Vigtigste > Cykling > At lytte til musik mens du cykler - den ultimative guide

At lytte til musik mens du cykler - den ultimative guide

Kan du lytte til musik, mens du cykler?

Lytte til musik, mens ducyklus er lovlig, men det er måske ikke meget sikkert atgørså.Lytter til musikkan distraheredufra hvad der foregår omkringduog kan forhindredufra at kunne høre tilgangen til andre køretøjer.14. maj 2020





('Back For Love' af DJ Mayson) - Jeg har altid været en stor fan af at lytte til musik, når jeg er ude og cykler. Ikke kun fordi jeg troede, det ville give mig ekstra motivation og få tiden til at gå hurtigere, men jeg tror også, at det faktisk gjorde mig hurtigere, men var det virkelig? Fik en god sang mig faktisk til at cykle hurtigere? Og ville en dårlig sang faktisk få mig til at bremse? Jeg synes, det er på tide, at vi gjorde noget videnskabeligt. Stefan, giv mig GCN Do science-beskyttelsesbrillerne.

Hvad mener du, du ikke har det? Åh, de skal være nok. ('Back For Love' af DJ Mayson) - Ægte videnskabelige undersøgelser er faktisk blevet udført om emnet af Waterhouse et al. på LiverpoolJohn Moores University, hvor de testede virkningerne af at øge eller mindske musik med 10% på submaximal cykelydelse.

De fandt ud af, at ryttere, der lyttede til hurtigere musik, producerede mere kraft ved en højere kadence og fortsatte med at køre i en vis tid og selvfølgelig omvendt for de langsommere. Men vi er ikke interesserede i submaximal ydeevne. Nej, vi vil vide, hvilken indflydelse musik har på min maksimale cykelydelse.



Så her kom vi til GCN testsporet. Skønt det faktisk er en løgn. Vi er lige kommet ned på en af ​​mine yndlingsgader i Cotswolds.

Og hvad er testen? Nå, jeg vil maksimalt udøve tre til syv minutter. Indsats nummer et vil være kontrol, og det gøres uden musik. det lyder lidt som ja, du har ideen.

Indsats nummer to er færdig med den langsomme musik og det lyder sådan (downtempo chill dance music) og derefter indsats nummer tre er færdig med den hurtigere musik og det lyder lidt sådan (hård techno musik) og ja, jeg fortryder det nu efter at have foreslået syv minutters arbejde. Det startede to minutter, og af en eller anden grund troede vi, at det ville være en god idé at øge det til syv, og det virkede som en god idé, da jeg var på kontoret, men nu har jeg lige haft en stor mave til frokost. Jeg er nervøs.



Bare vær hurtig, det er værd at nævne sikkerhed. At lytte til musik under cykling kan være et ret kontroversielt emne. Jeg tror, ​​at nogle mennesker bekymrer sig om, at det vil være lidt farligt, og det vil mindske din evne til at køre rundt for at høre dig rundt.

Selvom der ikke er nogen lov i Storbritannien, der forbyder brug af hovedtelefoner, kan jeg personligt kun have en i mit venstre øre på den ikke-trafik-side, selvom jeg ærligt talt har brugt begge dele tidligere også . Men til dagens test bruger jeg begge hovedtelefoner. Jeg gik i seng i går aftes virkelig begejstret for at sende en gruppe-e-mail til mine moderatorer vågnede til morgenmaden, jeg var virkelig skuffet over, at de alle svarede og sagde, at de havde travlt, og jeg er ikke sikker på hvad jeg? Det var dagens tur, der afskrækkede dem.

Måske var det de tre maksimale anstrengelser på syv minutter. Under alle omstændigheder er jeg ved startlinjen nu ved at opgive min wahoo, fordi det er en blind test, ingen puls, ingen kraft, ingen kadence, ingen hastighed, intet. Så, Stefan, du kan optage bagfra.



