Vigtigste > Cykling > Kona cykel anmeldelser - hvordan man skal håndtere

Kona cykel anmeldelser - hvordan man skal håndtere

Er Kona et godt cykelmærke?

Konaer ikke en enorm enhed sammenlignet med nogle andre globalecykelmærker, men det har ikonisk status. De er bedst kendt som en 'freeride'cykelfirma, men har lavet vej- og 'cross-cykler siden starten. Og deres bycykler er nogle af de sejeste og mest praktiske muligheder.27. december 2018



Næste gang du kan annoncere Honzos aluminiumsramme - Honzos aluminiumsramme - Ja - Honzos aluminiumsramme. (Funky optimistisk musik) Hej alle sammen, jeg er Mike Kazimer Pinkbike Field Trip, vi ser på et antal overkommelige Trailcykler. Lige nu ser vi på Kona Honzo.

Honzo har været i Kona's line-up i otte år og er en af ​​de første 29ere, der har kørt langdistance og nem rute. Nå, dets geometriske tal ser ikke lige så lange eller løse ud i disse dage, men det er stadig som All-rounder troede, let at køre, enkel maskine 475 millimeter rækkevidde, 68 graders styrevinkel, det er en 120 millimeter gaffel. Og på kædestængerne kan du se 420 millimeter, så flot og kort bagpå.

Sæderørets vinkel er 75 grader og sidder 32,3 pund. Så hvad leder vi efter komponenter til denne $ 1.500 hardtail? Vi starter på forhånd.



Vi har en Rockshox Rec på 120 millimeter på gaffelen, ingen baghjulsophæng, så du behøver ikke bekymre dig, drevet håndteres af SRAM, det er SX 12-trins drivlinje med kassetten med 11 til 50 tænder, masser af rækkevidde. har hydrauliske Shimano-skivebremser, og det er MT400-serien. Du har en TransX dropper-post, WTB tager sig af dækkene i denne cykel.

Det er en 2,25 tommer trail boss. Desværre er de ikke slangeløse klar, men det taler vi om et øjeblik.

Foran i cockpittet har du en Kona-mærket stamme, og de er Kona's låsehåndtag. Honzos aluminiumsramme er ret enkel. De har en ekstern kabelføring til bremsen og bagskifteren, bageste aksel, plads til en vandflaske i den forreste trekantramme.



Det mangler en vis grad af kædeklappebeskyttelse, så du skal være lidt kreativ og pakke en slange eller noget rundt for at berolige tingene. Men generelt bare tilbage til det grundlæggende. Enkelhed er navnet på spillet her med Honzo.

Vi har haft denne grønne maskine af alle klipper og kaktus her i Sedona i de sidste par uger, så lad os nu tale om, hvordan denne cykel føles, faktisk kører. (funky optimistisk musik) - Så hvis du taler om budgetcykler, så skal du selvfølgelig tale om en hardtail. Du får mere for pengene, hvis du ikke skal betale for den bageste affjedring.

Kona Honzo, hardtail, ingen baghjulsophæng. Den første ting, vi skal tale om, er opsætningen. - Ja, det kunne ikke være nemmere end at oprette en hardtail.



Naturligvis ikke et chok at narre med. Denne gaffel kan ende med at få 20 til 30 pund mere, end Rockshox anbefaler at give den den støtte, vi leder efter. Andre opsætningsnoter, denne cykel har WTB-dæk, der ikke er slangeløse klar.

Uanset hvor meget du prøver, er det usandsynligt, at du vil være i stand til at sætte slangeløst op i ryggen. - Det er fordi vi er så glatte. - Super glat.

I det mindste var vi heldige. Så husk det, men generelt når disse er indstillet, er du god til at gå. (optimistisk musik) Jeg havde en masse sjov med det, du ved, begyndte at klatre, det er en hardtail, så naturligvis bliver effektiviteten ikke meget mere effektiv - Meget effektiv - Ja, aluminiumsramme er ikke den letteste, men den er lettere end nogle af de andre cykler, vi testede.

Træd på pedalerne, gå hurtigt frem. Klatrepositionen er ret behagelig, og hovedrørets vinkel er ret stejl. - Traditionelt, ikke? - Ja, 68 graders hovedrørvinkel, som er den stejleste på testen, men det følte mig slet ikke sketchy.

En slags manøvre. Føles som en klassisk hardtail. - Det føles som at forvente, at en aluminiumshalehale føles som om den er beregnet til trail ridning, og det er præcis, hvordan den kommer på tværs.

Det føles aldrig slap, men det føles heller ikke for stejlt, det føles passende Aluminium hardtail, vi har også en stålhardtail på test. Mange mennesker vil sige, 'Åh, aluminium er hårdt. 'Du har brug for dette stål til overholdelse', men realistisk set havde jeg ikke noget problem med, at det føltes for hårdt - jeg mener, ingen af ​​dem er chokerede.

De føler alle hårde, du ved - Præcis. Ja, jeg tror du ikke behøver at være bange for en aluminiumsramme, du ved, dine fyld vil rasle. Det var okay. (funky upbeat music) - Så du er oppe på bakken, du skal komme tilbage op ad bakken i den hårde hale, Kazimer, hvad synes du? - Jeg tror, ​​jeg er nødt til at huske at være på en hardtail, og bringe nogle af disse færdigheder tilbage. - Meget vigtigt.

Ja, du skal bare huske det. - Ingen baghjulsophæng og en 68 graders hovedvinkel, det er bestemt en cykel til nogen, der tænker på deres linjevalg, det er ikke til nogen, der bare blindt sender det i rampelyset. Hvis du gør det på denne cykel, får du dig selv i problemer. - Ja, og geometrien på denne cykel er sjovt.

Den har super korte kædestænger, 420 millimeter og et relativt længere frontcenter, 475 millimeter rækkevidde, så det er dybest set bare en slags festopsætning. Lad os bytte backend, hvis du vil. Det føles som en tilgroet snavsjumper, som jeg kan lide.

Vores testsløjfe havde nogle ret sjove små spring og dråber i det. På denne cykel er det super nemt at stikke læberne ud, finde ud af dem. Det er bare, ja, det er en sjov cykel. - Ja, jeg tror, ​​475 millimeter rækkevidde på denne cykel hjælper meget.

Hvis det var en kortere rækkevidde med den hovedvinkel, aluminiumhardtail, den korte afslutning på læsningen, synes jeg, det ville føles lidt sketchy, men jeg mener, det er overraskende i stand her og sjovt. - Ja. (funky upbeat musik) - Som jeg sagde, det er en skrue-up cykel, men vi lavede nogle timing tests, bare fordi folk kan lide tal - Skal være seriøs - Seriøs videnskab foregår derude.

Så timelige resultater som du så - Alt i alt ret godt. Min omgangstid var fjerde ud af otte cykler. På stigningen var det femte ud af otte cykler.

Selvfølgelig vil det føles forbandet effektivt. Den bageste affjedring på denne ting er meget effektiv. Og på nedstigningen var det faktisk på andenpladsen.

Vores ned ad bakke er ikke super larmende, den er velegnet til trailcykling. Igen lidt groft deroppe, et par berms, et par spring, noget lignende. Anden hurtigste tid. - Ja, min var samlet på tredjepladsen.

