Vigtigste > Cykling > Mountainbike stier i nærheden af ​​mig - varige løsninger

Mountainbike stier i nærheden af ​​mig - varige løsninger

Hvor kan jeg finde lokale mountainbike stier?

Når det er sagt, er de gamle måder undertiden de bedste
  1. Deltag i en ridegruppe eller klub. Ja, det bedstemåde at finde stier påer stadig tilfindefolk til at vise dem til dig.
  2. Brug apps med kort.
  3. Søg efter Strava.
  4. Youtube er din ven.
  5. Gå på væddeløb og husk hvad du red.
  6. Følg din næse.
5. mar 2021



Før denne nuværende situation ville jeg ofte hoppe i bilen og køre til et trail center downhill cykelpark osv. Betrails jeg aldrig har kørt og fandt også ud af, at min cykel er det ultimative værktøj til at udforske. I dag skal jeg vise dig, hvordan du opretter din egen episke sløjfeby, du muligvis skal køre til din placering for at starte din sløjfe, men husk, hvis du kører korrekt til parken, har du din e-cykel i bil, så nøjagtigt i første kvartal af milen til din løkke betyder det ikke noget, det er virkelig det værd, fordi det ikke vil irritere de lokale, hvis du vil starte tingene tættere på dit hjem, så er din lokale skov en stor sted at starte nu Du er faktisk lovlig der, før du udforsker, men for at udforske det skal du lave apps de steder, der fungerer med disse ord, der deler de stier, der allerede er bygget, men der ville være mange spor offline så få det dig derude, og udforsk de mange skjulte perler i din lokale skov.

Kortet er en fantastisk måde at udforske alle de nye vandrestier omkring os, der kan omfatte dette område i detaljer, især i de relevante kort. Jeg mener, du kan tage et kig på området og opdage, uanset omveje, du har tilladelse, at det også viser dig, hvor en sti er, så du ikke vil ride på den store ting over et papirkort, at det er en fiasko- sikker måde at opdage stierne vil altid være der uanset vejret, uanset om du har en lejlighed på batteri eller måske går appen på din telefon kun ned på denne fejlsikre mulighed, men nogle af disse fantastiske stier vises ikke på et kort . En af mine foretrukne måder at få øje på de gyldne nuggets, når du er i bakkerne, gå til den lokale cykelbutik og tale med ejeren, der taler med folk, der kigger forbi, hvis de kan lide mountainbiking, du kan helt sikkert snakke med dem og alle opdage disse stier eller måske endda tage på en gruppetur, disse gruppeture sker over hele verden, så mød op i cykelbutikken lidt om cykler måske tag en te og opdag alle stierne i dit område og derefter måske have en øl og begynd at chatte det er virkelig socialt og at tale med sociale medier er rigtig godt se på sociale medier, følg facebooksiderne for alle de lokale grupper, der kører rundt på dig på denne måde, du vil udøve disse rettigheder og også opdage stierne , men hvis du ikke er på udforskningssiden af ​​tingene og virkelig vil køre på en plade, så er måske et sporcenter noget for dig.

Du markerede disse stier, så de vil være på overfladen, de vil være fulde, du kender fuld af funktioner på vej ned, du kan have en let stigning øverst, det er en fantastisk måde at gå ud og bare køre sterile stier, at kun du ved for alle, men hvis du vil få lidt luft under dine hjul, måske gå til din lokale cykelpark, er de en fantastisk måde at komme udenfor og nyde din lokale ridning. Hvis du vil køre fra din dør, er den nemmeste måde at gøre det på via apps eller online apps som Stryvertrail Forks eller Pendlere, hvor folk allerede har kørt og logget ind på denne app, men jeg kan godt lide at gå et skridt videre og gå til google satellitvisning og se på det tilsigtede område, jeg vil køre, jeg bemærker interessante funktioner store skovområder og ting, som kun du ved, ser spændende ud at køre ud, så går jeg til dem og gør lidt stenet først, så ved du, at adgangen er lovlig og adgang er både god og impo. Jeg vil ikke kontrollere disse pletter, før jeg tilføjer dem til din løkke, da du kan dukke op på nogle steder og ikke engang komme ind i dem, så er der et link i løkken for at samarbejde sikkert. Nu har jeg gjort dette med pendler-appen, jeg har bogstaveligt talt bestemt nøjagtigt hvert område, jeg vil køre, og derefter pendler beregner ruten mellem det punkt og det næste, beregner den sikreste og nemmeste rute, helst off-road besparelsestid jeg Jeg har brugt på asfalten, og alt hvad jeg har gjort, er at komme væk fra pendlen, og det vil blive downloadet til min rute til myGarmin og derefter rute Det vil halshugge hele vejen Det vil styre mig gennem denne løkke, det er overflødigt at sige det på en stor tur som den, jeg har planlagt i dag, vil jeg medbringe en rygsæk, der indeholder alt det væsentlige, det har også et kort i det, ligesom denne fejlsikre mulighed, men jeg har Garmin monteret på mit styr, at giver mig altid en heads up-annonce på ruten, som også vil have en app åben på min telefon bare for at give mig et andet sted at gå til en af ​​disse fejl handler også om at kende det rækkevidde, som du nu vil opnå på din rejse.

