Topcykler 2020 - enkle svar på spørgsmål
Hvad er det bedste cykelmærke 2020?
- Trek.
- Norco.
- Schwinn.
- Cannondale.
- Co-op cykler.
- Kæmpe stor.
- Specialiseret.
På Pelaton Merry Go Round skiftede ikke kun ryttere hold, men også udstyr og sponsorer. Så lad os tage et kig på WorldTours 2020-cykler. Jeg ser frem til det. (Intromusic) - Ag2R La Mondiale.
Som i 2019 kommer cyklerne fra det belgiske mærke merckx, som nu er et datterselskab af Ridley. Cyklerne fra det franske hold, gruppesæt, Mavic-hjul, dæk, lookpedaler, Fi'zi: ksaddles og effektmålere kommer fra Rota. En stilfuld cykel.
Kasakhstans hold er skiftet fra 18 motorcykler til dem fra Wilier Triestina. Og jeg tror, de er i en af de bedste farvebølger i pelaton i år. Den blå er smuk.
Gruppesæt og effektmålere er fra Astana, hjul fra Corima, dæk er fra et lille tysk mærke kaldet Wolfpack. Sadlerne er Prologo, styret og stammen fra Wiliers eget mærke, og pedalerne er fra Look. Baseret hovedsagelig omkring Peter Segan, holder holdet sig til de samme mærker, som det blev brugt i 2019, sadler, bånd og balancecykler såvel som Roval-mærket, som teamet bruger, er faktisk en del af det specialiserede mærke, når det kommer til balancecykler.
Gruppesæt og pedaler er Shimano Dura Ace, og de vil bruge skivebremser som sidste år. godt året de kommer fra Shimano. Kan du huske sidste år, hvor teamet brugte mærkerne 4iiii eller Specialized.
Styr og stilke kan være enten Pro eller Specialized, afhængigt af den model du vælger. Det polske hold, der er hjemsted for Greg Van Avermaet, fortsætter med at køre enorme cykler med Shimano-gruppesæt, effektmålere og pedaler. Efterbehandlingssættene som hjul, styr, stilke og sadler er alle fra Cadex-mærket, som er et uafhængigt mærke, men stadig er under paraplyen af selve det kæmpe mærke.
Og til sidst er dækkene Vittoria. Et skridt ind i WorldTour 2020 er det franske hold fra Cofidis, der inkluderer sprinter extraordinaire Elia Viviani. Holdet bevæger sig væk fra cyklerne og har nu cykler fra det italienske mærke De Rosa i gruppesæt fra Campagnolo, Hjulene er Fulcrum, som faktisk hører til Campagnolo-gruppen.
Michelin og Look dæk tager sig af pedalerne. Selleitalia-sadler og til sidst styret og stænglerne er enten FSA eller Vision, afhængigt af om deres ryttere vælger de integrerede versioner eller ej. Den lille ændring i navnet og bestemt farverne, men ikke meget andet har ændret sig.
Cykler fortsætter med at komme fra Merida, og gruppesættene og pedalerne er stadig fra Shimano. Effektmålere er nu også fra Shimano, hvilket skifter væk fra SRM. Holdet valgte også fulde skivebremser i år, ser det ud til.
Dækkene er kontinentale, sadler fra Prologo og til sidst styr, stilke og sædeposter er fra FSA eller Vision, afhængigt af den valgte model. Det belgiske mærke Deceuninck-Quick-Step afspejler praktisk taget Bora Hansgrohe-teamet i deres valg af udstyr. Den eneste undtagelse tror jeg er, at Deceuninck-Quick-Step ikke bruger Supercast styretape.
Så vi har specialiserede cykler, Shimano gruppesæt, effektmålere og pedaler igen, resten kommer fra specialiserede stængler, hvor det er muligt. Det USA-baserede EF Pro Cycling-team skabte en sensation i 2019 med sit interessante sæt design. Stilen blev vedtaget i lakken på hjulene.
Og cyklerne forbliver Cannondale i 2020. Gruppesæt er Shimano, hjul fra Vision og styr og stængler er fra Vision, når design i ét stykke og FSA, når der bruges et traditionelt styr og stilk. Vittoria-dæk, og sadlerne, Prologo, Power2max er Power2max, og til sidst er pedalerne Speedplay, Groupama FDJs røde, hvide og blå hold replikerer det samme materialevalg som i 2019.
Cyklerne er fra det franske mærke Lapierre, gruppesættene, pedalerne og hjulene er alle fra Shimano. Sidstnævnte er pakket i kontinentale dæk. Effektmålere, de er også fra Shimano.
Styr, stilke og sædeposter kommer alle fra Pro, den del Shimano-mærket er. Og sadlerne er fra det italienske firma Prologo. Nybegynderen til WorldTour i 2020 er IsraelStart Up Nation-holdet, der er vært for nogle kendte ryttere.
Lad os dog se på cyklen. Rammen og gaffelen er fra det britiske mærke Factor. Hjulene, styrene, stilkene og sædepostene er Bla ck Inc, som er Factors eget mærke.
Ligesom styr og stilke. Gruppesæt er Shimano med Ceramic Speed Oversized Pulley hjulsystem, som blander det med .dækkene er igen den nye farve i WorldTour, og de er fra Maxxis-mærket.
