Vigtigste > Cykling > Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode?

DetRadCity4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Det hercykelhar forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være den forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb.3. aug 2020





Okay, alle syntes, det ville være sjovt at tale lidt om min pendlingsoplevelse året rundt. Kom til at cykle fra et lidt andet sted, jeg brændte lige ud, mens jeg kørte i bussen på udkig efter dig. Jeg havde en meget mere lykksalig oplevelse. Jeg lavede nogle ændringer, som jeg troede, jeg i dag ville dele med dig. Jeg tager dig med min RadCity fra Rad Power Bikes.

Dette er en første generation model, som jeg har med vinterdæk fra en. Finsk firma, som er en temmelig ekstrem stålspidset profil. Jeg tilføjede en Suntour fjederbelastet sædepost. En af de underlige ting ved vintercykling er ikke at blive for varmt. Jeg oprettede dette udbrudte vinter tørklæde. Det er et uld tørklæde. uden for kanten.

Jeg tilføjede en temmelig stærk trykknap, så når jeg bliver for varm, skal du bare skrælle den dobbeltlagede uld af, og det indre lag har uld, der går rundt her. Næste bruger jeg en billig billig uldindsats i mine læderstøvler, og det hjælper mig på en eller anden måde, bare alle sokker, du kender, jeg har min Bern hjelm, som er en uundværlig del af udstyret, jeg har virkelig sjældent en fornemmelse af, at mine hænder er kolde, mit ansigt er ret koldt, når det er en enkelt cifret, men hvad jeg gør med mine lange johns er alt hvad jeg er interessant tak, hvis du er ny på kanalen, og du kan lide det, jeg laver. Jeg vil gerne opfordre dig til at abonnere på programmet igen nu. Jeg lavede et par ændringer til min hjelm. Jeg tilføjede også en læderrem som en aluminiumringokay. Jeg klemmer mig her så pænt ok. Derefter efter arbejde er det minus seks ski beskyttelsesbriller var et element forbandet lille ar normal jakke ny cykel er ret alsidig skole, fordi jeg kan bruge den som en muldyr og gøre sådan en kysttur med den på fortovene, hvis jeg bevæger mig som lidt ekstra hjælp, og hvis det er sikkert, kan du glem hvordan man skaber overgangen mellem normale veje og stier.



Jeg er nødt til at krydse denne lille park, og den har disse små snebjerge, at med alt snefaldet og med e-cyklen har jeg gashåndtaget og med gashåndtaget kan jeg kun køre den lidt for at bremse min cykel, det er bare en super praktisk lille funktion, okay, gå hjem og det er koldt nok, hvor jeg skal bære disse skibriller, ellers vil mit forbandede ansigt fryse ud, jeg tror, ​​den faktiske temperatur sandsynligvis er nul med en vindkølingsfaktor måske - jeg ved det ikke - og mit ansigt er temmelig kold fingerspidserne på min tommelfinger, hvor jeg ikke har det dobbelte lag uld, det begynder at blive ret koldt mine fødder er okay, mine lår begynder at føle sig lidt kolde, min kerne er okay, mine arme er okay, jeg bliver god styrke her og kør på cirka 12 og en halv time i timen uden megen anstrengelse for at holde mig varm, så her er vi så det er et par mine vintercykeltips og justeringer jeg håber du har noget med dig, vær så venlig at dele noget du tænkte op, jeg vil gerne at kende og se dig næste gang

Hvad er den bedste elektriske cykel for pengene?

ANKER 20MPHEbike:Bedstsamlet setelektrisk cykel

ANCHEER 20MPHEbikevinder let over det samledebedste elektriske cykelaf kategori 2021. Mærket bliver hurtigt et af de mest populæree-cykelproducenter i verden med en række velbyggede og rimelige modeller.

Hvor hurtigt går en rad bycykel?

Hvordanhurtigt gøre radstrømcykler går?Radstrømcyklerhar en topfart40 km / t uden pedaler. Europæiske modeller er programmeret til maksimalt assisteretfartpå 25 km / t. Mange ryttere er gåethurtigereend de programmerede grænser ved at træde eller køre ned ad bakke.8. jan 2020 g.



(Ringning) - Hej gutter, vi er i McKinney Falls syd for Austin Texas. Smukt sted at tjekke de nye hjulcykler med fede dæk. Dette er originalen, dette er RadRover på højt niveau, og nu tilbyder de det trinvis, du kunne se det derovre i hvidt.

