Vigtigste > Cykling > Mountainbiking Mexico - omfattende håndbog

Mountainbiking Mexico - omfattende håndbog

Er mountainbiking sværere end at løbe?

Skader.Mountainbikinger mindre hårdt på kroppen sammenlignet medkører. Jeg kan ikke nævne, hvor mange gange jeg sårede mig selvkørerved at ignorere min tidsplan og gå langt, undertiden bogstaveligt. Du ruller ikke en ankel på enmountainbike(medmindre du har et underligt nedbrud), ingen skinnebensskinner eller hamstrings at bekymre dig om.



Der er en smule venlig rivalisering mellem os og vores venner på GMBN. Dybest set fandt vi ud af, at de er absolut gode til at cykle. Så vi er nødt til at føle os lidt bedre at vide, at hvad vi laver er sværere Roadies er dybest set bare bedre, ikke? Kan du forestille dig, at en mountainbiker vinder noget som Tour de France. - Der var faktisk Cadel Evans i 2011. (kameraklik) - Ja, det er et godt undtagelsespunkt.

Men kan du forestille dig, at hvis en road rider dukkede op på et mountainbike-løb, ville de absolut ødelægge det. - Peter Sagan, han afsluttede kun det olympiske mountainbike-løb i 35 sidste år - men han havde en punktering tre gange, Si. Kom ja, giv ham en chance - ja det gjorde han, han havde et fladt dæk tre gange, så troede vi, at vi sandsynligvis bedre ville prøve at sætte denne på prøve - men hvilket sted at gøre det.

Her i de smukke Dolomitter i Alta Badia-regionen. Vi har planlagt to forlystelser, som begge uploades til vores Wahoo ELEMNT. Vi starter her med opstigningen til Passo Campolongo lige uden for Arabba og har en dejlig cappuccino.



Selvfølgelig. - Nu har jeg planlagt en 35 kilometer rute. Det er ikke for længe.

Men det tager opstigningen af ​​Pordoian og også Fedaia, som ender ved den smukke sø. - Det er korrekt. Nu kører jeg mindre end halvdelen af ​​St. recke.

Men jeg går lige over dette bjerg. Sandsynligvis ikke op. Det ser lidt ugæstfrit ud deroppe.



Men jeg har selvfølgelig et nedstigningsbælte på den anden side. Sværhedsgrad kan ikke rigtig måles i kilometer. - Måske tid. - Ja. - Så det handler om kraft og puls, som vi måler på vores power2max effektmålere og også vores Wahoo TICKR'er.

Hvad er sværere? Offroad eller hvad det nu er eller asfalt? Og mens jeg er ved det, Si, er du på mountainbike og iført Lycra. Hvad er det? - Det er tilladt. Jeg får særlig tilladelse. - Er du sikker? - Ja. (Knækkende bremser) (rockmusik) - Kom igen, Si, fortsæt det (rockmusik) - Nu spekulerer du måske på, hvad alt dette har at gøre med GCN, bortset fra potentielle skryterettigheder.

Faktum er, at vej og off-road bevæger sig tættere sammen igen. Indrømmet, de fleste af de ting, som GMBN-fyrene gør, er så langt fra asfalt, som de kan komme. Men glem ikke, at mange, mange moderne racercykler med deres skivebremser og bevægelsesfriheden for store, brede dæk bliver mere og mere alsidige.



Faktisk bruger mange eventyrcykler kun lige mountainbikehjul og -dæk for at give korrekt off-road kapacitet. Vi troede, du virkelig ville vide hvordan? det er svært at køre off-road. Ganske vist tester vi det på en 29er mountainbike.

Som vi for nylig lærte om de brostensbelagte gader i Paris-Roubaix, gør det ikke meget af en forskel. Hvad kan jeg sige, jeg har bare lyst til, at vi gør langsomme fremskridt her. Jeg må hellere se, hvor Matt er. (funky technomusik) - Nå, den sjove ting ved at sige, hvad der er sværere, afhænger naturligvis af, hvor hårdt du faktisk prøver, hvad er i det mindste hvor på en landevejscykel? Skønheden ligger i, at du kan gå så let eller så svært som du vil. (Bukser) Men rolig.

Jeg ved, at vejkørernes ære står på spil, så jeg vil arbejde hårdt. (Bukser) (funky technomusik) - Åh min dag. Det er en hård klatring.

Næsten meget bare på min cykel. Det skubber mig til det yderste. Du kan se ELEMNT viser mig, at jeg er nødt til at gå deroppe, hvad der ser endnu sværere ud.

For at være ærlig kan du med et øjeblik se, hvor svært det faktisk er. (Bukser) Disse sidelygter er forbundet til mine strømzoner. Grøn er tærsklen.

Men i marken er jeg nødt til at træde op ganske ofte og se gul og endda rød. Det er naturligvis rødt ved havoverfladen. Det er ikke ved havets overflade.

Vi er på 2.409 meter. (Bukser) Ah. (Udånder) Nederlag. 100 meter fra topmødet.

