Vigtigste > Cykling > Overgangscykelanmeldelser - omfattende håndbog

Overgangscykelanmeldelser - omfattende håndbog

Er Transition-cykler gode?

Cyklen føles vildt stabil i hastighed, og ligesom under klatring er reaktionstiden i top. På mindre stejle stier,Patruljeholder hastighed godt, samtidig med at han sætter pris på en mere aggressiv kørselstilgang.



eftermontering med 60 millimeter dæmpere for at reducere affjedringens vandring til 160 millimeter i overensstemmelse med mulighederne, kan ryttere sætte flipchippen i høj position og køre på et 27,5-tommer baghjul.

Rækkevidden på vores mellemstore størrelse i den høje indstilling var 460 millimeter, men styrevinklen var en utrolig slap 63 graders dråbe, der vendte chippen til den lave position, og den faldt til 62,5 grader med små mellemstore og mellemstore drivere Stor med 446 millimeter kædestænger ekstra stor Dobbelt ekstra stor Få 452 millimeter kædestangsstørrelse pr. størrelse Sammenlign spirets akselafstand med Transitions Tr11 downhill-cyklen spiret er hele 10 millimeter længere, hvis den nye refererede sadelpindshøjde fra Transition bruges i geometribordet vores størrelse medium har en sæderørvinkel på 78,8 grader spiret fås i to rammematerialer, både kulstof og legering kulstofmodellerne fås i et xt-byggesæt og et gx-byggesæt legeringsmulighederne spejler kulstofmodellerne med et xt-byggesæt og et gx build kit, men det tilføjer også en dior til den nye patrulje af build kittransition er kun tilgængelig i aluminium, og hvad vi har her er en næsten produktions prototype, som vi var i stand til at udforske på stierne og finde ud af nogle detaljer om denne nye ting.

Den helt nye patrulje bruger en speciel blandet hjulopsætning med et 27,5-tommer baghjul, og en 29-tommer forreste bevægelse er 170 millimeter foran og 160 bagved. Ryttere har mulighed for at installere en længere-takts dæmper og den bageste rejse til 170 øgede millimeter, den nye patrulje er oprindeligt kun lavet af legering i geometriafdelingen ting har ændret sig lidt, men de er ikke blevet for dramatiske, vi kørte vores mellemstore testcykel i høj position, hvilket stadig er fantastisk for os Det løse 63,5 graders styrevinkelområde blev holdt moderat på 455 millimeter.

parkerer cykel



Med den tilgængelige vippekontakt kan patruljedriveren sætte den i den lave indstilling, hvilket resulterer i en styrevinkel på 63 grader, og rækkevidden af ​​kædestag for vores størrelse M blev reduceret til 434 millimeter. Stort og ekstra stort spring op til 440 millimeter for kædestangen. Akselafstanden var 1231 millimeter med en referencehøjde på 660 millimeter. Den effektive sætrørsvinkel er 78,8 grader på vores medium, hvilket ændrer sig afhængigt af størrelsen og referencerørets højde på hver model se overgangenes geometri.

Patruljen fås i tre forskellige sæt r xt til 55,99 os, det næste trin er udstyret med srams gx eagle group til 37,99 us. ryttere kan komme på patrulje med dior-pakken, når vi får lidt mere info om disse cykler med hensyn til specifik geometri, og hvad du får på stien, vi tog os tid til at sætte os ned med Lars Sternberg fra Transition Bikes for at diskutere udviklingsprocessen og hvad gik ind i disse cykler Hvad fik os til dette punkt med patruljen? Vi havde folk, der kørte på patruljen, som du kender som en multe og bare en slags blandet race, du ved, som du ved, jeg tror, ​​Marco kørte patruljen i 2019 som tds, og han havde vi, vi satte alt op for ham det havde som en 150 mil to-ni gaffel, du kender, så gaffel dig ned med 20 mil for at rumme den større cykel, um, og han var virkelig begejstret for denne opsætning, hvis du gør det med denne cykel, gør du altid Stadig kompromiser med nogle ting, som du kender forhjulet vil være højere, selv med den kortere gaffel, hvilket gør en c2 vinkel slacker bb lidt højere tilbage til tegnebrættet og faktisk kan lide den rigtige geometri på 2-9 frontenden ved at anvende det var tydeligvis noget vi ønskede at gøre.

Der er også muligheder, som du ved, at du var ligesom os, når du taler om det, du kan sætte en dobbelt krone gaffel på den, du kan også lave en dobbelt krone gaffel 27.5 som om du bare ville være en blandet cykel, um, du har mulighed for at gøre det også, hvis du skulle inspirere patruljen, øh, side om side som geoteknisk, som om du næsten undrede dig over, hvorfor du laver begge tilbud, som du kender, men hvis du kører begge side om side, finder du ud, hvad forskellene er, som om de faktisk var to meget forskellige cykler, i betragtning af spiret, ved du, at patruljen stadig passer som super dygtig, men også hvor legesyg, at patruljen altid vidste, at de var en 27., 5-hjulet lang rejse, men stadig som en daglig rytter, du kender, og det var noget, vi bestemt ville beholde, mens vi tilbyder muligheden for at være mere af en cykel, end det kom ud i aluminium og kulstof. Der var en specifik grund til, at du holdt patruljen som den eneste aluminium, hvilket gengiver ja, jeg mener fuld offentliggørelse, jeg mener, vi ville bare fortælle dig, at vi gør vores bedste for at kunne lide cykelens geometri, alle funktioner og layout, der designer det hele, men at være sådan en dramatisk afgang fra en dobbelt 27,5, ja det gør vi.



