Vigtigste > Cykling > Santa cruz elektrisk mountainbike - bæredygtige løsninger

Santa cruz elektrisk mountainbike - bæredygtige løsninger

Gør Santa Cruz elektriske cykler?





Vi er her i Sedona, Arizona for vores årlige ekskursionstest af budgetcykler. Apropos billige cykler, dette er Santa Cruz's Hightower D.

Det er deres billigste Hightower til $ 2.899. Jeg tror, ​​det gør ham til den laveste højder? Nej. Dette er dumt.

Men du får de samme 140 millimeter nederste led, VPP-suspension og geometri som carbonversionerne, som koster et helvede meget endnu mere. Okay, lad os tale om geometrien. Jeg er 1,70 m høj, og det er en stor med en rækkevidde på 473 mm, der føles godt.



Styringsvinkel 65,5 grader. Sædevinkel 76,8 grader.

Nu er haleenden ret kort ved 433 mm. Vægt, dette er faktisk den tungeste cykel på dette tidspunkt, næsten et fuldt pund. 35,2 pund, så det er ret klumpet.

Nu kan geometrien også justeres, ligesom high-end Hightowers hovedvinkel med 0,3 grader, bundbeslagets højde med fire millimeter. Endnu vigtigere ændres gearingen også mere progressivt.



Nederste led driver en Fox Float-spjæld for at give 140 millimeter kørsel, og foran har du en RockShox 35 Gold-gaffel, der giver 150 millimeter kørsel. Den har en kompressionsindstilling med lav hastighed her og naturligvis et rebound i bunden; bremser, SRAM niveau Ts, fire-stempelbremser, 180-mill rotorer foran og bag, så du ved, at den er klar til alt. En anden komponent, der skal fremhæves her, er cyklens dæk.

Nogle af de andre trailcykler her, dækkene på, vil du gerne ændre dem med det samme. Nogle er ikke engang kompatible med slangeløse. Det er ikke tilfældet her.

Maxxis DHR II'er, for og bag, 2,4 tommer brede, 3C-sammensatte, EXO-beklædning, du er klar til at gå, okay, lad os tale om nogle rammedetaljer her, og den første ting, jeg vil nævne, er kædestagbeskytteren Det er en lille detalje , men det hjælper virkelig med at gøre cyklen stille. Den anden er, at der er meget plads plus en stor vandflaske, hvilket er meget flot, og kablet dirigeres til cyklen, det efterligner carbonversionen, det er meget rent, det er nemt at bruge, meget intelligent.



En ting mere, livstidsgaranti på alle disse lejer. Så du får Santa Cruz, Hightower D, det koster $ 2900, fem år senere har du stadig cyklen, der er livstidsgaranti på disse lejer, hvis de føler sig dårlige. Gå til din Santa Cruz-forhandler, de udskifter dem gratis.

Det er svært at ignorere. Okay, nok talte om komponenter og geometri og alle de andre ting. Lad os tale om, hvordan denne ting kører. (stille musik) - Jeg tjekkede kulfiber Hightower sidste sommer.

Meget dyrere end den, vi har her, og det er en af ​​grundene til, at vi bragte basismodellen, $ 2899 D-version. Dybest set ville jeg se, om denne præstation stadig kunne opnås med en cykel, der ikke er kulstof. Så vi fik denne, første ting, vi fik den opsat, ret let - ja det er ret let, det har DHR II-dæk, de er slangeløse klar, det har en Fox Float s ankel, tre positioner - Counter.

Jeg løb 30% siger Kaz, du er lidt mindre siger jeg gætte? - Bare et strejf, men tæt på det. Næsten meget lig deres anbefalede vægte. - Så der er en RockShox 35 guldgaffel foran, jeg har den nøjagtigt i det anbefalede interval for lufttrykket, så ja, ret ligetil hele vejen rundt. - Ja, fungerer godt sammenlignet med denne Recon-gaffel er vi nødt til at lægge meget mere pres på det end RockShox anbefaler at gøre det godt, så - Og det er bevægelseskontrolspjældet i denne gaffel, det er bare meget kraftigere af det høje tårn ? - Jeg har brugt meget tid på den smarte carbonversion af denne cykel, så jeg var meget fortrolig med den fornemmelse, den ville føles, tog mig ikke lang tid at vænne mig til, har en dejlig, neutral kørestilling, det er ikke en super stejl sædevinkel, men den er heller ikke super slap, den føles lidt større, den er lidt løsere end nogle af de andre cykler, vi har her --- en halv grad - en halv grad, som jeg ville sige, en halv Graden er normalt umærkelig, men generelt føles denne cykel lidt større på grund af geometrien, og vægten skal tages i betragtning. - Ja, frontendens længde på denne er lidt længere end nogle af dem, den er på ingen måde lang, men den er bestemt længere end nogle andre motorcykler, så for mig følte jeg, at cyklen havde en, bestemt en større tilstedeværelse på stien, de langsomme tekniske switchbacks, hvor du er, du ved, nul miles i timen rundt om hjørnet. - Ja, og det er også en 35 pund cykel, så ikke en letvægt, du kender budgetcykler, vi fokuserer ikke så meget på vægten, men det er værd at bemærke, selvom jeg i den sammenhæng fik min hurtigste klatretid på denne havde en cykel, så den slags viser, at det ikke er så vigtigt - Så hvis du vil klatre, skal du træde, jeg troede, at Santa Cruz, Hightower sparkede ret godt, klør hele tiden.

Kazimer, jeg tror, ​​du kom til en anden konklusion, ikke? - Ja, jeg prøvede et stykke tid, men så besluttede jeg at gå med denne mellemtilstand. Det har et åbent spor og derefter dybest set en lockout. Jeg fandt lige ud af, at stien øgede komprimeringen med lav hastighed en smule, og det var lidt det sted, jeg ville være, det føltes som om det ramte det søde sted for mig, men det er derfor, der er forskellige positioner, og derefter sportilstand, det var stadig meget glat, selvom jeg ikke skiftede det til nedstigninger, kunne jeg lade det være sådan hele tiden, hvis jeg ville - ja, så generelt klatrede det, mange gange føltes det næsten mere som en mountainbike end en trailcykel, men på samme tid tror jeg ikke, at den holdt nogen af ​​os tilbage, ikke? - Nej nej. - Det er fint, ja. - Det fungerede godt. (fræk musik) - Og så når du kommer til toppen, og det er tid til at gå ned igen, mener jeg denne ting, Kazimer, fortæl mig hvad du synes. - Ja, det er helt sikkert øverst.

De cykler, vi tester her, har bare den solide fornemmelse. Den har fire stempelbremser, ægte dæk, de Maxxis DHR II'er og spjældet, Fox DPS, det kommer bare sammen for at få det til at føle sig præcis, hvad du vil, og i denne prisklasse er over din vægt, vil jeg sige - ja, så Kazimer nævnte, at det er et par pund tungere end de andre cykler her, men når du går ned ad bakken, føles det bare mere solidt end de andre cykler. Jeg tror meget af det, ja, der er to grunde til det.

