Vigtigste > Cykling > Fallcykelture - Komplet vejledning

Fallcykelture - Komplet vejledning

Hvordan falder du, når du cykler?





Når det kommer til at cykle, er det farligt at køre på to hjul, hvilket betyder, at nedbrud kan og kan ske, ja stol på os i denne artikel, så vi vil gennemgå nogle af de mest almindelige fald i denne artikel og forhåbentlig give dig nogle tips til at hjælpe dig med at undgå dem. ️ Vi ved det ikke, og vi har en hel del erfaring med at samle nogle af punkterne i denne artikel, og Hank har mistet en hel del hud som følge heraf. Ja, denne artikel mistede meget hud i mange år, så sørg for, at det er en artikel, giv det tommelfingre hej Connoryeah højre, lad os gå ned, åh gud her er vi, jeg har allerede Anyway, lad os starte denne artikel med dårligt asfalterede veje, nu dårlige adgangsveje kan virkelig være en væsentlig årsag til ulykker, se frem for mangler og find en linje, du kan vælge for at undgå de dårligt asfalterede veje, når du er i en gruppe, der kører, du vil have de andre chauffører til at prøve at signalere dig, hvis der er et hul eller noget at passe på på vejen.

Det er en fantastisk måde at kommunikere og være i sikkerhed sammen, når du ikke kan stole på andre ryttere i en gruppe, så siger jeg, lad måske lidt mere plads bag rytteren foran rytteren, du får lidt mere Har tid til at reagere på huller i sidste øjeblik. Dette er bestemt noget, jeg blev fanget med i pastyeah. Dette sker normalt, når du læner dig ind i en svingbank, træder på cyklen, og din pedal klemmer asfalten og skubber dit baghjul ind i den. luften og få dig til at lægge dig på tjærestangen og tage en uplanlagt pause, ja ingen ønsker at tage en af ​​de ikke planlagte pauser, nej når du går ned ad disse nedkørsler eller støder på skarpe sving eller endda foretager en skarp ændring? Sørg for, at din ydre pedal er klokken 6, og din indre pedal er klokken 12, så du er længere nok fra jorden, at der ikke er nogen chance, hvis du træder på pedalen på asfalten og sørg for at tage nok tid ud af hjørnet, før du træder i pedalerne, og jeg tror, ​​det er en almindelig fejltagelse foretaget af mange af os, så jeg blev fanget, hvis du får panik i et løb, du mister ikke det hjul, du mister for ikke at miste hjulet, pedal hårdt, og inden du ved af det, og du lige så godt kan tage alle dine holdkammerater ud, medmindre du går off-road, tror jeg, det er, hvad der skete med mig også eller på en rute eller et spor, så er det uundgåeligt, at du kommer i kontakt med andre trafikanter biler lastbiler og listen fortsætter hmmm min bil skal rengøres En almindelig fejl, nogle cyklister laver, er at vi er på vej Kører lidt for tæt på trafikken giver os lidt tid til at reagere på ting, f.eks.