Jeg mener, vi ville bare bare sørge for, at vi fik det helt til det punkt, og hvis jeg på dette tidspunkt ville sige, hvis vi fik en Making CO2-tilbud, vil ikke ændre sig, det er matematisk forskelligt fra rejsenumre som den største cykel, du ' vi har nogensinde lavet, um, det er en helt ny model, så det første spørgsmål er, um, hvorfor følte Transit behovet for at opgradere sin produktlinje for at udvide, såsom hvad er inspiration og formål bag introduktion af en ny. Vi cykler en ny model og især en sådan stor hund ind i kongeriget, så vi har bestemt identificeret et behov, du kender, og en interesse for en større cykel end Guardian, så tipet kom herfra, du ved en mere aggressiv geometri, har du ikke lyst til at bære et bådanker rundt. Hvad vil du kalde denne cykel? Ville du sige, at dette er en racercykel, eller vil du sige, at dette bare er en super massiv cykel, som jeg ikke mener? at prøve at kategorisere eller pigeonhole cykler, men hvordan ville du kalde denne ting så vidt et racerperspektiv antager, det afhænger mere af, hvor du går, ved du, og hvilken slags race det er, ved du det? Som fra et ews-perspektiv ved du, om du kan lide at sige, um finaler eller noget, der kan blive ret stramt i janky.

Du ved, at dette måske ikke er den cykel, du vil bruge, men når du går hvor som helst, enten øh eller en? af de to italienske runder th um, det kunne være en bedre mulighed, du ved, større større terræn mere åbent, du ved hvordan mere naturligt, som høj alpin stil, men så mener jeg, hvis jeg havde mulighed for, hvis jeg gjorde nogen af ​​disse ting lige nu, og jeg foretog mit valg mellem sentinel og spir, jeg ville sandsynligvis bare tage spiret ved at have begge hjul, uh, se på geometri-tabellerne, en af ​​de første ting, jeg bemærkede, og jeg tror, ​​at mange læsere også vil bemærke, at Transition bruger størrelsesspecifikke kædestænger på disse to modeller, hvad var hvad der var inspirationen, der inspirerede dig til at føje disse til din linje, jeg vil sige, det er sandsynligvis ret indlysende, at du ved, at vi prøver at betjene kunder bedst muligt og have en fuld størrelse fordeling fra så lille til dobbelt ekstra stor, dette er et stort spredning, som du kan vælge, når du cykler, og hvordan balancen fra midten bagfra og bag ved, og vi ved, at vi har indset, at den kortere kædestag på den dobbelte XL bestemt er en stor forskel , ligesom cen ter tilbage til midterfronten. Så det er ret sejt at få balancen lidt tilbage for de højere ryttere, um, du nævnte den dobbelte krongaffel, som begge er. Cykler er bare toppen af ​​rækken to krone-kompatible yep, de er okay og øh, det var en af ​​grundene til det lige 56 mil hovedrør, så du kunne gå til et Tier 11 headset for eksempel, ved du det ? . at vi leverer med disse rammer, og at Hvis du køber en tr11-ramme, får du headsetmuligheder.

Så som dit midterste positionsinstrument har du en ottende um headset-kop, og du har en rækkevidde på plus fem eller en rækkevidde på minus fem, um, du kan også gøre følgende:.,. Headset krus, og du har plus fem rækkevidde eller minus fem rækkevidde, um, du kan også gøre følgende: Fuldvinkelsæt vil gerne gøre det stejlere eller stejlere, hvis du vil have dig til at blande trailcyklerne med dig lang rejse og downhill cykler.



Brugen af ​​disse to produkter bliver mere og mere sammenkoblet, ligesom jeg bare er en af ​​de mange ting, vi gør for at tilbyde vores kunder så mange muligheder som muligt, når de ser på geokortene. Noget der fangede mit øje, det er nyt her, øh, C-rørets vinkelovergangsafdækning er en vis sædehøjde um, for at levere en c2-armbånd i modsætning til en temmelig tåget beskrivelse, um, som det generelt er tilfældet, um, hvilken slags forklaring er der, og hvorfor gør du det nu, ja, det ved havrørets vinkel er det sådan? det er komp. Det er super kompliceret, ligesom om du finder ud af, at fra hvordan den faktiske bb ved, hvordan den aktuelle c-rørvinkel til den effektive c-rørvinkel er to dramatisk forskellige ting, og som om du bare siger ja til vores C-rørvinkel er dette eller rc2 bengal er sådan, at det kan henvises til i et tal, men hvis du ikke ved, hvor stor afstanden er fra toppen af ​​sadelpinden, um en bestemt højde. som om du kunne blive vildledt, forudsat at der i det mindste er et godt fundament for nogen til at forstå, hvordan denne cykel vil føle sig i siddende stilling.

