Vigtigste > Cykling > Mountainbike - hvordan man tackler

Mountainbike - hvordan man tackler

Hvad er det bedste mærke af mountainbike?

Her er syv af debedste mountainbike mærker.
  • Yeti. Den førstemountainbike mærkepå listen er Yeti Cycles, grundlagt i 1985 og i øjeblikket placeret i Colorado.
  • Kona. Grundlagt i 1988, KonaCykelVirksomheden er en afbedste mountainbike mærkeri verden.
  • GT.
  • Cannondale.
  • Trek.
  • Santa Cruz.
  • Kæmpe stor.



Hvad er en god entry-level mountainbike? Jeg får dette spørgsmål hver dag. Derfor giver jeg dig i dag de værktøjer, du har brug for til at finde en ny eller brugt cykel uanset mærke. Men først skal vi definere, hvad en startcykel er.

Hvis du er nybegynder og har ubegrænsede penge, er denne diskussion afsluttet. Bare gå derude og brug en masse penge på en dejlig cykel, så er du færdig. Men jeg antager, at de fleste begyndere er på udkig efter det mindste økonomiske engagement, de kan gøre, mens de stadig får en anstændig mountainbike.

Denne cykel er anstændig nok til at få dig i store problemer igen og igen. Endnu bedre, den er tilgængelig for $ 329. Ja, det er en Diamondback Overdrive, og jeg kører til Diamondback, men jeg vil have dig til at glemme i dag, fordi Diamondback muligvis ikke er tilgængelig, hvor du bor, eller du kigger på en brugt cykel.



I dag vil jeg have dig til at lade som om denne cykel er farveløs og ikke har logoer. Hvordan bestemmer vi objektivt, at det er 'trailworthy', hvis du bare undersøger det? Lad os starte med den vigtigste indikator for en god mountainbike: bagskifteren. Hvis en mountainbike er udstyret med en bagskifter, skal den hænges på rammen af ​​dette lille stykke metal kaldet bøjlen.

I tilfælde af et fald er bøjlen designet til at bryde af for at forhindre beskadigelse af rammen. Det kan derefter omstilles eller udskiftes til en lav pris. Dette er meget bedre end at smide hele cyklen i skraldespanden, hvilket er hvad du skal gøre, hvis du bryder nogen del af din ramme.

Vær forsigtig med sådanne patchløsninger, eller værre, med en skifter monteret direkte på rammen. Cykler som disse kan bare være et fald væk fra total ødelæggelse, og mountainbiking handler om at falde. Derfor er en skifterbøjle den allerførste ting, du skal gøre.



Sørg for, at en cykel er sporklar. Selv de enkleste cykler har en nøjagtigt skåret, funktionelt udskiftningsbøjle. Så din undersøgelse skal begynde med og muligvis ende med den.

Den næste vigtige del, du skal kigge efter, er en gevind-SS-stamme, som du kan identificere ved hjælp af disse klemmebolte her, og disse 4 bolte, der holder styret på plads. Hvis du ser dette i stedet, er det normalt dårlige nyheder. Hvis du har noget at servicere eller udskifte foran, inklusive gaffelen, er du begrænset til upålidelige dele eller vintage mountainbike-dele, der er svære at finde.

Held og lykke med at spore en splinterny gaffel i midten af ​​90'erne for at erstatte din gamle. Ikke kun er en trådløs stamme lettere og billigere at vedligeholde, men den er også stivere, noget du vil gå på kompromis med. Når du kommer til hjulene, skal du sørge for, at de har lynhåndtag.



Disse er almindelige på startcykler og giver dig mulighed for at fjerne eller udskifte hjulene manuelt uden værktøj, men vigtigere er de en indikator for den tilsigtede brug af cyklen. Hvis flade dæk er uundgåelige ved mountainbiking, er det problematisk at altid have en 15 mm skruenøgle med sig for at fjerne disse møtrikker. Endnu værre er mountainbikes med møtrikker på akslerne næsten umulige at opgradere hjulene, og hjul er en af ​​de ting, du vil vokse ud, når du får erfaring.

Så på en mountainbike på indgangsniveau skal du kigge efter hurtigudløsningshåndtag, og hvis du ser nødder, skal du holde dig væk. Dernæst kommer krumtap- og kædehjulsaggregatet modulært og boltet sammen, ikke nittet sammen som et stort stykke. Jeg er sikker på, at du kan se problemet i dette.

Hvis du bryder noget her, er du sandsynligvis prisen for hele din cykel til at fremstille noget, så hvis det er dine ting, så er det fint for dig. Ellers skal du kigge efter noget, du faktisk kan skrue på. Den næste ting at kigge efter er skivebremser foran og bagpå.

Selv billige skivebremser kan udskiftes til bedre, hvilket er vigtigt at bemærke, fordi din cykel skal have fastgørelsespunkterne til dette lige fra starten. Endnu vigtigere er, at skivebremser er langt mere pålidelige end fælgbremser, og derfor skiftede mountainbikeindustrien hurtigt og afgørende til dem for årtier siden. Fordi en god mountainbike skal være vedligeholdelsesfattig og opgraderbar, bør man være meget mistænksom over for en uden skivebremser.

