Vigtigste > Cykling > Racercykel til tunge kørere - hvordan man opnår

Racercykel til tunge kørere - hvordan man opnår

Hvad er den bedste landevejscykel til en tung rytter?

# 1: DiamondbackCyklerHaanjo -Bedste racercykeltilTunge ryttere-
  • Fuldbukket 6061-T6 legeringsramme m / udholdenhedsgeometri og 12 mm gennem aksel-bag er pålidelig, robust og behagelig.
  • DB Gravel Performance fuld monokoque carbon gaffel m / 12 mm gennemgående aksel for jævn og præcis håndtering.



GCN gør videnskab. - # data. - For nogen tid siden testede vi effekten af ​​en cykels vægt på stigningen, men i laboratorieindstillinger.

Og mens dette utvivlsomt er den mest nøjagtige måde at teste det på, ønsker mange af os stadig at se, hvad effekten er på den åbne vej - og hvor er det bedre at gøre det end her på Colle del Sestriere? Scenen for mange kampe i Tour de France og Giro d'Italia 2015. - Ja. Så hvad vi skal gøre Matt og jeg skal lave to runder af denne stigning hver.

Den er nu omkring otte kilometer lang, en gennemsnitlig stigning på cirka 7%. Jeg bruger min Garmin-cykel til at få mig til at køre begge kørsler med konstant kraft, og så kører jeg det andet løb med to kilo ballast på min cykel, og så kan vi direkte sammenligne de gange, jeg gør nøjagtigt det samme gør, men min effektmåler vil være her, old school, alt efter følelse, fordi jeg synes, at opfattelsen stadig er meget værdifuld og meget, meget vigtig. - Ja, du kalibrerede i morges? Lidt tid, fordi vi åbenbart er oppe, men det er stort set rigtigt, og jeg er god til at gå. - Lad os træde lidt. ♪ cykel - Min cykel vejer 6.920 kg uden vægt og derefter med en fuld vandflaske 7.595.



Så endelig, med ballast tilføjet, kommer det til 9.505. Så det er en forskel på cirka to kilo, hvis du tager højde for den fulde vandflaske på begge kørsler. Så rund en, ballastcyklen, lad os give den en bump. ♪ ♪ - Jeg prøver bare at holde en god rytme, holde vejrtrækningen kontrolleret, hvilket faktisk er sværere i højden, end du tror.

Men jeg tror, ​​jeg har fundet et godt niveau, som jeg kan holde i en halv times indsats. ♪ ♪ - Okay, så løb først, let cykel. Lad os prøve det. ”” Det føles som det er normalt for min støtte. ”” Nå, runde en er forbi.

Det var ret hårdt. Det er en ret hård klatring, ikke? Især med højden, men lad os gøre det igen - faktisk. Nå, vi foretog sammenligningerne op til anden omgang, men jeg tror, ​​det kan være nødvendigt med en hurtig nedstigning - Min cykel vejer 7,3 kilo og selvfølgelig med en Garmin Virbon på styret.



Med en flaske bringer den det til 7.875, og med ballasten vejer det hele 9,8 kg. Feels Det føles underligt at komme ud af sadlen.

Du kan mærke cyklens vægt. Absolut næsehulrum foran. ♪ ♪ - Så klatring nummer to kommer, håber bare dine ben holder ud.

top rør taske

Vi ses senere. Jeg prøver at holde den samme indsats, den opfattede indsats, så det er svært og vejrtrækningen er kontrolleret, men cyklen føles lidt lettere og mere boblende på de stejle sektioner. Og jeg tror, ​​jeg går lidt hurtigere, tiden vil vise. - Okay.



Nu er resultaterne der, men inden vi giver dem til dig, skal vi understrege, at dette ikke er en kontrolleret test. Så dette er kun til diskussion. Vi kan ikke forklare ting som vind eller lignende, men det er stadig meget interessant.

Så jeg kørte på min cykel med en gennemsnitlig effekt på 320 watt på begge kørsler. Med den tungere cykel var jeg 35 sekunder langsommere. Så det lyder ikke meget.

Det er kun omkring 2% af min samlede tid. Men Matt var derimod virkelig interessant for Matt. - Det var det.

Jeg har kørt på den lette cykel. Jeg gik et minut og tre kvart hurtigere. Nå, det var for nøjagtig den samme opfattede anstrengelse, så i forhold til det var det smerterne i mine ben og også min vejrtrækning, og det var det samme under hele turen.