Tak, ja, tak Bradyou

Hvor godt klatrer overgangen Sentinel?

DetSentinel kangå ned til 140 ved brug af et 57,5 ​​slag chok, og de foreslår, at du matcher det med en 150 gaffel (eller bare skift til en 150-luft aksel). Fordi den stejlere sædevinkel bragte mig længere frem, er det ikke overraskende, at en fremtrædende egenskab ved denne nyevagtposter dens personlighed påklatrer.28. apr 2020

Hej fyre. Jeg er Mike afgift. Jeg er her med Sarah Moore, og det er tid til den store Pinkbikes 2020 Mountain Bike of the Year-prisen.

Nu har vi sammensat en kort liste, der spænder over alt fra Big Travel Aluminium til Short Travel Carbon, i betragtning af at cyklerne enten skal være helt nye eller skal forbedres kraftigt i forhold til den tidligere model. Det vigtige er, at cyklen også skal være tilgængelig for offentligheden, skal offentliggøres inden 15. december - De nominerede vurderes i henhold til deres ultimative evaluering, deres præstationer, deres tekniske aspekter, hvor relevante de er for deres kategori og komponenten pakke. Og selvfølgelig tages der højde for værdipropositionen, men det er ikke alt i denne kategori.

OKAY. Nok med de kedelige ting. Vores første kandidat er Transitions 120 millimeter - ja.

Så stien er faktisk lidt af et brud i overgangen, og husk at dette er mærket, der fik snavsposen og flasken op. Nogle ret tunge aluminiumsrammer fra lidt ru og tumbling kørsel. Sporen er dog 120 millimeter 29'r rejse med en kulstoframme, der kan veje lige under 25 pund, hvilket er ret imponerende.

Transition har imidlertid ikke glemt sine tyngdekraftsrødder på denne cykel, og det er det, der virkelig får den til at skinne. Den lette og hurtige natur giver dig mulighed for at gå meget længere end med en tyngdekraftsorienteret cykel. Men i nedstigningen kan du stadig have det sjovt. - Meget mere, end du normalt ville have på en cykel med så lidt affjedring. - Præcis. - Så det gør det gratis.

Jeg ved ikke. Kald det, hvad du vil, men der er ingen tvivl om, hvor meget alsidighed og ydeevne der er gået i denne korte touringcykel. Og det er derfor, det er på vores liste over årets mountainbike.

Den næste cykel på vores liste er Stumpjumper EVO. Nu fås den nye Stumpy EVO i seks størrelser og er baseret på en letvægts carbonramme, der er ekstremt justerbar. Har 150 millimeter kørsel på baghjulet og leveres med en 160 mm gaffel.

Men du kan justere styrevinklen mellem 63 grader og 65½ grader, hvilket gør EVO til en utrolig alsidig pakke. Dette er en cykel, der kan passe ind i denne ene cykel, gør det hele for mange mennesker mange forskellige steder. Og den måde, som vi beskrev i testen, var håndteringen ubesværet, og det vil derfor være på vores liste over Årets form mountainbike - Næste gang har vi RAAW Madonna V2.

Og er der endda et spørgsmål, hvorfor denne ting er på vores liste? Bare tjek det ud. Hvad spiser du? - Donuts (griner) - Madonnaen er designet til at modstå en hel sæson af misbrug og meget mere, mens andre cykler kan visne efter en sommer i cykelparken. Har 160 millimeter kørsel og geometri, mens den er designet til at slå nedkørsler, men den stejle sædevinkel betyder, at den er rimelig behagelig på stigningerne.

Så du kan stadig cykle denne ting helt til toppen af ​​dit yndlingsløb. På stien er denne cykel en solid, stødsugende skræk på dine hæle, slip bremserne - det lyder som om Kazimer skrev noget - ja, måske hjalp han lidt med scriptet (griner). Men vi kunne også læse lidt mere af hans anmeldelser.

Kan vi gøre det? - Okay. Så han siger uden tvivl, dette er en af ​​de bedste svingcykler, jeg har kørt på det seneste. Det lave bundbeslag fortjener det meste af æren her. Denne lave holdning gør RAAW til en absolut brummer, når det kommer til sving eller udskæring af de stejle skråninger.

Der har du det. Hvor er konkurrenterne? - Den sidste cykel på vores liste er Commencal Meta TR. Og den tidligere version imponerede os bestemt under Wertfeld-testen i begyndelsen af ​​dette år.

Men den nye model ringer alt til 11. Den er længere, løsere, og de har foretaget ændringer i affjedringen for at gøre cyklen endnu mere i stand. På dette tidspunkt er sagen næsten klar til alt.

