Vigtigste > Cykling > Specialiserede mtn-cykeldæk - hvordan man beslutter

Specialiserede mtn-cykeldæk - hvordan man beslutter

Er specialdæk gode?

Grebet iSpecialiseretSlagter GRID 2Bliss Readydæker megetgodt, ikke det bedste derude, men i betragtning af at de kun er $ 60 MSRP, tilbyder de masser af greb til nogensinde øre brugt. Med hensyn til holdbarhed har de overlevet ethvert Maxxis-dæk, jeg nogensinde har ejet.



Denne artikel er ikke sponsoreret af kædereaktionscyklister, det er bare et rigtig godt sted, hvor du kan sende tingene billigt online til Japan, hvor som helst også rigtig gode, så jeg handler normalt mellem de to, men jeg bestilte stadig et par dæk online, så jeg troede, jeg laver en artikel om, hvilke dæk jeg bruger, hvilke dæk jeg anbefaler til træning og kørsel på landevejscykler og også til pendling, så lad os åbne pakken og tjekke disse dæk. Vi har faktisk også nogle mountainbike-dæk, men vi taler ikke om dem i dag, så du vil straks bemærke, at der er en stor forskel mellem disse dæk og dette dæk i denne boks såvel som dette dæk her.

Den største forskel er, at dette dæk er foldet, mens disse bøjler ikke er foldede. Så der er en enorm forskel mellem disse dæk, normalt kaldet clincher-dæk, og disse ligner mere foldedæk afhængigt af dækket, men generelt siger folk, at foldedækkene er lidt lettere at komme på og af dækket Bare fordi de Vi er lidt mere fleksible, og de bredere dæk har en tendens til at være lidt billigere, så du kan spare lidt penge ved at gå med wire-perleruten, så lad os gå over nogle af disse muligheder. Det første dæk, jeg vil tale om, er et af mine foretrukne pendlerdæk, og dette er et.

Schwalbe Jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan man udtaler det, så jeg er Schwalbe, modellen til dette dæk er maraton for, hvad som helst når det er online, dette er et af de mest populære pendlerdæk, så de fleste af jer kender sandsynligvis allerede dette dæk, så begyndende med nogle nøglefunktioner ved dette dæk, det er virkelig overkommeligt, det er ikke så slemt, det koster omkring 25 dollars eller deromkring, for da jeg købte det online til en ret normal pris, har det noget vandprofil på toppen, det har en virkelig holdbar tyk beskyttelse, hvis du se på dette bord her er niveau fem på beskyttelseskortet på deres bord et to syv og det er forbandet godt, jeg tror, ​​så jeg har kørt disse dæk i over to år på min pendlercykel, min gule Schwinn Madison og jeg har stadig ikke det flade dæk, og der er mange miles mange kilometer på denne cykel, det er virkelig solide dæk, så nu har jeg endelig en erstatning for dem, så vandprofilen øverst også på siden har dette dejlige lille hvide bånd, der gør det til et lidt længere highlig hts du kører præcist, jeg kører for det meste på min pendlercykel ved 25, fordi det stadig er en racercykel, det er stadig en fixie, der er ikke for meget plads til dækkene, hvis jeg havde lidt mere plads til et pendler, kunne jeg gå op 28 eller endnu større dominerer de nogle større størrelser til dette dæk, så du alligevel kan få den større størrelse disse er troværdigt holdbare Jeg har skrevet tusinder af miles på miner ingen problemer, aldrig et enkelt fladt dæk og de kører rigtig godt jeg kører hele tiden Virkelig solide dæk i regnen, rigtig god pris, virkelig uovervindelig. Så solid anbefaling til Schwalbe Marathon-dækket, så mit n næste dæk, som jeg har bestilt, er også fra Schwalbe na, det betyder, at du deDurano. bor i Japan Det er hvor længe jeg lever min evne til at udtale, hvordan vi udtaler ting på engelsk, så Durano Jeg formoder, at Durano-modellen til dækket Dette er et nyt dæk for mig.