Og hvor jeg bemærkede forskellen var, da vejen klatrede over 7%, 8% hældning, og cyklen føltes meget mere lydhør, og jeg var i stand til at bruge et større gear i de stejle dele. Jeg tror, ​​jeg nåede tiden op. - Nå, og endnu mere interessant var, at det var dit andet løb, da du var på den lettere cykel, så du tror måske, at dine ben er lidt trætte der.

Så konklusioner. Nå måske hvis vi leder efter ren ydeevne, kan vi tydeligt se, at en lettere cykel er hurtigere på stigningen, men forskellen er ikke nødvendigvis så stor, som du ville tro. Men hvis det er af ren glæde og opfattet anstrengelse, gjorde det en verden af ​​forskel - det gjorde det bestemt - Så måske er det der.

En lettere cykel får dig til at køre hurtigere, men den føles endnu hurtigere. Så dette er vores erfaring, men vi er virkelig ligeglade med, hvad du synes. Har du for eksempel for nylig købt en lettere cykel og bemærket en forskel? Fortæl os det i kommentarfeltet nedenfor. - Ja, og for andre GCN Does Science-artikler, klik op her.

Hvad er den største forskel, en lettere cykel eller en lettere krop? - Vi ved dog virkelig, at dine ben sandsynligvis gør den største forskel, så lad ikke din træning gå op. Tjek GCN-træningsplaylisten nedenfor - og husk at abonnere på GCN, det er helt gratis. Hvad med et klik på vores ret trætte ben? Al den kærlighed, et smukt bjerg også.

Jeg er absolut foder, ikke? - Ja, pizza? - Absolut og en cappuccino. Lad os gå rundt to. Lad os bare håbe, at benene holder op.

Jeg ses, fantastisk. Her holder dette faktisk bare mit hår på plads. Kan vi prøvekøre? - Forstår du det? - Ja.

Hvilke cykler er gode for tunge kørere?

Vores valg tilbedste cyklertiltungere cyklister:
  • Mongoose Dolomite - fedt dækcykelmed en stiv ramme.
  • Indrammet Minnesota - pålideligt bjergcykelmed seriøs kapacitet.
  • Co-op Cycles DRT - almindeligt bjergcykelmed 300 lbs.
  • Firmstrong Bruiser Man - krydstogtercykeltiltungeremen.

Er der en vægtgrænse på landevejscykler?

Måske skyldes det, at ryttere som Thompson falder uden for det normalevægttolerancer for high-endlandevejscykler. 2019-brugervejledningen til Trekcyklerplacerervægtgrænseved 275 pund (rytter +cykel vægt) til drop-barlandevejscyklerog triatloncykler.Cykelrammer knirkede under hans 300 pund krop.10. okt 2019

Velkommen til Ask GCN Anything. Jeg får følgeskab af 'Stat Attack' Jon i denne uge - Hej alle - Hvem trådte ud af skærmen bag mig. Og lad os starte med dette spørgsmål fra Callum Sutton, der spørger: 'Er der en signifikant forskel mellem en atriathloncykel og en tidskørecykel? 'Og selvfølgelig vil mange af jer vide svaret, fordi det havde 24 tommelfingre op.

Jon, hvad er forskellene? - Der er nogle. Dette skyldes primært reglerne for forskellige sportsgrene. Så triathlon har andre regler end UCI, men triathlon er også opdelt i forskellige områder.

Så jeg tror, ​​at der er andre regler ved en Ironman end ved en ITU-begivenhed, noget lignende i triatlon er ofte mere dristigt, siger jeg det, 'eventyrlystne' end andre aspekter af det. Rammer indeholder hydratiseringssystemer, den slags ting, og ja, de ser ret vilde og skøre ud - så triatloncykler kan faktisk være mere end en tidskørecykel, der blev brugt i et UCI-løb. - Ja, jeg mener, at UCI for nylig har lempet deres regler.

Så jeg tror måske vi får se nogle af dem, nogle af de rammer, vi savede tilbage i midten af ​​halvfemserne - de mere eventyrlystne designs kan komme tilbage. I mellemtiden skal du dog tjekke dette fantastiske eksempel på en UCI-lovlig tidsprøvecykel. Det er Tony Martins håndværksinspirerede Canyon - dette er den meget, meget specielle Canyon Speedmax CF SLX fra tidsprøver verdensmester Tony Martin fra Katusha-Alpecin, de sværeste cykler i Tour de France.

