Vigtigste > Cykling > Vandtæt cykelbukser - en løsning på

Vandtæt cykelbukser - en løsning på

Er cykelbukser vandtætte?

Disse brusere passerer transitCykelbukserer heltvandtætog åndbar, lavet af 3 lag af førsteklasses materialer: 100% nylon og Artex hard-shell rip-stop stof. De er fuldt sømforseglede for vind og vandtæthed. Noglecyklisterfind disse nyttige for at hjælpe med at holde deres regnbukserop, så de ikke går ned.18. jan 2021



Som cyklist er det uundgåeligt, at du til sidst kører i regnen. Jeg mener at tjekke det ud. Men nogle mennesker elsker det absolut.

De elsker at blive våde, kolde og beskidte. Og kom helt nyende tilbage. Så det er ikke så dårligt, og i årenes løb har vi lært nogle fantastiske tip og tricks til at gøre kørsel i kulde og våd lidt mere tålelig - Kan det være mere tåleligt? - Det håber jeg. (tung klavermusik) - Højre.

Lad os starte med det åbenlyse, en regnkappe. Et tyndt vandtæt lag, der foldes meget pænt ind i din baglomme og er den perfekte nødsituation, hvis du bliver fanget, når himlen åbner. - Lidt som i dag.



Regnkapper er sandsynligvis den hurtigste og nemmeste måde at lægge et ekstra lag på, men jeg har aldrig været en stor fan af disse, og jeg tror, ​​at dette stammer tilbage fra, da jeg startede med at køre. De var bogstaveligt talt en tyk, klar plastikpose, som du ville tage på. De klappede rundt i vinden og bremsede dig.

Og du vil næsten altid løbe over din mad, hvis du bærer emnet godt. - Ja, men teknologien er kommet langt. - Det er rigtigt. - Og det er et must-have tøj, når du er ude i regnen .- Ja, for at være ærlig ville jeg gå tabt i dag uden min - Ja. (glad musik) - En lignende idé som en regnkappe er at bære overskydende lag tøj for at forblive varmt og tørt, når det regner - Ja, nogle sæt tilbyder nogle beskyttende funktioner, såsom et vindtæt lag.

Nu vil dette virkelig hjælpe dig, når du kører gennem regnen, fordi det holder kulden væk fra din hud, hvis du i sidste ende kører gennem koldere luft. Der kan dog være et par ulemper. Lige nu bærer jeg fem lag tøj, og jeg kan næsten ikke bevæge armene, så jeg mangler lidt mobilitet.

kulhydrater



Og selvom jeg ikke havde denne regnkapemi, ville tøjet blive gennemblødt, hvilket betyder, at der ikke er noget andet, jeg kan gøre for at varme mig op, når de er gennemblødt. men sandsynligvis ikke den bedste idé til lange rejser. Jeg har mange skift, kammerat. (griner) (fræk musik) - Meget af vores kropsvarme går tabt gennem vores hoveder, så det giver mening at lægge en tynd hat under hjelmen for at prøve at holde regnen ude og holde varmen inde.

Hvis det er en sommerdag, kan en tynd frakke måske være god nok. Men når det virkelig kommer ned, og det er koldt udenfor, holder noget med en slags termiske egenskaber dig meget varmere. Når det begynder at blive varmt, er det virkelig nemt at tage af og lægge for i baglommen. (Glædemusik) Nej, dette er ikke et underligt madlavningsprogram.

Dette er den ultimative måde at forblive varm og tør i en nødsituation. Denne idé bag disse forslag er at lægge et lag af beskyttelse mod elementerne, men hvis du gør det lige på din hud, vil du miste åndbarhed gennem dine porer, så hvis det kun er fem grader eller derunder, er det, hvad du virkelig vil se om det er kun fem grader eller derunder, og babyolie kan bruges som et vind- og vandafvisende lag ved at påføre dem på en hvilken som helst del af din krop, der bærer hovedparten af ​​elementerne. Tænk på ansigtet, bagsiden af ​​hænder og knæ, alle de områder, som vind og regn rammer, vil få gavn af et lag.



