Vigtigste > Cykling > Sjove cykelnavne - hvordan man løser det

Sjove cykelnavne - hvordan man løser det

Hvad er nogle gode cykelnavne?

Top 10 bedsteMotorcykelModelNavneaf alle tider:
  • Thunderbolt (BSA)
  • Gift (Velocette)
  • Spitfire (BSA)
  • Interceptor (Honda, Royal Enfield, et al.)
  • Thunderbird (Triumph)
  • Sort lyn (Vincent-HRD)
  • Lyn (BSA, Buell, et.al.)
  • X-75 orkan (triumf)



Hvad er den bedste cykel at købe? Um. Bare et sekund, faktisk. (Upbeat music) Seriøst er dette spørgsmål virkelig svært at besvare, ikke fordi det faktisk er svært at finde en fantastisk cykel, men faktisk fordi den bedste cykel helt afhænger af dig, rytteren.

I stedet for at spørge, hvad den bedste cykel er, bør vi i stedet spørge, hvordan køber du den bedste cykel til dig? Nå, det første punkt i at købe din bedste cykel er faktisk det første punkt at sikre, at den passer til dine behov. Lad os nu fokusere på drop barer her. Hvis du vil køre off-road, kan du overveje at købe en mountainbike.

Nu er cyclocross- eller gruscykler som disse utroligt alsidige og sjove off-road, så længe det er glat. For ægte adrenalinopladede off-roadture er de federe dæk på en mountainbike dog simpelthen sjovere. Du er mindre tilbøjelig til bump og sten og rødder, så du kører mere behageligt, kører hurtigere og også mindre li. er kely for at få et fladt dæk.



Hvad så med disse grus- eller cyclocrosscykler? Nå, de er dybest set som racercykler, selvom de er lidt langsomme en time langsommere på en tur end denne cykel. Nå, dette kan måske ikke være vigtigt for dig, men det er en kendsgerning. Så hvis du vil køre på landevejen, skal du købe en racercykel.

For alt andet, men denne cykel kunne være perfekt. Du kunne bare kramme de større dæk, gå på opdagelse, køre lurveje, som du normalt ikke ville røre med en lektestang på en sådan cykel. Disse er også meget robuste at røre ved, så du kan med glæde køre til arbejde hver dag hele vinteren med et barnesæde, der holder fast i ryggen.

Det er en rigtig arbejdshest. I betragtning af at ikke mange af os rent faktisk kører, er det fornuftigt at købe en racercykel? ”Åh ja, der er bestemt et punkt i at købe en landevejscykel. De er hurtigere, hvilket også betyder, at det er lettere at fortsætte, selvom det er din taske.



De er mere lydhøre, de er livligere, de klatrer bedre, de kan gå bedre ned ad bakke, de kan med sikkerhed foretage strålende sving. Det er lidt af en sportsvogn, men for prisen på en. Og faktisk er mange racercykler meget bedre til grusridning end du måske tror.

Det næste vigtige punkt, eller endda først kunne vi ikke beslutte, er den rigtige pasform, utroligt vigtigt for at finde den bedste cykel til dig. Nu behøver du ikke længere investere i en professionel cykelmontering. Hvis du køber fra en velrenommeret butik, skal de være i stand til at hjælpe dig med at finde den rigtige størrelse. med rette fokuserer på sadelhøjden.

Dette er faktisk meget let at justere. Så hvad der har mere indflydelse på, hvad den rigtige cykel er, er rækkevidden for styret og også deres højde. Så hvis du har en kort eller høj position, skal du sandsynligvis købe en cykel, der tilbyder dig det.



Så en udholdenhedscykel, men hvis du foretrækker en længere, mere strakt position, vil du sandsynligvis finde en udholdenhedscykel ret ubehagelig. Så du skal vælge et mere traditionelt, letvægts- eller pilhjul. Tidligere var letvægts alt-og-slut-alt, når du køber en cykel.

Lettere cykler er hurtigere. Eller de var faktisk, indtil aerodynamiske cykler kom sammen, og teknisk set er de nu hurtigere i næsten alle kørselssituationer. Men de er også dyre, så det bør stadig være en af ​​dine vigtigste overvejelser at holde priserne lidt lavere.