B. hvis en bildør pludselig åbner sig foran dig. os eller måske en bil, der drejer til højre på gaden, som jamesoh ked af at jeg ikke så dig gå, lad os prøve at forhindre disse hænder i ansigtet og det øverste tip er at holde øje med blinkere eller prøv at holde øjenkontakt med andre trafikanter, så du tillad dig selv tilstrækkelig reaktionstid, så du kan køre rundt, når et tæppedør åbnes ordentligt, der er intet spejl, desværre kan ryttere, der tager selfies på cyklen, forhindre dem i at gøre det Skure gaden efter huller og andre farer og sende en snapchat til dine venner er en hurtig måde at løbe ind i en lygtepæl og skade dig selv, hvordan har du det? Stop med at prøve at holde dine elektroniske enheder på et absolut minimum, når det kommer til cykling for at møde bushen eller andre trafikanter, så hvis du vil bruge din elektroniske enhed, vil jeg kontrollere dine beskeder eller endda kontrollere den retning og rute, du forlader så læg dette i din baglomme, så al din opmærksomhed er på, hvor du flyver, og bryd den næste hastighed for at møde et hjørne, som du bare ikke havde forventet, at du ville efterlade i sidste øjeblik, bremsen går ss dit brudpunkt, og det kaster dig offline, så du tager en bænk og hæk en dam, noget som connor for at bremse nedstigninger og kurver godt, de er en af ​​mine yndlingsdele af cykling, den hastighed adrenalinet er med et Smil på mit ansigt er kommet fra dette hjørne, men der har været mange gange, hvor jeg har kvartet denne e forkert opladet og endte i en grøft et eller andet sted på min røv uden et smil på mit ansigt, kom ud kompis, vi øh, vi er også på vej, du er okay, du har muligvis brug for lidt manuelt arbejde, ja umi tror vi har brug for en kran for at få dig ud derfra stor kranen er lige ankommet fik den jeg kom ind her alene jeg får mig ud, så han spildte de fleste af sine løb, der er et par ting, der kan forbedres for at reducere noget af risikoen, hvis den kommer at misbedømme hjørner, du kører i en gruppe Dette er en fantastisk måde at bruge dine øjne foran dig til at måle, hvordan hjørnerne er, når førerne foran dig glider på bremserne, og du skal skrubbe lidt af mere hastighed, hvis kørslen foran dig bringer fart gennem svingen, kan det være en buet bøjning, så du kan bære lidt mere fart gennem den, når du er alene, jeg kører for at få din evne til at være sikker, skrab mere hastighed af, end du har brug for på denne måde, når du kommer ind i en drejning, du ikke havde forventet, kan du klare det godt og let, tæt ved at køre andre kørere har en række fordele, og den vigtigste er evnen til at glide betyder, at du kan spare energi og kræfter og dele den arbejdsbyrde med din ride buddieshow-proces s at være sammen med andre ryttere bringer en hel masse Antal farer med dig selv og kontakt med en anden rytter er det vigtigste Eyeah det skal siges, jo tættere rytteren er foran dig, jo mere energi sparer du, men det vil øger også risikoen En almindelig fejl, mange cyklister gør, er at overlappe hjulet foran dig, og pludselig skifter føreren foran retning, når du rammer et hul eller fare på vejen Vores Vo Hjulet er slukket, og du rammer dækket eller værre, føreren foran skubber bremserne og advarer ikke føreren bagved.



Så vi vil forsøge at undgå at overlappe hjulet foran dig, men du kan også give dig selv mere plads til at køre foran, så du har mere tid til at reagere, hvis dine bevægelser ændrer sig, men samtidig er fokus på fronten rytteren kommunikerer til føreren bag det og signalerer, hvad han vil gøre, hvis han skifter linje, måske trækker bremser eller endda kommer ud af sadlen mere, du kan fortælle denne torider, at du har den bedste chance for at undgå et fald, gå af sadlen her matedanke mateoh dette er bedre først og fremmest vil vi prøve at undgå punktering i første omgang, så hvis du ser snavs på vejen eller lige ved siden af ​​kantsten eller endda huller eller glas, så prøv at undgå det, hvis du kan, men nogle gange kan vi kan bare ikke undgå et fladt dæk. Så hvad laver du, hvordan holder du dig selv lodret, når du begynder at miste A? Hvis du hører, at du til tiden føler, at luften kommer ud af dine dæk, så prøv at holde den samme linje og ikke skifte fra den også. Når du arbejder på forhjulet, vil du prøve at skifte din kropsvægt bagud med tager vægten af ​​forhjulet, hvilket betyder, at du kan skrubbe den hastighed og bremse meget sikrere tid til at skifte dæk heyconnor ja, du kommer ud på vejen igen Bykørsel er fantastisk af så mange forskellige grunde, det er fantastisk til pendling, det er dejligt at besejre trafikken, men med byerne kommer trafikprop mere trafik kommer mere trafik betyder, at flere mennesker er lig med flere farer, noget vi ville sige, hvis du kører i byens by, kommer du til kryds og trafiklys og rundkørsler. Sørg for at kigge til venstre og højre, før du fortsætter, ja og et andet godt tip er altid at prøve at holde øjenkontakt med andre trafikanter og ikke bare antage, at de har set dig, og at det er sådan, byen har travlt, det tager længere tid at komme til din destination var altid russisk i byen, dette kan føre til ulykker endnu et godt tip for at prøve at planlægge din rute på forhånd, pas på cykelbaner, du kan tage, kan undgå de meget travle gader, så du ikke kommer på tværs disse rigtige hotspots til trafik, men den gyldne regel kører ikke gennem byen, det er bare ikke det værd, du skal hellere tage dig tid og derefter køre på disse baner på alle de mere stille gader hej ja så resuméet, vær sikker på det åbne vejovervågning andre trafikanter, men frem for alt køre inden for dine evner ja, og jeg håber, at disse tip har du b bidraget til at undgå nedbrud på nogle af de måder, vi diskuterede i denne artikel, og hvis du gjorde det, så lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor eller give denne artikel en stor tommelfinger op, hvis det hjalp, og vi ser os i den næste artikel øh forhåbentlig vil jeg implementere nogle af disse tip tak Tak Byei arbejder på ham