På en eller anden måde fik jeg min langsomste stigning her, tror jeg. Jeg ved ikke, hvad der skete der. Måske er stoppet for en mellemmåltid, men tredje ved nedstigningen som naja. - Jeg tror, ​​du måske bare havde brug for en pause.

Er du træt? - Jeg er muligvis træt. Ja, måske var jeg søvnig. Men generelt tredje hurtigste tid på denne cykel ud af otte, så ret rimelig.

Især for en hardtail, der konkurrerer mod nogle cykler med fuld suspension, så ja. (funky upbeat music) - Så lad os tale om nogle af de komponenter, du kan få for $ 1499. Kazimer, hvad er nogle af de store ting her? - Ekstraordinære ting, jeg mener, du havde denne Rockshox Recon-gaffel, det er al suspension på cyklen, du skal lægge lidt luft i før det, men det gør jobbet, og jeg synes, at det kortere slagtilfælde fungerer endnu bedre. 120 millimeter bare lidt, dybest set vil du bare tage de større hits ville sige denne Recon - Så vi har mange Recons på mange andre billige cykler her, men denne særlige Recon følte faktisk det bedste - Ja, vi nævnte det dækkene er ikke slangeløse, så det er en skam.

Bremserne, Shimanos MT400-bremser, du kender, er i bunden af ​​deres lineup --- Jeg elsker arvestykke navne - Jeg ved, de er meget mindeværdige, lette at huske. Men disse var ikke rigtig så dårlige. Jeg mener, de var ikke de stærkeste, men de fungerede godt på denne cykel, og de var bedre end de andre på holdningen.

Holdningen har MT200, det er som det næste niveau. Disse sænkede dig faktisk, mens de andre gjorde en meget større indsats for at bremse dig godt cockpit, det kommer med en dropper-post, der fungerer meget godt og hjul, der holder op. - Ja, der var en lille detalje om rammens emne, det var som om der manglede en kabelføring, og hvor kablet går lige i nærheden af ​​hovedet? Rør, det kunne bruge et andet kabelkørsel - jeg ved ikke, om det - det mangler ikke, fordi de glemte at sætte det på bare hænge ud, ikke godt, det er ikke ideelt - men en simpel løsning og slet ingen ende verden. - Bare vik et stykke tape omkring din framme, ikke? - Ja, rigtigt, duct tape løser alt. - $ 1499, hvad vil du opgradere? - Jeg tror, ​​jeg ville starte med disse dæk, bare få nogle slangeløse klar dæk, behøver ikke bekymre dig om punkteringer, for så lidt dyrt lige uden for flagermusen vil ingen bruge de ekstra 100, men det ordner sig Og efter det, tror jeg, du bare kører, indtil noget går i stykker. - Ja, jeg er enig med Kazimer.

Skift virkelig dæk, sæt slangeløst op og kør bare bare meget, det er sjovt. Det er alt hvad du virkelig skal gøre. - Ja, det er en dejlig ting, at det er en hardtailramme, ingen vedligeholdelse.

På selve rammen skal rammen vare i flere sæsoner. Så når dele er slidte, kan du bare udskifte dem med pænere dele, men generelt behøver du ikke udskifte andet end disse dæk med det samme. (funky optimistisk musik) - Vi skal også nævne Norco Torrent stål hardtail, der er her.

Dette er en meget anden cykel, der dækker meget jord. Du er måske ikke superhurtig med de knudrede ting, men du kan have det sjovere med de tamere ting. - Ja, det er lidt mere afrundet.

Det er ikke helt så langt, temmelig løs som denne ting. Det har mere en klassisk langrendstilpasning til det, men jeg vil endda sige, at det ikke er langskoleløb, det er lidt moderne --- ja, det er bestemt i stand. Det føles godt afbalanceret, og ja, det føles overraskende i stand.

Det er selvfølgelig ikke den cykel, du blindt sender i kaos. Men for en trail rytter, der ønsker at dække meget og have en masse sjov, mens de gør det --- ja, et godt valg til det. Der har du det, dette er Kona Honzo.

Hold øje med flere artikler på Pinbike Field Triphere i Sedona, Arizona, samt en rundbordsdiskussion, der vil tale om fordele og ulemper ved alle de cykler, vi har her til test - Skal vi tage honzoing nu? - Gå det, honzoing. - 'Kay. (funky optimistisk musik)

Hvor fremstilles Kona-cykler?

Taiwan

(Bell) - Hvad er der galt, Tyson her hos dig, i dag er vi i Cherry Creek, det er i Denver-området i Colorado. Vi er her i dag og ser på en butik på Best eBikes USA. Det er her, den tilhører en gentleman ved navn Houshmand, som jeg har talt med siden sidste sommer, da han først fik dette sted.

Han har virkelig lavet nogle unikke ting her, den måde, han gør sin forretning på, hvordan de driver deres service, de har nogle mærker herinde, der passer til slutbrugere, som de fleste forhandlere ikke har. Så uden videre, lad os gå ind og tjekke det ud. Okay, her er vi.

Så ja, rigtig dejligt stort showroom, alle slags forskellige cykler her. Jeg har set alle mulige forskellige mærker. Vi har Magnum, Addmotor, her er nogle Haibikes.

Se på det, Super73. Dette er en cykel, du ikke vil se i mange forhandlere, nogle af dem i fremtiden. Vi har et antal sonde.

Jeg mener, tjek disse heroppe, disse a. Der er nogle brugerdefinerede ordrer, som Houshmand har lavet tidligere. Apropos Houshmand - Hej Tyson - Hey Houshmand, dejligt at se dig, albue-bumpen. - Ja - Så bare et helt smukt setup, som du har herinde - Tak.

Og du ved, hvad der slår mig mest, virkelig, det er disse brugerdefinerede sondorer, du har heroppe. Jeg mener, de er bare smukke. Jeg har set dem før, jeg har set nogle e-mails fra dem, men bare fortæl os lidt om det.

Det er tilbage, før du solgte cykler og gjorde det bare for sjov, ikke? - Ja præcis. Sådan er det, jeg startede med eBikes i 2015. Dette er en 2015-model, den sorte.

Dette var det første Indiegogo-kampagnehjul, ligesom mange andre mennesker, tusinder af mennesker, jeg har en, og jeg elskede den. Men jeg gjorde, hvad jeg sandsynligvis var. Jeg tog den op på Mount Evans og brændte en motor.

Dengang førte en ting til en anden, og jeg fandt ud af, hvordan jeg ikke kun fikser cyklen, men også gør den til en mere dygtig cykel, når du er ude og omkring. Hvad du? Jeg ser sandsynligvis på den fjerde eller femte generation af den samme motorcykel, det er iterationer efter iterationer. Dette er firehjulstræk, to motorer til dette sted, to batterier, to controllere.

Dette er et meget højt drejningsmoment. Denne cykel er nu blevet min Pike's Peak-cykel. Gå let op på Pike Peak.

Den anden er en brugerdefineret ramme, jeg arbejdede med en rammeproducent her i Denverto for at gøre den til en lastcykel. Jeg hyldede den invaderende hær fra 2. verdenskrig, den amerikanske hær, dette er vores hærhjul. Og disse cykler kommer ud af racket ind imellem, jeg kører dem rundt i Denver, de er sjove, men de er også gode samtalestartere.