Selv over brystet. Og så har vi folie eller saranindpakning, som du måske ved det. Dette kan bruges næsten overalt, hvor dine muskler ikke trækker sig sammen og arbejder hårdt.

Årsagen til dette er, at du ikke vil begrænse dine bevægelser, da det kan blive ubehageligt. (glad musik) En af mine foretrukne måder at holde mig varm eller holde dig varm på en kold dag er at forvarme mine drikkevarer og tage dem med dig i starten af ​​turen - ja, at tage en slurk af dig kan være en rigtig godbid Tag et bidon, og du har en dejlig varm te derinde bare for at varme dig op. - Ja, du får en dejlig varm drink i cirka 30 til 35 minutter, indtil væsken køler ned.

Dette er sandsynligvis den bedste metode til halvdelen af ​​rejsen, men er det ikke? Hvis du er kold, kan du varme op med en lille maveovn bidon nu. (banging music) - Du ved hvad Hank, så godt som alle disse ideer er, jeg vil slet ikke gå i regnen, og jeg tror, ​​at det ultimative trick til at køre i regnen ikke er at gøre det.

Det er dog et rigtig godt punkt, fordi du kunne holde dig indendørs og lave en indendørs træning og få en rigtig god træning uden at blive våd og kold. Og for at være retfærdig tog det dig 25 minutter at gøre dig klar, så du sparer også lidt tid. (Funky musik) - Indtil videre har vi primært fokuseret på tøj og forberedelse til ridning i regnen, men en vigtig Vi mangler detaljer.

Og det kører i det våde. Når du kører i det våde, opstår der mange andre farer sammenlignet med at køre i det tørre. Først og fremmest greb.

Du har meget mindre greb, når overfladen er glat og slimet, men dine bremselængder øges meget mere, når overfladen er våd. Så skub ikke længere ned ad skråningerne, pas på afløbsdæksler, pas på blade og pas også på regnbuefarvede oliepletter på asfalten. Vær mere progressiv med dit input om cyklen og bare gå efter det - så vær forsigtig.

Når det kommer til våde overflader, er et top tip at lade luft komme ud af dækkene. Dette giver dig mere greb og føles meget mere behageligt, når du kører gennem de våde hjørner - uanset om du bliver våd ovenfra eller nedenfra, kan ridning i regnen være en ret elendig oplevelse. Men brug disse tip og tricks for at få det rigtigt, og det kan ikke være næsten lige så slemt. - Og hvis du bliver fanget, så brug det som en god mulighed for at øve dine regnvejrsteknikker, som sving og lignende. - For flere tip og tricks klik her. - Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger op.

Hvad er de bedste vandtætte bukser?

DetBedstFem vandretureVandtæt bukseraf 2021 - Liste
  • Udendørs forskning HeliumBukser.
  • Outdoor Research ForayBukser.
  • Marmot Precip EcoBukser.
  • Arcteryx Beta SLBukser.
  • Mountain Hardwear Stretch OzonicBukser.
26. maj 2021

Jeg er her for at give dig værktøjer, tip og tricks til at gøre dig mere selvforsynende. Så i dagens episode taler vi om jagten på det bedste arbejdstøj.

Så jeg bestilte et par Truewerk-bukser. Jeg ser virkelig frem til dagens artikel, fordi vi skal pakke ud eller pakke nogle nye bukser ud i dag. Vi prøver dem, og jeg viser dig nøjagtigt nogle af de funktioner, som jeg bemærker, når jeg pakker dem ud.

Og så tester vi dem for at se, hvordan de passer. Så hvis du er interesseret i min anmeldelse, hold dig opdateret! Okay folk, lad os komme til den virkelige grund til, at vi er her. Så lad os pakke disse bukser ud.

Det er første gang, jeg tager det ud af kassen. En ting, jeg vil bemærke, er, at Truewerk har et fantastisk websted, og de ser ud til at have fantastiske produkter, der genkendes af mange mennesker. Så disse T2-arbejdsbukser er i det væsentlige designet til Midtvestens klima, som ikke bliver ekstremt koldt eller ekstremt varmt.

