Vigtigste > Cykling > Er cykling cardio - mulige løsninger

Er cykling cardio - mulige løsninger

Er cykling eller kører bedre cardio?

Menskørerforbrænder i gennemsnit flere kalorier,cyklinger blidere på leddene, hvilket kan give dig mulighed for at træne længere og generelt forbrænde flere kalorier.21. jan Feb 2020

Hvis du vil tabe dig, er alt hvad du skal gøre, at forbrænde flere kalorier og indtage dem regelmæssigt, og du kan gøre det enten ved at ændre din diæt og træne mere, og hvis du træner lidt, er spørgsmålet, hvilken sport der er bedst er at forbrænde disse overdrevne kalorier. Vi har allerede sammenlignet forskellen mellem svømning og løb med et groft eksperiment og ville nu se på forskellene mellem cykling og løb, så vi kan sætte tingene lidt op som vi går til fysiologilaboratoriet her i holdbadet og vi vil involvere videnskab i dag. Vi valgte at cykle og løbe, fordi begge er aktiviteter på land, så vi kan blive mere videnskabelige med vores beregninger, men også fordi de begge er meget anvendte til at hjælpe dig med at tabe sig, ja og før Ved at sammenligne kalorietællingen selv troede vi, at det var værd at tjekke vo De fordele og ulemper ved hver sportsgren.

Løb er derfor vægtbærende, det hjælper med knogleskørhed ved at stresse knogler og led på den anden side, det lægger mindre stress på vores led og forårsager derfor mindre risiko for skade. Løb kræver minimalt udstyr og kan gøres næsten hvor som helst, men cykling kræver en cykel og lidt mere kit Selvom de fleste fitnesscentre har indendørs spincykler, så der er også nogle alternativer, kan begge sportsgrene være sociale, selvom cykling sandsynligvis er lidt mere som det kan gøres med en lidt lavere intensitet, kan du naturligvis fra sidste punkt cykle længere, fordi det er mindre stressende. Vi besluttede at bruge kalorier som et mål på vores krop, fordi de fleste mennesker kender denne enhed, og det er en nem måde at måle energi på, som vi faktisk er.

Du vil henvise til kilokalorier, der består af tusind kalorier, da dette er det nummer, du får på ethvert madmærke, men også på dine fitness-trackere, ja nu meget let at tabe sig, du er nødt til at du brænder mere kalorier hele tiden gennem dine træningsprogrammer og daglige aktiviteter, og indtag derefter mad og drikke hele dagen. Med det i tankerne, lad os se på, hvordan vi kan måle vores kalorieudgifter, nu er der flere muligheder, men nogle er mere nøjagtige end andre, nu kan du bruge en simpel kalorieberegner og i dette tilfælde lægge din vægt i din alder og derefter estimere intensiteten som du har arbejdet med, men du får et meget groft tal fra det, fordi kalorieberegneren skal finde ud af, hvor stærk du er, give dig en indikation af, hvor mange kalorier du forbrænder. Vi hviler fra det, det ville være en fitness tracker eller et sportsur, der kontinuerligt kan måle din puls under alle aktiviteter, så den kender den intensitet, du har udøvet, og derefter kombinere dette med de personlige data, der allerede er gemt der, for at give dig en At være i stand til at give et mere realistisk skøn over dine kalorier. Vi forbrændte os selv ved denne aktivitet, så i dag går vi et skridt videre for at måle vores kulinariske output med de mest nøjagtige måleteknikker, så vi går til laboratoriet for at se nøjagtigt hvad det betyder.