Som sagt er lettere cykler hurtigere og mere lydhøre, og de er også mere effektive. (glad musik) Der er fire muligheder. Stål, titanium, aluminium og kulfiber.

løfter vægte hurtigt

Enhver kan være indbygget i en fantastisk cykel, og alle vil have deres tilhængere. Med lavere budgetter vil rammesætvægt sandsynligvis være dit primære problem. Så billigt stål er ret tungt, men det føles virkelig sejt og virkelig solidt; aluminium er lettere og derefter kulfiber generelt lettere.

Mens mange ryttere forsøger at springe til en kulfiberramme så tidligt som muligt, har jeg en tendens til at antage, at en aluminiumsrammecykel til samme pris ofte er et bedre valg, og meget af det er ned til kredsløbet. Dyrere gear har en tendens til at fungere bedre og glattere, op til omkring 1.000 euro, dollar, pundmærke for cyklen. Og så bliver de kun lettere med undtagelse dog af elektroniske gear, der fungerer bedre.

Det gør de, undskyld. Nu skal antallet af gear ikke være så stort et problem. Bortset fra at færre baghjul har en tendens til at betyde lidt dårligere ydelse og en lidt højere vægt.

Hjul og dæk kan påvirke eller forringe turens kvalitet. Så et godt, let sæt kan have en transformerende effekt på din cykel. Så når du køber en ny, skal du sørge for at være opmærksom på, hvad den siger om den, og muligvis bringe nogle ofre andre steder på cyklen for at få et skarpt sæt whee ls.

kampesten cykling

Hvad hvis den cykel, du ønsker at købe, kommer med en Leveres med en sadel, som du ikke kan lide, eller med tåklemmer og stropper? Du ændrer dem. Dette er hvad du lægger til side med lidt mere budget, måske køber du et sæt pedaler uden klip eller køber et styr med en anden form, som du foretrækker, kan gøre en virkelig stor forskel for en cykel. Så prøv ikke at blive afskrækket af en komponent eller to af, hvad der ellers kan være den bedste cykel for dig. Ikke mindst af alt er din cykel udseende, dens æstetik.

Nå, jeg tror, ​​det fortjener måske at være højere på vores liste, selvom det ikke lyder som den mest rationelle måde at vælge en cykel på. Hvis du virkelig elsker udseendet på en cykel, hvis det får dit hjerte til at slå hurtigere hver gang du ser det, er det en fantastisk cykel i mine øjne, og du kan sandsynligvis tilgive det for alle dets mangler, hvis du ser det hver gang du ser det dig vil tage en cykeltur. Det er en fantastisk cykel.

Lad os nu vide i kommentarfeltet nedenfor, hvad du synes er den bedste cykel for dig, hvorfor og hvad er det egentlig? Abonner derefter også på GCN. For at gøre dette skal du blot klikke på kloden. Hvis du leder efter mere indhold, der kan hjælpe dig med at beslutte, hvad den bedste cykel er, har vi en god artikel lige derovre, der er Endurance Bike vs Arrow Bike vs Lightweight Bike.

Eller med hele denne cyclocross vs road-ting er det lige derovre.

Hvilket navn kan jeg kalde min cykel?

Der er meget at overveje, når du vælger ennavntil dincykel, såsom farve, model og mærke.
...
Gennemse denne liste formotorcykelkælenavne, der skiller sig ud for dig og stemmer op, uanset hvad du overvejer for dine egne.
  1. 1.288. 535. Ravn.
  2. 657. 307. Dust Devil.
  3. 700. 392. Orkan.
  4. 566. 312. Katana.
  5. 472. 271.
  6. 239. 116.
  7. 459. 282.
  8. 187. McQueen.

Italien er kendt for sin lidenskab for cykling, sin utroligt rige arv, der uden tvivl er det åndelige hjem for den sport, vi alle elsker. Nu har Italien sammen med nogle af de mest betagende veje, det fantastiske køkken og de største cykellegender produceret nogle af de bedste cykler nogensinde, og her er et kig på fire af Italiens mest ikoniske cykelmærker. Bianchi er det ældste cykelfirma i verden, der stadig er i drift i dag og blev grundlagt i 1885 af Edoardo Bianchiway.

