Elektrisk cykel nyc lov 2017 - praktiske beslutninger
Har du brug for en licens til en elektrisk cykel i New York?
Tilstanden forDet gør New Yorkikke tilladeregistreringafelektriske cykler. Det betyder atdu erikkekrævetat have enlicensellerregistreringtilelektriske cykler.27. sep 2017
Så jeg lavede en række artikler om lovligheden af elektriske cykler, især i New York City, fordi det var et kontroversielt emne. Jeg mener, der har været mange love mod elektriske cykler, og for nylig er elektriske cykler blevet mere lovlige, hvis du vil, så vi har set på dette i over 10 år. Jeg ville gerne gøre denne artikel som en generel lovlighedsartikel specifikt i USA snarere end.
Og bare for at give dig en lille introduktion og lidt indsigt i lovene og hvordan de fungerer. Så jeg vil bare besvare nogle af de mest almindelige spørgsmål, der kommer op om lovlighed. Men hvis du har andre egne spørgsmål, bedes du lade dem være i kommentarerne nedenfor, og jeg vil gøre mit bedste for at besvare dem.
Men jeg vil også påpege nogle ressourcer, der kan være meget nyttige til at forstå lovgivningen i din specifikke jurisdiktion eller situation, hvis du har en bestemt type trailer, som du vil køre noget som dette. Så det første spørgsmål er, betyder det noget, om jeg kører på en eBike, hvor jeg bor? Det vil virkelig være anderledes nu, men for det meste er elektriske cykler ulovlige i USA
Og der er et par forskellige måder, hvorpå loven går. De generelt henviste love er føderal lov, men det er faktisk en forbrugerproduktsikkerhedslov, der virkelig regulerer importen af elektriske cykler. Og det hedder, at enhver cykel, der er mindre end 750 watt og har en tophastighed på 20 km / t uden hjælp, betragtes som en cykel. Nu kan det være lidt forvirrende, fordi de fleste mennesker fortolker denne lov, så det betyder, at det betyder, at så længe min cykel overholder disse regler, tæller den som en cykel som defineret i Federal Consumer Product Safety Act.
Men det er egentlig ikke sandheden, fordi de ikke rigtig er ansvarlige for at regulere brugen af elektriske cykler i en bestemt jurisdiktion. Forskellige stater har sat elektriske cykellove på plads, og måske fandt nogle af dem det ikke så vigtigt på deres liste over ting, der skal gøres. Som jeg lærte i New York, da vi fortalte elcykellove i mange år, er der altid tusindvis af artikler, som disse lovgivere ser på.
Og når du taler om elektriske cykler, har du måske lyst til, ah, det betyder ikke noget, og jeg er ligeglad. Jeg ved ikke, om det er tilfældet, eller de tænker, åh, kan vi virkelig få dette pas? De er nødt til at lægge energien bag denne ting og beslutte, hvad der er vigtigst, og hvad der er vigtigt for deres vælgere eller sådan noget. Jeg ønsker ikke at blive for involveret i politik.
Der ser ud til at være en slags model lovgivning, der blev indført i Californien for mange år siden. Og det definerer i det væsentlige tre klasser af elektriske cykler. Så der er den første klasse, der er klasse en siger, at en cykel kan rejse med en hastighed på 20 miles i timen og kun er pedalassistent.
Det betyder, at du skal peddle det for at give ydeevne. Så har du klasse to, der er 20 km / t, aktiveret gas. Og du har klasse tre, som er 28 km / t, pedalassistance.
Denne lovgivning ser ud til at være den, som de fleste stater vedtager, og et stort flertal af stater i USA har love om elektriske cykler, der tillader elektriske cykler. De fleste af de stater, der forbliver, har bare ikke fanget strøm, regler og lignende. Så det forventes, at de vil.
Den store gruppe, der ser ud til at arbejde på dette spørgsmål, er People for Bikes. Nå, People for Bikes, for dem der ikke ved, er en national organisation, der virkelig hjælper med at fremme bedre cykelinfrastruktur og sikkerhed. Og de arbejdede med mange forskellige emner på nationalt niveau.
Og de kan hjælpe med at distribuere tilskud på alle mulige måder for at drive denne cykelbevægelse fremad. Så hvis du vil lære mere om din specifikke stat og jurisdiktion, anbefaler jeg virkelig at læse nogle af ressourcerne på People for Bikes-webstedet. Og de opdaterer dem hele tiden.
Og det er stort set hvert år, der er en ny lovgiver, og der er mulighed for at vedtage nye love. Og der er altid et skub for at fremme bedre love omkring elektriske cykler. Men for det meste er elektriske cykler ulovlige.
Og hvis du vil have den mest lovlige elektriske cykel, vil det sandsynligvis kun være klasse 1 pedalassistent. Det vil bare være den sikreste version. Så hvis der er nogle steder, der har en regulering mod visse typer elektriske cykler, er det generelt ikke denne.
Så det er en vigtig ting at overveje der. Nu har vi nævnt Californien. Og siden vi startede i New York, skulle jeg virkelig nævne lovene i New York City eller New York State bare for at bringe tingene ajour, da vi har dækket dette emne, og jeg planlægger at dække mere om emnet, men grundlæggende elektrisk cykler er endelig lovlige i staten New York.
De fleste af artiklerne skrevet om love om elektriske cykler handlede sandsynligvis om New York City. I lang tid var der love, der gjorde det ulovligt at bruge gaspedaler i New York City og New York State. Deres lovgivning specifikt på tværs af staten New York er lidt anderledes end lovgivningen i Californien.