Endelig skal du sørge for, at cyklen kommer i forskellige størrelser, og at producenten faktisk giver vejledning om, hvilken størrelse du har brug for. Dette er lige så let som at bruge Google, en mistet kunst. Under alle omstændigheder, hvis producenten ikke tilbyder disse oplysninger, så tænker de sandsynligvis ikke meget på deres cykler, og så du bør ikke stole på dem til at tage dig dybt ind i skoven, så denne indikator er mindre objektiv end de andre , men du skal i det mindste have en Få en cykel der passer dig.

Mens der er mange andre indikatorer for en trail-klar cykel, er de stort set irrelevante, hvis den pågældende cykel ikke opfylder de krav, som vi nu vil fokusere på, hvad vi kan forvente af en startcykel som denne og nogle af tingene at du kan gøre med det kan gøre for at opgradere det. Først og fremmest er det vigtigt at bemærke, at næsten alle entry-level mountainbikes er B. hardtails eller cykler uden baghjulsophæng.

er mandelmel sundt

Forbindelsen, der kræves til baghjulsophæng, er dyr og tung, så det er generelt ikke værd at investere i, før du begynder at bryde tusind dollarpointet. Af hensyn til enkelheden begrænser vi denne diskussion til hardtails. Hardtails er sjove og hurtige, så de er stadig gode at komme i gang med.

Men hardtails under $ 500 er næsten altid XC eller langrendscykler. XC-cykler er optimeret til pedaler og kraftoverførsel. De er hurtige og nemme at bruge til at rejse lange afstande.

Men disse fordele kan holde dig tilbage, når du først prøver dig på freeriding. Det betyder ikke, at du ikke kan hoppe lidt på en XC-cykel. Bare spring, dråber, rockruller eller enhver form for lang afstamning gøres bedst på en trailcykel.

Denne sorte hardtail ved siden af ​​Overdrive er et godt eksempel på en trailcykel. Rivet gaffel, aggressive vinkler, brede styr, længere bevægelse og kortere stilk gør det bedre for den type ridning, jeg gør. Da du ikke kan konvertere en XC-cykel til en Tra il-cykel eller omvendt, skal du være ærlig om, hvad du vil gøre med din mountainbike, før du køber en.

Men hvis dit budget er under $ 500, uanset om du kan lide det eller ej, kan du få en XC-cykel. Hvis du på et tidspunkt går videre til at hoppe og kaste cyklen lidt mere rundt, kan du føle dig begrænset. Her er hvad jeg gjorde for at forbedre kapaciteterne på min budget XC-cykel.

Det bedste du kan gøre er at skifte dæk uden problemer. Da jeg smed de bredere, knudrede dæk på min overdrive, føltes det som en helt anden cykel. Jeg var i stand til at køre disse dæk ved et lavere tryk, hvilket gjorde dem mere gribende og tilgivende.

ideel cykelvægt

Men det var ikke alt. Hører du alt det raslen, min kæde klappede overalt, og det kom faktisk helt ud ad flere dråber og spring. For at løse dette installerede jeg en kædestyring, der næsten eliminerede problemet.

Dette koster dig meget mindre end at opgradere din drivlinje, som let kan køre dig så meget som denne cykel. Hvis jeg var nybegynder for at komme så langt som muligt på denne cykel, kunne jeg også opgradere pedalerne og måske gaffelen til noget lignende, bedre sælge den og opgradere det hele. Når alt kommer til alt, hvis du allerede har en cykel og finder ud af, at den fejler nogle af disse tests, kan du stadig drage fordel af denne artikel.

Hvis det i øjeblikket fungerer for dig, og du nyder det, skal du fortsætte med at makulere. Hvis du har lyst til at holde dig tilbage, har du nu værktøjerne til at finde noget bedre. Når det er sagt, har vi ikke talt om montering, vedligeholdelse eller alle de andre opgraderinger, du kan spørge, ved hjælp af mine seere vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem i kommentarerne.

Så find en god begyndercykel og nyd den. Fordi du kun er et år væk fra at sælge alle dine ejendele og finansiere en uansvarlig dyre finansieringscykel. Det sker for de bedste af os. Tak fordi du slipper af med mig i dag og ses næste gang.

Hvad er den bedste mountainbike for pengene?

Bedste mountainbikesUnder $ 500
  • Batch Thebjerg29.BedstForhandleMountainbike.
  • Co-op Cycles DRT 1.0.Bedstmed hydrauliske skivebremser.
  • Mongoose Switchback - Mænd og kvinder.BedstOverkommelig HardtailMTB.
  • Neffice 27.5Mountainbike.
  • Schwinn Mesa.
  • Vilano Blackjack 3.0.
  • Mongoose Malus FatCykel.
  • Royce Union.

Hvorfor er MTB så dyre?