Ud over sin rige tradition er Bianchi-cykler mere synonyme med en farve end nogen anden cykelfabrikant: Celeste, en lys turkis. Bianchi sponsorerede sin første professionelle rytter, Giavanni Tomasello, i 1899, og 15 år senere producerede virksomheden 45.000 cykler om året samt 1.500 motorcykler og 1.000 biler. Og i 1935 solgte de svimlende 70.000 cykler om året.

Bianchi-cykler var de første til at bruge Campagnolo's nye opfindelse i 1939, et stangdrevet skiftesystem kaldet Cambio Coursa, med en skifter på den bageste stiver, der forbinder kæden med de fire tilgængelige bageste tandhjul. I det andet år satte Giuseppe Olmo også en ny timesrekord ombord på en Bianchi. Succesen fortsatte, da Fausto Coppi blev medlem af Bianchi-holdet i 1940. Og i 1949 blev 'Champion of Champions', som han blev kendt, den første rytter, der vandt Giro d'Italia og Tour de France i samme år, som cementerede sig selv og Bianchi-mærket i cykelhistoriens årbøger sammen med Coppi Bianchi blev sammen med andre cykelstørre som Felice Gimondi, Laurent Fignon, Gianni Bugno og Marco Pantani, der red sin specialfremstillede aluminium Mega Pro XL Reparto Corseto for at give sin fuldt navn til en berømt Giro d'Italia / Tour de France-dobbelt i 1998, den sidste rytter til at opnå denne herculean-præstation og den sidste rytter, der vandt Tour de France på en aluminiumsramme.

Nu var Pantani besat af cykelens geometri og red 30 forskellige rammer i en sæson, hver lidt anderledes. Den slående Celeste kan stadig ses i området i dag, drevet af det hollandske World Tour Team Lotto NL-Jumbo, der har tre forskellige vejrammer at vælge imellem i modellerne Oltre, Specialissima og Infinito. Nu undrer du dig måske over, hvor den karakteristiske Bianchi-kam kom fra, Edoardo Bian chi lærte dronning Margherita, hvordan man cykler, og for sine problemer modtog han en kongelig udnævnelse eller forsegling, der tillod ham at have Bianchi-toppen på alle for at fastgøre rammen. (glad italiensk musik) Colnago blev grundlagt i 1952 i Cambiago, Italien af ​​Ernesto. grundlagde Colnago og skabte hurtigt et ry som en af ​​de bedste tilpassede vejrammeproducenter i verden.

Med Luigi Ariento vandt guldmedaljen i løbet af de olympiske lege i 1960 om bord på en Colnago. Ernesto ledte ikke kun virksomheden, men var også chefmekaniker for Molteni-teamet, og Michele Dancellis sejr ved Milanos San Remos 1970 inspirerede det berømte Asso di Fiori eller Ace of Clubs logo. I 1971 sluttede en bestemt Eddie Merckx sig til Molteni-teamet og arbejdede tæt sammen med Ernestoon for at udvikle de motorcykler, han kørte, og kulminerede med, at det super lette stål Colnagoused i 1972 brød verdensrekordet.

Denne succes førte til, at virksomheden kom ind på produktionscykelmarkedet, der blev drevet af en cykelbom i begyndelsen af ​​1970'erne, mens ch så lanceringen af ​​centermodellerne Super og Mexico til ære for timesekorden. De fortsatte også med at innovere og eksperimentere med måder at øge rammestivhed ved hjælp af ovale og krympede rørrammer med Columbus-rør, hvilket førte til det berømte Master Range, Giuseppi Saronne vandt Pro World Road Race i 1982 med en sådan ramme. I løbet af 80'erne og 90'erne fortsatte Colnago med at udforske konstruktion og rammedesign med introduktionen af ​​sin første kulfiberramme i 1994, C40, bygget af kulstofrør med lette stålkopper.

