Racercykelløb - brugbare løsninger
Hvad kalder du et cykelløb?
Vejcykelløber cykel sport disciplin af vejcykling, holdt på asfalterede veje. Sceneløbeller 'ture' tager flere dage og består af flere massestart- eller tidsforsøgsfaser kørt fortløbende.
Så du har en cykel, og du elsker at gå hurtigt. Ønsker du at vide, hvordan man kommer i racing? Måske bliver du ved med at få KOM'er eller QOM'er hver gang du kører op til os, eller du bare slipper alle dine venner og måske tror du kan være ret god til det. (elektronisk musik) Jeg kørte mit første cykelløb, da jeg var 22.
Det er ret gammelt nu for standarden for professionel cykling, hvor de fleste starter som juniorer og derefter arbejder sig op ad rækkerne. Det er fuldt ud muligt at starte racing i alle aldre. Du kan ikke gøre det til en professionel, men så kan du, og du vil aldrig vide, om du ikke prøver.
Der er faktisk nogle eksempler på fagfolk, der er involveret i andre sportsgrene, for eksempel Kristin Armstrong, der gjorde 20 triatlon i slutningen af 20, og hun vandt tre guldmedaljer i OL, hvilket ikke er dårligt. Din første overvejelse bør være, hvilken type løb, du vil prøve? Hvis det er street racing? , det ultimative er hvad du ser på tv med f.eks. World Tour, Tour de France og The Olympic Road Race. Det er ret skræmmende, men der er også løb på nationalt niveau og lokale løb, så sørg for at prøve disse først.
kirk kinetisk træner
Der er kriterier, lokale landevejsløb og lokale cykelløb, som du kan prøve. Der er også ikke-licenserede Sporteves eller Grand Fundos, som er massestartbegivenheder, der kan afholdes lokalt eller langt væk på eksotiske steder. Der er en-dags og flere-dages sportsskjorter, og de kan være rigtig sjove og meget konkurrencedygtige.
Racing er ikke din ting, hvorfor ikke prøve en tidsprøve, hvor du kører mod uret ad gangen og ærligt føles meget mindre skræmmende? Hvis du er ny inden for racing, hvorfor ikke bare prøve det? alt og se, hvad du nyder mest? Og husk, Grand Fundos eller Sporteves er en rigtig sjov måde at få konkurrencen og spændingen ved racing uden at købe en licens. Hvis du vil prøve road racing, er det næste trin at købe en licens eller en daglicens og give en kategoriseret begivenhed en laveste kategori, men hvis du klarer dig godt, får du point, der giver dig mulighed for at rykke op i kategorierne og til sidst få bemærket Tro mig, ingen går fra en stor præstation eller en COM om avancement direkte til en pro-kontrakt, det tager tid og det tager erfaring. Mit bedste råd ville være at slutte sig til en klub.
Hovedsageligt fordi folk er hyggelige, men også, du vil lære meget af klubkammerater, der måske er mere erfarne i racing, deler ridesharing-muligheder, de vil opmuntre dig, når du har en dårlig dag, og de vil juble dig på podiet, når du vinder et løb. Faktisk vil de mennesker, du møder undervejs, være langt vigtigere i sidste ende end de løb, du vinder eller taber. Jeg har lavet et par løb og er nødt til at sige, at de venner, jeg har fået ved at cykle, er langt vigtigere for mig end nogen medaljer, jeg nogensinde har vundet, op-racing betyder, at du sandsynligvis bliver nødt til at lære nogle nye færdigheder af dine Lad venner køre op ad bakke, men det er ikke det samme som at vinde et cykelløb.
Først skal du lære at angribe i stedet for bare at ride konsekvent. For det andet skal du lære taktik, som faktisk er ret kompliceret i et cykelløb. For det tredje er du nødt til at lære at køre med og for et hold, teamwork er absolut nødvendigt i road racing.
Det, som mange cyklister kæmper med, når de starter road racing, er som at køre i pelotonet var bestemt noget, der var virkelig svært for mig. Du skal lære et par cykelfærdigheder, hvis du ikke allerede har dem, og du skal være forberedt på et fald, fordi jeg er bange for, at de fleste cykelløb er af og til forbundet med en ulykke. Jeg synes, det er vigtigt at nævne på dette tidspunkt, at nogle potentielle hikke, du måske støder på undervejs, er løb.
Nå, jeg vil ikke lyde som en spoiler, men det er ikke altid glat, opadgående vej. For det første, som jeg sagde, bare fordi du har et stort Power Number, det betyder ikke, at du nødvendigvis skal vinde hvert cykelløb. Du bliver muligvis nødt til at holde fast i det et stykke tid for at lære taktik og teamwork, før du virkelig vinder.
Så er der altid loven om faldende afkast. Du vil føle en rigtig stor forbedring, når du lærer, når du bliver bedre, den forbedring forsvinder, når du bliver bedre og bedre. Så er der selvfølgelig de uheldige muligheder for fald og sygdomme, som naturligvis også sætter dig tilbage.