For det første geometri, det er lidt anderledes, det er lidt længere, lidt løsere her og der, men det er også suspensionen. Jeg mener, denne gaffel er langt mere avanceret end Recon-gaffelen, og spjældet på bagsiden af ​​cyklen er også noget pænere godt, en af ​​de store takeaways for mig i nedkørslen er, at denne ting føles super solid, det føles mere som en mountainbike. Og der er, jeg ved, det lyder osteagtigt, Kazimer, men det er inspirerende. - Ja, det er rart, du behøver ikke bekymre dig så meget, du ved, du finder en larmende sektion ned ad bakke, og du kan lade det gå, det føles ikke som om det gør noget, du ikke vil have, og har bare en større tilstedeværelse på stien, som mange mennesker, der ønsker at skubbe deres grænser derude, vil nyde - Ja, så når det bliver hårdere, når det bliver hurtigt, er denne cykel bestemt over de andre, der er lidt kortere og måske så , det er kun en halv grad i styrevinklen, men jeg mener, det hele tilføjer, ved du? - Ja præcis.

Vi vil tale mere om, hvordan det kan sammenlignes med de andre, men jeg vil sige, at det er rigtigt i de tre øverste tests for at føle på nedstigningen. - Ja. (optimistisk musik) Okay, i tidstestafsnittet.

Som vi nævnte før, inkluderede vores tidstestløkke et afsnit med en lille teknisk stigning, blev derefter gennemkørsel med et par mere vanskelige dele der og førte derefter ind i en stenet nedstigning, der glattede ud, mens den gik, med et par spring for en god Skræddersyet efter mål. - Trailcykel egnet. - Trailcykel egnet. Præcis den slags terræn, som en cykel som denne eller andre testes, burde kunne klare det. - Kazimer, hvordan gjorde du det? - Jeg fik det gjort godt.

Jeg tror, ​​jeg ramte en magisk hvirvel i skødet, fordi jeg fik min hurtigste opstigningstid, min hurtigste overgangstid og min hurtigste afgangstid, hvilket naturligvis resulterede i min hurtigste samlede tid. Så hurtigst på denne cykel er den den tungeste cykel, men det syntes ikke at bremse mig - den fangede mig med otte sekunder, så nu skal jeg tilbage og prøve at slå den tid, men jeg får den før jeg gå herfra. For mig, Santa Cruz, var det fint, selvom jeg ikke slår i midten for timing.

Ikke skør hurtig, ikke skør langsom, det føltes bare som en god solid cykel. - Ja, og det er værd at bemærke, at jeg brugte meget tid på carbonversionen. Så måske havde jeg en lille fordel, jeg vidste lidt, hvordan cyklen ville opføre sig, men jeg er også hurtigere end Levy, så det kunne også være. - Hold øje med en opdatering af denne COM, okay? (trist instrumentalmusik) (optimistisk musik) Okay, Kazimer, lad os tale om et par detaljer her.

Hvad kan du lide, hvad kan du ikke lide? - Ja, jeg tror, ​​at en af ​​de ting, jeg kan lide, er, hvor smidig rammen er, ved du? ”Det giver dig ikke den aura af budgettet, det ser ikke ud til, at de bare prøver at lave de billigste, endda bare de komponenter, de valgte, de er på den mere overkommelige side af? Spektrum, men de forsøgte ikke bare at finde den billigste ting og kaldte den god. - Ja, de kunne bare have udeladt og fastgjort noget til kædestagbeskytteren eller intet på nedrøret. Men de gjorde det, de lagde det der, det er et dejligt lille strejf. - Ja præcis. - Helt bestemt. - Og så, som for andre komponenter, er disse bremser, fire stempelbremser, dejlige at se på denne cykel - selvom det er en trailcykel, lad os ikke sige, at trailecykler har brug for de fire stempelbremser, men-- - Jeg tror de gør det, men --- det tror jeg ikke, de gør, hvis du kører på en 130mm-rejse 29er-trailecykel, men-- men det er hurtigt, jeg er nødt til at bremse - Hmm? - når jeg kører hurtigt, vil jeg være i stand til at bremse - Åh, okay. - Ja - men tak.

Fire-stempels bremser og 180-mill rotorer, det er et godt strejf, og som allerede nævnt dækkene, lige fra starten, behøver der ikke noget at blive ændret her, intet der hjælper dig alligevel. - Ja, du behøver ikke skifte med det samme. - Nej, du kommer ikke hurtigere, hvis du skifter komponenter eller har en bedre tid. - Så emnet for denne ekskursion er overkommelige cykler, så dette falder ind i kategorien under 3.000 sniger sig bare ind i den, den er i, vi har en anden cykel, der er lidt dyrere, men vi har også cykler, der er $ 1.000 billigere, når de testes her, så lad os sige denne Vitus.

Tror du, at denne cykel er $ 1.000 bedre end Vitus? - Nå, det afhænger af personen, siger jeg. Jeg tror, ​​at hvis du er mere en traditionel trail rytter, er du ikke, jeg prøver ikke at tage KOM'er på ekstremt høje nedkørsler, ja. Du ved, jeg tror ikke det, men hvis du tror, ​​du vil prøve hårdere, vil du løbe tør for bunker, og dit terræn er rigtig groft, så ja, måske er det måske værd at bruge $ 1.000, især hvis du du er den slags person, der gør det, kan lide at lide topklasse og pæne ting. - Ja, ja, jeg tror igen, en anden sag, hvor du har en god ramme at bygge videre på, så i fremtiden, når du vil inkorporere mere smarte dele er der ikke noget galt med at sætte dem på denne ramme. - Ja. (optimistisk musik) Så stor souvenir her, Kazimer.

tour de france træningscykel

Hvad? Tænker du på Hightower? - Jeg er stadig fan. Jeg kan godt lide kulstofversionen, jeg kan godt lide aluminiumversionen, hvis jeg var rig, ville jeg sandsynligvis købe kulstof, hvis jeg havde flere penge, sandsynligvis gå aluminium. - Ja, også her, for mig er det bare en allround solid trailcykel, der er mere færdighedsfokuseret end en traditionel trailcykel, så igen hvis du er den type rytter på udkig efter noget lignende, et fremragende valg.

Okay, det er det for Hightower D. Hold dig opdateret om billigere cykler fra vores Field Triphere i Sedona samt en rundbordsdiskussion, hvor vi sætter hver af disse cykler mod hinanden. (Joy musik)

Hvad er den bedste elektriske mountainbike for pengene?

