Vigtigste > Cykling > Racercykelhjelme - omfattende reference

Racercykelhjelme - omfattende reference

Hvad er den bedste cykelhjelm til vej?

Bedste cykelhjelmtilbud
  • POC Ventral Air Spin (CPSC)
  • Lazer Century MIPSHjelm.
  • Kask ProtoneHjelm, sort
  • Specialiseret | S-Works Prevail
  • SCOTT Cadence Plus (CPSC)
  • Limar AIR PROHjelm(Net,
  • Specialiseret | Evade II Mips Specialiserede S-Works Evade ANGi MIPS.
  • ABUS Unisex-Voksen Abus AirBreakerHjelm.

Cykelhjelme har bevæget sig langt fra styrofoam-spande, som mange af os voksede op med. De specialiserer sig så meget, at jeg har en hylde ved siden af ​​min dør, der kun er til cykelhjelme. Det er lidt pinligt, hvor mange af disse jeg ejer, og jeg overvejer at overføre min samling som et konceptuelt kunstværk næste gang min mor besøger, så jeg behøver ikke at forklare, hvorfor nogen har brug for et halvt dusin sikkerhedshovedbeklædning.

løfter vægte hurtigt

Før vi begynder vores artikel, der beskriver de bedste cykelhjelme på markedet, har vi inkluderet links i beskrivelsen for hvert af de nævnte produkter, så sørg for at tjekke, hvilken der er inden for dit budgetområde. Fra og med den bedste samlede cykelhjelm har vi POC Octal X Spin, nogle mennesker, jeg kan lide sko, nogle mennesker kan lide tasker, og nogle mennesker kan lide ure, men jeg kan godt lide cykelhjelme. Jeg indrømmer, at det er lidt underligt at have et halvt dusin beskyttende hovedbeklædning hængende på flere døre, men jeg vil være sikker på, at jeg altid har det rigtige værktøj til jobbet, a og jeg synes, der er dårligere muligheder for at bruge dine penge end at beskytte din hjerne.

Hvad der er endnu mere fremmed er, at jeg har tendens til at trække den samme hjelm ned hver dag. Uanset om jeg kører hundrede miles på vejen eller fem miles til butikkerne, er OCTALX SPIN den hjelm, jeg vælger til 90% af mine ture, og det er derfor, at det fik titlen som den bedste cykelhjelm generelt. POC er relativt nyt inden for cykling, men dets fokus på sikkerhed og en tydelig skandinavisk æstetik har holdt det loyalt over for mærket. POC-mærket har været forbundet med at sætte ryttersikkerhed over æstetiske eller aerodynamiske bekymringer, men dets nyeste modeller er blevet bevist populære med racere takket være deres støtte fra Cannondale professionelle cykelteam.

POC foretrækker lyse farver for at gøre chaufførerne mere synlige i offentlig trafik, og dette har den ekstra fordel, at deres atleter skiller sig ud fra mængden og giver brandet et stærkt image. For at fremstille Octal X SPIN tog POC sin populære racercykelhjelm - Octal - og optimerede en Fe w for at den skulle være lige så velegnet til brug af stier. Sammen med en skal, der fuldstændigt dækker foringen - et fælles træk ved off-road hjelme - POCadded SPIN-teknologi.

SPIN, som står for Shearing Pads Inside, beskytter mod skrå stød - noget, som mange standardhjelme ikke er så gode til. Mens CPSC-reglerne ikke foreskriver beskyttelse mod disse stød, tilbyder POC SPIN-teknologi til folk, der ønsker beskyttelse ud over det lovlige minimum. Hjelmens vigtigste funktion er at beskytte din hjerne, hvorfor POC gjorde dette til deres vigtigste salgsargument for Octal X SPIN.

Sikkerhed kan være en god grund til at vælge Octal X SPIN, men du bliver heller ikke svigtet, når det kommer til ydeevne. Kritikere elsker de behagelige stropper og 21 udluftninger, der får hjelmen til at forsvinde, når den er i brug. En motorcykel sagde, at den nye hjelm 'synes at bevæge luften lidt bedre' end den tidligere model.