evig cykling



Jeg ved, at denne tur er cirka 25 miles, hvilket ikke vil være min største tur, og jeg er kommet meget længere end den med mere højde lige på den samme cykel med samme opsætning og batteri, så rækkevidden vil ikke være et problem i dag så få dette show på vejen og kør denne løkke, nu har denne løkke bogstaveligt talt alt fra freeride til brandveje hver disciplin undervejs, og det gode ved planlægning af min rute med pendlen er, at det får mig. Forblev lige så meget fra asfalten som muligt, fordi jeg personligt hader asfalt for mine e-mails og cykler og den type ruter, der ville blive brugt, hvor ville afvige fra NationalTrust-hovedtovstier, bagveje, hovedveje og skovstier og typen og måder, du nærmer dig disse veje på alle være forskellige, så jeg vil give dig et par tip. Kører mange mennesker er bekymrede for batteriets levetid nu, jeg prøver glad og bliver der er en lavere strømtilstand som muligt. Jeg prøver normalt at starte den faktiske cykel, når jeg forlader huset, bare sig for de første par hundrede meter og tænd derefter for eco, for så vil du indse, hvor meget Eco faktisk hjælper dig der.

Det er meget let at starte disse forlystelser på et højere effektniveau, så slukkes batteriet, og så tror du åh, min gud, hvad skal jeg gøre, jeg går, jeg løber fladt nu, jeg fandt ikke det første stop på min sløjfe gik jeg virkelig til den lokale cykelbutik, og fyrene der talte om dette sted, og jeg søgte det online, så hurtigt på google maps, og det ser helt fantastisk ud for en smule langrendshandling med dejlige flade stier, der løber langs floden den underlige tekniske del ved siden af ​​stien, hvis du vil krydre tingene, når du tænker på, at dette er så tæt på byen, betyder det, at du har mange andre mennesker, der nyder? skoven i weekenden, så husk bare, hvis du er på dette sted, ved du, om du vil ramme den på din sløjfe, gør det enten først om morgenen eller sidst om natten på denne måde vil du møde meget færre mennesker, selv når du rejser i af skoven, men når du møder nogen, skal du bare give dem en bred kaj, sige hej og gå pænt og langsomt, da jeg ledte efter steder at cykle rundt i området, stødte jeg på denne enorme mængde skov med fantastisk natur forbløffende søer, lysere stier, og det så helt fantastisk ud til mountainbiking? Efter lidt undersøgelse fandt jeg faktisk ud af, at området var ejet af National Trust. Nu har UK National Trust ansvaret for at administrere steder som dette lokale skønhedssted her. Nu har den oprindelige tillid faktisk aktivt opmuntret til mountainbiking i nogle af deres skove, men det skal du? fortsæt på den rigtige måde og kør de rigtige stier, de har ofte landvagter, der tager sig af dig, så du ikke kører fra disse spor, fordi du ved, at mountainbiking ikke får et dårligt navn, men det fantastiske ved det at køre et sted som dette på din sløjfe er, at det er blødere, giv mig også en turistattraktion, det kan være, du kan parkere din cykel mod et gebyr for de større forlystelser, så det kan bestemt være lidt kedeligt at køre på vejen, jeg skal ikke løgn, men du kan stadig have det sjovt, få mest muligt ud af det, masser af små spring små ting Youpop Wheelies Off Practices Track er ved lyskryds det gør alt det gade meget lettere den rute, jeg kører lige, er nu en byway, nu er en byway en fantastisk måde at forbinde disse pletter på din løkke.