Så Kazimer tjekkede denne cykel tidligere på året. Sarah, hvad har han at sige om det? - Han sagde, Meta's bageste trekant er 140 millimeter. Hjælp ham med at komme af med Enduro-cyklerne med længere start.

billeder af vejudslæt

Der er masser af ture derude for at beskæftige sig med klodsede stier, men der er et niveau af støtte og hurtighed, der gør det til et absolut blast, når det er tid til at købe luftbårne - tag hensyn til Commencals Consumer Direct forretningsmodel, at kun aluminiumsrammer er lavet. Og du vil se den værdi for pengene, det er ret svært at slå, og det er netop derfor Meta TR er på vores liste. Så før vi kommer til vinderne, skal vi tale om et par bemærkelsesværdige ting, der ikke var på vores favoritliste, men de imponerede os bestemt.

Inkluderet Santa Cruz nye 5010, den nye Altitude og den nye Stumpjumper, Treks opdaterede Slash og den cykel, der altid vil tage førstepladsen i mit hjerte, Grim Donut. Men den vindende specialiserede Stumpjumper EVO, det er vores Mountain Bike of the Year for 2020. Sarah fortæl mig hvorfor vandt EVO Bike of the Year. - Okay.

Årsagen til, at Stumpjumper EVO vandt årets mountainbike, er på grund af dets sofistikering og justerbarhed. Dybest set kan du med en unbrakonøgle omdanne denne cykel fra en 150 mm trailcykel til en ultra-let tyngdekraftsmaskine. Selvfølgelig tager det mere end bare geometriindstillinger at være foran i denne stærkt konkurrencedygtige kategori.

Nu er EVO heldig, selv i sin løseste holdning, er det stadig en relativt alsidig cykel, som vi mener er klar til alt, og det er derfor, mountainbike vandt årets højeste ære. Specialiseret, du har en af ​​dem på dig - og han længes efter det. (griner) - Jeg vil bare drite der en dag.

Er Transition-cykler lavet i USA?

Overganger placeret i PNW, men derescyklererlaveti Taiwan. Det er en af ​​grundene til - desværre nok - de er generelt bedre end lignende 'lavetiANVENDELSER''cykler.30. aug 2011

Hele denne mountainbiking-ting kan blive rigtig, virkelig dyrt, især hvis du er den slags rytter, der kan lide det nyeste, smarte udstyr. Og nu er der intet galt med det faktum, at XTR-Accessor endda vil have et sæt kulhjul, men du har bestemt ikke brug for noget af det for at have det godt. Vi har allerede lavet en artikel, der forklarer, hvad man skal se efter, når man køber en brugt cykel. - $ 25 til $ 50 afhængigt af din butik, se det godt. - Og jeg kommer tilbage for at tale om at købe brugte komponenter, det er en smart måde at spare penge på.

Men i dag skal vi bare tale om, hvor vi skal bruge penge, og hvor vi kan spare, når du opgraderer din cykel med en stor besparelse, og det er din ramme, og det kan overraske nogle mennesker, da det er en så vigtig komponent. Jeg antager, at du tænker på en cykel med fuld affjedring, hvilket betyder at du bliver nødt til at bruge et sted mellem $ 1.500 og endda over $ 3.500. Du kan endda have fem Grandon Ju. brug en ramme og et spjæld, hvis du vil, afhængigt af dine behov, hvor den blev lavet, og hvem der lavede den, og hvad de siger er speciel.

Men for at klemme øre, gå bestemt til aluminium, der vil sænke prisen med en kæmpe. Aluminiumsramme, ja, der er en god chance for, at den bliver lidt tungere end en carbonramme, som et pund eller deromkring, måske endda lidt mere. Betyder et ekstra pund eller deromkring mindre strøm? Nej, ikke i den virkelige verden for de fleste mennesker.

Hvad med pålidelighed? Pålidelig, pålidelig, pålidelig. Generelt betragtes aluminiumsrammer som mere pålidelige end carbonrammer, som jeg fik dengang. Og det kan være sandt, hvis du bor på et stenet sted, hvor disse klipper godt kan slå huller i kulstof lige så let som at stanse huller gennem din hud.

Okay, her er mit råd, hvis du ikke vil bruge en latterlig mængde penge på at bygge en flyvecykel, skal du finde en flot aluminiumsramme med den geometri og garanti, der fungerer for dig. Det er langt vigtigere end om det er lavet af kulstof eller aluminium, eller om det vejer fem pund eller seks og et halvt. Lad os holde fast ved at spare penge, og derefter er det hjulene.

Nu skal du ikke bruge mere end omkring fire eller $ 500 på noget, der er pålideligt og har den rigtige fælgbredde. Du kan selvfølgelig bruge meget mindre, men disse fælge er ofte meget tynde og fungerer ikke så godt med nutidens store volumen dæk. Og ligesom med din ramme er der masser af virksomheder derude, der ønsker at bruge store penge på kulstoffælge.

Og ja, nogle af disse kulstofhjul kan være super pålidelige, men i sidste ende koster de alle mere end et anstændigt aluminiumssæt, som du kan montere dig selv derhjemme og spare endnu flere penge. Dernæst vil vi også tale om nav, da vi taler om hjul, og du kan selvfølgelig også bruge masser af penge på nav. fire, $ 500 og tale om ting som hurtige snaps og fancy lejer og alt det der, du ikke har brug for.