Og jeg tror, der er en trang til at opdatere og rydde op i noget af dette, et stort skub fra leveringskørere, der har accelereret-aktiverede cykler for at finde en måde at legalisere dem på. Og jeg tror, der var en vis forvirring, da de implementerede dette lovforslag og udelod nogle af de mere almindelige elektriske cykler, der ellers kunne findes på markedet. Vi håber, at denne lovgiver kan arbejde sammen med statens embedsmænd i år i 2021 for at opdatere dette på en eller anden måde og sortere tingene ud.
Så det er lidt mere øre. Et andet spørgsmål, der kommer op, er jeg nødt til at bære en hjelm? Nu vil det variere efter stat. Visse stater har love, der specifikt kræver, at man bruger en hjelm på cykler.
Og selvfølgelig overføres disse regler også til elektriske cykler. Og der er visse steder, der har regler, der er mere specifikke for elektriske cykler. For eksempel New York.
Klasse 1 og 2 cykler kræver ikke, at du bruger hjelm, men klasse 3 cykler kræver, at du bruger hjelm, og det er faktisk tilfældet i Californien. Så det er vigtigt at være opmærksom på dette. Jeg tror, du også kan finde mange af disse regler på webstedet People for Bikes, men generelt gælder det elektriske cykler med lav hastighed - det er ikke nødvendigt at bære hjelm, det anbefales ofte, men det er vigtigt at vide, hvad den nuværende lov er.
Et andet vigtigt spørgsmål er, kan jeg køre på en elektrisk cykel på en cykelsti? Svaret på det nu er generelt ja. Generelt vil du opdage, at klasse 1 og klasse 2 cykler tillader kørsel på de fleste stier og lignende, med undtagelse af måske nogle off-road ruter til klasse to, som du er på i disse tilfælde kun finder klasse 1 cykler eller er tilladt, kan du køre på en elektrisk cykel inden for en cykelbane på samme måde som en normal ikke-elektrisk cykel. Jeg synes, det er vigtigt at vide og huske på, at du skal holde øje med andre kørere på cykelstien, fordi forbikørsel ikke altid er så let og det, og du kan finde dig selv i at gå lidt hurtigere eller accelerere hurtigere.
Så jeg siger bare, vær høflig. Vi er alle, du ved, en del af dette cykelfællesskab, eller du ved, om du vil udtrykke det på den måde. Men jeg synes, det er vigtigt, at vi arbejder sammen, så alle er sikre og respektfulde, og vi alle nyder dette og lader dette samfund vokse sammen.
Hvad med nogle mountainbike stier? Jeg har nævnt det før. Kan jeg køre på en elektrisk cykel? på mountainbike stier? Det gælder også for de andre spørgsmål. Det bliver helt anderledes.
hvordan man fastgør en bulet cykelfælg
Du ved, du vil se forskellige love i forskellige stater. Du vil se forskellige love i forskellige bjerge, amter, byer osv. Den generelle retning, vi ser det gå i, er at klasse 1 e-cykler generelt er tilladt på mountainbike stier.
Der er bestemt masser af steder, hvor klasse 1 eMTB stadig er forbudt, men det ændrer sig hver dag. Og som jeg ser det, er det som om ingen vil have dette til at være den første til at sige det er tilladt. Så der er mange blik på større organisationer eller større jurisdiktioner for at definere dette lidt mere tydeligt først.
Kommuner og jurisdiktioner låner reglerne fra større jurisdiktioner, fordi de generelt har meget flere ressourcer til at undersøge disse ting, for at udarbejde data og gøre det bedst for at forberede sig på fremtiden. Og hvis hun er okay, okay, jeg lånte denne regel fra denne større organisation, du dækker dig lidt mere op end at sige okay ved du hvad, jeg vil være den banebrydende og sige, jeg vil lade det, jeg ' Jeg opretter disse regler uden, du ved, måske for meget data eller information bag dem. Men der har været mange undersøgelser, at der virkelig ikke er så mange forskelle i påvirkningen på stien og lignende med elektriske cykler.
Og går den generelle retning mere og mere? Mountainbike stier tillader det, og der er nogle bemærkelsesværdige, der virkelig fører dette fremskridt. Og jeg tror, vi vil se mere og mere hvert år, forudsat at der ikke er nogen store problemer. Jeg tror, vi er alle tilbage som jeg nævnte tidligere, at du har et stort ansvar for at være respektfuld og opmærksom på stierne, især når det kommer til mountainbike-stier.
Du skal huske på, at mange af disse stier er bygget af enkeltpersoner, der sveder deres egen sved i denne ting, og de brugte virkelig meget tid på dem. Mange af dem kan have visse følelser for elektriske cykler, som vi har set tidligere. Så jeg synes, det er vigtigt at være respektfuld og opmærksom og være åben og ikke bare kræve, at hej, jeg har brug for adgang til denne vej, eller jeg fortjener adgang til denne vej.
Og måske vil du hellere prøve at tage hensyn til et godt udført arbejde og sandsynligvis være nyttigt, når du kan. Jeg fandt en af de taktikker, vi plejede at faktisk deltage i nogle af disse trail-bygningsdage, der kan ske en hel del på mountainbike-stier og virkelig bare prøver at være hjælpsomme. Jeg synes, det er en fantastisk måde at starte en samtale, og du ved, prøv det.
Start der i stedet for bare at sige, at du er nødt til at tillade mig, det synes jeg er en god tilgang. Og nogle af jer vil måske overveje, om stien i nærheden af jer muligvis ikke har adgang til elektriske cykler i øjeblikket. Et andet emne, der har dukket op en hel del for nylig, er nationalparker.
