Vigtigste > Cykling > Topcykelhjelm - handlingsorienterede løsninger

Topcykelhjelm - handlingsorienterede løsninger

Hvad er det bedste mærke af cykelhjelm?



Cykelhjelme har bevæget sig langt fra styrofoam-spande, som mange af os voksede op med. De er så specialiserede, at jeg har en hylde ved min dør, der kun er til cykelhjelme. Det er lidt pinligt, hvor mange af disse jeg ejer, og jeg overvejer at afvise min samling som et konceptuelt kunstværk, næste gang min mor besøger, så jeg behøver ikke forklare, hvorfor nogen har brug for et halvt dusin sikkerhedshovedbeklædning.

Før vi begynder vores artikel, der beskriver de bedste cykelhjelme på markedet, har vi inkluderet links i beskrivelsen for hvert af de nævnte produkter, så sørg for at tjekke, hvilken der er inden for dit budgetområde. Fra og med den bedste samlede cykelhjelm har vi POC Octal X Spin, nogle mennesker, jeg kan lide sko, nogle mennesker kan lide tasker, og nogle mennesker kan lide ure, men jeg kan godt lide cykelhjelme. Jeg indrømmer, at det er lidt underligt at have et halvt dusin beskyttende hovedbeklædning hængende på flere døre, men jeg vil være sikker på, at jeg altid har det rigtige værktøj til jobbet, a og jeg synes, der er dårligere muligheder for at bruge dine penge end at beskytte din hjerne.

Hvad der er endnu mere fremmed er, at jeg har tendens til at trække den samme hjelm ned hver dag. Uanset om jeg kører hundrede miles på vejen eller fem miles til butikkerne, er OCTALX SPIN den hjelm, jeg vælger til 90% af mine ture, og det er derfor, at det tjente titlen som den bedste cykelhjelm generelt. POC er relativt nyt for cykling, men dets fokus på sikkerhed og en tydelig skandinavisk æstetik har holdt det loyalt over for mærket. POC-mærket er forbundet med at sætte rytteres sikkerhed over æstetiske eller aerodynamiske bekymringer, men dets nyeste modeller har vist sig at være Bevist populær blandt racere takket være deres støtte fra Cannondale professionelle cykelteam.



POC foretrækker lyse farver for at gøre førerne mere synlige i racing og trafik, og dette har den ekstra fordel, at deres atleter skiller sig ud fra mængden og giver brandet et stærkt image. For at fremstille Octal X SPIN tog POC sin populære racercykelhjelm - Octal - og optimerede en Fe w for at den skulle være lige så velegnet til brug af stier. Sammen med en skal, der fuldstændigt dækker foringen - et fælles træk ved off-road hjelme - POCadded SPIN-teknologi.

SPIN, som står for Shearing Pads Inside, beskytter mod skrå stød - noget, som mange standardhjelme ikke er så gode til. Mens CPSC-reglerne ikke foreskriver beskyttelse mod disse stød, tilbyder POC SPIN-teknologi til folk, der ønsker beskyttelse ud over det lovlige minimum. Hjelmens vigtigste funktion er at beskytte din hjerne, hvorfor POC gjorde dette til deres vigtigste salgsargument for Octal X SPIN.

Sikkerhed kan være en god grund til at vælge Octal X SPIN, men du bliver heller ikke svigtet, når det kommer til ydeevne. Anmeldere elsker de behagelige stropper og 21 udluftninger, der får hjelmen til at forsvinde, når den er i brug. En motorcykel sagde, at den nye hjelm 'synes at bevæge luften lidt bedre' end den tidligere model.



Det brugervenlige og meget justerbare holdesystem blev også rost af eksperter. De værdsatte hjelmens lave vægt, hvilket gør den lige så velegnet til vej- eller bjergbrug. Endelig fik en korrekturlæser hurtig justering til at få Octal fra kassen til cyklen på to minutter.

