Vigtigste > Cykling > Trek cykel anmeldelser - løsninger på problemerne

Trek cykel anmeldelser - løsninger på problemerne

Er Trek Cykler gode?

ErTrek CyklerNogengodt? Ja,Trek cyklerer megetgodt.Trekhar en lang historie med at fremstille kvalitetcyklerder bruges af nybegynder-, hobby- og elitecyklister rundt omkring i verden.Trek cyklerholder i lang tid og harfremragendevideresalg af værdi år efter køb.23. april 2021



For mange af os, når vi køber en ny cykel, kommer det punkt, hvor vi springer til vores første kulstoframme, springet, der ofte ledsages af et let skrig, når vores kreditkort visner til støv i fingrene, ja og vi gør ofte dette spring, fordi kulstof generelt betragtes som et bedre materiale til stel end aluminium, men hvordan føles en carboncykel i det virkelige liv på den åbne vej sammenlignet med en aluminiumscykel? Fik begge Bontrager Finishing Kit, ligesom du faktisk ville finde, hvis du kigger forbi din lokale Trek-forhandler, ja de er næsten identiske, næsten forbi, fordi den ene er en SL 6 og kan have spor lavet af OC LV kulfiber, og den anden er en ALR Six lavet af aluminium fra Upalpha-serien Vi tager dem med på en tur gennem vores abonnentsløjfe, og så bytter vi og gentager, hvem der går først, selvom stenpapirsaks er okay, vi fortalte dig, at du vil gå første tur på dette først kommer lad os starte med det første, vi bliver dyre, og du bruger en masse af dine hårdt tjente penge her, så den faktiske forskel i dette tilfælde er mellem omkring 800 til tusind dollars eller omkring syv hundrede pund, og det er for en byte med en identisk specifikation. Husk, at forskellen i pris skyldes, at kulstof er meget mere arbejdskrævende og generelt dyrere at fremstille. Jeg kunne dog forestille mig, at når du går ind i din lokale cykelbutik, leder du efter to forskellige cykler med lignende priser og sådan? I dette tilfælde vil din kulstoframme sandsynligvis have komponenter, der mindst er et niveau eller to lavere end dets aluminiummodstykke, så alt vil være lidt tungere, og du vil sandsynligvis have en lavere kvalitet af kulfiber, som du ellers måske vil have.

Det gjorde vi dog ikke i dette tilfælde, fordi du gerne vil være i stand til direkte at sammenligne, hvordan disse to forskellige materialer er rigtige. Dette er et virkelig stort emne, når du snakker ned i din cykelbutik om kulstof er mere behageligt i aluminium, er det ikke rigtig et meget vanskeligt emne, og jeg talte for nylig med en ingeniørven, der har specialiseret sig i noget som dette, og han analyserede den åbne vej? forsøgte at finde nogle forskelle og mislykkedes. Han sagde dybest set, at det er næsten umuligt at kvantificere forskelle i komfort mellem to rammer på grund af andre ting som dine dæk, hvor brede de er, hvilket tryk har du kortet, hvor meget Flex har du i din sadel eller din sadelpind? Alt godt og godt for ham, men vi kan se nogen forskelle, men indtil videre har jeg kørt begge cykler i cirka en time hver med de dæk, der har nøjagtigt det samme tryk, og jeg mener det samme tryk, for i øjeblikket er vi mellem de to hjul er skiftet ud fra mit synspunkt, svaret på dette spørgsmål er nej ja jeg tror, ​​du kan aldrig være så let kulstoframmer eller gode kulstoframmer, jeg skulle sige, har et meget lille mod og føler sig godt på vejen, men Jeg tror, ​​sandheden om komfort og cykler er, at hvis du virkelig vil have flere af disse, skal du bare sætte på bredere dæk og sænke trykket.