Dumme kunstige sne kanoner. - Nå, jeg er næsten i slutningen af ​​en opstigning, bare en stigning mere. Jeg kan fortælle dig, at luften er temmelig tynd her oppe nogen som mig, der ikke er vant til højden.

Hvis jeg kun ser på de foregående 2.058 meter højde, har jeg stadig omkring 160 meter til toppen af ​​Pordoi. Jeg er næsten der. (funky technomusik) (trækker vejret tungt) Okay, på den anden og sidste stigning på dagen, Passo Fedaia.

Nu har jeg ikke kørt denne, så jeg er ikke sikker på, hvad jeg kan forvente. Men hvad jeg ved er, at det handler om 7 1/2 kilometer i længden, en gennemsnitlig hældning på 7%, hvilket er ret hårdt for alle. Jeg holder det bare i det blå, en dejlig kontrolleret og stabil indsats, prøv at nyde det så meget som muligt. (udånder) Det skal se smukt ud - (bukser) Ah.

Lad hårdheden være til side i et minut. (Bukser) Det er utroligt. Kan vi se, hvor vi skal hen? Åh ja, åh ja! Det er her, vi skal hen. (Sejrsmusik) (Wheels crunch) - Endelig op på Passo Fedaia.

Tid til en kop kaffe. (udånder) - Nu indrømmer jeg, at jeg i begyndelsen af ​​dagen stort set antog, at da vi laver mindre end halvdelen af ​​afstanden, vil jeg sandsynligvis krydse målstregen først. Men desværre kan jeg se fra mit live-spor, at Matt faktisk allerede er der.

På den positive side betyder det forhåbentlig dog, at han faktisk har chancen. Imidlertid vil der nu være et problem med hele vores eksperiment, fordi jeg om nogle få meter sandsynligvis ikke vil træde igen, før jeg kommer til målstregen. Derfor får vi ikke nogen præstationsdata.

Men jeg vil arbejde hårdt alligevel, for selvom jeg ikke har mange muskler, forbliver det, jeg har, med mig resten af ​​mit liv, og det at gå ujævne nedkørsler betyder virkelig noget. Jeg ved, det er meget mountainbiking. Du kunne helt sikkert få en cykel hernede.

Men princippet forbliver det samme selv på grus. Det betyder, at vibrationer virkelig slides af dig, og derfor kan off-road definitivt være mere udmattende end at køre længere. Jo sværere stien er, jo hårdere arbejder du. (Pyschedelic musik) - Si, din cappuccino er næsten kold.

Det er næsten men --- jeg håbede, du ville få mig en ind. Tak, kammerat. - Se, du ser lidt slidt ud, lidt slidt. - Ja, det var ret hårdt. - Nå, lad os komme til pointen. - Ja. - Lad os se, hvilke data du har. - Okay. - Jeg er interesseret i, hvad du har der. - Okay, så jeg var ude i lidt over to timer.

Min gennemsnitlige effekt er kun 152 watt, hvilket slet ikke er meget for mig på papir. Jeg har arbejdet meget hårdere, hvis jeg er helt ærlig. Som du siger, jeg ser lidt træt ud.

Men jeg må sige, jeg glæder mig stort. Det var sjovt. - Du ser ud til at have haft det godt.

Mine statistikker ligner meget din. Ydelsen er ret lav. Men hvis du borer lidt dybere, havde jeg to vedvarende klatreblokke.

Naturligvis klatrer begge der. Jeg startede zone fire og fem i cirka 30 minutter hver. Så har jeg selvfølgelig de duftstoffer også - hvilket faktisk er interessant, hvis du ser på disse grafer af dine præstationsdata på stigninger, er det en ret glat indsats, er det ikke? Mens du sammenligner det med, hvad jeg var nødt til at gøre, gør du en masse gentagne anstrengelser langt over sveller.

Så selvom min gennemsnitlige præstation trods alt ikke er så høj, skal jeg arbejde hårdt for at holde min fremdrift på den virkelig stejle grusvej, og jeg tør sige, at jeg gennem et par snedråber arbejder ret hårdt, jeg gør det stadig ikke tro at denne kraft fortæller hele historien. Det er min overkrop, der sandsynligvis gør mest ondt. En masse vibrationer skal absorberes. - Ja, men i sidste ende, Si, hvad er sværere? Det skal køres off-road i kilometer.

Du har den ekstra rullemodstand, så du kommer ikke så hurtigt eller så langt. Men med hensyn til timeanstrengelse går jeg tilbage til det sted, hvor jeg startede. Jeg synes, det er så svært, som du vil have det. - Jeg tror, ​​du faktisk har ret.

Jeg synes, det er så svært, som du vil, men jeg siger, at off roading er en anden måde at arbejde på din krop på - jeg vil gerne være enig i det - jeg tror måske, jeg bliver nødt til at gå i gymnastiksalen, Matt - Nå, vi talte op, men hvad synes du? Hvad er sværere? Offroad eller Road? - Ja, kom med i kommentarfeltet nedenfor. Før du sidder fast, skal du sørge for at have et abonnement på GCN. Det er meget hurtigt.