Sadler er Selleitalia og effektmålere er 4iiii. Pedaler er stort set et valg mellem rytteren, men de fleste gik efter Look. For nylig har ting lige blomstret lidt mere KMC guldkæde.
Det belgiske hold hos Lotto Soudal forbliver med de samme afprøvede og afprøvede og testede komponenter fra 2019. Vi har Ridley stel og -Forks, Campagnolo hjul og gruppesæt, Vittoria dæk og Selleitalia sadler. Deda, de leverer styret, stænglerne og sadelpinderne.
Og udseende forbliver pedalsponsoropholdet hos SRM. Mitchelton Scotts australske hold ligner stort set Lotto Soudal og forbliver med samme opsætning som sidste år. Så Scott fortsatte med at levere cyklerne, Shimano, hjulene, gruppesæt og pedaler.
Hjul, stilke, sædeposter og pedaler er alle fra Syncros. De er effektmålere fra Shimano. Dækkene leveres af Pirelli, bedre kendt inden for bilindustrien.
De vil helt sikkert finde vej tilbage til cykling efter at have været et populært valg et par gange tilbage årtier. Tidligere Rage verdensmester Alejandro Valverde og hans kolleger på Movistar holder sig til Cannon cykler, men den store forandring kommer i nyheden om, at holdet er Vil bruge Sram gruppesæt. Campagnolo er forsvundet efter 37 års samarbejde.
Zipp-hjul erstatter også Campagnolo-hjul. Og Fi'zi: k fortsatte med at levere sadlerne og Lookthe-pedalerne. Quarq er den nye effektmålerleverandør og dækkene, ja, de er stadig kontinentale.
NTT Pro Cycling, Dimension Data Equipment's nye navn til denne sæson med cykler fra BMC, Shimano gruppesæt og pedaler samt rotor krumtap og effektmålere. Hjulene, styrene og stilkene er alle fra Enve, og hjulene kommer med italienske mærke V-dæk. udstyret ittoria.
Gruppen holdes på Selleitalia-sadler. Åh og kæderne KMC, selvfølgelig den guld. Holdet tidligere kendt som Team Sky.
cyklocross cykler
Team Ineos blev grundlagt i maj sidste år og vil igen holde fast ved det samme udstyrsvalg, som du bruger, de har klaret sig godt i et par år nu, ved du. Cyklerne er Pinarello, og gruppesættene, hjul, pedaler og effektmålere er alle fra cykelindustriens gigant Shimano. Rytterne vil være sadler fra Fi'zi: k. og hjulene, de er pakket ind i kontinentale dæk.
Team Jumbo-Visma, et hold der ikke rigtig syntes at vinde meget i nogle få sæsoner og derefter viste reel styrke i 2019. Og i 2020 har de tilføjet dem til listen, men hvad med teknologien. Nå, de virker bare som et gearskift fra og med 2019, lad os se om du kan gætte det.
Ramme og gafler er Bianchi. Gruppesæt, pedaler og hjul er Shimano, og disse hjul er udstyret med Vittoria-dæk. De ryttere, de sidder på Fi'zi: k sadlen, vil være.
Styr og stilke er fra det italienske mærke FSA, og til sidst er effektmålere fra Shimano. Hvad var ændringen? Effektmåleren. Borte er pionerer.
En anden hollandsk liste kaldet Team Sunweb, Grandtour TT-specialist Tom Dumoulin, har muligvis forladt dem til Jumbo-Visma i år, men de har stadig nogle pæne redskaber i aktion, så lad os se på gafler kommer fra Cervelo og hjulene, pedaler, gruppesæt og effektmålere er alle fra Shimano.Pro, de leverer styr og stilke, hvor der er todelt versioner, og sadlerne er de også Pro. Endelig er dækkene fra Continental.
Trekcykler vil naturligvis blive brugt til dette hold, og de vil bruge Sram-grupper igen i 2020. Bontrager leverer hjul, sadler, styr og stilke. Men hvad der er ændret siden sidste år er dækkene.
Pirelli er blevet medlem af teamet, og Quarq leverer effektmålere. Og en af de mest interessante ting her er, at Shimano-teamet bruger SPD-SL pedaler; VAE Team Emirates. En af de mest traditionelle kadrer derude.
UAE-teamet, Team Emirates, bruger fortsat Colnago-rammerne i kombination med Campagnolo-gruppesættene. Men rebreak-versionerne. Men måske vil det ændre sig.
Hvem ved, hold øjnene åbne. Hjulene er også fra Campagnolo. Effektmålere er stadier, sadler Prologo.
Pedaler er fra det franske mærke Look, og til sidst er dækkene fra Vittoria. På dette tidspunkt vil vi tale om 6 af de 8 kvindelige WorldTour-cykler, som vi kunne filme på Santos Women's Tour Down Under. Desværre manglede to hold, fordi de ikke rigtig behøvede at køre, men vi håber, at de koger engang i år.
Så kig på deres cykler. Det italienske slovenske hold holder fast i deres farverige trøjer for året. Men vi er her for at tale om cykelteknologi.
Dette hold blev officielt kendt som Ale Cipollini. Du bliver med cykler fra det italienske mærke Cipollini. Ofte ejet af Mario Cipollini, selvfølgelig løvekongen.