Find et nav, som du selv kan ombygge, der bruger regelmæssige lejer, og som ikke kræver specielle værktøjer. Forhåbentlig er det midt i dit hjulsæt, som koster omkring $ fire eller $ 500. Lad os tale om, hvor du kan bruge dine penge nu, og de er på dine pauser.

Du kan ende med at bruge lidt under $ 100 til $ 180 på disse. Sikker på, du kunne købe disse kabelaktiverede skivebremser til $ 35, du er sandsynligvis ikke gået godt, har det godt og måske ikke overlever en gang. På samme tid behøver du ikke bruge $ 1000 på nogle håndlavede tyske producentpauser, de bruger to måneder på at polere dem, før de sender dig, selvom disse pauser er meget imponerende; færre penge betyder, at du får færre tilpasninger.

Nu vil alt stadig have en rækkeviddejustering, du skal muligvis bruge en unbrakonøgle, en lille unbrakonøgle, men hvad du ikke får er en bid af punktjustering, når du løber tør for penge, og det er nyttigt i holder dine bremser fremad og føles det samme bagpå. Men hvis du er på udkig efter et knogletørt, højtydende bremsesæt, skal du kigge efter en billig firestempelbremse. Hvor man kan spare penge, ja, for en droppost, der koster dig omkring $ 200.

Det lyder som en masse penge nu, men du kan bruge meget mere, og tingene er også meget bedre i disse dage. Du plejede at bruge $ 500 grundlæggende i håb om, at tingene fortsatte med at arbejde, hvad der i sidste ende ikke fungerede, er en håndfuld virksomheder, der tilbyder virkelig pålidelige sædeposter, der, selvom de går i stykker, kan repareres relativt billigt. Virksomheder som One Up, SDG, X-Fusion og Pacific Northwest Components har alle fantastiske teleskopiske rekvisitter, der ikke bryder banken. Hvor du har råd til at bruge nogle penge, vil din affjedringsgaffel koste dig mellem $ fem og $ 800 for at få noget, der er værd at overveje som en opgradering.

Kan du nu bruge meget mere og få smarte guldstationsrør eller kulfiberkomponenter og lignende? for mange urskiver, som du sandsynligvis vil glemme og aldrig vende. Tjek gaffelen, som er et trin eller to væk fra den dyreste mulighed. Normalt får du stadig højtydende spjæld eller noget, i det mindste har det noget at gøre med det. og det betyder mest.

Mit råd er at prøve Z2 for $ 500 med skinnespjældet. Den fås i 100 til 150 millimeter rejse og er et godt valg, hvis du ikke ønsker at bruge $ 000 på en affjedringsgaffel. Hvor du kan spare nogle penge, ja, dit drivaggregat, som burde koste dig godt under $ 500.

Ofte når du kigger på en ny mountainbike, der er et hak eller to væk fra den mest avancerede model, får den avanceret affjedring eller smarte hjul, men en relativt billig drivlinje. Det er fordi din drivlinje ikke betyder noget, jeg bare sjov. Men når det er sat rigtigt, og du har 12 gear og rækkevidde, så betyder det, at du har alle de ting, du har brug for for at komme op og ned ad bjerget og have det godt.

Lad os tale om Shimano først, og deres 12-trins Deore-gruppesæt var ikke særlig imponerende og pålidelig for mindre end $ 300. Selvom micro-spline freehub tilføjer et par bukke også. Banken bryder ikke banken på denne $ 375 NX drivlinje.

Hvis du ikke har brug for alle disse gear, kan du bruge meget færre penge, Micro Shift har lige frigivet sit $ 83 Acolyte-drivsystem. Det er en otte-trins, en-ring drivlinje, og frontskifteren bruger en kobling med en afbryder, så du kan frakoble den for at gøre det let at tage cyklen af. Du har to kassetteindstillinger, enten fra 12 til 42 eller fra 12 til 46.

Så du har stadig en rimelig rækkevidde til at bestige de fleste af bakkerne. For at spare penge ville dit cockpit koste dig mere end $ 150 inklusive berøringspunkterne. Og jeg ved, du kunne bruge mange flere penge bare på stilken, der blev bearbejdet Kobolds under fuldmåne, eller du kunne bruge $ 35 på en stilk, der gør det samme og vejer syv gram mere.

Du ved hvad som helst. Det samme gælder for styret, du kan bruge $ 200 eller mere på at få noget lavet af kulfiber, der lyser og hævder at have en slags vibration, dæmpning og egenskaber. Eller du kan bruge $ 50 til $ 70 for at få et dejligt aluminiumshåndtag med den geometri, du har brug for fra et velrenommeret firma, og gå afsted for at bruge dine penge på komponenter, du ikke vil holde tilbage, og som også er pålidelige.

Fortæl os i kommentarerne nedenfor, hvis du er enig med vores anbefalinger, eller hvis vi går ud og spiser. Nu behøver du ikke bruge mere end $ fire eller $ 500 for at få noget, der er rimeligt, ikke rimeligt at få noget, der er pålideligt.

Hvem ejer Transitionbikes?

