR ENDELIG VÆLG, KAN GØRE DET! Så vi så endelig, KAN OPRET DETTE! Så vi så endelig efter CRAIG, KAN GØRE DET! Så vi kiggede endelig på CRAIGS-LISTER, SÅ Vi så endelig på CRAIGS-LISTER, SÅ Vi så endelig på CRAIGS-LISTER, OG SÅ SØG VI ENDELIG PÅ CRAIGS-LISTE OG FUNDET PÅ CRAIGS-LISTE OG FUNDET PÅ GAMLE CRAIGS-LISTER OG FUNDET LIGE LISTE CRAIGS FUNDT OG GAMLE LOOKING FUNDET PÅ CRAIGS LISTE OG GAMLE LOOKING FUNDET PÅ CRAIGS LISTE OG GAMLE RUSTY CARGOLOOKING FUNDT PÅ CRAIGS LISTE OG EN GAMMEL RUSTET CARGO CIKE ANGOLD FUNDET. OG Fandt BILLEDSLAG PÅ CRAIGS LISTE. TOOKAND FINDER EN GAMMEL RUSTET CARGO Cykel.

TAGE DET OG Fandt EN GAMMEL RUSTET CARGO Cykel. TOOK IT ALLAND FINDER EN GAMMEL RUSTET CARGO Cykel. TAGT ALT OG Fandt EN GAMMEL RUSTET CARGO Cykel.

ALLE FRAKOBLET OG RUSTET CARGO Cykel. ALLE FRAKOBLET OG RUSTET CARGO Cykel. ALLE DEMONTERING OG JILLRUSTED CARGO Cykel.

ALLE DEMONTERING OG JILLMALEDE CARGO Cykler. LUK ALT OG JILL MALEDE DET, RUSTED CARGO Cykel. ALT DEMONTERET OG MALET, IRUSTERET CARGO Cykel.

ALT DEMONTERET OG MALET MALEREDE, GIPSPRODUKTER I CARGO. Jeg adskilt alt og lavede jille, jeg monterede nyt, afmonterede alt og lavede jæle, jeg afmonterede alt nyt emne og lavede jille, jeg lavede nye hjul og afmonterede og fjernede JILL, og jeg ville stadig tage det DET, JEG TILBYDER NYE HJUL OG DÆK OG JILLER MALER DET, JEG TILBYDER NYE HJUL OG DÆK OG JILL MALERER DET, JEG TILBYDER NYE HJUL OG DÆK, OG MADEJILL MALEDE, JEG MALER, JEG TILBYDER NYE HJUL OG DÆK DÆK FREMSTILLET OG MALET AF ALLJ , FREMSTILLET JEG NYE HJUL OG DÆK, OG FREMSTILLET ALLE HJUL OG DÆK OG FREMSTILLET ALLE HJUL OG DÆK OG FREMSTILLET ALLE MEKANISKE HJUL OG DÆK OG FREMSTILLET ALLE MEKANISKE OG MEKANISKE, MEKANISKE OG Mekaniske, mekaniske og mekaniske mekaniske og mekaniske mekaniske og mekaniske AL MEKANIK SKABT RETT OG DEN MADE AL MEKANIK RIC FERDIG TIG OG DAN TOMADE GIVER ALT RET, OG DER GIVER HAN GØR AL MEKANIK RET, OG GIVER SÅ DIN FORM M EKANISK RETT OG GIVER SÅ DIN FORM MEKANISKE RETTIGHEDER, DER GIVER DIG, AT DU GIVER HERMEKANIK RETT, DER GIVER DET FOR HERMEKANIK, DET ER DIN FOR DIN Fødselsdag. DAN ER DET DIN FØDselsdag.

HVAD DU GIVER Hendes FØDselsdag DAN. HVAD ER DET? HENDES FØDSELSDAG. HVAD ER DET? HENDES FØDSELSDAG.

HVAD ER DET? DET ER DIN FØDSELSDAG. HVAD ER DET? Det er en fødselsdag. HVAD ER DET? Det er en cykel fødselsdag.

HVAD ER DET? Det er en cykel til din fødselsdag. HVAD ER DET? Det er en cykel til dig! HVAD ER DET? Det er en cykel til dig! HVAD ER DET? Det er en cykel til dig! HVAD ER DET? Det er en cykel til dig! DENNE overraskelse HVAD ER DET? Det er en cykel til dig! DENNE overraskelse - DET ER EN Cykel til dig! DENNE overraskelse - DET ER EN Cykel til dig! DENNE OVERRASKELSE - HOLYIT ER EN Cykel FOR DIG! DENNE OVERRASKELSE - HELLIG! DENNE OVERRASKELSE - HELLIG! DENNE OVERRASKELSE - HELLIG! AFFALD OVERRASKELSE - HOLIG S! DENNE overraskelse er blevet fanget - HOLIG S! ER BEGRUNDET ONHOLY S! BLE OPTAGET VAR OPTAGET PÅ VIDEO.VIDEO.