Før vi starter med prototypen, er enkelte komponenter spredt over hele denne cykel, lad os tackle malingsjobbet. Det er super sejt - Okay, næste er et spørgsmål fra Silviu Sfeta. #TorqueBack Krymper et aerodynamisk ansigt i forhold til et rundt ansigt? 'Wow, det er et godt spørgsmål.

Vi har aldrig tænkt på det før. - Vi er aldrig gået på vejen for at besvare det. Hvad er din? Har du nogen tanker om det, Jon? - Jeg mener, jeg er ikke sikker på, om kindbenet er en god idé for, at dette skal være helt ærligt over for dig.

Fordi måske du kunne forhindre din vejrtrækning i at komme deroppe --- Hvad er et aerodynamisk ansigt? - Ja, jeg ved det ikke. Skal du skubbe det ind? en skruestik? - Jeg tror, ​​det ville være som et fuglehoved med næb, ikke sandt, at gennembore vinden. - Ja.

Jeg mener, der har tidligere været nogle ryttere med tilnavnet 'The Falcon', 'The Eagle of Toledo', sådan noget. Vi er nødt til at se på deres fotos, deres ansigter og se, har de et fuglelignende ansigt? - Er der en aerodynamisk ansigtstype? Vi så ikke på det, vi lavede mange artikler fra GCN Does Science, hvor vi kiggede på aerodynamik. Og i denne artikel finder Dan og Simon ud af, om det at være mere aerodynamisk hjælper dig med at klatre hurtigere? ) - Hvordan skal vi teste det? Godt for at sige det enkelt, vi klatrer skråningen to gange hver, første gang vi er på toppene, så i en rigtig lodret position og anden gang i den mest aerodynamiske position, som vi kan skabe. - Hurtig ild rundt nu Jon.

Først fik vi dette fra Geoff Hiemy. Jeg troede, du måske var særlig god til at besvare dette. Bliver han ældre? '- Jeg ved det ikke, og jeg ved ikke, om dette faktisk er Geoffs eller Dan's. - Tak for dit spørgsmål Dan. - Fugtighedscreme, hvem ved det? - Gå til Next, Ashman Racing. 'Kan du lave en artikel, hvor alle præsentanterne får 200 £ for at finde en' perle 'af en cykel og derefter gøre tre udfordringer, sprint, hill climb eller tt.

Jeg synes det er en god idé. - Ja, en god idé, jeg synes, det er virkelig en, vi skal undersøge. For at være ærlig ville det også være skræmmende. - Helt bestemt.

Jarne De Prius: 'Dette er en til den hurtige brandrunde. 'Og hun er også en for Jon.' Hvor mange tunneler? kan en pro rytter gøre det på en sæson? '- Hvem, det

Jeg ved det virkelig, jeg ved det ærligt ikke. Denne er dog interessant, fordi nogle chauffører virkelig er mekaniske, og andre bare ikke overleverer deres sko til mekanikeren og lader dem gøre det. Mens andre sidder der, og de måler og alt.

Du ved, og giver virkelig mekanikere et ret hårdt arbejde på det. Ja, ved det ikke. Det afhænger af hvor meget du kan lide at løbe rundt, spille fodbold i dine sko.

Ja, hvem ved det. - Fem eller ti? - Jeg ville ikke have 10. Men jeg ville have fem, fem sandsynligvis højst, ja.

Det afhænger også af hvilke klamper du bruger. - Frank Villani, 'Hvad synes du om at køre på en vandflaske i en 30 minutters kritik?' Jeg ville gøre det. Hvad med dig? - Nej. - Det betyder ikke noget.

Ed Markey, 'Hvad med turkørerne, der drikker Coca-Cola? Det er ikke en sund sportsdrik. '- Et hurtigt sukkerhastighed. Ja, et hurtigt sukkerhastighed, noget andet end normen.

Noget andet end vand eller en energidrik, der kan være uenig med dem. Normalt vil du se dette mod slutningen af ​​scenen eller i fodringsområdet. Bare noget andet.

hvordan man strækker knæet

Du ved, i musetten - fordi den har en masse på ca. brænde Loris og de kan lide smagen synes jeg? - Ja, jeg synes, det er noget, ja, mere af en mental ting - Cameron McGuinness, 'Bortset fra Lotto, er der nogen væsentlig lighed mellem Lotto NL Jumbo og Lotto Soudal?' - Begge fra BeneLux. Det var det virkelig.

