Vigtigste > Cykling > Triathlon-cykel - omfattende håndbog

Triathlon-cykel - omfattende håndbog

Gør en triatloncykel en forskel?

Den mest bemærkelsesværdigeforskeler designet eller geometrien af ​​rammen på hvercykel.Triathlon cyklerhar en stejlere vinkel på sædet. Den stejlere vinkel giver brugeren mulighed for at rejse hurtigere, fordi du kan bøje din krop lavere ned, hvilket reducerer vindmodstanden.8. juli 2020



Den største forskel mellem en racercykel og en tri-cykel er selvfølgelig frontenden. (whoosh) Det er cirka 90 grader på en tri-cykel. (whoosh) (energisk musik) (whoosh) Hej, Traniacs er lige ved Alter Ego Sports, din yndlingscykelbutik, min yndlingscykelbutik, alle i Winnipegs favoritcykelbutik.

Vores ven James derovre på Alter Ego har nogle hotte nye cykler, han har bygget. Han har et par tribikes, han har en racercykel. Hvad vi skal gøre er, jeg tror, ​​jeg strenger dem side om side, foran og bagpå, frem og tilbage, på hovedet, øverst til højre, øverst, og vi viser dig alle forskellene mellem en landevejscykel og en tri-cykel. (energisk musik) Herovre har vi det nuværende års Cervelo S5 med skivebremser.

Så tilbage her, ja, jeg vil sige, at det er det nuværende års Cervelo P3, den nyere model af min cykel. Nu er disse to cykler ret tæt på nøjagtig den samme model med hensyn til spec, ramme og pris, med undtagelse af triathlon, street.Mange mennesker kommer til triatlon, de har en mountainbike baggrund eller en road bike baggrund.



Ikke mange mennesker har en triatloncykel. Så tanken er, hvordan får de denne cykel, som de allerede har til en triatlon? Gør du det? Absolut. Kast et par aero barer, du får dig selv i en dejlig position, og du kan få dine første år i triathlon på bare en landevejscykel, uanset hvilken cykel du har. Hvis du går i triathlon, bliver involveret og klar, en solid investering For at gøre dette er det en god ide at købe en triatlon-specifik cykel, fordi den er så meget bedre indstillet, at du kan gå bedre efter cyklen.

amerikanske flyers

Lad os komme til det. Den største forskel mellem en racercykel og en tri-cykel er selvfølgelig forhjulet. På en racercykel har du bremserne, gearhåndtagene, alt sammen her på emhætterne, hvor du kan betjene dem uden at bevæge dine hænder.

Du vil måske gå til dråberne, men selv fra dråberne kan du stoppe. Det er meget, meget sikrere at køre i en pakke, hvor folk kun er tommer foran dig og til din side. Du skal være i stand til at bevæge dig rundt og håndtere (snaps) cyklen i et øjeblik.



På en tri-cykel har du kun gearskifterne, når du er nede i flypositionen. Du skal sætte din overdragelse på pause for at gå frem og tilbage. Årsagen til, at det er okay på en tri-cykel, er på grund af menneskene foran dig, de er hele buslængder væk.

Det betyder også, at en tri-cykel ikke er særlig sikker til gruppeture. Så hvis du for eksempel er ude med en masse landevejskørere, er der en rigtig stor chance for, at de ikke engang inkluderer dig i den pakke med en tri-cykel, fordi den ikke er så smidig og adræt som denne landevejscykel. Hvad disse aero-styr giver dig, vil give dig mulighed for at sætte fronten på din krop pænt og tæt.

Enden på en triatloncykel er normalt meget mere justerbar end forenden af ​​en racercykel. Du kan komme af og på. Du kan gå op, og du kan justere vinklen på styret; når du spænder et sæt aero-styr på en landevejscykel, har du ikke alle disse justeringsmuligheder, der giver dig mulighed for at få den nøjagtige position, som du kan blive i timevis.



Dette er meget vigtigt, fordi omkring 80% af trækket forårsaget af vinden, der bevæger din masse frem, skyldes din krop. Jo mere du forbliver i flypositionen, jo hurtigere bliver du. Tri-bikes har ofte en split næse sadel, fordi du læner dig fremad, og din hoftevinkel er helt anderledes.

Racercykelsadler er næsten altid flade. Du ønsker ikke rigtig at bruge en sadel med delt næse på en racercykel. Komponenterne, krumtapene, kædehjulet, selve kæden, bremserne, de er stort set de samme, fra Tribike til racercykel.