Santa Cruz, et af verdens mest begærede cykelmærker, har udgivet sin førsteelektrisk cykel. Nogle siger måske sent, menSanta Cruzhar gjort tingene på sin måde, ikke fulgt tendenser og lagt noget ud af hensyn til det.11. feb 2020

På dagens show undrer vi os over, hvad du får for pengene? Og vigtigst af alt er det velegnet til det formål, du forsøger at opnå? - I dag bringer vi dig alle de nyeste e-cykelnyheder fra hele verden (spændende musik) - Hvis du var i Monaco-området i sidste uge, har du måske set vores kollega fra GCN, Dan Lloyd, tale om denne berømte En faldende den berygtede top, Col de la Madone, så jeg mig selv kæmpe i de snedækkede forhold højt over denne meget berømte F-1 by. Chris, jeg kan se, at du også var i sneen. - Ja, vi blev ramt hjem i meget sne her i England, hvilket er temmelig ukendt, så jeg gik på e-cyklen og strimlede den rundt.

Virkelig meget sjovt. - Men jeg så også, at du også gik til skateparken. - Selvfølgelig gik jeg til skateparken, ja. - Jeg ser ikke e-cykler blande så godt i skateparker. - Jeg kan ikke se dig i en skatepark, Steve. - Det var mig en gang, ja.

Jeg gætter på gode færdigheder, ikke? - Ja, nej, det er godt. Det hele overføres til sporet - men på dagens show skal vi tale om det, får du mere penge for pengene? Hvor mange penge har du? har brug for at bruge på en e-cykel, og er den egnet til et formål? - så lad os komme i gang. Jeg tror, ​​at omkring £ 500 er et minimumsbeløb, du kan bruge på at komme ind i e-cykelspil, ikke? - Ja, ja, vi brugte faktisk £ 350 på denne Cyclamatic fra internettet.

Det er en hub-drev cykel, der kun kommer i en størrelse, men hvis du kører på brandveje, er det en virkelig dygtig mountainbike. Vejmiljø, det er bare ikke bygget til dette formål. Og det får dig på nogle klæbrige pletter, tror jeg.

Hvilket fører os til en højere prisobligation, når du bruger op til £ 1000, får du denne Decathlon Rockrider. Hvad du får Der er meget mere passende komponenter og selvfølgelig størrelser her. Du får, du ved, du får fire forskellige størrelser, hvilket er meget vigtigt, når du køber en mountainbike, og igen er det et navdrevhjul, så det er lidt begrænset, når du kommer til super stejle bakker, men når du kommer ind i den prisklasse, kom se denne cykel her, Carrera mod denne mere dygtige mountainbike.

fordelene ved at springe over morgenmad

Det har bedre bremser, bedre affjedring, lidt mere design til at nå disse stier i stedet for bare at pendle til arbejde eller skovstierne og så videre. - Så jeg tror, ​​det dækker slutningen af ​​budgettet for e-cykler. Vi har primært navdrevhjul.

Nå, vi lavede for nylig en funktion, der fremstiller en billig cykel vs. en superbike, og jeg tror, ​​at denne kommentar kommer fra Kenn Peters faktisk opsummerer det ret godt. - Ja, det fik vi fra Ken. - Ja, og jeg tror, ​​at nøglepunktet her er, at Ken nu er gået fra at være en hub-drevcykel til at være en medium-drevcykel.

Nu er motorcykler meget mere dygtige, når det kommer til seriøst terræn. Jeg kigger på en cykel for mindre end £ 2000. Jeg synes, Haibike er en god cykel. - Ja / ja.

Fik Haibike Sduro Hardseven, bare vip den over kanten, som Steve siger, til cyklen med medium drev, Yamaha-motor, korrekt affjedring, hydrauliske skivebremser, og det er den lette luft til den mere kraftfulde off-road cykelgade, der fungerer på glat stier. - Præcis. - Du rammer stierne. - Den nederste linje er, at det stadig er en harddisk, men det har den midtdrevsmotor, som budgetcyklerne havde, hvis du får mellem 500 og 1500 handler det om komponenterne: godt komponenter, dårlige komponenter.

Jeg synes det er det samme, når du har hårde haler omkring £ 2000-mærket. Fordi du har denne specialiserede Levo her, som også er en medium-drev cykel, er der en bred vifte af størrelser at vælge imellem. Så ja, to rigtig gode muligheder omkring 2000 euro-mærket - Okay, det er her, det bliver rigtig interessant, dette er prisklassen fra 2000 til £ 3000, det er her, vi dypper tæerne i en ordentlig off-road styling le E-cykel, ikke? - Ja, jeg tror du er død lige der, Chris.

Det er her, du går væk fra den slagne vej. Her går vi fra hardtail til fuld suspension off-road situation som en hardtail. Det giver dig mere komfort og mere greb.

Nu er Haibike Sduro Fullseven 4.0 en fantastisk cykel op til £ 3.000. Fantastisk geometri, gode komponenter og selvfølgelig den mid-drive motor. - Ja. - Og så hvis du træder op til £ 4.000, er Canyon Spectral: tændt, det er 6.0.

Er dette en rigtig god off-road cykel, er det ikke Chris? - ja det hele deler den samme teknologi som hele Spectral: på rækkevidde, så du får en mellemklassecykel, men al den teknologi er forbi til en god pris, denne cykel distribuerede. - Ja, og igen vil det være som vi talte tidligere, når du rejser? fra 4000 til 5000 de cykler, vi kører, kløftcyklerne vi kører her på EMBN er Spectral 8.0.

Alt hvad du gør er at få andre komponenter. For eksempel: vores cykler i forhold til 6.0 har vi bedre hjul, vi har bedre kørsel på cyklen og selvfølgelig en bedre sadelpind, ikke? Så det handler egentlig kun om de fine detaljer - bare de ting, du sandsynligvis vil opgradere over tid, fra den billigere model til den dyre model, men det er virkelig allerede gjort for dig - ja - det er her pengene går.

Det næste trin er selvfølgelig £ 5000 plus hvad får du for den Steve? ? - Nå, himlen er grænsen, ikke? Nå, himlen er ingen grænse, jeg mener, du har den nye Haibike Flyon, det er forbløffende: det har en 120 Newton meter motor, den har lys. Eller du kan måske vælge den specialiserede S-Works Turbo Levo, den har et 704 watt-timers batteri - Massivt sortiment - Det er kulfiber, det har stort udvalg. Og det er let, du ved, det er under 20 pund, det er de fine detaljer og komponenterne og rammen, der giver dig pengene. - Så selv denne teknologi, ikke alt er bluetooth-kompatibel, du kan forbinde den til din telefon, du kan hente alle data fra den, køre alle disse data.

Du ved, alt har sin pris. - Ja lad os gå! Der er en fuldstændig oversigt over alle de forskellige prispoint fra 500, eller skal jeg sige 350, op til £ 9999. Jeg tror, ​​der er noget for enhver smag, men det vigtigste er, at du identificerer den type terræn, du kører og laver sikker på, at den cykel, du får, er egnet til den slags terræn, er der ingen mening at købe en $ 500 budgetcykel, der tænker, at du er på vej ud i den skotske vildmark, fordi den bare ikke varer.