Det brugervenlige og meget justerbare holdesystem blev også rost af eksperter. De værdsatte hjelmens lave vægt, hvilket gør den lige så velegnet til brug på vejen eller i bjergene. Endelig fik en korrekturlæser hurtig justering til at få Octal fra kassen til cyklen på to minutter.

Da jeg første gang satte Octal X SPIN på, bemærkede jeg, hvor meget mere af ryggen og siderne på mit hoved var dækket i forhold til en traditionel cykelhjelm. Dette gør Octal til et sikrere valg, især til off-road kørsel, hvor lav hastighed falder og rammer til forskellige dele af hovedet er sandsynlige. På trods af sin større størrelse følte Octal sig ikke tung at bruge, og skalaerne bekræftede, at den vejer meget konkurrencedygtige 267 gram for en mellemstor.

Det større kontaktareal syntes ikke at påvirke ventilationen, selv ved langsomme stigninger sørgede hjelmen for tilstrækkelig luftcirkulation. Om aftenen, når jeg pendlede, følte jeg mig beroliget af den klart synlige orange-farvede skal og fandt 'Eye Garage' nyttigt at holde mine solbriller uden at det gled ud. Derefter har vi den bedste budgetcykelhjelm, der går til Bern FL1 Trail.

To hundrede og halvtreds dollars kan ligne en masse penge at bruge på noget, der er beregnet til at bryde. Selvom det er sandt, at du kun har en hjerne, og det er værd at beskytte, kan det være dyrt nok at starte din cykeltur. Heldigvis skal alle hjelme, der er godkendt til brug i USA, bestå de samme tests, hvilket betyder, at selvom billigere hjelme måske vejer mere eller tilbyder mindre ventilation, vil de beskytte dig lige så godt som deres avancerede brødre.

Med FL1 Trail er kompromiserne ret små. Bern bruger den samme formede, 18-vent-konstruktion som dens top-of-the-line hjelme, men sparer penge ved at bruge en off-brand-drejeknap på den bageste låsemekanisme. Hjelmen tilbyder et visir for at beskytte mod regn, sol og vegetation undervejs.

Det føles ikke så meget anderledes i brug end dyrere hjelme på grund af den lave vægt på kun 271 gram og en masse ventilation. Cykelmagasin elskede F1-stien med sin fire-niveau højdejustering til pasform og en tæt hagesnor og farveindstillinger for hver rytter, hjelmen virkede stumpet til at sidde højt på hovedet på korrekturlæsere på Bike Rumor, hvilket kunne være et problem ved lave hastigheder . Hjelmen tilbyder heller ikke et MIPS (Multi-Directional Impact Protection System), men BERN tilbyder en FL1-model med MIPS til $ 30 mere.

Nogle korrekturlæsere fandt størrelsen lidt lille, men Amazon-brugere bemærker, at Bern er en god kundeservice, når størrelsen er et problem. Derefter har vi den bedste high-end cykelhjelm, der går til Giros Aether. Giro har længe været et navn for de bedste præstationer inden for cykling.

Dens hjelme har vundet cykelløb i næsten alle kategorier, og mærket har ikke kun fornyet ydeevne, men også sikkerhed. To af de største tendenser inden for cykelhjelme har for nylig været aerodynamik og MIPS (multiple impact protection). Begge blev kørt af Giro, men indtil for nylig krævede begge kompromiser, hvilket resulterede i, at racere havde flere hjelme.

Aerodynamiske hjelme, ligesom Giros første generation af Air Attack, var hurtige på flyet, men havde tendens til at være tunge og dårligt ventilerede, hvilket gjorde det til et dårligt valg i kuperede dage. Giro introducerede flere stødbeskyttelsessystemer i cykelhjelme i 2015, men i sin tidligere generation af MIPS-hjelme var størrelsen undertiden lidt forkert, og MIPS-linerne havde tendens til at knirke irriterende og klamre sig til solbriller eller langt hår. Aether er en kompromisløs racerhjelm.

I stedet for at placere MIPS-laget på rytterens hoved, har Giro indsat lag af EPS-skum, hvilket resulterer i en mere behagelig og aerodynamisk hjelm. Elleve enorme åbninger får hjelmen til at forsvinde praktisk talt på stigninger. Ekspertanmeldere sagde, at Aether var 'blandt de sejeste, mest ventilerede hjelme, vi nogensinde har kørt i høje og lave hastigheder'.