Det skal du virkelig have, det er en mere tilgængelig ramme, men lidt mindre stiv. Dette er virkelig en højere præstation, ikke? Og jeg kan godt lide, hvordan de bøjede toprørene. De har stadig en relativt lav standoverhøjde, så lav som den bliver, en ret flot batteriposition, lav og centreret på rammen, lidt længere frem, så bedre vægtfordeling sammenlignet med det sæderørmonterede design, som de fik på trin har -Thru, og så er dette RadMini High Step.

Og de har også en trinvis version af det. Så de gjorde virkelig alt med disse fede dækcykler, denne ting vejer omkring 69 pund, det er rart at fordele den vægt godt, 7,7 pund på batteriet, aftageligt, hvilket er meget rart.



Så hvis du pendler til arbejde eller noget, skal du tage det til kontoret, sæt det i, eller hvis det er virkelig varmt, vi er i Austin, det kan blive ret varmt i garagen, det er hårdt for disse lithiumionceller, så dette er en god mulighed. Noget, der også kan udskiftes, jeg skal virkelig fremhæve dette, jeg mener, er det ikke rart, at de bruger det samme batteri til Step-Thru, til RadMini, til deres bycykler? Og det er lidt billigere, fordi de adskilt motorstyringen, det kan du se her. Så på nogle måder er det lidt grimt, især på den hvide ramme, den sorte, alle ledninger og ting, der blandes, og du kan se, at der er en masse rod af kabler heroppe, fordi vi har skærmen, tastaturet, bremsearmene , gearstang og motorstop på begge bremsegreb, der aktiverer baglygten, det er som et bremselys, der er pænt, det bliver lyst og hjælper dig med at være lidt mere synlig er forresten ikke på lager, det er en fantastisk orange rack Jeg elsker det som mig Det er lyst og farverigt, $ 80 for det, de har et valgfrit frontstativ, og det er som 70 bucksit-beslag på rammen.

Så jeg talte om styrke tidligere med det lidt højere rør, det er lidt stivere, slags fakkler her. Så at have et bagagebærer, der ikke forstyrrer styringen, vælter ikke, når du parkerer cyklen. Dette er alle ting, du lærer over tid, når du ejer en cykel og bruger den meget.

Jeg kan godt lide den måde, de gjorde dette på, du kan se, at de har dette nye badge heroppe, dette er den femte generation af disse cykler, du ser dette hernede, gen fem, og det er fantastisk, og disse fyre har gjort for en masse godt arbejde i årevis, og jeg har lyst til, at de virkelig er, de er altid som om de vælger med detaljerne, det kommer med den plastikskærmsne, der er vidunderligt, især når du kører gennem nogle vandpytter og lignende Hvordan vi kunne gøre det senere, eller bare sådan , bliver en regnvejrsdag eller noget, og det ligner en mou En cykel, og den er virkelig meget stisikker. Jeg kørte det off-road i blødt sand i Mexico for et par år siden, du skal bare sænke dæktrykket for at det fungerer. Men på mange måder satte vi dette op til at ligne en komfort-SUV.

hvad gør cykling for din krop

Så du kan se, hvordan den har en meget kort stilk, med disse afstandsstykker lidt højere her oppe, og så har vi et middelhøjt styr. Du bliver mere oprejst og afslappet, din ryg og nakke bliver ikke vanvittigt så meget fra nu af som en virkelig fremadrettet kropsposition, som du ved er fantastisk til aerodynamik, eller du kender, klatring og sådan, men en cykel som denne er det? mere af en gruscykel eller noget, det er et perfekt setup til det. Glad for, at de var opmærksomme på disse små detaljer.

Vi har disse syede ergonomiske håndtag, og vi matcher Velo Plush-sadlen, der har et håndtag indbygget i ryggen, du kan løfte denne ting op, de har en valgfri ophængs sadelpind, som du kan få, som jeg satte på rigtig dejlige 27,2 millimeter den sadelpindens diameter , og det giver dig en fuld affjedringsfølelse, når du kombinerer den med denne Fatbike-specifikke affjedringsgaffel. Så den har en progressiv kompressionsindstilling og en række klik, så du kan stramme den, hvilket er en god ide, hvis du er en person, der virkelig vil maksimere dit rækkevidde, pumpe dækkene op, stramme affjedringen, så du ikke behøver læg energi i det Mister vipper.

Men så har vi også en forspændingsjustering, så du måske vil have komforten, men du er en tung rytter, du har forreste fjederforspænding, så du ikke mister nogen rejse herned. Der er 100 millimeter rejse. Igen Fatbike-specifik 135 mm navafstand, dejlig tyk 12 gauge eger foran og bag, ingen hurtig frigørelse på bagsiden, men du kan se, at de bruger den dejlige stålmomentarm, fordi dette er en 750 watt planetgearnavmotor.