Jeg er klar til at gå - Okay, er du klar Chris? - Jeg er klar - Tre, to, en, gå. (Lastbilmotor) (vindblæser) (vejrtrækning) (lastbilmotor) - Tre, to, en, den er færdig. - Halvtreds tegn.

Du har ingen idé om, hvor langt du er gået, eller hvor hårdt du går. Alt mig ved, at alt gør ondt. Ja, du føler dig bare så alene som sidste gang jeg ikke vidste, at jeg ikke havde en timer foran mig, da jeg prøvede at gøre noget. Mærkelig. (Downtempo chill dansemusik) Det er virkelig så distraherende at høre denne musik sådan, fordi den var sådan, jeg ved det ikke, dæmpet og får dig til at trække vejret langsomt.

Alligevel troede jeg faktisk, at jeg skulle gå hurtigere, hvilket også er lidt underligt, fordi intet gør ondt på samme måde. Jeg fandt det virkelig svært at skubbe, ærligt talt. Typisk har du sandsynligvis lidt mere vægt på den anden indsats og kan sandsynligvis skade dig selv tidligere i indsatsen.

Mærkelig. Lige da de sidste syv minutter har jeg fået den hurtige musik på, og jeg føler mig lidt mere optimistisk, men jeg er stadig bange for anstrengelsen, fordi de to andre bare var forfærdelige, for at være ærlig. to, en, gå! (hård technomusik) ♪ rock det, lad os gå! ♪ - Tre, to, en - Jeg har bestemt prøvet hårdere.

Ah, dette bliver kaffekagen til frokost. Denne musik går meget mere sammen med noget, jeg ville have hørt opvarmning, da jeg stadig kørte, og det er bare den slags ting, der fik mig til at føle mig uovervindelig på gode dage. Ah, misforstå mig ikke.

De skete ikke meget ofte, men da de gjorde det, som jeg virkelig mener det, følte jeg mig fænomenal. Jeg tror, ​​det hele kommer fra, indtil i dag tror jeg stadig, at jeg havde den rigtige playliste, gennemgå hele opvarmningen ordentligt, og det føltes sådan, ikke, jeg plejer mig selv tilbage til caféen, fordi vi selvfølgelig klarede det at forsørge os selv fra en cafe, og vi vil diskutere resultaterne, når vi er der igen. Så efter tre hårde bestræbelser kom vi tilbage til pubben.

Den største indsats er 382 watt. Dette er indsatsen uden musik, hvis du husker det. 172 puls, 84 kadence og 44 kilometer i timen.

I en samlet distance på 5,14 kilometer. Indsats nummer to var med den langsomme mus, og det var her, det fik mig, var virkelig svært at komme i gang.

Du vil bemærke dette ved min puls, som er seks slag pr. Minut lavere, et gennemsnit på 166. Watt var også lavere, 359. Kadensen var dog meget tæt.

Det var faktisk 85 omdr./min, og hastigheden var 43,5 kilometer, hvilket giver mig i alt 40 meter mindre og 5,1 kilometer.

Derefter den sidste indsats, musikken, det var den hurtige musik, den slags musik, jeg måske har hørt at lytte til, mens jeg varmer op på løbet. 385 watt, tre mere end kontrolkørslen, 176 slag i minuttet, hvilket igen er højere end det andet, fire slag i minuttet højere. 86 omdrejninger pr. Minut og derefter 45,6 kilometer i timen, hvilket er meget hurtigere, 1,6 kilometer i timen hurtigere for en samlet afstand på 5,34 kilometer.

Puls og kraft er alle ret ens, så måske kørte jeg mere aggressivt, måske tvang jeg magten over toppen af ​​stigningerne og slap derefter af på nedkørslen. Den slags mere fokuserede tidsforsøg, du kunne gøre, hvis du var i et cykelløb og fik det virkelig fokuseret og engageret. Er jeg overrasket over resultatet? Nå ja og nej.