C40 blev et øjeblikkeligt hit, trods præstationsforventningerne og vandt Paris-Roubaix fem gange fra 1995 til 2000 med Mapei-chauffører Johan Museeuw, Franco Ballerini og Andrea Tafi. Flere versioner af kulstoframmen fulgte, hvor motorcyklerne var meget efterspurgte, idet hver løftede bjælken for fremragende kvalitet. I 2014 arbejdede de med Ferrari på V1R aerobike, anden gang de arbejdede med den luksuriøse sports-bh og efter at have arbejdet med kulfiberteknologi i 1980'erne.

Deres motorcykler vil fortsat køres på højeste niveau, idet UAE Emirates-holdet nu bruger C60 og Concept aero-rammer med lignende Alexander Kristoff, Dan Martin og Fabio Aru (musik) Pinarello blev grundlagt i 1953 af den tidligere professionelle Giovanni Pinarello , der startede med et lille værksted og byggede cykler i Treviso. I 1961 sponsorerede Cicli Pinarello, som det blev kaldt på det tidspunkt, sin første chauffør, Guido de Rosso, der vandt årets Tour de l'Aveniron lavet af en creme og blå Pinarello-stål. I 1975 vandt Pinarello sin første Giro d'Italia med Fausto Bertoglio om bord på en speciel stålmodel med et Columbus-rør.

cykelture

Og 13 år senere, i 1988, skabte de historie, da spanieren Pedro Delgado fangede den første af 13 Tour de France-sejre, selvom han faktisk kørte i bjergene på en TVT92 med aluminiumsstifter og kulstofrør, som blev opkaldt Treviso har været . I 1980'erne var mærket bedst kendt for sin Mont ello SLX ramme, som med tilladelse fra den amerikanske rytter Alexi Grewal vandt guld ved OL i Los Angeles 1984. Mens andre populære modeller på det tidspunkt var alle stålmodellerne, udforskede Treviso og Gavia også en verden af ​​tidsforsøgsmaskiner, eksperimenterede med buede rør og innovativt design, og i 1988 lancerede deres første lavprofilmaskine med den karakteristiske Prologo.

Ankomsten af ​​Miguel Indurain på verdensscenen i 1991 tog Pinarello til nye højder, hvor spanieren vandt fem på hinanden følgende Tour de Franceson en række Custom Pinarellos, hvor 1994 var det sidste år, Touren blev vundet på en stålcykel. I 1995 kørte Indurain en Keral Lite-ramme i aluminium til sin endelige sejr, hvor Bjarne Riis vandt sejren i '96-udgaven på samme ramme, mens Jan Ulrich havde en bemærkelsesværdig række på syv lige sejre for mærket ved at vinde 1997 Tour Færdiggjort Pinarello Paris på et skræddersyet TIG-svejset aluminium med Columbus-rør. TT-rammedesignet fortsatte ind i 1990'erne og bar frugt, hjulpet af Indurains andenverdensfysiologi, med afsløringen af ​​virksomhedens første fulde carbon TT-cykel, Espada, i 1994, da Indurain slog verdensrekordet og lod en gadeversion, hvilket skabte kaos i tidsforsøget.

Det nye årtusinde indvarslede den nye generation af hovedsageligt kulfiberrammer med Prince og for nylig Dogma-serien, som Bradley Wiggins vandt Tour de France 2012 med. Fire sejre ved Tour de France med tilladelse fra Chris Froome Siden da fulgte sidste gang i 2017 på det nye flagskib F10. (Italiensk elektroakustisk musik) Legenden om Legnano dateres helt tilbage til 1902 med Vittorio Rossi & Company, der producerede cykler i Milano under mærket “Lignon”.

Et par år senere blev virksomheden overtaget af Emilio Bozzi, der grundlagde et af de mest succesrige cykelhold i historien i 1906, Legnano Cycling Team, der løb indtil 1966. De højt ansete Legnano-cykler var præget af deres umiskendelige farve, kendt som 'Lizard Yellow' og det unikke rammedesign, hvor sædeklemmen ligger lige under den øverste del på forsiden af ​​sæderøret. I 1920 overtog Bozzi figuren af ​​Alberto da Guissano, den ikoniske Lombard-kriger for at symbolisere Legnano-mærket.

