Vigtigste > Cykling > Dyreste cykel - praktisk løsning

Dyreste cykel - praktisk løsning

Hvilken er den dyreste cykel i verden 2020?



Kawasaki, BMW, Suzuki, Honda og mange andre virksomheder har lavet cykler, der passer til kundernes behov, og en af ​​dem er ønsket om hastighed. I denne artikel kan du se de 10 bedste hurtigste cyklusser i verden. Men inden vi starter, vil jeg påpege, at denne artikel indeholder modificerede motorcykler.

Lad mig forklare dette lidt mere, og så kommer vi til listen. Efter 1999 sendte Hayabusa stødbølger og slog Honda CBR1100XX-rekorden med mere end overskredet 16 km / t, nogle regulatorer og politikere i Europa opfordrede til import af højhastigheds motorcykler. Man frygtede, at der ville være 'et udbrud af ulovlig racing, hvis chauffører forsøgte at bryde grænsen på 300 km / t'.

Som et resultat blev der indgået en gentlemen's agreement mellem de største motorcykelfabrikanter om at begrænse deres maskiners maksimale hastighed til 300 km / t startende med 2000 modeller. På grund af dette er motorcyklerne på denne liste enten kun begrænset til racerbanen eller til den hastighed, når de er beregnet til at blive kørt på vejen, deres hastighedsbegrænsere fjernes, og nogle af deres dele ændres for at bryde en hastighedsrekord eller bare til en fordel Derudover er de blevet ændret af motorcykelraceteams, ikke af uprofessionelle mennesker, da de ikke er blevet testet for at se, om de har det manipulerede speedometer. Nummer 10



Vi har en Honda motorcykel. CBR1000RR fra et japansk mærke Honda, der markedsføres i nogle lande som 'Fireblade' er en væskekølet in-line firecylindret motorcykel med 998 cc. 2017-modellen har en opgraderet motor, der nu producerer 189 hestekræfter, og den kommer med en tophastighed på 299 km / t (186 mph).

Ud over accelerationen fra 0 til 100 km / t på 2,8 sekunder koster det 14.000 amerikanske dollars i dag. Det japanske firma Kawasaki når toppen.

Den 1199 cc in-line firecylindrede ZX-12R-motor har 190 hk, hvilket gør den til den mest kraftfulde produktionsmotorcykel indtil 2006, året ZX-14R blev lanceret. Cycle World testet 0 til 100 km / t iht. ZX-12Rs hastighed på 2,7 sekunder.



De fandt en elektronisk begrænset tophastighed på 301 km / t, hvilket gør den til en af ​​de hurtigste motorcykler på markedet. Når det kommer til pris, er denne motorcykel $ 4.000. Nummer 8: MV Agusta F4 RR 312 '312' i navnet henviser til den maksimale hastighed, som den italienske motorcykel hævder på 312 km / t (193,8 mph).

Motociclismo-magasinet bekræftede MV Agustas påstand til en vis grad og nåede en tophastighed på 311 km / t (193,24 mph.). ) på Nardo Speed ​​Stadium i Italien i løbet af det sidste årti, så denne model er uden tvivl på listen over de hurtigste motorcykler.

Sprinten til 100 km / t tager cirka 3 sekunder på dette. Det er identisk med F4 R 312 bortset fra yderligere 7 hk, hvilket gør det til i alt 190 hk plus et gennemsnitligt klistermærke på denne motorcykel i disse dage er $ 22.000. 7. plads går til Suzuki Hayabusa GSX 1300RI.



Vi taler om den sidste model før gentlemen's agreement ord, den sidste ubegrænsede Hayabusa. Denne japanske fremstilling Navnet på den populære model af skuespilleren Hayabusa kommer fra en vandrefal, der er kendt for sin evne til at nå hastigheder på op til 300 km / t dykning. Siden 1999 har Hayabusa været en fast funktion på stort set hver liste, når det kommer til hastighed.

Med en væskekølet 1340 cc motor med 170 dygtige HK nåede Hayabusa 100 km / t på kun 2,8 sekunder. Disse tal blev kun overgået af det utrolige resultat af Cycle Worlds tophastighedstest med en tophastighed på 312 km / t (194 mph).