Mountainbikeserdyrtpå grund af brugen af ​​komponenter og teknologi af høj kvalitet, nogleMTB'ergå op til $ 13.000. Billigmountainbikeser direkte farlige på stier, rammer, hjul og styr kan gå i stykker, især hvis du kører på stier.

velkommen til gcn tech showet med mealex og olliewelcome du sagde tak, jeg glæder mig til denne ene alexwait vent vent, der kommer senere til røveriet, der kommer senere i ugen, vi har hotteknologi inklusive den letteste sadel i verden, din opsætning cykelsikkerheden og vores vigtigste samtaleemne, hvorfor er nogle cykler så dyre, ja, de kommer tilbage på låget senere, det var første gang siden du gjorde tech-showet med mig, og jeg har ikke lavet tech-showet for lang tid, så jeg er så begejstret for at starte med, ja, vi starter de sidste par ugers afstemning, så lad os gøre det godt, lad os få resultaterne, så i sidste uge spurgte vi, hvad folk syntes om Spicoaero-udbryderstængerne og hvad Alexs ungdom har. Nå, det handler ikke om mig, det handler om seerne, jeg er ærlig, jeg forventede dette resultat, ja, jeg er ikke overrasket over at være ærlig, og jeg er enig, og jeg vil ikke se for mange mennesker på dem, fordi jeg tror, ​​det ville være skadeligt i hjørnerne, ikke godt, men videre til det vigtigste diskussionspunkt, hvorfor nogle cykler er så dyre, nu ved jeg, at dette er et rigtig bredt spørgsmål, men der er mange forskellige områder, som vi diskuterer, kan ikke t daalexyeah det er rigtigt, og gennem årene har vi set, at cykler er blevet meget højteknologiske og med dem priserne? Vi skal starte med forsknings- og udviklingsvirksomheder, og producenterne lægger meget tid og kræfter på forskning for at gøre hypercykler til højtydende cykler, og det er ikke bare held, at de bare dukker op, og de er bare toppen, den hurtigste og Det letteste. Det tager lang tid, det kan tage år, og det kan tage lang tid for producenter at dække disse omkostninger.

Ja, og en ting at bemærke er, at al denne teknologi kan og vil synke ned i de billigere områder, men det tager dig ikke et stykke tid, men vær ikke chokeret over denne slags dyre cykler, for som vi sagde, dette teknologien vil til sidst tri klatre ned, og det vil fungere for alle, og i årenes løb har vi lavet nogle forskellige artikler, der sammenligner gamle topgruppesæt med de billigere, men nye gruppesæt, og du ved, hvad de billigere nye gruppesæt er næsten hver gang vi Vi går til det næste emne, ja, materielle omkostninger nu, mange forbrugere vil tro, at materialet er mest af prisen, og selvom disse højteknologiske materialer er ret dyre, dækker de det ikke størstedelen af ​​prisen, ikke ? Nej, og arbejdskraften er faktisk en af ​​de største omkostninger, der skal overvejes, fordi high-end kulstofcykler, hvis indviklede design kræver meget menneskeligt arbejde, og de kan ikke bare automatiseres med maskiner, så det er bare en dyre proces for at få alle disse mennesker til at gøre dem jo mere komplicerede cyklerne jo mere tidskrævende er det sandsynligvis det næste punkt i emnet er det frie marked, lige fordi der er et marked for det hvis folk ikke køber disse dyre cykler så der ville være, at der ikke er noget marked, så producenterne eller forhandlerne bliver nødt til at skære ned i disse omkostninger for at få salget, men vi som forbrugere køber disse cykler så godt, at de videresælger dem, at de fortsætter med at sælge dem en markering for butikken, der sælger det, fordi du var der og brugte deres tjenester, så du var nødt til at tjene penge på det, ellers ville butikken bare ikke eksistere, og du k kan ikke købe din cykel, og det er derfor, nogle direkte mærker kan underskrive butikker, der sælger cykler, fordi de har ikke den mellemhandler w ho tjener den lille smule penge. Præcis det er et rimeligt punkt, og vi elsker at holde cykelbutikker i nærheden, vi tænker heller ikke på branding-prestige, det er en høj værdi nu for enhver producent derude, det er mærket, udseendet og følelsen, det er navnet på den cykel, der også har meget vægt, er det ikke, at når du køber en cykel, køber du også navnet på den cykel? så markedsføring er et ret dyrt område, mærker investerer meget i deres markedsføring og holder deres mærker slags prestigefyldte og ønskelige for folk, ja jeg synes det er på tide, vi ser på nogle tal, ja det gør jeg, jeg lavede faktisk nogle hurtige beregninger for dette, så jeg har brug for min bærbare computer her. Jeg har en Alex Soso. Jeg har medtaget nogle grundlæggende tal her til prisen for en ti tusind pund cykel, så det er en hypercykel, og du ved hvad jeg har nedbrudt, når du faktor i de omtrentlige vedligeholdelsesomkostninger over en periode på fire år. Jeg ser på næsten 25 pence en mil, hvilket er mere end jeg troede, det var ret meget.