Den store fordel ved Aether er selvfølgelig en, som ingen ønsker at teste. Stødbeskyttelse med MIPS-kuglesystemet er bedre end nogensinde, og nu er hjelmens pasform og ventilation kompromisløs, så du er altid bedst beskyttet i værste fald. Borte er den gule MI PS-liner fra de tidligere modeller.

I stedet er det nye sfæriske MIPS-system integreret i hjelmen og giver mere stødbeskyttelse og mindre ubehag. Det justerbare Roc-Loc 5-Fit-system sikrer, at hjelmen opretholder den pasform, som en ekspert kalder 'usædvanligt behagelig' til alle hovedformer og størrelser, og Giro hævder også, at hjelmen er lidt mere aerodynamisk end hans nuværende Synthe-model, og vægten handler om samme. En motorcykel bemærkede, at denne integration af MIPS-systemet betød, at han var en størrelse fra medium til stor, og dette er også min egen oplevelse.

Giro giver et praktisk størrelseskort, som du kan bruge til at hjælpe dig med at vælge den rigtige hjelmstørrelse til dit hoved. Og til vores endelige valg har vi den bedste bærbare cykelhjelm, der går til The Stack. Cykeldele er overalt - mere end en million miles er kørt i NYC, og mange andre større byområder Områder følger trop.

De fleste mennesker, der kører på bikeshare-cykler, gør det uden hjelm, og det kan være svært at medbringe en hjelm i fuld størrelse, når du beslutter dig for at tage en cykel til at ride til frokost. Det er her stakken kommer ind. Det er lige så sikkert og behageligt som en normal hjelm, men når det foldes, tager det kun halvdelen af ​​tiden i lommen.

Hvis du regelmæssigt cykler eller cykler, bliver stakken hurtigt noget uden at du aldrig forlader huset. I brug fungerer Stack som enhver anden cykelhjelm komplet med ventilation og en justerbar elastisk rem. Som enhver anden hjelm her skal den bestå en række strenge tests, der bestemmer dens evne til at forhindre hjerneskade i tilfælde af et fald eller et fald Stack pålideligt låses på plads i sin udvidede position, det kollapsede aldrig på os under testen, som var en bekymring, vi havde, før vi fik fat i en.

De skjulte ventilationsåbninger og det elastiske bånd sørger for en behagelig pasform, og hjelmen fås i to størrelser og fire farver, så der skal være noget for enhver smag. Stakken opfører sig, når den ikke er i brug. I stedet for at have brug for en særlig fastgørelse på ydersiden af ​​din rygsæk hele dagen eller hænge akavet på din skuldertaske hele dagen, kan stakken foldes ind på sig selv og kan opbevares i en taske, en skuffe eller et skrivebord.

En erfaren tester syntes, det var dejligt, at stakken, der pakker til størrelsen af ​​en take-away container, gjorde det muligt for hende at opbevare den i lommen i stedet for at lade den svinge udenfor under sociale engagementer. Rejseblogger ThePointsGuy fandt hjelmens pakkbarhed så nyttig, at han foreslog den som en gave til byture. Den kan pakkes i en håndtaske og bruges til sikkert at udforske en ny by.

Med kun 330 gram er stakken ikke tung og lille nok til næsten at passe i en skuldertaske eller rygsæk. Hvis du regelmæssigt bruger cykeludlejningssystemer, elektriske scootere eller ønsker at leje en cykel under rejsen, er dette et fantastisk alternativ til hjelmfri ridning og for mindre end $ 80 en billig måde at være sikker på din vej rundt i byen. Så det er vores topcykelhjelme i 2019.

Vi håber du nød det. Når du har gjort det, bedes du efterlade en lignende på artiklen, og hvis du er ny her, klik på knappen Abonner. Vi ses næste gang, har en dejlig dag.

Hvad er den sikreste cykelhjelm?

Bontrager Rally MIPS scorede det højeste forsikkerhedblandt alle dehjelmetestet i 2020.