Så de er ikke designet til at arbejde i Phoenix-ørkenen. Og de er ikke beregnet til ting som at arbejde i Antarktis. Så du har T1-bukser, der passer til tørre eller varmere klimaer.

Og så har du din T2, som er til efterår og forår, når dine grader sandsynligvis er 50 til 75 grader for at være behagelige. Så disse T2 arbejdsbukser har en 4.8-stjerneklassificering baseret på 377 anmeldelser på deres hjemmeside.

Så jeg følte mig meget komfortabel, når jeg bestilte. Sagen ved prisen er, at den holdt mig tilbage i lang tid. Så disse bukser koster $ 80, og jeg var lidt tilbageholdende, men de købte en, der var 30% billigere.

Så jeg sagde: 'Lad os få det til at ske!' Først og fremmest, når du føler materialet, er det ikke et traditionelt materiale som det, du ville få fra denim arbejdsbukser eller noget lignende Dickies, som jeg har lavet tidligere, hvor det er snedkerbukser. De føler sig som en denim fyr - de er temmelig meget, kan lige så godt være denim. Denne type materiale føles som faldskærmsbukser.

Jeg ved ikke nøjagtigt, hvad de er. Jeg antager, at jeg skulle have undersøgt lidt mere for at gøre dig lidt mere uddannet, men jeg kan virkelig godt lide indersiden. Det indvendige har en slags ruskindsfornemmelse.

Det er ikke meget svært. Disse er meget lette bukser. Indtil videre er de ret gode i pasform og håndværk.

afslappet cykelsko

Alle sømme er dobbeltstingede. De har små knapper omkring lommerne. Du har en lille lynlåslomme her i højre lomme.

Ser pænt og lille ud. Jeg er nødt til at ændre min situation med en kniv og en lommelygte. Lommelygte, jeg har normalt en sharpie og pen med mig.

Så jeg bliver muligvis nødt til at omarbejde noget, jeg gør, når jeg har disse bukser på, men de skal arbejde anstændigt for mig. Du har en dejlig, stor mobiltelefonlomme på højre side. Jeg går gennem hver af disse små poser, når jeg tager dem på og viser dig, hvor de er.

Jeg kan godt lide de to spænder heroppe. Gør det pænt og positivt. Lynlåsen er bestemt en robust lynlås.

Dette er en YKK-lynlås så i topklasse. De bruger gode ting. De er lavet i Bangladesh, hvis nogen bekymrer sig.

Alt ser op og ned med disse skurke fyre. Jeg kan virkelig godt lide følelsen af ​​dem. Jeg kan virkelig godt lide, at de er lette.

Jeg synes, det er tid til at prøve dem. Okay, så prøv først, jeg kan virkelig godt lide det! Da jeg tog dem på, var det første, jeg tænkte på, at de lød på en eller anden måde, jeg ved det ikke som en presenning. Så du vil vænne dig til det egentlige materiale, denne soft shell, men jeg kan virkelig godt lide det.

Derfor er lommerne lidt stramme for mig. De er lidt høje, men de går stadig meget bedre med min mobiltelefon end mine Dickies arbejdsbukser. Det er en dejlig dyb lomme foran, som er et stort plus for ting, der faktisk skal passe i lommen.

Så dette er min venstre hofte, og jeg har den lille velcrolomme hernede, som du kan bruge til at fastgøre klappen med velcro, så den bare er en vid åben lomme. Hvad jeg kan lide ved disse tasker er, at de er syet på ydersiden af ​​bukserne. Så det er ikke som om du er i den taske med et netmateriale, der simpelthen falder fra hinanden og ellers bliver revet.

Dette er selve buksematerialet i posen. Denne taske sys kun udvendigt. Det er en god ting ved disse bukser.

cyklist røv

Og jeg tror, ​​de holder mig i mange, mange år. Nu er der ingen anden lomme på bagsiden. De har ingen baglomme til venstre.

Du har kun en på højre side, og det er en lynlås, tror jeg. Så det er endda svært for mig at finde ud af, hvor, okay, det er herovre, så det ligger ikke rigtig på din baglomme. Det er lige bag den højre søm her.