Hans billede, støbt i messingstempling og nittet til hovedrøret, ville pryde dine cykler i de næste 50 år. Mærkets skæbne ændrede sig for evigt i 1924, da holdet underskrev en livslang kontrakt med den unge håbefulde stjerne Alfredo Bindato. Det var et forretningsgeni, da Binda opnåede utrolig succes med Palmarès, herunder fem udgaver af Giro d'Italia, tre World Road-titler, fire Tour of Lombardis og to udgaver af Milan-San Remo.

Faktisk var Binda så dominerende, at Giro-arrangørerne betalte ham svarende til en samlet sejr i Giro for at undgå løbet fra 1930-udgaven for at genoplive interessen for et næsten enmands show femte gang. Dette indvarslede en gylden æra for Legnano med Gino Bartali's underskrivelser i 1936 og Fausto Coppi i 1939, en af ​​de stærkeste brændbare duoer i historien, parret splittede i 1942, da Coppi satte sig for at køre for den bitre rival Bianchi, der delte en nation i to lejre. Denne rivalisering fortsatte efter Anden Verdenskrig, hvor Bartoli vandt en ægte episk sejr i Tour de France 1948 ombord på en Legnano Roma med Campagnolo stangaktiveret bagskifter.

Efter Bartolis fratræden i slutningen af ​​1954 forsvandt Legnano formuer gradvist i de følgende år, bortset fra guldmedaljen i det olympiske vejløb i 1956 med Ercole Baldini. Virksomheden kæmpede sig gennem 1960'erne og 70'erne, før den blev købt af den mangeårige rival Bianchi i 1987. Og en sidste strålende hurra, da Maurizio Fondries vandt Pro World Road-titlen i Ronse, Belgien.

Legnano sti ll-mærket lever i dag i navnet, der ejes af Cycleurope. Der er nogle virkelig interessante historier derude. Det håber jeg selvfølgelig også.

Men jeg vil gerne vide, hvilke ikoniske cykelmærker du gerne vil se i fremtidige artikler. Efterlad dine kommentarer nedenfor, og hvis du ikke allerede har abonneret på GCN, kan du gøre det gratis ved at klikke på kloden hvor som helst på skærmen her. Hvis du har set denne artikel, kan jeg forestille mig, at du er meget interesseret i cykelteknik.

Så hvad med dig bare klik her nedenfor? til vores nyeste, skinnende nye GCN tech show.

Er det underligt at navngive din cykel?

hvis dunavntilcykel,du eri det væsentlige at sige, at det ikke længere er et livløst værktøj. hvisdu erbare skal ride det i en sæson eller to, gør det ikkenavngiv din cykel.Ditafslappet utroskab moddin cykelvil ikke gå ubemærket hen afdin cykel, og det vil fortælle andrecykler. Word vil komme rundt.1. mar 2007

Navngiver cyklister deres cykler?

Hvis du bare skal ride på det i en sæson eller to, skal du ikkenavngiv din cykel.Ditafslappet utroskab moddin cykelvil ikke gå ubemærket hen afdin cykel, og det vil fortælle andrecykler. Word vil komme rundt.01.03.2007

Spørgsmålet, vi stillede profferne i morges, er hvor mange cykler de har? (Uptempo-musik) Hvor mange cykler ejer du og har du hjemme? - Hvor mange af holdet har jeg, der er ingen, men hvor mange har jeg? har derhjemme, så jeg har en, jeg vil sige mellem seks og otte cykler rundt om i verden. - Hvor mange cykler har du derhjemme? (griner) - For mange sandsynligvis omkring 10 eller 11 - For mange, fordi min kone bliver lidt vred på mig. Jeg er nødt til at flytte cyklerne fra det ene hjørne til det andet, men ja, jeg holder lidt på en cykel fra hver sæson, jeg har været en professionel, og ja, ja, det bliver meget nu - wow, det må være en mange cykler, men i forhold til mountainbikes eller gruscykler eller pubcykler har du mange af dem? - Ja, jeg har en mountainbike, cykelcrosscykel, racercykel, så ja, jeg er klar til alt - Ja, det lyder bare som mere end at skubbe cykler fra hjørne til hjørne.