bikewatch

Er en 30 minutters cykeltur god?

LÆRESÅDAN FALDER DU
  1. Ved spild fra siden skal du bruge bagsiden af ​​din skulder, hofte og røv til at absorbere stød i stedet for din arm, når du rammer vejen.
  2. Hold altid hagen gemt på brystet for at undgå traumer i hovedet.
  3. Til over-styretfalderBrug dine arme til at beskytte dit ansigt, mens du trækker og ruller.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du bygge en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, at vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig kørsel på bare en halv time, tag en undersøgelse i gcn-appen, hvilket drev du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for alle, vil vi vise dig nogle eksempler på det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at gøre itapenlets til at cykle sko 30 minutter, det er ikke meget lang tid at få en at lave ride på vejen.



Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter bare at komme ud af døren med mit udstyr på Mypike, det ville være ret meningsløst for mig en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med skift og brusebad efter en kort, skarp session 2040'erne, og jeg skal bare gøre dette så ofte som muligt med en opvarmning og en afkøling, så jeg tror, ​​jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg går og gør mit udstyr klar og min cykel klar okay jeg synes, det er den hurtigste ting, jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og tiden sidder fast i garagen, jeg forventede næsten fire minutter, men jeg har penge, og jeg skal virkelig tænde blæseren, for jeg har lyst det bliver temmelig varmt, så jeg tænder dette, okay, så nu er jeg fire minutter og 30 sekunder i min opvarmning, jeg fik ic 20 sekunder før h startede min første indsats tænkte ok nu er det min tur jeg føler en lidt mindre stresset, jeg mener, jeg havde ikke den bedste opvarmning, jeg har normalt gode 10-15 minutter, men ja, jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem i starten lidt let, og så kommer vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere gå væk det meste af tiden, jeg ved ikke engang, hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter og du ved, det bliver en uhyggelig fest, uanset om det er koldt udenfor, og jeg ikke ønsker at være udenfor, jeg er her for længe, ​​eller jeg har noget at gøre med familien, jeg ved, jeg skal gøre det hurtigt, så jeg har normalt at puste trafikprop for at komme ind i zonen skift tøj, vi skal ramme det, vi skal ramme porten lige når jeg kommer ud af døren, intet rod omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævene ud af mine ben for at varme op mig op, gør det behageligt på cyklen og derefter tempo en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at komme i bevægelse, så jeg kan forberede mig til den træning, jeg skal til, så vi har tre minutter til at trykke på skødet timer bare for at rejse sig. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne, især når du ikke har meget tid, du ikke ønsker at fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen super højt ud af porten, du vil bare holde dit tempo i en iskoldance nå højt arbejde på det kardiovaskulære system stress ikke nødvendigvis hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, pas ind i en tur på 30 min. det bliver svært, men jeg tror det er gennemførligt, og jeg vil benytte dette som en mulighed for bare at tage på en dejlig cykeltur, sprede mine ben, træne mine lunger, være et med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja min dage er stressende, de er bedre, skift tøj. Vent på, du er ikke her, se væk efter en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh, føles godt at være ud nu, det tog mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det forbandede just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, at jeg skal gøre en vej på mine lokale gader, og mig gjorde dette, fordi jeg ikke vil vælge en løkke, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutters samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, tillad mig to minutter mere at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for at jeg ' Jeg er tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre en tur i absolut høj kvalitet på 20 minutter, 26 minutters køretid, jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at skrive en sang om det at skrive, jeg har vådt vådt vådt vådt cykelsko og virkelig ville have mig til at synge for bluesnow min 30 minutters træning, jeg kommer ud og går op ad nogle bakker i badet, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så forhåbentlig kan jeg gøre en god 10 minutters vo2 max-anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, cirka 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne slags vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg lavede, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning tror jeg Jeg passer mere end fem, så det vil betyde yderligere fem minutter åh nej, jeg skal køle ned, ja fem mere, og derefter to minutters nedkøling, drej virkelig mine ben og se om jeg kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være næsten alt i orden, lad os gøre lidt mere indsats, jeg vil gerne have det nu, men jeg er kun på vej i en dejlig, let ti minutter sen Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det andet, lavede min anden rep og uret går i cirka 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er dumt idé oh godoh, jeg må hellere lade mig fnise så meget for en cool downokay, så jeg er ikke på vej i syv minutter, men jeg troede, jeg lige var stoppet, fordi jeg fandt nogle gode brombær.

Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at plukke dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel en smule tærte en lidt vred de kunne have været stående lidt længere to uger jeg synes det er godt at vide alligevel, jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid, jeg er meget heldig at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause for at fortælle dig bjerget er en stejl stigning undervurder det ikke ordentligt, jeg nåede det midt i Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og hvordan du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, floden er temmelig opsvulmet Jeg skulle sige, at vi havde meget regn, så det ser ret mørkt ud. Eget rødt denne stakkels fyr kano havde lidt af det en ulykke, tror ikke, han får en kanotur på en halv time en halv time åh Jeg mistede lidt, jeg må hellere gå tilbage, for godt, så ruterne taler strategisk og for at være ærlig har jeg lidt med mig selv for at komme op Downsiskin hill, det tager mig 30 minutter at komme her og på vej tilbage er det hele op ad bakke, det er ikke i min plan, jeg har ikke tænkt på det, jeg har det overhovedet ikke tænkt igennem, så jeg er nødt til at bevæge mig, hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde. 30 minutter fik alt rigtigt, så jeg er lige færdig med denne sætning to minutters tærskel sidste 30 sekunder, jeg rammer hårdt, og jeg vil tag en pause på to minutter, 30 sekunder alt sammen, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg vil stort set bare køle ned, så gør jeg det igen, yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at få en god anstrengelse, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag, sandsynligvis som mange af jer, off-road-delen er ikke Det betyder ikke noget, så jeg har 60 sekunder tilbage til at hvile, så gør jeg endnu en to minutters indsats, så gør jeg også nogle off-the-bike-opgaver, ja, lad os starte den anden heroppe , vi har det andet sæt færdigt, vi har stadig to minutter, og så slår jeg for mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, at jeg ikke havde meget at huske, denne session havde brug for mit udstyr mine sko, min cykel, og jeg glemte en svejsehul tre mere. Jeg kan bare gøre en indsats, og jeg kan ringe ned. Jeg vil altid anbefale at lave en god opvarmning og foretage et godt telefonopkald, når du laver en session som denne da, men enten troede jeg, jeg fik det igennem, men Jeg har helt klart ikke ret i at komme op til 27 minutter, og jeg fandt ud af, at en nedkøling på to minutter efter en så intens session ikke er lang nok til mine ben brænder stadig, mit hjerteslag er stadig ret hurtigt, og hvis jeg går af nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i et par minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke får smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg 20 sekunder ud, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, vil jeg fortsætte denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i, bor aldrig rigtig, jeg har aldrig været for langt hjemmefra, jeg har en sidste indsats at gøre, det gør jeg kun ved siden af ​​vejen, mens jeg vender tilbage til mit hus Okay, nu 20 sekunder lige lykkedes det mig at teste det over stigningen og Jeg er ved at rejse hjem nu, jeg tror, ​​jeg er klar, jeg har 25 minutters kørsel, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter, for at blive ændret, og så er jeg tilbage til arbejde i en halv time, så nu er jeg overbevist om, at jeg vil se det ved mit skrivebord, så jeg har lige gennemført mit møde, og jeg har måske ikke lavet de mest episke ture, men du ved hvad det ikke betyder noget, fordi jeg er ude jeg har Frisk luft, og jeg er lidt trænet, er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, vi vil hellere gøre noget end at gøre lidt, og du ved, nogle gange alt hvad du har at gøre er let at komme derude, vride benene og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min tur, så jeg er tilbage på min plads omkring minutter, og jeg ved, at jeg har fik allerede mine uhthree minutter - Varmede op Jeg lavede min lille smule let tempo Jeg gjorde mine to minutter til to minutter af cyklen og løb med sprints nu gør jeg et par Let A quick sprint for at afslutte denne sidste, så det er det 3 0 minutter med mig ser ud, hvis du kan hoppe ud derfra, få dig til at føle dig bedre, du får blodet til at strømme i din hjerne, du vil føle dig meget positiv, du vil føle dig godt, du har noget i lidt er bedre end intet er uanset hvad sige have det sjovt, skal du være sikker på tak, fordi du overhovedet kiggede. Jeg håber, at du nød denne, og jeg håber, det inspirerede dig til at gå på din cykel og nyde disse mindre forlystelser, men lad os det vide i kommentarerne nedenfor, gør eller foretrækker træning eller foretrukne små landture som jeg virkelig gerne vil høre fra dig som vi alle gør, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, nu kan jeg godt lide at høre din inspiration, jeg må hellere vende tilbage til mit møde, fordi jeg lige spurgte det, vi ses snart omhyggeligt, tak for at se alle sammen og have det sjovt at ride