Klik bare på kloden. Og hvis du vil have mere indhold, kom og se dig selv, hvordan Matt formåede at vise GMBN-fyrene, hvordan man kører på mountainbike lige dernede i de seks måneder af deres pro-karriere - det behøvede du ikke at fortælle dem alt om. - Det var en oplevelse, ikke? - Kørsel på vej, off-road. - Oh yeah.

Glem ikke at kunne lide og dele.

Hvor er verdens bedste mountainbike?

8 afverdens bedste mountainbikingdestinationer
  1. Whistler, British Columbia, Canada. I løbet af året er Whistler et knudepunkt for alle former for udendørs sport.
  2. Finale Ligure, Italien.
  3. Vermont, USA.
  4. Sardinien, Italien.
  5. Fjordene i Norge.
  6. Andesbjergene i Peru.
  7. Dachstein Tour, Østrig.
  8. North Shore, British Columbia, Canada.
18. maj 2018

Velkommen til denne oversigt over vores yndlingsstier i verden. Dette er virkelig svært at gøre nu, fordi mange af os bare virkelig elsker vores lokale sti, fordi du lærer at kende hver pukkel, sten, rod og hoppe der, og det får dig til at føle dig utilpas. Men vi regnede med, hvad med de lette, der ikke må gå glip af, de unikke stier? Det fantastiske ved det er, at du kan være uenig, så slip i kommentarfeltet nedenfor, men lad os nu se på dem, vi hos GMBN troede var vores yndlingsspor på planeten jorden. (rytmisk latinamerikansk musik) Vores første spor er Petzen Flow Trails.

Dette er første gang jeg har hørt om disse stier, de er i Østrig, så vi starter lige der i verden, fra Hans Rey, legenden om mountainbiking, trail ridning, min ven. Og han så min ridning, efter at jeg kom tilbage fra min skade, hvor jeg brugte en cykel, der blev skubbet af mine kammerater, og han ringede til mig og sagde: 'Du skal køre og køre Petzen Flow Trails', fordi det er 11 kilometer. 11 kilometer, forestil dig det, af perfekt glatte, skulpturelle stier, der bugtes gennem de østrigske bakker, kurve efter kurve.

Det er bare smukt. Men forestil dig, hvor godt du vil ramme disse sving, når du kommer ned til bunden efter kun et løb. Din kørsel bliver bedre, venstre, højre, venstre, højre, så smuk.

Jeg har set disse stier så mange gange på artiklen, jeg er fanget ved bare at stirre på en artikel, der ser fyren gå ned og min krop justerer sig, da den flyder ind i hjørnerne. Jeg er nødt til at gå her. Det er på min liste.

Hvis det er tilfældet, så lad os det vide. Men det er en af ​​de stier, som du bare ikke bør gå glip af, Petzen Flow Trails. Ahh sejt. (rytmisk latinmusik) Dernæst er Meadows Trail i Chilcotin Mountains i BC, Canada, lige deroppe i Vancouver i verden.

Fantastisk sted at køre. Nu er dette et eventyr. Du tager et vandflyvemaskine fra Tyax Lodge, flyver til en smuk sø og begynder derefter din nedstigning. Ordet fra Doddy, der skabte det, er oplevelsen af ​​at gå ud i naturen og være helt alene på flyet fører dig til et sted, hvor der ikke er nogen anden.

Det er meget usandsynligt, at du vil se en anden driver hele vejen. Hvilken oplevelse. Dejlige lange græs enge, flydende stier, og du kan endda se et par grizzly bjørne.

Nej, du kan faktisk se en grizzlybjørn. Hvis du gør det, skal du komme hurtigere. Denne, helt sikkert et livs eventyr. (Rytmisk latinsk musik) Derefter er det underligt, fordi jeg foreslår en sti, som de fleste af os sandsynligvis bare ikke kunne få det, hvis vi indrømmer det.

Det er Red Bull Hardline. Lad mig nu finde dette over hele verden. Det er i Dyfi Valley i North Wales i Storbritannien, lige der.

Dette kredsløb blev designet af ingen ringere end Dan Atherton, bror til Gee og Rachel, en fantastisk professionel racerchauffør, chauffører, der virkelig er modige nok til at tage risikoen. Det er så svært, men når vi støder på en unik og skør dør. Det er Red Bull Hardline, det er spektakulært, det er enormt, det er modigt, det er skræmmende.

Det er en af ​​dem, som du bare ikke kan gå glip af. Hvis du ikke vil køre det, skal du sørge for at tjekke det alligevel. Det er meget specielt.

Godt gået Dan. (Rytmisk latinamerikansk musik) Dernæst har vi hele Enchilada. Nu er dette spor i Moab, Utah, bare fantastisk.

Det er 42,5 miles langt, næsten hele det ned ad bakke. Der er et par anstrengende stigninger lige deroppe, men dybest set løber du ned ad bakken i 26,5 miles.

Lad os nu fokusere på Porcupine Rim. Det er den mest tekniske del af løbet, der kommer lige i slutningen, cirka en time fra bunden. Og dette løb er hurtigt, det flyder, det har store tekniske klippesektioner.