Som et resultat opførte Guinness World Records Hayabusa som den hurtigste produktionsmotorcykel i verden i 2000 og 2001. Hayabusa blev brugt i road racing, drag racing og top hastighed konkurrencer. Mange mennesker ser Hayabusa som en billig cykel, da den kommer med en pris på $ 15.000.

supplement til cykling

Motorcyklen kendt som Ducati Panigale 1199 R kommer på 6. plads. Her kommer en anden italiensk motorcykel. Den originale versionens væskekølede 1199cc-motor producerer 195 hestekræfter, men R, som er den endelige version af den ikoniske 1199, leveres med et eneste spor, Termignoni-udstødningssystem, der øger effekten til 202 hestekræfter.

Alt dette øger tophastigheden fra 300 til 325 km / t (202 mph). Dette er præcis, hvad der gør det til en af ​​de hurtigste motorcykler i verden. Med denne opgradering er Panigale 1199 R også i stand til at springe til 100 km / t på kun 2,8 sekunder, og den er også tilgængelig for $ 20.000 i disse dage.

Nummer 5, vi har Kawasaki Ninja ZX-14RO på papir, er ZX-14R udstyret med en 1441cc motor, der er i stand til at producere op til 200 hestekræfter, så denne motorcykel når 280 km / t (174 mph). Men med et andet sæt dæk og en lille gearkassejustering nåede Kawasaki ZX-14R en hastighed på mere end 300 km / t (186.). mph) og det gjorde det.

I 2013 satte Ralph Nicholls den australske landhastighedsrekord på en Ninja ZX-14R med nogle gear- og dækskift og hastighedsbegrænseren fjernet. Nicholls kørte ninjaen over 335 km / t (208 mph). Selv fra stilstand nåede maskinen 100 km / t på kun 2,7 sekunder.

Det koster også $ 14.000. Nummer 4 på denne liste er BMW S1000 RRI. Det er den eneste tyske motorcykel på denne liste.

Dataarket fortæller os, at nålen kan pege på 305 km / t (190 mph). I september 2016 besluttede Valerie Thompson at skubbe grænserne for denne maskine og kørte den med ca. 12 ændringer ved 350 km / t (217,7 mph).

Det er ikke rigtig overraskende at vide, at hun ofte omtales som 'America's Queen of Speed'. Selv ved disse høje hastigheder tillader den nye kraftkurve på denne motorcykel at dreje på en behagelig og nem måde. Ud over sin ekstraordinære hastighed ser vi, at accelerationen af ​​denne motorcykel fra 0 til 100 km / t er lige så god som accelerationen af ​​Bugatti Veyron Super Sport, som begge gør på 2,8 sekunder, denne BMW Motorcyklen har en 999cc motor der kan producere op til 193 hestekræfter og er prissat til omkring $ 13.000.

Vi er i top 3, og den tredje hurtigste motorcykel er Lightning LS-218. Du ser nu på den eneste elektriske motorcykel på denne liste. Det er lavet af et amerikansk motorcykelfirma, Lightning Motorcycle, der simpelthen er kendt som Tesla of motorcykler.

Med rette skal Lightning LS-218 virkelig komme først, hvis du leder efter den hurtigste motorcykel i verden, der er en produktionsmotorcykel. Purist kan ikke lide Lightning LS-218, men fordi den har et træk, som mange stadig tror på betragter som upassende - fordi det er elektrisk. Navnet LS-218 står for køretøjets tophastighed, som naturligvis er 218 mph.

Tilbage i 2011 tog lynholdet deres cykel for at strække sin etape på Bonneville Salt Flats, og det nåede en tophastighed på 351 km / t (218 mph). Selv de største elektriske hatere kan ikke benægte denne motorcykels ydeevne: en væskekølet motor med en ydelse på 200 hk og en banebrydende acceleration fra 0 til 100 km / t på 2,3 sekunder.

Og detailprisen starter ved $ 38.000. På tidspunktet for lanceringen var Lynet den hurtigste motorcykel i troneverdenen ved at være verdens faste. LS-218 kommer dog efter et par motorcykler i øjeblikket.