Jeg mener faktisk, jeg fandt den langsomme musik mest overraskende, fordi den var virkelig svært at koncentrere sig, fandt mig selv i at drive og lytte til musik i stedet for at fokusere på den anstrengelse, jeg ønskede at gøre på cyklen, og så bremsede det mig lidt ned. Når det kom til den hurtigere musik, overrasker det mig slet ikke. Jeg har hørt hurtigere musik på spillelister efter mange års opvarmning til træning eller racing, og jeg ved med sikkerhed, at det fungerer godt for at holde mig motiveret, hvilket betyder, at jeg virkelig kan fokusere på den anstrengelse, der gøres for at gøre det er komme.

En ting, vi ved om denne test, er dog, at det faktisk ikke er nok data at teste en person over tre forsøg til at drage en god, hård konklusion. For at gøre dette skal vi teste flere personer over flere forsøg, og ideelt set gør vi det igen i flere dage. Men vi har bestemt skrabet overfladen med vores indsigt og indset, at musik virkelig kan hjælpe dig med at få mere ud af dig selv på din cykel.

Hvad betyder det for dig derhjemme? Nå betyder det, at du skal overveje musik som en motivator. Hvis du ikke trygt og komfortabelt har hovedtelefoner på, eller det kan være ulovligt at være, hvor du bor, mens du er ude, kan du stadig bruge dem på den indendørs træner, eller du kan bruge dem som et motiverende hjælpemiddel, før du kører en playliste, der faktisk har hurtig musik og langsom musik Indeholder musik. Hurtig musik til dine hårde intervaller og derefter til dine hvileperioder, kan du bruge den langsommere, rolige musik.

Alt dette fører mig til et sidste spørgsmål. Bruger du musik derhjemme for at motivere dig selv? Uddannelse? Hvis ja, hvordan bruger du det? Lad os vide det i kommentarfeltet nedenfor. Hvis du fandt denne artikel interessant og lærte noget af den, giv os store tommelfingre, og hvis du vil tjekke flere GCN-videnskabelige artikler, skal du blot klikke herover.

Er det ulovligt at cykle med hovedtelefoner?

Det er ikkeulovligat lytte til musik via øretelefoner menscyklingpå offentlige veje. At lytte til musik kan dog distrahere dig fra det, der foregår omkring dig, og kan også forhindre dig i at være i stand til at høre indgangen til andre køretøjer og dermed bringe din egen sikkerhed i fare.

Hvorfor skal vi ikke lytte til musik, mens vi cykler?

Lytter til musik, især hvis de spilles på et højt niveau,kanforhindredufra at høre miljølyde sådansombiler, bilhorn,ogselv andre cyklister.jegplejedehøre musiktitnår man cykler,oghar haft tætte opkald med biler et par gange.

Bradley Wiggins times rekord

Kan du cykle om natten uden lys?

Det er normalt helt lovligt atrideditcykel uden lysi dagslys, menhvis duerridningunder 'betingelser med begrænset synlighed' kræver lovenduat være udstyret med mindstet lys.24. dec 2014

Jeg antager, at vi tager en natkørsel. Og det er fint for mig, fordi mountainbike om natten er ligefrem magisk. Alt ser ud og føles anderledes.

Den kølige luft aftager, og undertiden bevæger tågen sig ind. Det er som et eventyr for alle. Der er så mange gode ting ved natkørsel, at jeg kæmper for at finde en grund til ikke at gøre det.

Bortset fra bjørne og bjergløver og den øgede risiko for skade, og lad os bare lægge disse ting til side.

Jeg vil give dig en hel liste over legitime fordele ved natkørsel, hvoraf nogle er endda plusser over dagkørsel. Startende med det faktum, at det vil hjælpe dig med at genvinde spildt tid. Forudsat at du arbejder et fuldtidsjob eller går i skole, kan dine fridage måske være den eneste gang der er nok dagslys til at udforske stierne.

