Vigtigste > Cykling > Hjælper det med at cykle dig med at tabe dig - brugbare løsninger

Hjælper det med at cykle dig med at tabe dig - brugbare løsninger

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Hvis dit mål er at tabe sig, er cykling en fantastisk måde at gøre det på. Og en anden god nyhed er, at hvis cykling er dit eneste mål, at tabe sig, mens du opretholder præstationen, vil du gøre dig hurtigere. Ja, så for eksempel ville en 75-pund rytter, der kører op ad en lang bakke, faktisk komme til toppen et minut hurtigere, hvis han kun tabte 2 pund - ja, og for at tage dette eksempel til det ekstreme er forskellene enorme.

Så en 90 pund rytter sparer næsten fem og et halvt minut, hvis de formår at tabe 10 pund under nøjagtigt de samme forhold, er de bedste måder at tabe sig på? Nå, her er fem hurtige og nemme tip, der hjælper dig med at gøre dette. - For mange år siden fik vi alle at vide, at den bedste måde at tabe overskydende vægt er at bruge meget tid i det, der kaldes fedtforbrændingszonen. Teorien er, at ved en lavere intensitet ville du forbrænde en højere procentdel af fedt sammenlignet med kulhydrater - og det er fint, hvis du havde hele dagen til at træne, men faktum er, at de fleste af os ikke har denne luksus.

Så hvis du prøver at træne med en fuldtidsrutine, så er høj intensitet sagen - ja, du vil forbrænde meget flere kalorier i timen på en rigtig hård, intens tur end på en lang joyride i sadlen. I slutningen af ​​dagen handler det om at tabe sig om at forbrænde flere kalorier, end du spiser. Derudover har du den ekstra fordel, at du generelt er lidt mindre sulten efter en intens kørsel end efter en lang, langsom kørsel, så du er langt mindre tilbøjelig til at spise for meget, når du går gennem en dør. - Her på GCN har vi nogle korte, intense sessioner, som du kan lave indendørs.

Hvis du indarbejder to eller tre af disse i din ugentlige træning, er du bestemt på rette vej. ♪ ♪ - Drikkevand er virkelig godt for dig, og ikke kun det, det kan også være en smule appetitnedsættende. Nu, efter at du har haft en god drink, vil du ikke føle dig lige så sulten længere.

Så her er et dejligt lille trick til dig. Når du kommer videre fra din tur, skal du tage et rigtig stort glas vand, måske en halvliter eller deromkring, før du spiser. Det vil berolige din mave, så du bliver ikke så sulten, mens du spiser, og derfor mindre tilbøjelig til at spise for meget.

Og du kan også gøre dette trick inden dagens hovedmåltider. Morgenmad, frokost og middag og endda før snack om morgenen og eftermiddagen. Dejlige dage, skål. ♪ - Tip nummer tre.

Spis lidt og ofte, når du kører i mere end 90 minutter. Det lyder måske lidt kontraintuitivt nu at spise mere, end du normalt gør, især når du prøver at tabe dig, men bare læg det op med os et øjeblik, så forklarer vi det. - Ja, se om du prøver at tabe dig , er der en tendens til at begrænse det beløb, du spiser under træning, men som tidligere nævnt kan dette føre til overspisningsproblemer, når du kommer hjem.

Så hvis du spiser lidt og ofte under dine rejser, vil du sandsynligvis opdage, at du er meget mindre sulten, når du går gennem døren og derfor mindre tilbøjelig til at spise. Har du noget tilbage? - Nej, det hele er væk. - Aargh. ♪ ♪ - Højre, den næste har noget at gøre med punkt nummer et, og det er høj intensitet.

Så selvom du ikke nødvendigvis planlægger et fuldt intervallssegment, kan du gøre meget godt for dig selv ved at smide nogle højintensitetsintervaller lige i slutningen af ​​din tur - det er rigtigt. Undersøgelser har vist, at iltforbrug efter træning faktisk kan hjælpe med at forbrænde fedt. Den bedste måde at komme ind i denne tilstand er at gøre en højintensiv anstrengelse mod slutningen af ​​turen, og på den måde vil din krop stadig forbrænde masser af kalorier, selvom du sidder i sofaen.

Hvor godt er det - Ja, det er det bedste nogensinde. - Vores sidste tip er at sætte mål og skrive dem sammen sammen med et vægtkort. Sørg nu for at holde dine mål opnåelige, fordi der ikke er noget værre end at sætte mål, der ikke kan nås.

Og skriv dem derefter ned og opbevar dem, hvor du mest sandsynligt vil se dem, som på køleskabsdøren, og på den måde vil du være meget mere tilbøjelige til at holde dig til din plan. - Ja, og som Matt sagde, skal du også holde øje med din vægt regelmæssigt. Mange mennesker derude, der foreslår ikke at veje dig selv dagligt, men jeg tror ikke, det er nødvendigvis en dårlig ting, så længe du gør det på samme tid hver dag.