Hver kurve, du undgår, skal du forvente en forhindring, det er jeg vil virkelig sætte dine færdigheder på prøve. Men hvad jeg elsker ved det er, at du har dette fantastiske flydende spor, og så lige der på din højre side er der nogle skræmmende dråber. Du kan ikke gå galt.

Og hvis du ser nogle af denne artikel, som vi fik fra Nate Hill, tak fyr for at lade os se på dette, kan du se, at når det går hurtigt, kan det blive ret skitseret hurtigt. Det er bestemt en til din skovliste, faktisk sætter jeg den på min skovliste. Jeg gør det i 2018, jeg skal til Utah, jeg skal ride i Moab, og jeg vil gøre hele enchiladaen.

Og det er praktisk, fordi det sidste spor på vores liste er lige der, lige der. Nej dette er Idaho. (rytmisk latinsk musik) Åh, jeg er ked af det.

Dette er det sidste spor på vores liste i dag. Men rolig, denne artikel vil have endnu flere volumener, fordi det fantastiske ved stier er, at når du kører en ny, er den pludselig din favorit. Så vores sidste er Slick Rock i Moab, ja, Slick Rock Trail er speciel, fordi den ligger oven på denne utrolige sten, og den er faktisk alt andet end glat.

Faktisk er det utroligt grippy, hvilket er fantastisk. Nogle af de stigninger, du kan tackle, er næsten utrolige, grebet er intens. Og du ville helt sikkert vide, at hvis du faldt ned i flydende klipper, var super grippy bankede sving, dråber og bakker.

Det er virkelig som intet andet. Det hele er markeret med de hvide pletter af maling, så du kan bare køre rundt uden at gå vild, medmindre du ser gule pletter af maling, fordi det fortæller dig, at der er en vis fare, og du skal være forsigtig, jeg er, jeg vil bestemt gå på Slick Rock Sti. Faktisk synes jeg, det er min favorit på listen i dag, det ser bare smukt ud.

Nå er du enig i, at det ville være dejligt, hvis du ikke gør det. Lad mig vide, hvor i verden Du har kørt de bedste stier i verden. Lad os vide i kommentarerne nedenfor.

Jeg håber du kunne lide det. Hvis du gerne vil se mere af GMBN, skal du klikke på det for at se vores top 5 cykelparker i verden. Giv os et abonnement og en tommelfinger op, så ses vi næste gang.

Er mountainbiking hårdere end landevejscykling?

TILhårderetræning

Ikke kun kører du en rimelig afstand, men du bruger flere muskeltyperenden normal langdistancelandevejscyklingdag. Medmountainbikingder er flere forhindringer, der kræver både brud, energibrystning ogcyklerer typisk tungere, hvilket generelt giver megethårderetræning.
21. jan. Feb 2020

♪ ♪ - Som mountainbikere forstår vi, at vores sport er virkelig hård. - Hvor virkelig hårdt, ja. - Men har du faktisk tænkt på, hvor svært det er? - Ja. - Har du det? Nå, sammenlign det med roadies, de har det bare.

Det er sandt - så vi skal faktisk teste det. Gå ud over opfattelsen af ​​anstrengelse og brug en pulsmåler og især en effektmåler til at måle vores tur - så en effektmåler har eksisteret i nogen tid i mountainbiking, der går ned ad bakke bare for at gøre min træning lidt mere effektiv. Denne Rex M Power fra Rotor er super tilgængelig og smuk og nem til daglig brug. - Så vi har et par par i hånden.

Jeg tager en testkørsel, en normal testkørsel, temmelig hård, og registrerer min puls- og ydeevnedata og sammenligner dem med en biltur af samme varighed. Men hvad vi har brug for er en vejchauffør. Hvor tror du, vi finder en sådan? - Hvem er det? - Det er Dan Lloyd - Hej fyre.

Held og lykke, når du går ud. Lad os få nogle hjul i gang - Åh nej. Ikke Dan Lloyd - Jeg kunne aldrig rigtig godt lide Dan Lloyd.

Matt Stephens er min favorit. ♪ ♪ - Hvordan var det? - Steady - Okay. Lad os se på dataene, sammenlign de to.

Lad os se på resultaterne. Derfor kan dette diagram i første omgang se lidt forvirrende ud. Men det viser dig bare den kraft, som jeg altid udsætter.

Og hvordan du kan se disse aremy-resultater. Det er virkelig stikkende, kraften svinger massivt under kørslen - en ting at trække grafen er selvfølgelig, hvordan du siger, at toppe er heroppe, de har maksimal effekt, så du er flere gange maks. Indsats - Interessant, at du også kan se, at der er et par gange, hvor jeg slet ikke giver nogen forestilling, ikke fordi jeg var doven, men fordi jeg primært kører ned ad bakke. Men temmelig ofte efter de lange strækninger uden styrke ser du, at der er nogle virkelig store toppe, som jeg faktisk forsvinder for at komme ud af langsomme sving og korte ujævn stigninger. - Gode point, Neil.