Jeg har ikke købt denne endnu, men der var en temmelig anstændig prisforskel mellem denne og det maratondæk, jeg lige viste dig, denne på beskyttelsesniveauet er kun et niveau på fire niveauer lavere, jeg er ikke sikker på, hvor stor den er forskellen, det tidligere dæk lavede var et niveau grønt, dette er en niveau blå beskyttelse uanset hvad det betyder fra din standard, at profilen, som du kan se, ikke har næsten så mange vandlinjer som den maratonmodel, så det er lidt mindre beskyttet i denne forstand, men det var meget billigere, det var kun for maratondækket, jeg betalte omkring 3000 yen pr. dæk, det er cirka 27 2 $ 6, og for dette var det omkring 2.400 yen, så omkring $ 22, så en besparelse på cirka fem og seks dollars, så cirka 25 procent, selvom det med disse dæk er så meget som 25 procent besparelser i prisen muligvis det værd, når de ender med en anstændig holdbarhed. Disse syntes også at veje lidt mindre, fordi der er mindre detektion, men jeg vil sætte dem på og teste dem og se, hvordan de spiller ud, hvis du har hørt før Schwa i de tidspunkter, før kampestenen ah nej de Reynaud lad mig ved, da det fungerede for dig, de havde nogle ret gode anmeldelser online, så jeg er temmelig håbefuld for disse, og hvis de fungerer godt, kunne jeg bruge disse mere og spare lidt flere penge på mine pendler, der også er 25 med lignende det er stort set standarden på alle mine racercykler, så jeg fik et sæt af hvert af disse dæk. Det sidste pendlerdæk, jeg stærkt vil anbefale, er den kontinentale Gator-hud, som de fleste af jer sandsynligvis er fortrolige med disse dæk, disse har utrolig beskyttelse, jeg har brugt disse på mine racercykler i årevis, og jeg har stadig ikke haft en eneste punktering på grund af det får selve dækkene latterlige beskyttelsesniveauer, som jeg faktisk stadig kører på, disse dæk er også så glatte og hurtige, så jeg bruger faktisk disse dæk til Doraces, at jeg kørte her i Japan i Crits på disse dæk, som jeg sætter i kasser og Cat1 crits her i Japan Disse dæk er ikke nær så lette som nogle andre racerdæk, du kunne bruge, men jeg er i min racerkarriere lige nu, jeg er ikke så fokuseret på resultater, jeg vil hellere have et dæk det garanterer ikke at være fladt. Bare tag risikoen og gå lidt lettere, og du har dette en lettere dæk.

Så når vi taler om racerdæk, er det et helt andet emne, som vi ikke taler om i dag - Kør og ikke bekymre dig om disse ting Det dårlige punkt ved disse dæk er, at de er langt dyrere end de to andre dæk, der er Vi anbefalede kun, at disse starter på omkring $ 50, og hvis du er heldig nok, og du har tid til at handle online, kan du finde disse til salg, du kan få disse normalt til omkring fyrre dollars, hvis du er virkelig heldig, kan du komme ned til $ 35 kommer ned, men igen afhænger det af, hvilken type du får, der er to typer af disse bøjler, der er den foldestil, jeg har her, som er dyrere end den kablede perle, som er den mere åbne stil ligesom disse to, som vi lige har kontrolleret. Så hvis du kan finde dem billigere online, skal du sørge for at få den rigtige, hvis du ikke vil, hvis du vil have den kablede perle og den sammenfoldelige, skal du sørge for at vælge den rigtige. Disse er normalt mindst fem dollars mere end $ 4045 trådfremfører, hvis de nogensinde er til salg, vil jeg have et par af dem på lager, så hvis jeg har brug for at udskifte dem, har jeg dem i stedet for at vente og få dem fuld pris senere køb, hvis jeg bestemt ikke kan købe et par af dem, fordi du vil bruge temaet på et eller andet tidspunkt, så disse er håndlavede i Tyskland rigtig godt produkt, stærkt anbefalet, jeg har kørt dem på grusveje, jeg kører på min racercykel og overalt har disse i øjeblikket på mange af mine motorcykler disse på min racercykel Jeg har disse på min kones racercykel Jeg har disse på min cyclocross cykel og jeg kører godt på grusveje, god på mountainbike stier og igen ingen problemer utrolig holdbarhed på disse utroligt hurtige ruller kan du stadig deltage i løb på disse.

Så hvis du leder efter et pendlerdæk, som du stadig kan gå hårdt og hurtigt med og holde trit med alle, er dette det dæk, du vil få, hvis du vil spare penge og stadig har noget utroligt holdbart, gå med disse Rubble Marathons Du kan ikke gå galt med nogen af ​​dem. Det eneste problem med disse er, at de har lidt mere rullemodstand, så du ikke kan gå lige så hurtigt som med Gator-skindene, men disse går sandsynligvis lidt bedre i regnen, så jeg må sige, at jeg kan ikke gå galt med nogen af ​​dem kan gøre, men jeg håber stadig, at du fandt denne artikel nyttig, hvis du har andre vejdækforslag, du kan bruge til træning eller pendling, som jeg ikke har omtalt i denne artikel. Jeg er sikker på, at der er flere andre er tilgængelige. Fortæl mig i kommentarerne, hvis du har andre billigere løsninger, mere holdbare løsninger, der er fejlbehæftede løsninger, så lad mig det vide, så lad alle vide det i kommentarerne, og vi kan muligvis tjekke dem ud i fremtiden, når vi alligevel har et par flere Brug for nye dæk, det er det til dagens artikel Tak fordi du ser Hvis du kan lide denne type artikler og vil se flere artikler om cykellivet i Japan og cykeltips, så kan du bestemt lide denne artikel, og også hvis du har nye ideer, som vi vil diskutere, skal du forlade det i kommentarerne, hvis du vil støtte denne kanal, så tjek vores Patreon-link, og hvis du vil se flere artikler om cykling og livet i Japan, her er vores playliste med artikler om os, der cykler Japan, at det er det i dag igen som altid tak for at se, og vi ses næste gang her på et værktøjskrydstogt

Er specialiserede MTB-dæk gode?