Forhåbentlig sker det ikke for dig, men vær bare forberedt, når det sker, at du nyder at cykle og fortsætter og ikke bliver afskrækket, når du når et bestemt niveau, skal du være på et hold, men hvordan gør du det vælge et hold ude? Og faktisk vælger du holdet eller vælger de dig? Selvom det selvfølgelig er meget rart at have en topcykel og et sæt, skal det ikke være din vigtigste overvejelse, den eneste gang jeg vælger det. Et hold er indregnet i, at de ikke havde en cykel, der passer mig Onsider er, at hvis du tager road racing stien og blive temmelig seriøs, kan du bruge en masse tid væk fra hjemmet, rejser til racing og racing. Og ikke alle disse løb vil være løb, du vil køre. De vil være løb, som du skal køre for at hjælpe dit hold eller dine holdkammerater.
Og det er godt, fordi teamwork er en så vigtig del af cykling, men hvis du laver et fladt løb i Holland og ikke rigtig kan lide flade løb, eller en bjergbestigning i Pyrenæerne, hvis du kan lide flade løb, skal du huske at alt er en del af jobbet. Hvis racing forfører dig, uanset hvor gammel du er, så er alt, hvad jeg kan sige, helt sikkert, prøv det helt sikkert. Du vil have en masse sjov, du vil møde store mennesker, og de vil vide, hvor du ender? Hvis du har spørgsmål om racing, skal du lade dem være i kommentarerne nedenfor, og vi vil gøre vores bedste for at besvare dem.
Giv os tommelfingre, og hvis du gerne vil se en artikel om, hvordan du kan konkurrere mod dig selv på Strava, skal du klikke her for at se, hvordan du får Strava KOM.
Hvad er cykelløbskategorier?
- Kat 5 - Entry level racere med mindre end 10 massestartløbværd af erfaring.
- Kat 4 - Racere på lokalt niveau.
- Kat 3 - Racere på regionalt niveau.
- Kat 2 - Racere på nationalt niveau.
- Kat 1 - Racere på internationalt niveau.
- Fordele - Cat 1-ryttere, der har en kontrakt med et registreret Pro-hold.
Hvad betyder B i cykling?
NiveauBTuren varierer, menergenerelt ikke hurtigere end 18 mph. Turen omgrupperes ofte, og der kan forekomme paceline-ridning. Niveau C Køretempoerlivlig. Disse er forlystelser for stærke rekreative ryttere.28. juli 2013 g.
Cykelhjelme er et splittende spørgsmål. Der er mennesker, der kan lide dem, folk der ikke kan lide dem, folk der kan lide dem og ønsker at påtvinge dem andre, og folk der ikke kan lide dem og ønsker at påtvinge dem andre. hvilket er fantastisk, for hvis jeg falder i lav hastighed, kan det beskytte mit hoved mod skader.
Men problemet med hjelme er ikke at bære en, men at gøre det obligatorisk. Hjelmeloven blev foreslået af panelet om aktiv mobilitet i 2018. Det eneste bevis, de har brug for for forslaget om mandat til brugen af hjelme, er rejsedagbog med 100 udvalgte deltagere i fokusgruppediskussioner og en offentlig afstemning med 6000 svar, hvilket er enormt utilstrækkeligt til politisk beslutningstagning. Men inden vi kommer til hjelme, skal vi forstå, hvem der er berørt af loven.
I engelsktalende lande kaldes hver cyklist en cyklist, men på hollandsk er der 2 forskellige udtryk. Den første er en cykelruter, en person, der kører ærinder på cykel for at komme fra A til B så effektivt som muligt. Den anden er en Wielrenner, en person, der bruger en cykel til motion og fitness, rejser lange afstande og ved højere hastigheder.
Høje løbere har tendens til at bære hjelme, hvad enten det er påkrævet ved lov eller ej. De større veje og de dermed forbundne højere hastigheder holder hjelme med en højrisikoaktivitet. Fit mennesker kan endda nå 60 km / t med deres cykel.
Kravet til hjelme påvirker ikke cyklister, da det er almindelig praksis. På den anden side bærer Fietser ikke hjelme, fordi de hastigheder, hvormed de kører, er signifikant lavere end en cyklist. De udførte ture er også relativt korte, normalt afsluttet inden for 20 minutter.
Obligatoriske hjelmlove har indflydelse på cykeludøvere.Problem med afstemning Da den obligatoriske hjelmlov kun påvirker cyklister og ikke gør nogen forskel for fodgængere, bus, MRT eller bilister, er tilgangen til en offentlig afstemning til at fastsætte love for en mindretalsgruppe fundamentalt forkert tilgang til politikudformning. Bare fordi du ikke føler dig sikker på at ride uden hjelm, betyder det ikke, at alle andre skal tvinges til at bære en.
Derfor bør spørgsmålet om, hvorvidt man bruger hjelm, med rette behandles som et personligt valg snarere end at blive pålagt. Singapore har en unik situation, hvor cykling på stier er tilladt med en maksimal hastighed på 10 km / t. Cykelinfrastruktur er tilgængelig, men da den stadig mangler mange steder på øen, er det stadig kun den eneste mulighed at bruge gangstien eller vejen.