Kawasaki Ninja H2 er nummer to blandt de hurtigste motorcykler. Kawasakis Ninja H2, der blev lanceret i 2015, var som noget ude af rummet med et fremmed udseende, en kvidrende supercharger og den slags no-nonsense-præstation, der sprængte dørene til enhver superbike. I 2016 kørte Kent Kunitsugu, redaktør for magasinet Sport Rider, en ninja på Mojave Magnum i et landhastighedsløb i Californien. del H2 med et par påskruede kraftstykker, der tilføjer over 70 hestekræfter og når en tophastighed på 365 km / t (226 mph).

Kawasaki H2 drejer 300 hk fra en 998 cc kompressormotor til stilstand på kun 2,7 sekunder. Husk, at denne motorcykel i øjeblikket er prissat til omkring $ 32.000.

Alt har sin pris. Så før vi afslører nummer 1, lad os se på nogle meget hæderlige omtaler. Før jeg introducerer dig til disse motorcykler, så lad mig forklare dig, hvorfor disse motorcykler ikke kom på listen.

Jeg forsøgte at vælge motorcykler, der faktisk ligner motorcykler. Så jeg fjernede dem, der havde så mange ændringer, at de ikke længere lignede en motorcykel. Husk, at Dodge Tomahawk-ting altid er sat på disse lister? Ja, her er det Dodge-firmaets Tomahawk er en interessant motorcykel, der er omtalt i denne artikel, og alligevel har den aldrig kørt en hastighedskørsel.

Dens enorme kraft vil sætte en vejbil i skamme. Dens egenskaber er generelt vigtige, da den har fire hjul, hvilket gør den til en firhjuling. Du forventer heller ikke at se MTT-turbinedrevne Y2K- eller MTT Streetfighter-maskiner, da de har jetmotorer.

Jeg satte dem ikke på listen, fordi det ikke ville være en rimelig sammenligning. Jeg mener, se på antallet af hestekræfter og drejningsmoment, så får du min pointe. En anden populær motorcykel kommer til at tænke på, når folk taler om den hurtigste motorcykel, den turboladede Suzuki Hayabusa, der ejer Hayabusa i. ændret n 2011 til at køre 500 km / t løb, og det gjorde han.

I 2013 forsøgte Warner igen at få 300 km / t inden for en kilometer og mistede kontrollen over sin cykel ved 285 km / t. På trods af at være ved bevidsthed efter ulykken blev han erklæret død en time senere på hospitalet, endelig

Vinderen af ​​denne liste er The Kawasaki Ninja H2R er en kun racerbane-motorcykel, der drives af en kompressoreret 998cc tværgående firecylinder, der er i stand til omkring 310 hestekræfter, Kawasaki Ninja H2R er kendt for at ramme svimlende 400 km / t (249 mph) et år 2016 mens han blev kørt af den tyrkiske chauffør Kenan Sofuoğlu. En anden fantastisk evne til denne motorcykel er, at den kan sprint til 100 km / t på under 3 sekunder. Når det kommer til pris, er det ikke rigtig billigt, da sælgere opkræver $ 55.000 for Ninja H2R i disse dage.

Og så er listen over de bedste i dag. Håber du nød artiklen, måske vil du abonnere på min kanal og aktivere klokkeikonerne, så du får besked, når jeg uploader en artikel.

Er en 1000 dollar cykel det værd?

Forståeligt, encykeldet koster over$ 1.000er et stort køb. Men hvis du kan bruge lidt mere på dincykelforan det vil det være en bedre investering i det lange løb. Dissecyklerfungerer ikke så godt, de vil være mindre holdbare, og de vil ikke være så rart at ride.24. sep 2019

Oplæser 1: En superbike. Mountainbikes kan være ret dyre i disse dage. Kulstof dør, Titandas.

hvordan man kan slippe af med mælkesyre

Det er faktisk ikke så svært at bruge £ 10.000 på en cykel. Nogle af de største producenter har superbikes på hylden, eller du kan gå i boutiquemærket Route og have noget som en Pole, det finske mærke, der bygger nogle af de avancerede enduro-cykler i verden. Højttaler 2: Whoa, whoa, whoa Premium Neil.