Så det er ikke rigtig slut endnu. Ikke så dårligt. Ting, som jeg skal vænne mig til.

Vil det fungere for mig i min nuværende arbejdssituation, og hvad jeg har i lommerne? Sikkert ikke. Jeg har brug for en dyb lomme i denne lomme her til en kniv, lommelygte, Stylus Pro, Sharpie og pen, så jeg kan holde mine nøgler i min forlomme, men også mine andre ting her. Denne taske er for flad til mig.

Så dette er bare noget, jeg skal arbejde på i min arbejdsgang. Det sidste, jeg vil tale om, er skridtet. Kilen i skridtet giver dig mulighed for at bøje sig eller krumme og ikke rigtig lægge nogen belastning på buksens skridt.

Så dette har, de kalder det en firevejsstrækning, andre virksomheder som Duluth kalder det en skridtkile. Det er dybest set en syet indsats i skridtet, der giver dig en masse kuglerum og en masse fleksibilitet, når du bevæger dig, ikke som andre bukser. Jeg har Dickies tømrerbukser, deres 674'ers tøj, jeg ved ikke, hvor mange trin der er revet ud, bogstaveligt talt hvert par bukser, jeg nogensinde har haft, og som ikke har en skridtkile.

Jeg rev skridtet ud, bare bevæger mig for mig selv og ellers arbejdede på det som andre ville gøre. Så fyre, jeg håber, du har haft anmeldelsen i dag. Jeg kan bestemt anbefale disse bukser.

De er ret fantastiske ved første øjekast. Så jeg tror, ​​de vil helt sikkert blive en integreret del af mit arbejdsarsenal. Og jeg har to par, hvor jeg kan skifte.

Så jeg ser frem til det! Jeg tror, ​​du bliver det også! Hvis det ikke var noget at bære på min krop eller at bære for mig selv, ville jeg ikke være her for at lave en artikel og anbefale den til dig! Så du ved, hvad klokken er. Giv min artikel tommelfingre op eller tommelfinger ned. Hvad end du kan lide.

Hvis du ikke har klikket på abonnement, håber jeg at tilføje noget til dit liv. Og jeg håber du holder fast i kanalen. Så hvis du har et abonnement og er en seer i lang tid, hilser jeg dig.

Mange tak for din loyalitet. Vi ses i den næste artikel!

Hvordan skal jeg klæde mig til cykling i regnen?

11 tip tilcykler i regnen
  1. Invester i en god vandtæt jakke. Det vigtigste element itøjfor at kæmpe modregner en jakke.
  2. Hold sprøjt med mudderbeskyttere.
  3. Have påoversko og handsker.
  4. Brug kædeafvetter.
  5. Have påtilcyklingkasket.
  6. Undgå stående vand.
  7. Kontroller dine dæk, og reducer trykket.
  8. Brug plastikposer.

Der er tre hovedproblemer ved kørsel i vådt vejr: koldt, gnidningsløst og opretstående. Så her er 10 tip, der skal holde dig kørende behageligt og behageligt. Nu kan du bære så mange lag, som du kan lide at beskytte dig mod regnen, men der vil altid være en afvejning.

Ser du, du vil svede - du vil - måske ikke så meget som jeg gør, men du vil lade fugt slippe ud med den hastighed, du producerer den. Så du kan ende med at føle dig mere komfortabel med mindre på og iført tøj til vådt vejr. Så selvom du bliver våd udefra, bliver du mindre våd på indersiden, men i det mindste skal du få al den ventilation, du kan, for i det mindste at regulere din krops kropstemperatur.

Når du sænker dæktrykket, kommer der mere dæk på vejen, og du har mere greb er ret vigtigt på våde veje, da der er meget mindre greb ---- så det er vigtigt, at du bruger dit greb så meget som muligt. Som jeg nævnte i indledningen, kan chafing være et reelt problem, når du kører i våde forhold. Nu skyldes det, at fugtig hud er meget mere skrøbelig, men for det andet kan vandet, der sprøjtes af din cykel, indeholde sand - som desværre hurtigt kan komme ind i nogle følsomme områder.