SOVIDEO. SÅ DET ER VIDEO. DET ER WASVIDEOEN.

DET ER HVAD JEG VIDEO. DET HAR JEG VIDEO. Så DET er det, JILLVIDEO.

Så DET er det, JILL ANDVIDEO. SÅ DET VAR MIG, JILL OG IVIDEO. SÅ DET VAR HVAD JEG VAR, JILL OG JEG HAR SÅ DET VAR JEG VAR, JILL OG JEG HAVESO DET VAR JEG VAR, JILL OG JEG SEEDE SÅ HAR JEG BLIVET JILL, OG JEG SPARKEDE SÅ DET ER HVAD JEG VAR, JILL OG JEG BRUGTE ALT DET ER HVAD JEG VAR, JILL OG JEG BRUGTE ALT DETTE, JILL OG JEG BRUGTE ALT DETTE, JILL OG JEG BRUGTE HELE DENNE TID, JILL, OG JEG HAR HELE DENNE TID I HELE TIDEN I DET BEGIVENE, JILL OG JEG VAR ALLE TIDEN I GARAGEEN VAR HELE TIDEN I GARAGEBEEN VAR HELE TIDEN I.

GARAGE MED TID I GARAGE MED. ROSEMARIETID I GARAGE MED. ROSEMARI KAN IKKE KOMME MED.

ROSEMARI KAN IKKE KOMME MED. ROSEMARI KAN IKKE TRO. ROSEMARI KAN IKKE TRO HERVED.

ROSEMARI KAN IKKE TRO PÅ DINE ØJNE! ROSEMARI KAN IKKE TRO PÅ DINE ØJNE! ROSEMARI KAN IKKE TRO PÅ DINE ØJNE! ROSMARYROSMARY KAN IKKE TRO DINE ØJNE! ROSMARY LAGER, TRO DINE ØJNE! ROSMARY LAGER, TRO DINE ØJNE! ROSMARY LAGER, TRO DINE ØJNE! ROSMARY LAGER LAVT! TRO PÅ DINE ØJNE! ROSMARY LAGER LAVT! RINGER TRO PÅ DINE ØJNE! ROSMARY LAGER LAVT! RINGER BELLROSMARY LAGER LAVT SUTT! RINGER BELLROSMARY LAGER LAVT SUTT! RINGS BELL WANNAROSMARY LAGER SOM SUT! RINGS BELL WANNA GOROSMARY LAGER SOM SØDT! RINGS BELL WANNA FORROSMARY LAUGHS LOW CUTE! RINGENES KLOKKE VIL GÅ AROSMARY LAGER SOM SØDT! RINGE KLOKKE VIL DU SPINNE? HVOR FINT! RINGE KLOKKE VIL DU SPINNE? HVOR FINT! RINGE KLOKKE VIL DU GÅ TIL AT GÅ EN SPINDER? JA! Ønsker du at gå en edderkop? JA! Ønsker du at gå en edderkop? JA! MOR Ønsker at gå en edderkop? JA! Mor og vil gå en edderkop? JA! MOR OG DATTERÅR! MOR OG DATTERÅR! MOR OG DOGTER GOYEAH! MOR OG DATTER GÅ ONYEAH! MOR OG DATTER GÅ RIDESYEAH! MOR OG Datter kører sammen mor og datter rider sammen mor og datter kører sammen mor og datter kører sammen hver dag

GÅ SAMMEN HVER DAG

GÅ TIL KØR HVER DAG PÅ REJSER

VÆR SÅ GOD

KØR SAMMEN HVER DAG

VÆR SÅ GOD

SÆDE GÅR PÅ TUR HVER DAG

VÆR SÅ GOD

SIKKERHEDSSELE! HVER DAG

VÆR SÅ GOD

SIKKERHEDSBÆLTE HVER DAG

HER KOMMER DET

SIKKERHEDSSELE! HAN HVER DAG

HER KOMMER DET

SIKKERHEDSSELE! DU KUN HVER DAG

HER KOMMER DET

SIKKERHEDSSELE! Hun fortæller kun HVER DAG

HER KOMMER DET

sunde probiotika

SIKKERHEDSSELE! Hun fortæller kun historier. HER KOMMER DET

SIKKERHEDSSELE! Hun fortæller kun historier. HER KOMMER DET

SIKKERHEDSSELE! Hun fortæller kun historier. OG HER GÅR DET

SIKKERHEDSSELE! Hun fortæller kun historier. OG HER GÅR DET

SIKKERHEDSSELER! Hun fortæller kun historier. OG DET GÅR BARE

SIKKERHEDSSELE! Hun fortæller kun historier. Og hun føles bare, hun fortæller kun historier. Og hun føles bare, hun fortæller kun historier.

