Vigtigste > Cykling > Hvor mange miles skal jeg cykle om dagen - at finde løsninger

Hvor mange miles skal jeg cykle om dagen - at finde løsninger

Hvor lang tid skal jeg cykle til en god træning?

Planlæg at komme videre på dincykelog kør i 30-60 minutter, 3-5 dage om ugen. Start hver tur med en opvarmning. Pedal i et langsomt, let tempo i 5-10 minutter. Forøg derefter din hastighed, så du begynder at svede.26. nov 2020

Hvis du vil tabe dig, er alt hvad du skal gøre, at forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du træner lidt, er spørgsmålet, hvilken sport der er bedst er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil involvere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan blive mere videnskabelige med vores beregninger, men også fordi de begge er meget anvendte til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Ved at sammenligne kalorietællingen selv syntes vi, det var værd at tjekke vo Fordele og ulemper ved hver sportsgren.

Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med osteoporose ved at stresse knoglerne og leddene på den anden side, det lægger mindre stress på vores led og forårsager derfor mindre risiko for skade. Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være omgængelige, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere, da det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du naturligvis fra sidste punkt cykle længere, fordi det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, fordi de fleste mennesker er fortrolige med denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er.

Du vil henvise til kilokalorier, hvilket er indikationen på tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på ethvert madmærke, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder alt tiden mere kalorier gennem din træning og daglige aktiviteter, så tag ind gennem mad og drikke hele dagen. Med det i tankerne, lad os se på, hvordan vi kan måle vores kalorieudgifter, nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre, nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimere intensiteten som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal fra det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, give dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder. Vi hviler fra det, ville være en fitness tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender den intensitet, du har trænet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der, for at give dig en at være i stand til at give et mere realistisk skøn over din mængde kalorier. Vi blev brændt i denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se præcis hvad det betyder.

Jeg lytter ikke igen tak, fordi du brugte dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på forbrændte kalorier versus cykling med løb, og jeg ville vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi faktisk kan måle det nøjagtigt her okay Så i dag har vi skal måle iltforbruget, der så ofte omtales som vo2 og folk her vo2 max, men dette vil være submaximalt. Det er også den mængde ilt, du bruger op ved en given træningsintensitet, og baseret på det, med nogle få antagelser, kan du træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag så Hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, tror jeg, hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se niveauerne af mennesker kunne opretholdes, så vi kunne se på niveau 2 se, smuk aerob træning og derefter sandsynligvis niveau 4, og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville holde igennem i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi tager vo2-aflæsninger, ser du en stor forskel i iltforbrug fra overgangen fra gå til at løbe okay, også for hvert ord, jeg vil have en hastighedsændring, okay, jeg er spændt på at se, hvilke resultater jeg og Heather fik ved at måle vores forbrændte kalorier under løb og derefter cykle. lyng har trukket det korteste træk og vil arbejde hårdere tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg vil holde mig til en aerob kapacitet i min zone for at øge intensiteten.

De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end at cykle, så vi bliver glade for at se, om dette er sandt, og hvis forskellen mellem cykling og løb er komplet, er det tid for Jonathan at lave matematik og gøre cardio Pooh for vores respektive bestræbelser på at beregne korrekt n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Først og fremmest, hvordan kommer mine kalorier ud, når jeg cykler i forhold til at løbe Når vi ser på det i en time, Når vi løber efter en time, det handler om 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så det er en forskel på omkring 124, og så havde sætningstallet lille Sotracer lidt højere, så årsagerne til at det var lidt større er indlysende, så det bruger mere Junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så det er 1156 fra løb og 994 fra at køre cykling, så forskellen kommer lidt mere ud ved 212. Jeg tror det er sikkert at sige, at vi begge troede, løb ville være på forefro nt af vores lille eksperiment her, som det gjorde, i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en træning i hele kroppen, er at den har denne fordel, men cykling kan selvfølgelig gøres meget længere hvis du har meget tid på din side, kan det være bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt synes jeg, at løb er den nemmeste måde for mig at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette Jeg drikker kaffe og kage temmelig ofte, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har en af ​​disse sportsgrene, og du måske er tilbøjelig til at tabe lidt i vægt, så lad os det vide, og skriv i kommentarerne, så vi ' Jeg elsker at høre om det. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel Find kloden overalt på skærmen og find alle de andre artikler, vi har lavet, og hvis du vil se en artikel, som vi lavede, mister vi kalorier, tusinder af dem, frygter vi denne artikel her, og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieindtag, kan du finde det nedenfor

er avocadoer dårlige for din tarm

Er det godt at cykle 5 miles om dagen?