Og vi har mange mennesker, der stiller spørgsmål, og de vil vide, om de kan få en eller købe en. Jeg smiler normalt under masken, det er ikke til salg - det er bare en fantastisk placering lige der i vinduerne, så når du går forbi, vil du se det. Jeg tror, ​​du sagde, at du vil se folk udenfor tage billeder --- det er rigtigt - og kun se Sondors her, det er virkelig sejt.

Se på dette, ikke kun er der ganske mange Sondors-cykler, vi har set før, Fold XS og t er XS, der er Smart Step her, men se på dette, The Sondors LX, dette er en af ​​deres nye midt -kør cykler, som vi har ønsket at teste et stykke tid. Og du ved, at Sondors er udsolgt overalt, det er udsolgt, og dette mærke er ikke noget, som de fleste af detailhandlerne har på og tjekker dette, når du ser på prismærkerne her, denne, så de viser, at dette er online Prisen er, når du køber det fra Sondors, men hvis du vil købe det i butikken, er det lidt dyrere, men det betaler for forsendelse, de samler det til dig, de er glade for at tilpasse det til dig og alt, få det opgraderet og de dækker det ene års garanti behøver du ikke at samle cyklen selv, du behøver ikke arbejde med Sondors support, hvis noget går i stykker, ikke at supporten er dårlig, men du skal flytte tingene frem og tilbage, og det bliver bare en en hel masse vrede. Så jeg elsker denne Houshmand-model, det er virkelig sejt.

Hvordan fungerede det for dig? Hvad er din reaktion fra kunder og d --- Meget godt, vi har følgende i Sondors-samfundet, jeg har været hos Sondors Storms Owners Group i fem år, seks år nu. Så vi har nogle mennesker, der bringer deres cykler til os for service, men det tillod også. Vi understøtter ikke kun Sondors Brand Bikes, men også Rad Power Bikes, Juiced Bikes, Addmotor, uanset hvad.

Vi bringer mange mennesker, der købte cykler online direkte til forbrugermærker, og de kommer til os, og de ved, at de altid er velkomne Her og her kan de få support fra os --- åh ja, hvis de har dine brugerdefinerede bygninger her, og det kan for mig betyder det, at disse fyre ved, hvad de laver med e-cykler, og der er virkelig en række mærker derude, ligesom derovre er en Addmotor Trike i en enorm kasse, der er GenZe der kom ind her, og det tog noget arbejde. - Ja, det kom, nogen bragte os til Rat City til reparation i dag. Du har bestilt det online, vi samler det til dig, vi tilbyder servicen, så du også ved, at hvis du har problemer med dine cykler, kan du altid ringe og komme her, så hjælper vi dig.

Så vi får meget af det. Og en ting mere, de gør her, som jeg ikke kan se i mange forhandlere, som jeg elsker, er at de faktisk har ekstra store rammer, du kender cykler her til virkelig høje mennesker. Her i rækken af ​​Magnum-cykler har du nogle ekstra store rammer.

Du ved, det er min cykelstørrelse, jeg er 1,80 m høj og tre ryttere. Normalt når jeg går ind i en hvilken som helst form for cykelbutik, siger de: 'Nå, vi har en XL, men vi er nødt til at bestille det specifikt til dig, fordi de har det.' Jeg har den ikke på lager.

Der kommer ikke mange store mennesker, men du ved, at vi er derude. Og det er fantastisk. Og jeg er sikker på, at de store kunder, der kommer absolut, elsker at de faktisk kan få en god cykel. - Ja, vi prøver at have en række produkter til alle.

Vi tror på mangfoldighed, og som et resultat, hvis du ser bag dig, kan vi rumme nogen, der måske er fire meter høje (utydelig) - ja, Magnum Pathfinder lige der - og helt ned til nogen, der er 1, 80 m høj, kan vi justere det meget bekvemt og alt imellem. Og det handler ikke om, hvad jeg kan lide, men om hvad forbrugeren har brug for. Og vi er retfærdige, vi kan godt lide at arbejde med alle, men vi er stolte af at tilpasse hver kunde, inden de tager på cyklerne.

Samlingen er en del af vores leveringsproces, og ja, vi har kun ekstra store og dobbelt ekstra store cykler af denne grund - det kan jeg virkelig godt lide. Han fortalte mig på forhånd, at selvom du har brug for en sædeposition på 450 millimeter i stedet for 350, kan disse simpelthen udveksles til dig, når du køber cyklen uden ekstra beregning. Super fantastisk, fordi dette er en af ​​de første opgraderinger, jeg laver på en cykel.

Jeg har rigtig lange ben, så jeg har brug for den ekstra længde der. Hvad ellers? Kan vi se tannus rustningen? Det er nogle seje ting igen. - Så lad mig få fat i en af ​​disse. - Okay - Så Tyson, vi begyndte at arbejde med Tannus engang sidste år, og vi elsker dette produkt.

I det væsentlige kan vi ikke holde dem på lager til flade dæk. Alle ved, hvor svært det er at komme på en flad dækcykel, når du har et polymerskum inde i dit dæk sammen med dit eget passende rør. Så dette er mellem en tredjedel af en tomme og en halv tomme tyk.

Dens form er meget lys. - Det er, jeg blev chokeret. Jeg mener, at det ikke kan være mere end et par ounce topsand, og det er supertyk.

Sammenlignet med mange dæk, du får, er det måske tre millimeter punkteringsbeskyttelse. Det er meget. - Som enhver, der har boet i det vestlige USA ved, er gedehoveder ikke sjove, så dette vil beskytte dig mod gedhoveder, og det bedste er, selvom røret går fladt, hvis du har Tannus Armour, fungerer dit dæk som et løb fladt dæk, han tager dig hjem og kontakter os derefter. - Det er så godt. - Vi gør dette for mange flade cykler, en ekstra bonus for plusstørrelsesdæk, det er en beskyttelse, som en forbruger kan få fra os.

Og vi afventer spændt 20-tommers med fire-tommer dækstørrelse Tannus Armor, som skal være her om et par uger. Og vi har allerede en venteliste til den ene af tingene, de er ikke et produktvalg, jeg leder efter cykler til alle. Og vi har mange mid-drive-ryttere, der ønsker BOSCH-drevet eller Yamaha-mid-drevne for jævn produktlevering og højere drejningsmoment, hvad enten det er til mountainbikes, e-mountainbikes eller cruising, men vi har også et meget forskelligt udvalg af nav motorer.

Navmotorer giver mulighed for et mere overkommeligt produkt, men de tilbyder også muligheden for at have en gashåndtag, som mange af os kan lide og lide. Som et resultat, når du går ind i butikken, er der masser af produkter at vælge imellem. En af de ting, vi er stolte af, og vi får dette spørgsmål ret ofte, folk ringer og vil vide, om vi har en bestemt vare, og om de kan bestille den, når de kan have svaret, er om du elsker cyklen, du kan gå hjem med det i dag. - Okay, ja.