Da jeg første gang satte Octal X SPIN på, bemærkede jeg, hvor meget mere af ryggen og siderne på mit hoved var dækket i forhold til en traditionel cykelhjelm. Dette gør Octal til et sikrere valg, især til off-road ridning, hvor lav hastighed falder og rammer til forskellige dele af hovedet er sandsynlige. På trods af sin større størrelse følte Octal sig ikke tung at bruge, og skalaerne bekræftede, at den er meget konkurrencedygtig på 267 gram til Medium.

bascykler bruger

Det større kontaktareal syntes ikke at påvirke ventilationen, selv ved langsomme stigninger sørgede hjelmen for tilstrækkelig luftcirkulation. Om aftenen, når jeg pendlede, følte jeg mig beroliget af den klart synlige orange-farvede skal og fandt 'Eye Garage' nyttigt at holde mine solbriller uden at det gled ud. Derefter har vi den bedste budgetcykelhjelm, der går ned ad Bern FL1 Trail.



To hundrede og halvtreds dollars kan ligne en masse penge at bruge på noget, der er beregnet til at bryde. Selvom det er sandt, at du kun har en hjerne, og det er værd at beskytte, kan det være dyrt nok at starte din cykeltur. Heldigvis skal alle hjelme, der er godkendt til brug i USA, bestå de samme tests, hvilket betyder, at selvom billigere hjelme måske vejer mere eller tilbyder mindre ventilation, vil de beskytte dig lige så godt som deres high-end brødre.

Med FL1 Trail er kompromiserne ret små. Bern bruger den samme 18-vent-konstruktion i form som sin øverste del af hjelmen, men sparer penge ved at bruge en off-brand-drejeknap på den bageste låsemekanisme. Hjelmen tilbyder et visir for at beskytte mod regn, sol og vegetation undervejs.

Det føles ikke så meget anderledes i brug end dyrere hjelme på grund af den lave vægt på kun 271 gram og en masse ventilation. Cykelmagasin elskede F1-stien med sin fire-niveau højdejustering til pasform og en tæt hagesnor og farveindstillinger for hver rytter, hjelmen virkede stumpet til at sidde højt på hovedet på anmelderne på Bike Rumor, hvilket kunne være et problem i lav hastigheder. Hjelmen tilbyder heller ikke et MIPS (Multi-Directional Impact Protection System), men BERN tilbyder en FL1-model med MIPS til $ 30 mere.

enhjulingsløb

Nogle korrekturlæsere fandt størrelsen lidt lille, men Amazon-brugere bemærker, at Bern er en god kundeservice, når størrelsen er et problem. Derefter har vi den bedste high-end cykelhjelm, der går til Giros Aether. Giro har længe været et navn for de bedste præstationer inden for cykling.

Dens hjelme har vundet cykelløb i næsten alle kategorier, og mærket har ikke kun fornyet ydeevne, men også sikkerhed. To af de største tendenser inden for cykelhjelme har for nylig været aerodynamik og MIPS (multiple impact protection). Begge blev kørt af Giro, men indtil for nylig krævede begge kompromiser, hvilket resulterede i, at racere havde flere hjelme.

Aerodynamiske hjelme, ligesom Giros første generation af Air Raid, var hurtige på flyet, men havde tendens til at være tunge og dårlige ventilerede, hvilket gjorde det til et dårligt valg i kuperede dage. Giro introducerede flere stødbeskyttelsessystemer i cykelhjelme i 2015, men i sin tidligere generation af MIPS-hjelme var størrelsen undertiden lidt forkert, og MIPS-foringen havde en tendens til at knirke irriterende og klamre sig til solbriller sammenfiltret eller langt hår. Aether er en kompromisløs racerhjelm.

I stedet for at placere MIPS-laget på rytterens hoved, har Giro indsat lag af EPS-skum, hvilket resulterer i en mere behagelig og aerodynamisk hjelm. Elleve kæmpe udluftninger får hjelmen til at forsvinde Stiger op. Ekspertanmeldere sagde, at Aether var 'blandt de sejeste og mest ventilerede hjelme, vi nogensinde har kørt i høje og lave hastigheder'.

Den store fordel ved Aether er selvfølgelig en, som ingen ønsker at teste. Stødbeskyttelse med MIPS-kuglesystemet er bedre end nogensinde, og nu er hjelmens pasform og ventilation kompromisløs, så du er altid bedst beskyttet i værste fald. Borte er den gule MI PS-liner fra de tidligere modeller.