Det samme tegn, hvis du køber en 10000 cykel, ja det kan gå og køre på brandveje, men måske? Du er - Overkill. - Måske bruger du det for lidt. - Eller overkill, ja. - Det er rart at bruge det, er det ikke Chris? - Præcis, ja, det er rart at have det.

Vær rart at have en cykel, der gør det hele, men der er bestemt en pris for alle derude at købe en e-cykel. (dramatisk melodi) - Nicolai Eboxx. - Mhm, Nicolai kom ud med en, ja, det fungerede om et stykke tid, ikke? Det har et tilbagetrækbart baghjulsdrev, ser virkelig interessant ud.

Fyrene på Nicolai kender deres ting, så helt sikkert store fremskridt inden for ebike-teknologi med dette, ser en rigtig interessant tur ud. Så der er nogle store nyheder fra San Dimas og Californien fra Foes-fabrikken. Din e-cykel er ved at blive lanceret på markedet.

Den er også kun tilgængelig i en ramme, så virkelig begejstret, at du ved så meget om dette show, producenter, der kun laver en ramme, lader dig holde dine egne ting på. Leveres med en Shimano Steps motor. - Så dette er skræddersyet til en Shimano-motor, ikke? - Ja. - Jeg synes det er det vigtigste - ja, ja, det fås i, jeg tror, ​​de spiller med forskellige hjulstørrelser, forskellige bundbeslagshøjder i øjeblikket, så det er virkelig i den endelige produktionsfase.

Men ja, store nyheder - ved du hvad? Jeg finder det virkelig spændende, fordi Foes er et mærke, der er synonymt med store, der rammer syge cykler. Ligesom Foes DH Mono med en curnut spjæld. Chokket var så! - Kæmpe, var det ikke? - Har du ikke også F-1 gafler.

Fjender gafler. - Fjender F-1 gafler, som om du har et astmaanfald, der kører ned ad bakken og peser. - Men de dage er forbi. - Ja. - Foes har nu en e-cykel til salg.

Kan ikke vente med at tage et kig - her er nogle fakta og tal. Nu har jeg set Michelin have et e-cykelspecifikt dæk, ikke? - Ja, det kommer ud, der hedder Wild E. Donny så et par af disse på Core Bike Show, interessant: De har forskellige forbindelser, et stort aggressivt forhjul og derefter pæne, mindre aggressive baghjul.

Så rækkevidden er ikke taget fra batteriet, men du tilbyder naturligvis det drev og greb. - Interessant fordi jeg for nogle dage siden var sammen med den 10-gangige verdensmester i alpin Nico Vouilloz. Og han havde Michelin-dæk, men han havde downhill-beklædningsdæk på sin cykel, og han gik rundt som om han gik på som 18 PSI på dem.

Men du skulle have set den hastighed, han kørte. - Åh gud. Chris, så du Sam Hills Instagram-indlæg for et par dage siden om Kilian Bron, der kørte ned ad dæmningen? - Det har jeg ikke, men jeg har kun lige set ham på skærmen nu, og jeg kan forestille mig at se dig ride deroppe Steve - jeg tror ikke der er seks grader.

Men jeg kan godt lide, at folk inspirerer os til vores næste bjergbestigning - det ser bestemt sjovt ud. Flere nyheder, der er en ny national racerserie i The States Beginning, som faktisk er, hvor du kan vinde en national titel. Det er GNCC Racing, mange forskellige spillesteder.

Ja, for at vinde national titel. - Ja, og tættere på hjemmet - her nede i Bristol i det sydvestlige England - har Bristol Bike Fest en e-cykelspecifik kategori på dette års festival. Hvis du vil have en masse cider og køre på dine e-cykler, er dette stedet. (dramatisk melodi) - Jeg så faktisk dette stykke fra se Jesse Melamedons Rocky Mountain Powerplay.

Seriøst, seriøst gode prøvefærdigheder, hvor en stenhave går op. Og ned igen, ikke? - Ja, det så ud som om teknologien kom ned igen. - Hvis vi taler om, hvem der kører på e-cykler, er det okay.

Nogle professionelle chauffører inspirerer mange mennesker med deres færdigheder. (Dramatic Melody) - Velkommen til en super snedækket udgave af Electricks, det er ret sjældent, at vi får meget sne her i Storbritannien, men det er meget sjovt at køre på din e-cykel i sneen. I dag viser jeg dig, hvordan du gør det. (Vind blæser) cykel indstillet til ridning i sneen, du vil bare sænke dine dæk lidt.

Giv det bare lidt mere greb, lidt mere forudsigelighed, især omkring de firkantede kanter, som du nogle gange rammer, når det er frost derude. Strømtilstand. Jeg sætter det bare i en medium strømtilstand, og nogle gange går jeg ind i den Turbo, når jeg har brug for den til den dybere sne.

Også, hvis du kører, så glem ikke, hvis du er klipfri pedalbruger, jeg holder fast på et sæt flade sko, når du prøver at køre i sneen, for det gør det meget lettere, hvis du vil holde din fod ude - det bliver lidt glat og lidt larmende. Så en af ​​de sværeste ting, jeg finder i sneen, er at den faktisk går ud og får momentum i gang. Få en god linjekrafttilstand, medium gear og indsprøjt bare lidt hastighed, lidt hårdere end du normalt ville accelerere, bare for at få cyklen i bevægelse, få fart i hjulene, så skal det snart slå sig ned hver af de stier, der du ved det ikke rigtig, fordi mange ting vil fange dig i sneen.

Men det handler om at forblive afslappet, holde din torso, du vil have din torso stiv, men løs i dine arme. Lad cyklen glide, hvis den skal glide, bare se og fokuser på din linje. Dyb sne her, du kan se, at den er rigtig dyb, men e-cyklen gør det overhovedet ikke til et problem. (hjul knirker) Så der går du! Virkelig sjovt at køre på din e-cykel i sneen, bare et par ting at huske: momentum er nøglen, vedligehold ydeevne, bare prøv at holde cyklen lige, overkroppen er stiv, men slapp af i dine arme, bare forventer, at forhjulet glider rundt, holder et godt gear, holder motoren i gang, fortsætter, og at køre i sneen er en af ​​de bedste ting, du kan gøre på din e-cykel knirk) (dramatisk melodi) - Okay, det er den tid på ugen taler vi igen om ghetto tech - jeg ved ikke om dig Steve, men når jeg kommer tilbage fra en e-cykeltur, hvis noget dækket af mudder, finder jeg det et mareridt at vaske dem ved du .