Jeg tror, ​​det er sandsynligvis et Bafang-produkt meget, meget kraftigt, 80Nm drejningsmoment, klatre lidt bedre Evnen til denne RadMini er, at hjulstørrelsen er lille. Men dette er stadig meget kraftfuldt, især når du træder ind og pedaler lidt. Fantastisk stativ der går tilbage der, dejlige store pedaler, masser af overflade, meget grippy og så når vi ser på den anden side.

Se disken derinde, det er en plastikdisk med magneter på den, 12 magneter, og den reagerer meget godt, jeg var ret imponeret. Du valgte virkelig motorkontrollen for at få motoren til at starte, det laver lidt støj på disse højere niveauer, men jeg tror, ​​det er hvad du får med navmotorer, der er kraftige, men det starter og stopper virkelig hurtigt, og du har motorstopperen, der styrer bremsen håndtag. Så jeg har virkelig lyst til, at de gjorde et godt stykke arbejde, tjek denne aluminiumslegeringsvejledning, det holder kæden fra at hoppe ud af banen, det fungerer også som en slags slagbeskyttelse.

Så hvis du går over en stor træstamme eller noget, så rammer jeg lige her, det rammer ikke, hvor disse kabler er, og hænger dig op, så jeg sætter stor pris på det, det er en anden funktion, der forhindrer det så godt, at dine bukser bliver fedtet og beskidt, jeg har faktisk kørt hele dagen, og det er lyse bukser, og på grund af denne vagt bliver jeg ikke fedtet. Så et fremragende valg. Og så tilbage her, god drivlinje Shimano Acera, tre trin fra bunden af ​​Shimano-gruppesættet, har den ikke en envejskobling eller nogle af de andre rigtig smarte funktioner, men det er lidt lettere og sandsynligvis mere pålidelig end hvordan Shimano Tourney eller Altus fik her få en tøndejustering, over tid, hvis kabelkappen sætter sig, kan du strække den lidt tilbage og på en eller anden måde holde tingene i gang og sandtRad Power Bikes har fuld garanti, og du har flere og flere af disse mobile cykelstationer der er sat op omkring Byg cyklerne, bare kør dem og dæk derefter alt, hvad der er under garanti.

Så du gjorde et godt stykke arbejde, dette er en DNP på 11 til 34 tænder, nikkelplade og frihjul. Dette er faktisk ret specielt, der er en række - (Fremmed) Hun siger, at hun vil have regnbuefarvet hår. (griner) - Regnbue-farvet hår, jeg kan se, hvordan denne cykel ville inspirere det, fordi det er farverigt.

Tak gutter. Ja, godt, for mig ser et frihjul ud som om det er et trin ned fra en kassette, men du får en af ​​de bedste derude, syv hastigheder, 11 og 34. 34-tanden er virkelig denne ene store tandhjul, der gør lancering og klatring lettere, god mekanisk fordel.

Men du starter ikke med 14 tænder, de 11, så det er virkelig rart, det er imponerende, det ser du på de fleste af de andre overkommelige elektriske cykeldrev. Så yderligere 14,99 for denne spids, de har holdt prisen den samme i alle år, og nu er fendere inkluderet.

Så jeg mener gud! Hvad kan ikke lide det? Jeg er bestemt imponeret. Det er drevet, jeg vil måske stønne lidt om gearskiftemekanismen heroppe, det er ret stort og kræver lidt greb, især denne del heroppe er en slags vippekontakt. Jeg tror, ​​de gik efter det, for når du har en drejegas, se, de har dette lille udsatte stykke plast her, der gør det til, at triggerskifteren bare ikke passer så godt, og derudover fungerer det ret godt, når du bruger handsker når du kører rundt, måske i sneen eller noget.

Så igen, ret tankevækkende, har jeg brugt meget tid gennem årene på at plukke hendes sind og sige som: 'Hvorfor valgte du dette? Hvorfor ikke det 'Og i nogle tilfælde reagerede de og forbedrede endda produktet, i andre tilfælde havde de en god grund som flaskeburbosser, se på dette, de indeholder dem faktisk, de er lidt skjulte', det gør jeg ikke ved, om det er det perfekte sted, ville det være meget nemmere at nå ned og få din flaske lige her, men det er her, de sætter batteriet og husk, at vægten skifter fremad og giver dig den bedste håndteringsydelse, modeller de har flasken bure - Chef her på dette hovedrør. Og så Mini's høje niveau, den har simpelthen ingen flaskeholderbosser, så du skal betale lidt mere for bagageholderen, et par poser får masser af tilbehør som, der er en køletaske, der er en pan, ja der er en porter, der er en større porter, en slags platformssituation. De sælger endda barnesædet tilbage her, så du kan tage dine børn med på turen, og i så fald igen, dejligt at du har de ret robuste, sikre dæk, og du også kender nogle behagelige fede dæk.