Det næste emne er stivhed, hvilket er meget vigtigt for kraftoverførsel som sprint eller acceleration ud af et hjørne, som din cykel føles, men det er også meget vigtigt, når det kommer til håndtering af cyklen, om det tales ikke så meget. Hvis din forende ikke er meget stiv, vil det gøre din cykel lidt sværere at forhandle om sving og over ujævnt terræn, nu kan stivhed måles i laboratoriet, men hvad med her og nu synes jeg det er dyrere kulstoframme er mere lydhør og hvis du kan skubbe virkelig hårdt og kurver på ujævne veje, er det efter min mening også mere sammensat, men det er kun i direkte sammenligning, og det er virkelig et virkelig vigtigt punkt ja forskellene er så subtile, at du virkelig kun føler dem i de første fem minutter efter cykelbyttet a Efter at have indset, at forskellen er meget mindre, men forskellen er der stadig til venstre okay, så det er den store bortset fra udseendet, selvfølgelig bortset fra udseendet, lad os sætte disse to hjul på vægten selvfølgelig, så kulhjulet kommer til syv point fem ni kilo, dette aluminium kommer til syv point otte syv, så en forskel på to hundrede og firs gram, ikke en stor overraskelse i betragtning af at generelt bil bon frames kan laves omkring fire hundrede gram lettere, og det er en aluminium, ja, men hvad betyder disse vægtbesparelser egentlig i den virkelige verden? Tesla, der er cirka tredive gram så lang i fem hundrede meters højde, denne carbon cykel var 25 sekunder hurtigere, og det er stort set med samme ydeevne lyder ikke meget, nej og faktisk er det ikke rigtig meget, jeg mener , det er ikke vigtigt. Nå, det afhænger bare af, som jeg sagde, det går hurtigere, det er en kendsgerning, om det er vigtigt, afhænger af dig, og hvad du vil have ud af din cykel, så det vigtigste emne for alt, der nu ser naturligt moderne ud aluminiums rammesæt er ofte dine. Kollegaer kan ikke skelnes. Tag trekalpha-serien, og for eksempel er bogstaverne på denne ramme næsten helt sømløse, og de hydroformede rør er lige så yndefulde og smukke og velformede som alle kulstoframmer, selvom de kommer tæt på, og selvfølgelig kan du se forskellen, og hvis der er nogen Der er forvirring, skal du bare lave banktesten og se, at kulstoframmer ikke er pengene værd nej nej, vi siger ikke, at kulstof har fordelen i ren ydeevne, forskellen er, selvom så stor som nogle mennesker gør det godt at være, nej, det er ikke specielt, når du sammenligner det med sprøde små cykler fra samme producent, så her er et spørgsmål, matedo, du får en aluminiumsrammecykel eller acarbon stelcykel med billigere og komponenter, jeg vil gå efter aluminiumet med bedre komponenter ja, jeg ville også gøre det, men i dette tilfælde med det samme komponenttræ på en aluminiumsramme, vil rammen komme. Jeg vælger en carbonramme ja jeg tror, ​​jeg er enig i begge ting også, knytnæven er god, okay nu jeg f du vil se lidt mere information om de materialer, vi taler om her, hvis du bare klikker over, har vi en artikel om ting, du ikke vidste, en kulfiber og bekvemt heroppe fem ting, du ikke vidste om Sørg for at abonnere på GCN, før du går til dem, bare klik på kloden

Hvilken er bedre Giant eller Trek?



Samlet set,kæmpe storer billigere endTrek. På grund af hvor de er fremstillet,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sin cykel lavere.Trekcykler tilbyder budgetvenlige forlystelser, men deres cykler er i gennemsnit dyrere at købe.

Hvad er så godt ved Trek-cykler?

Trekfitnesscyklerer designet til at give hastighedatkonkurrerer med mange vejecyklermed mere forudsigelig håndtering. De er et perfekt valg for dem, der ønsker at holde trit med den hurtige skare fra tid til anden, men har brug for noget mere alsidigt end en dedikeret vejcykel.

Der er så mange forskellige måder, du kan køre på en cykel og se verden. Du kan køre for fitness. Du kan køre for konkurrence.



Du kan gå på eventyr, og du kan gå med dine venner af sociale grunde. Du kan køre for at udforske nye steder. Der er virkelig intet, du ikke kan gøre på en landevejscykel.

Der er fire vigtige trin til at vælge den rigtige landevejscykel til dig. Trin nummer et er at finde ud af, hvordan du vil ride, hvor du vil ride, og hvad dine mål er som en rytter. Trin to er at finde den rigtige cykelplatform, der passer til din kørestil.

Trin tre er at vælge de dele og komponenter på denne cykel, der bedst passer til din kørestil, pasform og budget. Trin fire er at finde det rigtige tilbehør og tilbehør til en sikker, behagelig tur, der maksimerer din præstation. Der er fire forskellige typer racercykler, som vi fremstiller.

saris bone 2 anmeldelse



De er alle designet til forskellige chauffører og rejser. Den første stil er en person, der leder efter generel roadcykling; de vil tilbringe lange dage i sadlen, og de vil have noget fitness. Komfort er vigtigt for dem.