Hvis vi sammenligner dette med Dan's diagram, kan du se, at hans gennemsnitlige præstation er højere end din. Årsagen til dette er, at han kan fortsætte sin anstrengelse under hele turen. Han har ingen afgang, hvor han kan. t spark.

Han kan holde den præstation høj, så han får et godt gennemsnit. Selvom der ikke er nogen pigge i grafikken, som i din grafik - Meget færre pigge på en mountainbike, ikke? - Ja, han behøver ikke at pedalere og lave korte skarpe stop. Han kan bære sin kadence ind i den.

Tror du, det er sværere, Neil? - Ja. Jeg bruger meget mere tid med en øget puls, og selv de korte sprints forårsager en hel del muskelskader - Det er værd at bemærke, at når du er på tværs af landet, er det svært at gå i et langsomt tempo, fordi du bare ikke kan komme rundt sporet. - Du kan også se, at selv på de steder, hvor jeg ikke lægger nogen strøm i pedalerne, er min puls stadig meget høj, fordi jeg pumper cyklen, drejer den, jeg gør alle disse tekniske ridefærdigheder, der får mit hjerte til at slå hurtigere at lade.

Okay, dataene er der, men hvad gør vi egentlig med denne viden? - Nå, enhver mountainbiker vil blive montør, køre hurtigere og gøre det lettere. Sandheden er, det bliver aldrig lettere. Men hvis du ser på grafen, kan du se, at lange udholdenhedskørsler i lavt tempo virkelig er skadelige for, hvad det viser med den særlige omgang, vi gjorde i dag.

Jeg arbejder meget hurtigere på mine fem sekunder, lad os sige to minutters sprints, og prøv også at genoprette min krop så hurtigt som muligt, da nedkørslerne er meget kortere end stigningerne. Så det fantastiske ved effektmålere er, at de viser dig de nøjagtige krav til den pågældende tur. Så hvis du måske bor et mere bjergrigt sted end vi gør, laver du måske 20, 30 minutters stigninger, hvor kravene vil være meget forskellige fra de korte, hurtige stigninger, du har her.

Og du kan bruge disse data til at træne effektivt. - Ja, det er et godt punkt, Neil, og en ting, som jeg fandt meget nyttigt ved at bruge effektmåleren, er at du rent faktisk kan finde ud af, om du holder fast i rødt, hvilket betyder, at din styrke er for høj, når du er på vej, og hvis du kører i en time, kan du ikke holde den styrke hele tiden, og så kæmper du mod slutningen. Det hjælper dig med at lære din krop og genkende, hvor dine svagheder er. - Hvis du vil se flere artikler fra GMBN, kan du klikke her for min Enduro-træningsartikel, som er den første i en række træningsartikler. - Og en ting mere nyttig artikel er hernede om, hvordan man overlever en stigning, klik dernede - du kan også bare klikke på min effektmåler for blot at abonnere på GMBN.

Jeg er slukket, sluk for strømmen. - Fortsæt. - Åh nej, ikke Dan Lloyd - Jeg kunne aldrig rigtig godt lide Dan Lloyd.

Matt Stephens er min favorit.

Er XC mountainbike død?

Hvis du spekulerer på, ompå tværs af landet(XC)mountainbikeserdød, vær sikker på, de er det ikke. Disciplinen bliver mere populær hver dag med nytcyklerbliver karnet ud for at imødekomme de tekniske krav fra nye kurser.

Okay, det er tid til at spørge; det er her, vi besvarer alle dine mountainbike-relaterede spørgsmål, så kommenter nedenfor med flere spørgsmål til næste uges show eller send dem til ASK@GMBN.COM Jeg skyder bare nu - disse spørgsmål direkte fra Blake. Okay, Jan Duras siger, at jeg har en gammel MTB-cykel, og den har nogle ret smalle styr.

cykelforbrændte cykler

Jeg vil opgradere dem til noget omkring 720, men problemet er, at alle nye styr er alligevel 31,8 eller større for at få bjælkerne på en bar uden at købe en masse nye ting? - Jeg tror, ​​slå op på internettet. Sæt det i google; Der er et par virksomheder derude, der stadig fremstiller disse styr, især DLR-cykler, de har disse styr.

Disse retrostålstyr er lidt tunge, men de tilbyder noget, de passer til din cykel, ja den måde at gøre det på. Jeg elsker denne fyrs navn, Megaheff. - Godt navn. - Jeg er seks meter høj, og jeg vil gerne vide, om det er okay for en mand i min størrelse at køre en snavshoppestel på vejen. - Ja.

Jeg forstår ikke hvorfor ikke. - Den mest kraftfulde cykel, du virkelig kan få. - Præcis Ex, det er du. - Gør det.

Lad det ikke stoppe dig. Jack Paric. Nogle gange når jeg springer på mit lokale pumpespor og springer parkerer jeg ved et uheld spin på stolperne lige før landing og styrter ned; Hvordan kan jeg øge min selvtillid og stoppe? - Bare slappe mere af; på en eller anden måde ser ud, føles godt, jeg kan forestille mig, at du hopper og derefter (gryntende) på en eller anden måde stivner-- - Død sømand - Død sømand.

