Vigtigste > Cykling > Sådan cykler du - hvordan man adresserer

Sådan cykler du - hvordan man adresserer

Hvad er trinene til at cykle?

UNDERVISERCYKLINGTIL DIT BARN OM 10TRIN
  1. Udstyret på. Det betyder en korrekt passende hjelm, knæpuder og albueunderlag til at beskytte dit barn mod alle disse 'næsten'.
  2. Gør sædehøjden lige.
  3. Du holder, de træder.
  4. Tag langsomt din hånd væk.
  5. Gentage!
  6. Tag en pause.
  7. Løft sædet.
  8. Mestre op- og nedture.



>> Domstol: Hej gutter, jeg havde min ven Brian overstået, og vi talte om en cykeltur, og han sagde 'Jeg har aldrig kørt på cykel', og du ved, jeg var som 'wow' okay. Dette er lidt cool, vi lærer dig hvordan og du ved, at vi lige er begyndt at arbejde på det. Men jeg troede, det ville være sejt at lave en artikel, hvis du eller en anden forsøger at lære at cykle let, men der er nogle nøgleelementer at finde ud af.

Så dette er Brian, hej kammerat. >> Brian: Hej >> Domstol: Ah, den ting ved den cykel, han kører på lige nu, er rigtig god, den er en lavtrinscykel. Så se, hvad det øverste rør hedder, det er ret lavt.

Forresten kaldes dette down tube. Her er gaffelen, fordi den ligner en gaffel og hjulene og alting. Her er den bageste kassette med gear, og der er de forreste kæderinge.



Okay, så der er de grundlæggende dele af en cykel. En anden virkelig vigtig del er bremserne. Så dette er bremsearmene lige her, og de trækker kaliberne, der sætter elektroderne i kontakt med fælgen.

cykelmusik

Nogle cykler har skivebremser og andre ting, men det bliver vigtigt. Når du lærer at cykle, vil du have en cykel, der løber, så den passer dig, så du let kan stå over den. Se hvordan hans fødder er flade på gulvet.

Dette er en behagelig position, han vil ikke prøve du ved, at stå på hans blonder bånd falder af cyklen.



Og selvfølgelig bliver han nødt til at bruge disse bremser senere, når han begynder at lære. Uh, den måde, du lærer børn at cykle på i dag, er ved at have disse små kickbikes. De har ikke engang pedaler! Hvad du gør er at sidde i sædet, da det er lige og skubbe med dine fødder.

Og dette giver cyklen et lille momentum, og det er vigtigt, fordi det giver dig balance. Og så føles det stabilt 'gå videre og spar Brian lidt og sæt dine fødder op' lad os se, hvordan han kan få fødderne sådan op? Jeg mener, han pedaler ikke eller noget, men han får en følelse af balance. Og se, hvis du forsøgte at vende Brian rundt og du faldt, kunne du let sætte dine fødder ned.

Han behøver slet ikke at falde! Selvfølgelig har han hjelmen på. Hvorfor vender du dig ikke? Ja, se hvordan han sætter sin højre fod meget let ned. Så han lærer balance, og det er det første skridt, når du prøver at lære at cykle.



Uh, fortsæt og hold Brian her, lad os gå. Han kører ikke hurtigt nok til virkelig at skulle bruge sine bremser, han kan bare sætte fødderne ned, og hvis han bliver hurtigere, begynder han at bremse, fordi det er den slags cykel, du kan træde baglæns. Så her, hvorfor tager du ikke din ser du det sparke sådan? Um, ja, bare flyt dit ben, så skal jeg, ja tjek dette ud.

Nogle af barnets cykler og ting, når du træder baglæns, det er din bremse, men denne er lidt mere avanceret. Så du ved, han skal begynde at få dig til at tage sin hånd og faktisk nå frem til bremsegrebet. På denne cykel aktiverer højre håndtag bagbremsen.

cykel-OL

Og det er faktisk den bedste bremse, og du kan falde af. Um, også hvis det begynder at glide, kan du gå ned, hvis den bageste glider, kan du på en eller anden måde trække den bag dig, og du får lettere balance, så den næste ting Brian er, at han vil øve at sparke, men kun med en fod. Og han sætter den anden fod på pedalen.