OG HUN FØLER ALIVE! OG HUN FØLER ALIVE! OG HUN FØLER ALIVE! HER OG HUN FØLER ALIVE! HER FØLER DU ENKELT ALIVE! NU SKER DET! OG HUN FØLER ALIVE! NU SKER DET! UDENDORS FØLER DE LEVENDE! NU SKER DET! AUS FORUND HUN FØLER ALIVE! NU SKER DET! UD FOR AALIVE! NU SKER DET! UD FOR AALIVE! NU SKER DET! PÅ EN REJS

NU SKER DET! PÅ EN REJS

NU SKER DET! AFSLUT

JEG ER HER, VI SKAL! AFSLUT

hvor meget kulhydrater skal jeg spise

Jeg er 92, HER GÅR VI! AFSLUT

Jeg er 92, og HER GÅR VI! AFSLUT

JEG ER 92 OG HELVEDE HER GÅR VI! AFSLUT

Jeg er 92 og helvede, jeg er her, vi går! AFSLUT

Jeg er 92 og helvede, jeg vil

Jeg er 92 og helvede, jeg vil

JEG ER 92 OG HELVEDE JEG VIL TORIDE

JEG ER 92 OG HELVEDE JEG VIL KEEPRIDE .. JEG ER 92 OG HELVEDE JEG VIL VIDERE

JEG ER 92 OG HELVEDE JEG VIL FORTSætte, OOPSRIDE

JEG ER 92 OG HELVEDE JEG VIL FORTSÆTTE, OOPS II JEG ER 92 OG HELVEDE, JEG VIL VIL LEVE, OOPS JEG ER 92 OG HELVEDE, JEG VIL FORTSÆTTE, OOPS JEG SKAL IKKE VÆRE 92 OG HELVEDE JEG VIL FORTSÆTTE, OOPS JEG SKAL IKKE HAVE 92 OG HELVEDE JEG VIL FORTSÆTTE, OPS JEG VIL IKKE GÅ, OOPS JEG SKAL IKKE FORTALE FOR AT SIGE OOPS JEG SKAL IKKE FORTÆLLE DETTE FOR AT FORTELLE OOPS JEG SKAL IKKE FORTÆLLE JEG MÅ FORTÆLLE OM OPS I SKAL IKKE SIGE DETTE, JEG VIL FORTSÆTTE, OOPS SEG IKKE DET, JEG VIL FORTSÆTTE, OOPS, JEG HAR IKKE AT SIGE, JEG VIL FORTSÆTTE, JEG ALDRIG SAGER, JEG VIL FORTSÆTTE, JEG VIL AT FORTSÆTTE

DET, JEG VIL LÆSE

DET, JEG VIL FORTSÆTTE

SE, JEG VIL FORTSÆTTE

Ønsker at se på, jeg vil fortsætte. ..

SE DET, JEG VIL FORTSÆTTE

SE PÅ HIMMEN

DET, JEG VIL VIDERE

SE PÅ HIMMEN

DU GÅR .. KIK PÅ HIMMEN

DE GÅR

SE PÅ HIMMEN

DE VIDER I GANG

SE PÅ HIMMEN

DE VED AT DE GÅR

SE PÅ HIMMEN

DE VED AT DU IKKE GÅR

SE PÅ HIMMEN

Du ved, at du ikke ser

SE PÅ HIMMEN

Du ved, at de ser himlen se ind i himlen

Du ved, du ser ikke alle i luften

Du ved, at du ikke ser alt, se på himlen

Du ved, at du ikke ser alt dette, du ser ud i himlen

DU VIDER, AT DU IKKE SE ALT DETTE KIGER PÅ Himmel

Du ved, at du ikke ser alt dette i bilen

VED, DU SE IKKE ALT DETTE I BILEN

DU SE IKKE ALT DETTE I BILEN

HVAD VED DU? AT SE ALT I BILEN

HVAD DU VIDER, SE DU IKKE ALT I BILEN

HVAD DU IKKE GJORDE I BILEN

HVAD DU IKKE GJORDE I BILEN

HVAD DU IKKE FORVENTER, AT I BILEN

HVAD DU FORVENTET IKKE, ER I BILEN

HVAD DU FORVENTEDE IKKE, ER DET I BILEN

HVAD DU FORVENTEDE IKKE FORVENTET, ER LAVT, DET DU FORVENTTE IKKE, ER LAVT, SOM DU IKKE HAR FORVENTET DYPEVIRKNINGEN, HVAD DU IKKE FORVENTET, ER DYBDEVIRKNINGEN, DU IKKE FORVENTET, DER HVORES OVERVÅGENDE, HVOR HVOR HVORES DU HAR. AT HAVE, HVORES OVERVÅGENDE DU GÅR. FOLK HAR, HVOR NOGEN DE GÅR.