De er også rigtig gode til lange strækninger for at undgå vej og holde sig væk fra den frygtede asfalt og de travle veje. Nu har du den slags brugere, du møder på en bagvej, og du får også ATV'er Land Rover motocross-cykler, der du kan få bjergbikere er det virkelig vigtigt, når du er ude på disse byways, der holder øjnene åbne, og dine ører er åbne for dine ører, er en rigtig god ting, hvis du lytter, kan du høre disse motocross-pigge langt væk, det er blødere, køre Byway med temmelig høj hastighed nu, og vedligeholdelsen, der fortsætter med det, varierer, indtil nogle af Byways har bogstaveligt talt spor, der bogstaveligt talt er lige så dybe som dit styr, hvor de er blevet eroderet af terrængående køretøjer, men nogle af dem er pænere Schotter eller måske nævnte Eventarmac som is 'vores store vi. Bliv væk fra hovedvejen, men som altid, når du støder på nogen af ​​brugerne, der nyder bagveje, giv dem plads og lad dem gå med det, de nyder, det er ikke kun dig på dine bagveje. Dette er en klassiker, som jeg snuble over These Amazing Jumps in a Local's Bit of Woodland, nu er den tid, der faktisk er investeret i disse spring, noget du virkelig skal respektere.



Du kan ikke bare finde et sådant sted og forvente, at du kommer sammen, især hvis du ikke har gjort jobbet, mange af disse fyre har brugt dage og måneder på at bygge trillebøre, du hedder det, for at skabe disse fantastiske stier, så de respekterer det også virkelig, hvis du ikke mærker dem på sociale medier eller viser dem til dine venner eller fortæller alle, hvor disse fantastiske nye spring er, det er ikke godt for bygherrenshowet! Hvis du har til hensigt at have et førersæde som dette, er det værd at gå tilbage i weekenden, og normalt vil der være et besætningsmedlem af chauffører her for at grave ind og få venner, og så tjener du dig til at køre på dette sted, hvis du jeg Jeg skal bare skrue det op, bryde bøjningerne, lægge det over sociale medier, det vil ikke gøre nogen noget godt ved dette sted, vi kører nu, blev faktisk ikke fundet i en app eller et kort, det var faktisk i google-satellitvisningen kiggede jeg ind, og jeg syntes, dette sted så absolut episk ud, store landskaber, store drop offs og nogle skøre maskiner oven på det, og jeg troede, det fik mig et sted at prøve det, men du har at tænke over, hvor og hvornår man skal gentage den slags kørte Hvis du finder noget, som du måske synes er muligt, kan du muligvis ikke gå ned, så er det ikke det, det er ikke det rigtige tidspunkt at gøre det, du er nødt til at komme tilbage med den rigtige cykel og gear og gør dig klar, bare hvis du siger Breaka Wheel, du skal ikke 20 miles tilbage til dit hus bare for at gå tilbage pushi ng til din bil og køre hjem lignende ting i nærheden af ​​dit hjem glem ikke at bringe jer op i kommentarfeltet nedenfor om, at vi tænkte på denne artikel og de steder, jeg kørte, lad os vide, hvilken var din favorit, jeg kørte i dag, fordi tommelfinger op, hvis du kunne lide det, så glem ikke at abonnere på toen bien og sørg for at finde os på sociale medier og abonnere på os

Hvor kan jeg køre på mountainbike i Los Angeles?

  • Ken Burton Loop,EngleNational Forest.
  • Portugisisk Bend Reserve Loop, Rancho Palos Verdes.
  • Topanga Creek Outpost Loop, Topanga State Park.
  • Backbone Trail, Santa Monica Mountains National Recreation Area.
  • Cheeseboro Loop, Santa Monica National Recreation Area.
  • New Millennium Trail, Malibu Creek State Park.