Der er ingen forskel. Ligesom hjulene og selve rammematerialet. Hvor tingene begynder at være meget forskellige, er en tri-cykel og en racercykel i geometri.

En tri-cykel er designet, så du er meget mere fremad og dine ben lidt længere bagud, så din hoftevinkel åbner sig. Med en racercykel er du derimod meget mere oprejst. Så du kan se, at sadelpinden og sadlen på Tribike er meget længere frem over bundbeslaget.

Mens landevejscyklen er længere tilbage, fordi du er meget mere oprejst. Du kan også se, at tri-cyklen dybest set kommer på niveau med jorden. Mens racercyklen kommer lidt op og tager dig længere op.

Min gode ven James her på Alter Ego bruger dette til at vise hoftevinkelforskellene mellem cyklerne. Det er omkring 90 grader på en Tribike. Det er mere som 80 grader på en racercykel.

cykel hæl smerter

Hvorfor? På en tri-cykel vil du have, at dine hofter er lidt mere åbne, fordi det tryksætter dine glutes og hamstrings, så du stadig kan være meget friskere på cyklen. Når du bliver virkelig aggressiv på en aero? Cykel, og du begynder at gå dybt og tænke, at du vil prøve at få aero i den dør, jeg placerer. Det brænder faktisk dine gluten og hamstrings ud, medmindre du er en professionel triatlet.

I dette tilfælde er du en naturfreak, du er mere fleksibel, du er stærkere, du kan slippe af med det. For os blotte dødelige ønsker vi pæne, brede hofter. Nogle ting, der også vil være forskellige, er ting som sædeophold.

Du kan se det på en racercykel, dybest set en cirkel på størrelse med en lillefinger. Du kører i timevis, og du vil have lidt mere tilgivelse i ryggen, så du ikke bliver træt af at sidde i sædet. I tilfælde af en tribike er det mere som en kniv.

Det er bredt, det er stramt. Alt du gør er at gå lange lige strækninger, og du har ikke brug for næsten så meget tilgivelse. Fordi du normalt er lidt mere i et kontrolleret scenario.

Lav stillinger på en tri-Cykel, de er ofte lange og tynde for at holde dem aerodynamiske, mens sadelposter på en landevejscykel, wow, i dette tilfælde er de lange og tynde, men de er ofte mere runde. Andre ting, der i disse dage ofte er mere på en tribike De, der ikke findes på denne særlige model, er integrerede ernæringsområder her nede i rummet, eller de har en ernæringsboks bag headsettet, skjult for vinden. Dette er nogle af forskellene mellem en cykel og en tri-cykel.

opfandt wright-brødrene cyklen

Kan du bruge en tri-cykel til vejen? Ja. Ikke når du kører. Ikke hvis du kører en gruppe, der kører virkelig aggressivt og skal være meget adræt.

Kan du lave triatlon på en cykel ved at ramme et sæt aero-styr? Ja. Men ikke engang hvis du kører rigtig længe. Invester ikke, hvis du er forberedt.

Ikke hvis du vil være den hurtigste, du kan være. Derfor findes de alle sammen, fordi de specialiserer sig i den type kørsel, vej eller triatlon, som de er lavet til. Hvad jeg vil anbefale, hvis du har en landevejscykel, skal du starte med et sæt aero-barer og bruge dem, indtil du er helt sikker på, at du er parat til at investere et par tusinde dollars i triatlon og derefter gå videre til en vejcykelstigning.

Du kan altid have brug for flere cykler. Cykler er de bedste. Nu skal jeg donere min lønseddel til Alter Ego. (energisk musik) Det var sjovt, jeg er lidt billig.

Bare to slanger. Det er rart at gå rundt og tale om cykler, cykle, være på cykler, være rundt på cykler, købe cykelprodukter og ikke spytte verden i dit ansigt, det har været siden i går, da jeg forlod kontoret som om du cyklede ved siden af ​​Noahs ark. Det bliver en sjov tur hjem.

Tjek det ud. Det vil være rart. Du går? Jeg rider.

Første uge med cykling. - Mor, kom og hent mig. Første uge med cykling, dejligt.

Ja, et totalt slag i ansigtet. I morges kørte jeg med gruppen, jeg spiste Headingley's Road og plukkede små snavs ud af mine tænder, da jeg kom hjem. Til naboen. (griner) For alle OG'er, der har eksisteret i årevis.