Du ved, at de begge er lotteri- og lotterivirksomheder, men det handler sandsynligvis om det. - Ja helt sikkert. Graham Thompson, 'Hvordan fungerer paskontrol for grænseoverskridende racer i løbet af et løb, ligesom tourens indledende etape?' På turen er dette i Schengen-zonen.

Så hvis du befinder dig i et land i Europa, kan du frit komme ind, jeg gjorde en, jeg gjorde en tur til Serbien for næsten 10 år siden, og den nåede Bosnien. Så du var nødt til at aflevere dit pas i Sanegon den morgen, og de stemplede det for dig at give dit pas til arrangørerne af løbet. Peter Colijn, 'Er der vegetarer eller veganere i Pro Peloton?' - Ja, jeg tror, ​​Simon er en gave. - Virkelig? - Ja det tror jeg. - Veggie eller veganer? - Ikke sikker, ikke sikker.

Men jeg tror det er. Jeg tror, ​​han er vegetar. - Maarten Tjallingi var, men han er ikke længere i Pro Pelotonas er for nylig gået på pension. - Ja, det er rigtigt, ja.

Og der var også det uheldige Linda McCartney-hold. At vores egen Matt Stephens kørte for. - Matt Stephens var vegetar i Pro Peloton. - Ja. - Hvis du ved mere, så lad os det vide i kommentarerne.

Endelig Kalina Chakalova, 'Hej GCN, kan jeg kombinere en 52-tand kædehjul med en 34-tand kædehjul?' Jon, jeg troede, dette var en for dig - det fungerer muligvis, men skiftet vil ikke være perfekt. Det er bare ikke ideelt på grund af faldet fra den ene til den anden eller opstarten. Forsøg at få en 50-ring eller en 36-ring, men jeg tror, ​​at dette hul bliver lidt for stort til at have god skift - det er lidt af en bodge - ja - det er et godt spørgsmål, Jon.

Og der er bestemt en til dig igen. Skal du have UCI's mindste vægtgrænse? '- Flot. Nå, i slutningen af ​​halvfemserne, tror jeg det var, UCI introducerede det faktisk.

Det er fordi kørerne virkelig var trætte af deres tunge cykler. Jeg mener, du ved, de kommer bare fra cykelens stålæra, så cykler plejede at være ret tunge. Så de gik til aluminium, eksperimenterede med kulfiber og noget.

Chaufførerne gik bare til deres mekanik og spurgte dem, hvad de skulle gøre, ikke uartige, for dem. Ikke som motorer i dem eller noget lignende, men de bad dem faktisk om at skrabe vægte. Boring af huller, arkivering af ting, den slags ting virkelig sikre til brug.

Forestil dig, at du kører ned ad en nedstigning. Du ved, nogle af disse ryttere rejste med nogle hurtige, hurtige hastigheder dengang - uden hjelm - ja, det er rigtigt, ja. Du ved, uden hjelm også.

glykogenudtømningstid

Så virkelig, ja, de var de var bare ikke sikre til det formål.

Så UCI, de planlægger faktisk at genoverveje dette, tror jeg for 2018, fordi teknologierne er avanceret. Fremstillingen har virkelig gjort nogle drastiske forbedringer siden da. - Jeg antager, at hvis det er hvad du siger, når det kommer til at ændre dele.

UCI har på en eller anden måde dækket det også ved at sige, at alle dele er kommercielt tilgængelige. - Ja - Så jeg tror, ​​der er færre måder at bore i dine krumtap eller noget - Ja, det er rigtigt - Hvordan er det dog ikke altid, at den letteste cykel er bedst, eller endda tilfældet, at fagfolk har cykler, der vejer ordentligt ved 6,8 ​​pund.

Som Dan fandt ud af på Dubai Tour. Se, syv. Præcis i køen.

Vi havde en anmodning om omvejning, fordi Alex Dowsett er her. Han viser, at han har to motorcykler. Så her, for det kuperede stadium, er du på din lettere, tror du.