Fuld gas, kammerat. hoppe i boksene, opbygge en street spot bar for at bomme flad til flad, næsten på jorden for at kontrollere senere er derovre lad os skifte til pov-tilstand og lave en strimling typisk la street palm, dope os biler skøre mennesker har nu intet imod at sparke i hjulene. at være der suger sandsynligvis du skal gå ud med det udyr i dag haha, pas på, lad mig ikke hoppe ind i din linje, åh næsten faldt i haha ​​ville være gået i fuld spræng, men drengene krydsede, lad os lave en euro bare så sjovt at krydse disse gader og nyde udsigten, bange for at blive skudt herover hahaha perfekt til en footjam pisk utrolig bank igen vild med den gigantiske papskumgrop fuld af hastighed. spring i boksene Jeg vil vise dig, at du har fundet en lille dråbe, så lad os lave en bar-spin fra Itoh Tree Tap for at gøre fakie'lukas, hvad vi ikke skulle gøre i USA. træde på andres ejendom, videregive nogen med en pistol på haha ​​trapper på trapper på trapper kan bygge en gade patch, en krydsfiner, nogle flere skove nedenunder, dejligt at flyve ud af banken, lidt wobbly, men okay det Kryds gaden, der kommer derfra, og lad os få en pikpisk Thanh bedste Dudemarc er der også BICEPS GØR DET LA også, temmelig hårdt Walk of Fame Vi skulle finde Snoop Doggs One Jeg viste dig Chipotle i San Franin LA acai skåle er en ting og de er så gode superfødevarer og frosne frugtpuréer, lige så gode som is! Kaffe, lad os køre på denne tynde ting, små trapper herfra, fungerer det? Lyset er vanvittigt, lidt længere, åh, de stopper, lad os få noget vand, lad os flytte de rige på den ene side, de fattige på den anden. så skør, der er ikke så mange skøre steder, vi er i LA lige nu.



MEN dejlig udsigt, butikker og et par dope biler, men jeg fandt denne dråbe gå op her på Fairfax High og dræne baren så tynd, lad os køre næsten på jorden herfra, ikke engang tæt, fyr, haha;) Dude, at var så tæt, brooo skøre biler, vi kører i øjeblikket op og ned af sporvognen og ser og selvfølgelig manuelt. McLaren

Er mountainbiking sværere end løb?

Skader.Mountainbikinger mindre hårdt på kroppen sammenlignet medkører. Jeg kan ikke nævne, hvor mange gange jeg sårede mig selvkørerved at ignorere min tidsplan og gå langt, undertiden bogstaveligt. Du ruller ikke en ankel på enmountainbike(medmindre du har et underligt nedbrud), ingen skinnebensskinner eller hamstrings at bekymre dig om.

Der er en smule venlig rivalisering mellem os og vores venner på GMBN. Dybest set fandt vi ud af, at de er absolut gode til at cykle. Så vi er nødt til at føle os lidt bedre at vide, at det, vi laver, er sværere.

Roadies er dybest set bare montør, ikke? Kan du forestille dig, at en mountainbiker vinder noget som Tour de France. - Der var faktisk Cadel Evans i 2011. (kameraklik) - Ja, det er et godt undtagelsespunkt.

Men kan du forestille dig, at hvis en road rider dukkede op på et mountainbike-løb, ville de absolut smadre det - Peter Sagan, han sluttede kun det olympiske mountainbike-løb 35 sidste år - Han havde dog en punktering tre gange, Si. Kom igen, giv ham en chance - ja det gjorde han, han havde flade dæk tre gange, så vi troede, vi sandsynligvis bedre ville prøve at sætte denne på prøve - men hvad et sted at gå til. Her i de smukke Dolomitter i Alta Badia-regionen.

Vi har planlagt to forlystelser, som begge uploades til vores Wahoo ELEMNT. Vi starter her med opstigningen til Passo Campolongo lige uden for Arabba og har en dejlig cappuccino. - Ja, selvfølgelig. - Nu har jeg planlagt en 35 kilometer rute.

Det er ikke for længe. Men det tager opstigningen af ​​Pordoian og også Fedaia, som ender ved den smukke sø. - Det er rigtigt.

Nu kører jeg mindre end den halve rute. Men jeg går lige over dette bjerg. Sandsynligvis ikke op.

Det ser lidt ugæstfrit ud deroppe. Men selvfølgelig har jeg et nedstigningsbælte på den anden side. Sværhedsgrad kan ikke rigtig måles i kilometer. - Måske tid. - Ja. - Så det handler om kraft og puls, som vi måler på vores power2max effektmålere og også vores Wahoo TICKR'er.