Specialiseretgør noget afbedstsko og udstyr på markedet, ogdæker temmelig forbandedegodtog de giver dig muligheder for dit prisklasse, og hvor let du vil gå. Eskar / skærsilden / kaptajn / osv. Det er virkeliggode dæk. Og waaaay bedre end en kenda neverroll.4. december 2011

Tjek alt dette gummi - og det har endda bumser til min fornøjelse! Hvad sker der fyre? Jeff fra Worldwide Cyclery. Dette vil være en kort artikel - intet for kompliceret - om dæk. Forhåbentlig for at afmystificere alle disse vanvittige mængder af muligheder, når det kommer til mountainbike-dæk (og for ikke at nævne kun et mærke), som jeg sandsynligvis er det største navn inden for mountainbike-dæk, som er Maxxis.

michael kelly børn

Jeg ved det ikke, Schwalbe er ret stor, og der er et par andre, men Maxxis er en af ​​de største derude. De fremstiller en række forskellige modeller, som vi vil gå ud over nogle af de mest populære - nogle af de dæk, der har eksisteret i lang tid, og som er lidt ikoniske i mountainbikeverdenen. Så i starten med alle de forskellige dæk, hvilket er det rigtige for dig? Det afhænger virkelig af, hvad du laver på din cykel, hvor du kører, det snavs du kører på, og bare typen af ​​kørestil, ikke? Så du kan gå hele vejen på en langrend mountainbike.



Ikonet er et meget populært langrendsdæk. Du vil bemærke nogle af de vigtigste forskelle mellem et langdæk og et alpin- eller endurodæk. Dækets vægt og samlede bredde gør en stor forskel.

Så terrængående dæk spænder fra 1,8 til 2,1 / 2,2, mens et trailecykeldæk kan være 2,3 til 2,35 op til 2,7.

Dækkene bliver lidt bredere i disse dage - eller jeg tror, ​​de bliver ikke bredere, men folk bruger kun det, der tidligere blev kaldt downhill-cykeldæk på deres trailecykel, fordi de elsker trækkraften. Det er bare et godt samlet dæk og fungerer rigtig godt, så vægt og bredde er de to største ting, når det kommer til dæk. Jo lettere dækket og jo tyndere dæk, jo mere vil det være rettet mod en langrend mountainbike, og jo stærkere og knudrede og tungere den ting bliver, jo mere vil den være mod en downhill mountainbike eller en enduro-cykel. justeret med længere forårskørsel.

De dæk, som vi taler om i disse dage - vi ser bare på generelle mountainbike-dæk igen - vi vil ikke rigtig se på plus- eller fede cykeldæk eller noget lignende. Bare nogle af de grundlæggende. Så Icons generelle mountainbike er et meget populært, hurtigt rullende dæk, super let.

Du kan fortælle, at disse knaster er virkelig små, så dette bliver ikke som et vanvittigt godt trækkraftdæk - men det er virkelig skabt mere til anstændigt trækkraft. Men ideen bag dette dæk er hastighed, rullemodstand og lethed. Hvis du træder lidt op, har du et glødende løb, så det vil måske kan du også sætte det på en langrendscykel.

Der er lidt mere trækkraft her, men det er stadig let og har også en god centerprofil. Ardent Race er et ret populært dækkors. Vi taler om langrendsdæk igen.

Maxxis Ardent-dækket er et godt baghjul på bagsiden af ​​en langrends- eller atrail-cykel. Han er bare den normale Ardent, ikke Ardent Race. Dette er en slags allround-dæk.

Ved 2.4 er det en ret almindelig størrelse. Den cykel bag mig, Yeti SB4.5, er et 4½-tommer chassis kendt som Mittelweg 29 eller trailcykel.

Yeti specificerer det med Ardent-dæk - de er fantastiske, de ruller hurtigt, de er super lette, og igen er det lidt af et let trail / almindeligt mountainbike-dæk. Jeg ved, at dette er en vag terminologi, men ganske almindelig på en 4 'rejse, 4½', 5 'rejse, 29 eller 27,5.

Populært dæk. Fungerer godt, de er ikke det bedste greb. Så vi har bestemt set folk sætte nogle tungere dæk på selv en cykel som denne bare for at få mere trækkraft.

Noget som en MinionDHF. Minion DHF er sandsynligvis det mest populære Maxxis-dæk, i det mindste når det kommer til downhill og enduro og en af ​​den slags moderne trailcykler, der opdrættes i disse dage. Det plejede at være et 2 / 2.5-dæk.

