Vigtigste > Cykling > Santa cruz-cykler til salg - enkle svar på spørgsmål

Santa cruz-cykler til salg - enkle svar på spørgsmål

Er Santa Cruz-cykler pengene værd?

Ja,Santa Cruzkamæleon erpengene værd, selv omdethar en ret stejl pris.Deter en ekstremt alsidig og tilpasningsdygtigcykelder kan tage 29 ″ eller 27,5 ″ hjul, såvel som at køre et gear eller enhastighedskørsel. Derfor kan du brugedettil forskellige typer forlystelser og forskellige formål.For 5 dage siden

hvordan man begynder at tælle kalorier



Vi er her i Sedona, Arizona for vores årlige ekskursionstest af budgetcykler. Apropos billige cykler, dette er Santa Cruz's Hightower D.

Det er deres billigste Hightower til $ 2.899. Jeg tror, ​​det kunne gøre ham til den laveste højder? Nej. Dette er dumt.

Men du får de samme 140 millimeter nederste led, VPP-suspension og geometri som carbonversionerne, som koster et helvede meget endnu mere. Okay, lad os tale om geometrien. Jeg er 1,70 m høj, og det er en stor med en rækkevidde på 473 mm, der føles som en eksplosion.



Styringsvinkel 65,5 grader. Sædevinkel 76,8 grader.

Nu er haleenden ret kort ved 433 mm. Vægt, dette er faktisk den tungeste cykel på dette tidspunkt, næsten et fuldt pund. 35,2 pund, så det er ret klumpet.

Nu er geometrien også justerbar, ligesom high-end Hightowers hovedvinkel med 0,3 grader, bundbeslagets højde med fire millimeter. Mere vigtigt er det, at gearingen også ændrer sig mere progressivt.



Nederste led driver en Fox Float-spjæld for at give 140 millimeter kørsel, og foran har du en RockShox 35 Gold-gaffel, der giver 150 millimeter kørsel. Det har en kompressionsindstilling med lav hastighed her og selvfølgelig et rebound i bunden; bremser, SRAM Level Ts, firestempelbremser, 180-mill rotorer foran og bag, så du ved, at den er klar til alt. En anden komponent, der skal fremhæves her, er cyklens dæk.

Nogle af de andre trailcykler her, dækkene er på, vil du gerne ændre dem med det samme. Nogle er ikke engang slangeløse kompatible. Det er ikke tilfældet her.

Maxxis DHR II'er, for og bag, 2,4 tommer brede, 3C-sammensatte, EXO-beklædning, du er klar til at gå, okay, lad os tale om nogle rammedetaljer her, og det første, jeg vil nævne, er kædestagbeskytteren Det er en lille detalje , men det hjælper virkelig meget at gøre cyklen stille. Den anden er, at der er meget plads.



Der er også en stor vandflaske, som er meget flot, og kablet dirigeres til cyklen, det efterligner carbonversionen efter, den er meget ren, den er nem at bruge, meget smart. En ting mere, livstidsgaranti på alle disse lejer. Så du får Santa Cruz, Hightower D, det koster $ 2900, fem år senere har du stadig cyklen, disse lejer er bakket op af en livstidsgaranti, hvis de føler sig dårlige.

Gå til din Santa Cruz-forhandler, de udskifter dem gratis. Det er svært at ignorere. Okay, nok talte om komponenter og geometri og alle de andre ting.

Lad os tale om, hvordan denne ting kører. (stille musik) - Jeg tjekkede kulfiber Hightower sidste sommer. Meget dyrere end den, vi har her, og det er en af ​​grundene til, at vi bragte basismodellen, $ 2899 D-version.

Dybest set ville jeg se, om en cykel, der ikke er kulstofindgang, stadig kan gøre dette. Så vi fik denne, den første ting, vi gjorde, var at sætte den op, ret let - ja det er ret nemt, det har DHR II-dæk, de er slangeløse klar, det har en Fox Float s ankel, tre positioner - Counter. Jeg løb 30% siger Kaz, du er lidt mindre siger jeg gætte? - Bare et strejf, men tæt på det.