Næsten alle på ethvert fitnessniveau kan træde i pedalernecykeli fem eller flereTusinder. Regelmæssig ellerdaglig cyklinghar vist sig at forhindre vægtøgning (og øge fedtreduktion), bekæmpe depression og hjælpe med at afværge en lang række sundhedsmæssige problemer, herunder hjertesygdomme, kræft og diabetes.7. maj 2021

Hvor mange miles skal jeg cykle om dagen for at tabe mig?

Stabil, moderatcyklingforbrænder cirka 300 kalorier på 60 minutter, men det kan dubrændemere end det, hvis du øger intensiteten. Ifølge Harvard Health Letter kan en person på 155 pund faktisk gøre detbrændesommangesom 298 kalorier i løbet af 30 minuttercykelride, hvis de træder på 12 til 13.9mil-timers tempo.17. juli 2020

Er det godt at cykle 3 miles om dagen?

TILcyklingprogrammet er etstoremåde at komme ind pågodtform og at tabe den overvægt. Selv en kortcykelride somtre milesforbrænder et overraskende antal kalorier. For de bedste resultater skal du opretholde en kontinuerlig indsats i stedet for at stoppe og starte, når du gør det, er ikke nødvendigt af sikkerhedsmæssige årsager.

Er 30 minutter på motionscyklen god?

Vægttab. Hvis du ønsker at kaste nogle pund, entræningscykeler en meget effektiv måde at forbrænde kalorier på. Ridning enstationær cykeltil30 minutterad gangen kan forbrænde hvor som helst mellem 200-300 kalorier (afhængigt af brugernes vægt).8. oktober 2019

Hvor meget vægt kan du tabe cykling 30 minutter om dagen?

Harvard Medical School rapporterer en person på 155 pundkanbrænde omkring 260 kalorier på en øvelsecykelfor bare30 minutter. En person på 125 pundvilleforbrænde 210 kalorier i samme træning, mens en 185 pund personvillebrænde 311 kalorier.27. april 2019

Fladder cykling din mave?

Cykling kanhjælpe dig med at opnåditfitness mål. Det brænderdin mavefedt og digkanfå en fladeremave. Hvis du cykler dagligt 1 time i et moderat tempo eller 15 mph, der forbrænder 465 kalorier. Kalorierne dercyklingforbrændingerkantilføje op til kilo fedt, men kun hvis du kører regelmæssigt.

Er cykling 10 miles på 30 minutter godt?

TILgodtgennemsnit for enti mil cykelturen er mellem 45minutterog en time. Hvis du er nybegynder, er det mere sandsynligt, at du er tættere på timemarkeringen. For eksempel hvis du skulle sigte modcykle 10 miles på 30 minutter, ville du kræve en gennemsnitlig hastighed på 20 mph (32,19 km / t).

Er cykling 10 miles på 40 minutter godt?

10 mileser engodtmål og enstoreudgangspunkt for at spore forbedring. Prøv at arbejde dig ned fra 60minuttertil40 minutter. Hvis du kancykel 10 miles på 40 minutter, du er i enestående form. Bare sørg for at være realistisk med hensyn til din nuværende fitness, når du sætter et mål tilcykel 10 miles.

Reducerer cykling mavefedt?

Ja,cyklingkan hjælpemister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. februar 2021

Hvor lang tid tager en cykeltur på 5 km?

En tur på fem kilometer tager dig kun 25 minutter, lige under den mindste anbefaling på 30 minutter om dagen. Nogle cykler meget hurtigere, hvilket forbrænder flere kalorier.

Hvor ofte skal jeg køre på min cykel om dagen?

At køre kun 5 miles 4-5 dage om ugen er når som helst bedre end at tage lange afstande kun 1-2 dage om ugen; Afvik aldrig med en behagelig afstand og udfordr altid dine grænser; Bland de lange moderat tempo med de hurtige sprints for at nyde fordelene ved begge; Vær konsekvent og kør mindst tre eller fire gange om ugen for at nå dit mål

Hvad vil 20 + miles cykling hver dag gøre med min krop?

Men 20 miles om dagen garanterer ikke, at du bliver en græsk gud. 20 miles om dagen er ikke nok til at give dig en professionel cyklisterkrop, der består af slank overkrop, stort bryst, store quads og slanke kalve og en hvilepuls på 45 til 50 pr. Minut. Efter et stykke tid ikke meget.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.