Det er en 2/3 her, men en 2,5 plejede kun at være noget for downhill-cykler. Men i disse dage kører næsten alle 2.4 / 2.5 på deres trail eller enduro cykel, så en ret almindelig ting.

Dette er en SB6, selvom det er en 27,5 'cykel med 6' rejse (dette kaldes en enduro cykel), der har en DHF foran. Også her er DHF et meget populært dæk.

Du kan se dette i alt fra en verdenscupvindende alpincykel til din enduro-cykel til en gennemsnitlig suspension på 29 eller deromkring. Meget alsidigt dæk. Det er ret tungt og kødfuldt, men det betyder også, at det er virkelig stærkt.

Den har en tyk sidevæg, den vil være meget mere holdbar end noget som en glødende - så. et meget populært dæk. Dernæst er Minion DHR-2.

Så dette dæk var oprindeligt beregnet som et downhill-dæk, men folk kører det på enduro- og trailcykler i disse dage. Et andet fænomenalt dæk, her en lidt anden midterprofilsektion, men vil have de samme hjørnesnegle som en DHF. Så det er ikke et helt andet dæk end en DHF, men jeg tror, ​​at ideen her var lidt hurtigere rullemodstand eller måske et lidt andet svar, når man bremsede.

Hvad mere har vi her? Maxis angriber. Dette er ret populært for et bagdæk i disse dage. Du kan se, hvor mange knapper og hvor flade de er i midten.

fedt dæk elektrisk cykel

Som et resultat ruller dækket meget effektivt, hvorfor det er et almindeligt anvendt bagdæk. Dette er de standarddæk, som Yeti specificerer for sin SB6 enduro-cykel. Igen 6 ”-kørsel, 27,5 hjul, DHF foran og en angriber bagpå.

En meget populær stationcar i disse dage. Stærke dæk, super god trækkraft, tykkere sidevægge - fantastisk til en trailcykel, men oftere på en enduro-cykel til en downhill-cykel. Og igen, når det kommer til dæk, er Ardents virkelig populære for generelle trailecykler.

Minion DHF'er er sandsynligvis de mest populære af alle Maxxis-dæk, der har eksisteret og har masser af verdensmesterskaber i downhill-løb vinder under deres navn, og jeg tror, ​​at nogle enduros er racket op, har WorldSeries-sejre under deres navn. Så der er mange dæk at vælge imellem, men nogle af de vigtigste ting er dækkets bredde (jo bredere jo mere aggressivt bliver det), og du kan se på billederne, hvor aggressive lugs er. Jo mere aggressive disse knaster får, jo mere trækkraft kan du forvente af dette dæk.

Og jo bredere tingene bliver, desto mere sandsynligt er det at være en enduro-cykel, hvor den er lidt smallere. Eller hvis du sammenligner vægten mellem dæk, kan du se det meget let. Alle disse dæk er anført overalt og har normalt vægten i gram, så du kan afgøre, om det er et lettere eller et tungere dæk, og du ved, hvilken anvendelse det er beregnet til.

Og det afhænger egentlig bare af, hvor du kører. Uanset om det er ikon eller Ardent eller DHF, fungerer det på din cykel. Hvor du kører, hvordan du kører, og hvilken type cykel du kører, bestemmer vi, hvilket dæk der giver mest mening for dig.

Vi er også glade for at besvare dette spørgsmål. Vi kører alle cykler her, og vi spiser, sover og indånder mountainbikes! Vi rådgiver dig gerne om sådanne forhold. Dæk er et stort spørgsmål, fordi der er så mange af dem, og der er så mange forskellige terræn.

Du ved, at vi skyder denne artikel i det sydlige Californien lige nu, og det meste af tiden herude er den tør og støvet og løs over hård pakke, hvorimod du kan gå hele vejen til Pennsylvania og have mudderrødder, og det bliver vådt hele vejen igennem tiden. Nå, måske ikke altid, men ofte mere end her. Så der er mange forskellige terræn derude - og dæk der følger med dem.

Det og forskellige cykler til forskellige dæk. Forhåbentlig ryddede det nogle spørgsmål op og gjorde ikke hele emnet mere forvirrende! Tak fordi du så med! Vi vil gerne vide i kommentarerne, hvilke dæk du kører i øjeblikket. Der er mange forskellige mærker, mange forskellige modeller og mange forskellige størrelser.

Efterlad en kommentar nedenfor, og lad os vide det, og tryk på knappen 'Abonner' for at se endnu mere sejt mountainbikeindhold, der kommer fra vores kanal! Skære

Hvor fremstilles specialiserede cykeldæk?

Vietnam

(Van starter) - Så i dag er en rigtig spændende dag. Jeg er her i Korbach i Tyskland ved det kontinentale hovedkvarter for at se, hvordan et dæk er lavet. (let, luftig musik) Så i dag begynder vi at se på dækkonstruktion fra start til slut.