Næsten meget lig deres anbefalede vægte. - Så der er en RockShox 35 guldgaffel foran, jeg har den nøjagtigt i det anbefalede interval for lufttrykket, så ja, ret ligetil hele vejen rundt. - Ja, fungerer fint sammenlignet med den Recon-gaffel, vi er nødt til at lægge meget mere pres på det end RockShox anbefaler at gøre det godt, så - Og det er bevægelseskontrolspjældet i denne gaffel, det er bare meget mere kraftfuldt på Hightower? - Jeg har brugt meget tid på den fancy carbonversion af denne cykel, så jeg var meget fortrolig med, hvordan det ville føles, tog ikke lang tid at vænne sig til det, har en dejlig, neutral kørestilling, det er ikke en super stejl sædevinkel, men den er heller ikke super slap, den føles lidt større, den er en smule slapere end nogle af de andre cykler, vi har her --- en halv grad - en halv grad hvad jeg vil sige en halv grad er normalt umærkelig men generelt føles denne cykel lidt større på grund af geometrien, at vægten også skal tages i betragtning - ja frontlængden på denne er lidt længere end nogle af dem, den er på ingen måde lang, men den er bestemt længere end nogle andre cykler, så for mig følte jeg, at cyklen havde en, bestemt en større tilstedeværelse på stien, de langsomme tekniske switchbacks, der får dig til at lide, du ved, nul Miles en time rundt om hjørnet. - Ja, og det er også en 35 pund cykel, ikke? ikke en letvægt, du kender budgetcykler, vi fokuserer ikke så meget på vægten, men det er værd at nævne, selvom jeg havde min hurtigste klatretid på denne cykel i denne henseende, så den slags viser, det er ikke så vigtigt - så hvis du vil for at klatre skal du sparke, jeg troede, at Santa Cruz, Hightower sparkede ret godt, klør hele tiden.

Kazimer, jeg tror, ​​du nåede frem til en anden konklusion, ikke? - Ja, jeg prøvede et stykke tid, men så gik jeg til denne midterste tilstand. Det har et åbent spor og derefter dybest set en lockout. Jeg fandt lige ud af, at stien øgede komprimeringen med lav hastighed en smule, og det var lidt det sted, jeg ville være, det føltes som om det ramte det søde sted for mig, men det er derfor, der er forskellige positioner, og derefter trail mode, det var stadig meget glat, selvom jeg ikke skiftede det til nedkørslerne, kunne jeg lade det være sådan hele tiden, hvis jeg ville - ja, så generelt klatrede, følte det mange gange føles næsten mere som en mountainbike end en trailcykel, men på samme tid tror jeg ikke, at den holdt nogen af ​​os tilbage, ikke? - Nej nej. - Det er fint, ja. - Det fungerede godt. (fræk musik) - Og så når du kommer til toppen, og det er på tide at gå ned igen, mener jeg denne ting, Kazimer, fortæl mig hvad du synes. - Ja, det er helt sikkert øverst.

De cykler, vi tester her, har bare den solide fornemmelse. Den har fire stempelbremser, ægte dæk, de Maxxis DHR II'er og spjældet, Fox DPS, alt kommer bare sammen for at få det til at føle sig præcis, hvad du vil, og i denne prisklasse er over din vægt vil jeg sige - ja, så Kazimer nævnte, at det er et par pund tungere end de andre cykler her, men når du går ned ad bakken, føles det bare mere solidt end de andre cykler. Jeg tror meget af det, ja, der er to grunde til det.

For det første geometri, det er lidt anderledes, det er lidt længere, lidt løsere her og der, men det er også suspensionen. Jeg mener, denne gaffel er langt mere avanceret end Recon-gaffelen, og spjældet bag på cyklen er også noget pænere, det er også en af ​​de store takeaways for nedkørslen, at denne ting føles super solid, den føles mere som en mountainbike. Og der er, jeg ved, det lyder osteagtigt, Kazimer, men det er inspirerende. - Ja, det er rart, du behøver ikke bekymre dig så meget, du ved, du kan finde en bølgende sektion ned ad bakke, og du kan lade det gå, det føles ikke som om det gør noget, du ikke vil have, og bare har en større tilstedeværelse på stien, som mange mennesker, der ønsker at skubbe deres grænser derude, vil nyde - Ja, så når det bliver groft, når det bliver hurtigt, er denne cykel bestemt over de andre, der er lidt kortere og måske så det er kun en halv grad i styrevinklen, men jeg mener, det hele tilføjes, ved du det? - Ja præcis.

