Vigtigste > Cykling > Træn bjergbestigere - hvordan beslutter du dig?

Træn bjergbestigere - hvordan beslutter du dig?

Hvad er bjergbestigningstræningen god til?

Som en forbindelsedyrke motionder bruger flere muskelgrupper i hele din krop,Bjergbestigereer en effektiv måde at styrke dine arme, ryg, skuldre, kerne og ben på. En anden fordel ved at bruge flere muskler på én gang er en øget puls, som hjælper dig med at forbrænde flere kalorier.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. Fem minutter.

Når dette virkelig er godt for dig, fordi du tænker, 'Åh min gud. Endelig og let træning. ' Ikke så hurtigt.

At komme her betyder ikke at gå igennem din træning i fem minutter. Det betyder bare det modsatte. Fem minutter betyder, at du øger intensiteten af ​​din træning til et niveau, du aldrig har prøvet før.

Jeg siger 'prøvet', fordi mange. Nogle gange forhindrer det dig i at nå dit mål, det er det faktum, at du bare ikke tager den indsats, du er i stand til. Så i dag skal jeg vise dig, hvordan vi skal gøre dette.

Vi tager det til det hektiske niveau. Nu betyder det ikke, at din træning er sjusket, skør. Nej, det betyder faktisk, at du udfører øvelserne, som de er færdige, men på et meget højere niveau af anstrengelse.

Så når vi ser på træningen her, vil vi sikre os, hvad det er for dig - det er måske ikke nøjagtigt det niveau, jeg er. ”Jeg demonstrerer, men hvad det er, er noget andet, du er vant til at give. Så fem minutter føles som 55 minutter, virkelig, virkelig hurtig.

Så lad os gøre følgende: Du sidder på gulvet og går til Den første øvelse. De er klatrere. Nå, klatrere er en af ​​de øvelser, som vi elsker at gøre, noget som dette.

Ved du, som om vi skal gøre det i 60 minutter. Det er ikke det, vi laver. Vi kigger her i dag, fordi vi kun har fem minutter til at bevise vores pointe.

Hvad vi skal gøre er at tage det til dette hektiske niveau, og jeg gør det på den måde højere, og fordi jeg kun gør det i 30 sekunder, er jeg nødt til at give alt, hvad jeg kan. Som jeg sagde, hvis din anstrengelse ikke ser nøjagtigt sådan ud, skal du i det mindste sørge for at den ser mere ud end hvad du har. vant til at give igen.

Derefter går vi straks over til et sidespark igennem på 20 sekunder. Et sidespark igennem er en anden øvelse, der kunne gøres sådan, fordi det er et sidespark igennem, men jeg kunne også lave et sidespark igennem. Det bliver meget mere hektisk.

Med andre ord meget mere anstrengende, meget mere intens, mere passende, når vi forkorter den tid, hvor vi træner os selv. Så lad os gå til 10 sekunder af vores sidste øvelse her, squat burpee. Så burpees: folk gør dem hele tiden.

De gør det i dette tempo, fordi de planlægger at gøre det over en lang periode, så 'jeg er nødt til at måle mig selv.' Vi er ikke opdateret her fyre. Vi prøver faktisk at lægge så stor indsats, som vi menneskeligt kan give op på fem minutter.

Så det er vi også. Vi skal gøre vores i en kortere rækkevidde på en meget mere eksplosiv måde. Igen, hvis du ikke kan gøre det med denne type pop-up og -down, skal du i det mindste gøre det så hurtigt som muligt i en 10 sekunders pause.

Jeg ved, det er kort, men vi har ikke meget tid til at rode rundt her. Vi vil gennemgå denne runde igen. Hvad du gjorde i 30 sekunder er nu færdig f eller 10, hvad du gjorde i 20 sekunder er nu gjort i 30 sekunder, og hvad du gjorde i 10 sekunder er nu gjort i 20 sekunder, okay? De vil udføre de samme øvelser.

Anden gang får du 20 sekunders hvile. Så kommer vi igennem endnu en gang, og hvad du end ikke har gjort i 30 sekunder, vil du gøre det i 30 sekunder. Uanset hvad du ikke har gjort i 20 sekunder, er du 20.

Og uanset hvad du ikke har gjort, gør du 10. Men de samme tre øvelser med så meget indsats som muligt, og denne gang tager du en pause på 30 sekunder, der efterlader os et minut. I dette sidste øjeblik udfører du 20 sekunder af hver øvelse uden pause.