Jeg lytter ikke igen tak, fordi du brugte dit laboratorium og din tid i dag, vi vil se på forbrændte kalorier versus cykling med løb, og jeg ville vide, hvordan vi kan gøre det, og hvordan vi faktisk kan måle det nøjagtigt her okay Så i dag har vi skal måle iltforbruget, der så ofte omtales som vo2 og folk her vo2 max, men dette vil være submaximalt. Det afhænger også af, hvor meget ilt du bruger ved en given træningsintensitet og ud fra det, med nogle få antagelser kan du træne kalorieudgifter, og det varierer naturligvis afhængigt af de intentioner, du arbejder med, og vi har så meget tid i dag, så hvis vi skulle vælge to typer niveauer for at finde ud af, hvad den bedste vejleder er, jeg tror, ​​hvad du vil gøre i dag, fordi du naturligvis vil se niveauerne af mennesker kunne opretholdes, så vi kunne se på niveau 2-look, temmelig aerob træning og sandsynligvis niveau 4 og en tærskelbaseret træning, der kunne være zoner, som folk virkelig ville opretholde i deres specifikke tidsperioder, og du gør, når vi tager vo2-aflæsninger, ser du en stor forskel i iltforbrug fra overgangen fra at gå til at løbe okay, også for hvert ord, jeg vil have en ændring i hastighed, Nå, jeg er nysgerrig efter at se, hvilke resultater jeg og Heather har til at måle vores forbrændte kalorier under løb og derefter cykle. lyng har trukket det korteste træk og vil være arbejder hårdere tættere på hendes tærskel i zone 4, men jeg vil få mig til en aerob kapacitet i Hold My Zone for at øge intensiteten De fleste mennesker antager, at løb forbrænder flere kalorier end at cykle, så vi vil være nysgerrige efter at se, om dette er sandt og hvis forskellen mellem cykling og løb er fuldstændig, er det tid for Jonathan at lave noget matematik og få cardio pooh til vores respektive indsats n vi har lige fået vejret tilbage Jonathan Jeg vil først se på tallene Især hvordan mine kalorier kommer ud af cykling versus løb, når vi bruger en time på det, se, hvis vi løber i en time er det cirka 900 91 kalorier i timen, og så er Viking 868 okay, så der er en forskel på omkring 124 og derefter sætningen tæller havde lille Sotracer lidt højere.

Årsagerne til dette er åbenlyse, at det er lidt større, så det bruger mere junior, så med hensyn til det faktiske energiforbrug forventer du, at det bliver højere, så 1156 fra løb og 994 fra cykling, så forskellen ved 212 lidt mere kommer ud. Jeg tror, ​​det er sikkert at sige, at vi begge troede, at løb ville være i spidsen for vores lille eksperiment her, hvilket det gjorde, i betragtning af sportens hvede-væddemål og det faktum, at det var tættere på at cykle en træning i hele kroppen er at det giver denne fordel de Måske er det bedre at bruge cykling til at forbrænde flere kalorier, men personligt finder jeg, at løb er den nemmeste måde for mig at tabe sig, dels fordi det undertrykker min appetit, dels fordi når jeg får noget som dette Jeg drikker kaffe og kage en hel del, hvilket nu slet ikke er dårligt, hvis du har været i en af ​​disse sportsgrene, og du måske har tendens til at forlade det, hvis du prøver at tabe lidt i vægt, så kend os og skriv dem i kommentarerne, så vi vil meget gerne høre om dem. Forhåbentlig har du haft glæde af vores artikel Find kloden overalt på skærmen og se efter alle de andre artikler, vi har lavet, og hvis du vil se en artikel, som vi lavede, tabte tusinder af kalorier, frygter vi denne artikel her, og hvis du vil se en sammenligning mellem svømning og løb, når det kommer til kalorieindtag, kan du finde det nedenfor

Er cykling god til vægttab?

Cykelridning er en fremragende cardio træning. Det kan hjælpe med at øge dit hjerte og lungesundhed, forbedre din blodgennemstrømning, opbygge muskelstyrke og sænke dit stressniveau. Oven i købet kan det også hjælpe dig med at brændefed, fakkel kalorier ogtabe sig.17. juli. Feb 2020

cykel håndvarmere

Hvad gør 30 minutters cykling?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minutteren dagviljeopbyg din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Kan cykling reducere mavefedt?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Kan cykling give dig mavemuskler?

ViljeCykling giver dig Abs?Cyklingvil ikkegive digsten hårdAfsnitmen det betyder ikke detditkerne vil ikke gavne det.Cyklinggiver ikke nok bevægelse til at arbejde på mavemusklerne effektivt, nårdukører, men somCykelRadar påpeger, 'når intensiteten af ​​en tur øges sågøraktiviteten afAfsnit'.

omkostninger til reparation af cykler

Øger cykling udholdenhed?

God til styrke ogudholdenhed-cykling øger udholdenhed, styrke og aerob kondition. Så intens som du vil -cyklingkan starte med meget lav intensitet til at begynde med, hvis du kommer sig efter skade eller sygdom, men kan bygges op til en krævende fysisk træning.

Er cykling hverdag god?