Hvad er den bedste cykelhjelm til sværdkamp? - Lad os tale om det. (Alarm ringer) (legende temamusik) (udbrud af ild) God mytisk morgen. - Cykler er en fantastisk måde at komme rundt i byen og komme rundt på samme tid, træne lidt, være miljøbevidst og lindre stress på din bundlinje - Okay, i dag hjælper vi dig ikke med at stresse din bundlinje, men Vi hjælper dig med at beskytte den noggin ved at bestemme den bedste cykelhjelm, du kan få under $ 100 Det er tid til - ♪ Jeg er på en motorvej til Hel ♪♪ Met ♪♪ For at se, hvilken der er den bedste ♪ - Okay, nu har vi har udviklet en række strenge, men på ingen måde hensynsløse cykelhjelmtests.

Nogen kan komme til skade. Jeg håber ikke det er mig. Måske skulle jeg bære hjelm. - Ho! Vi vil eliminere den dårligst præsterede hjelm på hvert skud, indtil vi har en resterende vinder. - Her er hjelme, som vi vil teste.

Bel Adult Quake cykelhjelm til 35. - Kali Chakra Plusbike hjelm til 50. - Bern Lennox til 60. - Abus The Hyban Urban Hjelm med integreret LED baglygte til $ 70. - Og Giro Hex mountainbike hjelm til $ 80. - Til cykelsikkerhedszonen! - Vi er på vores tag. - Nu kan du cykle på gaden, men så skal du håndtere biler, så du skal køre på bygninger.

Du skal være tagrytter. - Tagryttere! - Og hvis du er en tagrytter, vil du have en hjelm, der beskytter dit hoved, hvis du falder ned af bygningen. Kaster dem til jorden og ser, hvordan de holder op. (Rockmusik) - Tre. - Okay - To, en. (Engelkormusik) (Hjelme banker) - Woo! - Åh. - Sikke et rod! - En masse fornuft. - Okay, lad os tale det ud. - Okay, jeg tror det er sikkert at sige, at alle disse mennesker er blevet såret.

løfte wieghts

Vi har i denne første, Giro, vi har to fuldt ud i taktæg. Okay for denne, der er Abus eller Abbis, er vi ikke rigtig sikre. - Det ser ud som en grib kom derinde - (humrer) Vi har ingen uræg.

Okay, så det er lige i bunden lige nu. - Okay og for Kali. Ikke i ur, i ur. - Åh okay. - Belen. - Åh, se på det.

Ligesom en normal rede dernede. - Nej, de brister alle sammen. - Undtagen-- - Der er en. - En fuldt ud i takt. - En fuldt ud i takt. (smadrer ægget) Lige der, okay.

Og endelig Bern. Ah, intet er intakt herinde, mand. - Okay, så det er op til Abus og Bern. - Med Bern har mange hjerner reden - Okay, hvis du i det mindste vil knuse dine hjerner, skal du have dem i hjelmen - Der er mange rodede hjerner, men de er stadig inde.

Så for mig er det ret klart. Bern brænder. (Rockmusik) Lad os sige, at du har en papirrute i Arizona, og at du deltog for hårdt på din firmafest den 4. juli, så du vågner op næste dag ved middagstid, og du tror, ​​jeg bliver nødt til at levere disse papirer, men hvad er det, det er varmt! - Ja, og du vil ikke have dit menneskelige hoved til at lave mad i din hjelm, og menneskelige hoveder er dyre, så i stedet for bøffer bruger vi bøffer sammen med disse varmepistoler, der fjerner hjelmen, der gør bøffen til den bedste.

Skyd dine våben, Link. (Varmepistoler hvirvler) - Okay, jævn varme på begge. Åh det er varmt - Nå, du kan blive fristet til at sige, vent et øjeblik, fyre.

Den med ventilation skal være den sejeste, fordi den slipper det meste af luften ind. Måske er du endda gået så langt som at kommentere det. Gæt hvad, du tager fejl, fordi ventilationsåbningerne faktisk slipper ind varme, og de koger din hjerne, som om det er en bøf - Stop med at prøve at have ret i alt - Det er videnskab! - Mine arme bliver trætte. Jeg kommenterer ikke dette. - Nu bemærker jeg noget sprødt.