Så jeg ser disse igen som SUV'er, ja de kan klare off-road kørsel, men begge kæder hopper lidt rundt, affjedringsgaffelen er ret tung, fordi den ikke er en luftgaffel, men for hvad den er, er den fantastisk. Har mange justeringsmuligheder og tjek det ud, de har endda et co-brandet lys nu, siger 'Rad Power', og det har den ekstra ring, og den aluminiumslegering med varmefinner på toppen for at sprede varmen, meget cool! t noget, du ser hver dag. Jeg synes, de gør et godt stykke arbejde, disse fyre kontrollerede virkelig detaljerne, og jeg nyder altid at se på dem, og det er min virkelige fornemmelse for virksomheden, jeg tror, ​​de får det.

Flere og flere mennesker er interesserede i elektriske cykler, og de tilbyder et produkt, der er ret modulært, som batterier og lignende, der ikke ændrer sig så meget hvert år, at man efter et år bliver helt irrelevant. At de bruger den samme pakke til alle deres modeller, selv i Europa har vi en lille fire LED-opladningsniveauindikatorer lige der, det er rart. En slags semi-aerodynamisk form, der går sådan, glider den op, monterer den og glider derefter ned, og afhængigt af hvilken ramme vi taler om, som om det er RadMinis, skal du muligvis løfte sædet og dreje det eller tabe sig.

Det er lidt nemmere at tænde og slukke for batteriet med nogle modeller, som med andre med RadRover, det tager lidt længere tid. Her er opladningsporten til højre et lille gummidæksel, som er ret let at bruge, nogle gange er disse ikke så nemme at bruge på andre cykler, de sidder ikke særlig godt. 48 volt 14 amp-timer 672 watt-timer, disse vejer ca. 7,6, 7,7 pund, hvilket er rart, jeg har ikke en IP-klassificering, men de siger, at de er meget vandtætte, ligesom motoren og skærmene.

De siger, at du kan køre på disse cykler i regn og i vådt, du bør bestemt ikke dyppe dem i alt, men det er rart, at de kommer med en fuld garanti for det. Og at udskiftning af batteriet er lidt billigere, fordi styreenheden er separat. En anden unik egenskab ved disse batterier er, at låsemekanismen har tre forskellige åbninger, nu kan du skubbe den på cyklen, da stiften ikke stikker ud, og når den er tændt, kan du på en eller anden måde skubbe og dreje den, og den fastgøres til rammen er låst, og du kan fjerne nøglen, og i den tilstand er den slukket, så ikke tændt. Jeg kan manipulere med din skærm, som er lidt cool.

Ingen vil være i stand til at bruge gashåndtag eller noget og derefter gå til næste trin, stadig låst, og nu tager du nøglen ud, og cyklen fungerer rigtig cool for folk, der ikke ønsker at tage dette af deres cykel, men vil ikke have folk til at manipulere med det, låse det op og slukke for cyklen, jeg synes det er virkelig rart, og der er mange andre cykler, der ikke gør det. Sådan en god jobcykel, og jeg ville fremhæve, at cyklerne kommer med en lille værktøjspose, en flok grundlæggende værktøjer, og så ser det sådan ud, som opladeren. Det er bare en oplader med 2 ampere.

Det tager seks timer, når dine batterier er helt afladede, men det vejer kun halvandet pund, hvilket er rart, og at have et aftageligt batteri til alle dine cykler er virkelig en god funktion, fordi det betyder, at du kommer til at pendle på din cykel og parkere cyklen udenfor. Bring batteriet ind, hvor der er en opladningsport for at undgå ekstrem varme, fordi disse lithium-ion-celler er godt, de er af højere kvalitet, jeg tror, ​​det er Samsung-celler, varmen nedbryder dem kun, og du får ikke så mange fuld opladninger cykler, så det er mit råd til jer, men igen, at have controlleren separat betyder, at reservebatterier er lidt billigere, og nu har de brugt dette design i et par år.

Så det føles som om de på en eller anden måde har forpligtet sig til det, og der er en større pool af brugte pakker derude. Så ja, jeg synes, vi skal bare gå videre. køre, jeg vil gentage det igen, med denne high-step ramme er dette den stiveste type af den hårdeste RadRover.

Det er virkelig rart at have den nye Step-Thru-model og selvfølgelig RadMini Step - dette er også en god mulighed, hvis du er en person, der bare har hoften til knæfølsomhed eller bare er en mindre person, men at sadelhøjden faktisk er meget ens med disse. Fik gryden eller et barnesæde eller den isolerede ting bakken, der er så mange muligheder med en lidt stivere ramme, især i betragtning af at nu er meget af vægten her med motoren og fenderne. Det høje spark er stadig en rigtig god mulighed.