Hvad er sværere? Offroad eller hvad det nu er eller asfalt? Og mens jeg er ved det, Si, er du på mountainbike og iført Lycra. Hvad er det? - Det er tilladt. Jeg får særlig tilladelse. - Er du sikker? - Ja. (Brækkende bremser) (rockmusik) - Kom nu, Si, fortsæt det! (Rockmusik) - Nu undrer du dig måske over, hvad alt dette har at gøre med GCN, bortset fra potentielle pitchrettigheder.

Faktum er, at vejen og terrænet bevæger sig tættere sammen igen. Indrømmet, de fleste af de ting, som GMBN-fyrene gør, er så langt fra asfalt, som de kan komme. Men glem ikke, at mange, mange moderne racercykler med deres skivebremser og bevægelsesfriheden for store, brede dæk bliver mere og mere alsidige.

lift cykelstativ

Faktisk bruger mange eventyrcykler kun lige mountainbikehjul og -dæk for at give korrekt off-road kapacitet. Vi troede, du virkelig ville vide, hvordan? off-road kørsel er hård. Ganske vist tester vi det på en 29er mountainbike.

Som vi for nylig lærte om de brostensbelagte gader i Paris-Roubaix, gør det ikke meget af en forskel. Hvad kan jeg sige, jeg føler bare, at vi langsomt gør fremskridt her. Jeg må hellere se, hvor Matt er. (funky techno musik) - Nå, den sjove ting ved at sige, hvad der er sværere, afhænger naturligvis af hvor hårdt du faktisk prøver, hvad er i det mindste hvor på en landevejscykel? skønheden er fordi du kan gå så let eller så svært som du vil. (Bukser) Men rolig.

Jeg ved, at vejkørernes ære står på spil, så jeg vil arbejde hårdt. (Pants) (funky technomusik) - Åh min dag, dette er en hård klatring. Temmelig let bare at stå på cyklen, det skubber mig til det yderste.

Du kan se, at ELEMNT viser mig, at jeg er nødt til at gå deroppe, hvilket ser endnu hårdere ud. For at være ærlig kan du med et øjeblik se, hvor svært det faktisk er. (Bukser) Disse sidelygter er forbundet til mine strømzoner.

Grøn er tærsklen. Men i marken er jeg nødt til at træde op ganske ofte og se gul og endda rød. Det er selvfølgelig rødt ved havoverfladen.

Det er ikke ved havets overflade. Vi er på 2.409 meter. (Bukser) Ah. (Udånder) Nederlag. 100 meter fra topmødet.

Dumme kunstige sne kanoner. - Nå, jeg er næsten i slutningen af ​​en opstigning med en opstigning, jeg kan fortælle dig, at luften er ret tynd heroppe for en som mig, der ikke er vant til højden. Hvis jeg kun ser på de foregående 2.058 meter højde, har jeg stadig omkring 160 meter til toppen af ​​Pordoi.

Jeg er næsten der. (funky technomusik) (trækker vejret tungt) Okay, den anden og sidste stigning på dagen, Passo Fedaia. Nu har jeg ikke kørt denne, så jeg er ikke sikker på, hvad jeg kan forvente.

Men hvad jeg ved er, at det er omkring 7 1/2 kilometer i længde, gennemsnitlig 7% hældning, hvilket er ret hårdt for enhver. Jeg holder det bare i det blå, en dejlig kontrolleret og stabil indsats, prøv at nyde det så meget som muligt. (udånder) Det skal se smukt ud - (bukser) Ah.

Lad hårdheden være til side i et minut. (Bukser) Det er utroligt. Kan vi se, hvor vi skal hen? Åh ja, åh ja! Det er her vi skal hen. (Sejrsmusik) (Wheels crunch) - Endelig op på Passo Fedaia.

Tid til en kop kaffe. (udånder) - Nu indrømmer jeg, at jeg i begyndelsen af ​​dagen stort set antog, at da vi skulle tilbagelægge mindre end halvdelen af ​​afstanden, ville jeg sandsynligvis være den første til at krydse målstregen der allerede. På den positive side betyder det forhåbentlig dog, at han faktisk har chancen.