Jeg mener, jeg har været temmelig generøs med nogle af numrene, men det giver dig lidt baseballnumre, så hvis du kørte 100 mil, ja hvor meget ville det? Det koster mig, det kan muligvis koste dig £ 25, men så kiggede vi på de positive Alex, ja, du ved £ 25, det er billigere end en bustur, ser du endda på en taxa, der er langt billigere end en taxa? og det er sjovt, det er sjovt, det er sjovt, det er din hobby, så jeg tror, ​​at værdien ikke er en forretningsinvestering, det er en forretningsinvestering, men det er sjovt alt terræn spejderudstyr, og dette er en række samarbejder mellem Service Cores og andre mærker og de bringer en helt ny grussko ud, som er temmelig cool og den har en unik farve, og materialerne er lavet med reflekterende pigmenter. Sikkerhed først Jeg elsker disse, de ser helt fantastiske ud, gør det ikke! De ser ud som om du lige trådte lidt mudder, og du efterlod det grønne lag mudder i bunden af ​​din sko, hvorfor det er grønt, det er ikke på skoen, de ser seje ud, men ja de fortsætter på trods af at de også kommer med Hit Pakke, som er håndlavet og virkelig nem at få adgang til, når du gemmer alle dine integraler, så du får dine snacks. Så hvis du vil have adgang til dine snacks under kørslen, kan du gøre det på bagsiden af ​​din hofte, og de siger også, at de er meget mere behagelige end rygsække, du ved hvorfor alex er godt, da jeg forstår det er, at når du har en rygsæk på brugt en cykel er den meget toptung, så det kan være ret ubehageligt at køre frem og tilbage, så hofteposen er meget mere behagelig, når du kører på ujævnt terræn, men hvis du går videre fra bagsiden af ​​din hip, fik mand atg tøj, dette er det tech tøj, de bringer ud i 2021 Jeg er virkelig begejstret for at se dette, men næste kørte du til arbejde og forlod dig ved hvad jeg har brug for at bringe min kaffe med meno oh okay hvis du har nogensinde troet, at vi havde en cykelkopholder, og det passer så godt som ethvert styr, du kan tage din kaffe med dig, men en cykelkopholder, du har brug for, har et forseglet låg, fordi det bare klemmer på styret godt, det har lidt gripper inde, så din kop ikke falder ud, men hvad? Hvis du kører over et huller eller en hurtig bump eller pludselig går i stykker, skal du være lidt forsigtig. Jeg bliver muligvis nødt til at prøve en, jeg er nødt til at prøve et eller andet sted, hvor der er en gcn-teknisk udfordring, hvor meget kaffe kan du have i den? Din cupon vejen til arbejde og være den hurtigste. Måske er der sanktioner for for meget kaffe - Ollie har ingen chance for, at han ikke behøver at køre langt, selvom det ikke er sandt.