Den næste stil er en, der leder efter en lidt lettere cykel. Bedre til klatring, nedstigning, lidt mere snappy håndtering, noget der er meget præstationsorienteret. Den tredje type person er en person, der ønsker at gå så hurtigt som muligt.

De er virkelig bekymrede over aerodynamik, kraft, hastighed og konkurrenceevne. Og den fjerde type chauffør er en, der virkelig ønsker at komme væk fra den slagne vej. Du vil køre på flere overflader, det være sig vej, grus, stier; Nu spekulerer du sandsynligvis på, hvilken Trek-cykel der passer til mig? Kontrollpunktet er mere end en landevejscykel; den er designet til eventyr, uden for alfarvej og utrolig alsidig til at gøre alt, hvad rytteren ønsker med det.

Ikke kun kan du køre på vejen, men du kan også ride på forskellige overflader såsom grus, stier, stier og hvor som helst du kan tænke på. Domane er virkelig den ultimative udholdenhedscykel, som du kan køre hele dagen. Hjertet i Domane er IsoSpeed.

IsoSpeed ​​øger cyklens komfort og lader rytteren forblive mere behagelig og køre længere og hurtigere. Émonda er vores bedste landevejscykel. Det er ultralet, har stor stivhed og utrolig køreegenskaber.

Madone er den ultimative cykel. Det er vores flagskibsmodel og er designet til at gå så hurtigt som muligt. Ikke kun er det den hurtigste cykel i verden, men også super let, vi er virkelig så hurtige som den ser ud.

Alle de forskellige platforme, vi laver, tilbyder forskellig geometri, der er specielt skræddersyet til den kørestil, en rytter sigter mod. Domane sætter føreren i en mere lodret og behagelig position til kørsel hele dagen. Émonda sætter rytteren i en mere aggressiv position, hvilket er virkelig godt til præstationskørsel.

Madone sætter også rytteren i en aggressiv position designet til aerodynamik og ydeevne. Kontrolpunktet svarer til The Domane og sætter føreren i en mere lodret og behagelig position designet til at udforske flere overflader. Den anden ting at overveje er en kvindespecifik model.

En kvindespecifik model kan sætte dig i en bedre position for at nyde din tur mere. Ifølge vores undersøgelse foretrækker 60% af kvinderne en kvindespecifik landevejscykel, mens 40% af kvinderne foretrækker en almindelig landevejscykel. Hovedforskellen mellem kvinders linje og hovedcyklerne er kontaktpunkterne.

Dette er s addle, styret og specifikke tilpasningsmuligheder som stammen. Men hvad der virkelig betyder noget er, hvordan du har det på cyklen. Så i sidste ende er det bedst at teste dem begge.

Dernæst skal cykelens komponenter overvejes inklusive hjul, dæk, berøringspunkter og skivebremser sammenlignet med fælgbremser. Fælgbremser har traditionelt været standarden på racercykler i årtier. Skivebremser vinder dog hurtigt popularitet blandt vejkørere.

Skivebremser giver bedre kontrol, styrbarhed og bremseevne. De er et bedre valg, når du kører på flere underlag og under forskellige vejrforhold. En anden stor fordel ved skivebremser er den større dækafstand, de tilbyder.

rad power bikes anmeldelser

Du kan køre på større dæk, hvilket giver dig mere komfort og alsidighed. Så hvad får du, når du betaler mere for en cykel? Racercykler starter ved $ 700 og kan gå så højt som $ 15.000. Du kan få en god racercykel til under $ 1.000.

Du kan få en endnu bedre landevejscykel til under $ 2.000. Brug mere på en cykel, du bliver en ind. Se ydeevnen stige.

Et almindeligt spørgsmål, som ryttere stiller, når de vælger en racercykel, er aluminium versus kulstof. Aluminium er et utroligt materiale til en cykelstel. Det er nemt.

Det er stift. Det giver føreren en masse præstationer til virkelig god værdi. Kulfiber er dog virkelig det ultimative materiale, en cykel kan fremstilles af.

erhvervsdrivende er sund

Vi kan gøre meget mere med kulstof, når det kommer til rørdannelse til aerodynamik og integrerede teknologier. Men hvad der virkelig betyder noget er den fantastiske tur lavet af kulstof. Kulcykler kører som intet andet i verden.