Hvad synes du dette vejer? - 6.853. - Lad os sætte det på prøve. 7.030, så bare hvad, hundrede gram lettere end resten af ​​jer bist. - Ja. - Men kunne gøre en forskel. - Ja, ja, jeg håber det. Jeg mener, det har

Geometrien er lidt mere velegnet til klatring og racing som klassikere og lignende. Så jeg har mulighed for begge, afhængigt af hvilken dag der venter. Helt heldig virkelig. - Mange tak. - Skål Dan. - Okay, næste gang får vi dette spørgsmål regelmæssigt.

Dette er fra Pim Huinen. '#torqueback, hvordan kan jeg blive en bedre bjergbestiger et sted uden bjerge eller bakker? '- Nå, der er en lang og bemærkelsesværdig historie med fantastiske hollandske klatrere Jon. Har du et par navne? - Ja, det gjorde du, Joop Zoetemelk.

Han var konge over bjergene i halvfjerdserne, tror jeg. Jeg tror, ​​at han endda vandt Kongen af ​​bjergene i Vuelta. Så Holland har nogle fantastiske klatrere til et land kendt for at være fladt.

Nogle af dem faktisk under havvand. Steven Rooks, King of the Mountains, Tour de France. Gert-Jan Theunisse.

Du ved, og jeg mener, der har været nogle navne for nylig, ikke sandt? Ja, ligesom Wout Poels, Steven Kruiswijk, Tom Dumoulin. Jeg tror, ​​at faktum er, at du kan blive en fantastisk klatrer, selvom du måske ikke har adgang til masser af stigninger med det samme. Og det handler om vedvarende, konstant strømforsyning, er det ikke? - Ja det er rigtigt.

Det handler om at få den strøm ud. Og du behøver ikke at have bjergene til det. Du kan prøve mange modvind.

Igen handler det om at få den forestilling ud. - Ja, Robert Gesink har tilsyneladende altid trænet til at træne mod modvind, så de følte, at der var en vis modstand. - Ja, det er rigtigt.

Bugsering af gamle dæk har jeg hørt fra chauffører, der endda gør det. Du ved, så dumt som det lyder, har jeg hørt om chauffører, der sætter et bildæk på et reb, rundt om sadelpinden og kører. - Jeg vil meget gerne se fotobevis for det. - Ja. - Men hvis du gør i stedet for at gå på bjergene for at træne, vil du gerne klatre hurtigere uden træning, hvilket vi sandsynligvis også alle gør. - Bestemt. - Se på dette. - Hvad er bedre til klatring? I sadlen eller uden for sadlen er det et umuligt spørgsmål at besvare, fordi hvad der fungerer for nogle ikke virker for andre.

sjove cykelnavne

Hvad vi dog vil anbefale er, at du bruger omkring 95% af din tid i sadlen, men kommer ud af sadlen med vilje nu og da, bare for at bruge nogle forskellige muskelgrupper og give dine andre muskler en pause. - Sidste spørgsmål nu. Glem ikke at være sammen med din qu. at kommentere estionsfor Spørg GCN i næste uge.

Og denne er fra Sam Carleton, der spørger: 'Hvorfor er min FTP altid højere udenfor, end når de tester den på træneren indendørs?' - Det er et interessant punkt. Fordi personligt ville jeg finde, at min var højere indeni end udenfor. - Virkelig? - Ja, for indeni kan du kontrollere miljøet.

Så du vil altid have den samme modstand, du vil ikke have modvind, medvind, huller, hjørner, børn. Alt det slags ting ved du for at klare det, når du er på farten. - Sandt, sandt - Så dette er ægte interessant.

Fortæl os i kommentarerne, at du er FTP - ja, jeg vil sige, at hvis du tester din FTP udenfor og sammenligner den med en FTP, som du testede indendørs, er du sandsynligvis nødt til at gøre det samme på en flad vej og sådan også ting. - Ja, ja, bestemt. - Men hvis du vil forbedre din FTP og din generelle kondition, har vi været igennem en hel del træningsprogrammer til din fordel. - Gjorde han det. - Se på dette. - Okay, velkommen til GCNs korte indendørs klatringstræning.

Det er kort, det vil være sødt, det vil være lidt smertefuldt, men det er tilbage nogle fantastiske miles på land, alt om at arbejde på din evne til at køre de korte, skarpe stigninger. Den slags klatring, vi måske ser på Tour of Flanders i Toscana eller endda i Arden. og Jons første artikel, så glem ikke at krydse tommelfingrene op, del og efterlad dine spørgsmål, måske endda til Jon, i kommentarerne.

