Vigtigste > Cykling > Racercykelstyr - hvordan løser vi det?

Racercykelstyr - hvordan løser vi det?

Hvilke styr er bedst til landevejscykel?

Detbedstkulstofstyrtillandevejscykler
  1. 3T Superergo Team Stealth CarbonStyr.
  2. Prime Primavera X-Light CarbonStyr.
  3. Enve Compact Drop CarbonStyr.
  4. Zipp SL-70 Aero CarbonStyr.
  5. Bedstefar Superleggera CarbonStyr.
  6. Cinelli Neos CarbonStyr.
  7. Bontrager Pro Isocore VR-CF CarbonStyr.

(Swoosh) - I dag på Abu Dhabi Tour skal vi tale med rytterne om valget af styr, fordi der er et bredt udvalg med hensyn til Aero eller Standard, men også bredden og faktisk formen af ​​dråberne. (Gentle Music) - Med Caleb Ewan nu, som er i en temmelig ekstrem position, som I alle ved, og nogle temmelig ekstreme styr heroppe også. Du gik efter den traditionelle dråbe og kun 16 tommer kant til kant tror jeg - Ja, ja, jeg var nødt til at lave disse søjler specielt til mig, fordi dette er den normale søjle herovre, jeg synes det er som en ny type dråbe, men Jeg følte, at jeg heller ikke rigtig kunne sprinte på det, så jeg foretrak den traditionelle dråbe, så ja, de lavede denne bar på denne måde for mig og ja, den er temmelig smal, men så er stammen super lang, ja det er en lidt, jeg antager, at det er en ekstrem position, men ja, jeg foretrækker at sprint. Jeg synes, min overkrop er ret lang i forhold til mine ben, det er derfor, jeg kører en så lille ramme, men så er min rækkevidde ret lang.

Så ja, jeg tror, ​​det hjælper mig med at komme ind i den position - og endelig bruger nogle ryttere stadig den traditionelle dråbe, ikke så mange medlemmer af offentligheden tror du? - For at være ærlig foretrækker jeg bare den følelse, når du stopper her og sprinter, jeg har lyst til, at du virkelig kan trække bjælken mere. Jeg synes, det er som en personlig præference. Alle er forskellige, så det er præcis det, jeg foretrækker - Du har nogle ret ekstreme styr, som vi kunne forvente, hvad har du der? - Jeg tror, ​​de er 38, de er de mindste, vi går til vores masse kan få model med 36, men 38 er god nok.

Og efter at have lavet en masse vindtunneltest fandt vi ud af, at det ikke kun er godt at være lav, men det er også meget godt at være smal, så ideen er, at jeg bare kommer i min afslappede position og er aerodynamisk kan. - Men du fandt det ikke på et bestemt tidspunkt, hvis du virkelig er slank, at det slags lader albuerne ud? - Nej, når jeg virkelig kører, kører jeg stadig sådan. Du ved, at mine håndled er inde. Det er ikke, at jeg kører sådan, så jeg kommer stadig ind.

Og nej, det ved du hvornår du skal gøre det den første uge, okay det er lidt anderledes. Men efter det er det fint, og når du går tilbage til 42, er det som at køre i bussen. - Hvor meget tænkte du på dit valg af styr? ? - De er flade på toppen og har et par afrundede bunde, det er det.

peloton cykel anmeldelse

De er de super ergoer, temmelig standard. Lidt udsat, 42 under og 40 over. Så sandsynligvis lidt lettere, så du ikke rammer styret med dine underarme så ofte, når du er ude af sadlen, men der er kun så meget, du kan gøre med en racercykel.