Jeg aner ikke, hvad det drejer sig om, så dette bliver virkelig interessant. Korbach er et teknologicenter for Continental. Det er et kæmpe firma, de fremstiller deres Winter Care-dæk her, og de deler meget af den teknologi med deres mountainbike-dæk.

Men inden vi bygger et dæk, skal vi udvikle et dæk. Så lad os se på, hvor dette fortsætter. Så Continental producerer syv forskellige typer mountainbike-dæk her - og alle mulige forskellige forbindelser, kabinetter, bredder og selvfølgelig hjulstørrelser.

Så der er meget arbejde, der går i at designe disse dæk. Der er forskning og udvikling. Der er også et team af atleter, der arbejder med disse dæk og hjælper med at udvikle disse dæk, alt sammen godt og godt, men lad os gå til fabrikken og se, hvor dæk fremstilles, så vi er nu i en af ​​de ældste dele af fabrikken.

Den er over 100 år gammel. Og det er også en af ​​de vigtigste dele, det er her, gummiforbindelserne fremstilles med sikkerhed, hvad det betyder. Så lad os tage et kig. - nej (let, luftig musik) - Så Olaf ville ikke lade mig komme ind i gummiblandingsstationen, det er yderst hemmeligt.

Men i denne dokumentmappe har jeg alle de råvarer, der udgør gummiforbindelsen. Så herinde har vi naturgummi, der kommer lige fra træerne. Vi har syntetisk gummi, så det er kunstigt.

Vi har svovl, jeg har alle mulige ingredienser her. Silica, sort kulstof, alt det der går i en hemmelig forbindelse, der udgør disse gummiforbindelser, og her har vi to forskellige typer sort chili, og disse matches til de egenskaber, du forventer af dette dæk. Så ting som holdbarhed, greb, rullemodstand, dæmpning.

Og tilsyneladende kan eksperterne på fabrikken faktisk lugte forskellen mellem de forskellige typer gummiblandinger. Dette nylonstof danner således dækets krop. Og denne har faktisk 60 tråde pr. Tomme.

Og det afhænger også af, hvor smidig du vil have dækket, og hvor punkteringssikkert du vil have, at dækket skal være. Dette gummieres derefter for at danne slagtekroppen af ​​dækket. For når du trækker i strengene ende til ende, er det meget stærkt.

Men når du trækker dem 90 grader, trækker trådene faktisk fra hinanden. Det er faktisk en del af designet af disse dæk. Når du går til byggemaskinen, foldes den derefter på tværs.

Og det giver dig den kryds-lag-effekt, der giver dig kraft ved 360 grader. (let luftig musik) Denne gummiforbindelse går derefter gennem en ekstruderingsmaskine, der giver dig bredden og dybden, der til sidst vil danne dækkets slidbane. Og som du kan se fra værktøjet, varierer størrelserne massivt fra store downhill-dæk til små, tynde, lave dæk. (lidt luftig) musik) Det er virkelig sejt at se, hvordan råmaterialer bruges til at fremstille dele af dækket. chine producerer i øjeblikket gummierede trådperler til 27,5 tommer Kaiser downhill-dæk.

Så nu er vi i den virkelig interessante del af fabrikken. Dette er dækbygningsmaskinen. Her kan du se, hvordan materialerne kommer sammen.

Vi har sagen i bunden, gummiforbindelsen øverst, og lige nu ser vi en baron blive bygget. Men det første skridt er at rulle vores sagsmateriale omkring denne tromle. Ser du hvor det er skåret og sammenføjet derovre ved 45 grader? De lette aramidperler går længere, ser du, det hele er også laserstyret.

Dette er toppunktet i en del af dækket. Så dette går lige ind i perlen. Og giver dig stabilitet på dækket, især ved lavt tryk foldes stoffet på tværs, som jeg sagde før.

Trådene krydser nu og giver dig virkelig god styrke. Dernæst kommer beskyttelseslaget. Hvis dette var et dobbeltlags dæk, ville du køre med to kroppe igen, men det er netop det beskyttende lag.

cykler for at forbrænde fedt

Nu er gummiet fra t Yreget strammet her. Igen presses den simpelthen på stoffet. Derefter skæres det, og så har vi en speciel rulle, der sidder der i en lille ovn, så den opvarmes, og gummiet sættes sammen.

Du kan også se nu på ydersiden af ​​dækket, vi har dette beskyttende lag, der hviler mod fælgen for at forhindre fælgen i at beskadige dækket, men også for en rigtig god tætning. Den sidste del er endda laserguidet, og det er ceremonien, hvor dækmærket påføres. Så der går vi, der er en baron i ét stykke, der er et sidste trin i at lave et dæk ud af det.

Den sidste del af processen med at fremstille dæk til vulkanisering er en presse, du har brug for en masse energi, du har brug for damp. Men du har også brug for formen. Her kan du se 29 tommer figurer, 26 dernede, 27,5 her.