Klik eller tryk på vores logo, der nu er på skærmen for at abonnere på kanalen, og på skærmen er også et link til vores butik. For at se seks grunde til, at cykelmekaniske lastbiler er seje, skal du bare klikke her. - Okay, hvor er det - Lige her - Tommelfinger op.

Hvilken cykel kan holde 300 kg?

Diamondback Overdrive 29er er et bjergcykeldesignet til300-lb.mand. Den leveres med en holdbar aluminiumsramme, der understøtter vægten af ​​en tung mand, der ønsker at bryde ind i cykling. Det hercykelhar 29-tommer hjul, der er holdbare, stive og store nok til atholdenogen med en større ramme.25. feb 2020

Der er ikke noget, jeg elsker mere end at teste ny ny cykeltech online, de nyeste innovationer, du kender alle de gode ting, og den anden dag stødte jeg på en forbandet cykel og måtte bare bestille den online, og i dag er dagen, hvor den blev leveret, så jeg vil gå i garagen og kigge på det, fordi ollie er så venlig at sætte det op til mig solets gothis kvinder og mænd er eurobike racercykel xc550 21-speed dobbelt skivebremse racercykel og på 300 eller kun 270 pounds er eurobike landevejscykel xc 55021 dobbelt skivebremse hastighedsskift landevejscykel god, lad os finde ud af, hvordan vi sætter denne billige cykel igennem. Solli kom med en række tests for at se, hvordan jeg og cyklen stak op mod Ollie og denne superbike, men lad os først se på selve cyklen, en hurtig oversigt over eurocykeldækkene, de er ret plastiklignende og jeg ' Hvis du går ud i ingen løgne, tilbyder du ikke noget fantastisk greb og ruller meget langsommere, end du ellers ville forvente, at forakslen er boltet gennem akslen i modsætning til et hurtigudløsersystem, så du skal også bruge værktøjer til at fjerne cyklen fra de forreste kabler er rodfæstet på ydersiden her og betydeligt længere end du har brug for det på en cykel som denne, denne er allerede begyndt at gnide malingen af ​​og skubbe et par små ridser i midten godt, vi har et tredobbelt kædesæt her, og det giver en fantastisk rækkevidde af gear, selvom bagspejlet kun har 7-fold kassette på denne cykel, hvilket betyder, at tophastigheden måske ikke er fantastisk. Hvis det er hvad du vil have efter det, ser svejsningerne på rammen ikke fantastisk ud, så jeg er ikke sikker på hvordan levetiden for denne ramme vil være, men en personlig stand vores favorit er den indbyggede stativ, vi har, hvilket betyder, at du kan være i stand til at parkere din cykel let uden at skulle læne dig ordentligt vejer hvad vi fik 15,4 kilo meget tungt uh og til sammenligning vejer noget som Canyoninzwang Luft 8,2 kilo, selvom det koster 1300 pund, men hvis du kan lide det Ønskede at bruge en masse penge på, hvordan denne cykel koster, kan du få noget som Zehnkampftri-Ban, som er en ret veludstyret cykel, selvom den er lidt mindre mærkbar i forhold til denne og vejer 11,2 pund, så markant lettere påpeger, at vores hensigt her ikke er at sige, at heldigvis billige cykler er skrald, der er mange strålende dem derude, men vi vil bare se, hvordan dette er, al so um, vi vil tag en tur, og jeg kører på min kløft Alex kører ordentligt på Euro-cyklen, det første indtryk kommer, jeg fortæller dig, hvad jeg skal være ærlig, det fungerer ok lige ud af kassen, og det fungerer, men det mest bemærkelsesværdige, hvad jeg bemærker, er form af hånden lebars de er enkle de ligner intet jeg har set før, at formen er absurd, og brugen af ​​dråberne næsten ikke eksisterer.