Så slapp mere af, hold din krop i en god position, hold dig selv, du ved, bare ender med at blive lidt mere fleksibel. Frys ikke, fordi du kramper og går fragmenteret væk. Øv og chill - Ja. - Det er godt.

Robert Townsend, jeg vender tilbage til mountainbiking efter 15 år, god mand. - Godt klaret. Jeg er mere udåndet på teknisk hurtige stier ned ad bakke end på stigningerne. - Jeg ved. - Hvem er det? - Det gør jeg, du holder vejret helt ned ad bakken, og du er ligesom.

Bare slappe af, fokusere, trække vejret. Som om du cykler op ad en bakke. Du trækker vejret. - Ja, jeg mener, din pedal, du kommer ind i en rytme.

Du trækker vejret sådan, finder en måde at gøre det grundlæggende med din kørsel. - Det gør jeg; Jeg spænder op, når jeg går ned ad bakke. Flad, jeg er som (gryntende). - Hold ikke vejret. - Hold ikke vejret. - Okay, og lad os gå på ti måder at forbedre din kondition. - Lav en varm opvarmning for dig selv.

Personligt, hvis jeg begynder virkelig hårdt med det samme, vil min rejse sandsynligvis blive afbrudt, så giv dig selv en god 10 eller 15 minutter. Gør et blidt twist, inden du øger tempoet. Mens det er fristende at stoppe ved hver stigning, så prøv at fortsætte og hold din gennemsnitlige puls høj under hele turen.

Så grundlæggende gå videre. Prøv at ændre den måde, du kører på. Hvis du typisk kører en eller to timers stier og stramme drev, skal du udfordre dig selv til at køre et par miles mere.

Gå ud og tag en rigtig langrendstur. Prøv at holde din kadence og væk fra din naturlige kadence. I slutningen af ​​turen kan jeg godt lide at skubbe et rigtig stort hårdt udstyr, når jeg stadig har energi, bare for at få mine ben til at brænde og for at træne disse muskler lidt anderledes end min naturlige kadence - spørger Mircea Badila, jeg ville købe en fedt cykel, men landede på en Rockrider 540well Neil vil være meget glad for det.

Det er en decathlon, jeg synes denne cykel. Jeg spekulerede på, om jeg kunne opgradere mine 27 og en halv med to tommer dæk til noget mere gummiagtigt. Noget 2,8 eller mere.

Jeg tror ikke, jeg passer til det. - Jeg tror ikke, at det passer til denne cykel, for at være ærlig. - To fire, to fem. - Ja, det er stadig et bredt dæk. - Det er et kæmpe dæk.

Træk det ned, det er det værd og se, hvilken størrelse du kan slippe af med. - Godt råd. - I din ramme, inden du bruger.

Selsicca Yong siger hej GMBN-hold. Kan du lave en artikelsammenligning mellem Shimano og Sram? - Jeg tror, ​​vi kunne, ikke? - Vi kunne sandsynligvis, ja, jeg tror, ​​det er på kortene. Skål for ideen - Ja - Stefan Dirks siger, hej fyre, min nye cykel har et hul i kranken på den ene side af bundbeslaget og på toppen af ​​gaflen, jeg antager, at snavs, mudder og vand kommer ind her .

Skal jeg sætte dem i, så de ikke ruster? - Nå, hvis du vil tilslutte dem, vil det komme derinde på en eller anden måde, det skal løbe et sted - Åh ja, du behøver ikke blive derinde, det vil forårsage korrosion. - Ja det gør det, ja. Og værre for din orientering. - Ja, det er bedre for dig at servicere din cykel, holde den ren og holde øje med, at den fejler. - Især hvis du er på en vintertur eller en frygtelig mudret tur, så får du mudder overalt.

Giv din cykel en god ol. - Ja, frist ikke til at fylde et af disse drænhuller i dit bundbeslag; Husk at slippe vandet ud, hvis det kommer ind. - Præcis. - For at gøre din cykel klar til vinteren, og alle disse tip, tjek dette ud. - Vinteren er på vej; Lejer tager meget arbejde af om vinteren, da al fugt og snavs kommer ind i dem, så ting som dit headset, dine fuldt ophængte drejelejer og dit bundbeslag kan virkelig gøre med rengøring og smøring.

Vand kommer derinde, prøv at forsegle sadelpinden, så enten med fedt, eller hvis du har en kulfiberramme eller sadelpinden, brug lidt fibergreb, og bare det lag af noget forhindrer vand i at komme ind i rammen og muligvis slid din bundbeslag meget hurtigt ud - del tre ja - okay raimo Vaha siger, jeg spekulerede på, hvordan jeg skulle diagnosticere, om jeg bøjede mine krumtap eller spindlen. - Giv det til din ven; Lad ham køre på din cykel. Fordi du bliver så vant til de krumme krumtap.