Det er så sjældent lige nu med pandemien og det hele. Lagrene er super lave, du kan muligvis teste en cykel i en butik, men hvis du faktisk vil tage den med hjem, er vi tre måneder tilbage på ordrer. Så du har en beholdning, der lige er klar til at rulle. - Ikke kun i butikken har vi også et lager som andet sted.

Vi åbnede lageret for en måned siden. Der er i øjeblikket to tjenester baseret på alle vores forsendelses- og modtagelsestjenester der. Og vi har en stor lagerbeholdning på lageret.

På denne måde kan vi meget let imødekomme en anmodning. Lageret har også godkendt det. Vi bringer dem til lageret for hver type servicecykel, der ankommer, hvor der kræves garantiarbejde, eller vi skal bestille dele.

Nem afstemning, flade dæk, som vi gør i butikken, og som giver os mulighed for at imødekomme flere servicekrav. Det år var en udfordring. Vi måtte afvise folk.

Vi kunne bare ikke støtte alle - så der er masser af mærker her. Jeg mener, at vi ikke engang talte om dem alle, der er en hel del Aventons derude, Level er en af ​​mine yndlingscykler, jeg dækkede sidste år, og der er flere mærker undervejs, jeg ved ikke, at jeg ikke ' Jeg ved ikke, hvordan du skal lægge det her, men fortæl mig om Diamondback, det er spændende. Vi ser ikke mange Diamondback e-cykler, men de blev lidt omdøbt. - Vi er også meget begejstrede. Vi vil være en af ​​de første forhandlere i landet, der modtager Diamondback E-Bikes i de næste to eller tre uger, når de bliver tilgængelige.

Diamondback omdøbes, og de udvider sig til e-cykler for at være en af ​​deres partnere. Personligt kan jeg ikke vente, jeg mener --- det bliver godt. - Mit team og jeg, vi kører på hver cykel, der kommer gennem butikken, og vi nyder e-cykler, vi tror på e-cykler, vi er kun en forretning for e-cykler, så Diamondback kommer ind.

Jeg har lige underskrevet papirerne hos ECHO. Vi har ECHO brand e-cykler i sommer. Vi har i øjeblikket Haibike, Iza, Raleigh, Super73, Aventon, Sondors, Magnum, BagiBikes, Addmotor og et par andre mærker, der bare kommer til at tænke på.

Vi har mandagscykler, der lige er ankommet, de er på lager, de er ikke engang klar til at gå, så vi omorganiserer konstant butikken for at give plads til --- Åh, jeg vil vædde på, at du får brug for en større butik her snart. - Vi prøver at besvare så mange anmodninger, så mange mennesker som muligt. Det er sjovt sådan. - Ja, nej, jeg elsker det.

En anden cykel, de snart har her, er Sondors Rockstar, det er deres mid-drive mountainbike, som de annoncerede engang sidste år, men det er alt sammen udsolgt i forudbestillinger i flere måneder. Så tillykke med, at du faktisk har fået nogle af disse praktiske, dette bliver godt. Jeg er her igen for at tjekke dette og de andre Sondors mid-drive-cykler såvel som mange andre tjekke de cykler, du ser her.

Super73, denne anmeldelse vises snart her. Jeg tror, ​​vi stort set dækkede alt. Hvad gik vi glip af? Har du noget andet at sige? - Nu om Rockstar, vi har allerede Cruiser-modellen i de næste par uger, vi fik Alex-modellerne i denne uge, Cruiser kommer, så Rockstar, og vi har også MadMods Scrambler-stil Sondors, de ankommer snart. Så du og jeg skal snart prøve nogle drev. - Det er så godt.

Jeg kommer meget hurtigt tilbage til LX her. Vi kiggede på dette tidligere, da vi talte, og du ved, jeg tjekkede det online, mange af jer har det, men bare for at se dem personligt, rammerne er så elegante, jeg elsker designet, tjek dette ud på, de har lysene bag på kæden. Stå bagpå, og de lyser her, de er som bremseaktiverede lys, også meget lyse.

Det ligner hvad, syv, otte lysdioder derinde? - Det tror jeg. - Bare strålende. Det er den pulserende ultra midt - fortsæt her, du har udstansede fælge for at gøre det lettere.

Dejlige cykler. En af de ting, som jeg er meget begejstret for, er at denne cykel ikke kun kommer med en stor ultramotor, de første Sondors med en momentføler. Så dette har en meget blid kraftudvikling.

Det er meget kraftfuldt, men det leveres også med et 48 volt 21 amp batteri - åh wow, det er en stor kapacitet - jeg skal snart foretage en batteri rækkevidde test. Jeg gætter på, at jeg skulle være i stand til at få 50 til 70 miles ud af dette batteri. Det er en fantastisk pakke til (utydelig). - Det er det.

Og det gælder også de nyere skærme, det ser godt ud. Jeg kan godt lide de ting, de laver. Så hey guys igen, dette er Bedste eBikes USA.

Vi er i Cherry Creek-området i Denver. Hvad er adressen igen? Jeg kan ikke huske det. Det er 201 University of Boulevard, det er meget let for folk, der er i Denver University at finde os, og for det tredje kan de finde os på ebikesusa.com.

Lav en aftale, vi tager COVID og vores medarbejderes og kunders sundhed meget alvorligt, lav en aftale og kom og besøg os. Vi vil meget gerne arbejde sammen med dig. Du kan se flere af disse cykler og mere af butikken i de kommende artikler.

Kør sikkert derude, og vi ses næste gang. (Fugle kvidrer)

Hvad er Kona-cykler kendt for?

Konaer 50% amerikansk og 50% canadisk ejet. Det er et uafhængigt selskab; ingen ejer os, og vi ejer ikke noget andet. Vi designer alle vorescyklerfra bunden og besøg de fabrikker, der fremstiller vores rammer og komponenter og samler vorescykleri Taiwan hver måned, mens de bliverproduceret.

(optimistisk musik) - På toppen af ​​triathlonløbet er Ironman verdensmesterskaberne, der afholdes hvert år den anden weekend i oktober på Hawaii. Ikke alene er dette løb kendt for at tiltrække nogle af de bedste amatører og professionelle atleter, det er også kendt for at være ekstremt hensynsløse vejrforhold, denne ø forkæler atleter år efter år - Absolut! Men der er faktisk en anden faktor, når vi taler om dette Ironman verdensmesterskab, som vi ikke kan tale om, og det er selve banen. Så vi troede i dag, at vi i to af vores meninger ville fordybe os i de vigtige aspekter af dette kursus og efter vores mening diskutere de implikationer, vi tror, ​​de har at gøre med, hvordan løbet vil spille. (elektronisk bip) Højre, lad os gå i gang på cyklen.

Der er utvivlsomt dele af denne Hawaii Ironman, der er unikke og gode, meget forskellige fra andre, som du finder i løb rundt om i verden. Nu utvivlsomt Queen Ka'ahumanu Highway, som vi skal henvise til. Dronningen K herfra er utvivlsomt en sådan strækning.