Er en 2 timers cykeltur god?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minutteren dag vil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller mere intensforlystelser.

Hvad er en drop drop i cykling?



Totimerpå en flad vej vil forbrænde færre kalorier end en to-times kørselder går lige op. Hvis du har mere masse til at trække op ad en bakke, forbrænder du flere kalorier. For eksempel en to-timebjergcykeltur, som normalt inkluderer alvorlige bakker, forbrænder 1.196 kalorier for en 155 pund person.7. maj 2019

Enden er næsten smerter i benene, lidelser i håb om at blive i gruppen og ikke blive droppet. Alt hvad du skal gøre er at gå på cyklen foran dig, så vi regnede med, at vi ville dele nogle af vores bedste tip med dig dele med dig, så næste gang du vil være over dig selv. Jeg hænger på cyklen ahmy banke kom på hank hæng på fyre du holder øje med mig ja jeg ved landskabet er fantastisk og alt, men bliv ikke for distraheret når du gør det er virkelig svært at starte igen når du lader dig selv ned ja, det handler ikke kun om at se landskabet eller drømme eller endda spise eller endda se på gangene, fordi det kun kan betyde, at et tab af koncentration betyder, at cyklen glider væk fra dig tilbage i gruppen, så gå op og det er fra et sikkerhedsmæssigt synspunkt, jeg mener, det kan være virkelig svært at komme tilbage nogle gange kan du lide så meget af cyklen, at du virkelig ikke ved, hvor længe du kan holde fast i den, det kunne være en være en stejl stigning på en Dragor, især hvis du kører rigtig hurtigt, kan du nu spare omkring 30 af din energi ved at køre bag nogen, dvs. når de passerer gæster der bliver derinde, ja, og hvis du kan overleve de hårde øjeblikke, vel vidende at det vil komme i sidste ende er det lettere, alt hvad du skal gøre er at grave dybt og vent på, at det slapper af og spiser, og jeg tror, ​​du går forbi en mand, hun holder fast ved mit hjul, hvis du gemmer dig bag nogen, pas på, at du tilslutter dig selv og kommer ud af vinden, når du lider, du vil undgå vinden kl. alle omkostninger, fordi det bliver din Gør livet sværere Ja, hvad du vil gøre er at blive mere aerodynamisk, hvad jeg mener med det, er at du taber hovedet på albuerne i dine skuldre, så du får mest ud af din krop og får den mest fordel drager af det antager jeg at komme så tæt på rattet og få så meget træk som muligt.