Du kan skifte til kulhjul for at reducere vægten og forbedre aerodynamikken. Du får også en øget ydeevne med dine berøringspunkter, bremser og andet tilbehør, der får din cykel til at præstere på et højere niveau og giver dig mere sjov. Vigtige ting at huske på er en hjelm, trøje, et stort par shorts, sko, pedaler, vandflasker, et fladt sæt for at sikre, at du er forberedt på hvad der sker med dig på vejen og kørelysene, som du vil ses af andre trafikanter og sikre maksimal sikkerhed, og alle Trek-cykler leveres med en livstidsgaranti for ultimativ sikkerhed.

Er Trek bedre end Cannondale?

Hvis du har en lang torso,Cannondale'stoprør har tendens til at løbe lidt længere og kan passe lidtbedre, Råder Jowett. Omvendt kan en kort torso matche hinandenbedretil enTrek. Finish og overordnet kvalitet er sammenlignelige. ''Trekfaktisk tilbyder enbedreværdi i den nederste ende.

Dernæst skal vi tale om downcountry cykler - kan du gøre outro igen - ja. Se ikke på dig (alle griner) - 'Hej Max, skal jeg gøre outro nu?' (intens energisk musik) (cyklist skrigende) (blød energisk beat) - Hej alle sammen og velkommen tilbage til langrendstesten. Og i dag er rundbordstiden, og vi taler om racercykler.

Sarah Moore var på den helt nye Specialized Epic, den nye Cannondale skalpel, Treks Supercaliber og Canyons Lux. Særlig gæst i dag Mike Kazimer fra USA. Han ville virkelig være her sammen med Lycra, men han er fanget i staterne, grænserne er lukkede I dag modererer han samtalen over computeren. - Præcis internetets magi. Jeg er virkelig trist at have Lycra og kunne ikke bære skovsprinten med dig. - Jeg kommer snart ned og besøger dig Kazand, vi tager en lille lycra-tur sammen. - Okay.

Lad os bare starte med et spørgsmål, som alle gerne vil vide. Sarah, hvad var din yndlingscykel af disse fire? - Så jeg tror, ​​at jeg virkelig kunne lide Specialized Epic, denne moderne geometri, der virkelig er tilgivende med hensyn til trækkraft, det er det virkelig, men Cannondale Scalpel, jeg troede bare, at suspensionen er lidt mere forudsigelig på længere dage. (Mike Levy nyner enigt) - Ja - Verdensmesterskabsløb er virkelig knurret i disse dage.

Du ved, (Mike Levy nynner enigt) folk undervurderer lidt, hvad disse mennesker gør, fordi de bruger lycra. De bærer ikke knæpuder, og du har ikke et helt ansigt, så du synes terrænet er for let. (Mike Levy nyner med enighed) Canyon Lux, sandsynligvis ikke mit første valg, lidt mere ved du, ikke så let at køre på de stejlere dele.

Trækkraft er ikke så god. Jeg mener, hvis jeg ville ride i en mil bakkeintervaller, er det måske den cykel jeg ville vælge, men det er ikke min favorit ting at gøre, så - Så Sarah, det fører til det næste spørgsmål.

Af alle disse cykler var Lux din mindst favorit? - Ja. For et par ting. Jeg tror, ​​at affjedringen bare ikke var så aktiv, den brugte ikke de 100 millimeter kørsel godt.

Jeg følte mig lidt sammenkrøllet, hver gang jeg var på min cykel, det føltes bare ikke som at blive overvåget, havde den rigtig lange stamme, og så var den lockout combo med dropper-stolperne (Mike Levy brummer enigt) også bare frustrerende at køre det. Så ja, jeg synes, Canyon Lux er en simpel, at for mig, ved du, jeg virkelig ikke vil bruge mere tid på denne cykel - så Scalpel er din favorit, Lux kan være din mindst favorit eller bestemt din mest upopulære, men er der en af ​​de cykler, du gerne vil bruge mere tid på? Sig, at du har lyst til at finde ud af det, men har brug for lidt mere tid til virkelig at fordybe dig i det? - Ja. Jeg tror Specialized Epic, jeg er virkelig begejstret, og jeg tror bare fordi jeg har lavet back-to-back tests på alle disse andre cykler, har hjernen bare brug for lidt mere tid (Mike Levy brummer enigt) for at vænne sig til det, og også når du kører på det, ved du, at det er lettere at vænne sig til i stedet for at køre frem og tilbage på mere traditionelle cykler med fuld suspension. - Så Sarah, Epic versus scalpel, geometrinumrene er ikke så langt væk , men Epic har denne hjerne - Funktion, den slags inertiventil, dybest set, der får den til at føle sig anderledes? - Ja, jeg synes det er dejligt, at hjernen betyder, at du ikke behøver at tænke, og at du aldrig behøver at bruge en lockout.