Vi vil tale mere om, hvordan dette sammenlignes med de andre, men jeg vil sige, at det sætter det rigtigt i de tre bedste tests for følelse, når det kommer til nedstigning. - Ja. (optimistisk musik) Okay, i tidstestafsnittet.

Som vi nævnte tidligere, inkluderede vores tidstestsløjfe et afsnit med en lille teknisk stigning, blev derefter gennemkørsel med et par mere vanskelige dele der og førte derefter ind i en stenet nedstigning, der glattede ud, mens den gik, med et par spring for en god En lavet efter mål. - Velegnet til trailcykler. - Egnet til trailcykler, nøjagtigt hvilken terræn type en cykel som denne eller en hvilken som helst anden cykel er i testen, hvis jeg kunne klare det. - Kazimer, hvordan klarede du dig at? Jeg tror, ​​jeg ramte en magisk hvirvel på skødet, fordi jeg fik min hurtigste opstigningstid, min hurtigste overgangstid og min hurtigste afgangstid, hvilket naturligvis resulterede i min hurtigste samlede tid.

Så hurtigst på denne cykel er det den tungeste cykel, men det så ikke ud til at bremse mig - det fangede mig med otte sekunder, så nu er jeg nødt til at gå tilbage og prøve at slå den tid, men jeg får det før jeg gå herfra. For mig, Santa Cruz, var det fint, selvom jeg ikke slår i midten for timing. Ikke skør hurtig, ikke skør langsom, det føltes bare som en god solid cykel. - Ja, og det er værd at bemærke, at jeg brugte meget tid på carbonversionen.

Så måske havde jeg en lille fordel, jeg vidste lidt, hvordan cyklen ville klare det, men jeg er også hurtigere end Levy, så det kunne også være. - Hold øje med en opdatering af denne COM, okay? (trist instrumentalmusik) (optimistisk musik) Okay, Kazimer, lad os tale om et par detaljer her. Hvad kan du lide, hvad kan du ikke lide? - Ja, jeg antager, at en af ​​de ting, jeg kan lide, er, hvor smidig rammen er, ved du? ”Det giver dig ikke den aura af budgettet, det ser ikke ud til, at de bare prøver at lave de billigste, endda bare de komponenter, de valgte, de er på den mere overkommelige side af? Spektrum, men de forsøgte ikke bare at finde den billigste ting og kaldte den god. - Ja, de kunne bare have udeladt og fastgjort noget til kædestagbeskyttelsen eller intet på nedrøret.

Men de gjorde det, de lagde det der, det er et dejligt lille strejf. - Ja præcis. - Helt bestemt. - Og så, som for andre komponenter, er disse bremser, fire stempelbremser, dejlige at se på denne cykel - selvom det er en trailcykel, lad os ikke sige, at trailercykler har brug for de fire stempelbremser, men-- - det tror jeg de gør, men --- det tror jeg ikke, de gør, hvis du kører på en 130mm-rejse 29er-trailecykel, men-- men det er hurtigt, jeg bliver nødt til at bremse - Hmm? - når jeg kører hurtigt, vil jeg være i stand til at bremse - Åh, okay. - Ja - men tak.

Intet der hjælper dig alligevel. - Ja, du behøver ikke skifte med det samme. - Nej, du kommer ikke hurtigere, hvis du ændrer komponenter eller har en bedre tid. - Så emnet for dette turfelt er overkommeligt cykler, så denne falder ind i underkategorien på 3.000, sniger sig bare ind, den er i, vi har en anden cykel, der er lidt dyrere, men vi har også cykler, der er $ 1.000 billigere, når de testes her, så lad os sige denne Vitus.

Tror du, at denne cykel er $ 1.000 bedre end Vitus? - Det afhænger af personen, siger jeg. Jeg tror, ​​at hvis du er mere en traditionel trail rytter, er du ikke, jeg prøver ikke at tage KOM'er på super ru nedstigninger, ja. Du ved, jeg tror ikke det, men hvis du tror, ​​du vil prøve hårdere, vil du komme af jorden en hel masse, og dit terræn er virkelig groft, så ja, måske er $ 1000 værd at bruge, især hvis du er den slags person, som det måske kan lide første klasse og gode ting at have en god ramme at bygge på, så hvis du i fremtiden vil passe i mere smarte stykker, er der ikke noget galt med at sætte dem oven på den ramme. - ja, du tænker på den Hightower? - Jeg er stadig fan.