Du behøver ikke bruge en formue på mountainbike, denne VooDoo Hoodoo tog mig £ 375, men det er en rigtig billig ordentlig mountainbike. Speaker 1: Jeg sagde ikke, at du var nødt til at bruge pengene, men når du har det, koster denne Pole Stamina dig omkring £ 8.000, dette er min Pole Stamina i EN-sættet, der koster € 7.950. Jeg har dog tilføjet nogle meget specielle opgraderinger her, Trickstuff Direttissima-bremserne og SRAM-adgangskredsløbet.

Næsten op til toppen af ​​linjen LE kit nu, og denne cykel koster nu omkring € 9.000 eller omkring £ 8.300. Mens superbiler er smukke at se på, hører du om reparationer og vedligeholdelse, der koster titusinder af pund på Ferraris. Hvad med livet med denne superbike? Hvad sker der, når driv toget slides op? Så skal du hoste.

Denne SRAM XX1-kassette koster omkring £ 400, $ 450. Højttaler 2: Mere end min cykel. Højttaler 1: Ja, men mange smil pr. Pund.

Højttaler 2: Det ville være bedre. Lad os alligevel se den reelle forskel mellem din superbike og min billige cykel. Højttaler 1: Du er med.

Højttaler 2: Disse er løbsheste, ikke ponyer. Ikke set gennem Dior solbriller hele dagen. Højttaler 1: Dior? Mere som SRAM Access.

Højttaler 2: Jeg mente DIOR. Højttaler 1: Idiot. Speaker 2: Lad os starte med en helt vilkårlig måling, fordi hvorfor ikke? Lad os se, hvad du fysisk kan få for dine penge.

Pris pr. Kg. VooDoo Hoodoo er en mountainbike på indgangsniveau med en budgetaffjedringsgaffel. Omkostninger £ 600 nye, vejer 14,35 kg.

Det er 41 pund pr. Kg. For denne brugte handel er det 375 pund, det er 26 pund pr. Kg. Højttaler 1: Pole Stamina er en CNC enduro racing maskine lavet af CNC aluminium med 180 mil suspension, hvis det er muligt, er det vigtigere end den samlede vægt, som ikke er designet til super let vægt.

Får 14,7 kg. Interessant nok er de så tæt på vægt, men ikke ydeevne.

Højttaler 2: Vent et øjeblik, du kender ikke Højttaler 1: £ 561 pr. Kg. Højttaler 2: Hvad? Lad os vende tilbage til bilsammenligningen. En Ford Fiesta koster £ 14 pr. Kg.

En Ferrari 812 Superfast, det er £ 153 pr. Kg, men der er et par flere kg i Ferrari. Højttaler 1: Runde en går til den billige cykel. Runde to, ønskværdighed.

Ja, b Ikes handler om at køre, men mange af os elsker at læne sig tilbage og beundre vores fine heste. Lad os teste tiltrækningskraften for hver cykel ved at parkere dem uden for caféen for at se, om den generelle kørsel offentligt også føles som en ogle. En let sejr for Superbike, gå nu væk, dette er min cykel.

Det gør det til en billig cykel mod Superbike. Højttaler 2: Praktisk. Jeg udfordrer dig til at køre til butikkerne og lade den være udenfor eller endda få forsikring mod tyveri. Jeg fik et tilbud, VooDoo koster mig £ 71 om året.

Højttaler 1: Det er £ 520, men det forlader ikke min side. Højttaler 2: Hvad med langrend en weekend, snavs hopper den næste, pumpespor? En lille cykelpakke? Højttaler 1: Dette er en enduro-cykel. Det kunne rumme tre flaskebure, og det er designet til ordentlig mountainbiking.

Du kan køre et EWS-løb, løbe mod vest, tage en episk tur gennem en walisisk skov. Højttaler 2: Okay, uanset hvad. Lad os kalde det uafgjort, to ad gangen.

Højttaler 1: Okay, sprint og test derefter. Sprint først. Er du klar? De tre, to, en, går.

Højttaler 2: Tag denne, smukke dreng. Højttaler 1: Gør den næste test alligevel. Held og lykke.

Du mener det ikke. Okay, bremsetest. Er du færdig? Tre, to, en, vent.