Gearskiftet i midten af ​​styret omkring dette vil jeg beskrive det som suboptimalt, det er let på Nej, nej, du har ikke dobbelt kontrolhåndtag som næsten alle moderne cykler i disse dage, det er lidt besværet med rækkevidden af gearene er en temmelig god del af rækkevidden, vi har en tredobbelt kæde foran, der giver os mulighed for at klatre nogle stejle stigninger, men allerede i den første del af vores tur bemærkede jeg, at det højeste gear eller det øverste gear ikke er så højt , så jeg løber tør for gear, især når vi begynder at øge tempoet lidt, uanset hvordan denne cykel kører, vi vil gerne vide, hvad du kører fyre, gør det, finder du det smukt eller super smukt, hvad vi vil gøre, vi vil sætte det op til det i cykelsikkerheden, så du kan fortælle os dine samlede tanker, jeg antager, at et lille pres giver ham alle mulige chancer Alex så ja på biggiesmallsgod åh ja ja ja og jeg præsenterer dig Mine damer og herrer, Eurobikeright vil vi stille nogle udfordringer for at sætte Eurobik e gennem sine skridt uhm udfordring Oneeyeah Hill Climb Challenge åh ja dejligt Jeg håber, at jeg endelig kan afslutte min tabende række her med øh, for jeg gør det på dette min seks kilo Canyon Ultimateum, omkring en tredjedel af vejen til din cykel, så det burde være sjovt, ja, den tid, vi skal gøre, er cirka en kilometer, og vi kører bare side om side først, vinder toppen normalt den nyligt pensionerede ex-pro Alex Payton ville helt ødelægge mig på en stigning den længde , men med disse to forskellige cykler tror jeg, at vi kunne se et andet resultat så meget som jeg kunne køre på de to ting, der betyder meget for mig. Jeg bemærkede en uh tre ting, først og fremmest fair play, du kom naturligvis deroppe, respekt for det andet ns vægten fremhæves så stærkt i de små hældningsændringer, så snart hældningen klatrer lidt opad, bemærker du virkelig den ekstra vægt virkelig fra denne cykel, jeg mener, den er næsten tre gange så tung som Ollie's cykel, så det tager jeg , men meget frustreret Hvad jeg gjorde tre og fou r gange på denne lille stigning var, da jeg kom af sadlen, fangede mit knæ gearstangen, og jeg skiftede ved et uheld til et af de hårdeste gear, denne cykel har, som jeg tilbyder som en undskyldning, der vil bruge, men for at være retfærdig var du gået længe før den næste test, vi skal gøre, er en stopafstandstest, vi har nu en nedstigning efter vores opstigning, og vi vil rulle side om side og derefter på en foruddefineret en På et tidspunkt slipper vi anker og ser der kan stoppe. Hvad der gør det interessant på meget kort tid er, at Euro-cyklen har kabelskivebremser, mens min er den førsteklasses hydrauliske Shimano-skivebremser. Så det ville være interessant at se, hvad forskellen egentlig er, jeg mener bare fysik alene siger, at min bremselængde skal være kortere end din.

Jeg mener ja, vægten af ​​denne cykel vil forhindre den i at stoppe korte afstande, og det? vejer meget, og du vejer også mere end mig, ja den store ting, der skiller sig ud, er manglen på kontrol, disse bremser er meget til eller fra, og din evne til at finde det perfekte bremsepunkt er næsten ikke-eksisterende, og det er ulempen ved kabeldrevne diske sammenlignet med en hydraulisk disk, der er meget mindre følelse og modulering, ja korrekt test tre revner, vi gør den sidste test, vi skal gøre, er maxpower-max hastighedstest, når du sprinter, hvad måske er det ikke en forudgående konklusion, for jeg mener, jeg knap nok kan knække tusind watt, ja uanset hvor jeg var iført sprinttrøjen på turné i Storbritannien. Til højre kommer vi til vores sprintpunkt, og når vi passerer dette skilt til venstre, vi vil gå, selvom jeg ikke ved, hvor jeg skal hen, ved jeg ikke, kom igen, gå to to-en, der er en slags rekord, jeg ved ikke, jeg har aldrig vundet så mange ting i et latterligt liv så hvad har vi lært af vores stræben efter ikke at sige, at racercykler med lave omkostninger er skraldespand tværtimod bruger de fleste ikke mange penge på deres første cykel, så det er afgørende at have gode cykler til lave priser til rådighed for at fortælle dig, at det er sådan, folk kommer ind i sporten. Vi vil ikke have dig til at blive afskrækket af skraldecykler, der er gode cykler, ja det er sandt, og min første landevejscykel er faktisk gratis end denne eurobikes cykel, og det tjente mig meget godt i et par år, helt sikkert var ikke så mærkbar, men det fungerer perfekt ja min første robot er omkring 250 pund, og det var den takeaway-nøgle, som du nævnte der, ikke så prangende, det er problemet, jeg tror, ​​det prøver at se på omkostningerne ved funktionalitet, ting som de dybe sektionshjul til denne pris kan bare ikke have dybe sektionshjul uden at være kompromitteret og virkelig meget tunge, hvilket disse er bedre stillet med hjul, der ikke er dybe, men bare lettere, ja det er det, og hvis noget synes for godt til at være sandt, så er det sandsynligt, at det er godt, der har du det. Fortæl os, hvad du synes om Eurobike racercyklerxc 550 21-speed gear med dobbelt skivebremse racercykel. Jeg mener, måske ejer du endda en, hvis du kunne lide denne artikel, så giv os tommelfingre og se dig næste, jeg vil have dig i gang hjem nu, kom nu