En god måde at bekæmpe dette på er at bruge en vaskeskumcreme - selvom du ikke har brug for at bruge den under normale omstændigheder. Måske køber du dig bare lidt ekstra tid til at føle dig godt tilpas med en lang dag i sadlen foran dig. Tøjmarkedet er opdelt i to segmenter, når det kommer til vådt vejrudstyr - traditionelle, gennemblødte hardshells, der har et vandtæt stof og derefter tapede sømme, og så er der softshells, der er mere åndbare, mindre vandtætte, men generelt tættere montering ---- så det betyder, at de fleste professionelle bruger dem, fordi de forbliver aerodynamiske, men faktisk tjener begge typer skaller forskellige formål.

I længere og mere stille dage på cyklen holder en hardshell dig tørre og derfor varmere ---- men på kortere, hårdere forlystelser er en softshell bestemt bedre, fordi den er mere åndbar og derefter ikke flagrer rundt. En anden god måde at blive varmere på våde dage er en meget enkel måde. Det er bare for at ride hårdere.

Dette kan være vanskeligt nu, når du har en meget specifik session i tankerne, men der er absolut ingen tvivl om, at det er effektivt at få det job udført, som du har brug for at holde dig væk fra veje, der ikke tillader dig at udføre den anstrengelse - - så jeg tænker primært på lange nedstigninger. Så på våde dage, prøv at køre på for det meste flade veje, så du er i stand til at tage besværet, og du får den ekstra fordel, at dine bremser holder længere. Det er et af de mest overkommelige tilbehør, du kan købe.

børne cykeludstyr

Den ydmyge kaskette er også en af ​​de mest effektive. Nu er det måske bare lavet af bomuld, men det isolerer dit hoved, når det er vådt, og paraplyen holder også noget vandstænk ud af dine øjne. Oversko er gode.

Nu holder de ikke dine fødder helt tørre, men på en kortere tur gør de et godt stykke arbejde ---- og de tykkere par holder selvfølgelig dine fødder pæne og varme, men det er også værd at bemærke, at de er en god ide kun at bære dem, når de er våde, selvom det måske er varmt udenfor. Fordi du holder dine dyre 'ræv' vejesko i tip top-stand, inden du lægger dine oversko i vaskemaskinen. Bremser, du skal stå over for den barske virkelighed, at dine bremser vil blive dramatisk påvirket - selvom du har skivebremser, vil det tage længere tid at bremse, og selvfølgelig vil dit slakke greb på sving blive dramatisk påvirket, men der er en måde at løse dette til en vis grad på - og det er at sikre, at du kommer frem i tide Når du svinger, når du er våd, vil du helt sikkert bremse lidt mere væk, fordi den sidste ting du vil gøre er at bremse ind midt i hjørnet for et par bremser, da du virkelig øger risikoen for løbetid og stød.

Så husk at bremse længe før du drejer, når det er vådt. Som nævnt tidligere er trækkraft meget vigtig på våde veje, og nogle overflader er værre end andre ---- så snavs er virkelig tydeligt på vejen, hvide linjer er lidt mindre. I nogle lande kan disse hvidmalte linjer være absolut dødbringende og tilbyde lidt eller intet greb.

Måske er det en anden slags farve eller noget, men hvad det end er - det er en god ide at undgå dem, især når det bremser, svinger eller lækker kraft fra dine ører som en varm mat, når det accelererer, det kan regne, især når temperaturen starter At tabe. vandtætte handsker er nu tilgængelige, men efter vores erfaring fungerer de ikke særlig godt. dine hænder er stadig fugtige og kolde.

Så alternativet er neoprenhandsker. Neopren er det samme materiale, der bruges i våddragter. Det holder ikke vandet ude - det låser et lag i handsken ved siden af ​​din hud, hvor det bliver dejligt og varmt, vi går - ti måder at holde dig mere behagelig og oprejst i regnen.