Jeg kan virkelig godt lide denne cykelstart på skærmen, hold tilstandsknappen her, ja den er 2,75 tommer bred, den drejer, den er ikke aftagelig, men jeg elsker, at de har denne USB-opladningsport i fuld størrelse i bunden. Når det er sagt, er det godt til det tilbehør til telefonmontering, de tilbyder, og det er rart, at dette er ret godt beskyttet med disse mellemhøje stænger, så det ikke bliver bumpet eller beskadiget på stativerne så let.

cykel-verdensmesterskab

Fem kryds på infografikbatteriet, det ville være rart, hvis det var 10, eller hvis det var en batteriprocent, fordi det er 20% trin. Så når du er på den sidste bar, undrer du dig over, hvor langt kan jeg gå? Men kilometertælleren her, og når jeg trykker på tilstandsknappen, går vi fra kilometertæller til triptæller, det er lidt pænt. Aktuel hastighed i midten i miles i timen, hvis du holder pil op i et par sekunder, går den til gennemsnitshastigheden og derefter til tophastigheden.

Så der er meget ved denne måler, pedalassistentniveauet starter på et, men du kan tage det ned til nul, hvis du vil have gashåndtaget til stadig at fungere. Det giver dig fuld effekt op til 20 miles i timen. Så det er rart, du kan køre som en scooter, hvis du vil.

Og så fem niveauer af assistance og derefter watt, det er så hårdt motoren fungerer. Jeg starter med pedalassistance niveau 1. Jeg er virkelig imponeret over, hvor blid og subtil det er.

Det overvælder dig ikke, og det går ikke for hurtigt, ofte er disse pedalassistentniveauer lidt ude af kontrol, selv ved de lavere, så det er rart, at denne er så glat. Virkelig glat. Jeg kommer til at bestige den bakke på bare et sekund, og jeg vil tage det til sandsynligvis at støtte niveau fem for at få den præstation, jeg har brug for.

Jeg tager bensinen, tænder den deroppe, vi bliver rigtig praktiske. (Kædebrydende støj) Ikke så slemt. Og så ved du, at vi er på en parkeringsplads her, og du kan stadig ryste dækkene på jorden. (Kædebrydende støj) Jeg har den ret stabile, måske ingen hånd her på grund af de bredere dæk.

Dette er virkelig en e-cykel, der går hvor som helst, og jeg tror? Derfor er det en af ​​de mest populære modeller, som Rad sælger, tag en omvej langs denne grusvej. Her ser jeg RadRover virkelig bruges mest og virkelig skinner. (Kæde lynlås) Jeg kan høre motoren lynlåse lidt, men for bare et sekund siden så jeg faktisk et hjort, der løb hen over min sti her, som er virkelig fantastisk, virkelig skal se noget dyreliv, fordi jeg synes, E-cykler er bare mere støjsvage end interne forbrændingsmotorer.

Så pointen er, at hvis du er en, der kan lide dyreliv, er det bedre for miljøet, men det er også meget mere støjsvagt. Og nu vil jeg vise dig disse lys, så det er en anden rigtig cool funktion, noget baggrundsbelysning for at gøre det dejligt Og så forlygten, som virkelig er fokuseret, såvel som denne ring og nu også mere synlig fra siden, så en virkelig dejlig sikkerhedsfunktion, der supplerer disse reflekterende dæk. Her er baglygten, den har denne blinkende tilstand, der er virkelig sej, der er en gummieret knap i bunden, lad os gå.

Og så aktiverer bremsearmene foruden motorbarrierer også bremselysene. Bare en anden måde at blive set på. Dette stativ er nu en smule blokeret, men stativet beskytter ret godt fysisk lyset, hvis cyklen vælter.

Så der er altid små kompromiser og sådan, men generelt ikke en dårlig, virkelig god opsætning. Jeg vil gerne påpege, at forlygten viser, hvor jeg styrer, men når du har det? Rack det kolliderer med lysene, så de har et beslag, der udsætter det her, og så drejer det ikke, fordi disse stativer er monteret på rammen. Så husk rammerne er afrundede stativer, de er mere stabile, det er et rigtig godt sæt Okay folkens, vi har en 42-tand stålkæde mellem to aluminiumslegeringsstyreplader, det er virkelig rart at holde dine bukser rene at holde, og det virker som en stødbeskyttelse.