Gruppesæt på hjulene kommer fra Campagnolo. Jeg er ret sikker på, at Mario Cipollini ikke ville have det på nogen anden måde. Hjulene er også Campagnolo og udstyret med Vittoria-dæk.
Færdiggørelsessættet er igen en komplet italiensk affære med Prologosaddles og styretape og styret fra Deda Elementi. Og sidst men ikke mindst, pedalerne er fra Look. Holdet, der uofficielt har det sejeste kit-design i pelotonet og også det utrolige. Den multitalente remskive er Canyon Sram Racing.
Deres gearvalg for sæsonen forbliver det samme som sidste år, så de holder fast ved Canyon-cykler og Sram-gruppesæt, ligesom deres holdnavn antyder; styr og stilke beviser, at de er ided af Canyon, og Ergon forsyner sadlerne. Quarq videresender præstationstallene til chaufførerne via dens effektmåler, og Zipp forsyner hjulene. Og dækkene er fra det tyske mærke Schwalbe, og pedalerne er fra det amerikanske mærke Speedplay.
Af FDJ Nouvelle Aquitaine Futuroscope kører det franske mærke Lapierre. Disse er udstyret med Shimano-hjul og gruppesæt. Shimano leverer også pedaler og effektmålere.
Dækkene er fra Continental, og styret, stænglerne og sædepostene er takket være Pro, som er en del af Shimano, og sadlerne er fra det italienske mærke Prologo, dette hold har et antal ryttere, der deler dette løb op og selvfølgelig World Rage Champion er hjemsted for cykler, men i Europa vil de være lidt anderledes. Jeg fortæller dig om denne forskel om et øjeblik. Scott vil nu fortsætte med at levere cyklerne, og Shimano vil levere cyklerne, gruppesæt og pedaler - styr, stilke, sadelpind og sadler er alle fra Syncros.
Dækkene er fra Pirelli. Jeg er pålideligt informeret om, at de også vil bruge skivebremser. Team Sunwebs team bruger identisk udstyr som mændene, lad os løbe lidt igennem; stel og gafler er fra Cervelo, og hjulene, pedalerne, gruppesæt og effektmålere er alle fra Shimano.
Pro leverer styrene og stænglerne, uanset om de er i to dele, ellers er det Cervelos-specifikke integrerede styr og stængelsadler, de kommer også fra Pro. Når alt kommer til alt kommer de dæk, der dækker disse Shimano-hjul, fra det tyske mærke Continental. Trek Segafredo, der efter min mening har den bedste tøj- og cykelkombination i hele cyklen.
De er udstyret med Srams etap-adgangsgruppesæt. Montragers, der er en del af Trek-mærket, tilbyder en lang række komponenter, hjulene, sadlerne, styrene, stilkene, og de er fra Piralli - her er vi 2020-cyklerne fra World Tour, lad mig det vide i kommentarsektionen nedenfor, som er din favorit og vigtigst af hvorfor, men inden du begiver dig ud, skal du sørge for at kunne lide og dele artikler med dine venner og komme forbi GCN-Shop på shop.globalcyclingnetwork.com og husk at du nu kan downloade GCN-app.
Så gå over til App Store eller Playstore for at få det. Og nu for to flere gode artikler skal du bare klikke hernede og bare hernede, så skal jeg se mere på cykel ting. Vi ses senere.
Hvilket mærke cykel er bedst?
- Merida.
- Trek.
- Specialiseret.
- Cannondale.
- Kona.
- Scott.
- Santa Cruz.
- Marine.
Hvad er den bedste cykel at købe? Um. Bare et sekund, faktisk. (Upbeat musik) Seriøst er dette spørgsmål virkelig svært at besvare, ikke fordi det faktisk er svært at finde en fantastisk cykel, men faktisk fordi den bedste cykel helt afhænger af dig, rytteren.
I stedet for at spørge, hvad den bedste cykel er, bør vi i stedet spørge, hvordan køber du den bedste cykel til dig? Nå, det første punkt i at købe din bedste cykel er faktisk at sikre, at den passer til dine behov. Lad os nu fokusere på drop barer her. Hvis du vil gå off-road, kan du overveje at købe en mountainbike.
Nu er cyclocross- eller gruscykler som disse utroligt alsidige og sjovt off-road, så længe de er glatte. For ægte adrenalinopladede off-road-forlystelser er de federe dæk på en mountainbike dog simpelthen sjovere. Du er mindre tilbøjelig til bump og sten og rødder, så du kører mere behageligt, kører hurtigere og også mindre li. er kely for at få et fladt dæk.
Hvad så med disse grus- eller cyklocrosscykler? De er stort set som racercykler, selvom de er lidt langsomme en time langsommere på en tur end denne cykel. Nå, det kan måske ikke være vigtigt for dig, men det er en kendsgerning. Så hvis du vil køre på landevejen, skal du købe en racercykel.
For alt andet, men denne cykel kunne være perfekt. Du kunne bare kramme de større dæk, gå på opdagelse, køre lurveje, som du normalt ikke ville røre med en lektestang på en sådan cykel. Disse er også meget robuste at røre ved, så du kan med glæde køre til arbejde hver dag hele vinteren med et barnesæde, der holder fast i ryggen.