Jeg kan godt lide kulstofversionen, jeg kan godt lide aluminiumsversionen, hvis jeg var rig, ville jeg sandsynligvis købe kulstof, hvis jeg havde flere penge, ville jeg sandsynligvis tage aluminium til. - Ja også her, for mig er det bare et solidt spor cykel, der er mere rettet mod flere færdigheder end en traditionel trailcykel. Okay, det er det for Hightower D, hold øje med flere værdicykler fra vores Field Triphere i Sedona samt en rundbordsdiskussion om, hvor vi stiller hver af disse cykler mod hinanden. (Joy musik)

Er Santa Cruz-cykler de bedste?

Santa Cruzhar brugt næsten tre årtier på at perfektionere deres bjergområdecykler, så du kan være sikker på, at opstillingen ikke kun er stor nok til at imødekomme de fleste behov, men også af fremragende kvalitet. Med hensyn til budget er de bestemt i den højere ende af spektret, men de leverer seriøstcyklersom resultat.

Hvad er den bedste Santa Cruz-cykel?

Kamæleon R +

Santa Cruzvil altid værebedstkendt for sin fulde suspensioncykler, men de spiller også i hardtail-rummet. Kameleon kan køres med 29- eller 27,5+ hjul og dæk, har en progressiv 67,3-graders hovedrørvinkel og har intern routing til en dropper-post, hvis du vil øge dens bøllefaktor.
15. oktober 2019

Hvad er de 5 bedste mountainbikemærker?

Dettop 5 mountainbike mærkersom jeg anbefaler er: KæmpeCykler, Trek, SpecialiseretCykelComponents Inc., Santa CruzCyklerog Cannondale. Dissemærkerafcyklerer dem, der har eksisteret længe, ​​har gode anmeldelser på stierne og er endda en del af historien ommountainbikingsig selv.

Hvad er en god entry-level mountainbike? Jeg får dette spørgsmål hver dag. Derfor giver jeg dig i dag de værktøjer, du har brug for til at finde en ny eller brugt cykel, uanset mærke. Men først skal vi definere, hvad en startcykel er.

Hvis du er nybegynder og har ubegrænsede penge, er denne diskussion afsluttet. Bare gå ud der og brug en masse penge på en dejlig cykel, så er du færdig. Men jeg antager, at de fleste begyndere er på udkig efter det mindste økonomiske engagement, de kan gøre, mens de stadig får en anstændig mountainbike.

Denne cykel er anstændig nok til at få dig i store problemer igen og igen. Endnu bedre, den er tilgængelig for $ 329. Ja, det er en Diamondback Overdrive, og jeg kører til Diamondback, men jeg vil have dig til at glemme i dag, fordi Diamondback muligvis ikke er tilgængelig, hvor du bor, eller du kigger på en brugt cykel.

I dag vil jeg have dig til at foregive, at denne cykel er farveløs og ikke har logoer. Hvordan fastslår vi objektivt, at det er 'trailworthy', hvis du bare undersøger det? Lad os starte med den vigtigste indikator for en god mountainbike: bagskifteren. Hvis en mountainbike er udstyret med en bagskifter, skal den hænges i dette lille stykke metal kaldet bøjlen på rammen.

I tilfælde af et fald er bøjlen designet til at bryde af for at forhindre beskadigelse af rammen. Det kan derefter omorienteres eller udskiftes til lave omkostninger. Dette er meget bedre end at kaste hele cyklen i skraldespanden, hvilket er hvad du skal gøre, hvis du bryder nogen del af din ramme.

Vær forsigtig med sådanne patchløsninger, eller værre, med en skifter monteret direkte på rammen. Cykler som dette kan bare være et fald væk fra total ødelæggelse, og mountainbiking handler om at falde. Derfor er en skifterbøjle den allerførste ting, du skal gøre.

Sørg for, at en cykel er trailklar. Selv de enkleste cykler har en nøjagtigt skåret, funktionelt udseende bagskifter. Så din undersøgelse skal begynde med og muligvis ende med den.