MENNESKER VIL HA HER, HVOR HVOR DE KOMMER. FOLKET VIL ÆRE, DE FORLADER. FOLKET VIL ÆRE, DE FORLADER.

FOLK VIL ÆRE, FOLK FORLADER. FOLK VIL ÆRE, FOLK FORLADER DIG. MENNESKER VIL ÆRE, MENNESKER BLIV FYSISK, MENNESKER BLIV FYSISKE, MENNESKER BLIV FYSISK, MENNESKER STOP FYSISKT, MENNESKER FYSISKT STOPPER OS! FOLK STOPPER OS FYSISKT! WEPEOPLE STOPPER OS FYSISKT! VI HAR FOLK STOPPER OS FYSISKT! VI HAR ET FOLK STOPPER OS FYSISKT! VI HAR EN MANNE, DER FYSISK STOPPET OS! VI HAR EN MAND STOPPEOPLE STOPPER OS FYSISKT! Vi har en mand, der holder USSTOP! Vi har en mand, der holder USSTOP! Vi har en mand til at stoppe os! Vi har en mand til at stoppe os på stop! Vi har en mand, der stopper os på vejen og stopper! VI HAR EN MAND STOP OG STOP I VEJEN! Vi har en mand, der stoppede os på gaden, og han havde en mand, der lytter til os på gaden, og han havde en mand, der lytter til os på gaden, og han trækker op, vi havde en mand, der lyttede til os, lytter på gaden OG HAN TRÆKER, OVER VI HAR EN MAND STOPPET OS PÅ GADEN, OG HAN KØRER I GADEN, VI HAR EN MAND, DER STOPPET OS PÅ GADEN, OG HAN ER GANG TIL GADEN, OG HAN VAR PÅ GADEN, OG DEN Kører ind En parkeringsplads på gaden, og han trækker sig i en parkeringsplads på gaden, og han trækker mursten og trækker sig i en parkeringsplads og trækker sig i en parkeringsplads og bevæger sig fysisk til en parkeringsparkeringsfysisk kørsel til en parkerings- og fysikalsk parkeringsplads. OG FYSISK STOPPET OS I PARKERINGEN OG FYSISK STOPPET OS I PARKERINGEN OG FYSISK STOPPET OS I VEJPARKERINGEN OG FYSISK STOPPET OG PARKERING PÅ GADEN STANDLIG STOPPET PÅ GADEN OG KUN STOPPER GADEN JUSTPHIK FYSISK HAR STOPPET OS GADEN OG KOM BEGYNDIG TIL KRYFYSISK OG LIGE LIGE OS HAR STOPPET OG LIGE PÅ GADEN OG GÅR PÅ GADEN FOR AT GRYDE OG I GADEN OG BEGYNDIG BEGYNDE AT GREE OG JINGON OG SAGTE GADEN JEG SAGTE GADEN OG BEGYNDIG BEGYNDIG AT GRAE OG JEG ØNSKER, at jeg ØNSKER GADEN OG BEGYNDER AT GRYDE, OG JEG SIER GADEN BEGYNDER AT GRYDE OG SIG, JEG ØNSKER, JEG ØNSKER, at jeg ØNSKER GADEN, OG BEGYNDER, AT GRYTE, OG SIG, JEG ØNSKER, at jeg ØNSKER, at jeg ØNSKER, AT GYDE GADEN, OG SIG, jeg ØNSKER, at jeg ville ønske, at jeg havde denne oplevelse af gråd og sagt, jeg ønsker, jeg ønsker, jeg ønsker, at jeg havde denne oplevelse at græde og sige, jeg ønsker, jeg ønsker, jeg har denne oplevelse for mysaid, jeg ønsker, at jeg havde denne erfaring, JEG ØNSKER JEG ØNSKER, JEG ØNSKER FOR MIN OPLEVELSE JEG ØNSKER JEG ØNSKER FOR NOGLE, JEG ØNSKER FOR NOGLE, JEG ØNSKER FOR MINE, JEG VIL DETTE JEG HAR DENNE OPLEVELSE FOR MIN MOR, SOM JEG ØNSKER, JEG ØNSKER, JEG ØNSKER, AT JEG HAR DENNE OPLEVELSE FOR MIN MOR, SOM JEG ØNSKER, JEG ØNSKER FOR MIG, HAR DU DENNE ERFARING, SOM OPLEVELSE, DE FINDER UD? OPLEVELSE FOR MIN MOM, HVORDAN man bygger en oplevelse for min mor, hvordan man bygger en oplevelse for min mor, hvordan man bygger en cykeloplevelse til min mor, hvordan man bygger en cykel som oplevelse for min mor, hvordan man bygger en cykel TIL MIN MOM Cykel på denne mor, hvordan man bygger en cykel ligesom denne, mor, hvordan man bygger en cykel, hvilken mor, hvordan man bygger en cykel, hvilken dom, hvordan man bygger en cykel, hvad har du FOR AT BYGGE DIG SÅ EN Cykel, HVAD GØR DU? HVORDAN man bygger en cykel, hvad laver du? HVORDAN man bygger en cykel, hvad laver du? HVORDAN BYGGER DU EN Cykel, HVAD GØR DU? Så jeg byggede en cykel, hvad laver du? Så jeg synes, jeg bygger en cykel som denne, hvad laver du? Så jeg synes, at jeg bygger en cykel, så hvad laver du? Så jeg tror, ​​at det ikke er, hvad du laver? Så jeg tror, ​​at det ikke er, hvad du laver? Så jeg tror, ​​det er ikke bare, hvad laver du? Så jeg tror, ​​det handler ikke alt om, hvad laver du? Så jeg tror, ​​det handler ikke alt om os, hvad laver du? Så jeg tror, ​​det er ikke kun om os, jeg tror, ​​det er ikke kun fra os, det er, det er ikke kun om os, det er kun jeg tror, ​​det er ikke kun om os, det er, hvad jeg tænker på, det er ikke bare om os, det er OM HVAD JEG TÆNKER, DET ER IKKE BARE OM OS, DET ER OM HVAD VI KAN, JEG TROR, DET ER IKKE KUN OM OS, DET ER OM HVAD VI KAN GØRE FOR OS, DET OM HVAD VI KAN GØRE TIL OS, HVAD VI KAN GØRE, VED LIGE OM USA, HVAD VI KAN GØRE, KAN VI, HVAD VI KAN GØRE, KAN VI KUN OM OS , HVAD VI KAN GØRE VI ALLE FOR OSS, HVAD VI KAN GØRE VI ALLE FOR OS VORES ÆLDRE HVAD VI KAN GØRE, KAN VI ALLE GØRE FOR VORES ÆLDRE FAMILIE, KAN VI ALLE GØRE FOR VORRE ÆLDRE FAMILIER, VI KAN alle gøre for vores ældre familiemedlemmer