Børns forskning Hvis du vil vide mere om hjelmens effektivitet, har Mikael Colville Andersen forklaret det godt. Links til hans TED-tale i beskrivelsen nedenfor. På sandsynligheden for en TBI under kørsel fandt en lokal undersøgelse, der analyserede data mellem 2011 og 2016, at ca. 4 ud af 5 skader opstod off-road.
Hovedskader tegner sig kun for 12% af alle skader, meget mindre end 33,7% i litteraturen. Dette betyder, at sandsynligheden for, at nogen lider af SHT, mens de cykler på vejen, er yderst usandsynlig.
I modsætning hertil konkluderede en anden undersøgelse fra 2006, at promovering af hjelme skulle målrette mod ikke-beboere og ældre cyklister med en anmodning om at gøre hjelmbrug obligatorisk og at målrette mod chauffører, der kører fuld. Fotos af knækkede hjelme på sociale medier viser, at de kan forbedre sikkerheden, og for mennesker reddet af en hjelm eller handicappet af en skade på en cykel, er det meget forståeligt, at alt, hvad der kunne have forhindret tragedien, naturligvis er ønskeligt og derfor en hjelm lov kan hilses velkommen. Ved gennemførelsen af sådanne love skal andre faktorer dog i højere grad tages i betragtning.
Ifølge trafikpolitiets statistik blev 9 mennesker dræbt under cykling i 2019. Men det samme år døde 6.090 mennesker af kræft og 5.018 af hjertesygdomme. Cykling spiller en vigtig rolle her, da aktiv cykling har vist sig at reducere forekomsten af kræft med 45% og hjertesygdomme med 46%.
Panelet siger, at indførelse af en sådan off-road regel kan dæmpe optagelsen af aktiv mobilitet, men så snart nogen kommer på en cykel, er det simpelthen for langsomt at køre i 10 km / t til ethvert praktisk formål, og kørsel hurtigere er i fare kun fodgængeren. Selvom gangstien er overfyldt, ødelagt eller har flere ændringer i højden, er man stadig tvunget til at blive og ikke bruge vejen, selvom det er klart. Dette fører i sidste ende til en frygtelig situation for fodgængere og cyklister.
Folk, der kører cykler, er tvunget til at køre med en sneglhastighed på 10 km / t, selv når den tilstødende gade er tom, og da gangstier aldrig er designet til cykeltrafik, er flere mennesker tvunget til at cykle på stier, som tingene kun bliver værre for fodgænger. Nå, bilister drager fordel af det - for så snart vejen er fri for de irriterende onkelcyklister, kan de komfortabelt krydse gennem boligområder i 50. Folk cykler ikke på grund af den eksisterende infrastruktur, men på trods af manglen på infrastruktur .
Brug af gaden er mere passende, når gangstien er overfyldt. På det antropologiske niveau har flere undersøgelser, der undersøger lande med obligatorisk hjelmlov som Australien, New Zealand og Canada, fundet, at der ikke er noget bevis for, at hjelme har forbedret den samlede sikkerhed. Apropos fare, hjelmlove påvirker offentlighedens opfattelse af landevejscykling som farligere end de er, især når den eneste type mennesker, der opholder sig på vejen, gør det i høje hastigheder og sport fra A til B, som den tante, der går til supermarkedet, onkelen, der køber TOTO, teenageren, der går til prata-butikken og skolebørn, der dækker den sidste kilometer af deres rejse målet, fordi det bare stikker ud som en ond tommelfinger.
Faktum er, at menneskelig sikkerhed er iboende, og folk ved, hvad der føles bedst for dem og justerer vandreturen i overensstemmelse hermed. På grund af dette ville du aldrig finde en tante på en Mamamachari på Bartley Viaduct, en skoledreng i skoletøj, der bomber Mount Faber, eller en onkel, der kører på motorveje bortset fra at Serangoon Road er en vej, og han ikke er et andet valg har håndhævelse, færre folk cyklede på gaden uden hjelme. Dette gjorde gaderne mindre overfyldte med cykler, men ironisk nok gjorde det cykling på gaden endnu mere usikkert.
Forskere har vist, at jo flere mennesker cykler, jo flere mennesker vænner sig til synet, hvilket resulterer i sikrere veje for alle. Det modsatte gør kun vejene mere farlige, især for brugere, der ikke har andet valg end at bruge gangstien, som f.eks. På vejen. B.
E-cykelryttere. Panelet siger, at hjelme er nødvendige, fordi ”Cyklister rejser på veje med større, hurtigere køretøjer, og disse er de mest sårbare brugere. I tilfælde af en ulykke, hvis man bruger en hård hat, reducerer det chaufførens påvirkning og kvæstelser. ”Dette er dog en grundlæggende mangelfuld tilgang til trafiksikkerhed ved blot at overføre skylden til de svage.