Der vil dog nu være et problem med hele vores eksperiment, fordi jeg om nogle få meter sandsynligvis ikke vil træde igen, før jeg kommer til målstregen. Derfor får vi ingen præstationsdata. Men jeg vil alligevel arbejde hårdt, for selvom jeg ikke har mange muskler, vil det, jeg har, holde fast i mit liv, og at gå ned ujævne nedkørsler betyder virkelig noget.

Jeg ved, det er meget mountainbiking. Du kan helt sikkert få en motorcykel hernede. Men princippet forbliver det samme selv på grus.

anti oppustethed

Det betyder, at vibrationer virkelig slides dig, hvorfor kørsel i terræn bestemt kan være mere udmattende end at køre længere. Jo sværere stien er, jo hårdere arbejder du. (Pyschedelic musik) - Si, din cappuccino er næsten kold.

Det er næsten men - jeg håbede, du kunne få mig en. Tak, kammerat - Se, du ser lidt slidt ud, lidt slidt. - Ja, det var ret hårdt. - Nå, lad os komme til det punkt. - Ja. - Lad os se, hvilke data du har. - Okay. - Jeg er interesseret i, hvad du har der. - Okay, så jeg var på vej i lidt over to timer.

Min gennemsnitlige effekt er kun 152 watt, hvilket slet ikke er meget for mig på papir. Jeg har arbejdet meget hårdere, hvis jeg er helt ærlig. Som du siger, jeg ser lidt træt ud.

Men jeg må sige, jeg har et stort grin i ansigtet. Det var sjovt. - Du ser ud til at have haft det godt.

Mine statistikker ligner meget din. Ydelsen er ret lav. Men hvis du borer lidt dybere, havde jeg to vedvarende klatreblokke.

Naturligvis klatrer begge der. Jeg skubbede zone fire og fem i cirka 30 minutter hver. Så har jeg selvfølgelig de duftstoffer - hvilket faktisk er interessant, når man ser på disse grafer over dine præstationsdata på stigninger, det er en ret glat indsats, er det ikke? Mens du sammenligner det med, hvad jeg var nødt til at gøre, gør du en masse gentagne bestræbelser og indsatser over svulmer.

Så selvom min gennemsnitlige præstation ikke er så meget, skal jeg arbejde virkelig hårdt for at holde min fremdrift på den virkelig stejle grusvej, og jeg tør sige, at jeg har arbejdet temmelig hårdt gennem et par snedråber, stadig ikke tror denne ene Kraft fortæller hele historien. Det er min overkrop, der sandsynligvis gør mest ondt. En masse vibrationer skal absorberes. - Ja, men i sidste ende, Si, hvad er sværere? Det skal køres off-road i kilometer.

Du har den ekstra rullemodstand, så du kommer ikke så hurtigt eller så langt. Men med hensyn til timesatsning går jeg tilbage til mit oprindelige punkt. Jeg synes, det er så svært, som du vil have det. - Jeg tror, ​​du måske har ret.

Jeg synes, det er så svært, som du vil, men jeg siger, at off-roading fungerer på din krop på en anden måde - det vil jeg gerne være enig i - jeg tror måske, at jeg måske bliver nødt til at gå i gymnastiksalen, Matt. - Nå, vi talte op, men hvad synes du? Hvad er sværere? Offroad eller Road? - Ja, vær med i kommentarerne nedenfor. Før du sidder fast, skal du sørge for at have et abonnement på GCN, det er meget hurtigt, bare klik på kloden, og hvis du vil have mere indhold, se hvordan Matt formåede at få GMBN-fyrene i de seks måneder af din professionelle karriere, der viser dig hvordan at køre på mountainbike lige dernede - du behøvede ikke at fortælle dem alt om det. - Det var en oplevelse, ikke? - Kørsel på vej, off-road. - Oh yeah.

Glem ikke at kunne lide og dele.

Hvordan tilføjer jeg stier til mit mountainbike-projekt?

Tiltilføjeindhold som f.eksstier, forlystelser eller fotos, skal duskaben konto eller log ind. Når du er logget ind, skal du klikke på dit kontoikon i øverste højre hjørne af siden og vælge 'Del dinSpor. ” Fra popup-vinduet kan du vælge atskaben tur ellerstieller del et foto, en perle, et symbol eller en video.