Historisk var elektriske cykler ikke tilladt på stier i nationalparker. Imidlertid er der introduceret mange nye regler, som har haft en meget positiv indvirkning på elcykelrummet og tillader forskellige klasser af elektriske cykler at blive brugt på cykelstier. Men for det meste er pedalassistance tilladt på cykelstier.
Men der kan være visse steder, hvor dette ikke er tilladt, og dette opdateres konstant. Men det store er, at der for nylig er offentliggjort en forordning, der tillader brugen af dem. Så det vil variere lidt afhængigt af parken og sådan.
Men for det meste bevæger vi os i den retning, i en positiv retning, hvor flere og flere e-cykler er tilladt i nationalparker, hvilket jeg synes er et stort plus for dette samfund. Et andet spørgsmål, der ofte kommer op, er en elektrisk cykel som motorkøretøj? er ikke så simpelt, men definerer generelt, som nævnt, i det væsentlige en elektrisk cykel, der overholder disse regler som en cykel på grund af forbrugerproduktsikkerhedsloven, der blev indført i 2002. Derfor intet motorkøretøj.
Det siger faktisk, at elektriske cykler ikke skal ses som et motorkøretøj, men som en cykel. Jeg tror dog, at mange af disse jurisdiktioner, der undertiden regulerer brugen, kan forvirre dette lidt eller måske beslutte, at dette ikke rigtig gælder for deres tilsyn med brugen, jeg mener, jeg tror, det kan argumenteres begge veje, og det argumenteres bestemt begge måder. Men jeg er interesseret i hvad du synes.
Jeg mener, jeg siger nej, jeg tror, at et motorkøretøj er lidt af et helt andet dyr, måske kunne du tænke på det som et hybridmotorkøretøj, jeg ved ikke, om den aktuelle sætning eksisterer, men jeg vil sige, det er mere hvad det er. Men bare for at sige, at det er et motorkøretøj, fra mit perspektiv betyder det, at det virkelig bare er et motorkøretøj, der udelukkende drives af den motor. Og det er en slags den største forskel fra mit synspunkt mellem biler og en elektrisk cykel.
Jeg tror, at en aktiveret gashåndtag ville være lidt mere i sin klasse, men det faktum, at den stadig har pedaler, og de fleste mennesker stadig kaster den, skifter lidt. Nå, jeg håber, du fandt denne artikel nyttig. Hvis du har underlige spørgsmål om lovlighed eller ønsker spørgsmål besvaret, bedes du angive dem nedenfor, så vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem.
Som jeg nævnte tidligere, er dette People for Bike en fremragende ressource til det, og de har virkelig en ret omfattende liste over alle de forskellige stater og lignende i USA, hvad deres regler er. og alt dette. Og ja, jeg ser frem til at se jer i en fremtidig artikel og vi ses snart. (optimistisk musik)
Er el-cykler tilladt i NYC-cykelbaner?
I henhold til de nye regler, som blev godkendt af byrådet i juni, pedal-assist og gashåndtage-cyklerder går op til 25 mph, og e-scootere, der går op til 15 mph, er nu lovlige at køre påcykelstierog alle gader med en hastighedsgrænse på 30 mph eller lavere.24. nov. Feb 2020
Er elektriske snavscykler lovlige i NYC?
Pedalassisteret e-cykler, som dem der blev introduceret for nylig af CitiCykel, har væretgyldigeat ride iNew Yorkog ses ofte på byens gader ogcykelstier. Men gasdrevetcykler, især dem, der kan opnå hastigheder på op til 25 km / t, blev udsat for $ 500 bøder og konfiskation af NYPD.2. apr 2020
Nu cykler, jeg ved ikke, hvem i helvede jeg ser det som en sport, jeg ser det som ulovligt i fremtiden. De adskilt os, da vi fik Karana og behøvede ikke at løbe væk fra politiet, eller de os, hvis jeg skulle holde går i fængsel, vil vi gå videre, fordi det er det, jeg længe har troet på, og jeg tror på dette, og jeg tror, det er den næste penis, der kildes, der er ingen anden følelse, jeg har lyst til små bid, jeg kan bare gøre hvad jeg vil jeg kan flytte cyklen på alt hvad jeg har brug for at flytte, jeg har ikke lyst til, at i aften er fredag aften. Så hvis du kunne lide en tur, som vi lægger i TimesSquare og går til Harlem Bronx Roger i hele byen, tænker du over, ligesom hele byen kommer et lille forbindelse-spil Samand, der gør mig stor, som om dette er min verden, broder, jeg ser på bomben af den støtte, du får, siger jeg, for at du skal bevæge dig, skal du sørge for, at din krop er i form, min homeboy, han har et fitnesscenter, han er en privat træner, så jeg prøver at give op med ham, som med hver anden uge, det er godt, vi går til tre admill og får noget info til opvarmning, vi starter godt, jeg går normalt i gymnastiksalen alene, men han giver mig nye opgaver eller motiverer mig til bare at fortælle ham om det Jeg prøver at forblive i det rigtige støv på de positive ting, jeg vil have 'Fortæl mig om dine arme på cyklen og alt det ip8, så vi vil have mine skuldre til at sprænge min næse, okay, jeg har en god øvelse for dine skuldre, vi styrkede disse stabilisatorer, hold nu dine skuldre på plads, det har været år, jeg er ikke gået i gymnastiksalen, du får mig, siger jeg, men jeg var bare i en Jeg voksede op med at drikke og spise de forkerte ting, så nu vil jeg virkelig give ham alt og bare blive hård Balance er nøglen for ham, ved du, og hans kerne skal skyde, skal arbejde hele tiden, det er derfor, vi