Det er en rigtig arbejdshest. I betragtning af at ikke mange af os rent faktisk kører, er det fornuftigt at købe en racercykel? ”Åh ja, der er bestemt et punkt i at købe en landevejscykel. De er hurtigere, hvilket også betyder, at det er lettere at fortsætte, selvom det er din taske.
De er mere lydhøre, de er livligere, de klatrer bedre, de kan afstige bedre, de kan med sikkerhed foretage strålende sving. Det er lidt af en sportsvogn, men for en pris. Og faktisk er mange racercykler meget bedre til grusridning, end du måske tror.
Det næste vigtige punkt, eller endda først kunne vi ikke beslutte, er den rigtige pasform, utroligt vigtigt for at finde den bedste cykel til dig. Nu behøver du ikke længere investere i en professionel cykelmontering. Hvis du køber fra en velrenommeret butik, skal de være i stand til at hjælpe dig med at finde den rigtige størrelse. med rette fokuserer på sadelhøjden.
Dette er faktisk meget let at justere. Så hvad der har mere indflydelse på, hvad den rigtige cykel er, er rækkevidden på styret og også deres højde. Så hvis du har en kort eller høj position, skal du sandsynligvis købe en cykel, der kan give dig det.
Så en udholdenhedscykel, men hvis du foretrækker en længere, mere strakt position, vil du sandsynligvis finde en udholdenhedscykel ret ubehagelig. Så du skal vælge en mere traditionel, letvægts eller pilformet cykel. Tidligere var letvægten alt i alt, når du køber en cykel.
Lettere cykler er hurtigere. Eller de var faktisk, indtil aerodynamiske cykler kom sammen, og teknisk set er de nu hurtigere i næsten alle køresituationer. Men de er også dyre, så det bør stadig være en af dine vigtigste overvejelser at holde priserne lidt lavere.
Som sagt er lettere cykler hurtigere og mere lydhøre, og de er også mere effektive. (glad musik) Der er fire muligheder. Stål, titanium, aluminium og kulfiber.
Enhver kan være indbygget i en fantastisk cykel, og alle vil have deres tilhængere. Med lavere budgetter vil rammesætvægt sandsynligvis være dit primære problem. Så billigt stål er ret tungt, men det føles virkelig hårdt og virkelig solidt; aluminium er lettere og derefter kulfiber generelt lettere.
Mens mange ryttere forsøger at springe til en kulfiberramme så tidligt som muligt, har jeg en tendens til at antage, at en aluminiumsrammecykel til samme pris ofte er et bedre valg, og meget af det skyldes kredsløbet. Dyrere gear har en tendens til at fungere bedre og glattere, op til omkring 1.000 euro, dollar, pundmærke for cyklen. Og så bliver de kun lettere med undtagelse af elektroniske gear, der fungerer bedre.
Det gør de, undskyld. Nu skal antallet af gear ikke være så stort et problem. Bortset fra at færre gear bagved har tendens til at betyde lidt dårligere ydelse og lidt mere vægt.
Hjul og dæk kan påvirke eller forringe kvaliteten af turen. Så et godt, lyst sæt kan have en transformerende effekt på din cykel. Så når du køber en ny, skal du sørge for at være opmærksom på, hvad den siger om den og muligvis bringe nogle ofre andre steder på cyklen for at få et skarpt sæt whee ls.
Hvad hvis den cykel, du ønsker at købe, kommer med en Leveres med en sadel, som du ikke kan lide, eller med tåklemmer og stropper? Du skifter dem. Dette er hvad du lægger til side med lidt mere budget, måske køber du et sæt clipsløse pedaler eller køber et styr med en anden form, som du foretrækker, kan gøre en virkelig stor forskel for en cykel. Så prøv ikke at blive afskrækket af en eller flere komponenter, der ellers ville være den bedste cykel for dig. Ikke mindst af alt er din cykels udseende, dens æstetik.
Nå, jeg tror, det fortjener måske at være højere på vores liste, selvom det ikke lyder som den mest rationelle måde at vælge en cykel på, hvis du virkelig elsker udseendet på en cykel, når det får dit hjerte til at slå hurtigere hver gang du ser det, det er en fantastisk cykel i mine øjne, og du kan sandsynligvis tilgive det for alle dets mangler, hvis du ser det hver gang du ser det, vil du tage en cykeltur. Det er en fantastisk cykel. Lad os nu vide i kommentarfeltet nedenfor, hvad du synes er den bedste cykel for dig, hvorfor og hvad er det egentlig? Abonner derefter også på GCN.
For at gøre dette skal du blot klikke på kloden. Hvis du leder efter mere indhold, der kan hjælpe dig med at bestemme, hvad den bedste cykel er, har vi en god artikel lige derovre, der er Endurance Bike vs Arrow Bike vs Lightweight Bike. Eller i hele denne cyclocross vs road-ting er det lige derovre.
Hvad er de 10 bedste cykelmærker?
- 7) Marin Cycles.
- 6) Cannondale.
- 5) Specialiseret.
- 4) Trek.
- 3) Santa Cruz.
- 2) GTCykler.
- 1) Kæmpe.
- Konklusion. Tak fordi du læste artiklen om det bedstecyklerog cyklermærker!