TilOvergangscyklerejere Kevin Menard og Kyle Young, de ville ikke bare undslippe deres 9-5 corporate grind, de følte nødvendigheden af ​​at udfylde et tomrum på det vigtigste marked icykelindustri: deresegen.

bloomingdale cykelsti

Alex 00:00 Hej YouTube, velkommen Alex 00:00 tilbage til kanalen. Hvis du har set vores kanal, ved du, at vi handler om fremskridt og fremskridt i alle aldre. Hvis der er en cykel, der har hjulpet mig med at forbedre spring, er det den tredje springer.

Hvor kom de fra? Hvordan udviklede de sig? Og har du brug for en? Det er det store spørgsmål. Jeg er 100% sikker på, at du har brug for en af ​​disse ferier fra Lee Like Bikes for at slutte sig til mig, han er ikke så sikker.Lee 00:21 du behøver ikke en snavs hoppecykel. Alex 00:22 Så vi sammensatte et beslutningstræ, der er noget videnskab bag det, og hvis du har brug for en snavsprinter eller ej.

Så hold dig opdateret. Snavs jumpere og udviklingen af ​​BMX cykel alle disse fyre på deres BMX cykler bygget store snavs spring i skoven, disse fyre blev ældre. Og da de blev ældre, blev de temmelig slået op, og de ville have noget, der var lidt mere behageligt, bjerget, cyklen var kommet ud, og 26 tommer hjulet var blevet en ting.

Så fyrene begyndte at bygge stort set store BMX-cykler, det fungerer, det fungerer så godt og har startet en helt ny kategori af cykler. Så hvad gør Dirt Jumper så speciel, vi ved, at du skal vælge en hjulstørrelse og være en idiot ved det. Og det er fantastisk.

Hver hjulstørrelse er et kompromis. De små hjul giver dig mest pumpekraft. Men hvis du laver en fejl, er det den mest straf, et stort hjul som en 29er, eller det giver dig mindre pumpe og mindre straf giver. et 26 tommer hjul, det er et rigtig godt kompromis, og du får meget pumpning.

Men selvom du bliver lidt kort, ødelægger det ikke din jumpstart perfekt, den ruller stadig ret hurtigt, Alex 1:29 en masse standoverhøjde, når du er på et pumpespor eller springer giver dig masser af plads til at læne dig på Og gæt hvad der sker, du bærer denne bevægelse, som du udviklede her, på din trailcykel, Lee 1:43 din mountainbike har stort set to håndtag, der er en håndtag, der går fra din bund til beslagene, har dine hænder og håndtag, der går fra bunden til bagsiden, har et større gearingsforhold, jo mere kraft strømmer ind i baghjulet, når du trækker bjælken med trailcyklen, gearingsgraden på denne cykel er omkring 1,75 til et forhold er ca. to til en. Så det betyder, at hvis jeg pumper eller hopper eller springer snavs, så giv mig cirka 15% mere strøm.

Jeg er altid som om du ikke har brug for en snavspringcykel, jeg skrev bare dette spor på min snavspringcykel og jeg skrev det på denne. Det stinker. Alex 02:15 har du været på sporet før? med nogen, der bare trækker sig væk fra mig og ikke engang træder? Det er pumpekraft.

Fordi det er jumpere, der er udviklet fra BMX, er de singlespeed. Fantastisk, fordi der ikke er noget at bekymre sig om. Den anden ting du vil bemærke er, at de forreste gear er meget små.

Årsagen til, at det er lille, er, at du nogle gange har et 5050-spring. Og det er når du kommer ned på et spring med et hjul på den ene side og et hjul på landingssiden. Og når det sker, vil du ikke, at dette gear graver ned i jorden.

Fordi det holder dig op og driver dig over baren. Lee 02:46 Sammenlignet med en typisk trailcykel, giver en snavshoppecykel dig meget mere feedback, lad os sige, at du virkelig fanger den fulde ryg af en rulle, det giver dig mere hastighed, lad os sige, at din timing er forkert, og du er fanger lidt luft fra toppen af ​​rullen, og du fanger ikke ryggen. Det giver dig mindre hastighed.

Dybest set er der en sløjfe i din hjerne, der fremskynder feedback-sløjfen, fordi cyklen giver dig mere præcis og eftertrykkelig feedback 27 529 uanset hvad det er, du kan bare se på det, og du vil opdage, at det vil være mere kendt end en BMX-cykel . Hvis du lærer noget den 26. kan du med det samme oversætte det til din større cykel, hvilket vil gøre dig lidt mere behagelig, er det faktum, at det gør det. Det er lidt suspension.

Efter nutidens standarder. Det er ikke meget, det handler om 100 millimeter. Det er bare nok til at tage nogle af disse landinger, når vi bliver ældre.

Det er rart ikke at have en stiv gaffel, skal jeg fortælle dig. Så det første spørgsmål er, har du brug for en anden cykel? Heldigvis er der en matematisk formel at finde ud af. Formlen er n plus en, og den repræsenterer det nuværende antal cykler, du har. Jeg har fire cykler, tilføj en og få svaret, som er fem.