I stedet er det nye sfæriske MIPS-system integreret i hjelmen og giver mere stødbeskyttelse og mindre ubehag. Det justerbare Roc-Loc 5-Fit-system sikrer, at hjelmen bevarer den pasform, som en ekspert kalder 'usædvanligt behagelig' til alle hovedformer og størrelser, og Giro hævder også, at hjelmen er lidt mere aerodynamisk end hans nuværende Synthe-model, og vægten handler om det samme. En motorcykel bemærkede, at denne integration af MIPS-systemet har en størrelse fra medium til stor, og dette er også min egen oplevelse.

Giro tilbyder et praktisk størrelsestabel, der hjælper dig med at vælge den rigtige Hjelmstørrelse skal hjælpe dit hoved. Og til vores endelige valg har vi den bedste bærbare cykelhjelm, der går til The Stack. Cykeldele-cykler er overalt - NYC har kørt over en million miles, og mange andre store byområder følger trop.

De fleste mennesker, der kører på bikeshare-cykler, gør det uden hjelm, og det kan være svært at medbringe en hjelm i fuld størrelse, når du beslutter dig for at tage en cykel til at ride til frokost. Det er her stakken kommer ind. Det er lige så sikkert og behageligt som en normal hjelm, men når det foldes, tager det kun halvdelen af ​​tiden i lommen.

Hvis du regelmæssigt bruger cykeldelingscykler eller pendler, bliver stakken hurtigt noget, som du aldrig vil forlade huset uden. I brug fungerer Stack som enhver anden cykelhjelm komplet med ventilation og en justerbar elastisk rem. Som enhver anden hjelm her skal den bestå en række strenge tests, der bestemmer dens evne til at forhindre hjerneskade i tilfælde af et fald eller et fald Stack klikker pålideligt på plads i sin udvidede position, det kollapsede aldrig på os under testen, som var en bekymring, vi havde, før vi fik fat i en.

De skjulte ventilationskanaler og det elastiske bånd sørger for en behagelig pasform, og hjelmen kommer i to størrelser og fire farver, så der skal være noget for enhver smag. Om stakken fungerer den, når den ikke er i brug. I stedet for at have brug for en særlig fastgørelse på ydersiden af ​​din rygsæk hele dagen eller hængende akavet på din skuldertaske hele dagen, kan stakken foldes ind på sig selv og kan opbevares i en lomme, skuffe eller skrivebord. En erfaren tester syntes, det var dejligt, at stakken, der pakker til størrelsen af ​​en take-away container, gjorde det muligt for hende at opbevare den i lommen i stedet for at lade den svinge udenfor under sociale engagementer.

Rejsebloggeren ThePointsGuy fandt hjelmens pakkbarhed så nyttig, at han foreslog den som en gave til byture. Den kan pakkes i en håndtaske og bruges til sikkert at udforske en ny by. Med kun 330 gram er stakken ikke tung og lille nok til næsten at passe i en skuldertaske eller rygsæk.

Hvis du regelmæssigt bruger cykeludlejningssystemer, elektriske scootere eller ønsker at leje en cykel, når du rejser, er dette et fantastisk alternativ til hjelmfri ridning og for mindre end $ 80 en billig måde at være sikker på din vej rundt i byen. Så det er vores topcykelhjelme i 2019. Vi håber, du har haft det.

Når du har gjort det, bedes du efterlade en lignende på artiklen, og hvis du er ny her, klik på knappen Abonner. Vi ses næste gang, har en dejlig dag.

flyver med en cykel

Hvilken cykelhjelm er mest behagelig?

  • MISBRUGCykel-HjelmeHyban 2.0.
  • Cannondale Intent MIPS voksenHjelm.
  • Giro Register MIPS voksen fritidCykelhjelm.
  • LUMOS Matrix SmartHjelm.
  • Retrospekt CM-1Cykelhjelmtil voksenpendler.
  • Schwinn ThrasherCykelhjelm.
  • Tusind voksneCykelhjelm.
7. apr 2021

Hvad er de sikreste cykelhjelme?