Cyklinger engodtmåde at kontrollere eller reducere vægten på, da det øger din stofskifte, opbygger muskler og forbrænder kropsfedt. britisk forskning viser, at en halv timecykeltur hver dagvil forbrænde næsten fem kilo fedt i løbet af et år.

Fungerer cykling din abs?

Kernetræning

Cyklingogsåfungerer dinkernemuskler, herunderdittilbage ogmavemuskler. Stærkmavemusklerog rygmuskler understøtterditrygsøjle, øge stabiliteten og forbedre komforten menscykling.
21. jan Feb 2020

Er det nok at cykle 30 minutter om dagen?

Tredive minutterafcyklingforbrænder 200 kalorier i gennemsnit, selvom dette antal afhænger af et par faktorer, herunder din vægt, intensiteten af ​​dintræningog modstanden, forklarede Chew.22. jan. 2021 g.

Arbejder cykling abs?

Kerne træning

Cyklingogsåarbejderdine kerne muskler, herunder din ryg ogmavemuskler. Stærkmavemusklerog rygmuskler understøtter din rygsøjle, øger stabiliteten og forbedrer komforten mens du ercykling.
21. jan Feb 2020

Forbrænder langsom cykling fedt?

I stedet skal du tage enlangsom, men lang tur en gang om ugen, især i den tidlige sæson. Lange ture (op til seks timer)brændeen massefedog giver dig et godt udholdenhedsgrundlag til senere på sæsonen. Husk, selv 30 minutter afcykel kanhjælpe digtabevægt, især hvis du går hårdt.25. maj 2021

Er det godt at cykle til cardio?

Hvis du overvejer at cykle som en ny form for træning, der skal inkluderes i din rutine, undrer du dig måske: Er det en god cardio-øvelse at cykle? Svaret er ja! Cykling er en god form for konditionstræning, og du kan forbrænde op til 400 kalorier på en time.

Hvilket er bedre for dit hjerte at løbe eller cykle?

Aerobe aktiviteter hjælper med at styrke dit hjerte, så det kan pumpe mere ilt i din krop. At træne konditionstræning, såsom løb og cykling, lærer dit hjerte at pumpe endnu mere effektivt resten af ​​tiden.

Hvilken er den bedste cardio-øvelse at lave?

Cykling er en af ​​de bedste cardio-øvelser derude, simpelthen fordi det er en træning med lav effekt, hvilket gør det mere passende og behageligt for folk i alle aldre og vægte. Når det er sagt, er der meget flere fordele ved at cykle end det, så lad os se!

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Simon Cowell cykelulykke - enkle svar på spørgsmål

Hvordan har Simon Cowell det efter sin cykelulykke? Faktisk sagde Cowell, at på trods af smerten har hans skade faktisk ført til, at han levede sundere og behandlede sin krop bedre, end han havde været før ulykken, og han er på et bedre sted nu fysisk, end han havde været. En af de ting, du har gjort, er så meget motion, at slags, helbrede, 'forklarer Cowell. 24 februar. 2021 г.

Cykelrammer - praktiske beslutninger

Hvad er det bedste rammemateriale til cykler? Aluminium. Introduceret som et materiale til cykelstel for omkring 30 år siden, er aluminium nu det mest almindelige materiale. Det er mindre tæt end stål, så det resulterer i lettere rammer. På grund af dens nedsatte tæthed kræver det større rørdiametre for at opnå tilstrækkelig styrke til en cykelramme.

Cykling gedder peak - praktiske løsninger

Kan du cykle op på Pikes Peak? Cykelbrug er kun tilladt på Pikes Peak - America's Mountain i den normale driftstid. Cyklister er underlagt alle vejafgifter og åbningstider. Den snoede og naturskønne vej vil udfordre de mest erfarne ryttere, men opstigningen til topmødet på 14,115 fod er oplevelsen værd.

Topcykler 2020 - enkle svar på spørgsmål

Hvad er det bedste cykelmærke 2020? Hvad er de bedste cykelmærker? Trek.Norco.Schwinn.Cannondale.Co-op Cycles.Giant.Specialized.

Cykling i Toscana - bæredygtige løsninger

Hvor mange dage har du brug for i Toscana? Mens du kan se de største byer om 3-4 dage, anbefaler jeg mindst en uge til Toscana. Dette giver dig mulighed for ikke kun at se alle højdepunkterne i de bedste byer i Toscana, men også at få et glimt af det smukke toscanske landskab.