Med lys tændt kan du starte din tur ved solnedgang og fortsætte så længe du finder det passende. Men spørg en ven, hvis de vil have dig til at komme sammen, og det kan være svært at sælge. De giver dig den gamle undskyldning 'mine lys er ikke ch' arged ', som normalt går sådan her,' Jeg vil hellere være i mit hus nu '.

Min yndlingsundskyldning er 'Jeg skal stå op til arbejde om morgenen'. Ja. Men du har tid til at rode rundt i køleskabet indtil kl. 10, Netflix til kl. 12 og derefter se YouTube-artikler i sengen lige gennem troldtiden.

Sandheden er, at mange af os har mere end nok tid til at tage en natkørsel og komme hjem med tiden. Hvilket bringer mig til den næste fordel ved natkørsel: Det er et naturligt filter, der efterlader dig med de hårdeste, blodtørstige venner, du kender. Blandt dem, der siger ja til dine natdrev-invitationer, vil være chauffører som Pat, der har en usund besættelse af single-speed hardtails.

Og Jared, der skræmmer mig hver gang vi kører. Og Kevin, der ikke har brug for en introduktion på dette tidspunkt. En god tid med et besætning, der er rettet mod natkørsel, er næsten garanteret.

Men for at du ikke synes, at natkørsel er unødvendigt svært, så tænk igen. En af de bedste ting ved natkørsel gør klatring meget lettere. Jeg joke ikke.

Lange stigninger er et mentalt spil, og vejen foran dig kan påvirke din moral negativt. Om natten kan du kun se så langt frem, og det har en positiv effekt på i det mindste nogle. Jeg har tendens til at gøre mine lys svage, når jeg klatrer af denne grund, og sparer lidt batteri.

Og med de mange justeringsmuligheder, som dagens lys har, kan du lade dem køre i fuld hastighed til nedstigningen og køre mere eller mindre som om dagen. Det er forbløffende, hvor godt du kan se stien med ordentlige projektører og faktisk nogle gange ser du ting, som du ikke har bemærket i solen. Den, der forlod dette stormagasin på en cykel, er en hale.

Eller måske er hendes krop ved siden af ​​cyklen. Uanset hvad er jeg tilbage en anden dag for at rydde skraldet op. For vores venner i ørkenen er natkørsel en livsstil.

Med lidt træovertræk og midsommertemperaturer på over 110 grader, enten natkørsel, tusmørkepatrulje eller madlavning. Her i bjergene i North Carolina kan det være om dagen i 80'erne og om natten i 60'erne. Dette er så tæt på perfekt kørselsvejr som det bliver, så natkørsel kan være et pusterum afhængigt af årstiden, varmen på dagen.

Jeg ved, det er kun marts, men det bliver sommer om et par måneder. Medmindre du selvfølgelig bor på den sydlige halvkugle, hvor vinteren nærmer sig og vinterbluesen er ved at gå, skal du holde lyset tændt. Festen behøver ikke slutte, når det bliver mørkt kl. 16:00.

Jeg hørte også, at vinterfedtcykling om natten er fantastisk. Så vi har fundet ud af, at natkørsel hjælper dig med at genvinde tid, som du ellers ville have spildt, drage fordel af det køligere vejr, se stien på en helt ny måde og øge din klatringsmoral. Men der er andre, mindre åbenlyse fordele ved natkørsel også.

For eksempel ikke at skulle bekymre dig om at vende tilbage til startpunktet før mørke. Det er også rart at kunne skifte tøj under mørkets slør efter turen. Jeg accepterer ikke officielt at fjerne din skamfulde udendørs, men jeg så det ikke eller nogen anden.