Her har vi 11 til 34 tommer tænder, dette forniklede DNP-frihjul er bare fantastisk, det er dejligt at have denne type gearområde på et frihjul. Selvfølgelig har vi en Sarah, som er en ret god derailleur, der er virkelig godt beskyttet af denne beskyttelse. Og så klappebeskyttelsen hernede, jeg starter med pedaler på niveau to, fordi jeg kan lide, hvor stille og subtil det er, men så bringer jeg det til niveau fem, så du kan få mest muligt ud af motoren og se, hvor hurtigt han reagerer, når jeg starter og holder op med at træde i pedalerne (kæde lynlås) Simpelthen strålende.

Og jeg elsker evnen til at overstyre med gassen når som helst. Jeg tager det hele væk til disse 11-tandhjul og bremser, topassistent, ca. 20 km / t tophastighed, der er den. Meget flot, skåret ud lige før 20.

Det er en dejlig krydstogtsfart lige her. Nå, det var bare en blast, sjov krydstogt gennem McKinney Falls med jer. Gæt du hænger ud, det er alt sammen med den nye RadRover For den fulde skriftlige anmeldelse ses vi igen på electricbikereview.com hvor jeg har denne cykel, alle specifikationer, alle håndmålte såvel som nogle af de andre modeller, og der er et rigtig sejt sammenligningsværktøj at du kan bruge til at sammenligne dem en efter en og se forskellene på fenderne, det forbedrede lys, at kølelegemet er ret pænt.

Ja jeg håber det hjælper dig med at køre sikkert derude elsker dig. Vi ses næste gang. (Cirrup lyd)

Er Rad-motorcykler legitime?

For kun $ 1.499,Radgør engodtjob med at give anstændigtcykeldele, der holder prisen rimelig. Der er selvfølgelig bedre e-cyklerderude med avancerede komponenter, men de koster betydeligt mere.31. mar 2020

I dag laver vi et eksperiment. Nu skal jeg bestille en af ​​de billigste elektriske cykler på Aliexpress. Jeg er meget interesseret i, hvad kinesiske ingeniører kan tilbyde for disse penge, og om det endda er en god ide at købe et sådant produkt.

Efter at have gennemsøgt siden et stykke tid kunne jeg lide denne! Temmelig gode funktioner, det ser fantastisk ud efter min mening, og prisen er også meget billig sammenlignet med nogle andre modeller. Nå, vask eller svøm, jeg køber dem! Måneds ventetid Jeg fik endelig min pakke, og nu skal vi alle sætte denne enhed igennem strenge tests sammen, lad os gå! Glemte næsten at sige hej, hej gutter, som altid er jeg bare en stemme over, og jer kigger på anmeldelse maskiner. Her er det - barnet af det kinesiske ingeniørgeni.

Jeg har ingen idé om dens præstation endnu, men jeg kan sige, at det bestemt ser godt ud! Stilfuld og lidt tilbageholdt, hvilket normalt ikke er typisk for kinesiske produkter, fra en interessant løsning. Det matte batteri er integreret direkte i cykelrammen. På denne måde tilføjede vi ikke yderligere kapacitet til cyklen end der er færre ledninger uden for rammen, og det overordnede udseende er virkelig meget subtilt.

Men det er et spørgsmål om smag, selvfølgelig skal vi bedre se på specifikationerne. De vigtigste specifikationer. Motoren har 350 watt, batteriet har 48 volt og 10,8 ampere-timers kapacitet.

Rammen er foldbar. Der er adgang til batteriet, når rammen er foldet. Batteriet kan skilles ad til opladning, eller du kan tilslutte cyklen selv.

Jeg kunne godt lide computeren - stort og lyst display med behagelig belysning, mange funktioner. Hvad jeg dog ikke kan lide, er ingen manuel dokumentation, og vi var nødt til at gætte, hvordan man bruger computeren. Gashåndtaget er meget behageligt at røre ved.

Gearene og skivebremserne er Shimano, hjulene er 26 tommer. Så har vi et baghjul og et forhjulsophæng, foldbare slidbaner, ganske behageligt sæde. Nå, jeg tror, ​​vi har alle dækket de vigtigste specifikationer, men det er på høje tid at teste, hvordan det fungerer! Vi besluttede ikke at teste cyklen i de kedelige gader og parker, men på den rigtige skovvej.

Helt ærligt tvivlede jeg på, at motoren på 350 watt ville køre godt på en skovbund, i betragtning af min vægt er omkring 85 pund. Men til min overraskelse klarer det sig meget godt. Måske har kineserne ved et uheld sat 500 watt her? Hvem ved

Pedaldrevet fungerer perfekt, ligesom det skifter gear. Men du skal vide, at cyklen vejer omkring 30 kilo og er ret meget, så det kræver en masse styrke at bruge pedaldrevet. Så stol ikke rigtig på pedalcykler - det elektriske drev - det nyder jeg virkelig! Folk, hvis du ikke har prøvet elektrisk transport, gør det bedre! Denne cykel eller enhver anden cykelscooter eller køretøj - det betyder ikke noget.