Se på dig. Du er en middelmådig affaldspose, der sidder fast i en blindgyde uden noget i livet, der gør dig glad. Selv fuglen synes, du er en taber. (Fugle knirker) Det er tid til en ændring.

Gå udenfor. Ser du disse børn? De har den bedste tid i deres liv på deres cykel. De ved, hvad der foregår.

Du vil aldrig have så meget sjov som disse børn. Medmindre du har købt en mountainbike. Gå i butikken og lyt til en fyr, der ikke aner hvad han taler om.

Prøv at sælge dig selv en cykel. Vælg en cykel og køb den. Gør dig klar og slå dine lokale stier.

Det er tid til at køre på din helt nye cykel. (Cykelpund) (Støn) Indse, at ikke alle cykler og cykelbutikker er skabt ens. Prøv igen.

Denne gang gør du din forskning. Besøg en cykelbutik og tale med personalet. Du kender cykler.

proteinpulver til piger

Køb en anden cykel, tag en anden tur. Denne gang foldes din cykel ikke halvt. Byg fitness på stigningerne og selvtillid på nedkørslerne.

Kør, hvad du kan, og læg ikke vægt på, hvad du ikke kan. Det bliver lettere. Du vil føle dig bedre, nej Indtil du er klar over, at ingen andre kører i en t-shirt og khaki shorts.

Tid til at klæde sig ud. Udstyret som dette. (bas-tung hip-hop musik) Brug syge ord som Shred og Gnar.

Gå videre, lad gå overhale dig på stigninger og nedstigninger. Ønsket om at blive bedre vokser i dig. Bliv besat af din cykel.

Fixer på specifikationer, hovedvinkler og underlige ting som dækhårdhed. Så indse, at du har brug for et andet job til at støtte din afhængighed. (rydder halsen) Jeg mener, lidenskab? (Plæneklipper nynder) Køb en cykel for tredje gang.

Denne har flere funktioner, flere støddæmpere, og sadelpinden går op og ned. - Sødt. - Det er ikke længere bare at drive rødder, sende dråber og lære et trick.

Pæn. Det er mere end bare en hobby nu. Det er en livsstil.

En dag fortæller du dine kolleger om alle de drev, du har gjort, og hvor hårdt du makulerer. De lytter ikke. Det er godt.

Hun hedder Jess og hun kører også. Hun spørger: 'Vil du ride en gang? 'Og du siger' Lort ja! ”Det viser sig, at Jess er god. Ligesom virkelig godt.

Hun træner dig på vej op og helt ned. Du kan ikke engang gå ned, hvad hun kører. Du gør det nede, men du er udmattet.

Hun har ventet i 30 minutter, men siger, det var meget sjovt. Hun siger, at du skal gøre det igen engang. Du er enig, selvom hun har knust dig. Men det generer dig ikke senere på dagen. (Whine) (bas tung hiphop-musik) efter arbejdsdag.

Find lokale grupper og kør med chauffører, der hjælper dig med at forbedre dit spil. Bliv en bedre driver ved bare at prøve at følge med. (Bas tung, hip musik) Bemærk andre cykler, som denne downhill cykel og langrendscyklen.

Vejcykling kunne være sjovt. Sid på en snavsstrik og find et par spring for at øve dine tricks. Dette ser meget sværere ud end du troede.

Det er virkelig højt op, det ser frygteligt farligt ud. Nej. Kør mere, klatre højere, spring længere og gå hurtigere, end du nogensinde troede var muligt.

Pas på din cykel og forbedr den. Køb værktøj, køb dele, køb flere værktøjer til at installere delene. Brug timer på at beslutte din næste cykel.

Oplev din drømmecykel og kulstof. Din afhængighed bliver værre. Du bruger mindre tid på at arbejde og mere tid på at kigge på cykler.

proteinpulver til piger

Kør flere stier, klip mere græsplæne. Flere stier, mere græsplæne. Spor, græsplæne.

Køb din drømmecykel. Bring nogle venner og kør længere og højere end nogensinde før. Lad din cykel gå Tag til steder, som de fleste ikke engang kender eksisterer.

Gå på en anden dato. Denne gang du er, kan du faktisk følge med. Ingen undskyldninger, ingen undskyldninger.