vil have flere funktionelle bevægelser, så han kan fokusere mere på hans vejrtrækning og kerneinddragelse, så hvis han ændrer størrelsen på cyklen, vil William dette være det vigtigste, så han er opmærksom på hans ubalancer, ville være virkelig gavnligt for hvad han er forsøgt at gøre bedre denne dårlige bedre balance, vi skal bare balancere ja ja det er på et højt niveau, så jeg vil lægge det på samme platform som professionelle atleter, du kender, baseret på vanskeligheden ved farlige situationer, så jeg er bare forsøger at hjælpe ham med at komme til det næste niveau, medierne og politiet ser på det, som om vi gjorde noget galt igen, jeg siger, vi får se, hvor hårdt vi prøver på virkelig at gøre dette, jeg siger ja, de er høje, farlige og de er forbudt på gaderne i verden fem distrikter, men th at har ikke holdt dem væk fra gaden eller forhindret folk halvt ihjel, men vigtigere for offentligheden, de ser bare på os som en flok bandemedlemmer, der alle binder sig sammen og ødelægger trafikken ved at lave høje lyde, som de bare forstår at dette er en mulighed for folk at komme i problemer. Jeg siger motivere børnene til at gøre noget positivt, så hæng bare ud på gaden, du får det. Jeg siger, at nogle mennesker hopper på fortove d. Du skulle tro, at politiet ikke kan lide det, du har jeg sagt, så jeg vil ikke køre 100% hele dagen, fordi jeg ikke kan lide, jeg forstår, at de jagte nogle mennesker, du får, jeg siger for mig, jeg får det stadig til at droppe en motor på en bedre måde, så du får det, jeg siger dig Jeg kan aldrig se, jeg kører på fortove, ja, vi kører lys nogle gange, det er bare en del af det, vi gør godt, jeg stoppede trafikken, jeg sørger for, at jeg gør det rigtigt, jeg går ikke bare foran en bil, du ved, jeg siger, jeg vandt 'fungerer ikke som mig', jeg er en engel, eller denne ting er som en englesport, men vi prøver at finde vores vej, du skal eal med dette, fordi jeg har fire tilfælde, min mor fortalte mig, at jeg begynder at rådne, men det er som om du vil have mig til at stoppe, hvordan Gud gav mig et talent, at du får, jeg siger, jeg har fundet mit talent, så er det ligesom Jeg vil ikke stoppe politiet i at låse mig, hvis jeg skal fortsætte med at spille, men fortsæt med at gøre det, for det er det, jeg elsker, jeg stopper ikke, ja, den dreng, du kan ikke stoppe det, tænk på at blive såret, når det kommer med histongue firben er du blevet såret, ja jeg blev såret hårdt jeg blev såret mange gange, en af de værste tider jeg nogensinde har haft? ramt af en taxa giver Santawill som tre dage senere, jeg bløder i hjernen. Jeg kunne have kontrolleret det hele som hele venstre side af mit ansigt opad. Jeg kunne have kontrolleret det, og jeg var næsten et år, men du er plus, sig mig et øjeblik min mor overbeviser mig om, at jeg havde nok af at hente cyklerne, og jeg hører cyklerne, jeg blev så såret, at der kom sommer om, at jeg stadig ikke boykotter en barlik mand, de går ikke engang tilbage på min cykel jeg tro på det, og jeg tror, det er den næste ting, der vil ske Start dette er vanvittigt, fordi det holder mig fra så mange problemer og får mig i så mange problemer på samme tid, som om en seriøs aftale med JT Racing er alle underskrevet ja hærdet , klar til at gå Den første aktivering, de ønsker at gøre med dig, er en kompleks tid i støvet i LongBeach, Californien, så en ting, vi skal anerkende, er, at appen ell for at sikre, at hun også giver dig mulighed for at rejse, hvilket var tilfældet Titel Hvad er den hensynsløse kørsel Hvad er det? Jeg vil have vores ni år Ja, det er to, det er faktisk fire sager i tilfælde af åh ja du? ønsker at blive bundet sammen - hold øje med denne hensynsløse trussel, der kører min hensynsløse enhed, og hvad er status, og du starter ikke som forbrydere, så de er stadig forbrydelser, men de vil falde, okay cykelstilen minder mig om skateboardkulturen i 80'erne og 90'erne, eller fordi politiet forstyrrede dem på samme måde, som de molesterede dig, men så 20 år senere 25 år senere har vores skatepark parker i hvert distrikt, de ser ikke penge i det, så vi savner fuldstændigt en nybegynder sport Hvis der er en lejlighed i et par år, hvis folk ser, at du kan tjene penge med disse virksomheder, skal du kigge efter indflydelse hovedsageligt på Instagram i disse dage, tallene dikterer din indflydelse korrekt, og så JT Racing postede på deres inst agram-konto, du kiggede på nogle af kommentarerne ja, nogen lo bare og sagde om det, fordi han forstår, hvor jeg kommer fra, jeg siger ja, det er mennesker, der lever uden asfalterede stier og åbent land, de taler om mig, der ikke har andet end et snavshjul og du kender w hat, som jeg fandt interessant, var at de var dig som anklaget cykeltyv, som jeg ikke ved. Jeg tror, de sagde en bøge, ja, jeg ved det ikke, og jeg forstod ikke, hvor dette kommer fra, som om det kom ud af ingenting, stjæler han cykler? Jeg sagde, at jeg ikke bliver forretningsmand, jeg er far, ja jeg ved ikke, hvad de taler om, jeg griner bare til sådan noget, du kan ikke engang være opmærksom på negativitet, jeg tænk ikke rigtig på det, jeg ved hvad du ved, når du siger ja jaSej