Det er fem minutter. Nu viser jeg dig, hvordan det ser ud. Som du kan se, er jeg lidt forpustet, fordi jeg allerede har gjort det, men jeg går tilbage herned og gør det med jer.

Okay fyre. Lad os se på dette i aktion. Så der har du det, fyre! Fem minutter senere har du forhåbentlig bevist et meget, meget vigtigt punkt for dig selv.

Når det er sagt, trumler indsats alt, når det kommer til de resultater, du ser i din træning. Jeg er ligeglad med hvor længe du vil træne. Især hvis du planlægger kun at træne i kort tid, er dit anstrengelsesniveau bedre end nogensinde, hvis du vil se resultater fra det.

Jeg synes, det er en fantastisk måde at træne på, for som naturatlet - som folk, der træner uden hjælp fra medicin, skal du være i stand til at træne hårdt, men derefter komme ud af gymnastiksalen og optimere din bedring. Dette er en måde, vi kan gøre det på, men som jeg sagde, er det ikke let, og du skal hellere forberede dig på jobbet. Bortset fra det arbejder jeg for dig, og jeg ser frem til at arbejde sammen med dig.

Vores ATHLEANX træningsprogram er designet til at træne dig hårdt, men ikke meget, meget længe. Disse fem minutter - hvis alt hvad du leder efter er fem minutters træning, er du sandsynligvis ikke på det tidspunkt, hvor du virkelig er forpligtet til det, vi laver her. Men hvis du leder efter et lille eksempel for at overbevise dig selv om, at det er muligt, at der er meget mere problemer, som du måske holder fast ved; Så er dette perfekt til det, vi prøver at gøre.

I mellemtiden er vores programmer på ATHLEANX.com forbi. Max Shred-programmet, jeg har lavet for nylig, har fået mig i bedre form, men med det på samme tid har det den bivirkning, at jeg mister lidt mere fedt, end jeg allerede har haft; det fungerer fyre.

Det er også forbi med ATHLEANX.com. I mellemtiden, hvis du fandt denne artikel nyttig, bedes du efterlade dine kommentarer nedenfor.

Lad mig vide, hvad du vil se, og jeg vil gøre mit bedste for at få disse artikler sendt til dig i de dage og uger, der venter. Okay, vi ses snart.

Hvor mange sæt bjergbestigere skal jeg gøre?

Doserne: - Realistisk set, hvis du er nybegynder, sagde Briant at starte med at gøre 10-15Bjergbestigerei en række. Hvis du er lidt mere avanceret,sætpå 25-30 er et godt mål.29. jan. Okt 2018

Hvad er der gutter, jeg er Miranda og i dag viser jeg alt, hvad jeg har med mig til sportsklatring. (blød musik) Så det er selvfølgelig mange ting, jeg bringer det ikke hele tiden, der er et par væsentlige ting, som jeg altid har, men det er de ting, jeg har brug for til en lang dag med klatring med en kort tilgang. Jeg vil have meget hvile og nedetid. Lad os starte med det grundlæggende.

Så jeg har mine foretrukne quickdraws herovre, det er dem, jeg holder med at bære først, jeg har også et par ekstra quickdraws, der er mindre af mine favoritter. Så har jeg mit reb i en rebsæk, denne rebsæk er faktisk en rygsæk, jeg har det, så jeg kan pantsætte det til en anden, men det passer i bunden af ​​min taske. Så har jeg selvfølgelig min hjelm, det er bare for at være på den sikre side, og så bringer jeg min PAS, mit personlige ankersystem samt en ATC, min foretrukne belay-enhed, mine handsker og derefter en ekstra binding karabinhage.

Her har jeg noget ekstra ledning, nogle slynger og et par ekstra karabinhager og skabe. Og så har jeg selvfølgelig min sele. Og så tager jeg normalt med to par sko, det ene par er mine mere behagelige tallerkensko, disse bliver lidt slidte, og så bringer jeg også mine udsendelsessko, det er mine mere aggressive sko, som jeg tager på, når jeg er klar at gøre noget og at ringe.

Jeg medbringer også en vejledning til området. Og så har jeg min mobiltelefon med mig, Mountain Project opladede den, og jeg kommer til det om et øjeblik. Og så tager jeg selvfølgelig min sele og kridtpose med lidt ekstra kridt derinde.