DetDe mest behagelige cykelhjelmeIfølge ivrige cyklister
  • Schwinn ThrasherCykelhjelm. Sortcykelhjelm.
  • PHZ.
  • Zacro voksenCykelhjelm.
  • Base Camp voksenCykelhjelmmed baglys til bypendler.
  • Tusind arvCykelhjelm.
  • Retrospec CM-1 klassisk pendlerCykel/ Skate / Multi-SportHjelm.
21. juli Feb 2020

Hvilken er den bedste cykelhjelm?

Bedste tilgængelige: 5 stjerner
  • Bontrager Starvos Wavecel.
  • Synthe MIPS twist.
  • Giro Syntax MIPS.
  • Lazer Impala MIPS.
  • Bontrager Solstice MIPS.
  • Giro Chronicle MIPS.
  • Specialiseret baghold MIPS.
  • Smith Route MIPS.

I morgen Trainiacs skal vi have det sjovt igen i dag, vi er herude og tester forskellige enheder for at give dig en idé om, hvor dine penge bruges bedst. Hvad vi skal gøre her i dag, vil teste nogle hjelme nu I teorien skal tri- hjelmen være den hurtigste, den kombinerede vejpil-hjelmtype skal være den næsthurtigste, og den almindelige hjulhjelm skal være den langsomste, men hvis du spørger et hjelmfirma, fortæller de dig ikke, hvor meget man faktisk er langsommere end den anden, så vi vil nu forsøge at finde ud af, hvad vi også har som en bonus, at vi har kuplen, der går direkte på vejhjelmen, og hvad mange producenter af aero-hjelme og hjelmproducenter har sagt, at med dette er du faktisk næsten lige så aerodynamisk som vi finder ud af Hvis alle disse ting er sande, hvor sande de er, så forhåbentlig kan du bestemme, hvor dine penge bedst bliver brugt. d Elmetsi gør 150 watt med denne hjelm og derefter 210 watt med denne hjelm, det giver dig en indikation af, hvor omkostningerne og b enefits overlapning, og det gør jeg med hver af hjelme i tre og et halvt minut for at bakke, drej tre og et halvt minut tilbage, så denne vej, vi er på, har en rigtig flot kurve, så vi får lidt tværvind lidt hovedvind lidt halevind mange ting, der vil ske over en længere periode lav watt høj watt alle forskellige hjelme lad os gotrainiacs, vi har alle data samlet for at sammenligne den tri-specifikke hjelm med den aero road hjelm, som formodes at være som det næstbedste, næsten lige så aerodynamisk som trihjelmen, men hvis du virkelig vil have den mest aerodynamiske hjelm, fik vi at vide, at den er den tri-specifikke hjelm, og så er der vejhjelmen, der siges at være så god, at er bare forro reklamekørsel vil ikke være rigtig hurtig, men hvis du vil gå hurtigt, kan du lægge et regnskyl på det, som vil være ret hurtigt, men selvom jeg spørger folkene ved laser eller et hjelmfirma, hvad de fortæller mig, godt ved vi, at vi gør det? Jeg giver ikke rigtig disse data ud af, hvor meget hurtigere dette er end dette eller det er end det, og jeg spekulerer på, om vi bare køber disse ting, fordi vi får at vide, at den ene er hurtigere end den anden. Nå, jeg har nogle data, og det er lidt overraskende hvilken? er den hurtigste, så alle data fra garmin1030 plus viser, at vi har nogle forskelle mellem alle hjelme, men det er ikke nødvendigvis konsistent mellem indsatsniveauerne, så lad os starte med 150 watt-testen og i denne test er kuglehjelmen, som er denne er, dette er Aeroroad-hjelmen, der faktisk testede den hurtigste, der nu blev testet ved 32,1 km / t i løbet af de syv minutter, det gik i 3,76 km, der var den hurtigste, her har vi forskellen på at indfaste st og det var nul procent Vejen hjelm med dækslet var den næsthurtigste 31,7 kilometer i timen.