Lidt smelte på selve hjelme. I det mindste disse to. - Det lugter dårligt. - (humrer) Ja, du vil begynde at tænke, at det lugter godt, og så lugter du af den brændende hjelm. - Uh, uh! - Okay, stop ikke os.

Varme pistoler slukket. - Okay, lad os starte her med kali. Åh, det er varmt! Lad os gå.

Når jeg ser på denne bøf bagfra nu, er der lidt af en kok, men slet ikke meget. Abus, Abus kadabbus. - Det er også ret godt. Det er lidt mere kogt foran. - Det er mere kogt. - Det er lidt tættere på hjernebarken, hvor du træffer dine beslutninger.

Lad os se på maven. Åh wow - Whoa - Vi har en dejlig bøf her. Bel, han har det ikke godt. - Nej og se på hjelmen selv Spot, men sådan ville solen gøre det. - Ja, du ville kun have krybdyrfunktioner på dette tidspunkt.

Du ville løbe instinktivt. Og nu skal vi ind i Giro. Er det Jee-ro, ikke? Jai-ro? Er det en helt? - Gee-ro. - Gee-ro. - Guy-ro. - Åh, åh, åh, det er også ret kogt. - Ja, det er det. - Men jeg kan med det samme fortælle Bat, maven er mere kogt, mand.

Okay, bare en sidste kontrol her, alt dette er bøfehjerne. - Mine ser godt ud. - Mine er begge temmelig kogte, men jeg tror, ​​vi helt sikkert kan se, at bel er blevet kogt mest? Derfor ville din hjerne være mest kogt, og det er derfor Bel, jeg er ked af at du kom til anden runde, men nu er du elimineret - du ved det. (Rockmusik) Hjelme er ikke det eneste, du muligvis har brug for en hjelm for at beskytte dit hoved, måske cykle med dine venner, tage den forkerte drejning og ende i et dårligt kvarter - Sagde nogen dårligt kvarter? - ja, ja - ja dette er et rigtig dårligt kvarter, du ved hvorfor, fordi vi alle går rundt med sværd - Hvem er du? - Jeg hedder Paul.

opbygge hukommelse

Og der var en - - Hej Paul. - Der var en masse sværd i en lastbil, og den faldt om, og vi fik alle et sværd, vi bar allerede sværd i årevis - Okay, du virker som en flink fyr --- Vi kan ikke udholde ting i vores kvarter som disse små børn, der kører rundt i mit kvarter uden deres forældre, for eksempel. De har en lektion, der skal undervises, komme ud af vejen. (Engelkormusik) (grynt) - Hvad fanden, Paul? - Ja, tag det! Han har stadig tommelfingre op.

Han har ikke lært sin lektion, men gæt hvad? Jeg lærer hans lille ven. (Engelkormusik) (Sværdhammer) - Åh. - Disse børn er hårde.

Du bliver på cyklerne. Jeg har aldrig set det før. Det sker aldrig sådan. (Engelkormusik) (Knocksværd) Hyah! - Ja godt! Det er dårligt - Dette barn har en hård hjelm. - Ja! Det var så modstandsdygtigt. - Meget imponerende. - Du klarede det ikke. - Nej, aldrig sket før. - Det er utroligt.

Dette går bestemt ind i næste runde. Giro har meget at tilbyde, så vi kan være, hvordan får jeg denne ting fra? - Nå, der er en lille rem, og du åbner den bare. Som alle hjelme. - Tak. - Dette barn har et andet problem, som han burde se nogen om. - Lad os også tage Kali af, for jeg ved ikke, om det er, åh, se på dette.

Hvis du ser på det - - Det er et godt stykke der - Så denne hjelm, det gik bestemt igennem. Gik det hele vejen igennem? - Åh ja. - Åh ja, den har en større rude på styrofoam, hvilket betyder, at kaliumchlorid fjernes. (Rockmusik) - Og nu er crush-testen - Der kommer en tid i enhver mands liv, hvor han ønsker at gå ud på gaden og blive lidt solbrændt og bare sprede sig derude, men hej, glem ikke din hjelm.

Fordi du ikke ved, hvornår et par fire efter fire vil komme med hjulene perfekt justeret med din næse - ja, så vi spænde vandmeloner ind i vores sidste to hjelme, og nu kører vi dem. (Rockmusik) (knusehjelm) - Åh, jeg tror det var dem - Det føltes godt, okay. Åh ved du hvad, lyset på denne er tændt.