Ifølge denne logik bør hjelme ikke være obligatoriske for fodgængere, da de er mest udsatte både på veje og på fælles stier, og er gruppen med flest trafikulykker eller chauffører, da de repræsenterer den største gruppe for traumatiske hjerneskader? Med den obligatoriske hjelmlov, i det usandsynlige tilfælde, at en person dræbes på en cykel uden hjelm, ville mediernes og offentlighedens skyld skyld være mere vedholdende end før - som om smerte og lidelse var berettiget til ikke at bære en styrofoam hat. Denne ufølsomme reklame Trafiks Facebook-politi lækkede dagen efter, at en lastbilchauffør dræbte en 14-årig dreng, der cyklede på en vejulykker, cykling fremstilles som en risikabel og farlig aktivitet med PPE glorificeret som det eneste værktøj til at forbedre sikkerheden. Eller som Jay Foreman sagde: at frigøre dig fra alt ansvar for cyklisternes sikkerhed i trafikken.
sko cykel
Det største problem forbundet med at bære hjelm er tilgængelighed. Som et resultat er mange områder i Singapore vanskelige at komme til for folk, der ikke kører bil, og tegner sig for 89% af befolkningen. Ikke alle steder i Singapore har en sti eller betjenes af offentlig transport.
På sådanne steder er cyklen det eneste bæredygtige transportmiddel. I landdistrikter som Serangoon Gardens er gangbroerne alt for smalle til at køre på. Vent, det er ikke kun Serangoon Gardens, det er det samme på næsten alle ejendomme, jeg har været i! Det giver heller ikke mening at oprette cykelbaner der, da gaderne for det meste er tomme! Hvad Neo Tiew og Lim Chu Kang angår, bliver gårde og caféer helt utilgængelige for dem uden biler, der skifter til kørsel til nærliggende destinationer, på trods af at de er forbundet med stille veje og praktiske cykelstier.
Dette er forbundet med økonomiske omkostninger, da der tilføjes 1 ekstra bil til trafikpropper og miljøomkostninger fra bilens udstødningsgasser. For folk, der ikke ejer en cykel, giver det ikke mening at købe en hjelm, bære den hele dagen, bare til en engangs cykeltur på ikke mere end 10 minutter. Hvorfor nægtes borgere friheden til at rejse dele af deres cykel? Land med levedygtige alternativer uden bil? Da jeg studerede i gymnasiet, var cykling på stille veje den hurtigste måde at få mig og mange andre studerende fra MR til skole, da der ikke var nogen offentlig transport nsportnearby.
Turen tog ikke mere end 5 minutter og var let. Der var normalt mere end 30 cykler uden for skolen, men da jeg kom tilbage for at se min alma materin i 2021 var det mindre end 5 udenfor! Jeg kunne selvfølgelig låse en cykel op og køre væk, men jeg risikerer at blive fanget. Sanktionerne for at gøre dette er absolut latterlige.
Hvis jeg kører dobbelt hastighedsgrænsen på denne (40 km / t) kvartergade, er bøden $ 300 og 8 ulemper. Men hvis jeg cykler på den samme gade uden hjelm, kan jeg få en bøde på op til $ 1000 og en 3 måneders fængselsstraf ved den første lovovertrædelse. Det er vanvittigt, at iført en hjelm, der ikke skader andre, berettiger fængsel, mens man kører med dobbelt den hastighedsgrænse, der potentielt kan dræbe liv, kun kan straffes med en bøde.
Jeg forstår ikke grunden til, at noget i sagens natur er sikkert og kriminaliseret, selvom der ikke er nogen bøde, eller loven ikke håndhæves, betyder det noget i den usandsynlige tilfælde af en ulykke, da de kan bruges til at bestemme fejl og ansvar. Også de lande, der har mandat til hjelme, har lave cykler, så hvorfor følger vi blindt? hvad hvis målet er at gøre cykling mere populær? I stedet skal vi se på europæiske lande med højere cykeltal og analysere, hvordan de er så velkomne af politik. I stedet for at straffe folk for ikke at have hjelm under cykling anerkender mange andre regeringer de økonomiske og sundhedsmæssige fordele forbundet med introduktionen af cykler som en transportform og vælger at investere i cykling, såsom den britiske cyklusordning, som er op til 39% af det. Det er også værd at spørge, at hvis det obligatoriske hjelmkrav virkelig forbedrer sikkerheden mange gange, hvorfor ikke mere end 90% af de andre lande følger efter? Mexico, som havde en obligatorisk hjelmlov for cykler, afskaffede den for at tilskynde til cykelbrug og fremme bedre opmærksomhed om cykelsikkerhed.
Lande, der stadig har obligatoriske hjelmlove, anvender dem heller ikke på alle aldersgrupper. Videnskaben har vist, at cost-benefit-forholdet mellem hjelme er størst hos unge i alderen 10-16 år. Slovakiet, Sydkorea og Sverige bruger det kun til bilister under 15 år, og ingen andre steder i verden berettiger ikke hjelm iført en 3-måneders fængselsdom mere skade end godt.