Højttaler 2: Hvad? Hvordan? Vi har begge hydrauliske bremser. Speaker 1: Ja, disse er Trickstuff, cremen fra tysk teknik. Med en et års venteliste koster det 450 euro en pause, hvis du faktisk vil købe den.

modstandsbånd med håndtag

Højttaler 2: 900 €? Højttaler 1: Ja. Kom nu, har lyst til at få anstændige endurodæk, en dødbringende kombination. Hvad? Endnu et slips? Kunne den billige cykel måske vinde? Speaker 2: Trail Performance.

Vent venligst. Sammenligner vi æbler med appelsiner her? Din cykel har 180 mil sti foran og bag. Dette er en hardtail.

Højttaler 1: Teknologi. Højttaler 2: Okay. Lad os starte med noget, jeg ved, at denne cykel skal være god, pumpesporet.

Okay. Er du klar? Tre, to, en, gå. Så fortsæt.

Jeg troede, du var en racerkører. Højttaler 1: Hardtails er mestre på pumpesporet. Hardtailen tager sejren på 1,3 sekunder.

Nu er det op til de næste udfordringer, om polakkerne endda har en chance for samlet sejr. Korrekt. En tidsbestemt stigning.

Nu er min geometri designet til at tage mig pænt op ad bakken og bombe ned igen. Vægtene er omtrent de samme, men mine 180 mil rejser og mine store enduro-dæk gør det ikke så nemt for poly, men de vil betale sig. Speaker 2: Få allerede undskyldningerne.

Korrekt. Se på det. Højttaler 1: Hurtigere igen ved opstigningen, men det forventede vi nu. 7,3 sekunder foran den billige cykel.

Polakken har meget at gøre i tidsforsøget. Højttaler 2: Nå, kom ind. Noget går galt? Højttaler 1: Alligevel.

Højttaler 2: Er du okay? Hvad laver du? Højttaler 1: hold kæft. Højttaler 2: Det ser ret seriøst og hurtigt ud. Jeg er alligevel ikke klar endnu.

cykel armstrong

Højttaler 1: Nu superbike. Polakken er i sit naturlige miljø. Det tager en betagende sejr på nedstigningen, 12 sekunder over hardtailen.

På en kort nedstigning er det en eftertrykkelig sejr. Højttaler 2: Okay. Du vinder, men en billig hardtail er bedre for nogle ting, for en hurtig tur gennem skoven, et skød på pumpesporene, et par spring til skolen for at pendle.

Det er ret mentalt. Denne cykel er faktisk bedre for Hvor meget bedre er din 9 Grand Bike generelt? Højttaler 1: Flyt ikke væk fra hardtail, beundringsværdige ting. Faktisk kører Blake en mega lavine hardtail, muligvis hans dummeste idé nogensinde.

Det siger noget for Blake. Dette er designet til forskellige ting. Vi taler om flerdagsløb, udholdenhedsfaser, EWS-løb.

Dette er cyklen. Hardtail, det vil du bare ikke kunne. Denne ting blæser vandet ud. Der er et væld af erfaringer med at gå ind i denne cykel, R og D, feedback fra professionelle.

Det handler om design af cyklen og faktisk om dens ydeevne. Superbikes bedømmes her. Ja, du har brug for dybe lommer til denne cykel, men du har også brug for stierne derhjemme eller nok c aske til at komme til Whistler eller Madeira, så glade dage.

Det er godt. Oplæser 2: Hardtails er gode, især billige. Du er ansvarlig for at introducere så mange mennesker til den vidunderlige verden af ​​mountainbiking, men når vi taler om racing, håndterbare serier, ned ad bakke eller noget lignende, er det ikke nøjagtigt det samme job.

Der er tydeligvis et stort hul midt i, hvor de fleste mennesker sidder om, hvor meget de bruger på deres cykler. Fordelene stiger ganske hurtigt fra 300 pund til 3000 pund. Derefter ser trinnene ud til at være mindre for hvert pund eller dollar.

Det betyder ikke, at det ikke er der. For nogle mennesker er den ydmyge billige brugte hardtail bare en billet. Det er sjovt.

Det handler ikke kun om cyklen, og vi er alle sammen i mountainbikeklubben. Højttaler 1: Godt sagt, Neil. Højttaler 2: Tak Neil.

Hvem ejer den dyreste cykel i verden?

