Vigtigste > Cykling > Peloton cykel anmeldelse - finde løsninger

Peloton cykel anmeldelse - finde løsninger

Er en pelotoncykel prisen værd?

Pointen er, at hvis du trofast vil bruge enPeloton cykel, det kan væreprisen værd. For det første giver det månedlige abonnement ubegrænset streamingadgang til allePeloton'stræning. Du kan gøre to om dagen, hvis din tidsplan er tilladt, der er virkelig ingen grænse.5. maj 2021

Benji Jones: Denne cykel koster $ 2.000 og tager cykelverdenen med storm. Det sælges af firmaet Peloton, som angiveligt har flere kunder end endda spinggiganten SoulCycle. Men hvad der virkelig adskiller det fra er cyklens bekvemmelighed, du kan tage en spinning klasse hvor som helst og ifølge virksomheden få en træning i studiekvalitet.

Det lyder ret godt nu, men er det virkelig værd at hype? For at finde ud af har jeg en pelotoncykel til et spin, og i to uger tog jeg en 45-minutters peloton-klasse hver dag, og hvordan gik det? Nå, lad os bare sige, jeg bliver sandsynligvis aldrig mere fit Første ting først: For at finde ud af, hvor god det er af en træning, som jeg ville få, besøgte jeg sportstræner Sean Kuechenmeister før min første klasse. Sean: Forhåbentlig vil du finde ud af din grundlæggende fitness specielt til cykling. Benji: Sean arbejder på New York Sports Science Lab på Staten Island, og det er her, han vurderer den fysiske ydeevne hos professionelle atleter.

Og nu mig, din mere eller mindre gennemsnitlige fitnessbesøg. Okay, godt at gå. Vi startede med at tage nogle grundlæggende målinger som vægt og kropsfedt.

Dernæst var der nogle ikke så grundlæggende målinger; Jeg har lyst til at gøre det, som et ejektorsæde. Det er en isokinetisk maskine til lemmer. Det måler styrken på mine quads.

Derefter testede vi benstyrken, Sean: Hop. Benji: Mobilitet og noget, der kaldes en muskelkørsel. Sean: Så ville køre hvor meget elektrisk strøm du får fra hjernen gennem disse nerver.

Musklerne er virkelig som et meningsløst kød. Nerverne bestemmer, hvor effektivt musklerne bevæger sig. - Men den sværeste test af alle? Et mål for den såkaldte VO2 max. Søn: Årsagen til, at VO2 max er så relevant for motorcyklister, er et mål for, hvor godt din krop bruger det ilt, du tager i, når du trækker vejret.

Jo bedre du bruger ilt, jo mere transporteres det gennem hele din krop, og jo mere effektivt vil du bevæge dig og være i stand til at udføre uanset hvilken øvelse du laver. Benji: Jeg klarede mig under gennemsnittet i VO2 max i 47. percentilen, hvilket var en skam. Men generelt var jeg i ret god form, og med vurderingen bag mig var det tid til at køre.

Heldigvis uden gasmaske denne gang. Starten var ret ujævn, fordi jeg ikke rigtig kom på cyklen i starten. Jeg følte bare ikke musikken, ligesom oldies eller som rock, jeg er ikke ved at cykle ud på rock, jeg endte med at gå på en indspillet klasse, og jeg troede, jeg skar virkelig godt i klassen og så så og så, at jeg var på 589. plads, tror jeg.

Til min ære var der omkring 2.500 mennesker i denne klasse, hvilket fik mig til at føle mig temmelig gennemsnitlig, hvilket er helt fint. Mine quads er allerede begyndt at mærke det. Jeg kan helt sikkert mærke en forbrænding.

Jeg klarede mig lidt bedre i dag, tjek den 2.136. Placer ud af 10.000, mener jeg, ikke forfærdeligt! Jeg var træt næsten fra starten, men dagene gik hurtigt og snart var jeg en Wir ek i.

Jeg er stolt over at sige, at jeg gjorde det syv dage i træk! Men jeg har ikke rigtig set meget fremskridt, i stedet havde jeg faktisk smerter, jeg begynder bestemt at føle lidt smerte på min højre side, ved du, for at være ærlig ser al min statistik i dag ud som de gjorde på min første tur. Jeg brændte lidt over 500 kalorier pr. Klasse, uanset hvor udmattet jeg følte mig i målstregen, men jeg ville ikke stoppe, især da Sean forudsagde nogle temmelig åbenlyse resultater at se frem til. Sean: Jeg tror, ​​hvis du taber fedt og derefter potentielt forbrænder dig i nogle muskler, måske ser vi dig gå fra 143 til omkring 141, 140, um, men jeg forventer, at din udholdenhed vil stige, og jeg forventer, at dette tal går fra retfærdigt til godt med din VO2 max.