Og det er en anden fordel ved natkørsel: der er generelt færre mennesker omkring. Hvis du er den sociale type, kan det være negativt, men for mange af os tilføjer det følelsen af ​​eventyr. Nu hvor vi kun har dækket et par af grundene til, at natkørsel er så stor, lad os give dig nogle tip og overvejelser.

jeg træner sang

Først og fremmest er natkørsel ikke tilladt overalt. Især i statsparker er trailhead undertiden lukket efter mørke, så gør din forskning. Det er en god ide at vælge ruter, der undgår store mængder dyreliv for at give dem mulighed for at gøre deres ting om natten. Bare din dækstøj og stærke lys er normalt nok til at advare dyrelivet væk fra sporet, men hvis du kommer i vejen for en bjørn, skal du følge den samme protokol som du gjorde i løbet af dagen.

Med hensyn til stier i byområder respekterer jeg dine naboer. Hyl og råben kl. 1 er dårlig form og hjælper os ikke med at gøre flere mountainbike stier. Også dit natkørsel er vigtigt, især hvis du har gået meget langt eller har været udenfor i lang tid.

Af denne grund skal du altid have to lamper med dig af redundansårsager. Hvis den ene fejler, eller batteriet løber tør, kan du bruge den anden til at komme hjem. Projektørerne er monteret på styret og “oversvømmer området foran dig med lys.

Disse har undertiden et eksternt batteri til mange timers kørsel, selv ved den højeste indstilling. Forlygter fastgøres til din hjelm og er normalt selvstændige. De skaber en fokuseret stråle, uanset hvor du kigger, og hjælper med at udfylde skyggen af ​​projektørerne ved at skinne nedad.

Når du tager pauser, skal du undgå at rette forlygten direkte mod din ledsagers ansigt, og det er et andet tip, husk altid at køre med andre. Jeg mødes helt sikkert o At køre alene er ikke så meget af en risiko. Om natten skal du passe på dig selv, når du ikke har nogen med dig.

Når alt kommer til alt, tænder du dine lys, så snart du kommer hjem. Når nogen inviterer dig til at ride på arbejde ved middagstid, kan du ikke komme hjem for at oplade det, og god belysning er meningsløs. Kørsel i løbet af dagen er ret svært at slå.

Du har landskaber, D-vitamin og en perfekt udsigt over alt omkring dig. Men jeg håber, jeg kunne retfærdiggøre alle de store frynsegoder, som natkørsel har at tilbyde, når du har high-end lys som dem, der er lavet af Jared og mig, sætter jeg et link i beskrivelsen, men jeg vil købe en række mellemstore lys i fremtiden i håb om, at jeg kan anbefale nogle på et budget. Hvis du har en køreoplevelse om natten eller nogle tip, du vil dele, så skriv dem i kommentarerne nedenfor.

Og hvis du har yderligere spørgsmål om natkørsel, kan du måske finde de svar, du leder efter her. Tak, fordi du kørte med mig i dag, så ses vi næste gang.

Skal du lovligt bære hjelm, når du cykler?

Skal jeg bære hjelmhvornårjegcyklus? Der er ingen lov, der tvingercyklisteri alle aldre tilbrug hjelm. Det er dog naturligvis farligt at cykle uden en, og Highway Code foreslår altcyklister bæreren sikker og veltilpasninghjelmuanset hvad lovene siger.

Er cykling beruset ulovligt?

det erulovligat ride dincykelunder indflydelse afdrikkeeller stoffer, og du ville være skyldig i dette, hvis du var uegnet til at ride i et sådant omfang, at du ikke er i stand til at have ordentlig kontrol overcykel. Du begår en lovovertrædelse, uanset om du var på en sti eller på vejen.13. december 2019

Hvad sker der, hvis du rammer en cyklist uden lys?

Det er en kriminel handling at cykle om nattenudendet rettelysog reflekser.Cyklingi mørke udgør en alvorlig synlig fare for andre trafikanter og øger risikoen for en ulykke væsentligt. Det er stadig muligt at fremsætte kravhvis duopretholde skader under disse omstændigheder.