Synd, mand der er lille, hvor er Connor når du har brug for ham Vinden er djævelen, det er et vigtigt punkt, tænk på vindretning Hvis der er tværvind, vil du stå bag føreren, men også til siden, så du får den største beskyttelse mod den irriterende sidevind. Hvis din chaufførspartner kører lige i tagrenden, og du ikke kan finde ly fra krydsvinden, skal du ringe til ham udenfor tak, træk over, jeg har brug for noget husly tak, vær ikke bange for at fortælle dem, at de vil gøre din indsats behov senere, og også det sidste sted, du vil være i tagrenden, vil du ikke finde ly og tro mig er et frygteligt sted at ikke blive fornærmet, hvis nogen beder dig om at sætte farten ned eller ikke være bange for at spørge nogen, der venter på dig, du vil have lidt race i din gruppe, og du får det konkurrencemæssige aspekt, som jeg ville gøre. det eneste, jeg vil sige, er at sørge for, at du kommunikerer med dine ridevenner, det sidste, du vil gøre, er at angribe forrest og lytte til dig. Du vil miste alle dine venner, så um, er du klar til en tur eller et løb en ting, inden vi er færdige, skal du sætte dig selv et mål på en stille stigning, ville være perfekt, så øh, toppen af ​​den stigning, den ene mand op til, når du ser et dyr af en klatring, der afventer, hvad er for dig selv, hvordan du kan give dig selv den bedst mulige chance for at komme op i en gruppe, ja nu er der et par tip og tricks, som jeg kan lide at bruge en af ​​dem, er min personlige favorit til at tømme vand for at få vægt på opstigningen, spar det, du ikke vil, men fyld dit ansigt, før du klatrer fuld af mad, du bliver syg og træg, men der er et trick, du kan implementere, der sparer energi, før du laver en stigning dig selv, og hvis du bliver droppet, i det mindste hvad har du prøvet, tror jeg på mig, men du lader mig stadig falde ved jeg ikke hvordan det virker, tænk åh din tur, det er fordi jeg lige sprøjtes, du har dig i ansigtet ja det er hævn tak for at se alle jeg håber du nød denne artikel, og jeg håber det hjalp dig med at overleve en af ​​disse grupperejser, hvad det måtte være men inden du rejser, vil vi gerne høre fra dig nogle sjove historier om at blive droppet? i en gruppe ride dem i kommentarerne nedenfor.

Jeg har en sjov historie, som du vil høre? Nej, vi vil høre fra dig, ja, vi vil høre fra dig, du er sikker på at du ikke hører det, vær virkelig stille, jeg har fået nok. Jeg har en rigtig god røv, nej det er sådan, dette er faktisk en rigtig god historiker, okay, jeg siger jer det

Kan du dø af at falde af cyklen?

Cykelulykkesskader er mere almindelige end folk tror. Cyklister tegner sig for 2% af alle trafikrelaterededødsfald: Dødeog skader pr. år. Selvfølgelig skaderkanogså forekomme fra simpelthenfalder afdetcykeleller rammer en kantsten.

Kan et cykelhjul kollapse?

Resumé Acykelhjuler en forspændt struktur; de spændte eger holderkantunder kompression. Vi finder ud af, at stigende talespænding øgerfiaskobelastning, medmindre egerens spænding er tæt på spændingen, i hvilket tilfældehjulet kollapserunder selv en lille forstyrrelse.26. aug 2016

Er cykling godt for din røv?

Cyklingarbejderditben ogglutes, især når du klatrer, men det varer ikke længe nok eller giver tilstrækkelig modstand til at opbygge store muskler. Samlet set kardioaktivitet såsomcyklingvil værebedreved forbrænding af fedt omkringditglute muskler, end det vil være at lavedin røvstørre.

cykler på vejen

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Er det OK at cykle 2 timer om dagen?

Mens du muligvis skal køre for2 timereller mere, når du tager ud i afslappet tempo, ikke allecykelrides skal tage en betydelig del af dindag. Faktisk at få en hurtig træning i før eller efter arbejde eller endda under encykelpendler, kan være lige så gavnligt som de længere ture, du blyant i weekenden.14. juli. 2020 g.