for størrelse, så okay hvad de siger godt, jeg kan godt lide, hvordan kommer master flex, hoppet, ja, flex, du elsker meget, men cc gik nøjagtigt, du kommer fra gaden niveau, og så kommer du til niveauet for at tvivle på, at du ser folk klare sig godt, du ved, jeg siger, at jeg ikke ikke er negativ, det hele er en del af reglerne, og han promoverer dig eller showet undertiden åh ja der er mange mennesker fjenden lod mig være klar, jeg har aldrig set nogen i trafikken og et barn trafik som den Leakywhite Stone, og jeg ved virkelig ikke, om der ikke er nogen måde at være ærlig på? Jeg ved ikke, hvad jeg er, du fandt min Instagram uden noget, vi stadig elsker, som vi vil se, det er kraften i sociale medier, men en af de ting, jeg vil inspirere, når du bliver ældre, og jeg forlader scenen er at forstå dit værd og din brandforretning fra at forstå dit værd, det er det vigtigste stykke, som jeg vil dele med alle, og så forstå dit værd og fra det tidspunkt gå videre med pengene baby en dag Penge fredag aften, lad os have min drengmekaniker shop Jeg siger, det er min dreng Josh Speed i hastighed Sig mekaniker han kører meget når min dreng er god energi Jeg siger godt kontor min mand han ligner alt en gang om ugen igennem sørg for at kæden er rigtig altid sørg for at ændrer visningen røver dig selv, og din magt forbliver ikke lidt vågen, tænk på, at jeg kunne være den person, du får, når vi siger n, at vi har en rigtig god blanding for at sikre, at du har ret, jeg vedder på, at jeg har gjort dette for minibike dage, du ved, det har været lang tid, du ved, jeg elsker bare jeg bare mener du ikke, at sporten er blevet større, og du ved, hvordan han gjorde det, du kender bare en anden energi, du ved, at vi har det sjovt, du ved, jeg siger, du prøver ikke at skade nogen, du ved han er god, han er blevet pænere? Han respekterer spillet. Jeg tror bedre, jeg siger, at vi har været igennem vores op- og nedture, du ved nu, er det tid til at tage hele spillet seriøst. Hele situationen er ikke let. Jeg ville elske banen her i byen et sted åben, hvis vi kunne du vide, at du får det til at ske, men jeg tvivlede på, at du ved, jeg tror, det vil skabe en masse fred, nu dukker vi op, du vil have gocrazyaleem, hvad vi ikke gør, vi bringer alle ned, som byggede dette nye hus det er som en runde Jeg kan godt lide mm jeg har min spand på otte, jeg siger, jeg er 28 nu, så det er 20 år, jeg er en skadet eventyrer, du kan ikke glemme den hårde rytter æra, og der har jeg det. Fik elsker at se ham DMX artikler som en hel stressaflastning Du ved, du ville komme på cyklen hjem, det er som om du er i din egen zone, ved du, jeg er så fri fra verden, ja når du plager det, du ved, at du måske rådner, du ved, at han kunne være Willian. Det kunne være farligt, men du ved, det sliver, du ved, du er i kontrol, det er stop, jeg tror, du har al magt, alt er alr ight ingen fortæller dig, at ingen fortæller dig noget altid du er klar til at gøre du kunne gøre det du prøver at få flere fjender som Joyce, som jeg kan dele de har brug for at lave parker med ligesom børn som du kender selv normale børn jeg ' m ikke engang så godt, de har brug for et sted at gå ud af din energi, du kender, men der er ikke noget som gaderidning, du ved det samme, jeg kunne smide gaden lige der er intet igen alt hvad du ved om din sh. at se oulderi om sommeren er amigo normalt en fredag aften min dreng, banshee siger jeg, og vi kommer ud, mødes ét sted, og så dukkede vi bare op og smagte hver keg, jeg siger, er ikke sendt på Instagram, og vi har brug for mund til mund så det er temmelig syge urter, du skal stadig være i stand til at vise, at jeg er på min side den procentdel af tiden, som om jeg altid er forsigtig, du ved, vi er alle her fredag aften Nogen, der ønsker at overbevise, bliver en mand kommer på det er stangen, jeg bliver det hver fredag aften, jeg siger bringe byen sammen, bringe det gode sammen, og du er klar, hvordan skal du skrive det, du får ikke den fulde tur, du kan prøve at prøve alt dette begynder at gøre og tror, at du fik theadrenalin for det er noget blod, de bliver vanvittige for teenageren, du ved, jeg er Josh fødder, du bliver fanget hver fredag, siger jeg, når de går ned, er mange betjente ude, så de kalder det livet dig ved siger, at mit tøj skal du være opmærksom på, at der er meget kobber, tankstationerne normalt hvor det går ned, og du h ave for at hente liget, jeg går til side, okay og så hæver jeg bevidst ægte klasse, jeg giver ikke nyt legetøj griner, hvor politiet løber over, du mister dit liv, du mister din frihed, du kan skade dig selv, der er tusind grunde forkert Jeg bider, jeg er sammen med en hel masse mennesker, som mig, jeg har aldrig mødt Bob som denne stemning, der virkelig forbinder mig med rigtige mennesker, du får det som den energi, som New York bringer dig, mand, jeg sagde det som nej andet, det er ligesom ingen kur mod russerne i jeres store. Du skal bare vide, hvordan du viser dig selv, at du ikke vil gøre for meget i Rusland med os, og når du har Time Square i min hånd, ser du folk juble dig på chen fra hele verden Jeg har aldrig set dette i deres liv.