Benji: Jeg øgede det på min ottende tur. I stedet for at køre hjem, gik til Peloton-studiet på Manhattan, hvor klassen bliver filmet. Jeg var nysgerrig efter at se, om jeg ville være foran en lærer og i nærværelse af, hvad det ser ud til at være et af de mest spændende og mest attraktive i New York City.

Det var en god tid. Det er dagen før Valentinsdag, så der var mange breakup-sange, hvilket var fantastisk. Men som det viste sig, er alle cykler kalibreret forskelligt, så min skærm på min cykel i studiet var meget anderledes end på den cykel, jeg har derhjemme.

Der var sandsynligvis forskel på 200 kalorier. Så jeg prøvede hårdere i studiet. Min gennemsnitlige puls var 10% højere end derhjemme, men ifølge displayet på min studiecykel var min præstation og min kalorieindhold min laveste nogensinde.

Så fair advarsel, kalorietælleren kan være anderledes, hvis du ikke bruger den samme cykel hver gang i midten af ​​den anden uge, begyndte min præstation endelig at blive bedre. Jeg har det ret godt At miste kropsfedt, føle at mine ben sandsynligvis er tusind gange stærkere. Forhåbentlig er det tilfældet.

Jeg brød også 600 kalorier på en tur i dag, hvilket betyder at jeg bliver bedre på vej til styrke på cyklen. Hvad er det, rejse til styrke? Sidebemærkning: hvis jeg skulle kritisere Peloton mod slutningen, er det ikke den kvalitets træning

Træner: Når noget kommer til at tænke i form af energi Benji: Det er det sprog, trænerne bruger til at motivere. Det kan være en personlig ting, men det føles bare så uautentisk. Dette er en øvelsestime, ingen terapi.

Alligevel. Et par dage senere kom det øjeblik, jeg ventede på. Slutningen! Woo! 14 klasser! Ja, det føles rigtig godt at være færdig, sandsynligvis fordi jeg nåede mit mål, dels fordi jeg er så begejstret for ikke at føle mig så udmattet og ikke cykle hver dag.

Ikke at det ikke var det værd, det er naturligvis bare for travlt hver dag. Lad os se, 14 træningsprogrammer, 10 1/2 timer, 194 miles, 7.745 kalorier, det var den bedste præstation, jeg nogensinde har opnået. Jeg brød også 600 kalorier på en tur i dag, hvilket betyder, at jeg er bedre, og du kan se, at jeg startede ret stærkt og derefter dykkede lidt og derefter begyndte at arbejde igen den næste dag, jeg vendte tilbage til min opfølgende undersøgelse tilbage til laboratoriet.

Sean: Din første måling var 143,5. Du er 142 i dag sammen med det punkt nul, men din magre kropsmasse, det er dine muskler, dine knogler, du ved, det forbundne væv var 125,2 første gang.

Anden gang er det 125,4, så alt hvad du har mistet er fedt. Du har dine muskler.

Faktisk fik du under alt dette 0,2 pund muskelmasse. Interessant nok endte alle de nye muskler, jeg fik, kun på ét sted: mit venstre ben.

Kan du huske smerten i mit højre knæ, jeg talte om? justeret ved at stole mere på min venstre side, når jeg træder, hvilket resulterer i, at jeg bygger muskler der. Jeg har faktisk mistet muskelvægt overalt i min krop. Sean: Du tog torsoen af.

Du tabte dig på din venstre arm, og du tabte dig i din højre arm. Benji: Og det er fordi jeg kun lavede en type aktivitet om dagen, men den største ændring var i min VO2 max. Træner: Det var så hans oprindelige, og dette er hans nye, hvor han nu kun rangerer 79%.

juster forskifteren

Kameramand: Det er utroligt! Dekan: 47 til 79. Benji: Så jeg er bedre end de fleste mennesker? Sean: Ja, du har det dårligere Fik meget bedre end de fleste mennesker end de fleste. Benji: Wow.

Det er fantastisk wow! OK, så flere muskler i mit venstre ben, mindre overalt og meget mere udholdenhed. Hvad med styrken? Sean: Du mistede faktisk styrke, du øgede din styrke med hensyn til udholdenhed, med hensyn til aerob kapacitet, men med hensyn til anaerob kapacitet bruger vores krops system, der bruger mere sukker, det, vi bruger glykogen til at fremstille For at producere kraft og styrke, du tabte faktisk. Benji: Og hvad angår forsøg på at forstå disse tal i to uger, er det en ret stor ændring? Sean: Åh ja, bestemt.