Og det er synonymt med Kona-cykelturen. Tag derefter den korte, skarpe indkørsel på Palani Row, inden du drejer til venstre ind på den berygtede dronning K. Nu er dette hovedarterien nord for øen og tager atleterne nordpå, væk fra Kailua - Kona og mod vendepunktet i Kaiwi. (Dramatisk musik) - Så efter de første 10 km kørsel rundt i byen satte atleterne afsted på det, der i det væsentlige er den mest berømte vejstrækning i rejseverdenen, Queen K Highway, der kører 50 eller 55 km for at komme til dette kryds, i det væsentlige den første store venstresving på IronMan Hawaii Bike-ruten, og det er her i havnen i Kawaihae, som starter atleterne mod stigningen til Hawi, det er her, vi fokuserer vores cyklistinteresse i denne artikel, fordi det er her, vi starter denne del af vejen bag skrånende stigninger mod Hawi er den længste del af cykelruten.

Og denne Hawi Climb, som det ofte kaldes, er noget, der næsten sender rystelser ned ad atletens rygsøjle. Ikke kun på grund af den begyndende klatring bag mig, men nedstigningen, der følger, når de senere vender tilbage til T2 på deres ben. Du ser her i Kawaihae, hvor kurset kræver en markant ændring i taktik.

Og jeg troede, at de lange, brede gader i Dronning K var langt fra flade, og faktisk vil du sjældent se atleterne bryde ud af deres aero-TT position på disse gader. Det er her, atleterne i Kawaihae begyndte at lave korte, korte, stødende stigninger og sandsynligvis måtte gøre for første gang siden de stejle stigninger fra Palani. Kom ud af sadlen Kør tilbage til byen.

Lad dig ikke narre af denne gradvise 30 km stigning til vendepunktet i HawiSure, det er lidt over 300 meter i højden, men der er andre usynlige faktorer, der skal spille her. Men de berømte handelsgevinster begynder virkelig at sparke ind, da atleterne finder vej rundt på dette halvvejs. Nu er det forståeligt, at løbet indtil videre har ændret sig i dette Havi-afsnit af banen.

Faktisk bliver atleterne i Priory stadig nødt til at dække en lang afstand af chauffører, der kan være kærligt kendt som Havi Express. Nu har atleterne i denne gruppe virkelig brug for at holde øje med de bundling- eller concertina-effekter, der kan opstå, når atleterne klumper sammen på disse korte, kraftige stigninger, og meget ofte vil du desværre høre historier om straffe fra atleter, som de øjeblikkeligt har oplevet Har koncentrationstab, og de kommer for tæt uden at give slip og komme til atleten foran uden at komme af og passe som du skulle. Og mens du klarer dig godt i aldersgruppeløbene, længere derude Dronning K-sektionen, der gik igennem den Hawi-del af vejen, er der ofte en tendens til at være opvisning af meget uheldige store hold af atleter, når de først her klatrer mod Hawi, der spredes og atleterne spredte sig mod kurven.

Så her er vi i den lille by Hawi, hvor atleterne når løbets fjerneste vendepunkt, og de er allerede begyndt at mærke virkningerne af de stærke passatvind, der begynder at ramme øen. Men tag en U-sving stort set bag mig her på vejen, inden du går ned ad skråningen. De kommer lige fra Kawaihai Havn, hvor de begynder at nå nogle ret hurtige hastigheder.

Så med denne afgang fra Hawi, skal chaufførerne begynde at vende tilbage til Kawaihai og for første gang virkelig blive bufret af disse passatvind. Du kan se disse vinde blæse i træerne bag mig, og chaufførerne har normalt at gøre med vindstød, der kan blæse dem fra mindst den ene side af vejen til den anden. Men disse vinde kan virkelig ødelægge ryttere og deres værste historier om ryttere, der er sprængt af deres motorcykler r, heldet favoriserer ofte de modige, og dette afsnit helt ned til Kawaihai bliver virkelig et sted for de stærkeste ryttere at få fat i showet og virkelig prøve for at øge tempoet og åbne store huller, og de flyver tilbage mod Kawaihai Den pænt formede Hawi Express, som jeg talte om for en time siden eller tidligere, skubbede sig op ad denne bakke til svingen ved Hawigets, som bogstaveligt talt blev spredt til vinden som atletik og kæmper med de farlige handelsstød.

Og de virkelig stærkeste bilister vil være rundt for at vise deres hænder. Der er flere andre vigtige faktorer, der skal overvejes, når man stiger ned fra Hawi til Kawaihai. Nu er der mange atleter og ikke kun dem i amatørhandlingerne.

De kæmper virkelig for at håndtere de vindstød, der kan ske hernede for at strække sig, for at håndtere ting som at tage dine hænder fra styret til vigtige ting som at spise og endda skifte gear er vigtigt, når du kan have elektroniske gear, så når du har din udstyr tilgængeligt dernede på din basebar. Og endda at have en aero-drinkflaske med et sugerør, for eksempel, så du altid kan have adgang til god ernæring og dit udstyr. (optimistisk musik) Nå, efter at have gennemført den slidte 112 miles cykelbane gennem brændende vulkanske lava marker.

Atleterne skal nu fokusere på udsigterne til maraton. Og det er varmt. Nu har vi allerede om cykelbanen og dens berømte dronning K. talt Maraton kan heller ikke afsluttes, fordi juvelen i hans krone er her på Kealakekua Drive.

Dette udgør næsten 10 miles af løberuten, da atleterne følger Kealakekua-kysten, og atleterne her kan drage fordel af lommer fulde af kronepunkter på vejen rundt og få mest muligt ud af den lille skygge, der tilbydes dem. Men hvis du hurtigt fremad dybt ind i tønden, løber atleterne tilbage ad den samme Queen K-rute, som de havde vejen bare timer før. Og på dette tidspunkt ville mange atleter kæmpe for deres egne indre dæmoner og trives for ikke at ramme den uundgåelige mur.

Og så præsenterede Hawaii Ironman sine egne unikke Wallas-atleter, drej til venstre fra den svage dronning K. ned til lufthavnen og ind i Natural Energy Lab. (Klavermusik) Og ligesom vendepunktet i Hawi på en cykel er Natural Energy Lab det fjerneste punkt, atleter er nødt til at gå væk fra overgangshelligdommen og målstregen, mens de er på farten, ja, til din At give det fuldt og rigtigt navn, Natural Energy Laboratory of Hawaii Authority, grundlagt i 1974, og det er til forskningsformål, og grunden til, at det er her, er fordi det modtager den højeste mængde sollys til nogen del af den amerikanske kyst, og atleter skal gøre der modstår.

Nå, Lab blev faktisk introduceret til dette løb tilbage i 1990, og denne varmekedel har produceret alle mulige E-Image racing kampe gennem årene siden da. En bemærkelsesværdig var i 1994, da Gregg Welsh og Dave Scott konkurrerede hele dagen, og det kom til laboratoriet for at adskille dem. Gregg Welsh formåede at rydde op og blive den første ikke-amerikanske vinder af det løb, og mens du går (uhørligt) inden for dette totalt udsatte afsnit, vil du naturligvis være vidne til atleter hælder vand over sig selv, hælder isvand over hovedet og bogstaveligt talt gør hvad de kan for at holde sig kølige og fortsætte med at sætte den ene fod foran den anden. Jeg synes det er rimeligt at sige, at intet andet sted under Hawaii Ironman gør denne kolonne af trætte atleter dig så meget Death Sign ligner når atleter finder vej ind i et bestemt område ud af energilaboratoriet og henvender sig derefter til Dronning K for at færdiggøre det de sidste 6 miles tilbage til en af ​​triathlonens mest berømte målstreger - tag ikke fejl, der er lidt ved denne Hawaii Ironman det er ikke ikonisk.