Racersæsonen 2016 er kun en fjern hukommelse, men nu har vi haft tid til at tænke over et utroligt 2016 i World Tour. Matt Haymans utrolige sejr i Paris-Roubaix. Steven Kruijswijk kommer utroligt tæt, smertefuldt tæt på at vinde Giro d'Italia, og Peter Sagan har leveret en utrolig god præstation som verdensmester hele året rundt.
Men mens vi ved, at rytterne selv er meget vigtige, vil vi nu gerne vide, hvilke cykler der fik dem der. Ligesom Matt Hayman vandt ikke kun Paris-Roubaix, men også på en aero-motorcykel. Ja.
Så vi har gennemgået masser af data, og nu er vi klar til at give dig den endelige liste over de ti mest succesrige landevejscykler i 2016. Men hvordan gjorde vi det nøjagtigt, hører jeg dig spørge? Nå, vi brugte matematik. Og vi er lort i matematik, så vi hyrede hjælp fra et matematikgeni ved navn Daffyd Thomas og udviklede World Tour of Cykler sammen.
krumtaparmslængde
Alle World Tour-løb og deres respektive etaper blev opført i en tabel og point blev tildelt. Vi formoder imidlertid, at mange af jer, ligesom os, ikke nødvendigvis er enige i tildelingen af point ved UCI World Tour. Du bliver glad for at høre, at vi har skrevet det om.
Det er rigtigt. Løb som Paris-Roubaix og Tour of Flanders, prestigefyldte endagsløb, modtager nu flere GCN-point end UCI-point. Den samlede Tour de France er 100 GCN-point, Paris-Roubaix er nu 80 GCN-point.
Men etapevinderne i Tour de France bringer proportionalt flere point. Så nu skal du kun vinde fem etaper for at få de samme point som Tour de France samlet. - Imponerende, og vi er ikke engang færdige der endnu.
Vi har også nogle utroligt komplicerede beregninger, hvilket betyder, at du som en cykelfabrikant, der kun sponsorerer et World Tour-hold, får forholdsmæssigt flere point end en producent, der sponsorerer tre hold. For når du sponsorerer tre World Tour-hold, er World Tour-sejre naturligvis lidt lettere. Der er kun en lille justering, den maksimale pointforskel er kun fem pr. Løb, men det er stadig vigtigt Dan.
Jeg synes, det er tid - Det er. - for den tiende mest succesrige racercykel i 2016.
Det er - Lapierre Xelius SL med 102 GCN-point.
Der var etapesejre på Criterium du Dauphine og Vuelta a Espana, men selvfølgelig var den store sejr Arnaud Demares sejr i Milan-San Remo i marts. Alt i alt betyder dette, at du har optjent nok point til nemt at komme dig ind i TopTen. Hvad vi dog fandt interessant var, at Demare gik efter denne model, som er den lette version til Lapierre, i modsætning til Aircode, som er den hurtigere model til en Sprinter på papir. - På niendepladsen ligger Ridley Helium SL med 114 GCN-point.
Sidste år tog Helium SL 10. plads på vores liste over de mest succesrige cykler, så i år steg den et sted. Det vandt Tour of Poland overall, etaper på Grand Tours inklusive Thomas De Gendt på Mont Ventoux, selvom man måske glemmer det i betragtning af hvad der ellers skete på Mont Ventoux den dag. Desværre kan det være sidste gang vi ser Helium SL på World Tour, men vær ikke forfærdet længe, fordi Ridley har udviklet et nyt, endnu lettere Helium, og det vises i 2017. - Måske SSL. - På plads otte med 136 GCN-point ligger Scott Addict, en anden fjervægtcykel, der skal opdateres snart, da den blev lanceret tilbage i sommeren 2013.
Men det er næppe overraskende, at det kom ind i top ti i betragtning af præstationen for en bestemt Esteban Chaves, der havde flere sejre i år, og hvem ved, hvad der ville være sket, hvis han holdt den lyserøde trøje i slutningen af Giro d'Italia - Ja - Nummer syv er Cervelo S5 med 150GCN-point. Nu har denne cykel haft en imponerende række resultater i år. Mark Cavendish kørte fire etaper i Tour de France, Stephen Cummings vandt en, og en anden ting, der taler for denne cykel, er det faktum, at Cervelos stoppede kørerne med superlys R5 i hvert løb undtagen Paris-Roubaix, så de har kun en valg, den aerodynamiske S5.
Det betyder, at alle 10 sejre denne sæson var på denne cykel. Jeg vil fortælle dig noget Dan, i det mindste nævnte jeg, at denne cykel klarede sig bedre på GCN World Tour end holdet på UCI World Tour. Jeg synes, det viser, at vores sandsynligvis er mere retfærdig. - Helt bestemt. - På sjette plads med 171 GCN-point ligger Specialized Venge Vias.
Så den anden aero-cykel i top ti, efter Cervelo S5. Nå, dette er en meget scenespecifik motorcykel, hvilket betyder, at den ikke bruges så meget som de fleste andre cykler på World Tour. Men det havde stadig et meget vellykket år, herunder flere etaper af Grand Tour drevet af folk som Peter Sagan og Marcel Kittel.
Nå, jeg synes det er rimeligt at sige, at dette blev temmelig langsomt vedtaget af professionelle, når det først blev frigivet, men nu er det svært at stoppe dem - nummer fem, det er BMC Team MachineMC SLR01 med 198 point. Nu med kun ét hold i World Tour er det en stor præstation i BMC. Især når man tænker på, at en af deres nøgledrivere, Richie Porte, kun har vundet et World Tour-løb i år.