Ser du det? Den fod vil altid være fra jorden. Og det betyder, at halvdelen af ​​hans balance er væk; han kan kun stole på sin anden fod til at sparke. Dette hjælper ham med at gå hurtigere, og det vil også øge behovet for at balancere med hans torso, ikke hans fødder, okay? Og godt, det er godt, kan du se, din hånd er på bremsen, det er vigtigt, fordi vi før havde næsten en lille kollision med bilen derovre på cyklen og glemte at 'åh, jeg er nødt til at bremse', så hvorfor ikke gør du ikke denne Brian, bare kom med mig.

Det er næsten som en sparkescooter, den ene fod er oppe og den anden fod sparker. Venligst, og du ved, vi gør dette på en vej, der ikke er for travl, så det er ret sikkert. Han har hjelmen på.

Så tjek dette! Han kører næsten en cykel nu. Han pedaler ikke eller noget han snurrer.

Fortsæt og brems for mig Der, så han brugte stadig foden lidt, men han brugte bremserne. Så han udvikler det instinkt, du har brug for at cykle. Og hvordan, bogstaveligt talt 'Hvor lang tid er det siden du begyndte at studere, Brian?' >> Brian: 20 minutter >> Domstol: '20 minutter 'Så vi har kun øvet os lidt herude, og jeg besluttede at bruge kameraet.

app til cykeldirigering

Men det er ret fantastisk, som om 20 minutter kan du stort set sejle. Igen synes jeg, det er virkelig vigtigt at have den rigtige cykelstørrelse til at begynde med. Og udvikl derefter disse instinkter. Fordi 'du faldt?' >> Brian: Nej. >> Domstol: Nej, han faldt slet ikke.

Ingen ridser, ingen frygt opbygget, hvordan man balancerer. Du ved, han lærer! Er du komfortabel nok til at kunne lide, sætte den anden fod på pedalen og prøve at faktisk pedalere? Ja! Lad os gå dette er den første, dette er bogstaveligt talt den første Brian! Fortsæt og sæt bremserne på, vi skal øve på at bremse.

Bremser med dine hænder

Se, han har instinkt for fødderne. Se lige det her! Okay bringe det tilbage. Ja, temmelig fantastisk! Godt klaret. ..Haha! Lad os gå, okay, kig et kig. 'Vi bygger stadig disse vaner.

Men du ved, vi er omkring fem minutter. Her er din fem minutters gennemgang af, hvordan man cykler. At få cyklen rigtigt igen, øve balance uden at træde, blive lidt bedre ved at sætte den ene fod op og bruge den anden som en scooter og derefter øve på at bremse.

Og derfra cykler du dybest set. Så have det sjovt, vær sikker på at bære din hjelm og alt det der og øh, ja! derude. Dette er en rigtig god måde at komme rundt på.

Det er sundt, samfundsorienteret og virkelig bare meget sjovt.

Hvordan cykler begyndere?

Start med dine fødder foran dig og på jorden. Lad koblingen langsomt ud, indtil dencykelbegynder at trække sig fremad. Brug kun koblingen, gå påcykelfremad og hold den stabil med dine fødder. Gentag dette, indtil du kan beholdecykellodret, når du trækker dine fødder fra jorden.

Kan du lære dig selv at cykle?

At lære at cykletager tid.Dumuligvis ikke fuldt udridningiendag, men med fortsat øvelsedu kan gøredet!Duogså vil nå det ”a-ha” øjeblik, hvor det hele kommer sammen ogduJeg træder på. Hvisdugod fornøjelseridning, og nårduer klar, overvej at tilmelde dig en REI Adventure Travel-cykeltur.