Det lyder som om du har brug for et lager. - (griner) Ja. Jeg har brug for en større kælder, det er for ure. - Hvor mange cykler har du i alt? - Åh mand.

Det er et, det er faktisk et ret hårdt spørgsmål. Med racercykler her, på løbet, derhjemme, cruiser-cykler ved jeg ikke, fem eller seks, men du ved det. Jeg tror ligningen altid er n plus en.

N er cykel du kender Så du kan aldrig have nok cykler - (udånder) Jeg har en gigant fra HTC, jeg har en Scott fra HTC, jeg har en Canyon mountainbike fra 2011, Omega Pharma-Lotto, jeg har to Ridleys, jeg har en Pally, en håndlavet en Custom rammer fra Amerika, jeg har en Vespa (summer), hvis det inkluderer en cykel, har jeg også en motorcykel (summer) og en fed cykel. Min allerførste cykel, en GT, en klassisk tredobbelt trekant, hvis du husker det. Ja.

Ja - Hvilken model var det? - Det er en, ja, det er en, åh, mener du. Jeg synes, det er en GT01. Det er meget gammelt, det er som i år 2000.

Nej. 1999. - Nå, jeg ejer ikke mange cykler, men jeg har et par.

Lige nu er mine to mål, jeg har en Cannondale-vane, en fantastisk mountainbike. Jeg kører det temmelig meget. Jeg tror, ​​det er en af ​​grundene til, at jeg forbedrede mig så meget i ned ad bakke.

Efter Tour de Suisse havde jeg en virkelig dårlig afstamning og besluttede, at jeg skulle forbedre mine færdigheder, så jeg købte en vane og begyndte at arbejde på mine færdigheder på mountainbike. Og jeg har også en Cannondale Slate, som er som den schweiziske hærkniv blandt cykler. Du kan køre den overalt. - Ja. - Så det er de to cykler, jeg ejer. - Ikke meget.

specialiseret crux e5 anmeldelse

Kun tre eller fire cykler. - Jeg har kun en ting selv. Det er det. - Bare en cykel? - Ja, jeg ejer en, som jeg købte for mine egne penge - Så i alt med de cykler, du får fra holdet? - Tre. - Jeg tror mere end 10. (ler) - Ikke så mange, for cyklerne tilhører holdet. (ler) Men måske seks eller syv cykler derhjemme lige nu, inklusive bycykler, mountainbikes og alt det der. - ejer? Jeg har meget mere, end jeg ejer.

Ved du, holdet lader os holde en masse cykler. Men ja, jeg har nogle. Vi har stadig et sted i staterne i Asheville, North Carolina.

Jeg tror mellem min kone og jeg, at vi sandsynligvis har 10 eller 12 cykler der, og så sandsynligvis ni mere i Girona - Alle holdcykler eller har du en pubcykel? - Jeg har alle slags typer, som en fed cykel, E-cykler, cross grus cykler, ja. En flok forskellige racercykler, mountainbikes, så ja, jeg er lidt af en samler - Har du en pubcykel? - Nej, det har jeg ikke, men jeg har en der kan være en pubcykel. Jeg har min gamle, min første sporcykel, en BT. - Åh, sejt. - Og det kan gøre lidt ondt i øjeblikket, men hvor mange cykler har du? Ha! Jeg vil ikke fortælle dig, hvor mange cykler jeg har derhjemme, for der er et par stykker, men det vigtigste er aero record-hjulet.

Det har jeg stadig. Det og min mountainbike er de eneste cykler, som jeg faktisk ejer selv. Resten er selvfølgelig holdcykler, og jeg har den sædvanlige TT træningscykel og racercykel.

Du var nødt til at købe din aero-rekordcykel, fordi rytterne fik deres cykler i slutningen af ​​året ofte ikke fik det, ikke? Forstår du? - Nej. Jeg fik det - Glad dreng - Ja. Disse tre.