Fra svømmestarten på den (uhørlige) strand, der ligger lige over skuldrene til målinie, der er lige ved siden af ​​den, også ved siden af ​​denne havmur, vi sidder på. - Ja, bortset fra det, mener vi, at klatre til Hawi på cyklen, nedstigningen fra den og ikke at glemme det berygtede løb ind og ud af Natural EnergyLab kunne virkelig være afgørende punkter på dette kursus. Hvis du kunne lide artiklen i dag, har du tommelfingrene op, og hvis du vil se mig fra GTN, klik rundt i hele verden og abonner på vores kanal - Og hvis du vil se en artikel, vi lavede om, hvordan du kvalificerer dig til Ironman Hawaii, kan du find ud af her - Ja, hvis du vil lære mere om Kona, lavede vi en artikel om Kona i antal fra 2018, du kan se ved blot at klikke her nedenfor.

Er Kona et godt cykelmærke Reddit?

Konahar udviklet et komplet udvalg af veje, pendler, cykelkors ud over et komplet udvalg af bjergcykler. Brug af en række materialer, herunder kulfiber, titanium, aluminium og stål,Kona's cyklersælges i over 60 lande verden over.

Er det værd at købe en brugt cykel? Dette er hvad jeg vil bede jer, se, jeg er den fyr, der altid kan lide at købe nye ting i stedet for brugte, jeg kan virkelig godt lide at tage mig af mine ting og få dem til at vare længe, ​​men da jeg ledte efter en ny DH-cykel sidste år 'tænkte jeg ved mig selv, denne gang kan jeg få noget brugt, især da jeg ikke har så mange penge at bruge, og jeg virkelig vil have en 26-tommer DH-cykel. Jeg har undersøgt meget om, hvad jeg gerne vil have, og til sidst er jeg virkelig glad for Devinci Wilson. Nu lavede jeg en kritisk fejl ved at købe denne cykel, som jeg aldrig vil lave igen, og jeg vil gerne sikre dig, at du gør det.

Jeg har heller ikke lov til at begå denne fejl. Dybest set gav jeg mig ikke rigtig chancen eller tiden til virkelig at tjekke denne cykel for at se, om det virkelig var de $ 2500, jeg brugte på det, grundlæggende stod jeg bare på sælgerens ord, at det er i som en ny tilstand, og jeg spurgte ham meget om cyklen ved at sende en sms til ham bare for at sikre, at jeg fik en cykel af god kvalitet, og dybest set siger han, at han fik den. Har kun kørt cirka ti gange i de sidste to år, og jeg syntes, det lyder smukt godt. Han sagde, at det ikke var den oprindelige ejer, men han kendte den fyr, han købte den fra, og at den oprindelige ejer havde opgraderet mange af delene i sin cykel, så der var ikke meget på lager.

Han sagde, at cyklen var temmelig ny, og spjældet var lige blevet genopbygget Før jeg fik det, måtte jeg ride omkring fem timer og krydse to færger for at komme til ham for at møde fyren på cyklen. Og det var derfor, jeg virkelig ønskede at sikre, at det var det værd, og jeg følte mig tryg og sikker på, at denne cykel vil være fantastisk for mig og pengene værd. Så jeg tilbragte en hel dag med at rejse der og tilbage for at afslutte det, selv maksimalt fem minutter for at møde fyren efter færgen, se cyklen, betale ham, sætte mit cykelstativ op og derefter vende tilbage tilbage til færgen da jeg bogstaveligt talt ville tage den nøjagtige samme færge tilbage, som jeg kom på, ville forlade cirka fem til ti minutter efter ankomsten.

Så jeg var i en virkelig forhastet tilstand, så jeg måtte sørge for, at jeg kom tilbage på den samme færge, så jeg ikke skulle vente så længe på den næste. Dette er ikke noget, jeg nogensinde vil gøre for mig selv igen, når jeg køber noget brugt og værdifuldt så mange penge, da jeg virkelig ikke vidste, hvad jeg købte. Han fortalte mig grundlæggende, at forhjulet bare mangler en talte, og det er alt, ellers gik alt godt, siger han, og jeg troede på ham, da jeg ikke havde tid til at opdage de mange problemer, som jeg snart ville opdage.

Jeg mener, første gang du går på cyklen, er det første, du bemærker, affjedringen, og det føltes rigtig godt på denne cykel, og selvfølgelig føles det godt. Det er vidunderligt, og en af ​​de første ting, jeg bemærkede, var, at det bageste stød har en stor top. Så jeg gik til cykelbutikken for at spørge dem nøjagtigt, hvordan de skulle ordne dette, og hvorfor det var, og de bemærkede, at den bageste spole virkelig var beskadiget med masser af chips maling, jeg aldrig havde set før, og at spolen var alt for stram Så jeg fik en ny spole og rammelejer på samme tid, og det så ud til at hjælpe lidt, og så indså jeg hurtigt, at den bageste rotor faktisk var bøjet, så selvfølgelig måtte jeg udskifte det, så jeg bemærkede det ikke i starten, men indså hurtigt, at hele bagrammen faktisk ikke er den originale bagramme, og det betyder, at denne cykel skal have brudt sig ret meget for at have brug for disse reservedele, og selv med udskiftning af den bageste trekant havde den kædelængden stadig en buler.

Jeg vidste ikke helt sikkert, at det var en buler, før jeg skrællede et båndbånd og maling tapet over den del af kædestag. Så indså jeg, åh, her er faktisk en bulet en eger på forhjulet, de var begge temmelig vaklende, og der er også en flad plet på begge hjul. Mest bemærkelsesværdigt på baghjulet vil jeg selvfølgelig se kommentarer fra folk, der siger disse hjul, jeg mener, hvis ja, så har denne cykel bogstaveligt talt en krig, men jeg har centreret hjulene, så de er bestemt bedre end før.

En af de rigtig irriterende ting, jeg fandt, er, at dette nav faktisk er lidt kortere end hvad cyklen passer til, hvad et 150 millimeter nav ville være, og det betyder, at du let klemmer den bageste trekant ind i navet, med det sidder det korrekt , men da jeg gjorde det, fandt jeg ud af, at på min nye rotor fortsatte bremserne med at gnide mod skiven. Og du kunne ikke justere bremseklodser nogen steder længere ude. Du bliver nødt til at fortsætte med at gnide mod vaskemaskinen, så jeg var nødt til at placere den vaskemaskine der, og nogle cykelbutikker anbefalede det ikke fuldt ud, men jeg mener, det er bogstaveligt talt den eneste måde at få denne cykel til at køre normalt.

Bagakslen syntes heller ikke at være perfekt justeret med baghullet, og jeg tænkte, åh måske var akslen bare bøjet, og jeg er ikke sikker? Det er det virkelig, men vi fandt ud i sidste ende, at det må være på grund af kædestangen, der har den buler, der skal binde bagenden lidt trukket ud, så aksen ikke er helt justeret, jeg mener, jeg bemærkede, at den virkelig var Var irriterende at tage baghjulet op og ned og så dybest set så indså jeg. Åh det må være årsagen, fordi akslen bare ikke er justeret korrekt. Og jeg mener, der er nogle andre ting, som du bare kunne se som skaden på bash-vagt, når du ser på glidepladen.