Prøv at rengøre drivlinjen, sådan noget, Han byggede sin egen e-cykelstand. Han ser faktisk ret godt ud. - Chris, et spørgsmål - ja - er det 3B2 eller 4B2? - 4B2 så hvordan det ser ud som e-cykel op - Jeg kan ikke se siden.

Josh, vi ønsker at se webstedet på optagelser, jeg ser på det som om det er en af ​​de blegemands ting med en stiv på, ikke? Det tror jeg, klem sadlen på plads. Men ja, det ser rigtig godt ud at vaske en e-cykel og rengøre drivlinjen. (dramatisk melodi) - Chris, må sige, godt stykke arbejde på Hans Rey-prøveartiklen. - Skål, det var meget sjovt. - Det er rart at se dig trække det lidt tilbage fra det, vi gjorde.

Det er fra Scott, 'Nå, Hans er to gange din alder, Chris'. - Nå, nej, Hans gør lidt fremskridt, men jeg er 37, så jeg tror ikke, han er - hvad i helvede - 72? Er han? Ikke helt endnu. - Det er 74 - Nej, men ja, Hans gjorde et godt stykke arbejde - Du skal arbejde på både din matematik og dine eksamener - Virkelig god chauffør, og det er stadig super imponerende at se, hvad han er i stand til.

Jeg lukkede sandsynligvis mig selv, hvis det var en rent prøveundervisning. - Det stopper ikke der. - Det har jeg faktisk, Hans er en stor helt af mig.

Jeg så ham som barn, da han voksede op, så det var virkelig sejt at spille et spil e-cykel med ham. Og ja, jeg følte mig skyldig, men det var virkelig tæt, så jeg er ikke så skyldig. Jeg var nødt til at vinde en, kan ikke blive slået af alle disse gamle fyre, ikke sandt Steve? , tydeligvis ikke.

Til den elektriske bjergartikel, du lavede. Dette er fra Chris Edwards. - Ja, det havde vi i 'Quality Video Guys' - Nå, det er rart at se nogen nyde træningen, fordi Chris ikke var interesseret i en lille smule - Vil du bare køre, ikke? - Det er et bidrag fra Skot: Ah, det er meget flot Skot! - Det er det, vi elsker at gøre, dele turen og give dig lidt info og lidt episk kørsel, så ja - vi har Mo, der kommer i løbet af de næste par uger. (dramatisk melodi) Så når vores jordklode bliver mere og mere ude af kontrol over den jævndøgn, så har vi denne uge Chris? - Nå, jeg ved ikke, om du finder den, Steve.

Det er et sted kaldet Forest of Dean. - Ja, hvad er det? - Ved du hvor det er? - Ja, ude af kontrol, gå videre - Vi sendte denne fra John. Det ser ud som om det er at lave en Bernard Kerr-stop på søndag, han er faktisk ude med sin nye Levo, og det har givet ham en stor selvtillid. - Å crawler! - Men god teknik Steve, hvad synes du om det? - Chris, du er den teknologiske mand.

cykling gedder peak

Jeg overlader denne kommentar til dig. Jeg vil ikke diskutere med nogen i mit hjem skov. - Men ja, dejligt at se dig hoppe over det, John - Vi vil gerne se mere af det. - Det fik vi bestemt også fra Dublin Steve.

Kan du finde Dublin? - Jeg kan finde Dublin, ja - Vi fik det fra Shaun, og vi sendte det bestemt på hans Merida E900. Hav det sjovt, også et par store spring. (dramatisk melodi) - Chris, hvad har vi på kanalen i denne uge? - Nå, fredag ​​fik vi mest ud af din sædepost, når du ramte stierne, muligvis den mest oversete genstand på din e-cykel, men en virkelig vigtig ting at have ret - Absolut.

Så på søndag har vi en utrolig artikel med to gange verdensmester i ned ad bakke, Fabien Barel. Det er en mangesidet tur i 06-departementet Alpes-Maritime i ea i det sydlige Frankrig, fantastisk. - Jeg kan ikke vente - Fantastisk, fantastisk terræn og færdigheder fra Fabien der - Jeg kan forestille mig - Fortæl dig hvad, Chris, jeg brugte min EMBN jakke og hat i denne uge, det var isende koldt - Absolut.

At EMBN-buffere er meget hjælpsomme - glem ikke butikken for at tjekke det fulde sæt - masser af ting fra t-shirts, hættetrøjer, hatte, pufferjakker, masser af sej gear det er en rigtig god måde at understøtte kanalen på, så glem ikke at kigge forbi EMBN-butikken - ja, gå på indkøb, fyre! (Hjul skriger) Det er tid til cykel - lad os komme i gang. Vi har den fra Werner, Riese E Trance SX Pro. - St.

Francis, Sydafrika! Kom nu let, super flot! (Horn call) - Fik også denne fra Jadon. - Eller Ja'don. - Jay 'don. Trek Powerfly LT, 2019-model fra Brisbane, Australien - Det er rart, jeg ville ikke sætte faren i baggrunden - Militær skydning rækkevidde - Nå, måske.

Men Chris, smukke blomster. Tjek sommeren på den sydlige halvkugle. - Jeg kunne godt lide det. - Det er smukt. - Det fortsætter. - Dette er fra Steven i Uffington White Horse, Oxfordshire.

Bracer-cykler på Ridgeway - Focus Jam2 Factory ser ret godt ud - Og en specialist i baggrunden. - Ja - Ja - Hvad synes du Steve? - Ja, jeg har tendens til at være for flink - Rart. - Ja, ja - Vi har Evan her med sin Pivot Shuttle 2019 på en demo ude i McDowell Mountains. - Scottsdale, Arizona! - Arizona. - Jeg kan godt lide lidt action i Arizona. - Helvede cykel. - Jeg vil gerne tage til Arizona. - Super flot. - Gå videre! (Horn call) - Denne fra David, Haibike Nduro 8.5 og en 2019 Kenevo - Idaho - Kan køre to cykler på samme tid.

Helt baggrund - Selvfølgelig er Idaho i landet, er det ikke? Se hvor koldt det er der - Icy streambed, se på istapperne og alt andet - Det er rart at se andre mennesker lide, så jeg antager, at det skal være super dejligt - superis - superis - Andy her med sin Specialized Turbo fra 2019 29er. - Hvor er Candover? - Jeg har ingen idé Okay, ret godt, jeg kan ikke helt se cyklen - Jeg ville elske at se cyklen Andy - Ja, ikke en meget god vinkel der, men det ligner et skide spor, en rigtig god tur. - Det ligner en grusvej for mig.

Lad os gå. - Dejligt. - Dejligt. - Vi har Mate her i hans enorme trance. - Det er ret usædvanligt. - Han vandt Pro fra Slovenien. - Hvor er det? Det er ret usædvanligt - rammer navnet Cold Mountain, og det ser forbandet koldt ud der - og jeg synes, det er ret fyr, undskyld for udtalen.