Det er omtrent som 19 ish20 mph-mærket kørt i 3,71 kilometer og 1,25 langsommere, trihjelmen var faktisk den langsomste med 31,3 kilometer i timen og kørte næsten 3,66 kilometer to og en halv procent langsommere end flyvejen og derefter cykelhjelmen var den langsomste: 31,2 kilometer i timen 2,8 procent langsommere, inden vi kommer ind i, hvor meget langsommere det får dig til at køre i et løb, vi derefter ned til 210 watt, i dette tilfælde var den hurtigste faktisk vejhjelmen med dækning på 36,1 kilometer pr. time 4,23 kilometer nul procent langsommere end den hurtigste, men på dette tidspunkt var tri-hjelmen i det væsentlige for den bundne gennemsnitshastighed på 36,1 kilometer i timen, men kun 10 meter kortere ved 4,22, dette er stort set som en afbøjning på måske en anden forskel, når man trykker på den runde knap, og derefter var bolden tredje hurtigste med 35,9 kilo meter i timen 4,2 kun lidt langsommere, men en halv procent langsommere og racercykelhjelmen var den langsomste i 35,1 km / t Overfladen kunne siger du ser på dette og går sådan? Nå, jeg mener, hvad er mine tendenser, for ved 150 watt var aero-hjelmen den hurtigste, men så var den den tredje hurtigste ved 210 watt, og ligesom vejhjelmen med dækslet var den hurtigste og under på 210 watt, ingen af omstændighederne var den faktiske eksperimentelle hjelm hurtigst det faktum, at hvad er der? Dataene fortæller os og er ikke klar over, at dette kun er én person, ikke en hel flok mennesker igen og igen i en vindtunnel i et kontrolleret miljø alle disse ting, men dette giver os en indikation på, at vi ikke er ligeglad For at lægge data til side, da jeg var i den specialiserede vindtunnel til zwift tri-akademiet sidste år, bad jeg forskerne om at kende de tendenser, de ser mellem hjelme, fordi de har testet alle de forskellige hjelme med alle atleterne og i det væsentlige sagde de, at vi fandt faktisk ingen specifikke tendenser hos nogle mennesker.

En testhjelm er den hurtigste, som du forventer, at nogle mennesker er, en aero-vejhjelm er den hurtigste, som du ville forvente, at andre mennesker skulle være. At flytte hovedet rundt på en cykelhjelm er faktisk den hurtigste, hvad der fortæller mig er, at der ikke er et nøjagtigt svar, der fortæller dig, hej, du skal købe en eksperimentel hjelm. Men det fortæller mig, at der er et antydning om, at den samlede cykelhjelm i sig selv bare er langsommere. Ja, jeg er enig i, at det er det, du virkelig vil kun til vejkørsel, men selvom du kun bruger det til vejkørsel. I dette tilfælde vil jeg sige, at du køber en Aeroroad hjelm, fordi du kan bruge den til vejkørsel, du kan bruge den til at prøve den nu, det vil helt sikkert være den hurtigste for dig til en triatlon, men for langt de fleste mennesker, der virkelig har kun én, der ønsker at spare lidt penge og være så hurtig som muligt uden at bryde banken Dette vil sandsynligvis være det bedste for pengene Er der en grund til at få den super aerodynamiske tri hjelm, måske vil jeg bare sige, hvis du kan lide luksus skal du prøve nogle hjelme fra dit lokale? Cykelbutik, eller hvis du vil bestille en hel masse ting online og derefter sende alle dem tilbage, der ikke er de hurtigste, prøv hvad der fungerer for dig, fordi det ikke er klart, at hver tri hjelm i verden vil være hurtigere end hver anden hjelm I verden, inden vi lukker, lad os sige, fra hurtigste til langsomste, hvor meget kunne du forvente at miste ved at sige, kun en cykelhjelm, så du kan beslutte det ekstra Er der en udgift forbundet med at købe en high-end hjelm? mere aerodynamisk hjelm betaler sig for dig i modsætning til landevejscykelhjelm, du kan kombinere besparelser i realtid med omkostninger.