I mangel af statistiske data eller beviser, der viser, at ordinering af hjelmbrug på samfundsmæssigt niveau har en netto sundhedsmæssig og økonomisk fordel, vil opretholdelse og håndhævelse af en sådan lov i sidste ende kunne spilde offentlige midler dedikeret til bedre brug til forebyggelse af ulykker kunne omdirigeres. inkluderer at fastsætte en minimumsoverkørselsafstand for chauffører, der kører forbi, berolige trafikken i kvarterets gader, reducere hastighedsgrænsen til 30 i kvarterer, kontinuerlige gangstier eller endda en hoofdnetten for yderligere at reducere forsinkelser for mennesker. Cykling er i sagens natur en sikker aktivitet, og det er miljøet, der gør det farligt.
Det er miljøet, der skal ændres, ikke brugeren. Selvom opførelsen af en cykelinfrastruktur tager tid, og ikke alle steder er egnede, bør brugen af cykler ikke vanskeliggøres for at fremme accept af cyklen som et transportmiddel. Hjelmloven er bare endnu en politik for offerskyld, der gør en effektiv og bæredygtig transportform langsom, uattraktiv og ubrugelig i en nødsituation i modsætning til den auto-lite-vision, vi ofte hører om.
Sådan plejede vores gader at være - så folk kunne gå ud for at nyde og føle vinden i deres hår. Hvad disse mennesker gør, der ikke skader andre, er nu en strafbar handling. Vi bør tilskynde til brug af aktiv mobilitet ved at bruge den eksisterende infrastruktur, og det første skridt mod dette er at byde folk tilbage i deres tidligere rum.
Veje er bygget til mennesker, ikke biler. Der er ikke noget galt med at bære hjelm, hvis du har det godt med det, så gør det, men lad det have friheden til at vælge, ligesom resten af verden, og hvordan det var i Singapore for ikke så længe siden, vil jeg takke Francis Chu for at give mig optagelser af mennesker, der foretager en stævning, hvis de gjorde det samme i dag, og hvis du vil støtte bevægelsen for at ophæve den obligatoriske hjelmlov, kan du underskrive et andragende for at vise din støtte. Link i beskrivelsesfeltet nedenfor. Hvis du vil se flere artikler om byplanlægning og trafik, kan du abonnere på min kanal.
Mange tak!
Hvad betyder grippy i cykling?
Grippy- en langsom vej. Kan være overfladen, terrænet. Eller rytteren! Spikret / limet / sidder fast på vejen. Olie op / ned - intet tilgørmed olie eller højde, men et køretøj bag eller foran.9. mar 2009
Ja, jeg var som en dame, den skræmmende ting, jeg nogensinde har gjort i hele mit liv, for jeg ville aldrig have hår eller den skræmmende ting, du nogensinde har gjort i hele dit liv okay ja ok, så her er situationen, hvor jeg kører på hjul Jeg har læst env 120 Lambos Vi har været i det i lang tid, og mange af jer ved det allerede, men i dag handler det ikke nødvendigvis om Lambo-hjul, fordi jeg ikke ønsker at ødelægge parallelle hjul, vi har begge disse hjul begge kun ældre er af hjul, og de er begge lidt sammenkoblede, lidt D-hopping, men vi køber disse ting fladt. Vi ser, hvem der kan få den største flatspot i dagens flatspot-udfordring, før vi rent faktisk gør alle de ting. Jeg kontrollerer, om mine hænder fungerer.
Så du ved muligvis ikke nøjagtigt, hvad jeg mener med at få mine hænder til at arbejde med det. Grunden til, at jeg siger dette, er fordi jeg ikke er sikker på, hvor godt de skal arbejde lige nu, fordi jeg for nylig styrtede kraftigt ned på min cykel og løftede begge mine håndflader, mit knæ og min ankel. Det var bare ikke en god situation, men som altid, ønsker mig held og lykke.
Vi starter med en 5 til 8 overførsel, alt klart. Vis mig, at jeg var færdig. Lad os se Big MikeDan du hyrede Steve, mine damer og herrer, Steve sagde bare, at du kunne være på 8-tallet, så vi skal gøre dette: Right.
Lad os se dudeLadies analytikerpolitik, så vi kan se på førstehånd, hvordan det ødelægges nu. Så før du dræber dig selv, får jeg en linje. Okay, så her er vores linje for nu.
Lad det bare forblive relativt cool med dette ribbenvåben, og så gør vi dette 270 270 front træ, og så prøver vi en bar som Manny over kassen. Okay startede med godt, men det er godt. Så lad os give 270 frontside Gør det.
Nu. Du er nødt til at prøve at blive som en lille pubmand. Fik ikke Manny, men hun prøver igen.
En mere, nej, ved du, jeg siger fyr, jeg fik det udseende gjort, mit legeansigt er færdigt. Her er aftalen, hvis jeg lander Manny Barspin Land og derefter vinder lige fra Manny. Du har en luft, de skylder, hvad med at klare eller coving tæt? Åh, pas på, du gør det nu, prøv det med luft, du laver det. Jeg vil ikke prøve.
cykler i brand
Hej, du vil være vidne, hvis jeg lander dette, hvis jeg lander denne bar Manny og derefter laver en wallride ud af den, skal han holde den ottende i spænding. Du så rigtigt? Jeg er vidne, jeg er virkelig interesseret i at se, om Steve kan lande. Det er en historie ude af luften, jeg tror, du kan, men jeg prøver ikke, det tager Det er ret godt nej, du ventede.