Denne geniale DC-strøm - jeg synes, det er en fremtid. Derfor er vi så interesserede i forskellige elektriske transportører på denne ene kanal! Som sagt er der et ophængssystem på, men jeg synes, det er det billigste, så det fungerer ikke så godt. For eksempel er frontophænget for svagt for mig, jeg kan mærke det, når jeg krydser nogle rødder på jorden, og det skal fungere perfekt i byen.

Bremserne fungerer fint, jeg kan ikke fejle dem. Med hensyn til den sammenfoldelige ramme siger mange mennesker, at den ikke er særlig god, fordi den ikke er meget pålidelig. måske men på den anden side er der en stor fordel.

Jeg kan nemt opbevare cyklen i bagagerummet på min bil og behøver ikke bekymre mig om trailere eller lignende. Sammenfoldningsudstyret ser også meget holdbart ud, jeg tvivler virkelig på, at det snart bliver beskadiget. Hvad synes I, foldbar ramme er gavnlig eller ej.

Skriv dine kommentarer. Nu skal vi teste en af ​​de vigtigste egenskaber ved enhver form for elektrotransport. Det er en serie.

Lad os gå til den gode vej, hvor vi kontrollerer rækkevidden og topfart. Men vi er nødt til at oplade batteriet, så vi ses i morgen fyre! Vi ser frem til at se dig igen, og vi er fulde af energi og fornyet styrke og klar til at fortsætte vores test! Vejret er så dejligt i dag, vejen er glat, men lidt blæsende Lad os kontrollere computeren og sammenligne oplysningerne med GPS-applikationen. Som du kan se, er det det samme, så computeren fungerer fint.

Lad os nu begynde at måle afstanden, og når batteriet er fuldt, skal du kontrollere den maksimale hastighed overraskende, fordi jeg ikke troede, at en 350 watt cykel kunne bevæge sig så hurtigt. Som du kan se, er den største hastighed, jeg fik, 42 ​​km.h - det er et anstændigt resultat efter min mening.

internt gearnav

Hvis føreren vejer omkring 60 kilo, ville hastigheden være endnu mere! Ok, lad os fortsætte! Der er en økonomizer i computeren, og det hjælper med at spare meget energi, når du kører. Jeg forsøgte at holde gashåndtaget ikke mere end 50% tryk og holde hastigheden omkring 25 km / t. Betragt dette regime som det mest økonomiske for batteriet. I mellemtiden har vi passeret det første såkaldte Checkpoint 1 0 km.

Nu kører du videre. En meget nyttig funktion til lange rejser, det er en fartpilot. For at tænde den skal du trykke på og holde den højre knap nede i tre sekunder, cyklen holder den rigtige hastighed, og du kan bare nyde din tur og godt vejr, og vi har det andet kontrolpunkt 20 km, nu viser batterimåleren ca. halvdelen ladningen Lad os nu kontrollere tophastigheden - som du kan se, 36 km / t ved 50% opladning - ikke dårligt! 30 km - ja, jeg synes det mod et gebyr er et anstændigt resultat.

Det fortsætter. Nå, jeg tror, ​​at målet er tæt nu er tophastigheden kun 15 km / t Efter min mening er det samlede resultat ret godt. 37 km - Jeg synes det er et imponerende resultat i betragtning af at cyklen er meget billig! Så hvad kan vi lære af vores test? Pris.

Selvfølgelig er der nogle ulemper, det er lidt tungt, affjedringen er meget enkel og billig, og jeg kan ikke drage nogen konklusioner om pålideligheden er et spørgsmål om tid. Nu er det nyt og fungerer fint, men hvor længe vil det fungere? Jeg håber nogen allerede har en sådan cykel og kan dele deres indtryk af deres cykel med os efter flere år. Vi ses i kommentarerne! Tak for at se fyre! Abonner på kanalen, hvis du kunne lide denne artikel, bliv hos os, der vil være meget mere interessante materialer her, farvel!

Hvad er den hurtigste e-cykel?

HPC Scout Proelektrisk cykel, der kan ramme 72 km / t, passer ikke pænt ind i nogen af ​​standardenelektrisk cykelklasser. Klasse 1 og 2er-cyklerkan nå hastigheder på 20 km / t (32 km / t), mens klasse 3er-cyklernå 45 km / t. Jeg plejede at tænke klasse 3er-cyklervar hurtige.25. mar 2019

Hvorfor er radcykler så billige?