Det er et godt tegn. - Ja, han er dårlig. Ikke bedre end dette.

Tjek dette crush job. Åh gud. - Det har en planhed.

Naturligvis er klodsen fuldstændig ødelagt. Der er ikke flere tanker i det. - Åh wow.

Se på den fladhed. - Nu kan du se, jeg mener helt knust, selvfølgelig, men det har stadig noget --- integritet. - Det har en vis integritet. - Og lyset er stadig tændt! - Det faktum, at lyset tændte - Jeg synes, resultaterne er klare - Ja, vores vinder, den officielle Good Mythical Morningbest hjelm er Abus Hyban City hjelm med integreret LED baglygte - det har du, kammerat. - Åh. - Min godhed. - Tak, fordi du kan lide, kommentere og abonnere. - Du ved, hvad klokken er. - Hvad sker der fyre, jeg er Rob, og dette er Milo.

Vi er fra Washington DC, og vi kører i øjeblikket ned ad Potomic River, og det er tid til at dreje hjulet af myticitet - Ah, den hund har ikke hjelm på - Se dog glad ud. - Tisk tisk. Klik på linket ovenfor for at se, hvordan nogle BMX-cykler falder ud med os i Good Mythical More. - Og for at finde ud af, hvor Mythicality Wheel ender uh --- (mumlende) Jeg ender. - Store ting kommer i to med det reducerede dink it og synker det spisekrus sæt.

Få din nu på Mythical.store.

Hvad er forskellen mellem en cykelhjelm og en mountainbikehjelm?

Hvad er forskellen mellemtilmountainbikeog envejhjelm?Vejhjelmehar normalt ikke visir, er slankere, mere kompakt og har flere og større luftudtag i forhold til de tungere, rundere, større og luftstrømsbegrænsedemountainbike hjelm.10. mar 2020

At vælge den rigtige hjelm afhænger virkelig af, hvilken type ridning du kører, fra langrend til ned ad bakke. Lad os se på alle disse forskellige funktioner, og hvorfor du vælger disse hjelme. Lad os starte med langrendslåget. (glad funk-musik) Og en af ​​de vigtigste overvejelser i langrend prøver at holde hovedet køligt, når du kører hårdt, så der er store åbninger foran på hjelmen, men også på bagsiden for at lade luften komme igennem, du bemærker måske, at dette ligner meget den cykelhjelm, som Pro Road-hold bruger.

Den største forskel er virkelig skålene. Denne, vejhjelmen, er lidt lettere. På mountainbikehjelmen er skallen hårdere aramidebroer, og den er lidt dybere bare for at give dig den lidt mere beskyttelse, du har brug for på en mountainbike.

Et par andre funktioner. Denne hjelm har dette fastholdelsessystem på bagsiden, som du har på de fleste hjelme i disse dage. Hjelmen er pæn og tæt rundt om bagsiden af ​​dit hoved, stop med at bevæge dig under kørsel. Også de mest almindelige briller, du bruger med en af ​​disse typer hjelme, er solbriller, der er designet til at passe godt under panden med trailhjelmen, som jeg ofte bruger. Den største forskel er virkelig hjelmens form.

Det har mere dækning bagpå, men også på siden, fordi disse er reelle farezoner for en trail rytter eller enduro rytter. Så bagsiden af ​​hovedet er dækket lidt bedre og også templerne. Uh, du har igen et fastholdelsessystem, som alle disse hjelme har.

Du har en paraply foran. Så der er denne hjelm har mere vægt på grund af disse ekstra funktioner og mere dækning, men noget af ventilationen er blevet overtaget af langrendshjelme for at holde denne hjelm så kølig som muligt. De har også dette beskyttelsesbrillefastholdelsessystem på bagsiden af ​​denne hjelm, så beskyttelsesbrillerne, du kan bruge med dem, er virkelig beskyttelsesbrillerne, men hvis du er mere en enduro-rytter, kan du måske lide den ekstra dækning, som du får fra få en beskyttelsesbrille, der fungerer rigtig godt med denne hjelmspring, skatepark, sådan noget.

cykelhåndsignaler

Igen ser du meget mere beskyttelse, så færre ventilationskanaler, men det er en rigtig stærk hjelm, denne. Nu har vi en hård skal på den, så den er superbeskyttende. Foringen er stadig, hvad vi kalder EPS, så det er en skum-polystyrenforing, ligesom de to andre hjelme, men denne har også en ProCore.