Det er antallet af cykler, du har brug for. Jeg kan gå over det igen. Hvis du er ligesom Lee kl. Dirt Jump Bike som super trafiksikker for lidt over $ 1.000, en virkelig knudret high-end model kunne være 2000.

Der er mange mennesker derude, der købte sig en snavsstikker og derefter blev såret, og nu er snavspringcyklen på Craigslist til et rigtig billigt par på $ 300, så chancerne er, at du har råd til det der Jumbo. Et pumpet medikament er defineret som en kontinuerlig medikamentløkke af ruller og hvilestole, der kan skrives uden at trampe. Hvis du har et pumpespor i dit område, kan du overveje at købe en tredje springcykel.

Hvis du har et asfalteret pumpespor med cykelløsninger i nærheden, skal du trykke på pause. Få en snavspringcykel nu, tag den på banen, slå dig selv op. Og så når du havde en genopretnings smoothie, der så denne artikelAlex 5:11, har du snavs hopper i nærheden af ​​dig? Det er et smukt sæt snavs, der hopper rundt om dig, det kan bare være uimodståeligt.

mountainbike trail skilte

Du lærer så meget, når du begynder at hoppe, stejlere spring eller stejlere landinger. Du bliver bare bedre, der er ingen to muligheder og slags supermagt. Hvis du er en elsker som hende, kan du muligvis ikke lide den beskidte jobscene, det er stort set hvad du har med dig, dybest set som, hej, jeg er bare uden arbejde.

Så Carhartt ja, tynde jeans. Ja, men det kan være elastisk. Ingen behøver at vide noget om flannel, men perle azumi gør det ikke så meget.

Det bedste ved snavs jumpere er, at du vil skaffe dig en hjernespand. Ja, Derek Jones, du kan blive underlig. Ikke kun er det okay, det tilskyndes.

Og selvfølgelig hele ansigtet, hvad er det rigtige beløb? På min anden dag på et lille pumpespor tog jeg cyklen, og mit hoved ramte jorden så hårdt. Jeg kørte til den nærmeste cykelbutik, jeg købte en helhjelm. Og så kom jeg tilbage og begyndte at ride igen.

Alex: Er det okay at holde arkene? det handlede om ikke at komme til skade og gøre alt så sikkert som muligt og så avanceret som muligt, så du aldrig træder ind i det ukendte svar ja. Næste spørgsmål: Har du en 26-tommer hardtail, grave den op, støv den af ​​og læg nogle hurtigere rullende dæk på den. Og jeg tror, ​​du måske har en ret god mulighed.

sko cykel

Se om du kan lide det, og hvis du gør det? Elsk det, og skaff dig derefter en snavsstrik. Ukendt højttaler 06:47 Okay, næste spørgsmål. Alex 06:48 Har du en BMX-cykel? Og kørte du på det? Hvis det er tilfældet, skal du ikke få en snavsstrik.

Men hvis det er som din søns cykel eller din datters cykel, og den er i garagen, og du tænker på at køre, der gør en snavsprinter meget mere tilgivende, vil du anbefale BMX til nogen, der er interesseret i mountainbiking og ønsker at lave snavspring? Sean 7:06 Jeg tror ikke det. Medmindre jeg voksede op med BMX, så det var derinde et eller andet sted, men jeg tror, ​​at hvis jeg kommer ned på mountainbike for mig selv, måske bare vil hoppe frem og tilbage. Jeg tror, ​​at jumpere er vejen at gå.

Men jeg tror, ​​at BMX på en måde er det ultimative værktøj. Du kan ikke lade være med at tale. Ja okay, jeg har hørt alle disse spor fra Lee 7:30 på hver cyclocross-tur, men jeg er nødt til at fortælle dig, at denne cykel er udsøgt.

Som enhver lille ting, du lægger i det, giver det dig, at der er så mange gode kemikalier i dit system. Ren. Lige nu afslører jeg et aspekt af mig selv, som jeg ikke er meget stolt af.

Og det er, at jeg nogle gange er ligeglad med, hvad folk synes om os, men nogle gange gør det. Og jeg tjekkede det på toppen af ​​bilen. Jeg troede, det er den eneste cykel, der siger, at du faktisk kan køre, hvis du har en langrendscykel.

Er der nogen der ved, om du har en cykel med fuld affjedring? Hvem ved, om du har det Hvis du har en af ​​disse, betyder det bare en ting. Du er på pumpesporet, eller du er herude, og du makulerer, du siger sandsynligvis ja, men der er en bedre BMX-cykel derude. Ved du hvad nu, i min alder, når en BMX-cykel er på min bil, ser det ud til at jeg lige har hentet en ny julegave.

Det hjalp ikke repræsentanten overhovedet. Hvis du kunne lide denne artikel, skal du klikke på knappen Synes godt om. Håber det var nyttigt.

Og hvis du vil se mere, skal du trykke på knappen Abonner. Og lad os vide i kommentarerne, hvad du vil se. Vi leder altid efter ideer, vi ses næste gang. På cykelglæde

Hvad skete der med overgangscykler?

Overgangscyklerflytter vores virksomheds hovedkvarter torsdag den 24. juni og fredag ​​den 25. juni. Vores forsendelsesafdeling vil være lukket i denne periode, og vores kundeservice og garantiafdelinger er minimalt bemandet.