Jeg tror, ​​at de fleste læger anbefaler, at omkring et pund frembringer et pund og et kvart fedt pr. Måned er en sund sats for at tabe fedt, så du er faktisk langt fremme, så jeg tror, ​​at hvis du fortsatte sådan, ville du sandsynligvis - du ville tabe mere fedt, hvis du kunne opbygge lidt mere muskler, men på et tidspunkt ville der være et punkt, hvor tilbagevenden falder, hvor vi er nødt til at ændre noget i rutinen. Benji: Roger, OK. Sean: Det var godt i en to ugers udfordring, men jeg synes, det er ikke særlig bæredygtigt i det lange løb.

Benji: OK. Og det er en god ting, fordi tanken om at cykle allerede er ret forfærdelig. Åh, hvis jeg nogensinde går igen har brug for at tabe mig og løbe ind i et bjerg af kontanter, er jeg overbevist om, at to ugers intens cykling som denne vil være nok.

Er spinning en god måde at tabe sig på?

Cardio med høj intensitet er en effektiv, effektivmåde at brænde påkalorier, og pedalen giver dig også en vis modstandstræning. Men hvis din eneste øvelse nogensindesnurrer, skal du tilføje mere modstandstræning to eller tre gange om ugen, hvisvægttaber dit mål.13. jan. 2014

Vi har tanken om, at hvis vi ønsker at tabe os, går vi i et fitnesscenter den 1. januar, træner regelmæssigt og i sidste ende taber sig. Nå, her er nogle dårlige nyheder. Jeg har læst mere end tres undersøgelser om dette, og det viser sig, at motion faktisk er ret ubrugelig, når det kommer til vægttab.

Dr. Kevin Hall fra National Institutes of Health har udført nogle af de vigtigste undersøgelser af motion og vægttab. Vi er nødt til at omdøbe træning

Motion er ikke et vægttabredskab i sig selv, det er fremragende for helbredet og er sandsynligvis det bedste, du kan gøre andet end at holde op med at ryge for at forbedre dit helbred. Men tænk ikke på det som et vægttabshjælpemiddel. Motion vil helt sikkert hjælpe dig med at leve et længere og lykkeligere liv….

Det er bare ikke den bedste måde at tabe sig på. Og årsagen har at gøre med, hvordan vores krop bruger energi. Du ved måske ikke, men fysisk aktivitet er faktisk en lille del af dit daglige energiforbrug.

Der er tre måder, hvorpå vores kroppe forbrænder kalorier. Dette inkluderer dit hvilemetabolisme, så din krop kun forbrænder så meget energi til sine grundlæggende funktioner, bare for at holde dig dybest set i live. Den anden del af energiforbruget er de termiske effekter af mad, og det er præcis, hvor meget energi der er brug for for at nedbryde mad i din krop.

Den tredje del af energiforbruget er fysisk aktivitet. For de fleste mennesker udgør fysisk aktivitet - enhver bevægelse, du foretager, kun omkring 10 til 30 procent af dit energiforbrug. Så langt størstedelen af ​​den energi eller kalorier, du forbrænder hver dag, kommer fra dit grundlæggende eller hvilende stofskifte, som du har meget lidt kontrol over.

Mens 100% af dine 'kalorier ind' er op til dig, har du kun op til ca. 30% af dine 'kalorier ude' under din kontrol. En undersøgelse viste, at hvis en mand på 200 pund løb i en time, 4 dage om ugen i en måned, ville han ikke tabe mere end 5 pund, forudsat at alt andet var det samme. Og alt andet forbliver ikke det samme! Forskere har fundet ud af, at når vi begynder at øge mængden af ​​motion, vi får hver dag, foretager vi alle former for adfærdsmæssige og fysiologiske justeringer.

På den ene side gør sport dig sulten. Og du kender følelsen helt sikkert: du går til spinning-klassen om morgenen, og når du spiser morgenmad, er du så sulten, at du måske spiser dobbelt så meget havregryn, som du normalt spiser. Der er også beviser for, at nogle mennesker simpelthen sænker farten efter træning.

Så hvis du løber om morgenen, er du måske mindre tilbøjelig til at tage trappen, mens du arbejder. Disse er kendt som 'kompenserende adfærd' - de forskellige måder, vi ubevidst underminerer vores træning på. Forskere har også opdaget et fænomen kaldet metabolisk kompensation.

Når folk taber sig, kan deres hvilemetabolisme bremse. Så mængden af ​​energi, som du forbrænder i hvile, er mindre. Det betyder, at denne bjælke kan krympe, når du begynder at tabe sig.