Resten skyldes stort set præstationen for en Greg Van Avermaet samlet i Tirreno-Adriatico, Montreal GP og selvfølgelig en etapesejr i Tour de France - det har været et solidt og konsekvent år for dem - lige uden for podiet, i fjerde plads, Canyon Ultimate CF SLX med 366 point er et kæmpe spring på 168 point over BMC Team Machine. Denne cykel har naturligvis vundet en Grand Tour i form af Vuelta samt flere Grand Tour-etaper i år, og der er ingen tvivl om, at dette har været et godt år at sponsorere både Mobistar og Katusha. Og interessant, hvis vi dykker lidt dybere ned i resultatet, finder vi, at det har vundet flere bjergetaper i år end nogen anden cykel.
Det er rigtigt, hvis du bare tager de hårdeste etaper i 2016, finder du CanyonUltimate CF SLX som årets klatrecykel - det er en god statistik, ikke sandt? - tak, kammerat - forklar ikke din præstation, men det er en god statistik. - På tredjepladser og fjerdepladser på sidste års liste, delvis på grund af at vinde en af de største priser inden for professionel cykling, Paris-Roubaix, er det selvfølgelig Scott Folie. Nu kæmper den også for den mest alsidige cykelpris, efter at Mat Hayman knuste den på brostensgaden.
Men det spillede også blandt folk som Caleb Ewan og Oliver Naesen fra Orica og IAM Cycling, for at Dan forresten gør det til den mest succesrige cykel i en-dags løb. - Åh, stor kendsgerning. - Ja, kompis, ikke tilbage med fakta. - Op andenpladsen, andenpladsen og et sted siden 2015 er Pinarello Dogma F8.
Hvor meget overraskelse er det? Ikke så meget, virkelig. Hvis du ser på resultaterne, vil du opdage, at det faktisk var den bedste landevejscykel i 2016, hvis kun med 1 point - God kendsgerning - Og det var ikke kun fordi Chris Froome kørte på det, glem det Tror du ikke Geraint Thomas vandt Pyrenæerne samlet i år. Og det var også meget godt i en-dags løb.
Wout Poels og Michal Kwiatkowski scorede begge meget store sejre. Ligesom folien før den er dette en meget alsidig aerocykel. For det første er den mest succesrige racercykel i 2016 Specialized Tarmac.
Det er rigtigt, i det andet køreår dominerer den lette cykel fra Big S vores liste med fantastiske 661 GCN-point. Det er seks gange flere point end vores 10. bedst sælgende cykel. Nå, det kommer måske ikke for meget af en overraskelse, når man tænker på, at folk som Peter Sagan, Alberto Contador og Vincenzo Nibali alle bruger denne cykel, og samlet set er deres Palmares ærligt talt forbløffende.
Selvom det hverken er aerodynamisk eller den letteste cykel, selvom det med komponenter i World Tour-kvalitet kommer tæt på, hvis ikke under World Tour-vægtgrænsen, spørger spørgsmålet, Dan, måske aerodynamik og letvægt er bare ikke den ting Ting, der cykelløb vinder - Åh, mit ord. Hvilket spørgsmål. - Ja. - Nå, det tænker vi ikke længe på, for vi har endnu et brændende spørgsmål at tage op.
Visse mærker, jeg tror, at BMC og Pinarello virkelig kun har en model til deres ryttere, som de kan bruge på ethvert terræn i løbet af sæsonen, hvilket betyder, at alle sejre vil være meget fokuseret på den ene model. Mens andre mærker, såsom Specialized og Giant, tilbyder deres ryttere op til tre modeller at vælge imellem til forskellige typer terræn, er deres sejre lidt mere spredte. Og det rejser spørgsmålet om, hvem der var den mest succesrige cykelfabrikant i 2016? Nå, vi har også resultatet.
På femtepladsen er det BMC - fjerdepladsen går til Canyon - tredjepladsen går til Pinarello - andenpladsen er Scott - og egentlig ingen overraskelse i første omgang, da de har Venge Vias på nummer seks og havde asfalten som nummer et, det er naturligvis specialiseret. - Nå, lad os gå. Vi har så meget mere seje statistikker og data, der viser dig, at vi troede, at hvis du spurgte om det i kommentarerne nedenfor, ville vi komme lidt dybere ind i tingene på en live-artikel.
Og måske får vi endda et udseende fra vores beboende matematiske geni Nå, jeg bruger det udtryk 'geni' løst.
Det kan bare virke smart i betragtning af at han skal arbejde med masser af ex-cyklist, men du ved - jeg tror, vi skal involvere ham for at forklare, hvis jeg er helt ærlig - Ja, en kompleks algoritme er muligvis ikke sennep til nogle af jer - nej. Vi vil også gerne høre dine tanker om dette. Er du enig med vores top ti? Hvad var din yndlingscykel i 2016, selvom det ikke var en af de mest succesrige.
Efterlad dine tanker i kommentarerne nedenfor - Ja. Sørg også for at abonnere på GCN, hvis kun fordi du er på det perfekte sted til 2017-sæsonen, som vi meget snart vil dække på alle mulige måder. Vi har et par flere artikler, når du gør dette.