VI KAN ALLE GØRE FOR VORRE ÆLDRE FAMILIE ÆLDRE FAMILIEMEDLEMMER GØR

INWE KAN GØRE ALT FOR VORRE ÆLDRE FAMILIEMEDLEMMER

HJÆLP AF ÆLDRE FAMILIEMEDLEMMER

HJÆLP AF ÆLDRE FAMILIEMEDLEMMER

HJÆLP TIL FAMILIEMEDLEMMER

I DE HJÆLPENDE MEDLEMMER

OPLEV ÆLDRE FAMILIEMEDLEMMER

I HJÆLPERNE OPLEVER TEMMER

HJÆLP JEG OPLEVER DENNE SÆSON

HJÆLP JEG OPLEVER DENNE SÆSON

MED DU HJÆLPER OPLEVELSE I SÆSONEN

MED HJÆLP OPLEV DENNE SÆSON I DINE MEDLEMMER

HJÆLP DU OPLEVER DENNE SÆSON I DIG

HJÆLP DU OPLEVER DENNE SÆSON I DIN LIV Denne sæson i dit liv I ÅR OPLEVER DENNE SÆSON I DIN LIV I LIVET OPLEV DETTE SÆSON I DIN LIV I DIN LIV OPLEV ENDEN AF ASTEMISKE OPLEV SÆSON O MEGET SÆSON I DIN LIV I SLUTTEN SÅ MEGET SÆSON I DIN LIV SÅ MEGET MULIG I SLUTTEN. I SLUTTEN, SÅ MEGET SOM MULIGT. I SLUTTEN, SÅ MEGET SOM MULIGT.

DU HELE SLUT SÅ MEGET SOM MULIGT. DU SLUTTER NU SÅ MEGET SOM MULIGT. DU FRA NU HELE SLUTTET SÅ MEGET SOM MULIGT.

DU KALDER NU HELE SLUTET SÅ MEGET MULIGT. DU RINGER DET NU - SOM MULIGT. DU RINGER DET NU - SOM MULIGT.