Der er stadig meget at undersøge, men en undersøgelse fra 2012 er særlig interessant. De kørte ind i midten af ​​savannen i Tanzania for at måle energiforbruget hos en gruppe jægere ved navn Hadza. Disse er superaktive, slanke jægere og samlere.

De tilbringer ikke deres dage bag en computer ved skrivebordet. Og hvad de fandt var chokerende. Vi fandt ud af, at der slet ikke var nogen forskel.

De har en meget mere fysisk aktiv livsstil og forbrænder ikke flere kalorier hver dag end voksne i USA og Europa. På en eller anden måde blev den energi, de brugte til fysisk aktivitet, afbalanceret eller sparet andetsteds. Så hvordan forbliver du slank? Du spiser ikke for meget.

Vi kan vende de kalorier, vi forbrænder, mens vi træner ret hurtigt. Det ville tage cirka en time at brænde en Big Mac og pommes frites. Det ville tage cirka en time at danse temmelig kraftigt og brænde tre glas vin, som du kunne have med middagen.

En times rigtig intens cykling på motionscyklen for at brænde omkring to donuts. Af denne grund ses træning bedst som en sund tilføjelse til en diætfokuseret strategi. Men på trods af de ekstremt høje fedme i USA fortsætter regeringsorganer med at præsentere bevægelse som løsningen ligesom virksomheder, der har en reel interesse i, at vi fortsætter med at spise og drikke deres produkter.

Virksomheder som Coca-Cola har været styret af træningsmeddelelsen siden 1920'erne. Ideen her er, at du kan drikke alle disse ekstra flasker sodavand, mens du træner. Men som vi kan se, fungerer det ikke sådan.

At brænde de ekstra kalorier fra en dåse sodavand er virkelig, virkelig svært. Vi har et problem med fedme i dette land, og vi bør ikke behandle fysisk aktivitet på lavt niveau og indtage for mange kalorier, da de er lige så ansvarlige. Politiske beslutningstagere inden for folkesundhed bør virkelig prioritere at forbedre vores fødevaremiljø for at hjælpe folk med at træffe sundere valg om, hvad de skal spise.

Og vi skal se, hvordan det fungerer. Hvis du går i gymnastiksalen og forbrænder alle disse kalorier, tager det lang tid, og du lægger en masse kræfter i, du kan slette alt dette på fem minutter med at spise et stykke pizza. Den relative størrelse er faktisk ganske overraskende, og de fleste mennesker sætter ikke stor pris på det.

Kan du tabe dig med peloton?

Er det godt at cyklevægttab? ”Absolut”, da aerob træning forbrænder mest kalorier, sagde Riebe. Men hun understregede nogetvægttabkommer ned til kalorieudgifter, som involverer både motion og diæt. Nogle eksperter siger at spise mindre giver de bedste resultaterhvis duer strengt interesseret i at tabe pund.21. maj 2020

Er der en bedre cykel end peloton?

Echelon Smart ConnectCykelEX3

Hvis du vil have noget tæt påPelotonindendørscykeloplev udendetpris, se til Echelon.DetVirksomheden tilbyder en meget lignende klassestruktur, både live og on-demand, mendet er tilgængeligtvia billigere hardware. Tildetøjeblik,cyklernekan kun parres meddetEchelon app.
22. juni. 2021

Beklager du peloton?

Beklager pelotoner ægte. Og selv hvisdubruger dinplatonregelmæssigt til $ 2000 for en grundlæggende cykel og derefter $ 35 om måneden for at abonnere på appen til on-demand og live klasser,dukan føles som omduhar brugt mere enddu burdehar.Platonsalget steg 172% i år på grund af COVID.

Kan pelotoninstruktører se dig?

Ja, skærmen påPlatoncykel og slidbane har et videokamera! Det er øverst i midten af ​​skærmen. Det bruges dog ikke tilinstruktørertilvi ses. I stedet giver videokameraet mulighed fordutil videochat med venner under turen.14. aug 2020

Hjælper spinning med at tabe mavefedt?

Ifølge sundhedseksperter hæver cykling ikke kun din puls, men har også kapaciteten til atbrændebetydelige mængder kalorier. At udføre denne øvelse på daglig basis vilHjælpdubrændeflere kalorier, hvilket betyder, at du kantabe fedtopbevares i din kropfed, inklusive dinabdominal fedt.4. juni. 2018 nov.

Vil jeg tabe mig ved at dreje 3 gange om ugen?