Stålgaflen sænker prisen,det er en af ​​grundene til, at denne model koster $ 200billigereend de andre. Det gør også konstruktionen stærkere og kører mere behageligt.RadPower's vigtigste idé med RadRunner er at lave encykeldet eroverkommelig, tilgængelig, tilpasses og alsidig.

Hvor længe varer Rad-motorcykler?

Ind forLangSlæbe

Batteriets levetid afhænger af flere faktorer, herunder hvor ofte en ejer aflader og oplader det, men en med disse specifikationerviljegennemsnit ca. 5 år afRadridning!
01.05.2020

Hvordan kan jeg øge hastigheden på min elektriske cykel?

Den bedste måde atøg hastighedenaf dinelektrisk cykel hastigheder at bruge et batteri med en højere spænding eller købe en motor med en højere KV-klassificering. Du kan også fjerne dincykelunødvendige dele for at reducere træk. Der er mange andre omkostningseffektive løsninger tiløge cykelhastigheden.

Hvor hurtigt går en 1000w elektrisk cykel?

TIL1000w elektrisk cykel gårca. 35 mph (56,32 km / t) på flad jord.14. juli. 2020 g.

Er billige cykler værd?

Ja. Billigerecyklerkan normalt ikke vare så længe. Jeg har dog set mange mennesker, der har haft de samme $ 99cykeli deres garage i 10, 20 år. Hvis du køber $ 50cykelog du kører på det en gang hvert femte år, det skal nok vare ti år.13. feb 2019

Gør dyre cykler en forskel?

Generelt set mere-dyre cyklerer lettere, stivere og har bedre komponenter. Den anden størsteforskelmellemdyre cyklerog mindre-dyrtmodeller er af hjulkvalitet, med kulfiberbøjler, der tilføjer to og tre gange prisen.4. aug 2017

Hvilken type motor bruger radcity elektrisk cykel?

Vi gennemgår Radcity Step-thru, men bortset fra ramme er alle andre komponenter ens. Rad magt bruger Shengyi Direct Drive Hub Motor. Hvis du ikke er fortrolig med elektriske cykelmotorer, kan du læse vores artikel om e-cykelmotorer. De fleste e-cykelfirmaer bruger navmotorer fremstillet i Kina.

Er radcity 4 en klasse 2 cykel?

RadCity 4 er en meget overkommelig klasse 2 e-cykel, der giver utrolig værdi for pengene. Som sådan kommer det dog også med nogle mangler, da Rad Power Bikes skal skære et par hjørner her og der for at sikre den lave endelige pris på cyklen.

Hvad er forskellen mellem en RAD og en radcity?

Den anden hovedskiller på RadCity er rammen. Mens de fleste af Rads andre cykler bruger mindre rammer eller tilbyder fede dæk, tilbyder RadCity en større pendlercykelramme og rimelige 2,3 tommer brede dæk.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Billig effektmåler - pragmatiske løsninger

Hvad er den billigste effektmåler? 4iiii Venstre krankarm 4iiii PRECISION og Podium er de letteste og mest overkommelige direkte kraftmålere til rådighed. De er nøjagtige, pålidelige og enkle at installere.

Cykel effektmåler - hvordan man beslutter

Er en cykelmængdemåler det værd? Da effektmålere er blevet overkommelige, er de absolut værd at investere. En god træner kan bruge dine magtnumre til at sikre, at din træning fører til specifikke mål.

Cykellamper med høj effekt - en løsning på

Hvad er det mest kraftfulde cykellampe? Det lyseste cykellampe fra 2021 Niterider 3600 Pro, der skinner med 3600 lumen, er i øjeblikket det lyseste cykellampe (en typisk billygte producerer ca. 1500 lumen). Den sælger for omkring $ 600. Den lyseste selvstændige cykellampe er Nitecore BR32 et 1800 lumen OLED-lys, der fås til $ 130.

Pioneer effektmålere - hvordan man opnår

Hvad skete der med banebrydende effektmålere? Pioneer meddelte i dag, at de vil overføre deres CycloSphere effektmålere og andre cykelaktiver til Shimano. Nyheden kommer 6 år efter, at elektronikgiganten kom ind i cykelverdenen med et radikalt koncept - en dobbeltsidet effektmåler.

4iiii effektmåler - den ultimative guide

Er 4iiii effektmålere gode? Det er tilstrækkeligt nøjagtigt og konsekvent for de fleste ryttere at få nyttige oplysninger, der forbedrer deres træning, og derfor kan jeg varmt anbefale det. Vægten er også et attraktivt tilbud, hvor 4iiii er den letteste effektmåler på markedet. 2017.