DU NU NU DET - DET ER MULIGT. DET ER NU - VELSKNINGEN ER MULIG. NU RINGER DU DET - BESSING Cyklen

SOM MULIGT. DU RINGER NU DETTE - BESSING Cyklen

MED DU RING NU DETTE - BESSING Cyklen

MED DU RING NU DETTE - BESSING Cyklen

MED GOODTHEY RINGER DU NU DETTE - BESSING CIKE

FOR GOD GRUND. VELSIKNINGSCYKELEN

FOR EN GOD GRUND. BIKING Cykel

FOR EN GOD GRUND. UNGDOMSBIKESCYKELEN

FOR EN GOD GRUND. DU FØLER BESSING Cyklen

FOR GOD GRUND. DU FØLER dig ELSKET, GOD GRUND. DU FØLER dig ELSKET, GOD GRUND.

DU FØLER ELSKET, ØNSKER! DU FØLER ELSKEDE, ØNSKET! ØNSKET! FOLK KOMMER FOLK KOM FOLK KOM KOMMER OG FOLK KOMMER OP OG SIG HVORDAN FOLK KOMMER OG SIG HVORDAN SKØNNE FOLK KOMMER OG SIG, HVORDAN NICE FOLK KOMMER OG SIG DET ALDRIG KOMMER OG SIGER DET ALDRIG KOM HVORDAN SKØNT DET ER, OG MENNESKER KOMMER OP OG SIG, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN FOLK KOMMER OP OG SIG HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT FOLK KOMMER OG SIG HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT DET FOLK KOMMER OG SIG HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SMUK DET ISPEOPLE KOMMER OG SIG, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT DET ER MENNESKER, KOM OP OG SIG, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT DET ER AT SE, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT AT SE, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT DET ER AT SE NOGEN SIG, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT DET ER AT SE NÅGON, SIG, HVORDAN SKØNT DET ER, OG HVORDAN SKØNT DET ER AT SE NÅGON, DER ER DETTE, ER SKØNT AT SE NÅGON, SOM GØR TISK, ER NØDT AT SE NÅGAN, DER GØR SÅ S Det er dejligt at se nogen gøre dette, det er så dejligt at se nogen gøre dette for din mor, nogen gør det for din mor, nogen gør det for din mor.

Hun gør dette for sin mor. Hun er en person, der gør det for sin mor. Hun er min helt.

FOR Hendes mor. Hun er min helt. FOR Hendes mor.

Hun er min helt. OG FOR DIN MOR. Hun er min helt.

OG - FOR DIN MOR. Hun er min helt. OG - JILL FOR DIN MOR.

Hun er min helt. OG - JILL ISF FOR DIN MOR. Hun er min helt.

OG - JILL ER DIN MOR Umiddelbart. Hun er min helt. OG - JILL ER SÅ TAKKFULD, hun er min helt.

OG - JILL ER SÅ TAKKFULD, hun er min helt. OG - JILL ER SÅ DANKFULD, AT HUN ER MIN HELT. OG - JILL ER SÅ DANKFULD, AT DETTE ER MIN HELT.

OG - JILL ER SÅ TAKKFULD FOR DEN KÆRESTE ER MIN HELT. OG - JILL ER SÅ TAKKEMÆNGELIG I DENNE KÆRESTE TID OG - JILL ER SÅ TAKKEMÆNGELIG I DENNE KÆRLIGE TID OG - JILL ER SÅ TAKKEMÆNGELIG I DENNE KVÆRDIGE TID MED OG - JILL ER SÅ TAKKEMÆNGELIG I DENNE KÆRLIGE TID MED HERAND - JILL ER SÅ DAKKAT FOR DETTE DYRKLIG TID DIN MOR I DENNE KÆRESTE TID MED DIN MAMA. I DEN DEN DÆRSTE TID MED DIN MOR.

DET ER FOR DEN KÆRESTE TID MED DIN MOR. DET ER DEN KÆRLIGE TID MED DIN MOR. DET VAR ENORMT I DENNE KÆRLIGE TID MED DIN MOR.

skivebremser

DET VAR STOR, DET ER FOR DEN KÆRLIGE TID MED DIN MOR. Det var kæmpe, det var hos sin mor. Det var kæmpe, det var hos sin mor.

Det har været kæmpe, det har været vidunderligt! MED Hendes mor. Det har været kæmpe, det har været vidunderligt! Det er med sin mor. Det har været kæmpe, det har været vidunderligt! DET ER BEENIT'S VED ENORM, DET HAR VÆRET FANTASTISK! DET ER BEENIT'S VED ENORM, DET HAR VÆRET FANTASTISK! DET ER VÆRT SKØNT. DET ER VÆRT SKØNT. Det har været dejligt.

VIKTIGT! Det har været dejligt. VI KAN FANTASTISK! Det har været dejligt. Vi kan sladre, vidunderligt! Det har været dejligt.