Mine brødre, her er et eksempel, min brors krumtap er bøjet, og han sagde, jeg kan ikke, hvad er der galt med min cykel? Så jeg fortsætter med at gøre hans cykel, sætte den i gang, bøjede krumtap eller bøjede pedaler. Uanset hvad - godt tip. Colorado T-Rex siger, når folk kører ned ad bakke, hvad betyder det, når fyrene ved siden af ​​banen vipper, når en chauffør kører forbi? - Hvorfor? - Vil du vide hvorfor? - Ja. - De er marshaler, så de fløjter bare for at fortælle den nærmeste marskal, at føreren kom sikkert igennem. - De betyder også, at hvis du ser på, skal du gå på sporet og høre en fløjte, ikke krydse stien, for det betyder, at nogen kommer hurtigt. - Præcis. - Ludvig Sahlstrom fra Sverige.

Jeg leder efter en ny cykel og har omgående brug for hjælp. Jeg har i øjeblikket en hardtail. Jeg er sikker på, at jeg har brug for en fuldhjulet cykel til den fyr, jeg kan lide.

Jeg kan godt lide at gå på de lokale stier, men jeg kan også lide de store bjerge, cykelparker, enduro og downhill, alt; Så trail cykel med 140, 150 rejsende eller enduro cykel med op til 180. - trail cykel, 140, 150. - trail cykel vil jeg sige.

Hele dagen. - Hele dagen. - Mindre cykel gør din tur bedre, og du får det sjovere, fordi du kører på det flere steder.

Malcolm er fra Lincolnshire, hej Malcolm. - Hej Mike. - Malcolm. - Hej Malcolm. - Jeg har, jeg har en carboncykel, og nogle af gummikædeholderne skal være fastgjort til deres kanter, men jeg er ikke helt sikker på, hvad der er sikkert at bruge.

Der er en masse snak om det, så det bruger tydeligvis epoxy i kulstof, så du kan bruge en epoxy, men jeg vil ikke anbefale det, fordi du ikke vil ødelægge din ramme, så du kan bruge en slags silikone lim. Du får et hobbysæt, de er ret sikre at bruge, men de er ikke så gribende på selve kulstoffet. Det, jeg hellere vil bruge, er sukker, et selvbundende tyggegummi.

Det er absolut ikke skadeligt for kulstoffet, og du kan også få dette gummitastbånd fra Free Mso til dig. Jeg vil bare kaste dig på en slags pro hacks-artikel, som jeg gjorde for nylig, og du kan se denne lige der. Mens opsætning af din cykel er en relativt ligetil proces, er den ting, der virkelig definerer din mountainbike, da din cykel er de små tilpassede tip og tweaks, du kan lave på den.

Med det i tankerne, når jeg har min egen cykel, kan jeg godt lide at lave ophængningsbeskyttere, og efter det er disse mine top syv tip og tweaks - Cool, mastiks ting er ret godt? Super stille. - Ja, solidt på motorcykler. Okay, så siger Isabelle Chayer, jeg knækkede lige min bagskifter og gearstang i et dårligt fald; Er det nu tid til at gå fra en elleve til en elleve fra tre til syv? Husk, at jeg har en skifter i ét stykke og bremsekæde, sæde og gnidning, jeg vil sandsynligvis gå videre med det, du ærligt talt har sagt, og vente på, at det hele slides og derefter gå videre - Gode råd - Tom 1: Jeg vil sætte min forbremse på snavspringcykel, men vil stadig have spids, men jeg vil ikke have en top - du kan køre din forreste slange gennem dit styrerør, dernede, der muligvis fungerer, men du skal ændre lidt, du kan få disse ting Du kan købe dem fra Internettet, og du kan gøre det, men hvis du kan, behøver du ikke skære dig af en af ​​dine små stykker. - Kører du kablet ned? - Kør kablet derinde, og så ved du det, bor ud af din øverste førerhus - Det lyder som et lille hack, du skulle lave.

Lav en cool artikel, vi er nødt til at gøre det. - T Dette er faktisk en god idé. - Dave Lanki, jeg tænkte på at tilføje hurtige links til min kæde for at gøre det lettere at fjerne og rengøre, men ville dette være et svagt potentiale stedet i I sammenligning med den permanente kæde? Se, det gør det ikke, men jeg vil ikke rigtig spytte disse ud for at oprette forbindelse igen, fordi de normalt er en enkelt løsning.

Jeg vil kun nævne tre måder at deltage i en kæde på, fordi denne informative artikel fortæller dig, hvad du har brug for at vide. Kæde er en af ​​de vigtigste dele på cyklen. Det skal igennem en hel del stress.

Hvis det ikke var nok, skal det modstå drejningsmomentet, benstyrken kommer igennem, men der er også enorme vridningskræfter fra alle gearområder, så det er ikke overraskende at høre, at du brød en kæde. Så her er tre måder at genoprette forbindelse til din kæde. Hurtig skudrunde? - Ja gør det. - Klar? - Ja. - RicketyGem13 kan du parkere på en hardtail? - Selvfølgelig kan du det. - Josh Rodriguez, kan bing bong spille bordtennis? (griner) - Ja, det tror jeg, jeg kan - Anthony Mowl, kan vi få endnu en Hartail? Uge tak? - Selv tak.