Og så bringer jeg mit førstehjælpskasse, som har negleklipperne i, samt neglefiler, noget bånd, sådan noget og derefter en SAM-skinne, som bare er en fleksibel skinne, hvilket er fantastisk, hvis nogen har en ankel, der ruller eller gør ondt i en albue eller noget helt fyldt med vand og klar til en dag med klatring, dette er bare et lys Men du kan medbringe mere vand, hvis du går på en længere tur, og så har jeg mit opvarmningssæt her er dette et kit, jeg udviklede, der fungerer meget godt for mig, det har bare stretchbånd i det til opvarmning såvel som power kitt til opvarmning af mine fingre og alle former for hudreparationer og balsam. Jeg vil meget anbefale at udvikle dit eget opvarmningssæt, det er bare en rigtig god idé, og noget, som klatrere ikke altid er gode efter min mening. Så dette er mit opvarmningssæt.

Og så kommer vi på en eller anden måde til det mindst vigtige. Så jeg tager min dunjakke med, dette er min sikkerhedsjakke, jeg fryser meget hurtigt, så jeg kan godt lide at have denne jakke og en ekstra langærmet skjorte med. Som du kan se, bærer jeg ikke en t-shirt lige nu, jeg hader at klatre i t-shirts, så jeg klatrer altid i en tanktop, men jeg medbringer en ekstra langærmet skjorte, hvis temperaturen bliver rigtig kold .

Og så bringer jeg mine solbriller med solbrilleholder og hatte, så jeg afhænger af vejret med min kuglehue, som kun er der til vandreture, fordi jeg bærer hjelmen, når jeg forsvinder eller klatrer, men når det er for koldt til en Ballcapor er, er det ikke solrigt nok til at få brug for det? Jeg tager bare min hat med i stedet. Og så kan jeg godt medbringe en bandana også, især når jeg ikke har et pandebånd som jeg gør nu, bruger jeg det naturligvis til at holde mit hår væk fra mit ansigt eller til at tørre sved væk. Ja, jeg vil også medbringe en ren bandana.

Så lad os bare gå over, hvad jeg har på mig lige nu, så jeg har åbenbart en let, fugtighedsabsorberende tank top på, og så bærer jeg mine tilgangssko, disse sko har set bedre dage, men disse er mine tilgangssko, jeg har et par af uldsokker på og derefter mine klatrebukser. Jeg kan ikke lide at klatre i shorts, jeg har lyst til at klatre i T-shirts, som jeg kan lide at have. Mine knæ er beskyttet, så de fungerede meget godt for mig.

Hvis det er super varmt udenfor, bruger jeg lettere bukser end disse, men generelt bærer jeg disse. Jeg har også mit ur på mit håndled lige nu. Hvis du har set nogen af ​​mine andre artikler, ved du, at jeg kan lide dette ur, der bærer det hele tiden.

Men jeg har det ikke rigtig på, når jeg klatrer. Jeg har også mine sikkerhedssko her eller mine sikkerhedssko. Dette er noget, jeg tager på i stedet for mine tilgangsko, når jeg er færdig med at klatre.

Og så bærer jeg en forlygte, det er kun en del af dine ti vigtigste ting, en god ide at have. Så tager jeg også min ekstra vandfiltrering med mig. Du kan også medbringe vandbehandlingsfaner, hvis du vil, og det afhænger af, hvor længe du vil være på vejen.

En del af dine ti væsentlige ting, bare en god ide at have. En anden ting, som jeg virkelig kan lide ved klatring, er snacks. Jeg synes snacks er den bedste del af en dag med klatring, og jeg kan godt lide avocadoer, så jeg vil ofte medbringe en halv avocado plus nogle tortilla chips eller tortillas selv i den skål, jeg tager også min telefon med, min telefon er Mountain Projektet er opladet, og så downloader jeg det område, hvor jeg klatrer, jeg kan godt lide at holde min telefon i flytilstand, da jeg bruger den som både rutehenvisning og mit kamera, og hvis jeg holder den i flytilstand, kører batteriet ikke ud afladet så hurtigt.

hjerte sundt kød

For at gå ind på et par mindre vigtige ting vil jeg generelt have min kaffekop med mig, jeg lader den være i bilen, så jeg kan komme forbi en kop kaffe, stoppe med at shoppe og bare tage en kop eller stoppe på vej tilbage og tag en kold drink, så det er virkelig godt at have noget lignende i en kop. Nogle gange bringer jeg også et kædesæt, som jeg har i denne grønne taske her. Jeg ved ikke, hvad et kædesæt er, det er dybest set bare en murske til at grave et hul, toiletpapir, hvis det er det, du vil have med, en udpakningspose og håndrensemiddel, især når jeg klatrer med en ujævn gruppe mennesker som tre til fem personer, er min Flexlite-stol. Dette er åbenbart ikke et must have, dette er en kæmpe luksusartikel, men at vide dette vil jeg sidde hele dagen og have en Flexlite stol til at hænge ud er faktisk rigtig god, og den er ikke super tung, og den passer rigtig godt på siden af min taske Jeg har også en hund, og min hund er en stor klippehund, eller i det mindste tror jeg det, så jeg har snor her, tag din hund til at klatre, selvfølgelig skal du sørge for, at din hund er i, føles behagelig omkring mennesker og ikke gø eller distrahere andre klatrere.