Kan du huske A Race Nutrition? Sådan startede triatlon Taren. Hvis du køber hver sidste cykeltriathlon-del online, vil jeg varmt anbefale dig at støtte din lokale LBS, i det mindste en lille smule, jeg køber ikke alt fra Alter Ego, men jeg køber en masse cykeldele, al vedligeholdelse er udført der . Købte et par uger siden jeg mel fra kontoret en pendlercykel, fordi jeg kan lide sundhed, jeg kan lide cykler, jeg kan lide alter ego.

Jeg ønskede at støtte alt dette, og cykler er gode. Cykler er lidt af en bil ved, at når du kommer ind i high-end cyklerne, lægges der meget arbejde i at vedligeholde og tilpasse cyklerne. at du ikke kan gøre det selv, fordi du ikke har de specialiserede værktøjer til at gøre din lokale cykelbutik i årevis, og du ikke har givet dem en forretning, jeg garanterer, at der kommer et tidspunkt, hvor du har brug for hjælp til din cykel behov, og du vil ikke være i stand til at indsamle nogle favoriserer.

Find en lokal cykelbutik, som du er fortrolig med, og støtt dem, uanset hvor du kan. Køb dele af dem. Køb kosttilskud fra dem.

Lad dem udføre din vedligeholdelse. Start en vlog med tilhængere over hele verden, der promoverer den lokale cykelbutik i vlogen. Enkle ting.

Jeg åbner en gammel, udløbet mail til A Race Nutrition. (Griner) Senere, Traniacs.

Hvad er forskelligt ved en triatloncykel?

SÆDEPOSITION

Et hovedmålforskeler simpelthen den måde sædet er placeret på. På entriatlon cykel, sæderøret er stejlere end en vejcykel. Vinklen på sæderøret på entriatlon cykeltvinger hofterne til at sidde fremad, hvilket giver rytteren mindre spænding på deres quadriceps og hamstrings.

Hvad er en god cykel til en triatlon?

De 8 bedsteTriathlon-cyklerfor ethvert budget
  • af 8. Filt B PerformanceCykel. Følte feltbicycles.com.
  • af 8. Speedmax CF 7.0. Canyon canyon.com.
  • af 8. E-117 Tri. Argon 18 argon18.com.
  • af 8. PRfour Disc. Quintana Roo quintanarootri.com.
  • af 8. Cervelo P2. 3.000,00 $.
  • af 8. Cervelo P3X.
  • af 8. S-Works Shiv Disc.
  • af 8.
25. april 2020

Nu kan køb af din første triathloncykel være et ret stort skridt for enhver håbende trafik, forståeligt nok er det en temmelig skræmmende opgave i betragtning af de potentielle omkostninger, som cykler har, men du skal bryde banken for at hjælpe, ja jeg er faktisk kommet til min lokale cykelbutik og faktisk kom til mine første sponsorer, vi skal se på nogle af de typiske cykler, du måske ser, når du leder efter startcykler og leder efter den nye cykel til dig selv, og jeg giver dig et par tips og anbefalinger giver hvad For at komme til triatlon anbefaler vi altid bare at køre, hvad du har i det mindste til din første triatlon - selvom det bare er en mountainbike bare for at teste vandet, før du bruger dine hårdt tjente penge, men når du har fejl, som vi ikke er i tvivl om? Så vil du sandsynligvis investere i en speciel triatloncykel nu. Personligt vil jeg altid anbefale at komme til din lokale cykelbutik som denne - du kan faktisk se cyklerne personligt og måske få ekspertrådgivning fra personalet. Heldigvis kan du hoppe på nogle af disse cykler og teste dem for størrelse og størrelse og sørge for at de faktisk passer til dig, men vi kommer ind på det lidt senere, men her har jeg nu det, du sandsynligvis kommer på tværs af, om du shop online eller ikke i din lokale cykelbutik, vi har en racercykel her, og på denne side er en TT- eller triatloncykel anarraycykel en rigtig alsidig cykel, hvis du absolut kan lide det, der føles på vejen, bugtende spor, der klatrer faldende tur i en gruppe red min til tider off-road, men jeg fraråder ikke at tage det seriøst, din køreopførsel er fantastisk, hvorfor du er den valgte cykel for rene racercyklister, så hvis det er dig, jeg lige har nævnt og måske bare vil tage deltage i triatlon måske en gang om året på en eller anden måde, så vil jeg virkelig anbefale denne type cykel, det er ikke den hurtigste option, men du kan forbedre, hvis jeg klemmer nogle pilestænger på styret deroppe, og det forbedrer din aerodynamik og ja , Jeg vil sige, at dette er en re allieret godt valg til en cykel, når du starter triatlon, det var faktisk mit valg, da jeg først kom ind i tingene, men så har vi selvfølgelig den dedikerede triatloncykel, og disse kommer i alle former og størrelser i alle prisklasser, men i posten -niveau segment der er et par ting, som du ser på, bør du være opmærksom på for at sikre, at du får den bedste værdi for pengene.