Lad dem sige, og de får endelig en chance, så dette er retfærdighed, og det er som ingen følelse som ingen anden mand, for at være ærlig reddede det virkelig mit liv, hvad jeg siger fra mit daglige liv, jeg siger til for at se min fremtid, det hele er pakket omkring en cykel medierne og alt, hvad jeg har malet i et dårligt lys, er virkelig ikke dårligt, jeg siger, hvad jeg fodrer min familie, eller for en cykel, vil du sige, hvad de siger, er så slemt, så jeg tror, Gud holder mig i en position af medlidenhed og Jeg sagde det gjorde mig til den jeg er i dag
Er el-cykler tilladt i Central Park?
E-cykelog scooter ture iCentral Park
For at starte denne del på en højere tone -e-cyklerog elektriske scootere er lovlige iCentral Park. De kan bruges på de samme stier som de almindelige cykler. Så du har 76 km e-cykling til din rådighed.13. jan. 2021 g.
I morges kørte jeg hele vejen fra Lower Manhattan til Central Park. Det drejer sig om seks og en halv mil, og det tog mig lidt mindre end 30 minutter at komme her. Du undrer dig måske over, hvor meget mere af New York City du kan dække med en e-cykel.
Og i dag vil jeg prøve at køre på Espin Nesta e-cyklen. Og jeg håber at besvare disse og mange flere spørgsmål, du måtte have. Men inden vi går.
Lad os bare nyde et stille øjeblik i parken. Jeg rejste mig tidligt i morges for at tage billeder, og det er også det perfekte tidspunkt at se byen komme til liv. Hvis du kunne lugte luften nu, er det virkelig en potpourri for sanserne.
Kort øjebliksbillede Nu skal vi finde en dejlig parkbænk. Lad os se, hvad vi får. Jeg har lyst til at gå glip af en mulighed her.
Jeg går tilbage og gør det igen, men denne gang på den rigtige måde. Nå lad os gøre det. Yahoo Jeg tænkte ikke rigtig på mine sko
Dagens cyklus tager os gennem en række kvarterer i New York, herunder Hell's Kitchen, Hudson Yards, Chelsea, Meatpacking, Tribeca, FiDi. Og alt i alt bliver det en sløjfe på 15 til 20 mil, da jeg stopper et par steder undervejs. Jeg er nødt til at tage et billede her.
Det er så smukt. Du burde have set mig komme op ad den vestlige side af motorvejen. Latter.
Jeg har også en ret travl og krævende tidsplan resten af dagen. Fik nogle ærinder til at løbe, stop ved Adorama, spise frokost på Pastis i Meatpacking District, når de ikke har det for travlt, og køb bedst dagligvarer på Farmer's Market på Union Square. Jeg holder fingrene krydsede for, at jeg har alt klar i dag.
Så efter alt det, jeg har planlagt, er det tid, jeg rejser, selvom jeg må sige, at parken er absolut smuk i dag. Jeg kunne blive her hele dagen for at være ærlig og bare sidde på græsset eller klipperne og nyde solen. Bare et af mine yndlingssteder i byen.
Ønsker ikke at rejse
I dag kører jeg på Espin Nesta e-cyklen. Du ved, at Manhattan er enormt, og de afstande, du skal køre på en dag, kan til tider være ret skræmmende. Så jeg håber at være i stand til at tilbagelægge flere af disse længere afstande ved hjælp af en e-cykel.
Nesta har en tophastighed på 40 miles i timen og en rækkevidde på 40 miles. Det får dig rundt på Manhattan Island stort set to gange, er det ikke fantastisk? E-cykler er gode, hvis du vil følge med i det hurtige tempo i bylivet. Derudover behøver du ikke gå på kompromis med køreoplevelsen.
Du kan stoppe når som helst her i Central Park og lade denne smukke dag synke ned. Nesta er derfor meget lille og kompakt, og den kan let foldes op. Du kan sandsynligvis tage det på et tog eller sætte det i bagagerummet på din bil.
Jeg ville faktisk overveje at tage ham på en kort tur i weekenden, måske til staten New York eller stranden et eller andet sted. Jeg tror, det ville være sjovt, og det åbner så mange nye muligheder for eventyr. Nesta er den perfekte cykel til både pendlere og byboere.
Det er hurtigt, har skivebremser og giver dig virkelig mulighed for at køre store afstande uden at prøve for hårdt. Espin blev grundlagt af et gift par i San Francisco. De elskede at cykle rundt i byen, men følte sig virkelig udfordret af bakkerne i San Francisco.
Josh og Yina så muligheden for at starte deres eget e-cykelfirma efter at have set de dyre alternativer på markedet. De ønskede at bygge en mere overkommelig cykel uden at ofre kvalitet, funktionalitet eller design, og det fokus fik dem til at skabe de bedste pendlercykler. Alle cykler har 12 måneders garanti på alle komponenter og tre års garanti på rammen.
Og de tilbyder også support og gratis forsendelse. Da de bad mig om at prøve Espin Nesta her i New York, ville jeg ikke opgive muligheden. Så vi er på Upper West Side, og det er her min lange cykelsti hjem begynder.
Sjov kendsgerning er, at jeg gik der et par gange på Fashion Week og tog et billede af dem. Du planlægger nu at grønne området, pladsen, som et smukt sted at dvæle om sommeren. New York City Ballet er også lige derovre.
Jeg har aldrig været der for at være ærlig. Så det er bestemt på min skovliste. Det er middag i byen.
Solen skinner, og det samme er trafikken. Hvordan fanden fik Hell's Kitchen sit navn? Ingen kan bestemme mærkets nøjagtige oprindelse, men mange mener, at navnet stammer fra 1880'erne. Som historien fortæller, blev to politifolk vidne til et oprør på 39th Street og 10th Avenue, og en af dem sagde: 'Dette sted er selve helvede', som den anden svarede: 'Helvede er et mildt klima, det er Hell's Kitchen'.