Det er et super rent styr. Og så, ja, når du er virkelig træt, vil du ikke rigtig være nødt til at tænke på at låse din suspension op, før du går ned, noget teknisk, bestemt været i situationen, når du kommer op ad en bakke og derefter glemmer alt om det for at låse op, og så halvvejs ned ad bakken tror du, at jeg virkelig er særligt sketchy på min langrendscykel, som i første omgang var hård nok til at køre, hvis du ikke behøver at tænke over det, er det godt. Så jeg tror, ​​at den specialiserede hjerne gør mange ting rigtigt, og jeg ser frem til at bruge mere tid på det - hvilken var den hurtigste cykel af disse? Tager du højde for effektiviteten baseret på effektivitetstesten og kun din samlede omgangstid, som var den hurtigste? - I effektivitetstesten var Canyon Lux den hurtigste af alle disse motorcykler.

Specialized Epic var seks sekunder langsommere, tror jeg, hvis vi husker korrekt. - Yup, Yup. - Og så i hurtig bevægelse var det interessant, fordi det var næsten som om det var et komplet slag. (Mike Levy nyner med enighed) Så Canyon Lex var faktisk min langsomste på tidsrunden, og så tog specialisten andenpladsen, og det var Cannondale skalpel, der - ja - så - ja - virkelig aktiv, tilgivende suspension, der var hurtigst på vores ret tekniske Rudy-testkursus. - Ja, jeg synes, det er et godt eksempel på en eller anden reel test, du ved, denne Fireroad Climb, vi bruger til effektivitetstesten, er ikke, jeg mener, den er derude i den virkelige verden , men det er det virkelig ikke, og det vandt den test.

Men på vores tidssløjfe eller yderligere sløjfespor er det vanskeligt, det er glat. Det gik ikke så godt. (Sarah nynner godkendende) Ja - Og så vil du bruge mere tid på et langrendsløb, er på dine ting - Højre - det vil sige, du ved lidt - Ja - sværere - Nu er du 'Jeg skal virkelig har erfaring, disse cykler er alle bygget som racercykler med verdensmesterskab, hvor ser du fremtiden for dem? Tror du, at de mere tilgivende cykler er fremtiden, ved du, sadelposter og sadelposter? noget i den stil? Det er lidt som den kategori, Levy vil tale om, men tror du, der er visse ting ved alle disse fire cykler, der virkelig skiller sig ud, som du virkelig kunne lide, så vidt retningen går? - Du ved, Canyon og Trek Supercaliber, vi kan se, at de får lidt fladere hovedrørvinkler, lidt mere rækkevidde.

Men jeg tror ikke, vi får drastiske ændringer i denne kategori, fordi de er racere. -Ja. - De er, du ved, bevist, men jeg mener, der er masser af atleter, der er overtroiske.

is opvarmes nu senere

Hvis du har vundet på en motorcykel, vil du have det - lige. - helt anderledes? Og selv som i et massestart-løb har du stadig brug for den smarte håndtering. Hvis du er som 160 mennesker i (Mike Levy nyner med enighed) i nogle af disse mænds løb, som 85 og 100 kvinder i kvinderne, skal du være i stand til at vinde vej gennem mennesker, træffe hurtige beslutninger, og du ved en kortere cykel vil være bedre til dette. - Så vi har din favorit, din mindst favorit, som du gerne vil bruge endnu længere tid, men var der en cykel, der overraskede dig? Hvilken cykel tog du med et par foruddefinerede forestillinger, og det overraskede dig virkelig, da du faktisk tog den ud på stien? - Jeg siger Cannondale Scalpel.

Jeg forventede ikke at komme ud af dette, og at dette (Mike Levy godkendende) ville være min yndlingscykel af alle. Og så mener jeg, som en kategori såvel som samlet, var jeg overrasket over, at jeg følte mig så behagelig som jeg gjorde, ved du, at stå på ski ned ad disse nedkørsler. Ved du, for 10 år siden, da jeg kørte på langrendsløb, følte jeg mig ikke så behagelig på nedkørslen (Mike Levy griner) - Meget forskellige tidspunkter nu - jeg kunne godt lide forskellige cykler, meget kortere.