Ja. - Det er et ja. Dylan Rodriguez, hvordan kommer det sig, at mountainbike-mærker ikke længere laver dobbelt XL-cykler med fuld suspension? - Fordi du ikke har brug for det --- Ved du hvorfor jeg også kæmper med det? er nogle rigtig gode XL-cykler, som du bare skal kigge efter og finde.

Hunter Carney, hvad er Boost på gafler? - 120, 110 undskyld, 110. - Det er rigtigt, oprindeligt er det 100 mm, så der er kun ti afstande mere. Dybest set bliver større og større.

Brad Stiff, hvordan kommer jer ikke med solbriller? - Det gør jeg altid. - Det gør vi. Det gør vi. - Når det er solrigt. - Dave Harding, kan du gøre noget ved vinterkørsel og tøj? - Ja vi kan; Vinteren kommer, og vi kan. - Og Ivo siger, hvad er den nemmeste cykel at lære bunny humle? - Hardtail. - Bom. - Færdig.

Hurtigt skud, færdig. - Ved du hvad det er tid til? Ret mig, hvis jeg tager fejl. - Lad os gå. - Okay, så siger Warren Basin, jeg kæmper for at få lidt afstand fra mine manualer, så hvad kan jeg gøre for at få mere afstand? - Ingen pedaler. - Du er den manuelle konge her, så lad os bytte. (griner) - Wow, det er en udfordring.

Okay, klemt ind, hentet, skåret ned, han gjorde det, ja nej. For at finde et balancepunkt er det længere end du tror, ​​så du skal læne dig lidt mere tilbage, det føles som om du løfter ryggen, men så støder du bagbremsen for at forhindre dig i at gøre det også ganske riflet, kunne bruge benene lidt. - Bøj dine knæ lidt mere tror jeg.

Bøj knæene lidt mere, læn dig tilbage, læn dig tilbage lidt mere. Ja, det er et godt outfit. - Godt arbejde. - Det ligner Table Mountain i baggrunden.

Skål Warren for at sende dette til Rett mig, hvis jeg er forkert ret god, men prøv bare at finde det balancepunkt, og spring også bare bagbremsen for at forhindre dig i at glide bagud, men vi elsker at svare på alle dine spørgsmål, du sender. Så send dem til ASK@GMBN.COM eller i kommentarerne nedenfor - Ja, send dem venligst; vi elsker de ting, og hvis du vil se Raymond Metalios Pro Bike Check, klik lige her - Meget godt, ja, hvis du vil se ni nætter, og hvad er der med det, hvor jeg gik og deltog i hele denne begivenhed varer en hel uge , skal du bare klikke her nedenfor. - Glem ikke at klikke på kloden for at abonnere på hans artikel hver dag. - Ja og glem ikke at give det en tommelfinger op hvordan. - Åh ja.

Er mountainbiking høj intensitet?

bjergbikikng er en naturligHIITstilaktivitet, mens en person, der kører syre / præference og fitness-løft, kan gøre det mere eller mindre.13. jan. 2018 nov.

Forbrænder mountainbiking flere kalorier end at gå?

Generelt,cyklinger blevet opdaget tilbrændeduflere kalorier. Gennemsnitlig,til180 pund mandcyklingved 5,5 miles / timevil brændeomkring 320kalorier. På den anden side den samme personkan brændeomkring 305kalorierhvornårved 3,5 miles / time.

Er mountainbiking hårdt?

Ligesom enhver form for træning,mountainbikingkan være fysisk udfordrende, især når du lige er begyndt, og dine muskler ikke er betinget af at ride encykel. Når du udforsker flere stier, kommer du også ansigt til ansigt med funktioner, som du ikke kan forstå nogensinde at være i stand til at erobre.

Hvad er verdens mountainbiking hovedstad?

Squamish, den 'udendørs rekreationVerdens hovedstad'sidder mellem Whistler og den store North Shore i Vancouver, BC. Det er også hjemsted for Pinkbikes hovedkvarter.3. jul. Feb 2020

Kan jeg reducere mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive tillavere mavefedt.2. feb 2021

Er mountainbike svært at køre?

Mountainbikeserhårderepedal og langsommere på fortov. Men de har en cushyride, en opretståenderidningposition og kan bevæge sig let på en lang række overflader. Hybrid eller krydscyklerer næsten lige så hurtige og lette at træde som en vejcykel, samtidig med at den er næsten lige så behagelig og alsidig som enmountainbike.

Hvor er det bedste sted at cykle i Mexico?

Vores bedste råd til at cykle Baja-halvøen er at komme af motorvej 1 så meget som muligt, og dette er den bedste omvej til cykeltur. Fra San Felipe er vejen nu helt brolagt helt til Bahia Gonzaga.

Er der nogen mountainbike stier i Playa del Carmen?

En park for alle mountainbikingelskere i et fladt, men teknisk land. Hvordan har vi det?

Hvorfor cykler folk i Mellemamerika?

Cykeltur i Mexico og Mellemamerika er en fascinerende måde at udforske kontinentet på. Der er mange grunde til at rejse på cykel. Du lærer det lokale liv at kende, har friheden til at gå overalt og udforske hjørner i hvert land, der næppe ser andre turister.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.