Hvor fremstilles onde cykler?

Onde cyklerer en butikcykelproducent med base i Seattle, Washington.13. aug 2018

Hvad er verbet til overgang?

overgang.udsagnsord. overgik;overgang;overgange. Definition afovergang(Indgang 2 af 2) 1a intransitive: at foretage en ændring eller skifte fra en tilstand, emne, sted osv.25. juni. 2021

Er onde cykler fremstillet i Kina?

Ni ud af 10cyklersolgt i USA i dag erlaveti udlandet, hvor størstedelen stammer fra begge fastlandetKinaeller Taiwan.7. maj 2015

Hvad er en god overgangssætning?

Hvad er komponenterne igode overgangssætninger? De laver en eksplicit sammenhæng mellem ideer,sætningerog afsnit.Gode ​​overgangebrug bestemte ord. Forsøg at undgå at bruge pronomen som 'dette' for at henvise til en hel idé, fordi det ikke altid er klart, hvem eller hvad 'dette' refererer til.

Hvor fremstilles onde cykler?

Onde cyklerer en boutiquecykelfabrikant med base i Seattle, Washington.13. aug 2018

Hvem fremstiller den mest pålidelige e-cykel?

ANKER 20MPHEbike:Bedstsamlet setelektrisk cykel

ANCHEER 20MPHEbikevinder let over det samledebedste elektriske cykelaf kategori 2021. Detmærkebliver hurtigt en afmestpopulære-cykelproducenter i verden med en række velbyggede og rimelige modeller.

Hvorfor er mountainbikes i overgangen et godt selskab?

Overgangscykler er et firma, der ikke orienterer deres mål for maksimal fortjeneste, de vil skabe cykler, som folk ønsker at cykle og ikke gå på kompromis med kvalitet over en mode. Transition mountainbikes sponsorerer flere professionelle og kommende ryttere over hele kloden.

Er 2021-overgangen Sentinel en trailecykel?

2021 Sentinel er ingen undtagelse, men i dette tilfælde indikerer tendensen, at trailcykelgeometri stabiliserer sig. Jeg ved dette, fordi jeg gik fra sidste generation af Sentinel til denne, og selvom jeg dimensionerede fra en stor til en XL, er de begge tydeligt skåret af den samme klud, og jeg må sige, at jeg er fan af skrædderen.

Hvad er prisen på en Scout-cykel?

Basen på $ 5.100, som vi testede, er konkurrencedygtig værdimæssigt med ikke-forbruger-direkte cykler i samme kategori og gav ingen klager - ud over den klæbende KS Lev Integra-post. Transitions festmaskine er bedst egnet til en rytter, der prioriterer manøvredygtighed og legende frem for effektivitet og kapacitet.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Adidas cykelsko - holdbare løsninger

Er Adidas godt til cykling? Adidas bringer os en urban cykelsko i form af Five Ten Freerider. De er designet til brug på flade pedaler, som dem på mountainbikes, men er et godt valg til hverdagsbrug på og af din cykel.

Cykelsko pasform - handlingsorienterede løsninger

Hvor meget plads skal der være i cykelsko? Du skal ikke have mere end en halv tomme plads fra din storetå til spidsen af ​​skoen. Dine tæer skal ikke presse mod forsiden af ​​skoen, men du skal heller ikke være i stand til frit at svinge dine tæer.

Mountainbike-anmeldelser 2016 - omfattende håndbog

Hvad er den bedste mountainbike for pengene? Bedste mountainbikes under $ 500Batch The Mountain 29. Bedste Bargain Mountain Bike. Co-op Cycles DRT 1.0. Bedst med hydrauliske skivebremser. Mongoose Switchback - Mænd og kvinder. Bedste overkommelige hardtail MTB. Neffice 27.5 Mountain Bike. Schwinn Mesa. Vilano Blackjack 3.0. Mongoose Malus Fat Bike. Royce Union.

Domestique i cykling - hvordan man håndterer

Hvad er en domestique inden for cykling? I landevejscykelracing er en domestique en rytter, der arbejder til fordel for deres hold og leder, snarere end at prøve at vinde løbet. På fransk oversættes domestique som 'tjener'. Brugen af ​​udtrykket dateres tilbage til 1911, skønt sådanne ryttere havde eksisteret før da.

Mountainbike trail skilte - praktiske beslutninger

Hvor hård er en blå MTB-sti? Blå firkant (mellemliggende): Denne sti har et beskedent samlet niveau af stejlhed med nogle sektioner, der er meget stejle, hvor de fleste ryttere går på deres MTB. Black Diamond (vanskelig): Maksimal lønklasse er den samme som stien på mellemniveauet, men gennemsnitskarakteren er højere på grund af sektioner af stejlere nedstigninger og stigninger. г.

Cykelartikler - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykling godt for dig? Regelmæssig cykling stimulerer og forbedrer dit hjerte, lunger og cirkulation, hvilket reducerer din risiko for hjerte-kar-sygdomme. Cykling styrker dine hjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer fedtindholdet i blodet.