Han kunne blive droppet Næste er sælgeren italia c59saddle, der hævder at være den letteste sadel i verden sidder fantastisk på 61 gram, det ser faktisk ret sejt ud, men ved du hvad 61 gram er? Alex Nej, kom nu, jeg undersøgte lidt om dette, og det er en barbermaskine, der kan veje 61 gram, men vigtigere er, at et æg i fuld størrelse vejer 60 gram, som du ikke ønsker at sidde på æggebanen, ville du nej det er a Det er ikke en smule skrøbelig sadlen er, men en god idé, og du ved, hvorfor det lyder så let nej, det er fordi det er lavet af kulfiber kulfiberskinne kulfiber r base og polstring godt der er ikke noget nyt, der er intet polstring overhovedet ikke polstring, og det er derfor, det er så let, jeg er nødt til at sige, at jeg har brug for en sadel med matewell polstring, jeg er ret fascineret og bestilte faktisk en, så jeg er fascineret af det ser ud, hvordan det ser ud åh den letteste sadel i verden måske så falder du ollie, når du går op, faktisk nej, du gør det regelmæssigt, det er den næste smule hotteknologi. Hvad er det oppustelige sadeldæksel, åh det ser cool ud ser virkelig behageligt ud, hvis du kunne bruge en, hvorfor er den i? vores liste tog dem på, fordi det bare ser lidt bizart ud, er det ikke, hvordan det fungerer så Alex, ja det er interessant, at du spurgte det, fordi jeg fik lidt af et tilbud fra deres hjemmeside, og det siger, at det bruger 3D-airbagdesignet med en? Gasposens indre luftcirkulation for at distribuere hofte pres effektiv stødbuffer hofte og eftershock fremragende permeabilitet Det er den bedste partner for føreren mewas du kun tænker lidt, men hvor meget er det rejst på Kickstarteruh? Jeg vil sige 500 pund dine miles væk er en meget 40.000 pund 40.000 pund, så jeg har en fornemmelse af at de snart kan komme til Shopknee, grønkantet se dette i 2021 Green Eggs vil bruge deres helt nye cykelleverandør Bianchi og de vil bruge et antal nye cykler, der er tilgængelige, ja, du vil bruge tre cykler, som du vil starte med specialist, så ultra og også aquila, så du har tre forskellige cykler at bruge, ved ikke ja, specialiteten er din slags lys gc-cykel med en ramme på ca og din Aquila ja eller Tequila ja, nu holder jeg den ren, ja det er din tidsrejse forresten, det er din tid til vores cykler, så vi kunne se noget, øh, et par Bi g tidsforsøg på disse Vi kan lave motorcykler, hvad med farverne åh ja glem ikke de farver, de ville bruge badgen, ikke, fordi de angiveligt skulle være lidt lysere, men bekymring, du vil faktisk holde fast ved det traditionelle Bianchicolor? så hvad isceleste uh for alle bianchifans derude ingen ubekymrede æg kommer til at ride de sejeste farverige cykelsnacks ja denne gang har vi julesnacks kan ikke vente smukke damer har sendt os disse julegaver, men de blev adresseret til ollie så godt ja vi skal slippe af med din kammerat du er færdig. mit navn er ikke lad os gå hej dejligt kom til os kammerat hvad der ellers er fint vi er på ugens snacks og vi troede denne dejlige dame sendte dig nogle snacks så det var netop det rigtige at åh du havde din kage åh ja catherine en entusiastisk gcn-seer og også en entusiastisk cyklist og bager har hermed bevist os ret se på den brugerdefinerede julekage med vores gcn-rondel ovenpå, hvor utroligt det er denne visning er dejligt ja se på det og det er ikke godt i nogle få dåser ja jeg har nogle på siden ja disse er mine jeg har her og i disse amaretti kiks der går du er disse korte brød der er et lille juletræ shorti som chokoladetrøffel som godt trøffel e ja de er alle lavet af rustfrit stål på denne side ja undskyld godt tak jeg synes godt jeg åbner denne kage jeg tror du vil have en øl ah gå der der er her foran mig jeg kender ikke en ny fyr åh ja det skærer du vil have lidt ja ja dejligt jeg bare skære åben jeg skulle have taget båndet ud af kanten åh ja det er dejligt første gang at skære en kage er så stor som et stykke du vil have jeg bare sluge dette og se min vægt åh ja, ved du hvad, kammerat, jeg siger dig, jeg var allerede åh okay, jeg har set frem til det hele ugen, siden vi vidste, at de ville sende det dårligt, åh det er for sent nu skal du ikke bekymre dig, så du nyder Ugens snacks så søde tommelfingre op fra dig min yndlingsdel af sangene, så åh er ikke hvad der kommer næste uges gode bukser færdig jet nt med dette parti, det er nu tid til at skrue det op upgradebye upgradeand her indtaster du opgraderinger, som du har lavet dit cykeludstyr eller cyklelivet sidder fast det er ollies citat er ikke okay at vinde den ultimative præmie ja den ultimative præmie o f denne uge er gcn-skyggekabinen, så du kan få nogle mordercykelvolt-fotos med det første op på afstemningen fra sidste uge, ja lad os se på resultaterne, vi fik pellegrin mtvs lotuslookalike mod forbrændinger peugeotrenovation ja og øh, resultaterne er ret tætte, du er faktisk temmelig jævn, omkring 47 procent er pellegrins mountainbike lotus lookalike og vind overskuddet for 52 procent er brændt renovering, så vi får dette sendt til os, så hold øje med Facebook Ja, det er rigtigt, denne uge har vi davzadz ahwinter foreslår en cykel, der er bygget op omkring en hybridramme, som du fik denne cykel e sidste vinter s ser godt ud, men hedabzad er imod gummiet, nu kommer gumpen fra Louis Lewisville i Kentucky, jeg har aldrig været i Louisville dig nej jeg har ikke, men jeg ville kan lide at øh så en dag øh halvdelen af ​​det sjove jeg har med ham at cykle drejninger på mine cykler, så hvorfor ikke opgradere cykelbutikken med ølkøleskabet-tv-okseskind-tæppe- og parkeringsværktøjssamling kvinden har svært ved får mig ud i kælderen, og jeg kan helt sikkert se, hvorfor tjekke dette ud af farven på belysningen ja det har endda ollie på tellyoh ja rigtigt, at vi måske bliver nødt til at ændre, men umby at det ser rigtig godt ud, det er imponerende ja jeg elsker det, så det er ikke op for os nej, det er ikke op til dig i gcn-appen, så kom forbi og vind afstemningsvinderne glem ikke, at vi vinder den ultimative præmie, skyggestande er nu tiden til cykelsikkerheden, hvordan alle får deres cykler i cykelsikker alex Nå, du la, at du er i gcn-appen i cykelsikkerheden ja, og vi kan stemme, om du er flink eller super flot, og så er vi i båden. Jeg vil gerne læse, at det har været så længe siden, lad os sætte cykel sikre cykler i dig først neilbauer en, og han har en hvad er, at der er arally sprint1983, der er fra vent vent vent vent, der er bestemt super flot, skal bedømme det lidt først godt, jeg er smuk, jeg går foran kampen, kender du specifikationerne for cykelsikkerheden ja, ja, jeg vil tage dette, så ventilerne er foret op, den præsenteres pænt, ja ventilen har et krumtap ved 45 grader, ja den er meget ren, den er hvid, ja, jeg kan godt lide hvid, men jeg kan godt lide en hvid cykel, den har en god baggrundssadel, du fik det rigtigt ja jeg Jeg bliver super flot, så det er godt, jeg er tilfreds med det i kraft af fem næste, næste op, du går op til den næste, vi har en specialiseret turbo creocom p carbon det 'sendt ind af anderslee jordandas første e-cykel som vi har haft i nogen tid, så jeg valgte denne, men ikke så god suboptimal præsentation, jeg vil sige, at jeg er enig med dig, jeg har ikke rigtig tænkt på baggrunden, vi har en garageport, ja krumtap er på opsætning og derefter justerede justerede ventiler er ikke foret billeder ikke direkte på billeder oh my god jeg er ked af det er bare en dejlig jordan, det bliver en dejlig så flot næste uh martyo charism23202 ja um patch den ene upyeah det er ventum ns1 og jeg må sige det ligner en rigtig flot cykel, jeg overbeviste ham aldrig rigtig, men det ser virkelig sejt ud, det ser ud som en bestemt u m supercykel, men et par emissioner er der et par missioner, ikke i den rigtige tandhjul, ingen vinder og hjul, vi er ikke inbiggie smalls ingen sadeltasker, vi har stadig hans tilbehør på det forkerte krumtap, og vi har en sadeltaske med lyset på bagsiden for et foto, som vi skal gøre bagefter ja, vi skal tage det af igen, det er en dejlig uheldig dejlig, jeg tror, ​​at det ringer på klokken ved den næste upi, jeg tror ikke, jeg kan sige ja, ja, skarp titanium street binding, der er cool dette er nu en cool cykel, folk vil nu sige, at denne baggrund er ret rodet, men jeg synes, det føjer til, at der er lidt mere smag, ikke har det et agraffiti-look, det er en titaniumbid med carbon gafler og sadeltasker det ser meget godt ud jeg synes det lyder dårligt, ser rent ud, selvom det ser rent ud, har stadig flere flasker på cyklen en masse reservedele på cyklen uh ja jeg vil give det jeg synes det er rart, men jeg tror jeg kunne få en super okay, okay åh det er det sidste, dette er vores sidste post for dette ikke hing gik hurtigt, det gik rigtig hurtigt, jeg er nødt til at Denne cykelsikkerhed er altid den bedste ting ved showet, så fortsæt med at sende ng i dine cykler, alt hvad du skal gøre er at uploade monto til gcn-appen, alle andre kan stemme på det, og vi vælger de favoritter, vi vil have på showyeah lige det var det til gcn techshow det var utroligt, jeg elskede hvert minut af det, uhh snacken var lidt min absolutte favorit, så tak, Katharina, for at sende den , men hvis du har brug for flere julegaver i gcn-butikken, så glem selvfølgelig ikke at gå til gcn-shoppen, du kan få nogle julegaver til alle dine kære cyklister og en cool kollektion, der er nok til denne uge, du er lige der kompis åh ja jeg havde bare den værste drøm, jeg kørte, hank kom og lavede tech showet, det var en realitet for maj håber du nød denne artikel, og hvis du giver den en stor tommelfinger, spiste jeg mine snacks og alt, ja Jeg kom lige ind og begyndte at gøre, hvad du ønskede