Der vil naturligvis være dage, hvor dette tal stiger lidt, men hvis du holder en slags diagram over din vægt, skal du over tid om et par måneder se, at linjens generelle tendens er nede mod dit ultimative mål . ♪ ♪ - Og nu et tip om, hvad man ikke skal gøre. Nå, dette er noget, som mange af os måske har rådgivet eller endda set andre mennesker gøre det gennem årene, men mest i Frankrig.

Det er dog alt vand. Så det er ikke kun potentielt farligt, men når du først er hydreret ordentligt, vil al vægten stige igen - gør det ikke. ♪ ♪ - Så der har du det.

For at tabe sig, skal du planlægge mange ture med høj intensitet, drikke vand strategisk, spise regelmæssigt på længere ture, læg et par intervaller i slutningen af ​​dine regelmæssige ture, sæt mål og skriv dem ned. Og til sidst må du ikke overdrive dig selv for at prøve at tabe dig. Meget enkel, virkelig - Ja, meget enkel.

Nå, vi nævnte vores indendørs træningsprodukter tidligere. Så hvis du klikker deroppe, vil du blive ført direkte til vores sted, hvor vi har nogle gode træningsprogrammer med høj intensitet. Eller bare dernede lavede Matt og jeg en artikel om cykelvægte, og det påvirker din klatreydelse.

Så der er nogle gode tegn dernede - Og for at abonnere på GCN, hvad med at du klikker på den smukke udsigt? - Åh, og glem ikke at 'lide' vores artikler, eller især denne. Og andre også. - Især. - Ja.

Er cykling en god måde at tabe sig på?

Langforlystelser(op til seks timer)brændeen masse fedt og give dig engodtudholdenhedsbase til senere på sæsonen. Husk, selv 30 minuttercyklingkan hjælpe digtabe sig, især hvis du går hårdt. Prøv en interval træning for virkelig at få mest muligt ud af din tid i sadlen.25. maj 2021

Hvilket er bedre for at miste mavefedt løb eller cykling?

Kaloriebrænde

Generelt,kørerforbrænder flere kalorier endcyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger mildere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længere eller hurtigere, end du kanløb.
21. jan. Feb 2020

Hvis du vil tabe dig, skal du bare forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du træner lidt, er spørgsmålet, hvilken sport der er bedst er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil involvere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan blive mere videnskabelige med vores beregninger, men også fordi de begge er meget anvendte til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Ved at sammenligne kalorietællingen selv syntes vi det var værd at tjekke vo Fordelene og ulemperne ved hver sportsgren.

kg tt vægt

Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med knogleskørhed ved at stresse knogler og led på den anden side, det lægger mindre stress på vores led og forårsager derfor mindre risiko for skade. Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være omgængelige, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere, da det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du naturligvis fra sidste punkt cykle længere, fordi det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, fordi de fleste mennesker er fortrolige med denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er.

Du vil henvise til kilokalorier, hvilket er indikationen på tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på eventuelle madmærker, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder alt tiden mere kalorier gennem din træning og daglige aktiviteter, så tag ind gennem mad og drikke hele dagen. Lad os se på, hvordan vi kan måle vores kalorieudgifter, nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre, nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimere intensiteten som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal ud af det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, give dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder. Vi hviler fra det, ville være en fitness-tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender intensiteten, du har trænet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der, for at give dig en at være i stand til at give et mere realistisk skøn over din mængde kalorier. Vi blev brændt i denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se præcis hvad det betyder.

Jeg lytter ikke igen tak, fordi du brugte dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på forbrændte kalorier versus cykling med løb, og jeg ville gerne vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi faktisk kan måle det nøjagtigt her okay Så i dag har vi skal måle iltforbruget, der så ofte omtales som vo2 og folk her vo2 max, men dette vil være submaximalt. Det er også den mængde ilt, du bruger op ved en given træningsintensitet, og baseret på det, med nogle få antagelser, kan du træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag så Hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, tror jeg, hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se niveauerne af mennesker kunne opretholdes, så vi kunne se på niveau 2 se, smuk aerob træning og derefter sandsynligvis niveau 4, og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville holde fast i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi tager vo2-aflæsninger, ser du en stor forskel i iltforbrug fra overgangen fra gå til at løbe okay, også for hvert ord, jeg vil have en hastighedsændring, okay, jeg er spændt på at se, hvilke resultater jeg og Heather fik af at måle vores forbrændte kalorier under løb og derefter cykle. lyng har trukket det korteste træk og vil arbejde hårdere tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg vil holde mig til en aerob kapacitet i min zone for at øge intensiteten.