Hat af ham, super flot - superis - superis! (Hornopkald) - Bestemt igen. Disse er fra Mud Plugin, fra Peter og hans Cube Stereo Hybrid 120. - Peter, du er en mand efter mit hjerte.

Dette er for mig, jeg elsker at køre i mudderet - Han er på en motocrossbane, og hvis du ser dig omkring - Jeg kan ikke lide motocrossbaner, men jeg elsker at ride i mudderet.

crank brothers kompatible sko

Ser super dybt ud i mudderet - er dette stedet at få din e-cykel? Sandsynligvis ikke så godt for gearkassen, ikke? - Slibning, jeg tror, ​​du erstatter kæder og puder - Jeg elsker mudder, men jeg synes ikke, vi skal opmuntre

Skal vi, skal vi? - Nej. - Hvad skal vi sige? - Jeg synes, vi skal pumpe mudder, men jeg ved ikke noget om motocrossbaner. - Okay, okay, så det er rart. - Bøde. (Hjul skriger) - Det er det! - Lavet af mudderhvelv - Cykelhvelv. (høj latter) Men stop disse cykler, vi elsker at se alle dine e-cykler her på EMBN.

For at bruge vores uploadtjeneste kan alle detaljer om, hvordan du får dine cykler ind i Bike Vault, findes i beskrivelsen nedenfor på artiklen - ja, men gæt hvad? Vi vil gerne vide dine kommentarer til prispunkterne på e-cykler. Vi har fået masser af feedback på billige cykler vs. superbikes, og vi vil virkelig vide, hvad du synes om dem, og hvor du synes, du skal køre på disse cykler, men skriv venligst dine kommentarer til dette emne nedenfor. - Hvis du også har spørgsmål om eventuelle kommentarer, kan du stille os her på EMBN nedenfor, og vi vender tilbage til dig på showet i næste uge eller snart.

Hvis du nød dagens show, så giv os tommelfingre op! Glem ikke at abonnere på EMBN ved at klikke på kloden midt på skærmen, vi har masser af seje artikler, der handler om e-cykler her. Indtil næste uge!

Hvad er den bedste elektriske mountainbike?

Detbedste elektriske mountainbikesat købe lige nu
  1. Specialiseret Turbo Levo Comp FSR. Detbedste elektriske mountainbikei den mere præmie ende af skalaen.
  2. Merida EOne-Sixty 800. Thebedste elektriskeenduromountainbikefor de fleste mennesker.
  3. Cannondale Trail Neo.
  4. Haibike xDuro NDURO 3.0.
  5. Mondraker Crusher XR +
  6. Trek Powerfly FS 7.
29. apr 2021

Hvor meget koster en Santa Cruz Heckler?

Detbedste elektriske mountainbikesat købe lige nu
  1. Specialiseret Turbo Levo Comp FSR. Detbedste elektriske mountainbikei den mere præmie ende af skalaen.
  2. Merida EOne-Sixty 800. Thebedste elektriskeenduromountainbikefor de fleste mennesker.
  3. Cannondale Trail Neo.
  4. Haibike xDuro NDURO 3.0.
  5. Mondraker Crusher XR +
  6. Trek Powerfly FS 7.
29. apr 2021

Hvis du vil have flere detaljer om denne cykel, inklusive den første turrapport, skal du gå til hjemmesiden og se den, men det er unødvendigt at sige det. Der vil være stor efterspørgsel efter denne kamp, ​​vi tror, ​​det vil være darn populært, fordi Santacruz ikke havde haft en eMTB op til en time, og selvfølgelig er det et marked, der vokser og vokser hver dag, inden vi går videre, måske vi kan snakke lidt om navnet Hecklera mange af vores ældre old school retrotransics som mig vil huske navnet Heckler det genoplives i et helt andet format Hecklerw som en temmelig cool pionercykel og derefter i midten af ​​halvfemserne og på en enkelt en Pivot aluminium, så freeride en cykel ellers her ligner de to hjul ellers er dette et helt andet dyr, den gamle headclover er det rart at se navnet komme tilbage, og de gik ikke efter det uh lidt skøre navn som eb bronson eller noget, fordi hecklerne omkring bronsonen helt sikkert kunne have kaldt santa cruz e bronson, fordi der er mange ligheder mellem denne og den naturligt opsugne version, der ruller på 27,5-tommer hjul, vi har hundrede og tres milliarder meter kørsel foran med en 65-punkts fem-graders styrevinkel, og bagtil har vi 150 millimeter kørsel, og det er ligesom Bronson VPP-layoutet til nedre led, så i stedet for spjældbeslaget under det øverste rør og drevet ved det øverste link er det nede i rammen og drevet af det nederste link, og dette er et layout, vi ikke forventede, at santa cruz ville gå efter en E. -Mountainbike, fordi du selvfølgelig har batteriet i motoren nedenfor.

Der foregår meget i denne del af rammen omkring krumtap og bundbeslag, så de var i stand til at montere spjældet der nede, som er drevet af. de nederste led og motoren og afstanden til en vandskål i hovedrammen og de ret korte kædestænger, der er 445 millimeter på denne cykel, hvilket er ret kort for en e-cykel, det er virkelig imponerende, huh og og rammeformen i sig selv tror jeg, i betragtning af at det hele fortsætter, gjorde Santa Cruz et rigtig godt stykke arbejde med at holde denne cykel ren og pæn så vidt funktionerne går, og jeg er meget fri for gimmicks, hvilket er en god chip og den bageste stødbeslag holder det ret nemt , ja, i forhold til at kunne justere dem, vi gerne vil se geometrijusteringen, men måske er der andre grunde til, at SantaCruz ikke foretager disse justeringer på hovedklubben, skal du sørge for at gøre lidt ved batteriet og tale om den motor, vi har på denne cykel ja, så vi er altid meget nysgerrige, hvilket batterimotorsystem Santa Cruz for første date ville vælge en cykel, og de gik til Shimano med et Shimano8000-motorsystem og deres 504 watt-timers batteri og det låses op fra toppen og dig kan trække det ud af nedrøret, og det har også den slags tykke panserplader under det, hej, det bruger den samme kulfiber som hovedrammen, så uden tvivl en del af en strukturel del af rammen og også en masse beskyttelse for selve batteriet Jeg har forbedrede batterier, der tilbyder alle mulige fordele, når du vil oplade et batteri væk fra cyklen eller rejse uden batteri super let at fjerne i din cykel af forskellige årsager, hvor vi ser mange cykler har integreret batteriet med en ramme af vægt og geometriske grunde udførte Santa Cruz et meget godt stykke arbejde, men de gør det stadig let at bruge, er det nu til brug sammen med et bevægeligt system? . Heckler vil være tilgængelig i fire spec-niveauer i 2020, som alle vil blive bygget omkring den samme CC-kulfiberramme, Santa Cruz laver ikke en legering med Heckler, de vil ikke engang gøre det billigere C-kulstof, det er bare premium CC-kulstofindstillingen der fem rammestørrelser, som jeg synes er værd at nævne, da Santa Cruz vil lave en ekstra stor størrelse i Heckler, det er meget, da kulstofformer ikke er billige, og vi tror, ​​det også tilbyder flere størrelsesmuligheder og mindre mellemrum mellem hver rammestørrelse Hvad fra et passende synspunkt er det fantastisk, du kan få lige den rette rammestørrelse, hvis du er på grænsen, har du et par muligheder, men det viser noget engagement til hans cykel, og vi synes, det er et lille tip, som Santa Cruz forventer denne cykel er meget populær nu for disse sæt.