Det er bare, jeg ved ikke, hvordan det er Ærligt, denne cykel gennemgik en krig, den ligner ikke en vittighed, jeg ved bare ikke rigtig, hvordan man gør det med en cykel, jeg har aldrig haft en cykel som denne Beskadiget Jeg skal være forsigtig med hvad jeg siger, men det bekymrer mig stadig, hvordan blev denne cykel virkelig behandlet? Du ved, at disse dele har al denne skade, og det ser bare ikke normalt ud, jeg mener, jeg mener, der er et par skruer, der blev afskåret, hvilket gør dem sværere at fjerne. Der er nogle virkelig underlige små ting som de bageste bremser var i de forkerte huller i kædestagen, så bremseklodserne var ikke hundrede procent på skiven, en af ​​mine støddæmperskruer var faktisk for korte, begge af samme længde, men den øverste skrue skulle være længere og det betyder, at den øverste skrue altid var halvvejs i møtrikken, så det var lidt underligt, så ja, der er nogle underlige ting som den, som mig og mine venner skal ordne, også mine to bremser bløder, men vi bemærkede forbremsen fungerede stadig ikke ordentligt, og da den lokale cykelbutik fortalte mig, at det forreste bremsearm faktisk lækker? Du har faktisk brug for et nyt holderbremsegreb, så jeg får denne ret hurtigt, så ja, jeg havde en masse frustrationer med denne cykel, men prikken over i'et var, at jeg opdagede, at den ikke engang var størrelsen på den store ramme, Jeg fik det fra starten Og det var faktisk i november, da jeg opdagede dette efter at have taget et par målinger selv. Og jeg fik en lokal cykelbutik til at bekræfte, at denne blå ramme faktisk var en størrelse større.

Og godt, det gjorde mig sur, jeg mener, jeg har bare lagt det hele ud til salg, og jeg tænkte på bare at give op på denne cykel og dybest set. Jeg finder bare en anden størrelse større Olsson, i sidste ende havde jeg et par tilbud om at bytte frontrammen med nogle mennesker, der ønskede at gøre deres cykel større, og så det virkede som min bedste mulighed, så jeg endte med at gøre det, så vi brugte en aften bytte alt denne gang på sin forste trekant. Jeg bruger ikke tyndere maling til at rense min ramme.

Jeg bruger kun wd-40. Jeg har nu lært, at du ikke vil bruge maling fortynder på kulstoframmer. Jeg undskylder jer alle for min fejl Efter at have skiftet frontrammen, har jeg lært meget om, hvordan jeg monterer min cykel, og hvordan jeg adskiller min cykel? Jeg elsker virkelig at lære mere om cykelvedligeholdelse, så jeg kan gøre mere af dette selv i fremtiden. Jeg kan sørge for, at tingene er rene og i god stand. Da vi byttede trekanterne i frontrammen, indså jeg virkelig, at jeg var nødt til at få brug for denne nye kædestag hurtigere end senere, så nu kan jeg hjælpe med at justere bagakslen ordentligt, af en eller anden grund var den ikke matsort, som jeg ville have den, så jeg malede den bare med halvglans sort spraymaling.

En ting, jeg elsker at få noget som dette, er at jeg ser det som et tomt lærred for at få noget af min kreativitet til at arbejde, så jeg besluttede at give det et brugerdefineret malearbejde. Så jeg justerede den gule af rammen og malede vagt mine egne striber på den. I lighed med det originale malearbejde til denne cykel siger den originale ændring DaVinci siger, men jeg sagde det lidt anderledes, jeg tror, ​​jeg endte med at bruge omkring tusind dollars på reparationer og brugte alt og måske et par opgraderinger, så det ville have været rigtig billigere og problemfri bare for at få en helt ny DaVinci Wilson, når de havde et godt salg, men jeg vil ikke fortryde det, fordi denne måde får jeg en sød 26 tommer cykel, og jeg synes det ser godt ud, og jeg er faktisk ret tilfreds med denne cykel efter alle mine reparationer og opgraderinger vil jeg købe mig en helt ny DH-cykel en dag alligevel, men selvom jeg gør det, tror jeg, at jeg alligevel beholder denne cykel. Det er bare sejt at have en ældre 26 tommer DH-cykel, der føles rigtig god, og jeg er virkelig tilfreds med det er, hvordan det føles nu, enten finder det bare fantastisk, geometrien er perfekt for mig, og jeg kan bare ikke se nogen grund til at give det op, selvom jeg får nye cykler. nu er mine krumtap er perfekte, men de er bestemt look falmede, så jeg besluttede at tage dem af og give det et nyt nyt look slibede det med 220 sandpapir, og så gav jeg det et par lag spraymaling, den samme halvblanke sorte, som jeg brugte.

Jeg er virkelig tilfreds med resultatet, da jeg nu maler alle disse dele. Jeg kan lige så godt reparere et par pletter på rammen på én gang, og jeg tror også, mens en cykel er fra hinanden, kan jeg lige så godt rense disse dele for at få dem til at se godt ud og fungere så godt som muligt. Bare rolig, det gør jeg det alligevel vil jeg være denne Erstat Bash Guard snart nok i 2011. Jeg har nu vundet en lige linjepakke i et par konkurrencer på den lyserøde cykel.

Jeg har dog aldrig rigtig brugt denne kædeguide, så jeg troede, det ville være en god tid til endelig at begynde at bruge den. Jeg er virkelig vild med farven, men jeg synes, det grønne passer ret godt sammen med stigningen på resten af ​​cyklen. Jeg er ikke sikker på, om jeg skulle have noget andet i grønt. Jeg udskiftede mit styr med et Raceface Atlas.

Det er en stigning på 30 millimeter785 millimeter bred, hvis farve kaldes Cash Money Gold. Jeg synes, det ser rigtig sejt ud, selvom jeg købte det til min blå ramme, synes jeg det fungerede bedre med den blå ramme. Og jeg er ikke sikker på, at jeg ville have købt den samme bjælke, hvis jeg havde vidst, at jeg fik denne ramme, jeg ikke ved hvad tænker I mig? Lager også på et par andre dele som 26-tommer hjul, fælge og dæk. Jeg mener, hvis jeg ser en hel del nu, vil jeg virkelig udnytte det, især hvis de ikke laver 26 tommer hjul.

Så meget mere, så jeg fik denne gamle Sun Ringel Intense Mag 30 fælg helt ny til kun $ 30, men den er ret gammel og den er ret tung, men jeg vil have det sjovt med det og få det til at se godt ud, så jeg malede det nøjagtigt Som jeg gjorde med mine krumtap, købte jeg også dette foto til hubben, som nogen havde brug for. Det er i god stand, og så var en af ​​cykelbutikkerne i stand til at komme med nogle rigtig gode tilbud på hele komplette hjulsæt, så jeg betalte kun $ 290 for dette hele Alex fælger hele hjulsættet, så jeg sætter nogle af mine egne dæk på denne ting, og disse, ålene vil være klar, så snart jeg installerer min nye kædestag. Jeg skal lave en anden rigtig cykeltrick-artikel en dag. Jeg har gennemført alle de andre opgraderinger på denne ting.