De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end cykling, så vi bliver glade for at se, om dette er sandt, og hvis forskellen mellem cykling og løb er komplet, er det tid for Jonathan at lave matematik og gøre cardio Pooh for vores respektive bestræbelser på at beregne korrekt n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Først og fremmest, hvordan kommer mine kalorier ud, når jeg cykler i forhold til at løbe Når vi ser på det i en time, Når vi løber efter en time, det er cirka 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så det er en forskel på omkring 124, og så havde sætningstallet lille Sotracer lidt højere, så årsagerne til at det var lidt større er indlysende, så det bruger mere Junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så det er 1156 fra løb og 994 fra at køre cykling, så forskellen kommer lidt mere ud ved 212. Jeg tror det er sikkert at sige, at vi begge troede, løb ville være på forefro nt af vores lille eksperiment her, som det gjorde i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en helkropstræning, er at den har denne fordel, men cykling kan selvfølgelig gøres meget længere hvis du har meget tid på din side, kan det være bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt synes jeg, at løb er den nemmeste måde for mig at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette Jeg drikker kaffe og kage temmelig ofte, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har en af ​​disse sportsgrene, og du måske er tilbøjelig til at tabe lidt i vægt, så lad os det vide, og skriv i kommentarerne, så vi ' Jeg elsker at høre om det. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel Find kloden overalt på skærmen og find alle de andre artikler, vi har lavet, og hvis du vil se en artikel, som vi lavede, tabte kalorier, tusinder af dem, frygter vi denne artikel her, og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieindtag, kan du finde det nedenfor

Hvordan mister du mavefedt på at cykle?

Tips tiltabe fedt under cykling
  1. Hold et konstant tempo.
  2. Prøv interval træning.
  3. Afcykeltræning.
  4. Spis rigtigt.
  5. Stress mindre.
  6. Stolpe-cyklinghvile og helbredelse.
2. jan. Feb 2020

Hvor meget skal jeg cykle om dagen for at tabe mig?

Stabil, moderatcyklingforbrænder cirka 300 kalorier på 60 minutter, men det kan dubrændemere end det, hvis du øger intensiteten. Ifølge Harvard Health Letter kan en person på 155 pund faktiskbrændesommangesom 298 kalorier i løbet af 30 minuttercykelride, hvis de pedaler i et tempo på 12 til 13,9 kilometer i timen.17. juli Feb 2020

Hvor lang tid skal jeg cykle til en god træning?

Planlæg at komme videre på dincykelog kør i 30-60 minutter, 3-5 dage om ugen. Start hver tur med en opvarmning. Pedal i et langsomt, let tempo i 5-10 minutter. Forøg derefter din hastighed, så du begynder at svede.26. nov. Feb 2020

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Vil cykling i 30 minutter om dagen hjælpe mig med at tabe mig?

Stabil, moderatcyklingforbrænder ca. 300 kalorier i 60minutter, men digkanbrænde mere end det, hvis du øger intensiteten. Faktisk ifølge Harvard Health Letter, en person på 155 pundkanforbrænde så mange som 298 kalorier i en30-minutcykeltur, hvis de træder i et tempo mellem 12 og 13,9 kilometer i timen.17. juli Feb 2020

Hvordan kan jeg miste en lb om dagen?

Du skalbrænde3500 kalorier adagtiltabeenpund om dagen, og du har brug for et sted mellem 2000 og 2500 kalorier i endaghvis du laver dine rutinemæssige aktiviteter. Det betyder, at du skal sulte dig selv heledagog træne så meget som attabede resterende kalorier.2. december 2020

Er 30 minutter på motionscyklen god?

Vægttab. Hvis du ønsker at kaste nogle pund, entræningscykeler en meget effektiv måde at forbrænde kalorier på. Ridning enstationær cykeltil30 minutterad gangen kan forbrænde hvor som helst mellem 200-300 kalorier (afhængigt af brugernes vægt).8. okt 2019

Har du brug for at cykle for at tabe dig?

Så hvis du ønsker at tabe dig, er der andre muligheder end at ride. Men hvis du er interesseret i at ride en lille smule, vil cykling være givende, især når det bruges sammen med en anden øvelse, såsom 20 minutters ridning og 20 minutters øvre kropsøvelser.

Hvordan hjælper cykling dig med at tabe kropsfedt?

Cykling er en god kaloriebrænder. Et par variabler, herunder din vægt og hvor hårdt du træder, bestemmer, hvor mange kalorier du forbrænder. For at forbrænde kropsfedt skal du skabe et kalorieunderskud eller forbrænde flere kalorier til energi, end du bruger på en dag.

Hvilket er bedre til vægttab cykling eller gå?

Ja, cykling er godt for vægttab. Faktisk har forskning fundet, at cykling er mere effektiv til vægttab end at gå eller svømme. Endnu længere foretog undersøgelsen ingen ændringer i deltagernes kostvaner. ”Cykling er først og fremmest en cardio-træning,” bemærker Kom.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.