Så jeg er på Javits Center. Det er et stort kongrescenter i hjertet af Manhattan. De har et køligt grønt tag, de høster endda honning deroppe.
Og hvert år finder mange forskellige begivenheder sted her, fra New York Auto Show til Fancy Food Show Comic Con er altid fantastisk. Og selvfølgelig alle foto- og artikelbegivenheder. Så dette er Hudson Yards.
Det er svært at tro, at dette kvarter ikke engang eksisterede, da jeg først kom til New York. Det huser en masse seje arkitekturer som skibet bag mig, skuret, kanten heroppe og også Highline Park. Absolut et besøg værd.
Hvad jeg især kan lide ved Nesta er det lave ind- og udgangsdesign. Det er kun 15 inches i bunden, hvilket giver dig stor fleksibilitet i din garderobe. Jeg kan også godt lide det U-formede design, der gør det nemt at komme af og på.
Det er velegnet til kørere fra 5 fod til 6 fod 3 tommer. Og du kan nemt dele den med en anden, da sadlen er justerbar. Så det har et antal fastgørelsespunkter: en på midterrammen, du kan placere din vandflaske her, eller jeg har valgt min lås her, en foran, og vi har en anden bagpå.
Så dette er den røggrå version af Espin Nesta. Den fås også i Glacier Blue. Cyklen er virkelig solid.
Den har en 17-tommer ramme og er lavet af aluminiumslegering i luftfartsklasse. Den vejer 65 pund, og den maksimale ryttervægt er 300 pund. Jeg må sige, at jeg elsker dette slot.
cykellåse
Sådan et godt design. Dobbelt låst. Det var nemt.
Jeg skal til Adorama. Det er her, jeg køber det meste af mit foto- og kameraudstyr. Tak.
Hav en god dag. Jeg fik alt, hvad jeg havde brug for. Jeg er meget sulten nu.
Lad os håbe, at Pastis har et bord. Og det er så let at vedhæfte. Så jeg kan komme i gang.
Det er så smukt lige nu. Solen skinner. Desværre var det meget overfyldt, så jeg kunne ikke lave pastis i dag.
Men jeg elsker Sweetgreen og fik en hurtig salat og en varm skål quinoa. Nu sker det. Så sulten.
God appetit! Så jeg håber, du allerede har lært lidt om e-cykler. Lad os nu se på, hvad der styrer og driver denne baby. Espin Nesta har et 750 watt lithium-ion batteri.
Det skal vare to til fire år, hvilket svarer til omkring 500 opladningscyklusser. Og det er cirka 10.000 til 20.000 miles. Ikke dårligt, ikke? En fuld opladningscyklus tager cirka seks timer.
Batteriet kan afmonteres fra rammen, så du kan oplade det næsten hvor som helst. Og jeg oplader det normalt om natten. Så motoren er i baghjulet.
Det bruger standard kadence sensor pedal assistance og tilbyder otte hastighedsniveauer. Sidst, men ikke mindst, har Nesta en trigger-gashåndtag, som er en kraftig tilføjelse til de tidspunkter, hvor du bare er for træt til at træde. Jeg elsker atmosfæren i Meatpacking District.
Oyyyaa, godt at se dig. Fniser Du har måske bemærket, ligesom mig, at så mange flere cykler i New York City i disse dage, så mange flere e-cykler, e-scootere, men ikke så mange mennesker, der bærer hjelme. Jeg spekulerer på, hvorfor det er? Hvis du tænker over det, er du den mest sårbare person på vejen.
Og som du ved, kan gaderne i New York blive ret hektiske. Så vær smart og brug en hjelm. Cykling på en e-cykel burde være en endnu vigtigere grund til at vælge den rigtige type hjelm, og sikkerhed er et område, jeg vil dele meget mere med dig i fremtidige artikler.
Hjelme findes i mange forskellige stilarter og former, og det er vigtigt, at du vælger en hjelm, der giver dig den bedste beskyttelse. Jeg er meget interesseret i hjelme med MIPS-teknologi. Sikkerhed på enhver cykel er super vigtig.
Vær sikker på at du bliver set. Få den bedste hjelm, du kan sørge for, at du kan ses når som helst på dagen, især om natten. Afslappende dit sind og din krop hjælper med at lindre stress. For mig er cykling en fantastisk måde at gøre det på, ligesom det er at leve i den friske luft.
Du ved, foråret er så forfriskende. New York City kommer virkelig til live denne årstid, byens grønne områder er så smukke. Jeg er sikker på, at du har set meget af det i denne artikel.
Jeg bærer Lumos Matrix-hjelmen, som overholder de strengeste sikkerhedsstandarder og er udstyret med MIPS-teknologi for yderligere beskyttelse. Jeg synes det er dejligt, at jeg er meget mere synlig for trafik om dagen og natten, især om natten. Og hjelmen har indbyggede for- og baglygter, hvilket faktisk er fantastisk.
Den tilpassede LED på bagsiden er stor og lys og leverer omkring 1000 lumen. Det er en højteknologisk hjelm med en lidt kantet street-stil, der vejer mindre end 590 gram. Det er rigtigt.
Og det er til venstre. Hvor sejt er det, at jeg bærer hjelmen hele dagen, og det var virkelig behageligt. Hvis du cykler på gaderne på Manhattan, skal du investere i den bedste hjelm, du kan få.