OKAY. Så hvordan giver det mening, Raymond Double eller intet? Så du kan prøve to gange for at dræbe mig, fungerer grundlæggende. Ja, dobbelt så ja.
Ja, men du har bare ødelagt denne idé, hej, sagde du dobbelt eller intet? Nej, det gjorde så ondt, at min hånd gik direkte på gulvet, det gjorde så ondt. Åh, det begyndte som at falde tilbage, jeg forsøgte at redde mig selv fra at gå bagud. Det fik mig meget mere frem, end jeg havde forventet, og jeg lagde bare min hånd i det forbandede gulv, og det var som om de begge var blandet sammen, men dette en var endnu værre. Så det føltes virkelig ikke godt, så jeg antager, at jeg er færdig med den aktuelle scootertur for dagen. Men stadig Flat Spot Challenge, du skal gøre, så jeg begge hjul, som jeg kan sætte på baghjulet på min scooter. Hvor du kan få nogle mennesker Kom nu på parkeringspladsen ned ad bakken og se, hvem der får den største flade plet, og pludselig kan du gå hele vejen ned ad bakken og bare trykke på bremserne og bare se vil vise dig, at vi er stadig venter på at Steve det gør sin luft.
Lad os se, om vi rent faktisk kan gøre det eller ej. Hvad synes du i Steve Oh Nej Hej mand, hej, jeg giver det alligevel. Jeg giver dig det bare fordi jeg er en flink fyr.
Det er lidt uhyggeligt, hvad du nogensinde har gjort i hele dit liv, okay ja, okay, så lad os bytte hjulene nu, jeg sætter kun et på, og det vil kun være på bagsiden, fordi der ikke er nogen grund til at sætte den anden på fronten åh gud. Vi har en Hellcat lige ved at komme igennem, få ham Steve Hey, det fik ham fokuseret på alt, lad os gå. Disse cykler er 110'ere.
Så det er lidt mindre, så der vil være lidt mere kløft mellem den faktiske bremse oven på hjulet, så længe den bremse fungerer, hvilket det helt sikkert vil gøre, og hvis ikke, mener jeg, det er endnu bedre end ekstra hjul lige rødt eller højre blå først Hvad vælger du orange blå? Som et lille hack for dig. Måske skulle vi lave en artikel om det. Du gemte det til GTR.
Ja, jeg synes, at 50 cent er dårligt nu. Vi har hjulet installeret nu, hvem er jeg først, du går først, jeg kan gå først, du går først, du går først, og så vil du have mig til at gøre det. Jeg vil virkelig ødelægge dette.
Jeg ser, at Raymond har brug for et rigtig dårligt fladt sted at gå tilbage over bjælkerne, fordi det er underligt. Dette er hvad jeg har brug for fyre. Jeg er nødt til at gå på barer lykkeligere hvad anden gang, du kender vores tredje gang på en uge Okay, så jeg tror, vi starter, hvor vi starter på den sorte linje lige her, så du skal hastighed Bump og start til højre der popper der så dette er vores udgangspunkt lige her Dette er den sorte linje, som vi kan starte fra, du kan gå så højt du vil, på bakken Det er ikke en meget stor bakke, faktisk en smuk lille bakke, men det er en bakke alligevel vinder af begivenheden i dag får denne chick-fil-en bil, jeg ved ikke, hvor meget der sandsynligvis har som fire dollars på den, så det kan være nok til en sandwich, det kan ikke være meget godt, kan være som et kvartal, men alligevel få kortet Du skal prale med, at du har kortet, jeg starter denne mulighed for en gang i livet at bruge mig, så gå med Steve's. Vi skifter til det andet hjul, så vi virkelig kan sammenligne, hvem der har en større fladt dæk, mine damer herrer, dette er Flat Spot Challenge nede, gør de af jer, der ikke ved, at Raymond starter lige der på den sorte linje. Så lad os gå over hastighedsbumpen og bommen, den kommer.
Her. Han kommer Raaah Jeg synes ikke, du gjorde et meget godt stykke arbejde Hvordan gjorde du den forurening var hård broder Jeg tror ikke, der er meget mange flade pletter at få vej til ved jet tech check-in følg. Hvad tjekker du det? Åh åh.
Det er lidt stort. Okay. Lad os se om det er sjovt.
Det har du ikke, jeg skal igen. Så det ville være anden runde. Bare for at være sikker, så god, nu er vi nødt til at gå, nogle gange går du, så det er din tur - ja, det er min tur - ja, medmindre jeg ødelægger det første gang, jeg mener, hvis du ødelægger det, var det igen første bil du får endda et fladt sted, du ville handle som en lille baby, så længe vi kan høre dig vinde det fint, men jeg skal gøre manualen bagefter for at se ingen okay, fordi jeg ville sige, at jeg ikke kan mand, der allerede er tabt her.
Han kommer. Åh nej, åh det er godt, det er en pottebold, det skal det være. Du ville tro, at du ikke har et massivt forbandet fladt sted.