Er mountain- eller landevejscykel farligere?

Ganske enkelt,road cyklinger langtmeresandsynligvis medføre døden, mensmountainbikinger langtmeresandsynligvis resultere i alvorlig skade med knækkede knogler som en skulder eller et ben. Hjelme spiller også en vigtig rolle for at reducerecykling-relaterede hovedskader.

Der er en smule venlig rivalisering mellem os og vores venner på GMBN. Dybest set fandt vi ud af, at de er absolut gode til at cykle. Så vi er nødt til at føle os lidt bedre at vide, at hvad vi laver er sværere.

Roadies er dybest set bare montør, ikke? Kan du forestille dig, at en mountainbiker vinder noget som Tour de France. - Der var faktisk Cadel Evans i 2011. (kameraklik) - Ja, det er et godt undtagelsespunkt.

Men kan du forestille dig, at hvis en road rider dukkede op på et mountainbike-løb, ville de absolut ødelægge det. - Peter Sagan, han sluttede kun det olympiske mountainbike-løb i 35 sidste år - men han havde en punktering tre gange, Si. Kom ja, giv ham en chance. - ja det gjorde han, han havde et fladt dæk tre gange, så vi regnede med, at vi sandsynligvis bedre ville prøve at prøve denne - men hvad et sted at gøre det.

Her i de smukke Dolomitter i Alta Badia-regionen. Vi har planlagt to forlystelser, som begge uploades til vores Wahoo ELEMNT. Vi starter her med opstigningen til Passo Campolongo lige uden for Arabba og har haft en dejlig cappuccino.

Selvfølgelig. - Nu har jeg planlagt en 35 kilometer rute. Det er ikke for længe.

Men det tager opstigningen af ​​Pordoian og også Fedaia, som ender ved den smukke sø. - Det er rigtigt. Nu kører jeg mindre end halvdelen af ​​St. recke.

Men jeg går lige over dette bjerg. Sandsynligvis ikke op. Det ser lidt ugæstfrit ud deroppe.

Men jeg har selvfølgelig et nedstigningsbælte på den anden side. Sværhedsgrad kan ikke rigtig måles i kilometer. - Måske tid. - Ja. - Så det handler om kraft og puls, som vi måler på vores power2max effektmålere og også vores Wahoo TICKR'er.

bmx træning

Hvad er sværere? Offroad eller hvad det nu er eller asfalt? Og mens jeg er ved det, Si, er du på mountainbike og iført Lycra. Hvad er det? - Det er tilladt. Jeg får særlig tilladelse. - Er du sikker? - Ja. (Brækkende bremser) (rockmusik) - Kom nu, Si, fortsæt det! (Rockmusik) - Nu undrer du dig måske over, hvad alt dette har at gøre med GCN, bortset fra potentielle skryterettigheder.