Så sammenlign den langsomste med den hurtigste 150 watt hjelm og uanset den hurtigste, lad os bare kalde den den hurtigste for dig. Det kan være en fejlvejs hjelm. Det kan være en prøvehjelm, men vi ved, at vejhjelmen ender med at blive langsommere vilje og over løbet af en sprint triathlon, hvor den gennemsnitlige cykeltid er 40 minutter, du vil være lidt mere end et minut langsommere, hvis du bruger en racercykelhjelm i en olympisk triatlon, hvor den gennemsnitlige cykeltid er en time og 20 minutter, du vil være omkring to minutter og 15 sekunder langsommere end en halv Ironman, hvilket tager i gennemsnit tre timer. For enhver atlet er du omkring fem minutter langsommere med en cykelhjelm og for en Ironman, hvor cykeltiden i gennemsnit er seks timer og 25 minutter du vil være næsten 11 minutter langsommere, når en racercykelhjelm klatrer til 210 watt, når du gør en. Hvis du er en stærkere atlet til sprinten, er det tiden igen lidt mere end et minut til en olympisk kampdag, det handler om to minutter 15 sekunder ds langsommere med racercykelhjelmen til en halv jernmand i cirka fem minutter Det er i det væsentlige i overensstemmelse med de 150 watt og med en Iron Man over ti og et halvt minut langsommere, så vi har nogle konsistenser her, og selvom vi har nogle underlige mellem hvad er den hurtigste, dette eller det kombineret med det, vi ved, at selve cykelhjelmen vil være den langsomste, så hvad? wercommendin triathlon bikefoundations du kan få den digitale bog lydbogen du kan få hardcopy via Amazon på triathlon triathlonbikefoundations.com eller ej, hvis du ikke vil, jeg mener jeg ville elske at købe den, men hvis ikke, er det også cool hvad jeg siger jeg i denne bog, er det? En af de bedre muligheder for pengene er en opgraderet, let aerodynamisk hjelm, for i stedet for at bruge tusind til tre eller fire tusind dollars på et sæt hjul for at få de samme fordele, som vi ser mellem denne og nogen af ​​disse skal du stadig købe en hjelm, så du måske kun bruger 50 eller mere $ 150 mere på en af ​​disse hjelme end en almindelig vejhjelm, men du vil helt sikkert se forbedringer i form, så det er det, jeg vil anbefale triathlonbikefoundations.com hvis du interesserer dig for at se rækkefølgen af ​​opgraderingskøb, vi anbefaler, at vi anbefaler til nybegyndere triatleter, og hvis du ikke allerede er tilmeldt og kan lide den slags ting, skal du klikke på knappen 'Abonner' nedenfor for det er der en anden test, vi skød.

Samme dag sammenligner du en racercykel med en tri-cykel og ser, om denne opgradering er umagen værd for fremtidige Trainiacs

Hvordan vælger jeg en cykelhjelm?

Dethjelmskal passe tæt, men ikke ubehageligt, med dit hoved delvis komprimering af de bløde skumpuder indeni - selv før stropperne strammes. Vælg den størrelse, der passer så tæt som muligt uden at være ubehageligt stram. Brug derefter størrelsespuderne, hvis de findes, til at finjustere pasformen.9. juni. 2021 g.

enhjulingsløb

Hvor meget skal jeg bruge på en cykelhjelm?

TILcykelhjelmkan koste så lidt som $ 25, men en “god”cykelhjelmkan koste sommegetsom $ 500 eller mere. Afhængigt af hvad du har brug for det til, og hvilke funktioner der er vigtigst for dig, en godcykelhjelmkoster typisk mellem $ 75 - $ 150. Top-of-the-linecykelhjelmekoster typisk mere, omkring $ 250 - $ 350.

Er billige cykelhjelme sikre?

Du behøver ikke bruge en formue på en hjelm for at sikre, at dit hoved forbliver køligt, behageligt og beskyttet i tilfælde af et sammenbrud. Faktisk på trods af vægtstraf,budget cykelhjelmekan være lige somsikkerog endnu flottere end nogle af de mere premium muligheder derude.16. apr 2021

Hvilken farvehjelm er bedst?

Hvad erbedste farvetil en motorcykelhjelm? Hvid er detbedste farvetil en motorcykelhjelm. Eksperter har fundet ud af, at hvide motorcykelhjelme er de sikreste og mest synlige hjelme, som en motorcykelrytter kan bruge. Hvide hjelme er forbundet med en 24% lavere risiko for kollisionsrelaterede skader sammenlignet med sorte hjelme.

Hvordan ved jeg, om min cykelhjelm er for lille?