Der er alligevel et fladt sted, men det er ikke så stort i nærheden af mig. Hvordan kan du se det Ja lige her. Det er ikke et fladt punkt, det er altid meget større.
Jeg - ærligt talt, så hvis jeg ruller aBi Bing, vil du helt sikkert føle det. Alligevel er det Steve's tur, du har to chancer Steve, hvis du kan slå mit hjul, vinder du. Okay, ja, du er god sir.
Mange tak. Brødre. For nu er der din unbrakonøgle eller din topnøgle.
Jeg har intet problem. Du kan se, hvordan du skifter til det andet hjul nu. Så dette er det hjul, som jeg holder fast i, jeg holder på dette for virkelig at sammenligne mellem de to.
Her er Steves cykel lige nu, Steve. Jeg er det, der omhyggeligt tiltrækker den ting yderligere 10% væk, fyr. Jeg rejste hurtigt, jeg er en ven.
Jeg har som en halvtreds dollar på dig. Jeg mener det er sandt, men alligevel kørte jeg stadig hurtigt og tænkte at dette ville blive et meget større fladt sted. Da jeg gled, var der til min overraskelse ikke meget.
Det er, hvad denne type lort handler om. Men det er, hvad det er. Jeg var god til et møde.
Jeg er ved at få noget chick-fil-a chick-fil-a. Den anden, vi står i træk, er klar til at gå, han sætter bare bagakslen på og prøver at stramme alt op. Hej mand, jeg tror dog du vinder.
Jeg er 100%, jeg løsner faktisk lidt op, så cyklen går hurtigere i starten, og jeg kunne stoppe den hurtigere. Hej du gør hvad du skal gøre for at snyde. Jeg er god til det, jeg troede ærligt talt, at jeg havde lyst til, at en fjerdedel af cyklen var helt væk, men rolig.
Ikke noget særligt. Jeg mener Steve, han kunne skrue det op, du kunne gå over bjælkerne nu. Du kunne ligne mig på en cykel Så dybest set gik jeg deroppe fra stopskiltet Steve Så hvis du vil derfra, er dette sandsynligvis det bedste sted Nå, i det mindste har du dine handsker på, når du kørte over stængerne, det hjalp lidt, eller så siger du? nej, nej, det ville vente.
road cykling palm fjedre
Ja det gjorde det. Det ville have været min finger. Hvis jeg ikke havde mine handsker, skal du beskytte dine hænder, mine damer og herrer, det er derfor, jeg bærer handsker, når jeg gør hvad det er.
Jeg gør det, det stinker virkelig, men heldigvis er det alt, jeg gik væk, det er bogstaveligt talt, og jeg har alligevel hele min finger ret glad alligevel, okay Steve massør, du er hej, du er bange, du er bange, du har en 120 i fronten og den gik bagpå. Jeg ser godt ud på en eller anden måde. Det er som om jeg er en lowrider, bror.
Du ser disse vægkørere, der elsker denne hydraulik og hopper rundt. Okay, Steve. Se hvad du har, fyr.
Okay Steve i tre to én gang lad det ind. Du må hellere begynde at skubbe. Værsgo.
Steves nummer et tip til Flat Spot Challenge Nå, oh broder, se på hvidløg, se, hvor skuffende det er, at jeg var meget skuffet, det er som den mindste bit, ja, så lille, hvordan du vil have, hvad du også vil gå omkring dig hurtigt i nørderne. Jeg mente ikke at snack. Bær personen, lad os begynde ikke at gå til enten.
Jeg kender fyr den sidste side af gaden alligevel, hvis du begynder at skubbe, når jer forlader. Far. Kom nu.
Du fik det, runde en, fordi steve ikke gik som han planlagde, og det gik ikke som jeg planlagde, ligesom det ikke gik godt, da jeg var der for første gang, og jeg troede Steve ville gøre meget mere skade end det, men Steve gjorde en runde to. Det har en meget let flad plet. Dybest set havde jeg det på mit første løb.
Men han er klar til at gå, fordi han bare råbte på mig, lad ham køre rundt nu. Dette er runde nummer to for Steve i Flatspot Challenge. Lad os se, om vi kan ødelægge dette løbehjul.
Det glider her oh ok, lad os se, hvilken skade du har. Jeg ved, det er vanvittigt. Vi vil se. Det er som den mindste smule.
Jeg kan se en lille flad plet, men jeg forstår det, men nu skal vi sammenligne, broder. Jeg ved godt, her er min cykel, som jeg gjorde den flade plet på. Åh, du vandt, jeg vandt, ja, hvor er min helt klart heroppe.
Lige der er min flade plet. Lazy eye mand. Okay, Steve, kom din cykel op.
Lad os se, hvordan det ser ud. Åh broder. Det ligner en letvægsdue fra det, jeg er. Vent, min ser fladere rundt omkring. Det tæller som en lejlighed, der er et antal flade pletter der. Det er som et stort fladt sted på cyklen.