Hvor tung er for tung til en landevejscykel?

I en modernelandevejscykel, alt over cirka 19 pund er “tung”(IMO). Der er dog mange gør-det-altcyklersom gruscyklerog cyclocrosscyklerder tipper vægten mere end det. Min pendler er billiglandevejscykelatvejeromkring 23 pund.

Kan du være for tung til at cykle?

Hvisduplanlægger at starte cykling, husk at de flestecyklerer designet til folk, der vejer mindre end 220 pund. Garantierne for mangecyklerannulleres faktisk, hvis rytteren er detFor tung. Hvisduer betydeligttungereover 220 pund, tænk på at få encykeldesignet tiltungeremennesker.14. mar 2017

Kan du være for tung til en cykel?

Hvisduplanlægger at startecykling, husk, at de flestecyklerer designet til folk, der vejer mindre end 220 pund. Garantierne for mangecyklerannulleres faktisk, hvis rytteren er detFor tung. Hvisduer betydeligttungereover 220 pund, tænk på at få encykeldesignet tiltungeremennesker.14. mar 2017

Er 9,5 kg tung for en landevejscykel?

mestlandevejscyklervil være 7 - 9 kg, men intet at være alt for bekymret over. Min er omkring 8,5 kg, så bærer jeg muligvis et kilo vand plus uanset hvad der er 2 rør, en pumpe og en multiværktøj, der er føjet til det.31. jan. Dec 2019

Er 20 kg for tung til en landevejscykel?

Oprindeligt besvaret: Hvad der betragtestungtillandevejscykler? Rundt regnet20 pundeller 9 kg. Jo billigerelandevejscykel, dettungeredet vil være. På den laveste af den lave ende (<0), a cykeldet er over 25lbsertung, men de fleste af dem falder temmelig tæt på det.

Hvor tung er for tung for en cykel?

Hvis du planlægger at starte cykling, skal du huske det mestcyklerer designet til folk, der vejer mindre end 220 pund. Garantierne for mangecyklerannulleres faktisk, hvis rytteren er detFor tung. Hvis du er markanttungereover 220 pund, tænk på at få encykeldesignet tiltungeremennesker.14. mar 2017

Betyder vægten noget, når du køber en cykel?

De betragtes generelt som det bedste sted påcykelat kaste gram, fordi hjul og dæk roterervægt. Ekstravægtøger inerti og hjulinerti betyder meget for cykling, fordi rytteren skal overvinde det for at accelerere. Tyngre hjul kræver mere energi for at overvinde denne inerti.29. juli. Dec 2019

Hvilken er den bedste cykel til tunge kørere?

For en tunge personcykel er tommelfingerreglen, at jo bredere hjulet er, desto stærkere er det. Bredere hjul giver også mere trækkraft for at sikre, at du har en stabil kørsel og forbedret rytters tillid. Du bør også overveje karakteren af ​​slidbaner på cykeldækket.

Hvor høj skal du være for at køre på en tung cykel?

Cyklen er udstyret med en højramme og gaffel af høj kvalitet, som er formidabel nok til at bære så meget som 300 kg ryttervægt. Desuden fås den i forskellige størrelser, der passer til brugere mellem 5'4'-5'-8 'høj ; kritiske funktioner, der gør det til en favorit blandt store kørere, der ønsker at få en smag af roadcykling.

Hvilke slags hjul har tunge mennesker brug for?

Mindre hjul er mere kompakte og derfor stærkere, lige hvad du skal have på en cykel til voksne med overvægt. Bredden på det hjul, du vælger til din cykel, er også afgørende. For en tunge personcykel er tommelfingerreglen, at jo bredere hjulet er, desto stærkere er det.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.