Og så lad os se på disse cykler nu, og du ved, hvis du kører på en trailcykel eller en enduro-cykel, tænker du, 'pis, det er, du kender, forældede tal. 'Men hvis man ser på langrendscykler for 10 år siden (Mike Levy brummer enigt), hvordan vi skulle have haft hele ansigtet og knæpuderne på. - Korrekt? (alle tre griner) - Vi sætter vores liv på banen.

Hver gang vi gik - Præcis! - til et løb. - Ja / ja. Så disse cykler føles bare meget mere komfortable som en kategori, og du har kontrol - Så det er det til diskussionen for cross country racercykler i vores feltprøve Kaz på min cykel, og jeg tror, ​​vi kører lidt på tandem sammen.

Er du enig, Kaz? Jeg får noget lycra-- - Det lyder godt for mig. Jeg ønsker, at det skal være foran. Jeg tog på lycra. (Sarah griner) Okay.

Lad os møde det. (energisk musik)

shinola cykler anmeldelse

Hvorfor er Trek-cykler så dyre?

Hvorfor erTrek CyklerDyrt? Den vigtigste del af encykeler dens ramme. Tilføj i en kulstoframme, high-endcykelkomponenter og innovativ teknologi, så har du dig selv endyr cykel. Nogle rammer er lavet fuldstændigt af kulfiber, som er rumfartsmateriale og megetdyrtat lave.

Hvor længe varer Trek-cykler?

De mest almindelige slidkomponenter er dæk, bremser, kæder og kassetter. Kunne detsidst5-10 år, let. Du bliver nødt til at udskifte et par ting fra tid til anden. Vedligeholdelse er vigtig.

Ejes Trek af kæmpe?

kæmpe storer verdens største cykelfabrikant efter omsætning. Virksomheden sælger cykler under eget navn og fremstiller dem til større mærker som f.eksTrek, Scott og Colnago.30. august 2013

Er Marin-cykler bedre end Trek?

Marin cyklerer glatte, stabile og pålidelige i ridning. Det er en smule kortereenddetTrekgør det til en god kandidat til kontrol og håndtering. Racecyklerer stive og lette, mens udholdenhedcyklerer varieret i design. Mest lavet af kulstof, dencyklerkøre en jævn kørsel selv over hårdt terræn.

Er Cannondale en kvalitetscykel?

ErCannondale cyklergodt? Ja,Cannondale cyklerer meget gode. Uanset hvor mange penge du bruger, får du en omhyggeligt samletcykeldet er bygget til at vare. Selvfølgelig vil flere penge give dig bedre specifikationer, men endda startniveauCannondalemodeller fungerer godt, hvis de bruges af deres målgruppe.11. maj 2021

Hvordan sammenlignes Trek-cykler med Cannondale?

Hvad er det?forskellen mellem TrekogCannondale cykler? Forskellen erCannondale cykler erdesignet med buede kædestænger, der absorberer mere stød på vejen, mensTrekcykler erideel til folk med en kort torso og har indtil videre 9 Tour de France-sejre.

Er der gode cykler, som Trek laver?

Er Trek-cykler gode? Ja, Trek-cykler er meget gode. Trek har en lang historie med at fremstille kvalitetscykler, der bruges af nybegynder-, hobby- og elitecyklister rundt omkring i verden.

Er Trek 520 turcykel værd at købe?

Hvis du ønsker at købe en klassisk touring-cykel, er Trek 520 en investering, der er værd at lave. Dens holdbarhed, komfort, stil og kombination af praktiske funktioner gør det hele værd. Jeg føler personligt, at det er den perfekte cykel at tage ud på en lang tur med, især hvis du har en masse forsyninger at medbringe.

Hvad er anmeldelserne af trek Marlin 5?

DE GIVER DIG enten noget med defekt, ELLER HJULKVALITETEN ER FULDT FULDT FORFÆRDELIG. Hvis jeg kunne give NUL stjerne, ville jeg. Jeg købte en Marlin 5 og 2 dage efter jeg fik cyklen, havde jeg en lille (meget minimal) ulykke, der fik mig til at falde fra cyklen.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.