Er det farligt at cykle om natten?

Ridningnatkan være delvistsikkermed lave trafikniveauer, men alligevel usikre med høje niveauer. Antallet af biler og synlighedsniveauet, du og dincykelhar vil i vid udstrækning afgøre, hvordansikkerdet er detcykel om natten. Hvor godt vejen er oplyst vil også spille en rolle i din sikkerhed.15. juni. 2021

Hvor farligt er cykling uden hjelm?

Forfatteren, GB Rodgers, studerede mere end otte millioner tilfælde af personskade og død tilcyklisteri USA over 15 år og konkluderede: 'Der er ingen beviser for, athjelmehar reduceret antallet af hovedskader og dødsfald. Nogle forskere har fundet ud afhjelmefor at beskytte mod hoved- og ansigtsskader.

Hvad sker der, hvis du ikke bruger en hjelm på en cykel?

Dødsfald og alvorlige kvæstelser er langt større for cyklister, der ikke gør detbrug hjelm. Mange gange har disse cyklister hovedskader, og nogle gange forekommer disse skader hos cyklister, der ikke variført en hjelm.1. feb 2021

Hvordan lytter jeg til musik, mens man cykler?

Som en sammenfatning er dette de grundlæggende muligheder, hvis du vil lytte til dine yndlingsstop undervejs: 1 Brug kun en hovedtelefon 2 Hold lydstyrken lav 3 Afspil musikken fra en enhed i nærheden af ​​dit hoved 4 Monter højttalere på dit styr 5 Fastgør en boombox til dit stativ

Kan du synkronisere musik til din cykeltræning?

Det er svært at synkronisere musik til din cykeltræning på grund af hastighedsområdet. For at vide, hvilket tempo der fungerer bedst, skal du kende din pedalhastighed. Men hastigheden kan variere vildt afhængigt af gear, overflade osv.

Hvad er den bedste musik at lytte til under en træning?

Ved at indarbejde disse sange i en rutine kan du finde det tempo, der fungerer bedst for dig. Her er den fulde liste, der starter ved 70 BPM: Sjovt. - Nogle nætter - 110 BPM Hvis du vil finde flere træningssange, skal du tjekke den gratis database på Run Hundred. Du kan gennemse efter genre, tempo og æra for at finde de bedste sange til at rocke din træning.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hip-flexor smerte cykling - hvordan man skal håndtere

Kan cykling forårsage hoftebøjningssmerter? På grund af den fremadvendte position på cyklen er cyklister tilbøjelige til stramme hoftebøjere, fordi musklerne næsten altid er i en forkortet position, mens du kører.

Er cykling en sport - hvordan løser vi det?

Er cykling en rigtig sport? cykling, brug af en cykel til sport, rekreation eller transport. Cykelsporten består af professionelle og amatørløb, der hovedsagelig afholdes i det kontinentale Europa, USA og Asien. Den rekreative brug af cyklen er udbredt i Europa og USA.

Cyklenavne - holdbare løsninger

Hvad kalder du en cyklist? Hvis du cykler, kan dit køretøj også kaldes en cykel. Du kan blive kaldt en cyklist, en cyklist eller en cyklist.

Cykelforbrændte cykler - besvare spørgsmålene

Hvor lang tid tager det at forbrænde 1000 kalorier på en cykel? 56 til 83 minutter

Green Bay Packer Bike - hvordan man håndterer

Hvorfor kører Packers cykler? Spillere kørte børns cykler ned ad DreamDrive for at øve, en tradition startede først under den legendariske Vince Lombardi.

Landevejscykling - bæredygtige løsninger

Er vejcykling god til vægttab? Cykling er en ringe, tilpasselig træning, der kan forbrænde kalorier med en hastighed på 400-750 kalorier i timen, afhængigt af rytterens vægt, hastighed og type cykling, du laver.