Jeg tror, ​​tre eller fire af disse blev lavet. En blev solgt. Den ene er i Canyon hovedkvarter.

Den ene er i et Malvern Style Museum. Og den anden er hjemme hos mig. - Det var en af ​​de største skuffelser, da jeg blev professionel. Jeg fandt ud af, at jeg ikke kunne holde alle mine cykler i slutningen af ​​året, selvom jeg købte et par.

Det er interessant at se forskellene mellem chauffører i disse dage, hvor mange de holder, og hvor mange de ikke gør. Adam Yates med kun tre cykler i sit navn. Ret, hvis du nød denne artikel, bedes du give os tommelfingre nedenfor.

Og hvis du vil finde ud af, hvad disse cyklister kunne gøre, hvis de ikke var en professionel cyklist, skal du bare klikke her nedenfor.

Navngiver du dine cykler?

Hvisdu erbare skal ride det i en sæson eller to, gør det ikkenavngiv din cykel.Ditafslappet utroskab moddin cykelvil ikke gå ubemærket hen afdin cykel, og det vil fortælle andrecykler.01.03.2007

Er motorcykler mandlige eller kvindelige?

Af disse var 4.701 mænd og 182 kvinder. Dette betyder, at i 2017, mens det er et sted mellem 14 og 19 procent afmotorcykelejere er kvinder, kun 3,73 procent af dem døde i sammenbrud. Selvfølgelig er der andre variabler involveret; samlet setmotorcykelriderskab er stadig overvejendehan-.27.05.2019

Hvem er en cyklist?

navneord. en person, der kører eller rejser på cykel, motorcykel osv.

Hvad kalder cyklister deres cykler?

Cykel: Et acceptabelt udtryk for næsten enhver motorcykel, hvilket også ofte erhedderen tur, slæde, udyr,detgamle dame, skat, min dyrebare, det nedbrudte gamle stykke af og så videre.8. juni. 2021

Hvad betragtes som en pigemotorcykel?

Alt, hvad enten det er en 125cc Honda CG eller en Yamaha R1 eller en ratbiket gammel Harley, der på det tidspunkt i tiden køres af enpige. Cykler har ikke køn eller sex.

overkommelige mountainbikes

Er en cyklist?

TILcyklister en person, der kører encykel, eller kører encykel.

Hvad er nogle gode navne for en motorcykel?

Mammoth: Dette sjove motorcykelnavn kan bruges til en person, der synes at være for stor, selv til at cykle. Patriot: Vi har alle den ene ven i vores gruppe, der elsker sit land.

Hvordan ser et godt navn på en motorcykelklub ud?

Men først skal du forstå, hvordan ser et godt navn ud: Leverer en besked om virksomheden. Ikke for længe, ​​ikke mere end tre ord. Tilgængelig og klar til at tage. Let at forstå og mindeværdig. Lad os dykke ind. Her er nogle gode, dårlige, seje og fængende motorcykelklubnavne til dig:

Hvad er det mest almindelige navn for en motorcykel?

Har du brug for at lære alle dine navne til motorcykler og dyreudtryk, som 'blæksprutte', 'rotte cykel', 'tjære slange' og 'abe røv?' Du er kommet til det rette sted min ven! Høje styr på krydsere, der hæver sig over rytterens skuldre. Ofte set på choppere, gangstercykler eller bare latterlige brugerdefinerede cykler.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode? RadCity 4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Denne cykel har forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være sin forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb. 3 авг. 2020 г.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Byg din egen cykel - holdbare løsninger

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Bedste cykeltrøjer - søg efter løsninger

Hvad skal jeg se efter i en cykeltrøje? Se efter vandmodstand, vindblokering og åndbarhed afhængigt af hvornår og hvor du skal køre. Hvis du foretrækker naturlige fibre, skal du passe på cykeltrøjer lavet af merinould. Merinofår har tilpasset sig kolde vintre og varme somre, så deres uld er naturligt fugtgivende og forbliver varm, når den er våd.

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning? Cykling og siddende er ikke det samme; cykling styrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, at cykling og siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet kropsholdning, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere) .24 авг. 2016 г.