Den næste vigtige del at kigge efter er en SS-stamme med gevindgevind, som du kan identificere ved hjælp af disse klemmebolte her, og de 4 bolte, der holder styret på plads. Hvis du ser dette i stedet, er det normalt dårlige nyheder. Hvis du har noget at servicere eller udskifte foran, inklusive gaffelen, er du begrænset til upålidelige dele eller vintage mountainbike-dele, der er svære at finde.

kastet med at bryde væk

Held og lykke med at spore en helt ny gaffel i midten af ​​90'erne for at erstatte din gamle. Ikke alene er en trådløs stamme lettere og billigere at vedligeholde, men den er også stivere, noget du vil gå på kompromis med. Når du kommer til hjulene, skal du sørge for, at de har lynhåndtag.

Disse er almindelige på startcykler og giver dig mulighed for at fjerne eller udskifte hjulene manuelt uden værktøj; vigtigere er, de er en indikator for den tilsigtede brug af cyklen. Hvis flade dæk er uundgåelige ved mountainbiking, er det problematisk at altid have en 15 mm skruenøgle med sig for at fjerne disse møtrikker. Værre er, mountainbikes med møtrikker på akslerne er næsten umulige at opgradere hjulene, og hjul er en af ​​de ting, du vil vokse ud, når du får erfaring.

Så på en mountainbike på indgangsniveau skal du kigge efter lynhåndtag, og hvis du ser nødder, skal du holde dig væk. Dernæst kommer krumtap- og kædehjulsenheden modulært og boltet sammen, ikke nittet sammen som et stort stykke. Jeg er sikker på, at du kan se problemet i dette.

Hvis du bryder noget her, er du sandsynligvis prisen for hele din cykel til at fremstille noget, så hvis det er dine ting, så er det fint for dig. Ellers skal du kigge efter noget, som du faktisk kan skrue på. Den næste ting at kigge efter er for- og bagskivebremser.

Selv billige skivebremser kan udskiftes til bedre, hvilket er vigtigt at bemærke, fordi din cykel skal have fastgørelsespunkterne til dette lige fra starten. Endnu vigtigere er, at skivebremser er langt mere pålidelige end fælgbremser, og derfor skiftede mountainbikeindustrien hurtigt og afgørende til dem for flere årtier siden. Fordi en god mountainbike skal være vedligeholdelsesfattig og opgraderbar, skal man være meget mistænksom over for en uden skivebremser.

Endelig skal du sørge for, at cyklen kommer i forskellige størrelser, og at producenten faktisk giver instruktioner om, hvilken størrelse du har brug for. Dette er lige så let som at bruge Google, en mistet kunst. Under alle omstændigheder, hvis producenten ikke tilbyder disse oplysninger, tænker de sandsynligvis ikke meget på deres cykler, og så du bør ikke stole på dem til at tage dig dybt ind i skoven, så denne indikator er mindre objektiv end de andre , men du skal i det mindste have en Få en cykel der passer dig.

Mens der er mange andre indikatorer for en trail-klar cykel, er de stort set irrelevante, hvis den pågældende cykel ikke opfylder de krav, som vi nu vil fokusere på, hvad vi kan forvente af en startcykel som denne og nogle af tingene du kan gøre med det kan gøre for at opgradere det. Først og fremmest er det vigtigt at bemærke, at næsten alle entry-level mountainbikes er B. hardtails eller cykler uden baghjulsophæng.

hytteost før træning

Den nødvendige kobling til baghjulsophæng er dyr og tung, så det er generelt ikke værd at investere i, før du begynder at bryde tusind dollar-punktet. Af hensyn til enkelheden begrænser vi denne diskussion til hardtails. Hardtails er sjove og hurtige, så de er stadig gode at komme i gang med.

Men hardtails under $ 500 er næsten altid XC eller langrendscykler. XC-cykler er optimeret til pedaler og kraftoverførsel. De er hurtige og nemme at bruge til at rejse lange afstande.

Men disse fordele kan holde dig tilbage, når du først prøver dig på freeride. Det betyder ikke, at du ikke kan hoppe lidt på en XC-cykel. Det er bare spring, dråber, rockruller eller enhver form for lang nedstigning, der bedst gøres på en trailcykel.