Den bedste måde at beskrive dette på er som en suspensionsanalogi, du har den lille bump i skummet, men det går også hårdere op, så hvis der er virkelig store hits at lande i skateparken eller snavs hopper, vil denne beskytte dig Hjelm stadig foran det. (optimistisk funkmusik) Endelig op til helhjelme. Dette er virkelig mere end noget andet for tyngdekraftsryttere.

Downhill-racere, enduro-racere, freeriders, alt her drejer sig om beskyttelse. Hvis du sammenligner det med langrendshjelmen, kan du se ventilationsåbningerne i den, vi har stadig åbninger i downhill-hjelmen foran og bagpå, men det er ikke den hjelm, du vil peddle rytteren i lang tid. Hageskærmen i helhjelm er naturligvis kun der for at beskytte dit ansigt.

Vi har åbninger foran, så du kan trække vejret. Nu for hjelmenes inderside. Dette er EPS, det er noget, du sandsynligvis vil se 99% af hjelme på markedet.

Det er bare polystyren. Det er virkelig beskyttende. Hvad du vil se, når du klemmer det, deformeres.

Og det er det, som hjelmproducenterne virkelig understreger, at hvis du får et stort fald og støder på dit hoved, skal du slippe af med det og udskifte hjelmen, dette er EPP, og dette har nu elastiske egenskaber. Så når du klemmer den foring, springer den bare tilbage i samme form som den var. Det giver dig den beskyttelse for flere påvirkninger.

Så al denne teknologi er i disse helhjelme, fordi du sandsynligvis går i højere hastigheder, knudret terræn, og du har brug for den beskyttelse. Valg af briller til helhjelme. Du kan bære solbriller, selvom modepolitiet måske fanger dig, så brillerne går virkelig med en helhjelm, der er lidt bedre.

Så lad os gå. Du kan se, at det ikke kun handler om de forskellige designs, de forskellige former på hjelme, producenterne tænker virkelig på de materialer, der bruges i disse hjelme for at få dem til at fungere bedst til den særlige type tur, du laver. Hvis du vil se endnu flere artikler som denne, skal du klikke på GMBN-logoet for at abonnere, hvis du ikke allerede har gjort det.

Klik deroppe for en artikel, Cross Country vs. Enduro. Nedenfor til udfordringer i ned ad bakke.

Giv os tommelfingre, hvis du har fundet denne artikel nyttig.

Hvad er den bedste cykelhjelm at købe?

De ottebedstbudgetcykelhjelme
  • Specialiserede Echelon II Mips.Købenu fra Jenson USA til $ 89,99.
  • Smith Signal Mips.Købenu fra eBay til $ 59,99.
  • Giro Foray.Købenu fra eBay til $ 49,99.
  • Bontrager Solstice Mips.Købenu fra eBay til $ 30,00.
  • Giro Agilis Mips.Købenu fra eBay til $ 79,99.
  • Hurtig kask.

Hvor meget skal jeg bruge på en cykelhjelm?

TILcykelhjelmkan koste så lidt som $ 25, men en “god”cykelhjelmkan koste sommegetsom $ 500 eller mere. Afhængigt af hvad du har brug for det til, og hvilke funktioner der er vigtigst for dig, en godcykelhjelmkoster typisk mellem $ 75 - $ 150. Top-of-the-linecykelhjelmekoster typisk mere, omkring $ 250 - $ 350.

Er det værd at få en MIPS-hjelm?

MIPS hjelmegiver en ekstra grad af sikkerhed for alle cykelryttere. Så hvis du er klar til at udskifte din gamlehjelm, de ekstra $ 20 eller deromkring for at opgradere fra en ikke-MIPStilMIPS-udstyret model er godt-værdiprisen.27. feb 2015

Beskytter dyrere cykelhjelme bedre?