De første er sandsynligvis de vigtigste efter min mening er den pasform, du kan have den mest fantastiske cykel, men hvis den ikke passer, er du mere eller mindre ubrugelig eller i det mindste meget ubehagelig, og dette understøtter faktisk mit forslag om at komme til sådan en cykelbutik og tjek cyklen for at sikre, at den passer og finder? Hvilken størrelse er den rigtige for dig, især da mange mærker har lidt forskellige størrelsesstørrelser i geometrien 254 centimeter, et mærke kan være meget forskelligt fra 54 centimeter uh med et andet mærke, vi kommer nu til det, der sandsynligvis er den største faktor i prisfastsættelsen af ​​en cykel og det er rammematerialet. Nu har du endelig to muligheder her kulfiber eller aluminium Nu efter min mening er kulfiber den bedste fornemmelse på vejen, den er let, den er lydhør, det er hvad profferne kører, men det gør aluminium lidt mere dyrt, på den anden side er det noget tungere, det er et stærkere materiale, det er mindre tilbøjeligt til at blive beskadiget, og lille Fergie Faktisk kørte mange professionelle aluminiumsramcykler for lidt over ti år siden, men denne fokuserer på den vægt til et sekund, fordi dette faktisk bruges af mange mennesker, er en stor bekymring derude. Jeg får mange spørgsmål om denne vægt, som ikke betyder noget i hjemmet og ikke påvirker vores hastighed for meget. Det er en meget god tid for os derude, hurtigere end dig og mig, dem på tungere cykler med aluminium og endda stålrammer kører, men selvfølgelig når du når bakkerne vil vægten o det begynder at få lidt mere betydning. Jeg keder dig ikke med videnskaben og forholdet mellem Speed ​​White og aerodynamik, men i det væsentlige er der et vendepunkt, hvor vægten bliver lidt vigtigere på bakkerne.

Så jeg siger bare, at du bor i en? temmelig kuperet område, eller har du et løb, der er temmelig kuperet, så er det bare noget at se efter og huske på, men nu går jeg videre til en anden faktor at overveje, og det er komponenterne på cyklen og disse dele som krumtapene, kædehjulene og kassetten er gearene, bremserne, gearhåndtagene osv., og disse har faktisk ændret sig, følelsen og glæden ved cyklen og turen, og faktisk vil du normalt være med et startniveau cykel som denne En mellemklasse gruppe, der er helt fint at komme i gang med. Skønheden ved komponenterne er, at du faktisk kun kan bytte dem ind og ud og opgradere over tid.

tour de france race kort

Dans i topgrupper, fordi du kan ændre dem over tid kan. Et spørgsmål, jeg får stillet en hel del, er hvilke komponenter i gennemsnit har størst indflydelse, hvilke komponenter skal du bruge pengene på for at komme i gang, og hvad jeg normalt siger er faktisk delene? tingene bevæger sig som krumtapene, kædehjulene, de hjul, der har størst indflydelse, tingene som gearene eller bremsernes gearskifter, der kan forblive så længe de fungerer, de ændrer ikke cyklen drastisk og den rigtige ting at følge er komponenterne, som denne opbevaring har, og dette er især vigtigt i treformen i betragtning af længden af ​​nogle løb og behovet for at opbevare brændstof og væske. Nu har vi tendens til at se fuld integration i nogle af toppe, og cykler vil have et fuldt integreret hydratiseringssystem mellem aero-stængerne her og bøjningsskruen som denne cykel her og forskellige andre opbevaringsområder, og disse ville være i baneform til år fremover De er helt fantastiske, og som jeg nævnte, har disse tendens til at blive indarbejdet i nogle af top- og stemmemodellerne, men vi begynder at se dette infiltrere nogle af de lavere end- og entry-level cykler, som vi har det med eksemplet med bento box, men din cykel? at din fil ikke er udstyret med dette integrationsniveau, skal du ikke bekymre dig, fordi du faktisk kan tilføje noget af det, efter at vi har mærker som profiledesign xlab, der fremstiller produkter, som du simpelthen kan vedhæfte bagefter, vi har en lille bento-Box eller hydratiseringssystem til virkelig at imødekomme dette behov for denne opbevaring og et sidste punkt er cyklens tilstand, og dette er naturligvis ikke relevant for nye cykler som denne, hvis du køber det i en butik eller online, håber du bare at det bliver din Goes fint men jeg sætter pris på, at der er nogle rigtig gode second hand-tilbud derude, det er anden trafik Lisa begynder at videregive nogle af sine gamle motorcykler, men jeg vil sige bare vær forsigtig og forsigtig med rammen, hvis der er nogen skade, de har en bulet, revne eller korrosion, som du sandsynligvis ikke vil køre på et sådant problemcykel, men på den anden side, hvis rammen er ok, mener jeg, at komponenterne bare er lidt slidte og måske? prøv at udskifte og tjekke, at du rent faktisk får et absolut tilbud, og jeg kender mange venner, der har taget brugte motorcykler og forvandlet dem til top-end racermaskiner som jeg nævnte tidligere, du kan bare gå ind og ud bytte ud og opgrader dine komponenter pænt, og hvis du har nydt dagens artikel, skal du bare klikke tommelfingrene op, hvis du vil se mere af GT og klikke på kloden og abonnere, hvis du vil lære lidt mere om det, hvad gør en triatloncykel så fantastisk forklaring på dette her, hvis du vil se Fraser's cykel passer, har du set det ved blot at klikke på et ja