Ironisk nok er denverdens dyreste cykeler lavet af Neiman Marcus, en der ikke har noget at gøre med motorcykelindustrien. Der er kun lavet 45 eksemplarer af dettecykel, hvilket gør det til en eksklusiv og fremtrædendecykel. Budet på det blev startet på $ 110.000, men blev til sidst solgt til kæmpestore $ 11 millioner.4. jul. Dec 2019

Hvilken er verdens største cykel?

Kawasaki Ninja H2R (Tophastighed) - 248,5 mph

Ninja H2R er virkelig 50 procent kraftig og har en 5 mm kortere akselafstand end den almindelige street-legal H2, der producerer 197BHP kraft. Detverdens bedste cykel. Hvis vi overvejer lovligheden, er Kawasaki Ninja H2 den hurtigste street-legal motorcykel, du ejer.

Hvor meget skal jeg bruge på en cykel?

Hvis du køber nyt, det mindste anstændigecykeler Giant Contend for $ 600. Jeg ville være parat til atbruge$ 600-1000 på en anstændig vejcykelmed forbedringer i komponentkvalitet og vægt, når du går højere (såvel som andre ting som skivebremser osv.).

Hvad er den hurtigste 0 til 60 motorcykel?

Først op er Suzuki GSX-R1000, som i 2001 blev introduceret for at tage pladsen for GSX-R1100. Det harhurtigsteoptage i tide til0-60mph - kun 2,35 sekunder.21. okt 2020

Er billige cykler værd?

Ja. Billigerecyklerkan normalt ikke vare så længe. Imidlertid har jeg set mange mennesker, der har haft de samme $ 99cykeli deres garage i 10, 20 år. Dette er til dels et resultat af godt tidsbestemt vedligeholdelse, og de har ikke kørt det så meget.13. feb 2019

Er Walmart-cykler gode?

Walmart cyklerer tunge, dårligt fremstillede og leveres med komponenter af lav kvalitet.Walmart cyklerkan også være farligt at ride. I årenes løb har jeg ejet 4 eller 5 forskelligeWalmart cykler. Som barn kørte jeg billigtWalmartbjerg Mongoosecykeli årevis uden andre problemer end et par lejligheder og en brækket pedal.30. maj 2021

Hvorfor er H2R ulovligt?

Den voldsomme prisfastsættelse af NinjaH2Rer et resultat af 50 procent told, der opkræves af den indiske regering. De faktiske omkostninger ved cyklen er forholdsvis lavere. Da den importeres fra Japan som en fuldt opbygget (CBU) enhed, kræver cyklen en enorm præmie. Du kan ikke rideH2Rpå vejen, da det ikke er lovligt.4. mar 2019

Hvilken Harley er hurtigst?

Dethurtigstestreet-legal (sit-on)Harley-Davidson er næsten helt sikkert Hiro Koiso's 2006 Dyna Super Glide FXD / I, som er drevet af en 135ci JIMS131 Twin Cam-motor modificeret af T-Man Performance til at producere omkring 400 hk.2. okt 2020

Hvilken er den dyreste cykel i verden?

Her er de top 10 dyreste cykler i verden. 1. Trek Butterfly Madone - $ 500.000 Kommer førstepladsen er Trek Butterfly Madone, der koster omkring hele 500.000 $! Du kan helt sikkert købe en god sportsvogn med den pris. Denne cykel er et kunstværk af Damien Hirst, og den blev købt på en auktion til den pris.

Hvilken er den mest sjældne cykel i verden?

Sjælden Tiffany & amp; Co. Silver Mounted Lady's Bike blev fremstillet i året 1890 af de berømte juvelerer Tiffany & amp; Co. Det blev restaureret i år 2008 og derefter auktioneret af Bonhams i New York. Det anerkendes som en klassiker af cykelentusiaster i verden.

Hvilken er den dyreste House of solid gold bike?

24k Gold Extreme Mountain Bike er en af ​​de dyreste cykler fra The House of Solid Gold. Det tilbyder denne mountainbike til et ekstraordinært beløb på kun 500.000 dollars. Producenten har besluttet kun at fremstille tretten tilpassede cykler i overensstemmelse med kundens særlige behov, ønsker og ønsker.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.