Denne sorte hardtail ved siden af ​​Overdrive er et godt eksempel på en trailcykel. Rivet gaffel, aggressive vinkler, brede styr, længere bevægelse og kortere stilk gør det bedre for den type ridning, jeg gør. Da du ikke kan konvertere en XC-cykel til en Tra il-cykel eller omvendt, skal du være ærlig om, hvad du vil gøre med din mountainbike, før du køber en.

Men hvis dit budget er under $ 500, uanset om du kan lide det eller ej, kan du få en XC-cykel. Hvis du på et tidspunkt går videre til at hoppe og smide cyklen lidt mere rundt, kan du føle dig begrænset. Her er hvad jeg gjorde for at forbedre kapaciteterne på min budget XC-cykel.

Det bedste, du kan gøre, er at skifte dæk, når du smed de bredere, knudrede dæk på min overdrive, det føltes som en helt anden cykel. Jeg var i stand til at køre disse dæk ved et lavere tryk, hvilket gjorde dem mere gribende og tilgivende.

Men det var ikke alt. Hører du alt det raslen, min kæde klappede overalt, og den kom faktisk helt ud ad flere dråber og spring. For at løse dette installerede jeg en kædestyring, som praktisk taget eliminerede problemet som denne cykel.

Hvis jeg var nybegynder for at komme så langt som muligt på denne cykel, kunne jeg opgradere pedalerne og måske gaffelen til noget lignende. Venture ud over det ville ikke nødvendigvis være økonomisk, og i betragtning af at en anstændig trailecykel kan holde sin værdi godt, ville det være bedre at sælge det og opgradere det hele. Når alt kommer til alt, hvis du allerede har en cykel og finder ud af, at den fejler nogle af disse tests, kan du stadig drage fordel af denne artikel.

Hvis det i øjeblikket virker for dig, og du nyder det, skal du fortsætte med at makulere. Hvis du har lyst til at holde dig tilbage, har du nu værktøjerne til at finde noget bedre. Når det er sagt, har vi ikke talt om montering, vedligeholdelse eller alle de andre opgraderinger, du kan spørge, ved hjælp af mine seere vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem i kommentarerne.

Så find en god begyndercykel og nyd den. Fordi du kun er et år væk fra at sælge alle dine ejendele og finansiere uansvarligt dyre finansieringscykler. Det sker med de bedste af os. Tak fordi du slipper af med mig i dag og ses næste gang.

Er Santa Cruz-cykler fremstillet i USA?

Vores kulstofcyklererproducereti vores eksklusive produktionsanlæg, og vi bruger vores avancerede VPP (Virtual Pivot Point) teknologi på alle modeller med fuld suspension. Vorescyklerfås med en bred vifte af komponent- og affjedringsmuligheder at vælge imellem, hver håndsamlet til bestilling på vores fabrik i Californien.

Er Santa Cruz lavet i Kina?

Deres cykler er velegnede til en bred vifte af mountainbike-discipliner. Ramme fabrikation forekommer iKinaog Taiwan, men alle cykler er samletSanta Cruz, bygget efter kundespecifikationer lige før de sendes ud.

Hvor kan jeg købe en Santa Cruz mountainbike?

Det kan tage dig til steder uden for den slagne vej, mens du kommer i din cardio. De populære Santa Cruz-cykler inkluderer en række forskellige stilarter, og eBay har et bredt udvalg af tilgængelige at sammenligne. Hvad er de forskellige størrelser på mountainbikes?

Hvor kom navnet Santa Cruz Cykler fra?

Hvad der startede som en lille opstart i Santa Cruz, CA for mere end 20 år siden, er vokset til at blive den anerkendte og respekterede cykelfabrikant kendt som Santa Cruz Cykler. Santa Cruz-produktserien inkluderer nu et stort udvalg af højtydende mountain- og cyclocross-cykler, der fortsætter med at sætte trends og flamme nye stier.

Hvem er de bedste cyklister i Santa Cruz?

To gangs rekordindehaver af White Rim Trail FKT. Alexis er klar til stille at slippe hammeren på den indenlandske racerscene. Tobin Ortenblad, Santa Cruz-lokalbefolkningen og den tidligere CX-landsmester under 23, strækker også benene og ser ud til at køre langrend mod landets hurtigste ryttere.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.