Så ja, at bringe en snor er ret vigtigt for mig. Tag en skål vand til Heras såvel som en knogle eller noget legetøj. Men ja, hvis du har en hund, tag en snor. Så er det sidste element, jeg har her, noget, jeg har haft på for nylig, jeg er meget bange eller nervøs, eller jeg er bare bange, når jeg ikke klatrer, jeg kan godt lide at have noget at gøre med mine hænder for at berolige mig selv ned Afslappende ting for mig, og så tager jeg en lommekniv til at skære ting som denne ske, som jeg gjorde på min sidste klatretur, så tag din lommekniv, det er noget rigtig let og let at bære, og så bærer jeg det Et skefly og noget sandpapir.

Igen er det absolut ikke et must, og du kan finde ud af, at du gør noget andet for at holde dig travlt, mens du venter, men for mig er dette bare et rigtig godt afslapningsværktøj, der let passer i lommen, så ja. Og i sidste ende skal selvfølgelig alle de ting gå et eller andet sted, og sådan går det i min klatretaske. Min klatretaske er 40 liter, og det hele passer ret nemt, afhængigt af hvor mange mennesker du er mindre taske, har du muligvis brug for noget større, hvis du har mere udstyr, vil du naturligvis have noget større, men hvad sportsklatring angår, denne klatring tasken virkede virkelig rigtig godt for mig til alt, hvad jeg sportede, hvis du har nogen af ​​dine, der har dine egne specielle ting, du gerne vil have med dig, så lad dem være i kommentarerne nedenfor, og vi ses senere.

Hvad er øvelsen bjergbestigere?

Det er konceptet bagBjergbestigere. Udført fra en plankeposition vil du skiftevis bringe et knæ til brystet og derefter tilbage igen og fremskynde hver gang, indtil du 'løber' mod gulvet. Mens det lyder enkelt,bjergbestigere trænernæsten hele kroppen og hæv din puls.

Hvor mange minutter med bjergbestigere skal jeg gøre?

Hvor længe skalDuGør bjergbestigereTil? Du kangørdem i sæt fra 20 sekunder op til aminut. Vælg en periode, der giver dig mulighed for at holde et stabilt tempo og god form i hele varigheden. Begynder HIIT træning starter ofte med 20 sekunders træning efterfulgt af 10 sekunders hvile for hvert sæt.1. okt 2019

Toner bjergbestigere din røv?

Fordele vedBjergbestigere

Bjergbestigereer virkelig en bevægelse i hele kroppen - de fungererdine gluten,ben, triceps og skuldre. Og de er en rigtig superstjerne, når det kommer til styrkelseditkerne.
16. aug 2019

Hvilke er bedre burpees eller bjergbestigere?

Når man sammenlignerBjergbestigeretilBurpees, dette er hvad de fandt. Der kræves større muskelstyrke og mere muskeltræthed iBurpeesvs.Bjergbestigere. Højere fysiologisk efterspørgsel og større kardiovaskulær respons iBurpeesvs.Bjergbestigere.

Hvad sker der, hvis jeg laver 100 bjergbestigere om dagen?

Gør 100 bjergbestigere om dagenvil hjælpe dig med at forbrænde fedt og tabe sig, øge muskler og udholdenhed, forbedre kropsholdning og humør, samtidig med at du øger din energi og forbedrer din søvn.

Hvorfor er bjergbestigere så hårde?

Der er mange grunde tilBjergbestigerekan føleintens, siger Sims. ”Du har en plankepositiondin kerne er forlovet, såvel som dine triceps, bryst og skuldre. Derefter tilføjer du kardioaspektet ved at køre dine knæ ind i brystet, hvilket efterlader dig gispende efter luft.24. aug 2018

Er løb op ad bakker godt for din røv?