Vi plejede at trænge lidt sammen, fordi jeg altid havde 42, men vi målte altid fra hætterne, men 42 på hætterne, men 44 på dråberne. Så selvfølgelig gik vi tilbage til 40 og 42, hvilket er lidt bedre for mig - 38 center center e øverst og 42 på drop. Hvordan kom du til at vælge denne bar? - Jeg besluttede mig ikke, det er sådan, de gør det, så normalt var det sådan, jeg har været 42 i årevis, bare et rundt, klassisk standardstyr, og da vi skiftede til Enve, havde de dette styr og jeg ville prøve det, fordi det var fladt på toppen, og ideen var at bruge de flade bitas som en slags hvile til min armetur, som når du bare har en rund bar og rammer et hul, eller du rammer, efter et stykke tid får du smerter i armen, men du kan ride det i timevis, hvis du vil. - Har du eksperimenteret meget med det? Dråbernes form? Du har en relativt kompakt form her.

Andre ryttere, som Caleb Ewan, vi talte med tidligere, har et meget mere traditionelt fald - Ja som jeg sagde, jeg havde kun den klassiske før, og så prøvede jeg denne bar og ærligt, det føltes først som om det ikke var kan virkelig godt lide det, jeg ville have, at faldet skulle være lavere. Fordi som du sagde, dette er for stramt. Men så er det som en anden balance, baren havde ikke det flade stykke ovenpå, så jeg gav bare det op. - Jeg tænker på det, jeg ved det ikke, måske er den store mere behagelig, men jeg har ikke rigtig store skuldre, så jeg kan holde fast med 40 styr og ja.

Når du laver sprinten, handler det kun om aerodynamisk og skulderpositionering, med den bedste aero-sammensætning kan vi få en god løsning. Det er kompakt, buet, jeg har en integreret i begyndelsen, og så skifter jeg til den. Jeg finder det meget behageligt, og så kan jeg også trække mine arme meget, meget godt.

aero-cyklus

Og ja, du kan også gøre det Se gearstangen i god position for at skifte til for at have en hurtig switch i sprinten, ja jeg tror, ​​at positionen, den nedre position, jeg kun brugte i den sidste K, det sidste par K, fordi det er så lavt, nej? Fordi jeg vil være aerodynamisk i sprinten, og så kan jeg føle mig godt, kan jeg forblive på niveauet. - Og hvordan har du det? Er denne form og bredde forskellig fra hvad du ville bruge i velodromen? - Det er ret ens. Det er helt det samme, kurven og alt, fordi jeg altid bruger det samme mål og alt.

Jeg prøver at bruge samme størrelse og styr og altid de samme ting på banen, fordi jeg virkelig vil springe af vejen til sporet og fra sporet til vejen uden problemer. (Hornmusik) - Jeg har kørt center til center siden jeg var teenager, en whippersnapper. Ja, jeg har altid fundet ud af, at det passer.

ww1 cykel

Du ved, det føles bare perfekt, og du ved, når du går, nogle mennesker tænker, at hvis du er smallere, er det mere aerodynamisk, men så ved du, når du er smallere, kan du have tendens til at køre dine albuer lidt mere, så ja, jeg fandt lige dette for at være en praktisk opsætning for mig. - Og du har en traditionel, næsten Merck-lignende dråbe den side af tingene? - Jeg har kørt disse barer i fem år nu. Bare den traditionelle slags ganske dee-styr.

Jeg tror, ​​den eneste ændring, vi har, er den indbyggede alt-i-en-opsætning, som jeg endnu ikke har. Du har ikke lavet alt-i-en til dette styr, så jeg tror, ​​du er ved at gøre det så snart, at det hele bliver rullet sammen til et - jeg vil meget gerne fortælle dig, at der er en rigtig specifik anmodning fra min side Canyon eksisterede i 41'erne, men med det integrerede styrsystem, som du har så smal som muligt og stadig har 12 eller 13 cm længde på. På racercyklen er komfort faktisk vigtigere for mig.

Og den store ting for mig er bare en flad pladesektion lige her. Jeg kan ikke lide at have nogen form for dip. Og så har en buet dråbe snarere end nogen form for bump i den.