Hvis du forventer, at en ny Santa Cruz-cykel er dyr, gik han efter denne cykel, som vi ikke ville beskrive som. Topmodellen 19900 $ 99, der leveres med xx 1-akse, er særlig billig. Indrømmet, for at tilføje et par flere batterier til cyklen og også til reservekulhjulene er der også en EXO-model, der faktureres for lidt over 18 grand.

Der er en GX-regning kaldet Sbuilt, og så har vi denne model her, det er Heckler CC, ah startprisen for de tolvtusind ni hundrede og nioghalvfems dollars, så måske kan vi tale om denne cykel, som vi kørte i den sidste uge er, ja, basismodellen i en størrelse høj og en top skalerer på 21,5 pund, hvilket er meget imponerende for en model i denne klasse, selvom den ikke er billig og stor i en størrelse, så det er bestemt en stærk besked, der formidler, at rammen er en meget li. er ght ramme alene, så ja, vi brugte denne telefon, det var virkelig godt for rockdæmperen GaryFork RockShoxsuper deluxe-dæmper med drev er en Ram NX med et enkelt klikskifter. Det er en surround-guidere pause, der er fantastisk, var super kraftig bremse. nav, alle bageste modeller leveres med nøjagtigt det samme dæk, så dette er Maxis Minion DHR 2 med XO plus beklædningsår, som er et smukt mellemvægt dæk, som mange mennesker vil tjekke et tyngre slagtekroppe eller en slangeløs indsats i baghjul, hvis du har din rytter og klippefyldte terræn, men det var fantastisk for os, hvis du bemærker, at dækkene er to point seks inches brede, men der er plads til at passe op til bag på Heckler for at ride to point otte inches et rigtigt plus med tiden ja, hvis du vil gå så langt som kørekomforten på denne cykel, hvordan bemærkede du, hvad du kunne lide, og hvad du ikke kunne lide, forresten, helvede der er? uh Rides, jeg er en stor fan af 27 og 1/2-tommer cykler generelt.

Jeg finder det så sjovt at køre på dem, og smidigheden er uovertruffen, når man sammenligner Heckler 29, som blev bygget omkring 27 1/2 tommer mindre diameter hjul og en ret kompakt kædelængde og ret moderate tal, cyklen føles meget adræt og meget adræt for en e-cykel og en cykel på 21 og et halvt kilo, som det lyder, klatrede jeg straks op fra den ene side af traileren til den anden og løftede over tingene, sprang over træ i stedet for at pløje ind i dem, og det var en sjov cykel til ride og gøre det lidt livligere og sjovere at sige ordet sjov, det var bare en sjov og let gående cykel sammenlignet med mange trail cykler 29ers der er på markedet kommer, så ja ja, jeg mener ii-cykler, de har en meget vægt, og de får en masse stabilitet og momentum fra vægten. At have et 275cc hjul på en e-cykel versus en prøvecykel er ikke nødvendigvis en dårlig ting, så det er forfriskende at finde ut 275 cykel tilRikers du ved, jeg nyder bare turen fra dem ja meget - Cykler sigter mod 29-tommer hjul og Santa Cruz har sagt, at på grund af den indbyggede stabilitet er der simpelthen mere vægt på denne cykel, så der er mere stabilitet i nedkørslen alligevel, de ønskede at sikre, at vi stadig var adræt og adræt, hvorfor de gik efter disse 27,5 '' hjul, og jeg synes også, at nedre led VPP-affjedringsdesign har meget at gøre med hvad med støtten, men det giver det også en mere indledende følelse og mere centerstreg, så følelsen giver denne fond lidt mere luft og ja , det tilskynder lidt mere af en hooligan-kørestil, og ja, det er det? a det var et hul, hvordan ville du sige, at det sammenligner det med andre hjul på markedet, der ligner stil til denne, hvis du sammenligner det med andre 27 og ah alf-tomme hjul, den store ting her er, at kædelængden er betydeligt kortere end vi ser, når du siger den enorme regn eller Trek Powerfly 445 vs. 470 472.

Det er en stor forskel, så er der meget flere cykler bag dig for på en eller anden måde at klare den cykel? Jeg ved, det er lidt pebret, ja, det er en stor forskel. En anden ting, som jeg virkelig bemærkede, er hvor stille affjedringen og kørslen føles på jorden og føles meget slank og slank. Heckler-affjedringen har en rigtig god balance mellem super slank komfort og masser af trækkraft, men også masser af støtte, der springer af og holder dig i at føle dig lidt overvældet, når tingene bliver for hektiske. Jeg følte mig lige hjemme, da du var, hvis du se på specifikationen i forhold til prisen, du finder dig selv at se på ting som en NX-drivlinje og nogle af disse sorte stenkalk GRE-gafler så ret lave til prisen, ja jeg mener, hvis jeg ikke giver op, jeg betyder, ja, hvis vi sammenligner direkte med konkurrencen, er det toppen af ​​linjen Morita 160, det er stadig temmelig meget billigere end det bliver med Fox Factory Suspension DTcarbonhjul, så det er et andet prispunkt, men Santa Cruz-cykler har altid spillet i den højere ende af prisspektret, der virkelig afspejler deres almindelige cykler, og jeg mener, hvis du ser på detaljerne på denne cykel, udvikler den virkelig rigtig flot, pænt sammensat cykel, vi har dejlig drejemaskine her, det er den traditionelle spændetangshardwar e, som Santa Cruz bruger til sine drejninger.