Så disse er store, tunge plader. Lad os bare trække denne lige ud, dette er Cross King, og hvad du kan se i det er et negativt af dækkets slidbane, hvis du ikke ekstruderer gummiet i disse udskrifter, får du slidbanen. Du finder også ud, at der er masser af åbninger her, 1200 for at være nøjagtige på en Cross King.

Og det giver dig disse nåle i slutningen af ​​dækkets slidbane. Så en mudderkonge, en race konge. Aha! Et Baron-projekt, det er det, jeg leder efter.

Lad os tage det ud. Det er meget tungt, jeg vedder på, at det er meget dyrt. Så vulkaniseringsprocessen klæber faktisk alt sammen og ekstruderer gummi for at gøre knapperne med damp, og det er derfor, du ser den gamle skorsten på den kontinentale fabrik.

I dag har Conti faktisk gået sammen med samfundet og et affaldsforbrændingsanlæg for at producere den energi, der danner denne damp. En BaronProjekt 2.4 klar til at blive monteret på nogens cykel, det er ikke slutningen af ​​linjen for Continental.

De udfører derefter alle mulige tests på disse dæk, fra sikkerhed til ydeevne. Vi så F & U-afdelingen indefra, hvor dæk testes for punkteringsmodstand, holdbarhed, og vi satte også et kamera i kammeret i dækket oppustet ekstremt hårdt for at se, hvilket tryk de vil hoppe ud af fælgen ved. Dæk testes også for rullemodstand.

Så de kan sammenligne en dæktype med en anden og se, hvilket dæk der ruller hurtigst. Det var dejligt at turnere fabrikken her på Continental og se nøjagtigt, hvordan et dæk er lavet. Det er også meget sejt at se en virksomhed så stor som dette sætter sin viden og teknologi på arbejde.

Især fra hans Windsor bildæk, og det går ind i produktionen af ​​denne Black Chili gummiblanding, som vi bruger på vores mountainbikes. Der er også mange højteknologiske maskiner i denne bygning, men det er stadig sejt at se alt håndarbejdet foregår også i dækkene. Og med rette.

De er stadig stolte af mærket Handmade in Germany. Kom nu, se flere artikler som denne og klik naturligvis på GMBN-logoet for at abonnere. Klik deroppe for at forklare dæktryk, og klik rundt om hjørnet på det dæk dernede, giv os tommelfingre, hvis du fandt denne artikel interessant.

Er specialiseret bedre end Trek?

Der er ikke en klar vinder. Begge tilbyder lignende cykler og komponenter i samme prisklasse.Trekhar et bredere udvalg af cykler at vælge imellem i forhold tilSpecialiseret. På entry-level får du lidtbedredele, når du går medSpecialiseret.

Dernæst skal vi tale om downcountry cykler - kan du gøre outro igen - ja. Se ikke på dig (alle griner) - 'Hej Max, skal jeg gøre outro nu?' (intens energisk musik) (cyklist skrigende) (blød energisk beat) - Hej alle sammen og velkommen tilbage til langrendstesten. Og i dag er rundbordstiden, og vi taler om racercykler.

Sarah Moore var på den helt nye Specialized Epic, den nye Cannondale skalpel, Treks Supercaliber og Canyons Lux. Særlig gæst i dag Mike Kazimer fra USA. Han ville virkelig være her sammen med Lycra, men han er fanget i staterne, grænserne er lukkede I dag modererer han samtalen over computeren. - Præcis internetets magi. Jeg er virkelig trist at have Lycra og kunne ikke bære skovsprinten med dig. - Jeg kommer snart ned og besøger dig Kazand, vi tager en lille lycra-tur sammen. - Okay.

Lad os bare starte med et spørgsmål, som alle gerne vil vide. Sarah, hvad var din yndlingscykel af disse fire? - Så jeg tror, ​​at jeg virkelig kunne lide Specialized Epic, denne moderne geometri, der virkelig er tilgivende med hensyn til trækkraft, det er det virkelig, men Cannondale Scalpel, jeg troede bare, at suspensionen er lidt mere forudsigelig på længere dage. (Mike Levy nyner enigt) - Ja - Verdensmesterskabsløb er virkelig knurret i disse dage.

Du ved, (Mike Levy nynner enigt) folk undervurderer lidt, hvad disse mennesker gør, fordi de bruger lycra. De bærer ikke knæpuder, og du har ikke et helt ansigt, så du synes terrænet er for let. (Mike Levy nyner med enighed) Canyon Lux, sandsynligvis ikke mit første valg, lidt mere ved du, ikke så let at køre på de stejlere dele.

Trækkraft er ikke så god. Jeg mener, hvis jeg ville ride i en mil bakkeintervaller, er det måske den cykel jeg ville vælge, men det er ikke min favorit ting at gøre, så - Så Sarah, det fører til det næste spørgsmål.

Af alle disse cykler var Lux din mindst favorit? - Ja. For et par ting. Jeg tror, ​​at affjedringen bare ikke var så aktiv, den brugte ikke de 100 millimeter kørsel godt.