Kan jeg bruge en triatloncykel på vejen?

Mens begge delelandevejscyklerog tricyklerer beggeBrugti envejcykelkonkurrence, den specialiseredetriatlon cyklergiver dig et forspring på kortere afstande.Racercyklerer designet med komfort fra bunden og er ideelle til længere afstande.1. nov. 2019

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med ringe hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

Hvorfor er triatloncykler så billige?

Vejcyklerer mere alsidige og behagelige.Tri-cyklerer lavet til et enestående formål at gå hurtigt på relativt flade, lige liniekurser (få sving)., derernej (eller amegetbegrænset)lav-end marked itriatlon cykler.

Hvorfor bruger triatleter TT-cykler?

Time trial cyklerogtriatlon cyklerer designet til at være så aerodynamisk som muligt i et forsøg på at minimere træk og gøre dig så hurtig som muligt. Ofte kaldet sandhedsløbet, betragtes tidsforsøg af mange for at være puristiskecykelracing.

Hvorfor bruger triatletter aero barer?

- Langtaero barertil løb, hvor trækning er forbudt (generelt XL- og XXL-afstande), giver de dig mulighed for at opretholde en endnu mere aerodynamisk og fremadrettet kørestilling på din cykel.

Er det billigere at bygge en triatloncykel?

Den konventionelle visdom har været, at det koster mindre at købe en kompletcykel, sammenlignet medbygningen op fra en ramme. Dette gælder for det meste. Med tilbud på let anvendte rammer og komponenter,bygningop en ramme kan undertiden værebilligeremulighed.24. januar 2019

Hvorfor er triatloncykler så dyre?

Men hvorfortriatlon cyklersynes meredyrtskyldes, at der ikke er noget levedygtigt low-end marked fortriatlon cykler. Sagen er, der er ingensådanting som en afslappettriatletrytter. Hvis de er afslappede, bruger de en landevejscykel. Vejcyklerer mere alsidige og behagelige.

fordelene ved at springe over morgenmad

Hvad gør en tidskørecykel til en triatloncykel?

Triathlon- og Time Trial-cykler er udviklet til ydeevne og optimerer aerodynamiske designteknologier til maksimal hastighed og løbseffektivitet. Ofte simpelthen kaldet 'TT Bikes', denne specialistkategori er blevet en af ​​verdens mest populære ridningsdiscipliner.

Hvilken er den bedste triatloncykel at købe?

Cervelo P-serien kommer efter Cervelo P3 og var beregnet til den 'hverdagslige' triatlet. Sammenlignet med Cervelo P3, som var den mest anvendte i Kona et år. Cykelrammen har et ikke-integreret cockpit som Cervelo P2 og P3 som base.

Hvor lang tid tager det at gennemføre en triatlon?

Hvis du ikke ved det allerede, kan en triatlon tage dig enten under en time eller over 15 timer at gennemføre afhængigt af afstandsformatet. Det betyder, at du kan være på cyklen i mindst 30 minutter eller muligvis over 6 timer. De to formater, en triatlon kan have, er udkast-lovlige og ikke-udkast.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960