Han kan redde dit liv. 'Din hjelm er ild!' Haaaha, tak. FniseDette er de bedste modeller af ABUS cykellåse, når du køber en e-cykel og parkerer den i New York City, har du virkelig brug for de bedste låse i verden.
Dette er ABUS 770A SmartX U-lås. Det er nøglefri og super let at opsætte og bruge. Hvis du er inden for Bluetooth-rækkevidden på din smartphone, kan låsen låses eller åbnes.
Din smartphone er nøglen, og den kan blive i lommen, hvilket sparer så meget tid. Begge er klassificeret i den øverste ende for sikkerhed og sikkerhed, hvilket gør dem ideelle til en by som New York. Dette er ABUS Bordo Granit X-Plus 6500.
Det har et køligt foldningsdesign. Det er en af de få låse, jeg stoler på for at sikre min cykel i New York City. Og jeg bruger begge låse som afskrækkende virkning mod mulig tyveri.
Uden hende ville jeg ikke lade min cykel være alene. Jeg håber, at denne artikel viser dig, hvor sjovt det er at cykle gennem byen på en e-cykel. Det er forbløffende, hvor langt du kan rejse, hvor meget du kan opnå og stadig nyde at cykle rundt i byen.
Cool tur, ikke? Vi startede i Central Park og stoppede ved Lincoln Center, Hudson Yards, Hell's Kitchen, Javits Center, Chelsea, Washington Square Park undervejs. Okay, vi kom hele vejen fra Central Park til slutningen af Manhattan. Og det er mine fem største grunde til at overveje en e-cykel.
Først og fremmest er det en hurtigere pendling, evnen til at rejse op til 25 km / t kan gøre en enorm forskel. Så se mere af din by, det er en fantastisk måde at udforske og nyde New York på. Hvis du er bekymret for motion, skal du ikke.
Det er en pedalassistent, men du kan også køre som en normal cykel. Og ja, det sparer dig virkelig tid og penge. Absolut et alternativ til offentlig transport.
Sidst men ikke mindst er det godt for dit helbred, bedre for miljøet, og du ved aldrig, hvem du vil møde undervejs. Så er Espin Nesta den bedste e-cykel til sommeren 2021? Jeg håber, jeg besvarede det spørgsmål til dig i dag. Og hvis du har spørgsmål om e-cykler, hjelme, låse, opbevaringsposer, så send mig en DM på Instagram. Jeg vil gerne besvare dine spørgsmål.
Hvis du vil se flere sådanne artikler, skal du ikke glemme at kunne lide, kommentere og abonnere. Jeg ville virkelig sætte pris på det. Tak fordi du ser, vi ses næste gang.
Hvorfor er e-cykler forbudt i New York?
Del alle delingsmuligheder for:Elektriske cyklerog scootere bliverulovligt i New Yorktak til guvernør Cuomo.New YorkGuvernør Andrew Cuomo har nedlagt veto mod et lovforslag, der ville have været fremsatelektriskscootere ogcyklerlovlig i staten med henvisning til manglen på et obligatorisk hjelmkrav og andre sikkerhedsproblemer.26. december 2019
Kan jeg køre på en elektrisk scooter i NYC?
Fodgængere kan begynde at se en stigning i tohjulederytteresvingende ned ad gaderne iNew York City. Fra i dag,elektriske scootereer nu officielt lovlige, da New York endelig slutter sig til andre byer over hele landet for at omfavne transittrenden. Fans afscooteresiger, at de er en billig måde at rejse på.23. nov. Feb 2020
Kan du køre på elektrisk cykel uden batteri?
Deter-cykel kanbrugesudendetbatteriog ikke beskadige motoren. Alligevel,ridningdetelektrisk cykel udentilbatterigør det mere udfordrende at træde i pedalerne, især nårridninggennem skråninger eller hårdt terræn.
Hvorfor er e-cykler forbudt i New York?
Del alle delingsmuligheder for:Elektriske cyklerog scootere bliverulovligt i New Yorktak til guvernør Cuomo.New YorkGuvernør Andrew Cuomo har nedlagt veto mod et lovforslag, der ville have været fremsatelektriskscootere ogcyklerlovlig i staten med henvisning til manglen på et obligatorisk hjelmkrav og andre sikkerhedsproblemer.26. december 2019
Er elektriske cykler lovlige i staten NY?
Elektriske cyklerog scootere er nulovligt i New York, med nogle advarsler. Almindeligt kaldter-cykleroger-skyttere, det var delegalisereti 2021's udøvende budget.8. jul. Feb 2020
Er e-cykler det værd?
For dem, der cykler til arbejde, er de et værdifuldt køb. Motorhjælpen giver dig mulighed for at ankomme til tiden, men lidt mindre svedig, end du ville, hvis du ankom til en ikke-motordrevetcykel. Rapporten sagde, ater-cykler'vil let overgå andreer-køretøjer 'inden udgangen af 2020.14. juni. 2021 g.
Er e-cyklen lovlig i New York?
Før e-cykelregningen bestod, var kun klasse 1 pedalassisterende e-cykler med en maksimal hastighed på 20 km / t tilladt i New York City. Når e-cykler legaliseres, siger leverandører, at e-cykelsalg fordobles eller tredobles på detailniveau, ifølge PeopleForBikes.
Er der elektriske scootere lovlige i New York City?
New Yorks status som en stædig holdout mod elektriske cykler og scootere ser ud til endelig at være forbi.
Hvad er den maksimale hastighed for en e-cykel i New York?
E-cykelryttere skal køre en enkelt fil (pedalcykler kan køre to ajour). New York vil definere klasse 3-cykler som dem med en gasaktiveret motor (og kun tilladt i New York City) med en maksimal hastighed på 25 km / t, inden den slukkes.