Faktum er, at vej og off-road bevæger sig tættere sammen igen. Indrømmet, de fleste af de ting, som GMBN-fyrene gør, er så langt fra asfalt, som de kan komme. Men glem ikke, at mange, mange moderne racercykler med deres skivebremser og bevægelsesfriheden for store, brede dæk bliver mere og mere alsidige.

Faktisk bruger mange eventyrcykler kun lige mountainbikehjul og -dæk for at give korrekt off-road kapacitet. Vi troede, du virkelig ville vide hvordan? det er svært at køre off-road. Ganske vist tester vi det på en 29er mountainbike.

Som vi for nylig lærte om de brostensbelagte gader i Paris-Roubaix, gør det ikke meget af en forskel. Hvad kan jeg sige, jeg har bare lyst til, at vi gør langsomme fremskridt her. Jeg må hellere se, hvor Matt er. (funky technomusik) - Nå, den sjove ting ved at sige, hvad der er sværere, afhænger naturligvis af, hvor hårdt du faktisk prøver, hvad er i det mindste hvor på en landevejscykel? Skønheden ligger i det faktum, at du kan gå så let eller så svært som du vil. (Bukser) Men rolig.

Jeg ved, at vejkørernes ære står på spil, så jeg vil arbejde hårdt. (Bukser) (funky technomusik) - Åh min dag. Det er en hård klatring.

Næsten meget bare på min cykel. Det skubber mig til det yderste. Du kan se ELEMNT viser mig, at jeg er nødt til at gå deroppe, hvad der ser endnu sværere ud.

For at være ærlig kan du med et øjeblik se, hvor svært det faktisk er. (Bukser) Disse sidelygter er forbundet til mine strømzoner. Grøn er tærsklen.

Men i marken er jeg nødt til at træde op ganske ofte og se gul og endda rød. Det er naturligvis rødt ved havoverfladen. Det er ikke ved havets overflade.

Vi er på 2.409 meter. (Bukser) Ah. (Udånder) Nederlag. 100 meter fra topmødet.

Dumme kunstige sne kanoner. - Nå, jeg er næsten i slutningen af ​​en opstigning, bare en stigning mere. Jeg kan fortælle dig, at luften er temmelig tynd her oppe nogen som mig, der ikke er vant til højden.

Hvis jeg kun ser på de foregående 2.058 meter højde, har jeg stadig omkring 160 meter til toppen af ​​Pordoi. Jeg er næsten der. (funky technomusik) (trækker vejret tungt) Okay, på den anden og sidste stigning på dagen, Passo Fedaia.

Nu har jeg ikke kørt denne, så jeg er ikke sikker på, hvad jeg kan forvente. Men hvad jeg ved er, at det handler om 7 1/2 kilometer i længden, en gennemsnitlig hældning på 7%, hvilket er ret hårdt for alle. Jeg holder det bare i det blå, en dejlig kontrolleret og stabil indsats, prøv at nyde det så meget som muligt. (udånder) Det skal se smukt ud - (bukser) Ah.

Lad hårdheden være til side i et minut. (Bukser) Det er utroligt. Kan vi se, hvor vi skal hen? Åh ja, åh ja! Det er her, vi skal hen. (Sejrsmusik) (Wheels crunch) - Endelig op på Passo Fedaia.

Tid til en kop kaffe. (udånder) - Nu indrømmer jeg, at jeg i begyndelsen af ​​dagen stort set antog, at da vi laver mindre end halvdelen af ​​afstanden, ville jeg sandsynligvis være den første til at krydse målstregen. Men desværre kan jeg se fra mit live-spor, at Matt faktisk allerede er der.

På den positive side betyder det forhåbentlig dog, at han faktisk har chancen. Imidlertid vil der nu være et problem med hele vores eksperiment, fordi jeg om nogle få meter sandsynligvis ikke vil træde igen, før jeg kommer til målstregen. Derfor får vi ikke nogen præstationsdata.

Men jeg vil arbejde hårdt alligevel, for selvom jeg ikke har mange muskler, vil det, jeg har, holde fast i mit liv, og det at gå ned ujævne nedkørsler betyder virkelig noget. Jeg ved, det er meget mountainbiking. Du kunne helt sikkert få en cykel hernede.

Men princippet forbliver det samme selv på grus. Det betyder, at vibrationer virkelig slides af dig, og derfor kan off-road definitivt være mere udmattende end at køre længere. Jo sværere stien er, jo hårdere arbejder du. (Pyschedelic musik) - Si, din cappuccino er næsten kold.

Det er næsten men --- jeg håbede, du ville få mig en ind. Tak kammerat. - Se, du ser lidt slidt ud, lidt slidt. - Ja, det var ret hårdt. - Nå, lad os komme til pointen. - Ja. - Lad os se, hvilke data du har. - Okay. - Jeg er interesseret i, hvad du har der. - Okay, så jeg var på vej i lidt over to timer.

Min gennemsnitlige effekt er kun 152 watt, hvilket slet ikke er meget for mig på papir. Jeg har arbejdet meget hårdere, hvis jeg er helt ærlig. Som du siger, jeg ser lidt træt ud.