Cykelhjelme:hvordan man fortæller omdin passer ordentligt

Dithjelmskal have en behagelig, tæt pasform uden at værefor stramt. Det skal sidde lige på dit hoved og fronten afhjelmskal dække det meste af din pande.Hvisdethjelmvipper tilbage og udsætter din pande, det beskytter dig ikke.
20. feb 2019

Er en dyrere cykelhjelm sikrere?

Først og fremmest er der ingen forskel i sikkerhed mellem $ 30hjelmog $ 200hjelm. For at de kan sælges lovligtsom cykelhjelmeskal alle overholde de samme sikkerhedsbestemmelser.dybest set betaler du for to ting: udseende og komfort.

Er dyrere hjelme sikrere?

Sikkerhedsstandarder / certificeringer er nøjagtigt de samme for alle cyklerhjelmeuanset pris, dogdyr hjelmviljemestsandsynligvis fremstillet af materialer af bedre kvalitet, kan veje mindre, have bedre ventilation, have yderligere funktioner og udseendemeretiltalende end dets billigere modstykke.

Hvilken er den bedste hjelm til landevejscykling?

Team Obsidian-hjelmen giver stilfuldt design, sikkerhed og komfort til en god pris. Giro Syntax cykelhjelm er en fantastisk vejcykelindstilling, der er let og godt ventileret. Det slanke design består af mange af Giros mest populære funktioner, herunder In-Mold Construction og Roc Loc 5 fit-system.

Hvilken er den sikreste hjelm på markedet?

Lazer Century MIPS har skryterettigheder, når det kommer til sikkerhed. Industriens bedst kendte uafhængige testfacilitet, Virginia Tech, vurderede tidligere denne hjelm som den sikreste vejhjelm, og da den kun er blevet forbedret af Lazers G1-hjelm.

Hvilken er den bedste hjelm til et lille hoved?

MIPS Sfærisk og fremragende ventilation. Billig hjelm med god beskyttelse. Passer til hoveder så små som 45 centimeter i omkreds. High-end ydeevne uden den tilsvarende pris. Udvidet dækning giver mere beskyttelse.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykeltrænerprogrammer - hvordan man løser det

Hvad er den bedste cykeltræner-app? Her er de bedste apps til cykeltræningZwift. Ligesom Microsofts Flight Simulator er grafikken i Zwift ikke helt Hollywood CGI, men vi fandt dem så engagerende, at vi snart glemte, at vi ikke faktisk kørte. BKool Simulator. Sufferfest. Trainerroad. FulGaz. Rouvy. GoldenCheetah.

Langdistance cykel ernæring - hvordan man løser

Hvad skal jeg spise på en 100 mil cykeltur? Inden for denne 48-timers periode skal du holde dig til højt GI-kulhydrat, såsom hvid ris og pasta eller kartofler. De vil fylde musklerne op med brændstof, så når du starter den 100-mile tur, har du 90 minutters brændstof med høj intensitet i tanken.26. 2017.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Guide til køb af cykler - pragmatiske løsninger

Hvilken størrelse cykel skal jeg købe til min højde? Bemærk: Når du bruger forskellige metoder, får du forskellige størrelser. Det skyldes primært, at benets sømmål er mere nøjagtige. RELATERET Mellem to cykelstørrelser - Hvordan vælger du? # 1 - Enkel størrelsestabel. Din højde Cykelrammestørrelse 5'11 '- 6'2'17-19 inches6'2' - 6'4'19 - 21inches6 ' 4 'og højere21 + inches

Sweet spot træningscykling - praktisk løsning

Hvad er sweet spot træning i cykling? Kort sagt, sweet spot-træning er en indsats, der spænder omkring 86-95% af din nuværende FTP (Functional Threshold Power) på cyklen. Du kan måske også tænke på disse bestræbelser som en lidt hårdere tempoindsats. Denne indsats er vanskelig og kræver indsats og fokus, men kan håndteres i længere perioder.

Cykelklodsposition - hvordan man løser problemet

Hvordan kender jeg min klapposition? Mere specifikt betyder dette, at klemmen skal placeres, så midten af ​​den første MTP-samling (bundkno af storetåen) er placeret over midten af ​​pedalakslen med krumtaparmen fremad og vandret og sko i pedalniveau, som dette er konventionen til måling af klampeposition. 20.04.2011