Vi kan sladre, FANTASTISK! Det har været dejligt. Vi kan sladre, vi taler. Vi kan sladre, vi taler.

Vi kan sladre, vi snakker om opmærksomhed. Vi kan sladre, vi snakker om alt! Vi kan sladre, vi snakker om alt! Vi kan sladre, vi snakker om alt! NÅR vi kan sladre, taler vi om alt! NÅR WEWE KAN sladre, taler vi om alt! NÅR VI ER AWEWE KAN SLUSPER, TALER VI OM ALT! NÅR VI ER NU, KAN DU SLUSE, TALER VI OM ALT! NÅR VI ER PÅ DET OM ALT! NÅR VI ER PÅ, NÅR VI ER PÅ ATT Cykel, cykel, cykel, tingscyklen, de ting, der kører, de ting, der kører, de ting, som hun fortæller, de ting, som hun fortæller, at de siger, at hun siger, at Hun fortæller mig om urtecykel, de ting, som hun fortæller mig om hendes børnesport, de ting, som hun fortæller mig om hendes børnehave og cykel, de ting, som hun fortæller mig om hendes børn og hende, der fortæller mig, at hun siger om hende OG HENNE OPLEVELSERHAN FORTÆLLER MIG OM Hendes BØRN OG HENNE OPLEVELSER ARESHE FORTALER MIG OM Hendes BØRN OG HUNE OPLEVELSER ER BERETNINGSBØRNHUS, OG HUNE OPLEVELSER ER HISTORIE BØRNHED OG HUN ERFARINGER ER ERFARENHEDE 'VE ALDRIG LYDER. ERFARINGER ER HISTORIER JEG HAR ALDRIG HØRT. ERFARINGER ER HISTORIER, JEG ALDRIG HAR.

ROSEMARIEOPLEVELSER ER HISTORIER, JEG ALDRIG har hørt. ROSEMARY SORCE Jeg har aldrig hørt.

ROSEMARY SORCE Jeg har aldrig hørt.

ROSEMARY SORCE

Det er jeg har aldrig hørt. ROSEMARY SORCE

Det er himmelsk, jeg har aldrig hørt. ROSEMARY SORCE

Det er himmelsk, og jeg har aldrig hørt det. ROSEMARY SORCE

DET ER HIMMEL OG THATROSEMARY SORCE

DET ER HIMMEL OG THATROSEMARY SORCE

DET ER HIMMELSK OG DEN MUSTROSEMARY SORCE

DET ER HIMMELT OG DET SKAL BEROSEMARI KORTE

DET ER HIMMELSK, OG DET SKAL VÆRE HVADLIGEMÆRKET

DET ER HIMMELSK, OG DET SKAL VÆRE, DET HIMMELSEMARISKE SORCE

Det er himmelsk, og det skal være, hvad himlen er himmelsk, og det skal være, hvad himlen er himmelsk, og det skal være, hvad himlen er ligesom, det er himmelsk, og det er ligesom det er lige så TOIT'S HIMMELSE OG DET SKAL VÆRE, SOM HEMLEN ER LIGE, BARE AT VIDE DET HIMMELSKE, OG DET SKAL VÆRE, SOM HIMLEN ER LIGE, BARE AT VIDE, DET SKAL VÆRE, HVORDAN HIMMELEN ER, LIGE AT VIDE, DET SKAL VÆRE LIGE, HVORDAN HIMMELEN ER LIGE, BARE AT VIDE, AT DU SKAL VÆRE, HVORDAN HIMMEN ER, LIGE AT VIDE, AT DU ER ELSKET, LIGE, BARE VID, AT DU ELSKEDE. LIGE, BARE AT VIDE, AT DU ELSKEDE.

SYVSLIGE, VIDSTE AT DU ER ELSKET. SYVENS HELT. DU ELSKER.

SYVENS HELTE. HVIS HJÆLP. HVIS DU GIVER DU, SOM DU LIKE HVIS DU LIGE TIL, HVIS DU KONTAKTER

Hvorfor er cykler så dyre?

En af de største faktorer i omkostningerne vedcyklerer materialer. Kulfiber kommer i forskellige former og kvaliteter. Jo højere kvaliteten af ​​kulstof er, desto større er producenternes omkostninger ved indkøb. Hvis encykelproducenten fremstiller også sit eget kulstof, skal disse omkostninger tilbagebetales i salgsprisen på encykel.

Er en carbon cykel det værd?

For vores penge, følelsen afkulstofer bedre end aluminium og kan faktisk væreværdiopgraderingsomkostningerne i sig selv. Der er to hovedfaktorer, som vi ser som en fordel ved enkulstoframme over aluminium: dæmpning og vridningsstivhed.26. mar 2019

Er det hårdt at bygge en cykel?