Alt er sat rigtig godt sammen, så de kan passe spjældet gennem sædetubtunnelen for at holde alt pænt og kompakt der meget pænt færdigt, mens du også er dernede, det er en lille ting, en lille funktion, som vi kan lide meget, er ikke ' er det meget af Shima? Nej, cyklerne har tænd / sluk-knappen ovenpå lige foran dig, men Santa Cruz lægger den under spjældet i bunden, og det er øh, det er en dejlig lille funktion, der får cyklen til at føle sig lidt mindre off-beat, men du kan det tænder stadig Shimano-systemet Dette system har vist sig at være mere værdifuldt i mountainbikeverdenen. Det er meget let at forstå, det er inkluderet i mange modeller. Det er, hvad det har mistanke om på mange cykler. Den tilgængelige support fra mange cykelbutikker giver dig ytube-appen på din telefon har en vis justering for nogle af de strømtilstande, det er um, og det er Shimano, så du ved, at det vil hænge rundt, og det er et kvalitetsmærke, det er en kendt størrelse, ja nøjagtigt, og selve motoren er relativt kompakt , han har også en standard krumtap Q-faktor, så du slags ikke rejser dig? Kører som en cowboy, det er nøjagtigt det samme som en almindelig XT-krumtap - men med hensyn til ydeevne på stien sammenlignet med andre motorer på markedet er det en varm, varm konkurrence dSigma lige nu, mens du tager de skridt, det er på papir, der er lille, det er let at forstå og bruge, ja det kan lide lidt af det grynt, når det skubbes hårdt, og det er høj hastighed, når du virkelig drejer, står et skridt bagefter, du kan føle, at styrken ikke holder trit med din styrke og det især sammenlignet med den nye generation fra Bosch. Håndtaget er det specielle håndtag med browsermotoren. Drevet er superstille og koblingen er stille, men det var lidt mere end måske andre Shimano-motorer siger, Mariners føler sig meget mere støjsvage, når omdrejningstallet går lidt højere.

Jeg tror, ​​det kan have noget at gøre med den lille akustik i rammen eller noget dårligt, hvad enten du bare kan høre mere om støj, fordi det svinger gennem rammen? jahexactlyyeah og så hvis du vil lære mere om Santa Cruz hoechlin, skal du sørge for at gå til Flo mountain bikecomm, vi har en komplet nyhedshistorie om denne cykel såvel som om Mix første rytter briefing om Santa Cruz det er rigtigt, og hvis du kunne lide dette artikel og andre artikler, så giv os et abonnement og en tommelfinger op og hold øje med flere artikler, der kommer din vej, alt er i orden, ellers var det vores tak tak Tarrou

Hvor længe holder Santa Cruz Heckler-batteri?

Afhængigt af rytterens vægt og terræn kan du sandsynligvis køre i 5-6 timer på enbatterihvis du holder din kadence op ogdetpower assist lavt.20.02.2020

Hvorfor er elektriske mountainbikes så dyre?

hvorfor erer-cykler så dyre? Omkostningerne ved motor og batteri tændtelektriske cyklerkraftigt puste deres pris. Batterierne er brugt påelektriske cyklerkan koste så meget som $ 1000, hvilket får deres pris til at stige.Elektriske cyklerhar også lave salgsmængder, hvilket reducerer omkostningsbesparelser fra stordriftsfordele.

Er en elektrisk mountainbike det værd?

Øget rækkevidde er en af ​​de største fordele ved ener-mountainbike. Det giver dig mulighed for at dække mere grund i en given tid over din standardcykel. Men den ekstra hjælp fraelektriskmotor betyder også, at du kan dække din normale kørselsafstand med langt mindre energi.

Vil e-cykler falde i pris?

ER-cykler vilhelt sikkert blive billigere i sidste ende som enhver anden gadget eller teknologi. Bare forvent ikke denspriserat bosætte signedpå få måneder eller endda år.

Hvor meget er Santa Cruz-cykler værd?

Rammerne er aluminium eller to forskellige kulstofkvaliteter. Kompletcyklerspænder fra $ 2.899 til $ 10.499.15. okt 2019

Hvor meget er Santa Cruz værd?

I henhold til Celebrity How, LeoSanta Cruzhar et netværdipå $ 9 millioner. 'El Terremoto' tjente 900.000 dollars, da han hævnede sit eneste professionelle nederlag over for Carl Frampton (Boxing News 24). Desuden overtrådte han i henhold til Forbes 7-cifret, da han tog hjem 1 million dollars mod Abner Mares.

Hvilken type mountainbikes er der i Santa Cruz?

Vores komplette sortiment af pedalassisterende mountainbikes i alle hjulstørrelser. En ubegrænset slags cykel Bullit er designet til at tackle de stejleste og dybeste stier; de slags rodede, stenede, rædselfester, der normalt er forbeholdt de mest rammende cykler. Endnu mere til Heckle.

Er der en heckler mountainbike i Santa Cruz?

Santa Cruz bragte lige sin mid-mountainbike tilbage, Heckler, en engang populær trail-model, der har været på hold siden 2016. Denne gang er den turboladet.

Kan en Santa Cruz e-cykel køres hele dagen?

Santa Cruz's svar er at gøre batteriet let at skifte ud, så hvis du planlægger en længere tur, skal du bare kaste og ekstra batteri i din pakke, så kan du ride hele dagen. Motor- og batterisystemet er en velkendt industrifavorit.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på Kinas store mur - søg efter løsninger

Kan du cykle på den kinesiske mur? Den kinesiske mur var en uigennemtrængelig befæstning for 3.000 år siden. I dag kan du gå, eller endda køre på en gruscykel, hele dens 8.850 km længde.

Pee wee Herman cykel - pragmatiske løsninger

Hvilken slags cykel kørte Pee Wee Herman? Schwinn Western Flyer

Specialiserede mtn-cykeldæk - hvordan man beslutter

Er specialdæk gode? Grebet på Specialized Butcher GRID 2Bliss Ready-dækkene er meget godt, ikke det bedste derude, men i betragtning af at de kun er $ 60 MSRP, tilbyder de masser af greb til evigt øre brugt. Med hensyn til holdbarhed har de overlevet ethvert Maxxis-dæk, jeg nogensinde har ejet.

Mit Cycling Team - varige løsninger

Har MIT et cykelteam? MIT-cykelklubben er en organisation dedikeret til at tilskynde til nydelse af alle typer cykling i MIT-samfundet. Ud over klubbegivenhederne er MIT-cykling hjemsted for de fire racerhold, der dækker de fire collegiale cykelracediscipliner, Track, Road, Cyclocross og Mountain.

Santa cruz-cykler til salg - enkle svar på spørgsmål

Er Santa Cruz-cykler pengene værd? Ja, Santa Cruz kameleon er pengene værd, selvom det har en ret stejl pris. Det er en ekstremt alsidig og tilpasningsdygtig cykel, der kan tage 29 ″ eller 27,5 a hjul samt køre et gear eller enhastighedskørsel. Derfor kan du bruge den til forskellige typer forlystelser og forskellige formål. 5 dage siden

Hvordan man cykler på tværs af crunches - bæredygtige løsninger

Hvordan krydser man cykelknaser? At lave en cykelknas: Lig dig ned på ryggen. Bøj dine knæ og plant dine fødder på gulvet med en hoftebredde fra hinanden. Stiv dine mavemuskler. Løft dine knæ til 90 grader, og hæv din overkrop. Udånder og drej din kuffert, bevæg din højre albue og venstre knæ mod hinanden. Inhaler og vende tilbage til startposition.Undånd.26 sept. 2019 г.