1. Det er en imponerende cardio-træning - men du brænder måske ikke så meget som du tror.Spinninger længe kendt for at reducere fedt og hjælpe folk med at tabe pund. 'Spintregange om ugenog du brænder op til 1.800 kalorier, men et pund fedt svarer til 3.500 kalorier.1. sep 2017

Kan cykling hjælpe med at tabe mavefedt?

Ja,cykling kan hjælpe med at tabe mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltfedtab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Er peloton godt for dårlige knæ?

DetPlatoncyklus fungerer for minknæpå grund af cyklens kontrollerede benbevægelse, snappede fødder og lavere slag i forhold til løb. På trods af 142 forlystelser i 2020, minknæblev kun betændt et par gange. Heldigvis med nogle få mindre mekaniske justeringer af cyklens position, minknæhar følt mig virkeliggodt.24. feb 2021

Hvad har du brug for at vide om pelotoncykler?

Denne anmeldelse af Peloton-cykler giver dig et omfattende overblik over mærket ved at udfylde dig om, hvordan deres medlemskab fungerer, hvordan deres cykler og løbebånd er, hvad kunderne synes om brandets tjenester plus mere for at hjælpe dig med at beslutte, om de er virkelig værd at købe.

Er peloton løbebånd pengene værd?

Cyklen starter ved $ 2.245, hvilket inkluderer cyklen, 1 års begrænset garanti og levering og opsætning. Der er også forskellige pakker, som inkluderer sko, vægte, hovedtelefoner, pulsmåler, cykelmåtte osv. Jeg synes det er bestemt værd at hver eneste krone dog! (Leder du efter en gennemgang af løbebånd fra peloton?

Hvor meget koster det at bruge peloton-appen?

Endelig får du som en del af $ 39 pr. Måned Peloton-medlemskab adgang til Peloton-appen (iOS, Android), som du kan købe separat for $ 13 om måneden, hvis du ikke ejer cyklen. Det giver dig mulighed for at

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hjertesundt kød - almindelige spørgsmål

Hvilket kød er godt for hjertet? Begræns fede stykker kød. Oksekød, magert stykker og magert jorden rundt eller mørbrad. Kylling eller kalkunbryster og bud, uden skind, udbenet. Kylling eller kalkun, malet. Fisk, høj i omega-3, såsom sild, makrel, laks, ørred, tun. Indrefilet af svin, trimmet af fedt.Seitan.Tempeh.Tofu.16 июл. 2020 г.

Er frosne grøntsager sunde - mulige løsninger

Er frosne grøntsager lige så sunde som friske grøntsager? 'Frysning i' næringsstoffer Grøntsager snapfryses normalt meget hurtigt efter plukningen. Næringsstofferne 'frosses' ind under denne proces, hvilket betyder, at du ganske let kan have flere vitaminer i en frossen grøntsag end i den 'friske' modstykke. Men der er mere ved frugt og grøntsager end bare vitaminer. 13 maj 2017 г.

Sund julemiddag - hvordan man beslutter

Hvad er et godt måltid at spise til julemiddagen? 60 ikoniske julemiddagopskrifter, der udfylder hele menuen på 60. Bagt skinke med brunt sukkerglasur. af 60. Perfekt Prime Rib. af 60. Cranberry Brie Bites. af 60. Oksefilet. af 60. Pull-Apart juletræ. af 60. Ristede rosenkål. af 60. Bedste glasurerede spiral skinke nogensinde. af 60. Roast Beef.

Laveste sukker frugt og grøntsager - praktiske løsninger

Hvilken frugt har den mindste mængde sukker? Frugter med lavt sukkerindhold inkluderer: Jordbær. Jordbær er ligesom mange andre bær ofte fiberrige og indeholder meget lidt sukker. Ferskner. Selvom de smager sødt, indeholder en mellemstor fersken kun omkring 13 g sukker. Citroner og limefrugter. Honningmelon. appelsiner. Grapefrugt. Avocados.

Er luft stegning sundt - løsninger på problemerne

Hvorfor er frityrgryder dårlige for dig? Mens luftfrysere reducerer sandsynligheden for acrylamiddannelse, kan der stadig dannes andre potentielt skadelige forbindelser. Ikke kun risikerer luft stegning stadig at skabe acrylamider, men polycykliske aromatiske kulbrinter og heterocykliske aminer kan skyldes al varm opvarmning med kød. Apr 2, 2019

Ti fødevarer, du aldrig bør spise - Komplet vejledning

Hvad er de 7 fødevarer, der skal undgås? De uberørbare: 7 fødevarer, der skal undgås for enhver pris Forarbejdet delikatesser. Ramen nudler. Donuts. biograf popcorn. Rå østers. Sukker-sødet frugtsaft. Jordnøddesmør med reduceret fedt. 22.08.2019