Jeg var virkelig begejstret for at få disse 2,5 tommer magiske spejle, fordi jeg ikke kan finde disse til 26 tommer hjul så let, jeg var i stand til at få dem billigere fra en af ​​mine butikker, der kunne bestille dem, fordi de ikke var til salg længere, så jeg fik to af dem, og de er faktisk ret fit, du kan se, de er faktisk 64 millimeter brede, disse er de bredeste sidevægge, jeg nogensinde har haft i mine dæk, så jeg elsker fede dæk, jeg tror de er bare den sejeste, og jeg købte også denne minion DHR 2 fra max til baghjulet. 2,4 tommer. Jeg har mange dæk. Jeg har mange ting dækket nu. Og jeg er temmelig stoked. Du kan altid se den nuværende konstruktion af denne cykel , hvis du kan besøge min profil på Kit Comm Slash Jordan Booze Master.

Linket er i beskrivelsen der vil du finde tilknyttede links til alle de varer, jeg bruger, og når jeg køber gennem disse tilknyttede links, får jeg selvfølgelig en kommission, og der er bare en enkel måde at hjælpe denne kanal på, du kan finde en masse af information på også min hjemmeside Jordan Boost Master Calm Så lad mig vide, hvad du synes om det arbejde, jeg laver på min cykel? Jeg skulle ændre det eller ændre det eller rette det for at få det til at se endnu mere episk ud og Har nogen af ​​jer dårlige historier om at købe en havde en brugt cykel eller noget lignende, der bare var en frygtelig oplevelse, jeg elsker at høre om det i kommentarerne nedenfor Tak for at se. Jeg vil gerne takke min specielle tak til mine Boost Master-lånere. Hvis du elsker downhill og freeride, eller bare elsker mountainbikes, så overvej et abonnementscykel, så kig på min patroneside

atkins diæt vs keto

Hvad er bedre Kona eller trek?

Trek erdetbedreaf de to gafler. Med masser af forskellige designs alt sammen under ét mærke gør det lettere ogmeresjovt at læse om det. De garanterergodttrækkraft og komfort ved langdistanceforlystelser.Konacykler er også gode menbedrevelegnet til afslappede ture og cruising, fordi de slet ikke er hurtige.

Hvor meget koster en Kona-cykel?

Konaklart ikke skifter de kortere kunder. Det tilbyder en rækkemountainbikesstartende på omkring $ 380 (Makena med bare-ben-funktioner, men tilbyder stadig 7 hastigheder og et frontstød) til en fuldt affjedret, skivebremse udstyret, 24 ”hjul Stinky ($ 1700).20. mar 2013

Hvad er de 5 største mountainbike-mærker?

Dettop 5 mountainbike mærkersom jeg anbefaler er: KæmpeCykler, Trek, SpecialiseretCykelComponents Inc., Santa CruzCyklerog Cannondale. Dissemærkerafcyklerer dem, der har eksisteret i lang tid, har gode anmeldelser på stierne og er endda en del af historien ommountainbikingsig selv.

Gør Kona gode mountainbikes?

OmKona

Delav cyklerud af stål, aluminium og kulstof og har prispoint for alle, fra begyndere til dem, der leder efter det nyeste og bedste inden forbjergcykelteknologi.
26. mar 2020

Hvad er et boutique-cykelmærke?

Boutique cykelProducenter - Dettecykeler meget brugerdefineret og er klar til alt. Detcykelhar S & S-koblinger, så de kan nedbrydes for lettere transport på fly osv. Stativene er specialfremstillede, stål, lavet i huset.1. feb 2019

Er Hyundai Kona pålidelig Reddit?

-Pålidelig. Jeg foretrækker at købe køretøjet og opbevare det så længe som muligt, når det er betalt. -Har ikke brug for meget lastrum. Men den ledige plads skal være på et niveau for nem adgang (som at få dagligvarer ind og ud).

Er det godt at købe en Kona-cykel?

Er Kona-cykler gode? Ja, Kona-cykler er vellavede og har fremragende kvalitet. Kona Bikes er et brand, der har været i branchen i årtier, med en ekspertise, der dekorerer deres historie. Deres cykler er en god investering, hvis du planlægger at have en cykel, der kan vare dig i årtier. Hvor hurtigt går Kona e-cykler?

Hvor stor er fronten på en Kona mountainbike?

Senere hjalp mærket med at etablere kategorien 'alle bjerg' med Dawg, som havde fire centimeter for- og bagkørsel, men kom under 30 pund. Gennem det hele har Kona altid været et brand, der sidder fast på den bølgende side af cykling.

Hvilken slags cykel er Kona Libre?

I stedet er det den nyeste model, Libre, en fortovscykel, der også kan angribe snavs. Denne cykel er bygget til eventyr med et SRAM Force 1-køretog, der har et stort udvalg af gear og Easton EA70AX 700c-hjul, der kan håndtere de hårdeste veje (og nogle singletrack) i dit kvarter.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Ohiopyle svømning - typiske svar og spørgsmål

Kan du svømme på Ohiopyle? Et besøg i Ohiopyle er en fantastisk måde at tilbringe en dag på Yough River! Bemærk, dette er ikke et bestemt svømningsområde. Svøm på egen risiko.

Alaska Fat Bike - hvordan beslutter du dig?

Er fede cykler det værd? Den fede cykel er ingen undtagelse. Den fede cykel har meget mere pude, trækkraft og komfort til din tur. Hvis dine gader er plettet med sne og is, er disse den bedste mulighed for dig. Hvis du leder efter komfort og trækkraft, ville dette være den ekstra vægt værd.

Wow fortsætter med at gå ned 2017 - hvordan man løser det

Hvorfor kollapser min wow? Ændringer af softwareindstillingerne på dine grafikkortdrivere kan forårsage nedbrud eller ydeevneproblemer. Nulstil dine indstillinger for videodriveren for at løse dette problem. Overophedning kan forårsage ydeevne problemer, spil nedbrud og fuld computer lockups. Hvis problemet fortsætter, skal du afinstallere og geninstallere spillet.

Krankarmslængde - levedygtige løsninger

Hvilken længde af krumtaparm skal jeg bruge? Fælles bevægelsesområder vil afhænge af lårbenet, skinnebenet og fodlængden, som varierer (normalt) i forhold til din højde. Så i enkle vendinger og forudsat at vi alle har lignende proportioner, kan vi bruge vores 172,5 mm krumtap og 1,778 m højde til at antyde, at krumtaplængder skal være 9,7% af vores højde.

James Dobson Death - Sådan løses

Hvor gammel er James Dobson nu? James Dobson / Alter

Tredje testikel - praktisk løsning

Hvorfor føler jeg en tredje testikel? En tilstand, der kan føles som kræft i testiklerne, er en spermatocele. Dette er en sædfyldt cyste i epididymis, der føles som en mindre tredje bold. Disse er ret almindelige og er normalt ikke et problem, medmindre de bliver store.