Nu, hvis du vil have lidt mere information om, hvordan du hjørner i vådt vejr, har vi en artikel om det. Du kan nemt få det ved at klikke op på Ja, og hvis du vil se vores tips om vintertøj til cykling, kan du tjekke det her nedenfor. Og for at abonnere på GCN - klik på min soggy, fordi jeg faktisk ikke kan tro, hvad vi laver. 'Jeg gør det ikke i regnen.

Nu er jeg ikke - jeg ville sige, at mit tip om at køre hårdt var det bedste, og vi står stadig stille - ja - lad os gå. Jeg er gennemblødt.

Er Gore Tex 100% vandtæt?

Mensvandtæt, de er ikkevandtæt.OP-TEXtøj ervandtæt, åndbar og vindtæt.

Går regnbukser over almindelige bukser?

Går regnbukser over almindelige bukser? Ja, de fleste mennesker bærerregnbukser overderesfastvandreturebukser.Regnbukserikke har nok ventilation til at blive båret alene (masser af sved).

Hvorfor bruger cyklister stramt tøj?

Aerodynamik. En af grundene til, atcyklingshorts er såtæter til aerodynamik. Det siger sig selv, at jo tættere noget på din krop er, jo mindre luftmodstand vil der være, så du kan ride længere, hurtigere og med mindre anstrengelse.3. december 2020

Hvad skal du ikke bære, når du cykler?

Regel nr. 1 -du bærer IKKEdit undertøj undercyklingshorts. At have et par bomuldsundertøj inde i dincyklingshorts forkaster alle de leverede fordele (friktionskontrol, fugtighedsstyring). Hvisduhar bibshorts eller bib-knickers, dincyklingjersey går OVER bib stropperne,ikkeunder.16. juli 2013

Hvorfor er min Gore-Tex ikke længere vandtæt?

At gendannedetvandafvisning afOP-TEXovertøj,OP-TEXbrand anbefalerdetfølgende trin: Maskinvask dit tøj som beskrevet idetvaskeinstruktioner. Når det er tørt, kan du tørretumbleren i 20 minutter for at genaktivere detdetholdbar vandafvisende (DWR) behandling pådetyderstof.4. januar 2017

bmc mountainbikes anmeldelse

Er Gore-Tex den bedste vandtætte?

OP-TEXPro ertop-endevandtæt/ åndbart stof, designet til vedvarende brug af bjergbestigere og dem der er ude regelmæssigt under dårlige forhold. Stoffet har flere lag ekspanderet PTFE bundet til det ydre materiale og et gitteret bagside tekstil, men det har ikke et oleofobt PU-lag.

Er vandtætte bukser det værd?

Formålet med vandretureRegnGear er til at holde dig varm

Hvis du er våd, og du tager på enregnjakke ellerregnbukser, de fælder din kropsvarme (hvis du vandrer i stedet for at stå stille) og varmer op. Det betyder ikke noget, om dit tøj er vådt eller ej. Du vandrer hurtigere uden dem og bliver mere behagelig.
15. maj 2015

Hvad har du brug for at vide om vandtætte cykelbukser?

Først og fremmest er det din første forsvarslinje at holde din torso varm og tør med en vandtæt cykeljakke eller regnkappe, men dine ben er også vigtige. Vandtætte cykelbukser holder alt vand, der løber ud af jakken fra at trænge ned i toppen af ​​dine ben.

Er der nogen bukser, der er vandtætte?

Vandtætte bukser gør ridning i vådt vejr til en meget mere behagelig oplevelse. Vandtætte materialer består typisk af to eller tre lag inklusive en vandtæt membran, ofte bakket op af et blødere materiale mod din hud og klemt ind mellem et hårdere ydre lag (eller 'ansigtsstof').

Hvilke er de bedste vandtætte bukser til MTB?

Parallax-bukserne fra Alpkit er lette og meget pakkbare. Alpkit Parallax-bukserne håndterer sved godt, indersiden bliver kun våd i meget langsomme stigninger. Når de var fugtige (vi kommer til vandtæt ydeevne), var de stadig behagelige mod vores hud og fik ikke knæpuder til at falde ned.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.