Først er der en tur rundt Chris Froomes pro-cykel, en Pinarello - ja. Eller Vincenzo Nibalis specialiserede asfalt, som bestemt er en af de smukkeste og mest succesrige - ja. Du kan finde hende hernede - Ja.
Hvad er den bedste landevejscykel 2020?
- BedstDrøm. Colnago C64. colnago.com. 12.999,00 $.
- BedstVærdi Disc. Jamis Ventura Comp. jamisbikes.com. 1.079,00 $.
- BedstKvinders alle-Vej. Liv avail Advanced Pro 1. liv-cycling.com. $ 6.000,00.
- BedstVærdiløb. Specialiseret asfalt. specialist.dk.
- BedstOver det hele. Trek Domane SLR 7. trekbikes.com.
Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter pass, så vi er i denne artikel, jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal kigge efter, og hvad forskellene er, jeg er virkelig vild med at cykle, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og deler den lidenskab desto bedre. Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du leder efter, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting, du skal gøre, er at bestemme, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar. For at besvare dette spørgsmål, men når det kommer til at købe en cykel, kan du være opmærksom at landevejscykler af høj kvalitet starter typisk på omkring 260 Oro eller £ 250 som denne, og når du fortsætter med jo mere kontanter, er rammerne normalt lettere og stivere, og komponenterne på disse rammer er lettere og mere sofistikeret for omkring 600 euro kan du få en masse cykelfrygt penge, mere typisk klogt noget med en aluminiumsramme nogle gode indgangskomponenter end måske endda skivebremser og cykler med denne form for udstyr er utroligt dygtige, du kan helt sikkert vide, at .
Bjerge eller Alper måske dig og køre et par løb på en cykel med den slags spektrum, jeg kender, fordi der er alle de ting, jeg gjorde på min første landevejscykel, vil jeg anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen bruger alene, det er godt på budgettet for alt det vigtige tilbehør såsom sko og pedaler, tøj og alt hvad du har brug for, vær opmærksom på et par detaljer, når du vælger din cykel, de komponenter, der er knyttet til den, er fra samlebetegnelsen for bremser og kredsløb er gruppen nu er der forskellige producenter af gruppen Campagnolo, SRAM mikrochip og måske den mest berømte shimano, som uanset mærkegruppesættene kommer i hierarkier eller niveauer, hvis du bevæger dig op i gruppehierarkierne, bliver de dyrere og komponenterne blive dyrere lettere De får normalt flere gear mere funktionalitet de er lavet af mere eksotiske materialer og nd gearskift vil også være glattere nu, entry-level cykler og entry-level racercykler er leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, et glimrende eksempel er Shimano Sora, som er et Shimano-gruppesæt i anden klasse og ofte bruges på cykler omkring 500 pund pris. Shimano Sora kunne gå ned i hierarkiet for gruppen hans cykel havde Shimano, og jeg skrev det bjerge i mig eller Carall om det sted, hvor jeg endda kørte nogle løb med det, men en af de ting, du vil være opmærksom på, gearets udvekslingsforhold er, at denne cykel har en 1132 kassette på tilbage, som jeg vil anbefale til din første landevejscykel, er årsagen til dette, at dette 32-tandhjul på bagsiden af kassetten er virkelig nyttigt til bakker. Det betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det vil kun gøre bakker hurtigere.
Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette: 28 vær opmærksom, og kædesættet har nu også forskellige størrelser af kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt, der er 50:34 er hvordan vi har det her og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakker lidt lettere, hvis du er nybegynder. Simpelthen hvis du er en nybegyndercykling og ønsker at have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du vil have, større bageste og mindre bageste ntas nævnte bremser er også en del af gruppen, og generelt er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvad hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er ekstra værd, fordi de tilbyder betydeligt mere kraftfulde bremser, der er mere ensartede især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol. Jeg må understrege, at de fælgbremser, de brugte, er helt passende til at vinde Tour de France i 100 år og har den fordel, at de er lidt lettere end disse bremser, da rammens materiale har en massiv indflydelse på cykelens samlede kørekvalitet med de mest almindelige materialer aluminium, stål og kulfiber på omkring 250 op til £ 1.000, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegering, og det er fantastisk, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale, der er let og godt forhold mellem styrke og vægt, derfor bruges det i luftfart, det er også meget korrosionsbestandig og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cykler er mere overkommelige fra tusind euro, du kan begynde at se kulfiber på indgangsniveau b iscykler som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger forrest hvor vi er.
Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål, hvilket giver en bedre kørekvalitet kulfiber er et godt materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med kulfibergaffel, dette reducerer vægten, gør gafflen meget stivere og reducerer også vejvibrationer, og det summende gennem styret at vælge et velrenommeret mærke er tilrådeligt på denne måde, du ved, at rammen er korrekt designet og testet og også har en solid garanti på dækrammerne, der er værd at være opmærksom på dækafstand, jo mere desto bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed. Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med en ydre leje i et gevind med indre leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og holder længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer entry-level cykler Normalt med entry-level hjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen. De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere, og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder tilføjer hjulene omkostningerne, og det er derfor, de holder prisen nede, eller cykler på indgangsniveau leveres med et enklere hjul, men når du vurderer hjulene, cyklen er på udkig efter, hvad jeg foreslår, er et rigtig højt røgnummer, da dette hjælper med at gøre hjulet stærkere og mere robust, vil også foreslå, at du ser på fælgbredden ideelt set, du vil have fælge, der er bedre egnet til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25 mm dæk eller 28 mm dæk giver lidt mere komfort, lidt mere greb, og de har også lidt lavere rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre den samme hastighed med lidt mindre indsats.
Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel. Vejcykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstret shorts og sadel komfort er også meget personlig Så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte. De fleste racercykler kommer ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler har flade pedalshows.
Hvis du har lange forlystelser eller gør EOBs-sport, anbefaler vi, at du opgraderer nogle clipless pedaler og sko, da disse giver dig mulighed for at glide ned og trække op med pedalbevægelsen for at gøre dig lidt mere effektiv. Du kan også få kvinders specifikke cykler, vip for at have den samme ramme, men har forskellige kontaktpunkter for at tage højde for de anatomiske forskelle mellem kønnene, så du får en specifik sidesadel, der er lidt kortere stilk og styr og lidt kortere krumtap, men dette er ikke nødvendigvis nødvendigt. Vi anbefaler, at du går efter det, der er mest behageligt for dig off-road, lettere gear, du kan se det massive tandhjul på kassetten her og skivebremser, og det betyder, at du i det væsentlige har en landevejscykel med racerstyr, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men kan også køre på grus eller brudeudskrabninger, som du ikke ønsker at gøre på en standardcykel, er ideelle til folk med blandet terræn på udkig efter eventyr, måske pakke et par cykler eller måske bare en pendler, der ikke bare ønsker at blive på vejen. Du kan også bytte de gamle dæk ud til nogle tynde, glatte roadones, og du har i det væsentlige en racercykel, jeg er en stor fan af disse typer cykler, en gruscykel på niveau-niveau går til omkring 500 £ eller 600 euro.
Flokke af katte gjorde et glimrende stykke arbejde med at finde min nye drage, men også masser af andre ting, men jeg glemte helt, at jeg har brug for det alligevel, hvis du kan lide, at jeg nød denne artikel og fandt den informativ, og giv os en lignende og en opfølgning og nu har du besluttet, hvilken cykel du vil have heldigvis har vi artikler om dette og masser af andet virkelig nyttigt nybegynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj
Hvad er den mest populære slags cykel?
1. BjergCykler(MTB) Det er detmestbredtbrugt cykeltype. Det var designet til at krydse skove og ruere eller bjergrige terræn.10. maj 2021
Hvad er de 5 bedste mountainbikemærker?
Dettop 5 mountainbike mærkersom jeg anbefaler er: KæmpeCykler, Trek, SpecialiseretCykelComponents Inc., Santa CruzCyklerog Cannondale. Dissemærkerafcyklerer dem, der har eksisteret længe, har gode anmeldelser på stierne og er endda en del af historien ommountainbikingsig selv.
Hvilken er bedre Giant eller Trek?
Samlet set,kæmpe storer billigere endTrek. På grund af hvor de fremstilles,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sin cykel lavere.Trekcykler tilbyder budgetvenlige forlystelser, men deres cykler er i gennemsnit dyrere at købe.
Hvad er den hurtigste landevejscykel i verden?
Hvad erverdens hurtigste motorcykel? Ved tophastigheden på 420 km / t er Dodge Tomahawk denverdens hurtigste motorcykel nogensindeproduceret. De vigtigste specifikationer forcykeler Tophastighed: 420 miles i timen.8. sep 2020
Hvilken cykel er den nemmeste at køre på?
bjergcyklerer sværere at træde og langsommere på fortovet. Men de har en cushyride, en opretståenderidningposition og kan let bevæge sig på en lang række overflader. Hybrid eller krydscyklerer næsten lige så hurtige ogletat træde som en vejcykel, mens du er næsten lige så behagelig og alsidig som et bjergcykel.
Er Diamondback et godt cykelmærke?
Mens det er kendt for sine overkommelige cykler,Diamondbackogsågørnogle avancerede, højteknologiske modeller til road racing og mountainbiking. Dens Haanjo-serie af cykler er en af de mest alsidige til rådighed med muligheder for pendling, touring og grusridning, der gør det til en favorit blandt vores redaktører.23. feb 2018
Hvilken er den bedste cykel at købe i 2020?
Domane er landevejscyklen for 2020, fordi den er så meget mere end bare en landevejscykel. —Matt Phillips Vi spurgte 9 cykelikoner, visionærer, butikkejere og legendariske designere, hvad der gør en cykel fantastisk.
Hvilket er det bedste mærke af cykel?
I år fører Shimano igen i testfeltet - i det mindste hvad angår producentens præference. Elleve landevejscykler er udstyret med Shimano-gruppesæt, tre cykler med SRAM, og kun en cykel leveres med Campagnolo. Så forskelligt som cyklerne måtte være, er alle mærker afhængige af hydrauliske skivebremser.
Hvad er den bedste pris for en landevejscykel?
Vi fandt inspirerende landevejscykler for mindre $ 1.000 og fremragende skivebremser udstyrede cykler til omkring $ 1.500, hvilket var uhørt for bare et par år siden. Vi opdagede også, at nogle af de bedste racercykler, der nogensinde er bygget, er i butikker lige nu.