Jeg følte mig lidt sammenkrøllet, hver gang jeg var på min cykel, det føltes bare ikke som at blive overvåget, havde den rigtig lange stamme, og så var den lockout combo med dropper-stolperne (Mike Levy brummer enigt) også bare frustrerende at køre det. Så ja, jeg tror, ​​Canyon Lux er en simpel, som for mig ikke, ved du, jeg vil virkelig ikke bruge mere tid på denne cykel - så Scalpel er din favorit, Lux måske din mindst favorit eller bestemt din upopulær, men er der en af ​​de cykler, du gerne vil bruge mere tid på? Sig, at du føler, at du på en eller anden måde finder ud af det, men har brug for lidt mere tid til virkelig at dykke ned i det? - Ja. Jeg tror Specialized Epic, jeg er virkelig begejstret, og jeg tror bare fordi jeg har lavet back-to-back tests på alle disse andre cykler, tager hjernen bare lidt mere tid (Mike Levy nyner med enighed) for at vænne sig til det og også når du kører på det, ved du, at det er lettere at vænne sig til snarere end at køre frem og tilbage på mere traditionelle cykler med fuld affjedring. - Så Sarah, Epic versus skalpel, geometrienumrene er ikke så langt væk, men Epic har denne hjerne - Funktion, den slags inertiventil, der dybest set får den til at føle sig anderledes? - Ja, jeg synes det er dejligt, at hjernen, at du ikke behøver at tænke, og at du aldrig behøver at bruge en lockout.

radcity cykel anmeldelse

Det er et super rent styr. Og så, ja, når du er virkelig træt, vil du ikke rigtig være nødt til at tænke på at låse din suspension op, før du går ned, noget teknisk, har bestemt været i situationen, når du kommer op på en bakke og derefter glemmer om det for at låse op, og så halvvejs ned ad bakken tror du, jeg er virkelig særlig skitseret på min langrendscykel, som i første omgang var hård nok til at ride, hvis du ikke behøver at tænke over det, er det godt. Så jeg tror, ​​at den specialiserede hjerne gør mange ting rigtigt, og jeg ser frem til at bruge mere tid på det - hvilken var den hurtigste cykel af disse? Tager du højde for effektiviteten baseret på effektivitetstesten og kun din samlede omgangstid, som var den hurtigste? - I effektivitetstesten var Canyon Lux den hurtigste af alle disse motorcykler.

Specialized Epic var seks sekunder langsommere, tror jeg, hvis vi husker korrekt. - Yup, Yup. - Og så i hurtig bevægelse var det interessant, fordi det var næsten som om det var et komplet slag. (Mike Levy nyner med enighed) Så Canyon Lex var faktisk min langsomste i tidsrunden, og så tog specialisten andenpladsen, og det var Cannondale-skalpellen, der - ja - så - ja - virkelig aktiv, tilgivende suspension, der var hurtigst på vores ret tekniske Rudy-testkursus. - Ja, jeg synes, det er et godt eksempel på en eller anden reel test, du ved, denne Fireroad Climb, vi bruger til effektivitetstesten, er ikke, jeg mener, den er derude i den virkelige verden , men det er det virkelig ikke, og det vandt den test.

Men på vores tidssløjfe eller yderligere sløjfespor er det vanskeligt, det er glat. Det gik ikke så godt. (Sarah nynner godkendende) Ja - Og så vil du bruge mere tid på et langrendsløb, er på dine ting - Højre - det vil sige, du ved lidt - Ja - sværere. - Nu er du 'Jeg skal virkelig have erfaring, disse cykler er alle bygget som racercykler med verdensmesterskab, hvor ser du fremtiden for dem? Tror du, at de mere tilgivende cykler er fremtiden, ved du, sadelposter og sadelposter? noget i den stil? Det er lidt som den kategori, Levy vil tale om, men tror du, der er visse ting ved alle disse fire cykler, der virkelig skiller sig ud, som du virkelig kunne lide, så vidt retningen går? - Du ved, Canyon og Trek Supercaliber, vi kan se, at de får lidt fladere hovedrørvinkler, lidt mere rækkevidde.

Men jeg tror ikke, vi får drastiske ændringer i denne kategori, fordi de er racere. -Ja. - De er, du ved, bevist, men jeg mener, der er masser af atleter, der er overtroiske.

Hvis du har vundet på en motorcykel, vil du have det - lige. - helt anderledes? Og selv som i et massestart-løb har du stadig brug for den smarte håndtering. Hvis du er som 160 mennesker i (Mike Levy nyner med enighed) i nogle af disse mænds løb, som 85 og 100 kvinder i kvinderne, skal du være i stand til at vinde vej gennem mennesker, træffe hurtige beslutninger, og du ved en kortere cykel vil være bedre til det. - Så vi har din favorit, din mindst favorit, som du gerne vil bruge endnu længere tid, men var der en cykel, der overraskede dig? Hvilken cykel tog du med et par foruddefinerede forestillinger, og det overraskede dig virkelig, da du faktisk tog den ud på stien? - Jeg siger Cannondale Scalpel.