Hvisdu erpå udkig efter en måde at øgeditbagsiden og øgesditkardiovaskulær udholdenhed, kan du overvejekører. Snøringopog at ramme fortovet forbedrer ikke kun aerob udholdenhed, men styrker ogsådine gluteneller musklerne idin røv.5. mar 2021

Bygger bjergbestigning muskler?

Hældning sprintbygger muskuløsudholdenhed ogmuskelstyrke, fordi den storemuskleraf kroppen skal arbejde hårdere for at drive din krop op abakke. Hældningen på enbakkemålretter glutes, hamstrings, quadriceps, kalve, kerne og overkrop og svarer til vægttræning i lighed medbyggemeremuskel.10. apr 2018

Hvordan laver man bjergbestigningstræning?

Når din højre fod er tilbage på plads, skal du gentage bevægelsen på din venstre side. Løft indsatsen for dine arme og skuldre ved at tage dine fødder ned fra gulvet og skubbe dem mod en væg. Bring langsomt det ene knæ fremad mod brystet, og sæt det derefter på væggen, og før det andet fremad.

Hvad gør bjergbestigere til din krop?

Bjergbestigere er en dræberøvelse, der får din puls op hurtigt, mens du også fyrer næsten alle muskelgrupper i kroppen - deltoider, biceps, triceps, bryst, skråninger, abdominals, quads, hamstrings og hofte bortførere.

Hvordan får en bjergbestiger din puls op?

Det er konceptet bag bjergbestigere. Udført fra en plankeposition vil du skiftevis bringe et knæ til brystet og derefter tilbage igen og fremskynde hver gang, indtil du 'løber' mod gulvet. Mens det lyder enkelt, træner bjergbestigere næsten hele kroppen og er sikker på at få din puls op.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hjertesundt kød - almindelige spørgsmål

Hvilket kød er godt for hjertet? Begræns fede stykker kød. Oksekød, magert stykker og magert jorden rundt eller mørbrad. Kylling eller kalkunbryster og bud, uden skind, udbenet. Kylling eller kalkun, malet. Fisk, høj i omega-3, såsom sild, makrel, laks, ørred, tun. Indrefilet af svin, trimmet af fedt.Seitan.Tempeh.Tofu.16 июл. 2020 г.

Er frosne grøntsager sunde - mulige løsninger

Er frosne grøntsager lige så sunde som friske grøntsager? 'Frysning i' næringsstoffer Grøntsager snapfryses normalt meget hurtigt efter plukningen. Næringsstofferne 'frosses' ind under denne proces, hvilket betyder, at du ganske let kan have flere vitaminer i en frossen grøntsag end i den 'friske' modstykke. Men der er mere ved frugt og grøntsager end bare vitaminer. 13 maj 2017 г.

Sund julemiddag - hvordan man beslutter

Hvad er et godt måltid at spise til julemiddagen? 60 ikoniske julemiddagopskrifter, der udfylder hele menuen på 60. Bagt skinke med brunt sukkerglasur. af 60. Perfekt Prime Rib. af 60. Cranberry Brie Bites. af 60. Oksefilet. af 60. Pull-Apart juletræ. af 60. Ristede rosenkål. af 60. Bedste glasurerede spiral skinke nogensinde. af 60. Roast Beef.

Laveste sukker frugt og grøntsager - praktiske løsninger

Hvilken frugt har den mindste mængde sukker? Frugter med lavt sukkerindhold inkluderer: Jordbær. Jordbær er ligesom mange andre bær ofte fiberrige og indeholder meget lidt sukker. Ferskner. Selvom de smager sødt, indeholder en mellemstor fersken kun omkring 13 g sukker. Citroner og limefrugter. Honningmelon. appelsiner. Grapefrugt. Avocados.

Er luft stegning sundt - løsninger på problemerne

Hvorfor er frityrgryder dårlige for dig? Mens luftfrysere reducerer sandsynligheden for acrylamiddannelse, kan der stadig dannes andre potentielt skadelige forbindelser. Ikke kun risikerer luft stegning stadig at skabe acrylamider, men polycykliske aromatiske kulbrinter og heterocykliske aminer kan skyldes al varm opvarmning med kød. Apr 2, 2019

Ti fødevarer, du aldrig bør spise - Komplet vejledning

Hvad er de 7 fødevarer, der skal undgås? De uberørbare: 7 fødevarer, der skal undgås for enhver pris Forarbejdet delikatesser. Ramen nudler. Donuts. biograf popcorn. Rå østers. Sukker-sødet frugtsaft. Jordnøddesmør med reduceret fedt. 22.08.2019