Du kan købe masser af værktøjer, der er frygtelig dyre, som kan laves med bits fra B&Q. Headset montører er et godt eksempel. Min kostede mig omkring en tenner, gevindstang, nogle nødder, nogle store flade skiver. Men ja,bygningdin egencykelmåskesværtmen uhyre tilfredsstillende.

Er det svært at samle cyklen?

Det er ikke detsvært, lover vi. Det bliver du nødt tilsamleforhjulet, pedalerne, styret og sædet selv, skal du også kontrollere bremser og gearsystem.

Er titanium cykel bedre end kulstof?

Titaniumer meget fleksibel, så det tilbyderbedrestødabsorberingend kulstoffiber.Kulstofderimod deformeres ikke under belastning lineært. Den manglende deformitet aspekt påkulstofbetyder, at det genererer en hårdere påvirkning og dermed en hårdere tur.4. nov. Feb 2020

Er billige cykler værd?

Ja. Billigerecyklerkan normalt ikke vare så længe. Imidlertid har jeg set mange mennesker, der har haft de samme $ 99cykeli deres garage i 10, 20 år. Dette er til dels et resultat af godt tidsbestemt vedligeholdelse, og de har ikke kørt det så meget.13. feb 2019

Hvor kan jeg købe en brugerdefineret stålcykel?

I næsten alle hjørner af landet fremstiller cykelsmede specialfremstillede rammer i hånden af ​​stål. Fra farve til størrelse til delespecifikationer kan du designe og tilpasse fra stilk til dæk for at skabe dine drømmecykler.

Hvilken er den bedste brugerdefinerede mountainbike-builder?

Velkommen til den mest kraftfulde brugerdefinerede mountainbike-builder på internettet. Vi er glade for at hjælpe dig med at bygge den perfekte cykel, der passer til dine behov. Når du går igennem denne bygherre, vil eventuelle inkompatible dele automatisk blive udelukket - det giver dig ro i sindet, og du kan være sikker på, at du ikke vælger dele, der ikke jiver med hinanden.

Er det muligt at lave en specialcykel?

Din drøm om en skræddersyet cykel bør ikke falde ved vejkanten. Hos sixthreezero handler vi om at skabe ønskelige cykler, der giver vores kunder nøjagtigt, hvad de vil have: en tur, der er lige så cool som den er skør-behagelig. Vi har behandlet vores andel af cykler, der efterlod os humpende den næste dag og ikke villige til at komme tilbage på to hjul.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på Kinas store mur - søg efter løsninger

Kan du cykle på den kinesiske mur? Den kinesiske mur var en uigennemtrængelig befæstning for 3.000 år siden. I dag kan du gå, eller endda køre på en gruscykel, hele dens 8.850 km længde.

Pee wee Herman cykel - pragmatiske løsninger

Hvilken slags cykel kørte Pee Wee Herman? Schwinn Western Flyer

Specialiserede mtn-cykeldæk - hvordan man beslutter

Er specialdæk gode? Grebet på Specialized Butcher GRID 2Bliss Ready-dækkene er meget godt, ikke det bedste derude, men i betragtning af at de kun er $ 60 MSRP, tilbyder de masser af greb til evigt øre brugt. Med hensyn til holdbarhed har de overlevet ethvert Maxxis-dæk, jeg nogensinde har ejet.

Mit Cycling Team - varige løsninger

Har MIT et cykelteam? MIT-cykelklubben er en organisation dedikeret til at tilskynde til nydelse af alle typer cykling i MIT-samfundet. Ud over klubbegivenhederne er MIT-cykling hjemsted for de fire racerhold, der dækker de fire collegiale cykelracediscipliner, Track, Road, Cyclocross og Mountain.

Santa cruz-cykler til salg - enkle svar på spørgsmål

Er Santa Cruz-cykler pengene værd? Ja, Santa Cruz kameleon er pengene værd, selvom det har en ret stejl pris. Det er en ekstremt alsidig og tilpasningsdygtig cykel, der kan tage 29 ″ eller 27,5 a hjul samt køre et gear eller enhastighedskørsel. Derfor kan du bruge den til forskellige typer forlystelser og forskellige formål. 5 dage siden

Hvordan man cykler på tværs af crunches - bæredygtige løsninger

Hvordan krydser man cykelknaser? At lave en cykelknas: Lig dig ned på ryggen. Bøj dine knæ og plant dine fødder på gulvet med en hoftebredde fra hinanden. Stiv dine mavemuskler. Løft dine knæ til 90 grader, og hæv din overkrop. Udånder og drej din kuffert, bevæg din højre albue og venstre knæ mod hinanden. Inhaler og vende tilbage til startposition.Undånd.26 sept. 2019 г.