Er det nemt at cykle?

Når alt kommer til alt at lære atcyklesom voksen er ikke sværere end at lære som barn, så længe du tager den samme trinvise tilgang til processen - og skubber voksen frygt og nerver ud af vejen. Alt hvad du behøver er encykelog et sikkert, åbent sted at øve, som en tom parkeringsplads eller park.3. feb 2021

hvordan man vasker cykelshorts

Hvorfor er det så hårdt at cykle?

Icykling, vind gør en stor forskel i dincyklingindsats og hastighed.Cyklingmed vinden kan give dig et enormt løft i gennemsnitshastighed, men medvind eller modvind kan bremse dig og gøre pedalerne væsentligt hårdere og sænke dig dramatisk.

Hvilken alder skal du kunne cykle?

Hvad alder skalMit barn væreI stand til at cykle? Børn lærer normalt atcykleimellemaldrepå 3 og 8 og gennemsnittetalderlige over 5. Der er mange forskellige udviklingsfaktorer, der vil påvirke, når dit barn er klar til at lære, eller eri stand til at cyklepå egen hånd.

Hvad sker der, hvis du cykler hver dag?

Kardiovaskulære sygdomme inkluderer slagtilfælde, forhøjet blodtryk og hjerteanfald. Regelmæssig cykling stimulerer og forbedrerdithjerte, lunger og cirkulation, reducerendeditrisiko for hjerte-kar-sygdomme. Cykling styrkerdithjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer blodfedtniveauer.

Er det lettere at cykle end at gå?

Cyklinger mere effektivend at gå, så du vil sandsynligvis arbejde hårdere afhurtigt og sandsynligvis udøve dit hjerte, lunger og store muskler mere. På den anden side,cyklinger sandsynligvis mindre hårdt på dine hofter, knæ og anklerend at gå.

Kan cykling hjælpe med at tabe sig?

CyklingtilVægttab: 4 effektive strategier at prøve.Cykelridning er en fremragende cardio træning. Detkan hjælpeøge dit hjerte og lungesundhed,forbedredin blodgennemstrømning, opbygge muskelstyrke og sænk dit stressniveau. Oven i købet er detkanogsåHjælpdu forbrænder fedt, brænder kalorier ogtabe sig.17. juli. Feb 2020

crossfit med lav effekt

Hvilken alder er en 2-hjulet cykel til?

De fleste unge lærer det grundlæggende ved at træde i træk, styre og bremse på en trehjulet cykel eller 'storthjul''cyklusog omkringalder4 er klar til at prøve en to-hjulmed træninghjul. TILcykelmed træninghjulgiver børn mere øvelse uden at bekymre sig om balance.

Hvordan cykler man trin for trin?

Sådan cykler du. 1 Trin 1: Få en cykel. Til at begynde med skal du først få en cykel at lære om. Du ønsker at få en cykel, der passer bedst til, hvad du vil gøre med den Til 2 Trin 2: At lære at ride. 3 Trin 3: Sikkerhed. 4 Trin 4: Yderligere færdigheder. 5 Vær den første til at dele. Flere ting

Hvordan gør man cykling til en vane?

Det første skridt til at gøre ridning til en vane er at være realistisk. Forvent ikke at blive magisk en morgenperson, bare fordi du har en ny cykel eller planlægger at køre 100 miles for tidligt. Start lille og vokse derfra. Uanset hvornår du vælger at køre, læg dit sæt, fyld dine flasker og pump dine dæk op i forvejen.

Hvad har du brug for at vide om at cykle?

Hvis din cykel har bremser på styret, skal du teste hver enkelt for at se, hvilke der kontrollerer fronten, og hvilke der styrer baghjulet. Disse kan skiftes af fagfolk. Bemærk, hvordan klemning af bagbremsen får baghjulet til at glide. Klemning af forbremsen får cyklen til at køre fremad.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.