Men jeg må sige, jeg glæder mig stort. Det var sjovt. - Du ser ud til at have haft det godt.

Mine statistikker ligner meget din. Ydelsen er ret lav. Men hvis du borer lidt dybere, havde jeg to vedvarende klatreblokke.

Naturligvis klatrer begge der. Jeg startede zone fire og fem i cirka 30 minutter hver. Så har jeg selvfølgelig de duftstoffer også - hvilket faktisk er interessant, når du ser på disse grafer over dine præstationsdata på stigninger, det er en ret glat indsats, er det ikke? Mens du sammenligner det med, hvad jeg var nødt til at gøre, gør du en masse gentagne anstrengelser langt over sveller.

Så selvom min gennemsnitlige præstation trods alt ikke er så høj, skal jeg arbejde virkelig hårdt for at holde min fremdrift på den virkelig stejle grusvej, og jeg tør sige, at jeg gennem et par snedråber arbejder ret hårdt, jeg tror stadig ikke at denne kraft fortæller hele historien. Det er min overkrop, der sandsynligvis gør mest ondt. En masse vibrationer skal absorberes. - Ja, men i sidste ende, Si, hvad er sværere? Det skal køres off-road i kilometer.

Du har den ekstra rullemodstand, så du kommer ikke så hurtigt eller så langt. Men med hensyn til timesatsning går jeg tilbage til mit oprindelige punkt. Jeg synes, det er så svært, som du vil have det. - Jeg tror, ​​du faktisk har ret.

Jeg synes det er så svært, som du vil, men jeg siger, at off-roading fungerer på din krop på en anden måde - det vil jeg gerne være enig i - jeg tror måske, at jeg måske bliver nødt til at gå i gymnastiksalen, Matt. - Nå, vi talte op, men hvad synes du? Hvad er sværere? Offroad eller Road? - Ja, kom med i kommentarfeltet nedenfor. Før du sidder fast, skal du sørge for at have et abonnement på GCN.

Det er meget hurtigt. Klik bare på kloden. Og hvis du vil have mere indhold, kom og se dig selv, hvordan Matt formåede at vise GMBN-fyrene, hvordan man kører på mountainbike lige dernede i de seks måneder af deres pro-karriere - det behøvede du ikke at fortælle dem alt om. - Det var en oplevelse, ikke? - Kørsel på vej, off-road. - Oh yeah.

Glem ikke at kunne lide og dele.

Er en dyr mountainbike det værd?

Dyre mountainbikeserdet værdhvis du planlægger at ridemountainbikestier og ofte. Og hvis du planlægger at ride ofte, har du det bedre at købe endyre mountainbike. Det billigemountainbikesholder ikke længe, ​​især hvis du tager dem påmountainbikestier.

Er en 500 dollar mountainbike det værd?

Hvis du planlægger at købe en billigmountainbiketil daglig pendling eller på lette stier - bare sørg for at vide det$ 500til enmountainbikeer den laveste grænse at gå, og regelmæssig vedligeholdelse eller endda udskiftning af nogle komponenter er meget sandsynligt i det lange løb.

Er det billigere at købe eller bygge en mountainbike?

Det vil det altid værebilligere at købeen kompletcykel(bjergeller andet) endat købeog samle komponenter for at fremstille encykelaf sammenlignelig kvalitet. MENat købeog samling af komponenterne giver dig nøjagtigt det, du ønsker, og en mere unikcykel.

Hvor meget koster en anstændig mountainbike?

TILanstændig mountainbikeviljekostehvor som helst mellem $ 400 og $ 800, men der er mange måder at spare endnu flere penge på en kvalitetcykel.

Er MTB farligt?

Mountainbikinger en iboendefarligtsport med den tydelige mulighed for alvorlige kvæstelser eller endnu værre. Uanset hvor du kører, eller hvor godt du kender stien, skal du aldrig ride ud over dit færdighedsniveau og altid køre under kontrol.

Er mountainbiking risikoen værd?

Det korte svar er, atmountainbikinger mindre farligt end de fleste andre sportsgrene.Mountainbikingsom flere skader end sportsgrene som rulleskøjter, men langt mindre end sportsgrene som fodbold og baseball.

hvordan man cykler på tværs af crunches

Hvilken er den bedste mountainbike i verden?

Se dit lands Trek Bicycle-websted her. Trek er verdens førende inden for mountainbike-teknologi. Ingen overraskelse, at vores mountainbikes er de mest teknologisk avancerede på markedet. Her er innovationer ikke begrænset til kun de bedste cykler.

Hvilken er den bedste beskrivelse af en mountainbike?

Stiv: En mountainbike med store, knobede dæk og lige styr, men hverken foran eller bagpå. Hård hale: En mountainbike udstyret med en affjedringsgaffel til forhjulet, men ellers en stiv ramme. Fuld affjedring (eller dobbeltophæng): En mountainbike udstyret med både for- og bagophæng.

Hvilken er verdens førende inden for mountainbike-teknologi?

Der opstod en fejl under hentning af delingsoplysninger. Prøv igen senere. Trek er verdens førende inden for mountainbike-teknologi. Ingen overraskelse, at vores mountainbikes er de mest teknologisk avancerede på markedet. Her er innovationer ikke begrænset til kun de bedste cykler.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.