Er cykling 2 timer om dagen for meget?

I de fleste tilfælde,cyklingto gange adager ikkefor meget.Mangeatleter træner to gange adagog der er ingen grund tilcyklisterat være anderledes. De vigtige faktorer er det samlede volumen og intensitet kombineret med fitness til enhver tid. Imangesager,cyklingto gange adagkan være meget gavnligt.18. nov. 2018 nov.

Hvor skal jeg tage en efterårscykeltur?

Efter at have valgt hjernen til eksperterne - alle fra medlemmer af lokale cykelklubber til ledere af store rejsearrangører - fandt US News nogle af landets bedste cykelture til visning af efterårsblade. Med sin bjergrige baggrund, bølgende foden og det charmerende centrum er Boise, Idaho, en sjov efterårsdestination.

Hvor skal man cykle i Boston?

5 Must-Do Fall Cykelture i Boston. 1 1. Lexington cykelsti. Lexington Bike Path, eller Minuteman Bikeway, er en historisk 10 mil cykelsti, der løber gennem 4 byer. Doc Searls. 2 2. Assabet River Rail Trail. 3 3. Reservationer Ride. 4 4. Walden Pond Bike Loop. 5 5. Charles River cykelsti.

Hvor skal man cykle i Asheville NC?

Kertzman rådede til at afsætte tre timer til den afslappede 12-mils rundtur. Asheville Cycling Michael Biggs sagde, at en af ​​hans foretrukne faldruter sporer Elk Mountain Scenic Highway, Blue Ridge Parkway og Town Mountain Road i Asheville, North Carolina.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Rei cykel retur - løsninger på problemerne

Kan jeg returnere en cykel til REI? Kort svar: REI tillader returnering af nye cykler inden for et år efter køb og brugte cykelprodukter inden for 30 dage. Du kan cykle inden du returnerer den, men du skal angive den originale kvittering. For mere information om REIs returret af cykler, se nedenfor.

Hjertesundhed - anførte spørgsmål og svar

Hvad er tegn på et usundt hjerte? Vær især opmærksom på disse problemer: Ubehag i brystet. Det er det mest almindelige tegn på hjertefare. Kvalme, fordøjelsesbesvær, halsbrand eller mavesmerter. Smerter, der spreder sig til armen. Du føler dig svimmel eller lyshåret. Hals- eller kæbesmerter. Du bliver let udmattet. Snorken. sved.

Mandelmælk og kræft - listede spørgsmål og svar

Hvorfor er mandelmælk dårligt for dig? Mandelmælk er en dårlig kilde til protein, fedt og næringsstoffer, der er vigtige for spædbarnets vækst og udvikling. Derudover indeholder mange forarbejdede sorter tilsætningsstoffer som sukker, salt, smagsstoffer, tandkød og carrageenan.25 июн. 2019 г.

Specialiseret roubaix 2018 anmeldelse - hvordan man løser

Kan du køre en specialiseret Roubaix på grus? Roubaix er et godt valg til grus, hvis det ikke er for klodset. Du kommer bestemt ikke til at skade rammen. Mens tendensen er mod bredere dæk, kan du have en betydelig fordel på nogle baner, der kører smallere dæk, når alle andre kører stort.28. Maj 2020 г.

Tarmtræning - handlingsorienterede løsninger

Hvilken øvelse forbrænder mest mavefedt? Dit første skridt i at forbrænde visceralt fedt er at inkludere mindst 30 minutters aerob træning eller cardio i din daglige rutine Nogle gode cardio af aerobe øvelser for mavefedt inkluderer: Walking, især i et hurtigt tempo. Løb. Cykling. Roning.Svømning.Cykling.Gruppefitnessklasser.10. 2020.

Klatring i bakkerne - løsninger på problemerne

Hvordan kan jeg forbedre min bjergbestigning? 5 tekniktips til længere stigninger Sæt dig ned. At sidde i sadlen så meget af en lang stigning som muligt er den mest aerobisk effektive vej til toppen. Slap af. Hold en konstant kadence. Tempo, løb ikke. Placer perfekt i en gruppe. 21 september. 2016 г.