Disse standarder og certificeringer forsikrer forbrugeren om, at dereshjelmer sikkert, og at de investerer i noget nyttigt., der er egentlig ikke nogen forskel mellem en 30 dollarhjelmog en dollar på 300 dollar med hensyn til sikkerhed, så de lovligt kan sælges.

Skal jeg få en cykelhjelm med visir?

At have enhjelm med visirkan hjælpe med at beskytte hovedet og vigtigst af alt bjergets øjnecykelrytter i dårlige vejrforhold. Detsøgerstrækker sig ud foran øjnene for at beskytte dem mod blæsende regnvejr.

Er dyre cykelhjelme det værd?

6 svar. Nej, normaltdyre hjelmeer lettere og mere behagelige, fordi de har mere ventilation. Så hvis du planlægger at køre i lange timer, er det bedre at købe meredyr hjelmsom du har råd til, ellers - for korte ture - en billighjelmvil gøre jobbet.

Er dyrere cykelhjelme sikrere?

Først og fremmest er der ingen forskel i sikkerhed mellem $ 30hjelmog $ 200hjelm. For at de kan sælges lovligtsom cykelhjelmeskal alle overholde de samme sikkerhedsbestemmelser.dybest set betaler du for to ting: udseende og komfort.

Hvad gør cykelhjelme så dyre?

Jo fleredyre hjelmeer generelt skulpturelle og designet til at have mere ventilation, være lettere, være mere justerbare, være mere behagelige, men i sidste ende stoler du på dem til at gøre jobbet. Jeg har enhjelmfor når jeg løber, skal jeg, og når jeg pendler, er jeg under personligt pres for at bære en.

soulcykel

Hvilken slags cykelhjelm har jeg brug for?

Fra fulde aero-hjelme til TT & amp; Tri til godt ventilerede hjelme og aero vejhjelme til regelmæssig ridning. Vælg dit brand, farve og stil for at komplimentere dit tøj og din cykel. De nyeste hjelme ser godt ud og tilbyder høje niveauer af beskyttelse og komfort.

Hvilken slags hjelme får du fra Merlin?

Merlins udvalg af hjelmvalg er enormt. Fra fulde aero-hjelme til TT & amp; Tri til godt ventilerede hjelme og aero vejhjelme til regelmæssig ridning. Vælg dit brand, farve og stil for at komplimentere dit tøj og din cykel. De nyeste hjelme ser godt ud og tilbyder høje niveauer af beskyttelse og komfort.

Hvilken er den bedste cykelhjelm til grusridning?

Mens Octal X SPIN er bygget på Octal-vejhjelmens arv, er X SPIN skræddersyet til behovene hos grus- og cyclocrossryttere.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Pinot Tour de France - hvordan man opnår

Hvem vandt Tour de France i dag? Tour de France 2021 - samlet placering efter 13 af 21 etaperRgNameTeam1Tadej Pogacar UAE Team Emirates (UAD) 2Rigoberto Uran UranEF Uddannelse-Nippo (EFN) 3Jonas Vingegaard RasmussenJumbo-Visma (TJV) 4Richard Carapaz MontenegroIneos Grenadiers (IGD)

Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster en Tour de France cykel 2020? Det koster dig omkring $ 12.000. Tour de France er ikke kun årets største cykelløb, det er også den største etape for sponsorer og producenter til officielt at afsløre deres nyeste kulfiber-drømmemaskiner. 2018.

Tour de france watt - hvordan man løser det

Hvor mange watt genererer en Tour de France-rytter? Mens en gennemsnitlig cyklist kan producere 100 watt, kan en pro-cyklist gennemsnit 400 watt i løbet af den sidste time af en Tour de France-etape. Træningsintensitet er den hårdeste variabel at måle.

Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Hvor hurtigt kører Tour de France-kørere ned ad bakke? I downhill-sektioner i Tour de France kan de køre med hastigheder så høje som 110 km / t og endda miste motorcykelreporterne.

Adam yates tour de france - hvordan beslutter du dig?

Hvordan har Adam Yates det i Tour de France? Adam Yates sluttede niende i sidste års Tour de France og nød en periode i den ikoniske gule trøje efter en stærk start på cykelens mest berømte løb.