Det er bare et stort firkantet rør. Er det sådan, du virkelig ser på det? Okay, det går fra min krone til fem fem fem fem fem. Okay, så det ser ud til, at min flade plet gør det for den dag dovne mand, at ringe til vores dreng Steven Barlata for deltagelse.
Tak for at tage mig af min hånd, mens du gør dette. Jeg gjorde det, tak, fyr, pas på. Jeg har dig, vi lader Anders også prøve det.
Det har været et stykke tid, han vil virkelig se, hvor store lejlighederne er, mens han kan få det. Hej, bare sørg for, at du ikke laver et skær. Okay Anders Okay Anders gør det på den cykel, Steve brugte.
Så lad os se, hvor meget flad plet han kan komme der. Jeg her, han kommer med det samme. En anden fyr vil komme hen og se, hvor hurtigt du kan gå og se, hvor stor en flad plet han kan få OhSee, det er hårdt. Ah anderledes, du har et lille fladt sted, hvor jeg skruede dig. Det er hele pointen.
1x motorcykel
Naturligt. Det gnides lige der. Hej, sæt så mange flade pletter på cyklen, som du vil, indtil solen går ned.
Okay. Godt gået fyr. Kom mand, skateparken er nu lukket, vi har et par børn udenfor og venter på, at deres forældre kommer og henter dem denne chance for bare at ødelægge en cykel maksimalt, så vi kan få dem til at have det godt.
Men tak for at se som altid. I er alle helt fantastiske. Du viste mig så meget.
Kærlighed på min kanal for nylig Og jeg bare så jeg gætter på, at I alle er gode, men jeg tager afsted for dagen. Så vi ses næste gang, jeg er ude senere
Hvad er en kategori 3 cyklist?
3, kan en rytter gøre et af følgende: Konkurrer i 25 kvalificerende løb med mindst 10 top-10 finish med felter på 30 eller flere ryttere, eller 20 pack finish med felter på mere end 50 ryttere. Kompilér 20 opgraderingspoint i en 12-måneders periode. Point tildeles baseret på et diagram.
Hvad betyder SS i cykling?
MTB: BjergCykling.SS:Kan betydeto ting: Single Speed (når der henvises til gear) eller Slope Style (når der henvises til ridedisciplin) FGFS: Fixed Gear Freestyle. Fast gear: Et gear, der er låst på plads,betyderdu skal pedalere kontinuerligt.11. aug 2010
Hvad er en drop drop i cykling?
Mange grupperforlystelserer 'ingen drop rides”. Dette er enridehvorikkeman bliver efterladt, hvis en rytter ikke er i stand til at holde tempoet, eller hvis de har et mekanisk eller fladt dæk.
Hvorfor siger cyklister chapeau?
''Hat'oversættes som' hat ', men det betyder langt mere. Bruges til at indikere respekt for en fyrcyklistensindsats, opnåelse eller bestræbelseHat! er en talt doffing af hætten. Respekt og opmuntring er egenskaber, vi beundrer icyklister.
Hvordan tisser cyklister?
Tisseved siden af vejen
Noglerytterestop ved siden af vejen for at gå efter entisse. Pelotonet kan organisere sig selv ved at vælge en 'nature break' slot, hvorunderrytterevil kollektivttisse; ved en Grand Tour-tradition dikterer det, at GC-lederen bestemmer, hvornår dette vil være.
Hvad er en kat 1 cyklist?
Oversigt over racerkategorier
I næsten alle tilfælde og uanset disciplinens antal kategorier,Kat 1repræsenterer altid den mest konkurrencedygtige amatørracingklassifikation For at flytte fraen kategoritil det næste skal point optjenes af rytteren.3. maj 2016
Hvad betyder CAT 5 i cykling?
TypiskKat 5race:5fyre, der lige har købt encykelsidste uge,5moderat fit racere, et par fyre detgør50 løb om året og bliver altid droppet i første øjeblik, den lokale fyr, der har ben som enKat1 hvem kungørhans lokale løb en gang om året og vinder, et par fyre dererhøjt niveau atleter i en anden sport giver4. sep 2017
Hvilken slags cykel er en racercykel?
Racercykler tilbyder en spændende, hurtig og sjov cykeloplevelse og er superreaktiv og hurtig håndtering. Disse højtydende cykler er produceret af førende mærker som Giant, Specialized og Cannondale. Ligesom standardcykler har racercykler de samme karakteristiske smalle dæk designet til at køre på en overflade.
Hvilken er den første type racercykelspil?
Den første type racercykelspil kører dem på hårde overflader lagd med asfalt. Afhængigt af din cykelracingholdning kan du løbe og stunt cykle enten på offentlige veje, grusveje eller på lukkede kredsløb. Men fundet af professionel cykelentusiasme her er Grand Prix motorcykel racing, den førende cykel liga.
Hvor finder cykelracing sted i verden?
Professionel racing har været mest populær i Vesteuropa og har historisk været centreret om Frankrig, Spanien, Italien og de lave lande. Siden midten af 1980'erne har sporten diversificeret med professionelle løb, der nu afholdes på alle verdensdele. Semi-professionelle og amatørløb afholdes også i mange lande.