Dette er meget bedre. Denne gang slår hun kun dig på fem minutter, du er begge begejstrede, high five, hun kan ikke tro, hvor meget bedre du er blevet. Hej kompis, en dag ser du en pressemeddelelse om en helt ny cykel, den er som din, men 15% lettere, 35% stivere og rød.

Det koster også meget mere græs end den cykel, du lige har købt. Tag en cykeltur for at komme over det. Indse, hvor meget bedre du er blevet, og hvor meget sjov kørsel har bragt ind i dit liv.

Det handler ikke om de cykler, du kører, det handler om, men de cykler, din cykel tager dig med på. (Luft suser) Nå, måske ikke denne tur. ('I Got The Juice' af Dream Junkies) I mit område elsker de det ♪♪ Jeg bryder det ♪♪ Som at tænde motoren ♪♪ Ascension ♪♪ Hver dimension lægger vægt på mig ♪♪ Se på min sjæl ♪ ♪ Se på mit hjerte ♪♪ Se på mit håb ♪♪ Hav verden på ryggen ♪♪ Men jeg bærer den stadig ♪♪ Fortæl dem, at Gud har min hånd ♪♪ Jeg vil ikke give slip på den ♪♪ III kom fra siden af ​​havet ♪♪ Svømmede dem med de bedste ♪♪ Jeg kan ikke benægte, at jeg blev valgt eah Ja, det er miggity macking Malkning af mikrofonen ♪♪ Jeg tror ikke, jeg giver det tilbage

Hvad står MTB for?

ForkortelsenMTB står for mountainbikeog stammer udelukkende framountainbike.12. mar 2020

Hvor lang er San Gabriel River cykelsti?

Det er en brolagtstitilcyklingog vandreture. Totallængde38 km. Adgang tilstikan opnås på de fleste større øst / vestveje og mange parker langs motorvejen 605. Midten afstiligger ved Dunlap Crossing, mellem Washington og Whittier Blvd i Whittier.

Forbrænder mountainbiking flere kalorier end at gå?

Generelt,cyklinger blevet opdaget tilbrændeduflere kalorier. Gennemsnitlig,til180 pund mandcyklingved 5,5 miles / timevil brændeomkring 320kalorier. På den anden side den samme personkan brændeomkring 305kalorierhvornårved 3,5 miles / time.

Er løb bedre end mountainbiking?

MountainbikingVersLøbtil vægttab:

Vægttab er ikke en hurtig løsning. Det betyder atkørerforbrænder generelt flere kalorierend cykling. Grunden til, at det normalt forbrænder flere kalorier, er, at de fleste mennesker kan få deres puls højere, menskører endridning.

Hvordan downloader jeg en GPX fra et mountainbike-projekt?

Klik påDownload GPXlink ellerDownload GPXFil-knap tilHenttilGPXfil af stien eller anbefalet rute. Når du har gjort detdownloadetfilen, kan du derefteruploadeller gem sporet på en GPS-aktiveret enhed (Garmin, telefon osv.) til at navigere på sti.

Er MTB Project gratis?

For at gøre det lettere at tage alle disse oplysninger med på stierne er hjemmesiden nu mobilvenlig, og der er enMTB-projektapp (ledig) tilgængelig forAndroidpå Google Play og til iPhone / iPad i iTunes App Store.19. nov. 2013 g.

Hvor finder man de bedste mountainbike stier?

Oplev de allerbedste mountainbike stier at køre i nærheden af ​​dig. Uanset om du kun ønsker at køre på de bedste mountainbike-stier, eller hvis du er nybegynder på mountainbiking og vil køre egnet til begyndere, har MoreDirt dig dækket.

Hvor mange miles er der på et mountainbike-spor?

Ingen forhindringer. Flad. For det meste flad og jævn. Ujævnt terræn. Små bakker. Stejle sektioner, klipper, rødder. Besværligt terræn. Stejl. Ikke for begyndere. Farlig. Meget stejl. Kun eksperter. 155.919 miles på 47.639 stier, tilføjet af ryttere som dig.

Hvad har du brug for at vide om mountainbiking?

For virkelig at nyde mountainbiketure, uanset om du kører på lette mountainbike-stier eller noget mere vanskeligt, er det eneste, der virkelig betyder noget, at din rute er på punkt. Du har brug for noget, der virkelig er off-road - og du skal være villig til at blive lidt beskidt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.