Jeg finder ud af, når jeg har, hvordan det står? For eksempel hvor det er mere ergonomisk. Når jeg har det, får jeg slags døde fingre og alt sammen - ville du sige, at du bruger mere tid på hætterne, ved du det, selvom du prøver at blive aerodynamisk end med dråberne? - Ja, ja under træning forsøger jeg at komme sent på dråberne, men selv som den sene time i går fandt jeg ud af, at jeg ikke kan huske nøjagtigt, hvor jeg var, men jeg holder op med at tænke på det, når jeg fokuserer på bare at prøve at gå hurtigt til være, men på en eller anden måde kryber jeg mig ned med dråberne på hætten og bruger begge dele. Så længe jeg er dybt nok, er det alt, hvad der betyder noget - I år er vi sponsoreret af Vision, så de giver os denne aero-bar, som jeg synes er fantastisk, fordi de er ret komfortable, men stadig har alle de aerodynamiske fordele ved hver andre styrer tilbud.

Jeg brugte smallere styr tidligere i min karriere, men disse er naturligvis som en kombination, så de var kun tilgængelige i begrænsede størrelser. Så i år bruger jeg vores regelmæssige 42 cm. Før brugte jeg 40 cm, da jeg stadig brugte aluminiumstyr.

Og ja, men det kan jeg godt lide, de er ret gode - og med hensyn til form kan du se nogle ryttere, der har mere traditionelle dråber, de har den mere kompakte, det var et bevidst valg, du kom til efter at have eksperimenteret? - Jeg har altid brugt de traditionelle former, men de gør dem ikke i aero-versionen, så jeg har disse nu, og jeg kan godt lide dem, det er okay - Så et ganske varieret udvalg blandt de professionelle, du ikke vil blive interviewet fordi de ikke har mange valg med hensyn til bredde og fald fra deres sponsorer. Ret, hvis du nød denne artikel, så giv os tommelfingre nedenfor. Abonner på GCN Tech ved at klikke på kloden, og hvis du vil se, hvordan ryttere vælger deres stængler, kan du finde artiklen lige her.

hvordan man cykler

Hvad hedder landevejscykelstyr?

CRUISER BARER

Det er de ogsåkendt somNordVejeller opretståendestyr. På grund af dets ekstreme feje tillader disse typer stænger rytteren at kontrollerecykelmens du sidder helt oprejst.

Kan du sætte flade styr på en landevejscykel?

Den bøjede form af dropstænger tillader detduat have flere håndpositioner, der kan hjælpeduforblive behagelig ved at tilladedufor at ændre dem under en tur. Og nogle af positionerne er mere aerodynamiske til tidspunkterduvil køre hurtigere. Mendet erstadig helt ok at ride enlandevejscykeldet harfladt styr.

Hvorfor er landevejscykelstyr så lave?

Årsagen til detcyklerharlavt styrer mode. De ti hastigheder havde drop barer, så rytteren kunne reducere frontområdet ved at læne sig fremad. Dette er en mindre effektiv position og smertefuldt under lange ture.

Er carbon-styr styret det landevejscykel?

Reduktionen i vægt, række af former, sikkerhedsniveauer, komfort og ydelsesmæssige fordele ved enkulstofbar er alle tiltalende. Men for de fleste af os vil holdbarhed, kvalitet og lave omkostninger ved aluminium tælle for mere. Hvis du vil bygge den tyndeste og lettestecykelmulig og ikke har et budget - gåkulstof.4. oktober 2016

Hvilke styr bruger profferne?

Adam Yates fra Mitchelton-Scott bruger enstyrog stammer fra Syncros, et mærke, der nu ejes af Scott. Stangen er en Creston 1.5, lavet af aluminium med en let flare, der er designet til at give lettere adgang til dråberne. RR1. 5 stængler er også aluminium med en -6 ° vinkel.24. juli 2018

Hvad er meningen med drop styr?

Dråbesøjler giver dig mulighed for at krumme sig ned og reducere træk. Denne position kan i høj grad øge din hastighed og effektivitet. Dette er praktisk, når du går ned ad en bakke, kører på en lang flad sektion eller kører i vinden.24. feb 2020

cykel klamper

Hvorfor er nogle cykelstyr buet?