Jeg forventede ikke at komme ud af dette, og at dette (Mike Levy godkendende) ville være min yndlingscykel af alle. Og så mener jeg, som en kategori som generelt, blev jeg overrasket over, at jeg følte mig så behagelig som jeg gjorde, ved du, at stå på ski ned ad disse nedkørsler. Du ved, for 10 år siden, da jeg kørte langrendsløb, følte jeg mig ikke så behagelig i nedkørslen (Mike Levy griner) - Meget forskellige tidspunkter nu - jeg kunne godt lide forskellige cykler, meget kortere.

Og så ser vi på disse cykler nu, og du ved, hvornår du kører på en trailcykel eller en enduro-cykel, du tænker, 'pis, det er, du kender, forældede tal. 'Men hvis man ser på langrendscykler for 10 år siden (Mike Levy brummer enigt), hvordan vi skulle have haft hele ansigtet og knæpuderne på. - Korrekt? (alle tre griner) - Vi sætter vores liv på banen.

Hver gang vi gik - Præcis! - til et løb. - Ja / ja. Så disse cykler føles bare meget mere komfortable som en kategori, og du har kontrol - Så det er det til diskussionen for cross country racercykler i vores feltprøve Kaz på min cykel, og jeg tror, ​​vi kører lidt på tandem sammen.

Er du enig i det, Kaz? Jeg får noget lycra-- - Det lyder godt for mig. Jeg ønsker, at det skal være foran. Jeg tog på lycra. (Sarah griner) Okay.

maks. puls

Lad os møde det. (energisk musik)

Er specialiseret bedre end kæmpe?

Specialiseretcykler er generelt lidt dyrere, men tilbyder ofte komponenter af højere kvalitet i topområdet.kæmpe stortilbyder mange cykler i alle serier, deres lave ende og mellemklasse cykler er oftebedre endkonkurrencen.

Er specialiserede cykeldæk slangeløse?

MangeSpecialiserede cyklerer udstyret med Rovalrørløs-kompatibelfælgeogdæk. Nedenfor er noglefælgeogdæksom errørløskompatibel. Hvilket tætningsmiddel bruger jeg?

Er specialiserede Ground Control-dæk slangeløse klar?

DetJordkontrolfås i masser af varianter, inklusive en overkommelig trådperleindstilling sammen med den dyrere 2BlissParat(Specialiseredenavn tilrørløs-parat) dæk. Alle dæk deler virksomhedens Gripton slidbanemasse og 60 TPI beklædningskonstruktion med letrørløsinstallation.16. nov. Feb 2020

Ejes Trek af kæmpe?

kæmpe storer verdens største cykelfabrikant efter omsætning. Virksomheden sælger cykler under eget navn og fremstiller dem til større mærker som f.eksTrek, Scott og Colnago.30. aug 2013

Ejer Trek specialiseret?

Mike Sinyard forblev majoritetsejer og administrerende direktør for virksomheden. Fra og med 2016Specialisereter et af de største cykelmærker, der opererer i USA sammen medTrekBicycle Corporation og gigantiske cykler.

Hvad er bedre Specialized eller Trek?

Der er ikke en klar vinder. Begge tilbyder lignende cykler og komponenter i samme prisklasse.Trekhar et bredere udvalg af cykler at vælge imellem i forhold tilSpecialiseret. På entry-level får du lidtbedredele, når du går medSpecialiseret.

Hvilken er bedre Giant eller Trek?

Samlet set,kæmpe storer billigere endTrek. På grund af hvor de er fremstillet,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sin cykel lavere.Trekcykler tilbyder budgetvenlige forlystelser, men deres cykler er i gennemsnit dyrere at købe.

Hvilken type dæk bruger specialiseret mountainbike?

Vi giver en oversigt over dækmodelnavne, kabinet- og konstruktionsetiketter samt gummiblandinger Specialiserede anvendelser. Slagteren er uden tvivl det mest populære specialiserede dæk blandt trail-, enduro- og DH-kørere.

Har du brug for racerdæk til mountainbiking?

Den største ulempe ved mountainbiking om vinteren er, at disse dæk og endda cyklerne er dyrere end nogen anden mountainbike-disciplin. Derfor er vinterkørsel ofte forbeholdt mere erfarne kørere. Racerdæk kan ligne langrendsdæk, men du vil have dem til at tilbyde mere hastighed.

Hvilken type dækmasse bruger specialiseret?

Bløde og grippy forbindelser slides normalt hurtigt og bremser dig, men de proprietære blandinger af Silica i specialiserede dæk holder dig effektivt rullende kilometer efter kilometer uden bekymring. Specialist var ikke tilfreds med bare at have en god opskrift på dækmasse.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.