Det betyder, at det bruger forskellige muskler. At skifte frem og tilbage mellem position 1 og 2 kan hvile dine skuldre, nakke og ryg på en lang tur. Skulderpositionen er øverst, lige hvor stængerne kurver fremad. Du har mere kontrol end med en ren topposition.6. jan 2020

Kan jeg skifte styr på min landevejscykel?

- Ja, de er udskiftelige, men processen er ikke enkel. Der er snesevis afstyrtyper, der passer til forskellige rytterbehov, gearing påcykelog diameter målinger vil variere for hver.

Gør drop barer dig hurtigere?

Dråbertilbyde en aerodynamisk fordel - Aerodynamik spiller en vigtig rolle i din hastighed og energiforbrug under cykling. Dethurtigere digjo mere aerodynamik spiller ind.Drop barergive lov tildufor at krumme sig ned og reducere træk. Denne holdningkanøger din hastighed og effektivitet betydeligt.24. feb 2020

Hvad er de forskellige typer styr til cykler?

Styr falder for det meste i to kategorier: faldstænger og lodret. Drop barer er monteret på cykler beregnet til at gå hurtigt og / eller over lange afstande. De giver mulighed for flere håndpositioner og en aerodynamisk kørestilling. Bortset fra landevejscykler er de fleste bjerg-, by-, komfortcykler osv. Udstyret med lodrette stænger.

Hvilken slags bar sætter du på en cykel?

Carver er en fan af de semi-ergonomiske stænger, der nu næsten er standardudgaver på nye racercykler. Ifølge ham giver den gradvise kurve flere muligheder for håndpositioner, mens den stadig aflaster presset for langvarig komfort.

Hvor lægger du dine hænder på en landevejscykel?

Dette inkluderer styret, som er midten af ​​dit cockpit og skal være behageligt og let, mens det forbedrer din kontrol. Racercykelstyr giver mulighed for tre forskellige kørestillinger: Du kan lægge dine hænder på selve stangen, på hætterne eller på dråberne.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Simon Cowell cykelulykke - enkle svar på spørgsmål

Hvordan har Simon Cowell det efter sin cykelulykke? Faktisk sagde Cowell, at på trods af smerten har hans skade faktisk ført til, at han levede sundere og behandlede sin krop bedre, end han havde været før ulykken, og han er på et bedre sted nu fysisk, end han havde været. En af de ting, du har gjort, er så meget motion, at slags, helbrede, 'forklarer Cowell. 24 februar. 2021 г.

Cykelrammer - praktiske beslutninger

Hvad er det bedste rammemateriale til cykler? Aluminium. Introduceret som et materiale til cykelstel for omkring 30 år siden, er aluminium nu det mest almindelige materiale. Det er mindre tæt end stål, så det resulterer i lettere rammer. På grund af dens nedsatte tæthed kræver det større rørdiametre for at opnå tilstrækkelig styrke til en cykelramme.

Cykling gedder peak - praktiske løsninger

Kan du cykle op på Pikes Peak? Cykelbrug er kun tilladt på Pikes Peak - America's Mountain i den normale driftstid. Cyklister er underlagt alle vejafgifter og åbningstider. Den snoede og naturskønne vej vil udfordre de mest erfarne ryttere, men opstigningen til topmødet på 14,115 fod er oplevelsen værd.

Topcykler 2020 - enkle svar på spørgsmål

Hvad er det bedste cykelmærke 2020? Hvad er de bedste cykelmærker? Trek.Norco.Schwinn.Cannondale.Co-op Cycles.Giant.Specialized.

Cykling i Toscana - bæredygtige løsninger

Hvor mange dage har du brug for i Toscana? Mens du kan se de største byer om 3-4 dage, anbefaler jeg mindst en uge til Toscana. Dette giver dig mulighed for ikke kun at se alle højdepunkterne i de bedste byer i Toscana, men også at få et glimt af det smukke toscanske landskab.